On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar Ajax valt keihard door de mand.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Moest even opzoeken hoe die ook alweer heette. Zonde dit.toolkist schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:03:
[...]
tja we hebben een ervaren italiaanse verdediger, waarom zouden we die dan ook gebruiken?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als dat zo is, dan had Ajax er al eerder 1 gehad. Maar daar hoorde ik je niet overFreakNL schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:10:
Typische topclub penalty.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Sinds wanneer bepalen eerdere beslissingen of het nu een strafschop moet zijn? Wel goed uitgepakt door Wout deze.Barfman schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:12:
100% penalty, zeker na alle slechte beslissingen die de scheids al heeft gemaakt.
Is dat zo? Mag ik je lijstje?Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:11:
Het zit Ajax niet tegen dit seizoen. Wat een kadotje weer.
Nu de vraag.. wanneer start hij in de basis?
Flickr PSN ID= cheironnl
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Fixed.toolkist schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:16:
Wisselen die Fitz Jim.. 0 concentratiekwaliteit.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Tegen Go Ahead had je er 1 tegen moeten krijgen in ieder geval.
Daar ben ik het sowieso mee eens. Ik snap niet helemaal waar ie mee bezig is.Agent47 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:17:
Dit was dan wel een penalty. Scheidsrechter is compleet incapabel
Had iig die penalty en rood nooit verwacht
PSN: Europhea
Opportunisme blijft iets leuks
Dat is een kort lijstje.Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:17:
[...]
Tegen Go Ahead had je er 1 tegen moeten krijgen in ieder geval.
Flickr PSN ID= cheironnl
iets met gerechtigheid?Holk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:18:
Humor, 3 pingels niet krijgen en muisstil. 1 makkelijke krijgen en ze vallen over elkaar om te claimen dat het geluk en mazzel is
Opportunisme blijft iets leuks
Ik snap het ook niet, hij leek er in te gaan. Maarja verdediger enzocheiron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:19:
Zo Gaai, hoe dan
Het seizoen is net begonnen en al 2 keer geluk gehad dus.
psst. Doe eens niet, zo geef je ze nog ideeensNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:21:
Het is wel een wedstrijd voor de late gelijkmaker
Normaal zou ik zeggen dat een scheidsrechter niet zou moeten optellen, zeker niet voor een pingel. Maar deze scheidsrechter is vandaag wel heel slecht.
Niet nu Heracles achter staat vrees ik.sNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:21:
Het is wel een wedstrijd voor de late gelijkmaker
We zitten al bijna op een derde hoor, maar keep on trollingAdvizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:21:
[...]
Als anti-Ajacied onthoud je alleen dat. Dat weet ik ook welAdvizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:21:
[...]
Mooi zeg voor Jans.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Tja, een kleuter vindt dat triest. Een professional speelt een wedstrijd zo uit.Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:24:
Tijdrekken bij de cornervlag tegen 10 man, hoe triest haha.
[ Voor 80% gewijzigd door Dingdong op 20-10-2024 16:28 ]
Dat zijn jouw woorden.Vos schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:25:
[...]
Als anti-Ajacied onthoud je alleen dat. Dat weet ik ook wel
Als Ajax zo blijft spelen hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat ze bij de top 3 eindigen.
Ik zie het eerder andersom. Als ze dit soort potjes winnen wordt het voor Feyenoord moeilijk om tweede te worden.Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:27:
[...]
Als Ajax zo blijft spelen hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat ze bij de top 3 eindigen.
Hele wedstrijd hoorde je ze niet, en toen plotseling wel haha.
Ajax heeft het zichzelf wel onnodig lastig gemaakt. Onnodig, maar de scheidsrechterlijke dwalingen in met name de eerste helft (3x geel binnen 5 minuten, serieus?) helpen ook niet mee.
Ajax wordt geen 2e hoor met dit voetbal.D-e-n schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:29:
[...]
Ik zie het eerder andersom. Als ze dit soort potjes winnen wordt het voor Feyenoord moeilijk om tweede te worden.
Wie worden er volgens jou 2e en 3e? Az? En …?
Feyenoord wordt 2e, gevolgd door AZ en daarna Utrecht of Twente.sNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:33:
[...]
Wie worden er volgens jou 2e en 3e? Az? En …?
Je leest ook nog de krant uit 2023?Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:40:
[...]
Feyenoord wordt 2e, gevolgd door AZ en daarna Utrecht of Twente.
In 2023 werd Feyenoord kampioen. Dus ik weet niet welke krant je bedoelt.
Ajax wint vandaag uiteindelijk gewoon door een makkelijk gegeven strafschop. Maar daar mag je dan als niet-Ajacied niks van zeggen?
Zeg gewoon, het was niet best maar we hebben de punten. Maar nee, gelijk 'ja maar' en 'benieuwd naar je lijstje' en dat soort tegen je blijkbare zere been en hele lage kastje.
PSV, Fey en AZ spelen allemaal beter.sNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:29:
Als je kijkt wat de rest doet dan kan Ajax makkelijk 2 of 3 worden
Maar Parijs is nog ver.
Parijs is komende dinsdag en dat wordt met de blessures een bijzonder lastige - lees zo goed als onmogelijke - kluif.Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:55:
[...]
PSV, Fey en AZ spelen allemaal beter.
Maar Parijs is nog ver.
Of je komt gewoon met feiten ipv onderbuikgevoel en stemmingmakerij?Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:54:
[...]
Ajax wint vandaag uiteindelijk gewoon door een makkelijk gegeven strafschop. Maar daar mag je dan als niet-Ajacied niks van zeggen?
Zeg gewoon, het was niet best maar we hebben de punten. Maar nee, gelijk 'ja maar' en 'benieuwd naar je lijstje' en dat soort tegen je blijkbare zere been en hele lage kastje.
Dat Ajax niet best is wordt hier al tijden verkondigd overigens.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 20-10-2024 17:02 ]
En maar zeuren dat NL teams geen wedstrijd uit kunnen spelen. En dan doet er 1 het en is het weer niet goed.Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:24:
Tijdrekken bij de cornervlag tegen 10 man, hoe triest haha.
We zijn hier toch om te discussiëren. Heeft niks met stemmingmakerij te maken.Vos schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:00:
[...]
Of je komt gewoon met feiten ipv onderbuikgevoel en stemmingmakerij?
Dus jij vond dit een 100% penalty?
(Daarnaast gaf ik je een feit: tegen Go Ahead)
Het grappige is dat de Ajacieden in dit topic ook ver voor die pingel al aan het zeuren en zeiken waren op Ajax en de scheids. Ze lopen tegen een frommelgoal en een wereld goal aan maar maken er zelf ook 2 op slordige manier. Paar rare beslissingen en 3 pingel momenten die redelijk discutabel zijnAdvizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:54:
[...]
Tot dat moment was iedereen die minder op heeft met Ajax vrij stil, Advizor incluus. Pas toen Ajax een wat makkelijk gegeven pingel kreeg, kropen ze massaal in de digitale pen, Advizor incluus, met allerlei oneliners als geluk en lucky Ajax achtige beweringen.
Mag kan, prima, vermakelijk zelfs. Maar daarna nog een hoop onderbuik gevoel en negatieve berichten richting een andere club spuwen op basis van niets is pas een uiting van een zeer beentje of tere ziel, mag je zelf bepalen.
M’n opmerking of je de krant uit 2023 leest is tov vorig jaar deze tijd toen het inderdaad slechter ging en ze niet in die top 3 eindigden. Als je dan nu nog met droge ogen stelt dat Ajax buiten de top 5 beland en dan Feyenoord op P2 zet, zeg ik 1 zwaluw maakt nog geen zomer na die 5-1 hè
Ik heb een deel van de wedstrijd gezien. En het is dus nog steeds een club als Heracles die het Ajax moeilijk maakt.
Maar goed, binnenkort de klassieker in een zware periode. Ik kijk erna uit.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Daar moeten we het voorlopig maar mee doen denk ik. Verdedigend staat het stukken beter, behalve vandaag, en er wordt gevochten voor de punten. Dat maakt het spel nog niet echt goed en sommige spelers kunnen gewoon niet beter, maar hopelijk is het genoeg om aan te kunnen blijven haken tot je weer wat kunt versterken en die selectie nog weer een stapje meer in balans raakt.jbdeiman schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:54:
Denk dat de grootste winst is dat er een soort fanatisme in de ploeg is gekomen, waar je vorige seizoenen wat bleef volharden in dezelfde dingen, maar mouwen opstropen (In figuurlijke zin) was er nooit bij, die gelatenheid/ acceptatie is er gelukkig wel uit.
De weg naar boven is wel gevonden, maar het is een lange weg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sinds mensenheugenis. Scheidsrechters doen toch niet anders dan optelsommetjes en goedmakers? Ook al zeggen ze van niet.jbdeiman schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:13:
Sinds wanneer bepalen eerdere beslissingen of het nu een strafschop moet zijn? Wel goed uitgepakt door Wout deze.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vroeg ook sinds wanneer het dan wel een strafschop is, niet sinds wanneer scheidsrechters er dan ineens een strafschop van maken.Gonadan schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:28:
[...]
Sinds mensenheugenis. Scheidsrechters doen toch niet anders dan optelsommetjes en goedmakers? Ook al zeggen ze van niet.
Bedoelde in elk geval het meer op basis van regels dan op basis van de manier waarop scheidsrechters werken.
Fijn dat Engels ook toegeeft dat Ajax eerder al 3 penalty's had moeten hebben.... Die vergeet ie natuurlijk."Dit was een typische Ajax-penalty", zei Heracles-aanvaller Mario Engels na afloop. "Het was heel zacht en Wout is 2 meter. Hij deed het slim. Maar als dit er één is, krijg je voortaan tien strafschoppen in een wedstrijd."
Het merendeel gelukkig wel ja. Een enkeling hier is helaas vooral kritisch op beslissingen die positief voor Ajax zijn ipv zich druk te maken over de eigen club.OMX2000 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:25:
Leuk dit. Maar Feyenoorders zijn misschien wel het meest kritisch op hun eigen club. En die 2e plek is nog laaang niet veilig gesteld.
Ik ook, maar toch had ik Feyenoord liever gehad toen ze echt nog in een dip zaten. Die staking is wat dat betreft echt vervelend geweest.OMX2000 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:25:
Maar goed, binnenkort de klassieker in een zware periode. Ik kijk erna uit.
't Is voetbal, regels zijn irrelevant. Wat we hebben is multi interpretabel, scheidsrechters doen waar ze zin in hebben en de VAR is een farce.jbdeiman schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:40:
Ik vroeg ook sinds wanneer het dan wel een strafschop is, niet sinds wanneer scheidsrechters er dan ineens een strafschop van maken.
Bedoelde in elk geval het meer op basis van regels dan op basis van de manier waarop scheidsrechters werken.
ja ik weet dat jij het serieuzer bedoelde maar het is de laatste dag van de week en mijn serieus is een beetje op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit was 99% een penalty. Maar nog altijd 1000% meer een penalty dan die vage "handsballen" .. waarin dit topic ook vol van stonden want regels. Dan zijn dit ook de regels.. makkelijk gegeven of nietAdvizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:03:
[...]
We zijn hier toch om te discussiëren. Heeft niks met stemmingmakerij te maken.
Dus jij vond dit een 100% penalty?
(Daarnaast gaf ik je een feit: tegen Go Ahead)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het is heel simpel. Als ie blijft missen staat Weghorst snel in de basis. Hij miste gewoon weer 2 100% kansen en dat kost je bijna weer punten.chim0 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:55:
[...]
Mja, soms lijkt het alsof ik een persoonlijke vete aan het voeren ben tegen hem. Dat is absoluut niet zo. Ik gun die jongen de wereld, ik vind hem ook wel bij Ajax passen, alleen wat ik gezien heb is ie gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1. Te wild, niet verfijnd, ligt elke keer op de grond als ie schiet, heeft 100 kansen nodig om een goal te maken. Ook z'n spel met die kont naar achteren, kan echt niet meer. Zo speelde m'n vader 30 jaar geleden bij de amateurs. Welke spits zie je nog zo spelen? Maar ja, dan hoor ik weer van een maat van mij dat ie in de jeugd de beste was en furore maakte. Dat heb ik dan gemist.
XXXVI
Eerst Akpom, dan kan Weghorst lekker getergd blijven.ephymerous schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:22:
Het is heel simpel. Als ie blijft missen staat Weghorst snel in de basis. Hij miste gewoon weer 2 100% kansen en dat kost je bijna weer punten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die heeft al ruim een seizoen niets laten zien.Gonadan schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:23:
[...]
Eerst Akpom, dan kan Weghorst lekker getergd blijven.
XXXVI
Waren gewoon beetje in de war met de wintertijd, waarbij de klok een uur terug gaat.Martinusz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:02:
2 spelers van Groningen “verslapen” op wedstrijddag….lekkere prof ben je dan
Maar dat is pas volgende week zondag ......
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Oh ja, die hebben we er ook nog rondlopen...Gonadan schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:23:
[...]
Eerst Akpom, dan kan Weghorst lekker getergd blijven.
Dan is verslapen al helemaal knap, dan waren ze eigenlijk een uur extra te laat.964C2 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:34:
[...]
Waren gewoon beetje in de war met de wintertijd, waarbij de klok een uur terug gaat.
Maar dat is pas volgende week zondag ......
Als je Weghorst laat beginnen dan hij al snel ook niet meer.ephymerous schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:28:
[...]
Die heeft al ruim een seizoen niets laten zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
You are 100% right.toolkist schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:38:
[...]
Dan is verslapen al helemaal knap, dan waren ze eigenlijk een uur extra te laat.
Domme post van mij
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Er zijn zoveel spelers die furore maakte in de jeugd en het nooit hebben gehaald. Brutil Hose ooit van gehoord? Was ook de nieuwe Kluivert bijvoorbeeld. Of Yousouf Hersi? Om er maar twee te noemen van eind vorige eeuw.chim0 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:55:
[...]
Mja, soms lijkt het alsof ik een persoonlijke vete aan het voeren ben tegen hem. Dat is absoluut niet zo. Ik gun die jongen de wereld, ik vind hem ook wel bij Ajax passen, alleen wat ik gezien heb is ie gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1. Te wild, niet verfijnd, ligt elke keer op de grond als ie schiet, heeft 100 kansen nodig om een goal te maken. Ook z'n spel met die kont naar achteren, kan echt niet meer. Zo speelde m'n vader 30 jaar geleden bij de amateurs. Welke spits zie je nog zo spelen? Maar ja, dan hoor ik weer van een maat van mij dat ie in de jeugd de beste was en furore maakte. Dat heb ik dan gemist.
Brobbey maakte furore omdat die 10x sterker was dan al zijn tegenstanders. Daardoor is die totaal niet ontwikkeld als voetballer. En dat zie je nu tot uiting komen.
Gewoon te beperkt als voetballer. Jammer, 18miljoen weggegooid. Maar ophouden met opstellen. Gewoon echt een heel matige speler.
Eindelijk een coming-out in het prof-voetbal?Martinusz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:02:
2 spelers van Groningen “verslapen” op wedstrijddag….lekkere prof ben je dan
Denk niet dat Weghorst 90 minuten vol kan houden. Heeft ie weleens een hele wedstrijd gespeeld? Dat pinchhitten ligt hem prima. Lekker 20 minuten invallen elke keer en 6 nullen op je rekening krijgen. Ik teken ervoor!ephymerous schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
Het is heel simpel. Als ie blijft missen staat Weghorst snel in de basis. Hij miste gewoon weer 2 100% kansen en dat kost je bijna weer punten.
Jij bent slecht
[ Voor 16% gewijzigd door chim0 op 20-10-2024 22:11 ]
Hij probeert nu alles op kracht te doen maar je ziet dat scheidsrechters daar moeite mee hebben en hij is nu meer gefrustreerd dan succesvol.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In het voorgaande clubvoetbalseizoen:chim0 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:10:
[...]
Denk niet dat Weghorst 90 minuten vol kan houden. Heeft ie weleens een hele wedstrijd gespeeld? Dat pinchhitten ligt hem prima. Lekker 20 minuten invallen elke keer en 6 nullen op je rekening krijgen. Ik teken ervoor!
Weghorst - 14 van de 31 (45%) potentiele wedstrijden 90 minuten gemaakt
vs
Brobbey - 22 van de 44 (50%)potentiele wedstrijden 90 minuten gemaakt
Dat hij wel of niet 90 minuten kan maken gaat net zo goed op voor de andere spits in de selectie. Overigens een non-argument zeker als je een selectie hebt met eerder gestelde 4 spitsen, dan is het niet beperkend om een nadere spits na 70 minuten in te laten vallen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken