[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.445 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JEightyFive schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 07:43:
[...]

Misschien had PSV met de supporters kunnen zitten om ze op te roepen tot positieve steun aan de eigen ploeg, i.p.v. spreekkoren richting de ander. Beetje naïef, weet ik, maar toch. Dit is ook wel vrij rigoureus.
Met de grotere groepen zijn er gesprekken, al geruime tijd. Het is dan ook niet dat dit uit het niets komt. In de breedte wordt er al met grote regelmaat opgeroepen om positieve sfeer te maken met gematigd positieve effecten. Als vorig seizoen een uitwedstrijd tegen SC Heerenveen en een huldiging na de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam al niet probleemloos kunnen verlopen snap ik deels wel de behoedzaamheid.

Generiek gezien, het blijft spijtig dat er een bepaalde subcultuur binnen de aanhang van diverse clubs is die zich niet kunnen gedragen en dat een club - en in het verleden burgermeersters - de keuze maken om dan maar geen supporters mee te nemen/toe te staan.

voor context:
PSV neemt het op 2 november in de Johan Cruijff ArenA op tegen Ajax zonder de steun van de eigen supporters. PSV neemt dat besluit uit voorzorg om te voorkomen dat kwetsende spreekkoren de sfeer en de wedstrijd negatief beïnvloeden. Aanleiding zijn een aantal incidenten tijdens de laatste ontmoeting (1-1) in februari en een eerdere waarschuwing en sanctie vanuit de gemeente Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Trishul schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:26:
Telkens als Feyenoord veel tegengoals krijgt, is het Bijlow die de keeper is. Kijk bijvoorbeeld ook naar de beruchte 0-7 tegen Kopenhagen.
Bijlow kon toch niet zoveel doen aan die goals van de week? Wellenreuther stond juist meer te stuntelen, tot 3 keer toe leverde hij de bal gevaarlijk in bijvoorbeeld. Gewoon een collectieve wanprestatie.

En ja, als eerste keeper sta je in het doel bij de goede en de slechte wedstrijden. 8)7 dat zegt op zichzelf niks.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
ph4ge schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 08:53:
[...]

Bijlow kon toch niet zoveel doen aan die goals van de week? Wellenreuther stond juist meer te stuntelen, tot 3 keer toe leverde hij de bal gevaarlijk in bijvoorbeeld. Gewoon een collectieve wanprestatie.

En ja, als eerste keeper sta je in het doel bij de goede en de slechte wedstrijden. 8)7 dat zegt op zichzelf niks.
Bijlow heeft 4 keer moeten vissen binnen 20 minuten. Wellenreuther niet. Bijlow kan iets beter voetballen dan Wellenreuther, maar voor een keeper is het belangrijkste gewoon het oldskool zoveel mogelijk tegenhouden.

Wellenreuther is gewoon een betere en stabielere keeper op de lijn. Een beetje de Unnerstall van Feyenoord. Bijlow kan wat beter meevoetballen, maar dat is niet het belangrijkste. Daarnaast is Bijlow te vaak geblesseerd als keeper nota bene.
Wellenreuther maakt soms foutjes in de opbouw, maar hersteld zich altijd dankzij zijn keepers kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 11:54
Ik heb die wedstrijd van Feyenoord niet gezien maar de vraag is dan : hoeveel kansen en ook :wat voor kansen kreeg Benfica in die 20 minuten. En hoeveel hield Bijlow daarvan tegen?
Dan is Bijlow beter te beoordelen lijkt mij.

2 man op de keeper af zonder een verdediger in de buurt is bijna gegarandeerd een doelpunt.
Misschien deden verdedigers niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-07-2024 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:51:
Ik heb die wedstrijd van Feyenoord niet gezien maar de vraag is dan : hoeveel kansen en ook :wat voor kansen kreeg Benfica in die 20 minuten. En hoeveel hield Bijlow daarvan tegen?
Dan is Bijlow beter te beoordelen lijkt mij.
Misschien helpt dit dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 30-07-2024 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Tahirovic, Wijndal, Sosa en ook Vos in de 'uitverkoop' bij Ajax.
https://www.vi.nl/nieuws/...en-wijndal-naar-jong-ajax

Logische namen, behalve die van Vos. Jammer, jongen met potentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:45

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

SterqVerhael schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:00:

Tja, wat ga je er voor krijgen? De directie heeft zich aardig in de kaart laten kijken tijdens dat interview, clubs gaan (als ze al geïnteresseerd zijn) rustig achterover leunen en hier maximaal gebruik van maken. Die kunnen bieden wat ze willen met de wetenschap dat Ajax er voor 2 september vanaf wil of zelfs moet zijn.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Family Guy schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:32:
[...]

Tja, wat ga je er voor krijgen? De directie heeft zich aardig in de kaart laten kijken tijdens dat interview, clubs gaan (als ze al geïnteresseerd zijn) rustig achterover leunen en hier maximaal gebruik van maken. Die kunnen bieden wat ze willen met de wetenschap dat Ajax er voor 2 september vanaf wil of zelfs moet zijn.
Prima, de enige die echt hard drukt op het salaris huis is Wijndal. Die kan echt nog wel nuttig zijn achter Hato.

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

'logisch' maar toch had ik de stiekeme hoop dat deze trainer er meer uit zou krijgen. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:42

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Ik denk dat er een hoop burgemeesters zijn die dit helemaal niet zo erg zouden vinden, en ondanks de sfeer die uit supporters bij een wedstrijd brengen begrijp ik ze ergens ook wel.
En wat denk je van de clubs zelf? Ze zullen het nooit hardop roepen maar gewoon meer ruimte voor potentiële jaarkaarten/losse kaartjes. In sommige wedstrijden word er ruimte rondom het uit vak leeg gelaten vanuit veiligheidsoogpunt. Minder beveiliging nodig. etc etc.

nog paar goede misdragingen van uitsupporters en de stekker gaat er uit vrees ik.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

[...]
Misschien had PSV met de supporters kunnen zitten om ze op te roepen tot positieve steun aan de eigen ploeg, i.p.v. spreekkoren richting de ander. Beetje naïef, weet ik, maar toch. Dit is ook wel vrij rigoureus.
Het is ook niet zo dat fans/supporter clubs geen kansen hebben gehad om zich te bewijzen. Die kansen pakken ze ook maar niet en dan zijn de supporter clubs zo verontwaardigd als er rigoureuze maatregelen worden genomen. Dat geldt niet alleen voor PSV, maar veel clubs. Ook altijd maar met die zwarte jassen/hoodies met capouchons. 8)7

Ik ben geen echte voetbalfan, maar kan het spel (op momenten) waarderen en ik vind de sfeer in zo'n stadion wel tof. Toch verbaas ik mij steeds hoe idioot mensen zich gedragen langs het veld* en dat voetbal ook de enige sport lijkt te zijn waarbij de fans gescheiden moeten worden. Het verstand lijken ze dan ineens verloren te zijn.

*zowel in het stadion als bij de amateurvelden

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 30-07-2024 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Family Guy schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:32:
[...]

Denk niet dat dit zo werkt. Een aantal van die vier spelers hebben nog een lang contract (2028), dat zal ongeveer afgekocht moeten worden door de kopende club. Ze hebben daarnaast ook allemaal zaakwaarnemers, dus die kunnen nu aan de slag. Het scheelt wel dat van de genoemde namen, alleen Wijndal lastig te slijten is gezien zijn dikke salaris en contract. Aan de andere kant loopt dat contract nog maar twee jaar dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Maakt het onderhandelen voor Ajax een stuk lastiger toch? Of is dit tegen elk aannemelijk bod?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-10 11:38
Als Ajax zijnde moet je gewoon blij zijn wanneer je die gasten kwijt bent en van het salaris af bent.
De hoofdprijs ga je sowieso niet krijgen dus verlies zal maar even op de koop toe genomen moeten worden.
Voor een Akpom wordt misschien nog wel redelijk betaald i.v.m. zijn home grown status in Engeland.

Tot nu toe zie ik geen namen waar ik rouwig om ben wanneer ze vertrekken. Bergwijn zou er wat mij betreft ook nog bij mogen.

Misschien kunnen we Real Madrid een mooie package deal geven voor de beste linkerkant van Europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43

Vos had na z'n blessure zelfs moeite om zich bij Jong in de basis te spelen. Ik was ook altijd wel gecharmeerd van 'm, maar lees links en rechts dat ie tactisch wel tekort komt. Niet onbelangrijk voor een verdedigende middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:22
KillaZ schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:44:
[...]

Prima, de enige die echt hard drukt op het salaris huis is Wijndal. Die kan echt nog wel nuttig zijn achter Hato.
Sosa schijnbaar ook wel, hoorde in een podcast (pak schaal) 2.6M per jaar.

Vos is met zn zaakwaarnemer in London geweest for what it's worth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:55:
[...]

Denk niet dat dit zo werkt. Een aantal van die vier spelers hebben nog een lang contract (2028), dat zal ongeveer afgekocht moeten worden door de kopende club. Ze hebben daarnaast ook allemaal zaakwaarnemers, dus die kunnen nu aan de slag. Het scheelt wel dat van de genoemde namen, alleen Wijndal lastig te slijten is gezien zijn dikke salaris en contract. Aan de andere kant loopt dat contract nog maar twee jaar dacht ik.
Zal ook wel meevallen met Wijndal, was al interesse uit Griekenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vos vind ik jammer, de overige namen kan je me missen volgens mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

morgen moet Vitesse sluitende begroting inleveren.

KNVB zal wel weer uitstel geven

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
KNVB kiest voor nieuwe richtlijn: alleen aanvoerders mogen met arbitrage praten

De KNVB past met ingang van komend seizoen dezelfde richtlijn toe als tijdens het EK en de Olympische Spelen. Dat betekent dat alleen aanvoerders belangrijke beslissingen mogen aanvechten bij de scheidsrechter. Deze aangescherpte richtlijn geldt zowel voor het betaald voetbal, als het Nederlands amateurvoetbal.
https://www.espn.nl/voetb...ogen-met-arbitrage-praten

Wat mij betreft een goed iets, wat minder gezeik op het veld.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
In other news:
Er komt een intensievere samenwerking tussen aanvoerders en scheidsrechters. Concreet betekent dit:
-De scheidsrechter geeft tijdens de wedstrijden aan de aanvoerder(s) waar nodig een toelichting op belangrijke beslissingen;
-De aanvoerder neemt de verantwoordelijkheid door de teamgenoten weg te sturen bij de scheidsrechter;
-Elke teamgenoot die deze instructies negeert en de scheidsrechter onheus benadert, zich niet respectvol gedraagt of protesteert, ontvangt een gele kaart.-Als de aanvoerder de keeper is, moet het team één veldspeler aanwijzen die deze rol op zich zal nemen wanneer de keeper zich niet dichtbij de scheidsrechter bevindt.
De KNVB kennende - en hopelijk bewijzen ze het tegendeel - zijn we na 5 wedstrijden weer op het oude niveau . Indien ze dit consequent en goed uitvoeren ben ik hier wel een voorstander van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
Als dat net zo goed gehandhaafd word als op het EK maakt dat precies 0 verschil :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
BM schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:32:
Als dat net zo goed gehandhaafd word als op het EK maakt dat precies 0 verschil :X
Vond je het op het EK zo erg dan? Ik vond het EK een verademing op dat vlak. Veel minder gillende keukenmeiden op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
SterqVerhael schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:42:
[...]

Vond je het op het EK zo erg dan? Ik vond het EK een verademing op dat vlak. Veel minder gillende keukenmeiden op het veld.
Ik volg het voetbal een stuk minder fanatiek dan ik vroeger deed, maar ik vond er op het EK nog steeds vaak genoeg mensen bij staan die er helemaal niks te zoeken hadden, en volgens mij werd daar niks aan gedaan. Maar misschien was het wel veel beter dan heb was, dan had ik mijn vorige bericht wat minder stellig moeten maken, excuus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Player1S schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:15:

De KNVB kan inmiddels beter zeggen: dien maar in wanneer jullie er klaar voor zijn.
Ze doen toch niks met die deadlines. Iets met een blaffende hond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08
BM schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:48:
[...]

Ik volg het voetbal een stuk minder fanatiek dan ik vroeger deed, maar ik vond er op het EK nog steeds vaak genoeg mensen bij staan die er helemaal niks te zoeken hadden, en volgens mij werd daar niks aan gedaan. Maar misschien was het wel veel beter dan heb was, dan had ik mijn vorige bericht wat minder stellig moeten maken, excuus :)
Het was absoluut een glijdende schaal, en naarmate het EK vorderde werd er steeds meer gezeurd tegen de scheids. Er zijn wel wat gele kaarten voor gegeven, maar dat hadden er meer moeten en kunnen zijn.

Maar vergeleken met 'normale' wedstrijden waar na een overtreding 10 spelers van een willekeurige Spaanse/Italiaanse club naar de scheids rennen na een overtreding, was dit EK zeker een verbetering. Ik ben dus blij dat de knvb hier mee door gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
BM schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:48:
[...]

Het was allemaal minder overdreven en ook veel minder heftig dan in de gemiddelde competitiewedstrijd. Ik vond het een zichtbare verbetering en snap dat de KNVB dat doortrekt.

Geen reden om excuses te hoeven maken uiteraard, was vooral benieuwd naar wat maakte dat je dit zo hebt ervaren. Laten we hopen dat het voetbal meer richting het rugby gaat bewegen op dit vlak. Zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-10 15:41
Player1S schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:15:

Met Plan B is er een sluitende begroting ingediend, dus de licentie is veilig. De vraag is meer of Franke door de controle van de KNVB komt. Zo niet, dan zijn de rapen gaar. Maar dat is dan iets voor het seizoen 25/26 - en als de KNVB nu snel met uitsluitsel over Franke komt, is er nog tijd genoeg een alternatief plan op te zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Alargule2 op 31-07-2024 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:45:
[...]

Met Plan B is er een sluitende begroting ingediend, dus de licentie is veilig. De vraag is meer of Franke door de controle van de KNVB komt. Zo niet, dan zijn de rapen gaar. Maar dat is dan iets voor het seizoen 25/26 - en als de KNVB nu snel met uitsluitsel over Franke komt, is er nog tijd genoeg een alternatief plan op te zetten.
Kijk, goed nieuws! Dan verwacht ik een flinke strijd om plek 2 tussen Ajax, Feyenoord en PSV in seizoen 2025-2026 8)
Alargule2 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:17:
Geen zorgen - Van de Kuit is momenteel bezig de club over te nemen. Volgend jaar promotie naar de Eredivisie en kampioen in 2026.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Van de Kuit staat uiteraard klaar om Vitesse direct over te nemen als Franke inderdaad blijkt niet te zijn wie hij zegt te zijn :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:45:
[...]

Nou volgens mij is het zo dat Vitesse de begroting heeft ingediend en dat de KNVB daar nu naar gaat kijken en het gaat beoordelen. Dus absolut nog niet zeker dat de licentie veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Je gaat natuurlijk niet 'ruim op tijd' een begroting inleveren en stellen dat je vertrouwen hebt in de afloop als de begroting nog niet sluitend is. Dan neem je ofwel meer tijd, of communiceer je naar de buitenwacht dat het allemaal niet gelukt is en laat je eenieder zijn/haar conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 13:57:
Je gaat natuurlijk niet 'ruim op tijd' een begroting inleveren en stellen dat je vertrouwen hebt in de afloop als de begroting nog niet sluitend is. Dan neem je ofwel meer tijd, of communiceer je naar de buitenwacht dat het allemaal niet gelukt is en laat je eenieder zijn/haar conclusies trekken.
Dat is natuurlijk zo, maar om nu stellig te beweren dat de licentie veilig is lijkt me echt wel een brug te ver.

Vond de tweet van vitesse over dat ze "conform deadline" de begroting hadden ingeleverd ook wel beetje krom trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 13:43:
Van de Kuit staat uiteraard klaar om Vitesse direct over te nemen als Franke inderdaad blijkt niet te zijn wie hij zegt te zijn :Y
Oh, eergisteren zei hij nog van niet: https://www.gld.nl/sport/...met-ons-aan-tafel-gezeten

Maar ik kan me voorstellen dat jij beter bent geïnformeerd.
Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 13:57:
Precies, dat is ook nog niet eerder gebeurd:
https://nos.nl/artikel/25...tie-dit-is-enorm-geschenk

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
De KNVB zal Plan A naar alle waarschijnlijkheid niet gaan goedkeuren - dat weet men bij Vitesse ook. Vandaar ook dat uitstel tot vandaag (was oorspronkelijk 22 juli) om aan Plan B te werken, waarbij o.m. vanuit STAK garant wordt gestaan voor de tekorten op de begroting.

Een sluitende begroting was het laatste wat Vitesse nog te doen stond - je gaat niet ruim op tijd je stukken inleveren als de begroting niet sluitend is, want dan weet je 100% zeker dat het beroep niet gehonoreerd wordt en Vitesse de licentie definitief kwijt is. Dan vraag je uitstel, zoals Vitesse in vorige iteraties ook al heeft gedaan (en heeft gekregen).

[ Voor 8% gewijzigd door Alargule2 op 31-07-2024 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

het is niet de eerste keer dat Vitesse bestuur volop in de polonaise begroting inleverde om vervolgens keihard terug gefloten te worden door de KNVB.

Ik zou pas zeker zijn als de KNVB inderdaad groen licht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Vitesse heeft die stukken altijd ingeleverd omdat er nu eenmaal een deadline lag. Men wist natuurlijk wel dat de stukken niet compleet waren, maar aan alle vinkjes die ontbraken is de afgelopen tijd hard gewerkt. Wat de laatste weken nog overbleef was de rekening bij ING (gefixt), de accountantsrelatie met BDO (gefixt) en het sluitend maken van de begroting. Voor dat laatste heeft men het laatste uitstel aangevraagd en gekregen.

Franke gaat het niet worden als oplossing op de korte termijn, omdat de KNVB nu eenmaal due diligence heeft te verrichten en daar maanden voor nodig heeft. Die tijd is er niet. Dus is er een plan B waarin anderen, verenigd in het STAK, garant staan voor dat gat. Met Parry zijn afspraken gemaakt dat hij zijn schuldeis voor een jaar bevriest, wat hij eerder ook al aangeboden had. Hij heeft immers ook geen belang bij een failliet Vitesse.

Hamerstuk, dus. Mogelijk komt er vandaag al witte rook uit Zeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
En o ja: die polonaise werd vooral gedanst omdat men van de Russen af was én met Franke eindelijk een geldschieter had die ook met molensteen Parry tot een akkoord wist te komen. Allemaal essentiële stappen op weg naar een licentie en lijfsbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 16:34
Maar met plan B is Vitesse (afspraak of niet) nog wel afhankelijk van Parry. Die moest toch compleet uit beeld zijn?
En hoe wil je in een jaar tijd 14 miljoen bijelkaar sprokkelen als je nieuwe suikeroom niet aan de eisen van de KNVB voldoet?

Van een afstand gezien lijkt het er nou nog niet op dat Vitesse iets geleerd heeft van het verleden en deze ‘kans’ heeft aangegrepen eens echt schoon schip te maken.

Ben ook wel benieuw hoe de andere KKD clubs tegen deze casus aankijken….

Plus: ik lees net dat Franke zich beraadt over zijn positie….

[ Voor 6% gewijzigd door weststar op 31-07-2024 17:39 ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Parry heeft ihkv Plan B zijn claim voor een jaar bevroren, waarmee hij uit beeld is.

Enige kink die op de langere termijn nog in de kabel kan komen is dat Franke niet door de keuring komt. Dan begint het gedonder weer van voren af aan.

Maar tegen die tijd zal De Kuit wel instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:38:
Parry heeft ihkv Plan B zijn claim voor een jaar bevroren, waarmee hij uit beeld is.

Enige kink die op de langere termijn nog in de kabel kan komen is dat Franke niet door de keuring komt. Dan begint het gedonder weer van voren af aan.

Maar tegen die tijd zal De Kuit wel instappen.
Een jaar uit beeld…… Is dat geen struisvogelpolitiek? Die 14 miljoen zal ergens vandaan moeten komen. Franke beraadt zich nu al over de toekomst. Voor hetzelfde geld zegt hij nu ‘de groeten’ en heeft Vitesse er voor de lange termijn een probleem bij.

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Er zijn inderdaad de nodige rode vlaggetjes inzake Franke gehesen. Het zou zomaar kunnen dat hij dit als een graceful exit gebruikt al wijzend naar de KNVB om eronderuit te duiken. Dan begint het hele feestje weer van voren af aan, maar dan zal De Kuit de kwestie Parry en de rest van die boevenbende van Vitesse wel even komen oplossen, zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Alargule2 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:55:
Er zijn inderdaad de nodige rode vlaggetjes inzake Franke gehesen. Het zou zomaar kunnen dat hij dit als een graceful exit gebruikt al wijzend naar de KNVB om eronderuit te duiken. Dan begint het hele feestje weer van voren af aan, maar dan zal De Kuit de kwestie Parry en de rest van die boevenbende van Vitesse wel even komen oplossen, zeker weten.
Kuit roept en roept en roept maar ondertussen doet hij niks. Ondertussen gaat bestuur in zee met iemand die volgens onderzoek FTM en Omroep Gelderland behoorlijk twijfelachtig is.Ik verwacht dan ook niet dat hij groen licht gaat krijgen.

Kuit lijkt me ook niet de oplossing. Als hij (en dan voornamelijk zijn Gelredome) er echt bij gebaat zou zijn dat Vitesse blijft bestaan had hij wel eerder en harder toegehapt.
En als Gelredome niet perse Vitesse nodig heeft (waar het IMHO de schijn van heeft) is hij bezig om Vitesse voor een prikkie op te kopen om later opnieuw te verkopen met winst. En dat moet je ook niet willen.

Als buitenstaander ziet het er absoluut niet rooskleurig uit en verwacht ik 2 opties

1: het is niet goed genoeg en KNVB trekt definitief licentie terug. Gang naar rechter haalt niks uit
of
2: uitstel en mogen seizoen beginnen en de soap duurt nog maanden voort en vooralsnog onvoorspelbaar hoe kwartje zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Uitstel zal/kan er niet meer komen: Vitesse krijgt morgen een licentie - of niet. Alles wijst er nu op dat het eerste gaat gebeuren.

Maar dat staat los van de kwestie-Franke. Als hij zich er zelf uit wezelt, of toch niet door de keuring komt, zal men toch weer het hele circus opnieuw in moeten. En tegen die tijd zal de wanhoop en vermoeidheid wel zo groot zijn dat men wel 'ja' op álle eisen van De Kuit zal zeggen. In de Quote500 kom je niet terecht omdat je nu zo toeschikkelijk bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

Ik ben benieuwd of de scheidsrechters komend seizoen enig ruggengraat hebben, of voor hoelang. Alleen aanvoerders mogen namelijk met de scheids gaan praten. Als ze net zo consequent gaan zijn als met het staken nadat er een verdwaalde beker op het veld belandt, is dat een welkome aanvulling.

Daarnaast zijn Bergwijn en Brobbey niet mee naar Vojvodina, niet fit genoeg 7(8)7 . Traoré lijkt fit genoeg om een paar minuten te maken, maar geen hele wedstrijd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Lijkt me logisch dat Bergwijn en Brobbey nog niet mee zijn. Die zijn net een paar dagen aan t trainen na het EK en hun vakantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:06
JanW schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 07:29:
Lijkt me logisch dat Bergwijn en Brobbey nog niet mee zijn. Die zijn net een paar dagen aan t trainen na het EK en hun vakantie.
Was Brobbey op het EK ja? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Het is hier erg stil rondom het oefenduel van Feyenoord gisteren. Weer een nederlaag tegen een redelijk kaliber tegenstander, ondanks de afwezigheid van redelijk wat basisspelers.
Hebben ze überhaupt al in de beoogde basisopstelling gespeeld?

Lijkt me toch niet een heel lekkere voorbereiding zo richting de wedstrijd om de JC schaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:45

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

JEightyFive schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:38:
Het is hier erg stil rondom het oefenduel van Feyenoord gisteren. Weer een nederlaag tegen een redelijk kaliber tegenstander, ondanks de afwezigheid van redelijk wat basisspelers.

Lijkt me toch niet een heel lekkere voorbereiding zo richting de wedstrijd om de JC schaal.
Nee, want een deel is geblesseerd (Hartman, Timber, Stengs en Trauner) en dat zijn niet de minste namen.

[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 01-08-2024 08:40 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:36

Agent47

I always close my contracts.

JEightyFive schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:38:

Nee Feyenoord heeft nog geen enkele keer met de basis gespeeld en dat gaat dit half jaar ook niet gebeuren. Hartman speelt tot kerst sowieso niet. Die oefenwedstrijd van gisteren ging nergens over.
Bijlow, Santi, Hancko, Geertruida, Timber, Paixao, deze kun je donder op zeggen dat er een paar van weg gaan. Ik vind DTK een held maar dit gaat hij nooit recht trekken zo snel.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:36

Agent47

I always close my contracts.

JanW schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 07:29:
Inderdaad. Die beginnen net weer met trainen. Vanavond moet je " gewoon" zakelijk winnen en focussen op het volgende.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

De enige conclusie die je kan trekken na de laatste twee oefenwedstrijden van Feyenoord is dat het elftal nog lang niet op volle oorlogsterkte is, mede door de vele blessuregevallen, maar ook met het naderende vertrek van een aantal spelers. Gister tegen Moncaco maar 2 basisspelers in de startopstelling, verder voornamelijk jeugd. Dus ik vind het op z'n zachtst gezegd bijzonder voorbarig om Feyenoord op basis hiervan alvast af te schrijven (wat mn een hoop eigen supporters doen)

Bijlow (62’ Van Sas),
Geertruida (46’ Giersthove),
Tsoungui,
Plug (81’ Netten),
Read (73’ Arnaud),
Milambo (81’ Rudisill),
Zechiël (Zekovic),
Pedersen (73’ Candelaria)
Lingr (62’ Sliti)
Ueda (62’ Bullaude),
Ivanušec (81’ Sauer).

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
amahusu schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:54:
De enige conclusie die je kan trekken na de laatste twee oefenwedstrijden van Feyenoord is dat het elftal nog lang niet op volle oorlogsterkte is, mede door de vele blessuregevallen, maar ook met het naderende vertrek van een aantal spelers.
Verre van een optimale voorbereiding dus. Ben benieuwd wat dat voor de competitie betekent voor Feyenoord en hoe ze komend weekend voor de dag komen. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat PSV op de sloffen kampioen wordt (tenzij daar echt nog hele gekke dingen gebeuren) maar de strijd om plek 2 kan dan wel eens spannend worden tussen Feyenoord, Ajax, AZ en Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nvm. Dacht dat dit van de journalist kwam en niet een fake

[ Voor 77% gewijzigd door Player1S op 01-08-2024 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
1 ding is zeker, de beroepscommissie maakt het wel goed spannend met dat ze nog steeds niks hebben laten horen. Suggereert misschien dat het lastige beslissing is en dat ze er onderling nog niet uit zijn gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:52:
1 ding is zeker, de beroepscommissie maakt het wel goed spannend met dat ze nog steeds niks hebben laten horen. Suggereert misschien dat het lastige beslissing is en dat ze er onderling nog niet uit zijn gekomen
Ik vind het heel vervelend voor supporters, maar is er een reden waarom VIT zo beschermt wordt?

Ze gaan steeds met verkeerde mensen in zee, dat doen ze toch echt allemaal zelf? Of zie ik iets over het hoofd? Ben namelijk bang voor dezelfde drama op het einde van het seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
HollowGamer schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:53:
[...]

Ik vind het heel vervelend voor supporters, maar is er een reden waarom VIT zo beschermt wordt?

Ze gaan steeds met verkeerde mensen in zee, dat doen ze toch echt allemaal zelf? Of zie ik iets over het hoofd? Ben namelijk bang voor dezelfde drama op het einde van het seizoen.
Voor mij had het ook niet gehoeven, want in de toekomst zullen nu alle clubs die in de problemen zitten verwachten dat ze meerdere keren uitstel krijgen en het dus zo mogelijk onterecht zo lang mogelijk rekken.

Enigste wat ik mij kan voorstellen is dat het beetje mee speelt dat het semi-grote club is en ook 1 van de oudste clubs van Nederland. Verder natuurlijk ook wat al eerder gezegd is, dat deze situatie anders is dan bij de andere clubs omdat die door de rechtbank failliet verklaard waren en Vitesse als enigste nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Besluit opgeschoven naar morgen:

Beslissing over Vitesse tóch dag uitgesteld: club moet bij KNVB op gesprek komen https://www.nu.nl/voetbal...nvb-op-gesprek-komen.html

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bao_mi1
tweakduke schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:23:

Beslissing over Vitesse tóch dag uitgesteld: club moet bij KNVB op gesprek komen https://www.nu.nl/voetbal...nvb-op-gesprek-komen.html
Vreemd nieuws, misschien wist de knvb niet dat @Alargule2 hier op Tweakers zei dat het vandaag allemaal goed zou komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weststar
Toch wel bijzonder dat het Vitesse wederom niet gelukt is met een degelijk en betrouwbaar verhaal te komen. Het zou toch je eer te na zijn na zoveel miskleunen nu eens goed beslagen ten ijs te komen.

Ze trekken het gesprek morgen wel breed; licentiecommissie, beroepscommissie en KNVB. Vitesse moet echt op het matje komen. Ben heel benieuwd wat de uitkomst zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
tweakduke schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:23:

Nieuwe vragen naar aanleiding van ingediende documenten, geeft niet het beeld van dat het zo knip en klaar was zoals Vitesse de laatste tijd wou uitstralen. Ben wel benieuwd wat het dan morgenmiddag gaan worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alargule2
Bao_mi1 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:28:
[...]

Vreemd nieuws, misschien wist de knvb niet dat @Alargule2 hier op Tweakers zei dat het vandaag allemaal goed zou komen?
Besluit is allang genomen; dit is vooral voor de bühne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
weststar schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:36:
Toch wel bijzonder dat het Vitesse wederom niet gelukt is met een degelijk en betrouwbaar verhaal te komen. Het zou toch je eer te na zijn na zoveel miskleunen nu eens goed beslagen ten ijs te komen.

Ze trekken het gesprek morgen wel breed; licentiecommissie, beroepscommissie en KNVB. Vitesse moet echt op het matje komen. Ben heel benieuwd wat de uitkomst zal zijn.
Hun positie is dan ook niet ideaal om er zonder kleerscheuren uit te komen.
In principe goed dat ze eens om tafel gaan het ping pongt al veel te lang van het kastje naar de muur.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Alargule2 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:37:
[...]

Besluit is allang genomen; dit is vooral voor de bühne.
BULLSHIT

Stoppen met struisvogel spelen en accepteren dat je club gewoon echt nagenoeg over de afgrond hangt en de betrokkenen het wederom niet op orde hebben terwijl ze wederom polonaise liepen met jouw voorop.

Waarom weer dag uitstellen voor de bühne? Is helemaal nergens voor nodig. Club heeft al zoveel kansen gehad en krijgt vandaag gewoon wederom nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Oef het geluid is slecht bij Ziggo, hopelijk toch beter straks bij Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
Traore toch niet in de basis

Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Rasmussen, Akpom, Forbs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1UWgqlT-eiFrb4m-8U7NVyvWE0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gqGfKqa883mdUbUYr818li99.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Gynnad op 01-08-2024 18:59 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:42:
[...]

BULLSHIT

Stoppen met struisvogel spelen en accepteren dat je club gewoon echt nagenoeg over de afgrond hangt en de betrokkenen het wederom niet op orde hebben terwijl ze wederom polonaise liepen met jouw voorop.

Waarom weer dag uitstellen voor de bühne? Is helemaal nergens voor nodig. Club heeft al zoveel kansen gehad en krijgt vandaag gewoon wederom nieuwe kans.
Volgens mij bedoelt hij precies hetzelfde, dus snap je reactie sowieso niet helemaal.

En voor supporters is een club gewoon belangrijk. Heb niets met de Spurs, maar snap wel dat fans het niet leuk vinden dat nooit iets hebben gewonnen bijvoorbeeld. ;)

Maar serieus, stel dat het slecht zou gaan bij die club, dan vind ik dat ook jammer. Het zijn clubs met history en ook gewoon met (ook vriendelijke) fans.

Het blijft alleen gek dat ze zoveel uitstel krijgen. Elke lees ik elke weer dat de ene die zich aanbiedt als redder, niet zo'n fijn figuur is of nooit zich aan de afspraken houdt.

0-1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:58:

Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Rasmussen, Akpom, Forbs.

[Afbeelding]
Blijft Henderson dit seizoen? Had gelezen dat hij niet zo gelukkig was.

Verwacht eerlijk gezegd een slechte wedstrijd, maar dat is de optimist in mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Player1S schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:42:
[...]

BULLSHIT

Vitesse is niet mijn club. Maar met uitstel geef je als licentiecommissie in ieder geval het signaal af dat het allemaal heel veel moeite heeft gekost.

Terwijl met een sluitende begroting alles is gefixt. Voor dit seizoen dan. Op naar de volgende soap rond Franke en De Kuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Gynnad schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:58:

[Afbeelding]
Opvallend dat Rasmussen weer start, die bakte er echt helemaal niks van vorige week.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Brann - Go Ahead 0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Zou knap en mooi zijn als ze het over de streep kunnen trekken. Zijn wel jaren geweest dat dit soort kwalificatiewedstrijden tegen clubs uit Luxemburg verloren weren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Pompi schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:11:
[...]

Zou knap en mooi zijn als ze het over de streep kunnen trekken. Zijn wel jaren geweest dat dit soort kwalificatiewedstrijden tegen clubs uit Luxemburg verloren weren
Hierna toch nog een ronde of zitten ze dan in de groepsfase? Dat laatste zou mooi zijn, hebben we sowieso 4 clubs in de groepsfase en zou Ajax normaal gesproken #5 moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Player1S schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:13:
[...]

Hierna toch nog een ronde of zitten ze dan in de groepsfase? Dat laatste zou mooi zijn, hebben we sowieso 4 clubs in de groepsfase en zou Ajax normaal gesproken #5 moeten worden.
Nog 1 ronde hierna volgens mij, maar zou je de potentiele tegenstanders verschuldigd moeten blijven want weet die niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:02
Henkie_NtA schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:06:
[...]

Opvallend dat Rasmussen weer start, die bakte er echt helemaal niks van vorige week.
Die hadden ze inderdaad ook terug mogen sturen naar jong Ajax. Echt een heel beperkte speler. Ajax heeft gewoon serieuze kwaliteitsimpuls nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Pompi schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:18:
[...]

Nog 1 ronde hierna volgens mij, maar zou je de potentiele tegenstanders verschuldigd moeten blijven want weet die niet meer.
Gezien de punten van GAE in Europa zullen ze wel erg zwaar gaan loten helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
HollowGamer schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:04:
[...]

Blijft Henderson dit seizoen? Had gelezen dat hij niet zo gelukkig was.

Verwacht eerlijk gezegd een slechte wedstrijd, maar dat is de optimist in mij.
Henderson heeft laatst in een persconferentie gezegd dat er met Farioli eindelijk op een serieuze manier wordt getraind en dat dat ervoor zorgt dat die met plezier op het veld staat.

Van mij mag die weg, veel te duur voor wat die bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:27
Player1S schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:13:
[...]

Hierna nog 2 voorrondes volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Player1S schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:23:
[...]

Gezien de punten van GAE in Europa zullen ze wel erg zwaar gaan loten helaas.
Mochten ze deze ronde overleven,dan volgt er in de volgende ronde een tegenstander die op papier volgens mij zwakker is dan dit Bergen .

Ik had er iig nog nooit van gehoord :9 . Namen moet ik je helaas verschuldigd blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 01-08-2024 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kist schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:25:
[...]

Henderson heeft laatst in een persconferentie gezegd dat er met Farioli eindelijk op een serieuze manier wordt getraind en dat dat ervoor zorgt dat die met plezier op het veld staat.

Van mij mag die weg, veel te duur voor wat die bijdraagt.
Hij kan echt wel beter hoor. Denk overigens dat elke speler beter kan onder deze nieuwe trainer.

Vind hem wel erg veel praten. Wordt nog leuk met Hans en zijn lange vragen bij interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gewoon omdat ik benieuwd ben: ik heb Ziggo Sport Totaal, maar hoe kijken andere nu deze wedstrijd vanaf het begin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:33:
[...]

Mochten ze deze ronde overleven,dan volgt er in de volgende ronde een tegenstander die op papier volgens mij zwakker is dan dit Bergen .

Ik had er iig nog nooit van gehoord :9 . Namen moet ik je helaas verschuldigd blijven.
Ik dacht precies hetzelfde destijds bij de loting.
Go Ahead Eagles weet dat het Valur Reykjavík of St. Mirren treft, mocht het SK Brann verslaan in de tweede voorronde van de Conference League

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:27
Mooi tenue Pasveer.

En hup Ajax!

[ Voor 32% gewijzigd door Megupe op 01-08-2024 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
@HollowGamer , niet. Ik zit te zoeken bij Odido door de gids, maar nergens te vinden.

Vorige week kon ik niet kijken, dus had me er toen niet in verdiept. Dus ik zal vast wel iets hebben gemist, maar waarom is deze wedstrijd niet op ESPN zoals de rest van de EL vorig jaar was? Of in ieder geval op een open beschikbaar kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
JanW schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:00:
@HollowGamer , niet. Ik zit te zoeken bij Odido door de gids, maar nergens te vinden.

Vorige week kon ik niet kijken, dus had me er toen niet in verdiept. Dus ik zal vast wel iets hebben gemist, maar waarom is deze wedstrijd niet op ESPN zoals de rest van de EL vorig jaar was? Of in ieder geval op een open beschikbaar kanaal.
Ziggo Sport 2, alleen te zien via Ziggo of anders via Ziggo Go in de browser, moet je wel een account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:01:
[...]

Ziggo Sport 2, alleen te zien via Ziggo of anders via Ziggo Go in de browser, moet je wel een account aanmaken
Kan je die zender dan gewoon zien? Of zetten ze die open op dat moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:00:

ESPN heeft niets meer, behalve Eredivisie. Mensen roepen dat ViaPlay belachelijk duur is, maar ESPN kan er ook wat van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
HollowGamer schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:02:
[...]

Kan je die zender dan gewoon zien? Of zetten ze die open op dat moment?
Ik kijk gewoon via Ziggo, maar las dat het gratis te zien was, alleen accountje aanmaken en via ziggo go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
Ja ik vind het jammer dat alles nu bij Ziggo zit, en ik heb bij Odido niet gewoon rechtstreeks op tv kan kijken. Met een account aanmaken en Ziggo Go is het iig nog wel gratis, maar toch weer een gedoe met browser openen via de tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:03:
Ja ik vind het jammer dat alles nu bij Ziggo zit, en ik heb bij Odido niet gewoon rechtstreeks op tv kan kijken. Met een account aanmaken en Ziggo Go is het iig nog wel gratis, maar toch weer een gedoe met browser openen via de tv.
Ze hebben wel een Chromecast/Google TV app. Maar inderdaad niets voor de TV zelf.

Hebben ze je nog niet gebeld om klant te worden? Daar zijn ze ook goed in. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ow nee weer zo'n wedstrijd dat er niks lukt bij Taylor hoor... Zal je net zien dat hij een doelpunt gaat maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:05:
Ow nee weer zo'n wedstrijd dat er niks lukt bij Taylor hoor... Zal je net zien dat hij een doelpunt gaat maken :+
Hij vindt zichzelf wel uitgeleerd bij Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:02
Oh nee, het thuisshirt van Vojvodina lijkt op dat van FC Utrecht. Dat wordt niks vanavond.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
HollowGamer schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:05:
[...]

Ze hebben wel een Chromecast/Google TV app. Maar inderdaad niets voor de TV zelf.

Hebben ze je nog niet gebeld om klant te worden? Daar zijn ze ook goed in. ;)
Thanks voor de tips! Er stond wel een hele opdringerige meneer aan de deur laatst die zo te zien echt z'n target moest halen. In principe switch ik elk jaar internet/tv provider rond black Friday, dus ze komen vast vanzelf weer aan de beurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het hoort niet hier, maar goed.
Ziggo Go kan je via Android en iOS apps bekijken en casten. Daarnaast kan je Ziggo Go TV op Android TV installeren en voor Apple TV en Amazon Fire stick hebben ze ook een app. Ik lees dat voor LG TVs een beta app beschikbaar is.

Via webbrowser kan het op www.ziggogo.tv.

Mogelijkheden genoeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Quad schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:15:
Het hoort niet hier, maar goed.
Ziggo Go kan je via Android en iOS apps bekijken en casten. Daarnaast kan je Ziggo Go TV op Android TV installeren en voor Apple TV en Amazon Fire stick hebben ze ook een app. Ik lees dat voor LG TVs een beta app beschikbaar is.

Via webbrowser kan het op www.ziggogo.tv.

Mogelijkheden genoeg.
Of gewoon via het youtube kanaal van Ziggo :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 19:42

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik kijk nu ziggo go op tv via een chromecast gecasted vanuit de ziggo go app.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

NaZ- schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:16:
[...]

Helemaal mooi, zal wel tijdelijk zijn denk ik dan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
HollowGamer schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:06:
[...]

Hij vindt zichzelf wel uitgeleerd bij Ajax.
Is die ook. Kan niet beter dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:02
NaZ- schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:16:
[...]

Deze week zie ik hem niet. Kijk ik verkeerd?
Al werkt de app via Chromecast ook prima.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 10 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken