Vooral zaak goals te maken. Daar ontbrak het vorig seizoen aan. Scoringsvermogen. Attractief spelen ze al even, maar de scherpte voor de goal ontbreekt. Je zag meteen toen GImenez inkachelde er amper meer goals kwamen. Dat moet anders.Russel88 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:25:
[...]
Ik snap wat je bedoelt. Het grote verschil is dat we financieel er beter voor staan.
Met Te Kloese hebben we een goede directeur.
Waarbij ik ook meteen de angst heb, wie hebben we nog meer? Ik vind hem tot nu toe goed werk afleveren, maar hij heeft nu teveel petten op. As hij weggaat, hebben we echt een probleem.
Met Priske is het afwachten. Ik hoop het beste.
343, 541.
Het zal allemaal wel. Punten moeten we pakken. Heul veel, het liefst met attractief voetbal.
Goed om te zien dat GAE best mee kan met een tegenstander die al vol op in een competitie bezig is. Ben benieuwd hoe lang ze het conditioneel gaan volhouden, maar wel duidelijk te zien dat ze de voorbereiding serieus hebben genomen.
Ik zag Bosvelt op de tribune zonet. Had hem nauwelijks herkend met zijn haar zo kort 😁
Ik had ook momentje van welke meneer bedoel je dan.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:10:
Ik zag Bosvelt op de tribune zonet. Had hem nauwelijks herkend met zijn haar zo kort 😁
GAE moet met alle kansen die ze creeren wel eventjes gaan scoren, want anders ga je zien dat dit europees onervaren team de deksel op hun neus gaat krijgen zoals zo vaak.
Inderdaad, de hele organisatie staat als een huis. Om gelijk maar even een inkoppertje te maken, het moet natuurlijk wel op het veld gebeurenRussel88 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:25:
[...]
Ik snap wat je bedoelt. Het grote verschil is dat we financieel er beter voor staan.
Met Te Kloese hebben we een goede directeur.
Waarbij ik ook meteen de angst heb, wie hebben we nog meer? Ik vind hem tot nu toe goed werk afleveren, maar hij heeft nu teveel petten op. As hij weggaat, hebben we echt een probleem.
Met Priske is het afwachten. Ik hoop het beste.
343, 541.
Het zal allemaal wel. Punten moeten we pakken. Heul veel, het liefst met attractief voetbal.
Maar het vertrouwen is er wel. PSV niet zo heel indrukwekkend in de voorbereiding tot nu toe?
Dat is een Nederlandse ziekte, de vele kansen niet afmaken.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:11:
[...]
GAE moet met alle kansen die ze creeren wel eventjes gaan scoren, want anders ga je zien dat dit europees onervaren team de deksel op hun neus gaat krijgen zoals zo vaak.
:strip_exif()/f/image/yauV3T4XkgCA0SBRBZ8AW8c0.jpg?f=fotoalbum_large)
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; Rasmussen, Akpom, Forbs.
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 25-07-2024 19:24 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hmm opa Remko in de basis, mooi voor hem. Zal Ramaj niet blij mee zijn.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dus als we voorbereiding aanhouden een CB op LB en een LB op CB? Interessant.Gynnad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:23:
[Afbeelding]
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; Rasmussen, Akpom, Forbs.
En zul je vast net zien dat Pasveer door het net nieuwe veld geblesseerd raakt en Ramaj nu echt weg wil, dat je dan met Gorter opgescheept zit.
[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 25-07-2024 19:27 ]
Niet alleen Ramaj...Quad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:24:
Hmm opa Remko in de basis, mooi voor hem. Zal Ramaj niet blij mee zijn.
Mogen nog wel een paar versterkingen komen.Gynnad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:23:
[Afbeelding]
Absoluut, vergeet alleen niet dat Bergwijn Brobbey, Traore en Kaplan er sowieso nog bij komen.Advizor schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:27:
[...]
Mogen nog wel een paar versterkingen komen.
En Setford. Je kan het bijna intekenen inderdaad.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:26:
[...]
Dus als we voorbereiding aanhouden een CB op LB en een LB op CB? Interessant.
En zul je vast net zien dat Pasveer door het net nieuwe veld geblesseerd raakt en Ramaj nu echt weg wil, dat je dan met Gorter opgescheept zit.
Berghuis zal ook wel balen ja.
Allevier basisspelers. Dus de jonge gasten zullen zich nu wel extra willen laten zien.Gynnad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Absoluut, vergeet alleen niet dat Bergwijn Brobbey, Traore en Kaplan er sowieso nog bij komen.
Kan natuurlijk ook een strategie zijn, wat jonge onbevangen spelers laten spelen voor wat drive.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 25-07-2024 19:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Meer ikzelfQuad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:30:
Berghuis zal ook wel balen ja.
Berghuis is nog niet fit schijnbaar, dus dan maar beter geen risico nemen. Ben alleen wel benieuwd wie er nu de kansen moet gaan creëren
Rasmussen dan zeker?toolkist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Meer ikzelf
Berghuis is nog niet fit schijnbaar, dus dan maar beter geen risico nemen. Ben alleen wel benieuwd wie er nu de kansen moet gaan creëren
Ben benieuwd hoe hij het doet.
Wedstrijd van Go Ahead wat saai vind ik. Beide teams doen hun uiterste best maar ik zie er geen 1 iets speciaals doen. Beetje voorspelbaar allemaal.
Enfin wel mooi voor Go Ahead dit
Edit : Stokkers erin, die kan wel wat
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-07-2024 19:53 ]
Behalve Brobbey zijn dat toch niet echt versterkingen vind ik.Gynnad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Absoluut, vergeet alleen niet dat Bergwijn Brobbey, Traore en Kaplan er sowieso nog bij komen.
Fitz-jim…. Serieus? Hebben we niks beters? Kan toch niet zo zijn? Bij Ajax JO13 loopt zelfs een volwassenere speler rond. Vreselijk
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kansloos dat GA Eagles in Europa. Maar dat is dapper wetende dat Ajax zo mag🙃
Iemand zal het ongetwijfeld al gezegd hebben maar: eindelijk weer voetbal op tv dat het ook ergens om gaat! Heerlijk
Twente komt eraan!
Verwijderd
Bij de OS gaan de voetbalwedstrijdem om medailles hoor, en die zijn ook al begonnenJoteW schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:09:
Iemand zal het ongetwijfeld al gezegd hebben maar: eindelijk weer voetbal op tv dat het ook ergens om gaat! Heerlijk
Verwijderd
Fitz-Jim scoort, wint en beide teams scoren. 8,50Han schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:06:
Fitz-jim…. Serieus? Hebben we niks beters? Kan toch niet zo zijn? Bij Ajax JO13 loopt zelfs een volwassenere speler rond. Vreselijk
Nog meer tips voor de Toto?
Fair enoughVerwijderd schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:17:
[...]
Bij de OS gaan de voetbalwedstrijdem om medailles hoor, en die zijn ook al begonnen
Twente komt eraan!
Op de NOS volgen ze de wedstrijd van GAE volledig op het nieuws
[ Voor 57% gewijzigd door carpebios op 25-07-2024 20:21 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat houdt dat precies in? Live updates en zo?carpebios schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:18:
Op de NOS volgen ze de wedstrijd van GAE volledig op het nieuws
Vergeleken met wat er nu rondloopt welAdvizor schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:03:
[...]
Behalve Brobbey zijn dat toch niet echt versterkingen vind ik.
Zo'n Servier zou je al geel moeten geven voor durven te protesteren. Ook was het niet bewust, je weet toch zelf dat het een overtreding is
Rasmussen….pfffff
Float like a butterfly, sting like a bee.
Rasmussen heeft nog niet door dat dit geen oefenwedstrijd is?
Lekkere zuivere passing voorin jongens.
Ps, Ziggo zend ook gewoon live op YouTube uit.
Ps, Ziggo zend ook gewoon live op YouTube uit.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb qua voetbal nu al meer gezien dan onder al die wedstrijden Steijn 
Die Forbs schijnt het goed gedaan te hebben in de voorbereiding. Vooralsnog is het net Depay, grossiert in balverlies.
Ondertussen laat Pasveer zien gewoon op de bank te horen.

Die Forbs schijnt het goed gedaan te hebben in de voorbereiding. Vooralsnog is het net Depay, grossiert in balverlies.
XXXVI
haal pasveer er heel snel eens uit. als dit al te snel voor hem gaat....
Totaal logisch dat hij in de basis staat. Zo een jonge jongen zal wel zenuwen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:49:
Heerlijke doelman die Pasveer.
Flickr PSN ID= cheironnl
bank? die bij hem thuis bedoel je dan?ephymerous schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:49:
Nou het is wel duidelijk dat het een beslissing van bovenaf is. Niemand zou Pasveer boven Ramaj kiezen
zijn beiden ook maar net jong Ajax niveauJoteW schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:45:
Rasmussen, die Fitz-Jimm of hoe heetie, het is nog niet veel.
Dan moet ie niet bij Ajax gaan voetballen.cheiron schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:49:
[...]
Totaal logisch dat hij in de basis staat. Zo een jonge jongen zal wel zenuwen hebben.
Wijndal zal nog wel last van zijn arm hebben maar heeft iemand een idee waarom Sosa niet bij de selectie zit?Gynnad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:23:
[Afbeelding]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ramaj heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan. Maar ja, onder een nieuwe coach staat bijna alles weer op 0.
⏩ PVOutput☀️
als je Gorter ook nog hebt is hij gewoon niet nodig tijdens wedstrijden.
Forbs is wel de enige speler waar, aanvallend gezien, dreiging van uitgaatephymerous schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:49:
Te licht? is gewoon helemaal niks.Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:55:
te licht denk ik
Twente komt eraan!
Je mist zo vroeg in het seizoen en met een EK dan een complete voorhoede. Bertje, Brobbey, Bergwijn (scoort altijd in de eerste paar weken, daarna niet meer)
Farioli is wel lekker fanatiek langs de lijn.
Die hebben ook de voorbereiding gemist waardoor je de speelstijl van Farioli ook nog niet erin hebt zitten, dat kost nog meer tijd.Holk schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:57:
Je mist zo vroeg in het seizoen en met een EK dan een complete voorhoede. Bertje, Brobbey, Bergwijn (scoort altijd in de eerste paar weken, daarna niet meer)
[ Voor 81% gewijzigd door Quad op 25-07-2024 21:00 ]
⏩ PVOutput☀️
ok dus de scheids geeft de schuld van het gladde veld aan Ajax? dat ie nu ook al fluit als er iemand uitglijdt..
Hoog druk zetten, meelopen met de verdediger en combineren met de aanvallende middenvelders. Is geen rocket science voor die gastenQuad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:59:
Farioli is wel lekker fanatiek langs de lijn.
[...]
Die hebben ook de voorbereiding gemist waardoor je de speelstijl van Farioli ook nog niet erin hebt zitten, dat kost nog meer tijd.
Je hebt het over Bergwijn en Brobbey he, die ogen niet altijd even snugger.Holk schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:03:
[...]
Hoog druk zetten, meelopen met de verdediger en combineren met de aanvallende middenvelders. Is geen rocket science voor die gasten
⏩ PVOutput☀️
Toch wel kansen voor Ajax hoor. Goed doorgekomen van Forbs.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat is dat met het veld joh, paar ijzers eronder binden en je kan eroverheen schaatsen. Gladde bende.
⏩ PVOutput☀️
De tegenstander is verre van denderend maar het spel van Ajax is in de kortte tijd dat Farolli bezig is toch sterk verbeterd.
Concert vorig weekend blijkbaar. De ArenA had ook geen rekening gehouden met Ajax die zo vroeg al moet spelen...Quad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:05:
Wat is dat met het veld joh, paar ijzers eronder binden en je kan eroverheen schaatsen. Gladde bende.
er moest afgelopen weekend zo nodig nog een rave plaatsvinden... dus splinternieuw veldQuad schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:05:
Wij zijn ajax, wij hebben normaalgesproken nu nog vakantietoolkist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:08:
[...]
er moest afgelopen weekend zo nodig nog een rave plaatsvinden... dus splinternieuw veld
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
comedy capers

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hele barrage van kansen opeens.
Flickr PSN ID= cheironnl
Schiet dat ding er toch eens in
Zie wel gebeuren dat als het eindelijk valt, er direct een bak goals erachteraan kunnen vallen.
Vojvodina is echt een matige ploeg.
Vojvodina is echt een matige ploeg.
⏩ PVOutput☀️
Had Jason Oost ook altijd last vanHarribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:11:
Kansen missen is een Nederlandse ziekte.
Twente komt eraan!
Ajax speelt een mooi positiespel, maar het ontbreekt duidelijk nog aan echt goede spelers die een kans direct afmaken. Het spel gaat in ieder geval sneller en dat is positief!
Die had Rensch echt aan Akpom moeten geven in plaats van zelf te proberen. Die stond behoorlijk vrij.
Flickr PSN ID= cheironnl
Lekkere sfeer wel zeg! Je hoort echt niet (dat ligt aan de audio van de stream). En het lijkt wel geflimd met een aardappel. Is dat op ziggo ook zo? Ik kijk via de livesteam op youtube.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tegen deze linkerflank heb je veel meer aan een Gaeei die een goede voorzet heeft dan Rensch die vooral met de bal aan de voet wil lopen.
Het zal wel, de tegenstander laat ook ajax vooral ook spelen. Het moet wel nog wat sneller ook qua handelingen.Dingdong schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:14:
Ajax speelt een mooi positiespel, maar het ontbreekt duidelijk nog aan echt goede spelers die een kans direct afmaken. Het spel gaat in ieder geval sneller en dat is positief!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Op ziggo precies hetzelfde.carpebios schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:14:
Lekkere sfeer wel zeg! Je hoort echt niet (dat ligt aan de audio van de stream). En het lijkt wel geflimd met een aardappel. Is dat op ziggo ook zo? Ik kijk via de livesteam op youtube.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ajax voetbald iig met energie. Al een pluspunt ten opzichte van vorig seizoen. Nu nog afmakers van kansen en je komt een stuk verder.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Af een toe een bal in de diepte voor een lopende man zou fijn zijn, maar verder behoorlijk aardig gevoetbald.
Wel een hele matige tegenstander.
Wel een hele matige tegenstander.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ronald de Boer als analist? Dan ga ik even iets anders doen
Ik mute altijd de TV tijdens de rustDeadsy schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:18:
Ronald de Boer als analist? Dan ga ik even iets anders doen
Tegen elke tegenstander heb ik liever Gaaei dan Rensch. Rensch kan echt niet beter verdedigen dan Gaaei.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:15:
Tegen deze linkerflank heb je veel meer aan een Gaeei die een goede voorzet heeft dan Rensch die vooral met de bal aan de voet wil lopen.
Wat is het slecht zeg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tegen zo'n team had je er zeker al 2 moeten maken.
Best matig.
Enfin killers zijn schaars tegenwoordig lijkt het
Best matig.
Enfin killers zijn schaars tegenwoordig lijkt het
Mwoh… vind het meevallen. De passing moet zeker beter, maar wetende dat dit de eerste wedstrijd is met een gehavend elftal, ik vind het best meevallen:)Agent47 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:22:
Wat is het slecht zeg
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die muten altijd een deel van de sound. Heel erg nasty is dat.carpebios schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:14:
Ik ben eigenlijk wel positief, er zit veel meer lijn in dan heel vorig seizoen.
Hehe ik kijk Maarten van Rossem op Youtube nu in de pauze. ReclameHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:22:
[...]
Ik mute altijd de TV tijdens de rustvrijwel alles is nuttiger dan ADs kijken

Tegen voivojdina... Dat vind ik geen maatstaf.Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:24:
Ik ben eigenlijk wel positief, er zit veel meer lijn in dan heel vorig seizoen.
Of je moet de oefenwedstrijden meerekenen, die heb ik niet gezien
Nouja, het lukte Steijn en van't Schip ook niet tegen zwakkere tegenstanders. Dus vooruitgang. Sowieso omdat de gehele basisvoorhoede nog niet erbij is.Harribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:25:
[...]
Tegen voivojdina... Dat vind ik geen maatstaf.
Of je moet de oefenwedstrijden meerekenen, die heb ik niet gezien
Oh ik zeker ook hoor, veel energieker en meer inzet. Je kan bij Gaaei wel duidelijk zien dat het van oorsprong een rechtsvoor was en voor Rensch dat hij een centrale verdediger was, dus kan enigszins wel begrijpen dat als je wat meer zekerheid wil eerder voor Rensch zou kiezen omdat die iets meer verdedigend denkt terwijl Gaaei wel meer van gaan gaan gaan is.toolkist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:22:
[...]
Tegen elke tegenstander heb ik liever Gaaei dan Rensch. Rensch kan echt niet beter verdedigen dan Gaaei.
Van het Schip toch wel?Terranova schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:26:
[...]
Nouja, het lukte Steijn en van't Schip ook niet tegen zwakkere tegenstanders. Dus vooruitgang. Sowieso omdat de gehele basisvoorhoede nog niet erbij is.
Ik denk dat de basis voorhoede wel beter had afgemaakt
[ Voor 94% gewijzigd door Harribo op 25-07-2024 21:28 ]
Nee, 't ging alleen beter omdat hij 't moraal weer op orde kreeg enzo, maar tactisch was het niet geweldig.
Het is de nr.3 van Servië, daar verliest alles onder de subtop in NL gewoon van. En Ajax is gewoon beter, dus ik ben gematigd positiefHarribo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:25:
Tegen voivojdina... Dat vind ik geen maatstaf.
Han ik moet je corrigeren. We zijn niks meer gewend. 0-0 bij rust tegen slap voetballende Serviërs die nog geen 5x kunnen overspelen en wij kraaien alweer positief. Mwaaa ik moet het nog zien als er een iets betere naam staat.Han schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:30:
[...]
Het is de nr.3 van Servië, daar verliest alles onder de subtop in NL gewoon van. En Ajax is gewoon beter, dus ik ben gematigd positief
Wat is dit voor lamlul van een scheids? Ik snap die gele kaart echt niet
Echt wat is dit voor een fopscheids? Die heeft echt totaal niks te zoeken op dit niveau
Ajax - FC Aanstellerij lijkt wel. ....
Ja als je zo de volgende ronde tegen Panathinakos zou spelen, wordt je geslacht. Je had in de rust al met 2-0 of 3-0 voor moeten staan.Typhone schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:32:
[...]
Han ik moet je corrigeren. We zijn niks meer gewend. 0-0 bij rust tegen slap voetballende Serviërs die nog geen 5x kunnen overspelen en wij kraaien alweer positief. Mwaaa ik moet het nog zien als er een iets betere naam staat.
Feyenoord speelde toen uit in Zweden tijdens conference league. Die dude pakte de bal letterlijk ik de hand en wij kregen geen penalty. Echt bizar wat een scheidsrechters er lopen.toolkist schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:35:
Echt wat is dit voor een fopscheids? Die heeft echt totaal niks te zoeken op dit niveau
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken