"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
3x gefloten voor de aftrap ging toch goed?Ramzzz schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:17:
Wat een schandalige vertoning van de scheids bij NAC - NEC.
Werkelijk niets goed gedaan. Prutswerk!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:17
DutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:54:
Voor m'n eigen gemoedstoestand hoop ik dat Feyenoord de 3 punten op Zuid houdt vandaag voordat we weer 2 weken stilliggen vanwege die k** interlands.
@Ramzzz ze zoeken blijkbaar naarstig naar nieuwe scheidsrechters
De druk ligt er denk ik wel op voor Feyenoord en Priske.
Alwéér? Ik ga volgende week zondag met mijn Ajax-vlaggetje protesteren op de Dam; ik wil Eredivisie!DutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:54:
[...] voordat we weer 2 weken stilliggen vanwege die k** interlands.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Mijn steun heb je. Haal het programma een week naar voren en gewoon doorvoetballen zonder de internationals.Superkiwi schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 13:00:
Alwéér? Ik ga volgende week zondag met mijn Ajax-vlaggetje protesteren op de Dam; ik wil Eredivisie!
AZ - PSV
GO Ahead - Feyenoord
Heracles - Ajax
Dat kan een leuke toto worden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik ook.964C2 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:43:
Ik voel dat het een overwinning voor FC Twente wordt vanmiddag.
Zie Feyenoord hier niet met de winst wegkomen.
Je ziet vooral dat onze aanvallers niks brengen en totaal onbereikbaar zijn. Als ze een keer een bal hebben zijn ze hem direct kwijt. Zo kom je nooit zelf in je spel of bouw je druk op.DutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:55:
Wat je nu duidelijk ziet is dat Twente een veel beter ingespeeld geheel is. Ze vinden elkaar zo veel makkelijker. Feyenoord moet het echt van momenten hebben. Ik zie weinig tot geen automatismen bij Feyenoord. Dat mag er nu zo langzamerhand toch wel in gaan komen....
Zie Feyenoord hier niet met de winst wegkomen.
Dat heeft vooral met kwaliteit te maken, helaas.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar vraag is: is het wisselen van systeem daarvoor geen excuus meer en zou je nu verbetering moeten zien? Of is dat met midweekse wedstrijden onmogelijk? Het blijft de verantwoordelijkheid van de trainer natuurlijkDutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:55:
Ik zie weinig tot geen automatismen bij Feyenoord.
[ Voor 28% gewijzigd door Grudgie op 06-10-2024 15:00 ]
…ik had het weer eerder moeten roepen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat zijn grotendeels dezelfde aanvallers als vorig jaar. Alleen Minteh is weg maar daar hebben we ook maanden op lopen scheldenph4ge schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:58:
[...]
Je ziet vooral dat onze aanvallers niks brengen en totaal onbereikbaar zijn. Als ze een keer een bal hebben zijn ze hem direct kwijt. Zo kom je nooit zelf in je spel of bouw je druk op.
Meer mopperen op Ueda graagOMX2000 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:59:
…ik had het weer eerder moeten roepen.
Dat was vorig jaar ook al een probleem, als Minteh het niet deed gebeurde het niet. En toen had je verdedigers als Geertruida die nog wat gevaar en doelpunten brachten.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:00:
[...]
Dat zijn grotendeels dezelfde aanvallers als vorig jaar. Alleen Minteh is weg maar daar hebben we ook maanden op lopen schelden
Ook met Geertruida liep het dit seizoen niet.ph4ge schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:01:
[...]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, als Minteh het niet deed gebeurde het niet. En toen had je verdedigers als Geertruida die gevaar en doelpunten brachten.
- tweakduke
Ik durf overigens te wedden als Gimenez daar had gestaan die kans werd verprutst. Nu wordt er optimaal van de slordigheid van Twente geprofiteerd.
Dan moet je ook niet gek opkijken dat het zonder Geertruida nog slechter wordt.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:02:
Ook met Geertruida liep het dit seizoen niet.
Op de dag van de scheidsrechter je zo misdragen als scheidsrechter - in de zin van jezelf in de hoofdrol zien en keiharde gele kaarten over het hoofd zien, en een wedstrijd om zeep fluiten...tweakduke schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 12:55:
[...]
echt geen toevoeging de Nations League. Kan de interesse er ook niet voor opbrengen om te gaan kijken.
@Ramzzz ze zoeken blijkbaar naarstig naar nieuwe scheidsrechters![]()
De druk ligt er denk ik wel op voor Feyenoord en Priske.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee. Maar het zorgwekkende vanuit trainersoogpunt is dat de stabiele basis helemaal weg is. Met een keeper, Hancko, Timber, Beelen, Trauner, Milambo, Paixao en Gimenez (en nu Ueda) waren er nog genoeg spelers om in elk geval een stabiele basis te hebben waarbij spelers de bal van A naar B kunnen spelen. Dan mis je kwaliteit om snel wedstrijden te beslissen maar hoef je niet door een ondergrens te gaan. Ook het feit dat we er qua fitheid op achteruit zijn gegaan is zorgwekkend.ph4ge schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:03:
[...]
Dan moet je ook niet gek opkijken dat het zonder Geertruida nog slechter wordt.
Nou ja. Blind paard was zoalsGrudgie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:08:
Osman vind ik nog niet zo super. Beetje blind paard soms.
Minteh in het begin was. Deze knul heeft in zijn hoofd dat ie Maradona is maar weet nog niet zo goed dat ie niet dezelfde talenten heeft.
Maar bij Minteh hadden we toch wel snel het idee van de potentie in mijn herinnering. Ik kan me de eerste invalbeurt tegen Sparta (dacht ik?) herinneren waarbij hij gelijk gevaarlijk was en in elk geval de aandacht afleidde.OMX2000 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:10:
[...]
Blind paard was zoals Minteh in het begin was.
- tweakduke
Wel gelijk een assist, we moeten meer klagen.dr.lowtune schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:14:
Osman is gewoon de AliExpress versie van Minteh.
Vindt ze vooral nog enorm zoekende. Maar eerlijk gezegd vindt ik dat nou ook weer niet zo heel erg vreemd...Agent47 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:20:
Feyenoord speelt echt slecht, met name je buiten spelers. Maar goed, tot nu toe effectief…
Hoe lang was Stengs er nou ook alweer uit? Hartman januari?
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 06-10-2024 15:26 ]
Stengs tot na de interland periode. Komt voor hem dus goed uit.DutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:22:
[...]
Vindt ze vooral nog enorm zoekende. Maar eerlijk gezegd vindt ik dat nou ook weer niet zo heel erg vreemd...
Hoe lang was Stengs er nou ook alweer uit? Hartman januari?
Geweldig, die interlandperiodesAgent47 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:29:
[...]
Stengs tot na de interland periode. Komt voor hem dus goed uit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En heel erg gelukkig volk ook als ik de commentator van langs de lijn moet geloven. 2-0 totaal tegen de verhouding in.Han schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:38:
Gelukkig zijn ze gestopt met vuurwerkgeluiden maken, erg triest volk weer in de Kuip
Ik heb niks gezien btw. Hopelijk krijgen we nog een spannende 2e helft.
Zero.
We stopten woensdag gelijk met voetballen na exact dezelfde wissel. Je zou denken: dat doen we dan niet meer.ph4ge schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:55:
Daar komt Zerrouki weer, want een voorsprong over de streep trekken gaat altijd zo lekker met hem.
Die Hwang lijkt me wel een kaartenpakker of niet?
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2024 15:59 ]
Wedstrijd lijkt gelijk de verkeerde kant op te kantelen.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:58:
[...]
We stopten woensdag gelijk met voetballen na exact dezelfde wissel. Je zou denken: dat doen we dan niet meer
Hoe is dit geen geel maar Wang wel?
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 06-10-2024 15:59 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Correctie, weer niks, want dit is geel voor Feyenoord.
[ Voor 46% gewijzigd door carpebios op 06-10-2024 16:02 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Beetje vieze actie van Lotomba inderdaad. Is ook totaal niet nodig met deze stand.carpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:00:
Wat een schwalbe zeg, dat is toch gewoon dik geel?
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 06-10-2024 16:02 ]
Thuis bij een grote topclub hè.. en daarnaast worden er nauwelijks kaarten gegeven voor schwalbes. Dat geduikel, vreselijk, keihard afstraffencarpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:00:
Wat een schwalbe zeg, dat is toch gewoon dik geel?
Bal was niet in het spel.ph4ge schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:02:
Wat gek. Geeft ie geel voor een overtreding in de 16 maar het is geen penalty.
- tweakduke
Die schwalbe was wel erg onnodig.
Hoekschop was kennelijk nog niet genomen.ph4ge schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:02:
Wat gek. Geeft ie geel voor een overtreding in de 16 maar het is geen penalty.
Nou dat wil ik weleens zien in de herhaling.
Het gebeurde tijdens de aanloop, bal was nog niet geraakt.
- tweakduke
dr.lowtune schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:03:
"Word Scheidsrechter"....hahahahahah wat een reclame weer als je dan zo staat te fluiten.
Maar hij zag het verder goed. We zijn de laatste tijd erg makkelijk in het bashen op de arbitrage.
Heel zwak verdedigd weer na enorm slecht balverlies van Beelen. Lijkt toch moeilijk te zijn om een hele wedstrijd de focus te houden.carpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:08:
Zo dan, meer geluk dan wijsheid lijkt het.
Je moest eens weten wat ik nu weer weg ga paffen het laatste kwartier na de aansluitingstreffer...carpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:04:
Ik walg echt van die rokende supporters. Bij PSV ook wel eens iemand, gelukkig worden die snel aangemaand tot stoppen. Smerige egoïsten.
Was denk ik een andere wedstrijd geweest wanneer Twente zichzelf had beloond Europees gezien, ipv het niet afmaken en de winst verspelen kort voor tijd.
Hopen dat het vertrouwen nu door blijft zetten en Feyenoord weer leuker/ vrijer gaat voetballen. (Het leek me allemaal nogal onder hoogspanning te staan)
Zeker ook lekker dat dit dan tegen een ploeg is doe eigenlijk altijd verliespunten opleverde de laatste jaren.
Zolang je het in je eigen zolderkamer doet en niemand er last van heeft hoor je mij nietDutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:10:
[...]
Je moest eens weten wat ik nu weer weg ga paffen het laatste kwartier na de aansluitingstreffer...
Ik dacht nog als die een beetje zijn best doet koopt Twente hem wel terug....Agent47 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:10:
Zerrouki lekker gedekt
De vrouw des huizes heeft mij aangeleerd om lekker ff de tuin in te lopen. Nog in het zonnetje ookcarpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:11:
[...]
Zolang je het in je eigen zolderkamer doet en niemand er last van heeft hoor je mij niet
Deze vond ik wel erg lomp inderdaad. Geen poging de bal te spelen ook.carpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:16:
Zo dan, langs achter er zo inkomen?
Kijk even naar de beuk die hij krijgt.jbdeiman schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:17:
[...]
Deze vond ik wel erg lomp inderdaad. Geen poging de bal te spelen ook.
Dat is die invaller toch, die heeft een pleister op z'n neus
Nee joh, Feyenoord veel beter.Grudgie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:21:
Zul je zien, scoort Twente de 2-2 in de laatste minuut ofzo.
- tweakduke
Eerst goor doorlopen op de keeper, nu dit. Die vent doet gewoon de verkeerde sport.
[ Voor 42% gewijzigd door dr.lowtune op 06-10-2024 16:26 ]
Terwijl hij dat niet nodig heeft vind het een goede spelerjbdeiman schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:24:
Wat weer een lompe actie van Steijn zeg. Die heeft geluk hier dat de vorige actie hij nog geen heel had gekregen.
Feyenoord heeft het vertrouwen in zichzelf van een zeeanemoon.
[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 06-10-2024 16:27 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken