Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 302 Laatste
Acties:
  • 477.612 views

Onderwerpen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 12:53:
Valt wel mee, 30-10 gaat een makkelijke overwinning worden als men zo speelt als vandaag. We hebben naast een aantal spelers welke tegenvallen ook nieuwe toppers die het weer goedmaken. Easy win.
Iets met hoogmoed en val... En andersom was het wederom die verfoeide arrogantie geweest ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 12:53:
[...]

Valt wel mee, 30-10 gaat een makkelijke overwinning worden als men zo speelt als vandaag. We hebben naast een aantal spelers welke tegenvallen ook nieuwe toppers die het weer goedmaken. Easy win.
Waar is dit op gebaseerd? Ik vrees nog steeds dat we gaan verliezen. Wat als je niet zo snel op voorsprong komt? Wat als de tegenstander zich ingraaft. Ik ben blij dat er nu eindelijk progressie in het spel lijkt te zitten maar dat moet dan de komende wedstrijden ook wel worden doorgezet.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Ben ook niet echt van de hoogmoed. Past een Feyenoord supporter ook niet.Iets met door schade en schande....

Desalniettemin heb ik er wel vertrouwen in, zeker na het vertoonde spel van gisteren. Al was dat maar tegen Go Ahead met alle respect.

Als ze woensdag een resultaat halen en niet weer met 5-0 eraf vliegen zoals in de voorbereiding dan kan je pas echt zeggen dat er progressie in zit.

• DutchOwnage
Lekker wel. 1-0 Heracles.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:33
Wou wat zeggen, maar we mogen niks zeggen over mijnheer Brobbey. Wat ben ik toch ook een warhoofd af en toe..

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 20-10-2024 14:43 ]

• Han
  • Niet online

Han

Wat een geklungel weer achterin. En weer typisch Ajax, zo’n rommelgoal tegen krijgen. Mislukte voorzet, half wegwerken en goal tegen. Ongelofelijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10

Quad

Doof

chim0 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:43:
Wou wat zeggen, maar we mogen niks zeggen over mijnheer Brobbey. Wat ben ik toch ook een warhoofd af en toe..
Van mij mag je alles zeggen over Brobbey. Die gast mag lekker een tijdje gaan banken, graag Akpom in de spits, die is zoveel completer dan Brobbey.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:44:
Wat een geklungel weer achterin. En weer typisch Ajax, zo’n rommelgoal tegen krijgen. Mislukte voorzet, half wegwerken en goal tegen. Ongelofelijk.
Kunstgras kan niet het excuus zijn dit seizoen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:44:
De "mislukte" voorzet komt aan, de aanname is heel zwak en daardoor kan Sutalo er aan komen. Sutalo gaf de aanvaller van Heracles veel te veel ruimte. Daarna wordt het frommelen. De basis gaat al niet heel goed.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:15
Verdedigende organisatie stond niet goed bij die goal. Teveel in de 16, i.p.v. afschermen passlijnen van de aanvallers. Keeper heeft dan weinig zicht ook.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
chim0 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:43:
Als je dit soort kansen mist hoor je gewoon op de bank. Ik zei voordat ie überhaupt naar Redbull ging dat ik het meer een speler voor de Amsterdam Admirals vind. Helaas laat ie niets zien waardoor mijn mening wordt bijgesteld.

XXXVI

• chim0
Sta je 1 - 0 achter ga je variantjes lopen doen op een vrije trap op de 16 en dan Traore laten schieten |:(

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:47:
Verdedigende organisatie stond niet goed bij die goal. Teveel in de 16, i.p.v. afschermen passlijnen van de aanvallers. Keeper heeft dan weinig zicht ook.
gewoon een mazzelgoal, die bal werd enorm zwak ingeschoten en zit alleen omdat ie van richting wordt veranderd

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 18:17

Agent47

I always close my contracts.

Brobbey is gewoon een chaoot. Kan prima een bal vast houden maar dat is het ook.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Napo
  • Niet online
Het zoveelste wegwerpgebaar van Brobbey als de scheidsrechter niet fluit voor een vermeende overtreding. Dat mag ook wel eens geel zijn :/

• chim0
ephymerous schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:48:
[...]

Als je dit soort kansen mist hoor je gewoon op de bank. Ik zei voordat ie überhaupt naar Redbull ging dat ik het meer een speler voor de Amsterdam Admirals vind. Helaas laat ie niets zien waardoor mijn mening wordt bijgesteld.
Mja, soms lijkt het alsof ik een persoonlijke vete aan het voeren ben tegen hem. Dat is absoluut niet zo. Ik gun die jongen de wereld, ik vind hem ook wel bij Ajax passen, alleen wat ik gezien heb is ie gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1. Te wild, niet verfijnd, ligt elke keer op de grond als ie schiet, heeft 100 kansen nodig om een goal te maken. Ook z'n spel met die kont naar achteren, kan echt niet meer. Zo speelde m'n vader 30 jaar geleden bij de amateurs. Welke spits zie je nog zo spelen? Maar ja, dan hoor ik weer van een maat van mij dat ie in de jeugd de beste was en furore maakte. Dat heb ik dan gemist.

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXub8Ocnw8UjBZ94YGVHB7cujDI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

Frommelgoaltje terug, 1-1 :)

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:59
Mister 1-0 veranderen in mister van de eerste Ajax goal? Toch geen toeval dat hij zo vaak op de juiste plek uitkomt.

• Napo
  • Niet online
Wereldgoal :O

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28
Lekker wakker pasveer, wel mooie goal.

• Han
  • Niet online

Han

Whahahaha…. Prachtig! Ik vind het knap :)

• DutchOwnage
Lol. Vanaf eigen helft :o

• toolkist
  • Niet online
Lekker Pasveer... hup met pensioen nu meteen

• Trishul
Ja wat is dit nou, weekend van de keepers blunders. Gaan we als eredivisie weer de wereld over

• Quad

Quad

Doof

Pffffffffff. Mooie goal, knudde van Pasveer.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
Dat krijg je als je met een bejaarde op goal speelt

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:01:
Dat krijg je als je met een bejaarde op goal speelt
Farioli zal wel weer met een lul verhaal komen waarom Pasveer toch zo waardevol is tov Ramaj...

• Terranova
zo dan

BAM

• Napo
  • Niet online
Flinke uithaal, vol vertrouwen er in

• Quad

Quad

Doof

En weer terug. Wederom wat gefrommel ervoor nodig.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Terranova
Hoe is dit geel?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:10
Wat lult zo'n espn commentator weer uit zijn nek zeg
Hebben ze echt geen betere?

'Fc Groningen de mindere, wordt niet gevaarlijk'
Joh kerel net 2 grote kansen voor fc Groningen 1 op 1 met de keeper.

Elke week dat soort commentaar... Ik zet het geluid maar uit denk ik

• chim0
Elke 8 minuten en goal. Gaat lekker zo! :D

• Trishul
Nieuwe tactiek tegen Ajax lijkt wel vol de druk op Hato haha. Jammere is dat het ook nog lijkt te werken.

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:05:
Wat lult zo'n espn commentator weer uit zijn nek zeg
Hebben ze echt geen betere?

'Fc Groningen de mindere, wordt niet gevaarlijk'
Joh kerel net 2 grote kansen voor fc Groningen 1 op 1 met de keeper.

Elke week dat soort commentaar... Ik zet het geluid maar uit denk ik
Daarom kijk ik als Feyenoord Europees speelde altijd via ESPN, beter dan Veronica. Maar dat is nu niet meer..

• Terranova
Echt die scheids mag z'n fluit ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Hoe dit geen overtreding op Brobbey was. Ongelofelijk dit toch altijd

• cheiron
  • Laatst online: 17:52
8000e gele kaart voor boos reageren door Brobbey. Als je die bal nou niet elke keer van je voet af laat springen maak je het jezelf ook makkelijker.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-11 12:22
Wel een vermakelijke wedstrijd.

Ik vind de scheidsrechter partijdig overkomen tegen Ajax. Fluit veel overtredingen niet en strooit erop los met gele kaarten.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:50
Trishul schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:06:
Nieuwe tactiek tegen Ajax lijkt wel vol de druk op Hato haha. Jammere is dat het ook nog lijkt te werken.
zou ik idd ook doen. verdedigend is hij talentvol, aan de bal gaat er nog heel veel mis bij hem. en onder druk of in beweging heeft hij heel veel moeite een medespeler goed in te spelen.

• Terranova
cheiron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:07:
8000e gele kaart voor boos reageren door Brobbey. Als je die bal nou niet elke keer van je voet af laat springen maak je het jezelf ook makkelijker.
Dit was 100% een overtreding. Ik zou ook pissig worden als je elke keer benadeeld wordt door de scheids.

• toolkist
  • Niet online
blinde fopscheids.. overduidelijk vasthouden met 2 armen, lekker negeren, en pv Heracles te bestraffen geef je er lekker twee aan Ajax. Hypocriet

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:08:
[...]

Dit was 100% een overtreding. Ik zou ook pissig worden als je elke keer benadeeld wordt door de scheids.
Begrijpbaar is het zeker, maar de regels zijn/waren toch zo helder? Of in ieder geval poogde de KNVB/scheidsrechters die modus operandi te creeeren.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:50
brobbey geel om te vieren dat dit dit seizoen de 250e overtreding tegen hem is waar niet voor wordt gefloten.

• Terranova
toolkist schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:09:
blinde fopscheids.. overduidelijk vasthouden met 2 armen, lekker negeren, en pv Heracles te bestraffen geef je er lekker twee aan Ajax. Hypocriet
Bijzonder ja. De duels waar Brobbey geen vrije trap voor krijgt, zijn precies 't zelfde als waar Heracles al meerdere vrije trappen voor krijgt.

• sNielz123
  • Laatst online: 16-11 09:37
[...]

Dit heeft hij ook wel aan zichzelf te danken. Vasthouden is een beetje zijn handelsmerk. Scheidsrechters weten dat ook natuurlijk. Als je dan een keer zelf niet vasthoudt ziet een scheids dat niet altijd.

• Trishul
Jammer dat de scheidsrechter langzaamaan de wedstrijd aan het kapot regisseren is. Geel voor Henderson en Brobbey (in mindere mate) slaat nergens op. Bestraf dan ook wat er aan vooraf ging, nu gaat die Almelo speler vrijuit voor dat opzichtig vasthouden.

• cheiron
[...]

Natuurlijk is het een overtreding. Maar elke keer ene gele kaart pakken door zo te reageren is gewoon niet handig. Daar moet je op een gegeven moment toch mee om leren gaan

Flickr PSN ID= cheironnl

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:42

Zenix

BOE!

Napo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:10:
[...]

Begrijpbaar is het zeker, maar de regels zijn/waren toch zo helder? Of in ieder geval poogde de KNVB/scheidsrechters die modus operandi te creeeren.
De regels zijn voor deze scheids niet duidelijk, want hij ziet de overtreding niet. Daarnaast mogen aanvoerders praten en kreeg Henderson ook geel.

• Terranova
cheiron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:10:
[...]

Natuurlijk is het een overtreding. Maar elke keer ene gele kaart pakken door zo te reageren is gewoon niet handig. Daar moet je op een gegeven moment toch mee om leren gaan
Oh dat snap ik, maar je moet wel heeeeeeeeeeeeel kalm zijn om niet boos te reageren als het keer op keer gebeurd terwijl je vol adrenaline zit want je speelt professioneel voetbal.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:10:
[...]

yup. zo duidelijk dat met 2 armen vasthouden geel is.
blijkbaar negeert hij die regels, dan mag ie die over het klagen (waarvan er zelfs 1 de captain is en mag klagen) ook wel wat minder strak toepassen.

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:11:
[...]

Oh dat snap ik, maar je moet wel heeeeeeeeeeeeel kalm zijn om niet boos te reageren als het keer op keer gebeurd terwijl je vol adrenaline zit want je speelt professioneel voetbal.
Als je keer op keer denkt dat er een overtreding op je gemaakt is en de scheidsrechters beoordelen consequentie dat het niet zo is dan mag je als speler ook wel eens gaan nadenken of het wel overtredingen zijn toch?

Het is ook niet de eerste keer dat Brobbey klaagt over een vermeende overtredingen waar neit voor gefloten wordt. Dan wordt het op een gegeven moment een optelsom.

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 20-10-2024 15:13 ]

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:10:
[...]

Dit heeft hij ook wel aan zichzelf te danken. Vasthouden is een beetje zijn handelsmerk. Scheidsrechters weten dat ook natuurlijk. Als je dan een keer zelf niet vasthoudt ziet een scheids dat niet altijd.
dan moet ie zn ogen open doen. het gebeurt recht voor zn neus. als je dit niet kan zien dan heb je niks op het veld te zoeken

• cheiron
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:11:
[...]

Eens, sowieso een regel die zn doel een beetje voorbij streeft en in elke wedstrijd anders wordt toegepast.
Maarja, als je zometeen een schorsing hebt door allen maar gele kaarten vanwege uitbarstingen is dat een beetje jammer.

Flickr PSN ID= cheironnl

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:12:
[...]

Als je keer op keer denkt dat er een overtreding op je gemaakt is en de scheidsrechters beoordelen consequentie dat het niet zo is dan mag je als speler ook wel eens gaan nadenken of het wel overtredingen zijn toch?

Het is ook niet de eerste keer dat Brobbey klaagt over een vermeende overtredingen waar neit voor gefloten wordt. Dan wordt het op een gegeven moment een optelsom.
bla
bla
bla
het was vasthouden met 2 armen dus jouw "als" doet er niet toe.

• Terranova
[...]

Nouja er zijn genoeg beelden geanalyseerd op tv waaruit blijkt dat Brobbey vaak genoeg 't verkeerde ordeel tegen krijgt. Het zo een beetje onzin zijn om er bij voorbaat van uit te gaan dat de scheidsrechter verkeerd zit.

Ook al is het met het niveau van de arbitrage in Nederland vaker het geval

• Terranova
cheiron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:14:
[...]

Eens, sowieso een regel die zn doel een beetje voorbij streeft en in elke wedstrijd anders wordt toegepast.
Maarja, als je zometeen een schorsing hebt door allen maar gele kaarten vanwege uitbarstingen is dat een beetje jammer.
Het is een regel om de scheidsrechters te beschermen na de zoveelste foute beslissing.

Zorg gewoon voor een hoger niveau en dan zou je deze regel niet eens nodig moeten hebben

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:14:
[...]

Nouja er zijn genoeg beelden geanalyseerd op tv waaruit blijkt dat Brobbey vaak genoeg 't verkeerde ordeel tegen krijgt. Het zo een beetje onzin zijn om er bij voorbaat van uit te gaan dat de scheidsrechter verkeerd zit.

Ook al is het met het niveau van de arbitrage in Nederland vaker het geval
Scheidsrechters maken vaak genoeg fouten en de VAR is daar in veel gevallen geen achtervang voor omdat ze het mandaat niet hebben. Wat dat betreft zou de VAR meer mogelijkheden tot ingrijpen hebben dan dat ze nu hebben juist om spelers te beschermen, fysiek sterke aanvallers hebben vaker een nadeel daarin omdat verdedigers daar wat meer lijken te mogen.

Houdt overigens niet in om bij elke beslissingen tegen je of niet gegeven overtreding je ongenoegen moet uiten richting de scheidsrechter.

• Malfunctions
[...]

Ik kijk niet heel veel voetbal, maar Brobbey wordt vrij consequent benadeeld door scheidsrechters als ik wedstrijden kijk. Ik vind zijn frustratie vrij logisch. Het valt me ook positief op dat hij er in interviews vrijwel nooit wat over zegt.

• Agent47

Agent47

Brobbey krijgt ook veel tikken en vasthouden, maar als hij nou eens wat minder heftig reageert…

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:14:
[...]

het was vasthouden met 2 armen dus jouw "als" doet er niet toe.
Als dat zou slaan op enkel dat specifieke moment dan heb je een punt echter heb ik het niet daar over. Brobbey houdt tijdens andere momenten ook andere spelers vast en klaagt daarna over het niet krijgen van een vrije trap, zelfs in deze wedstrijd zijn er voor je specifieke actie er minimaal 2 momenten daarvan geweest, met reactie op de vermeend foute beslissing.

• cheiron
Hoe dan ook, leuke wedstrijd om naar te kijken. Frommelgoals en een pegel van eigen helft, genoeg strijd en een paar leuke aanvallen. Prima.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Terranova
Napo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:17:
[...]

Scheidsrechters maken vaak genoeg fouten en de VAR is daar in veel gevallen geen achtervang voor omdat ze het mandaat niet hebben. Wat dat betreft zou de VAR meer mogelijkheden tot ingrijpen hebben dan dat ze nu hebben juist om spelers te beschermen, fysiek sterke aanvallers hebben vaker een nadeel daarin omdat verdedigers daar wat meer lijken te mogen.

Houdt overigens niet in om bij elke beslissingen tegen je of niet gegeven overtreding je ongenoegen moet uiten richting de scheidsrechter.
Wat mij betreft blijft deze regel staan, maar zodra de speler gelijk heeft en dan zou de kaart geschrapt moeten worden.

Nu heb je veel van die ego scheidsrechters die geen tegenspraak dulden ook al zitten ze verkeerd.

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:22:
[...]

Wat mij betreft blijft deze regel staan, maar zodra de speler gelijk heeft en dan zou de kaart geschrapt moeten worden.
Dat zou ik een meer dan prima toevoeging vinden maar goed, dan mag je ook wat sneller geel geven als de scheidsrechter er niet naast zit. Te veel spelers reageren op de beslissing van de scheidsrechter, daar mag je van mij van af geraken.
Terranova schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:22:
Nu heb je veel van die ego scheidsrechters die geen tegenspraak dulden ook al zitten ze verkeerd.
Lastige is dat je als speler niet gaat over het functioneren van de scheidsrechter. Zelfs al zit de scheidsrechter goed of fout, dat heb je - heel simplistisch - te accepteren. De perceptie dat je daar als speler iets over te zeggen hebt mag wel weg wordt gepoetst.

• Terranova
Napo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:25:
[...]

Dat zou ik een meer dan prima toevoeging vinden maar goed, dan mag je ook wat sneller geel geven als de scheidsrechter er niet naast zit. Te veel spelers reageren op de beslissing van de scheidsrechter, daar mag je van mij van af geraken.
Dat is inderdaad dan ook het geval. Dan moet je ook echt zeker weten dat je gelijk heb voordat je protesteert

• Trishul
Ik vraag me af wanneer Ajax eens navraag gaat doen bij de scheidsrechters over die situaties met Brobbey. Andere clubs hebben dat ook gedaan in het verleden als ze het oneens waren met beslissingen, dus het kan.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:20:
[...]

Als dat zou slaan op enkel dat specifieke moment dan heb je een punt echter heb ik het niet daar over. Brobbey houdt tijdens andere momenten ook andere spelers vast en klaagt daarna over het niet krijgen van een vrije trap, zelfs in deze wedstrijd zijn er voor je specifieke actie er minimaal 2 momenten daarvan geweest, met reactie op de vermeend foute beslissing.
dan moet die scheids voor die andere situaties geel geven, niet die keer dat ie zelf een fout maakt en dat dondersgoed weet

• Terranova
't zit em inderdaad ook even niet mee. Hier deed Brobbey alles goed

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-11 11:28
Hoe is dit geen penalty?

• Quad

Quad

Doof

Het houdt een keer voor je op Brobbey. Banken.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Trishul
Irritante notificatie geluiden bij espn3 tijdens de uitzending.

• Malfunctions
Ik kreeg ook het idee dat hij behoorlijk werd gehinderd. Maar niemand protesteerde ook, dus kennelijk viel het wel mee.

Wel pech dat de keeper hem nog pakt.

• Malfunctions
Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:36:
Het houdt een keer voor je op Brobbey. Banken.
Hoezo? Hij knikt zich naar de bal en kan in die situatie nauwelijks meer doen dan dit. Lijkt me eerder een pluspunt dan een minpunt.

• Holk
Scheids heeft z’n bril nog op het nachtkastje liggen denk ik. Fluit wel slecht aan beide kanten, dat dan weer wel

• Holk
Jemig

• Terranova
Ok ik ben benieuwd naar de herhaling, leek van afstand op pingel

Edit: Oh toch niet zo erg

[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 20-10-2024 15:43 ]

• sNielz123
Deze zou je kunnen geven

• cheiron
Hoe is dat geen penalty? Hij raakt hem toch gewoon en de bal niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Napo
  • Niet online
Lijkt me gewoon een strafschop, ongeacht of het licht contact is.

• Quad

Quad

Doof

Malfunctions schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:41:
[...]

Hoezo? Hij knikt zich naar de bal en kan in die situatie nauwelijks meer doen dan dit. Lijkt me eerder een pluspunt dan een minpunt.
Bij nader inzien wel idd. Maar op een gegeven moment ben je er een beetje klaar mee en dan lijkt alles al snel minder oké te zijn, desondanks dat hij het dan wel goed doet.

Als Traore direct was gaan liggen was hij gegeven.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Trishul
Is dit dan de slechtste scheids van de eredivisie?

Dat moment met Godts een Keersmaeker ook; die laatste duwt Godts, maar scheidsrechter gaat verhaal halen bij Godts...

[ Voor 54% gewijzigd door Trishul op 20-10-2024 15:47 ]

• Terranova
Trishul schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:45:
Is dit dan de slechtste scheids van de eredivisie?
Nogal.

Net speler van Heracles met "hoofdblessure" en gelijk affluiten en geel voor Hato.

En nu een elleboog tegen 't hoofd, niet fluiten en geen geel.

Veel duidelijker dat ie partijdig is kan het niet worden

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 20-10-2024 15:49 ]

• sNielz123
Zou de trainer aan Weghorst vragen of hij een visioen heeft gehad om de winnende te scoren?

Ik zou hem anders niet inbrengen. Wel handig zo iemand in je team.

• cheiron
Zo doe je dat Brobbey..

Flickr PSN ID= cheironnl

• sNielz123
Waarschijnlijk wel dus 😂

• Terranova
sNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:47:
Zou de trainer aan Weghorst vragen of hij een visioen heeft gehad om de winnende te scoren?

Haha, daar is ie dan. Tenminste is het hier bij blijft

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXub8Ocnw8UjBZ94YGVHB7cujDI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large
Woutje Weghorst!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28
Weghorst hard op weg naar basisplaats op deze manier.

• jbdeiman
sNielz123 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:47:

U zei?

• Holk
Lelijke doelpunten tellen ook

• Terranova
Sempy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:52:
Weghorst hard op weg naar basisplaats op deze manier.
En dan is het na 1 wedstrijd weer afgelopen. Hij kan er niet veel van. Maar is wel heel nuttig als "breekijzer"

• Quad

Quad

Doof

Pfff het zit eventjes mee.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jbdeiman
Holk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:52:
Lelijke doelpunten tellen ook
Het is sowieso een wedstrijd van lelijke goals nog (oke, behalve die van eigen helft, die was mooi, maar Engels werd ook wel pardoes aangespeeld door doe Ajacied.
Denk dat de grootste winst is dat er een soort fanatisme in de ploeg is gekomen, waar je vorige seizoenen wat bleef volharden in dezelfde dingen, maar mouwen opstropen (In figuurlijke zin) was er nooit bij, die gelatenheid/ acceptatie is er gelukkig wel uit.

• Trishul
Omg, je zag die scheidsrechter nog kijken naar de grensrechter... Zo van echt geen buitenspel, zeker??

• Terranova
De commentator heeft trouwens ook een lichte voorkeur volgens mij _O-

• Quad

Quad

Doof

Wtf.

Gelukkig... Buitenspel.

[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 20-10-2024 16:01 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cheiron
Ajax roept het ook wel over zichzelf af op deze manier. Steeds slap verdedigen en de bal op onhandige plekken kwijt raken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:06
Gaat niet zo lekker met de minst gepasseerde verdediging vandaag :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:01:
Ajax roept het ook wel over zichzelf af op deze manier. Steeds slap verdedigen en de bal op onhandige plekken kwijt raken.
tja we hebben een ervaren italiaanse verdediger, waarom zouden we die dan ook gebruiken?

• Terranova
man man man man
Pagina: 1 ... 79 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken