On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je kan een waarschuwing krijgen dat een volgende overtreding geel is, maar je kan geen rood geven omdat iemand eerder een overtreding heeft gemaakt. Maar dat wist je al wel toch?DutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:25:
Sorry hoor, maar dit had best rood mogen zijn. Zeker ook na het doorgaan op Wellenreuther eerder.
Jammer van deze wedstrijd. Feyenoord tweede deel van de eerste helft echt goed, verder matig. Twente daarvoor erg goed, maar verder matig. Iemand hier zei volgens mij dat Nederlandse teams niet wedstrijden door rollen, op de grond liggen en ballen wegtrappen over de streep trekken, maar diegene heeft Feyenoord eens moeten zien vandaag. Maar goed, Twente stelde er ook niets tegenover, behalve met Steijn maar dat was, zeker de 2e keer, teveel van t goede.
De twee schwalbes hadden overigens gewoon geel verdiend, denk ik.
Jammer, al met al erg slechte pot maar denk wel dat Feyenoord het ondanks alles meer verdiende.
Twente maakte ook gewoon een hoop lompe overtredingen. En als je geraakt wordt mag je best even 5 tellen blijven liggen.ZieMaar! schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:34:
[...]
Je kan een waarschuwing krijgen dat een volgende overtreding geel is, maar je kan geen rood geven omdat iemand eerder een overtreding heeft gemaakt. Maar dat wist je al wel toch?
Jammer van deze wedstrijd. Feyenoord tweede deel van de eerste helft echt goed, verder matig. Twente daarvoor erg goed, maar verder matig. Iemand hier zei volgens mij dat Nederlandse teams niet wedstrijden door rollen, op de grond liggen en ballen wegtrappen over de streep trekken, maar diegene heeft Feyenoord eens moeten zien vandaag. Maar goed, Twente stelde er ook niets tegenover, behalve met Steijn maar dat was, zeker de 2e keer, teveel van t goede.
De twee schwalbes hadden overigens gewoon geel verdiend, denk ik.
Jammer, al met al erg slechte pot maar denk wel dat Feyenoord het ondanks alles meer verdiende.
Ik vond Feyenoord best goed vandaag. Twente oogde niet fris en dat resulteerde in een slordige 2e helft met veel balverlies, duels, overtredingen, schwalbes en een zondagschot.
Het verval bij Twente was wel opvallend, het eerste kwartier dacht ik nog dat ze Feyenoord echt compleet zouden overlopen. Daar was eigenlijk naderhand niks meer van te zien. Feyenoord begon echt dramatisch, maar gelukkig trokken ze het over de streep.Advizor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:43:
[...]
Twente maakte ook gewoon een hoop lompe overtredingen. En als je geraakt wordt mag je best even 5 tellen blijven liggen.
Ik vond Feyenoord best goed vandaag. Twente oogde niet fris en dat resulteerde in een slordige 2e helft met veel balverlies, duels, overtredingen, schwalbes en een zondagschot.
Dat weet ik. Maar wat mij betreft mag er wel iets van een optelsom komen in dat soort gevallen. Voor hetzelfde geldt schopt ie 'm in een coma.ZieMaar! schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:34:
[...]
Je kan een waarschuwing krijgen dat een volgende overtreding geel is, maar je kan geen rood geven omdat iemand eerder een overtreding heeft gemaakt. Maar dat wist je al wel toch?
En dit is niet omdat dit nou toevallig een Feyenoord speler betreft.
Het waren gewoon heel lompe overtredingenDutchOwnage schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:55:
[...]
Dat weet ik. Maar wat mij betreft mag er wel iets van een optelsom komen in dat soort gevallen. Voor hetzelfde geldt schopt ie 'm in een coma.
En dit is niet omdat dit nou toevallig een Feyenoord speler betreft.
Edit: Blijkbaar heeft de VAR geen beeldscherm voor zich...
[ Voor 52% gewijzigd door Terranova op 06-10-2024 16:59 ]
Bizar he. Hij raakt em eerst met z'n hand en vervolgens in het gerol op de grond schept ie gewoon nog een keer de bal met z'n hand.Dingdong schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:00:
Speler van Groningen slaat de bal met de hand weg uit de richting van het doel en dat is geen penalty?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19-11 20:17
Groningen is uit op een foutje en dan profiteren.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gelukkig maar, dit was toch geen penalty geworden...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Oh wauw, helemaal in nieuwe kleurtjes ook
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je bent nieuw hier?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wij, Groningen, hebben daar niks te zoeken
SNap ik wel, alle forumleden zitten in het uitvak?Harribo schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:08:
Op het fc Groningen forum wordt deze wedstrijd niet eens gevolgd, zegt ook wat
Wij, Groningen, hebben daar niks te zoeken
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Quad schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:08:
[...]
SNap ik wel, alle forumleden zitten in het uitvak?
Goh toevallig Ajax supporter?toolkist schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:10:
Lekker bezig scheids... ook dit is gewoon geel
Hij is geen royal.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ben hier tegenwoordig vaker niet dan wel. Ajax is nauwelijks op ESPN1 en al het analytisch geneuzel er omheen boeit mij niet zo. En met al die afgelastingen spelen we sowieso niet zo vaak meer
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-10-2024 17:14 ]
Tis gewoon een elleboog uiteindelijk. Uiteraard geen rood maar wel gewoon lomp
Analyses kijk ik nooit.Superkiwi schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:12:
[...]
Ik ben hier tegenwoordig vaker niet dan wel. Ajax is nauwelijks op ESPN1 en al het analytisch geneuzel er omheen boeit mij niet zo
Dat is vaak geneuzel. Misschien leuk om in de sfeer te komen.
Vaak gaan dingen toch anders
Ik doel op de analyses hier op het forum. Buiten de wedstrijden om lees ik hier nauwelijks meer iets en buiten Ajax (mits op ESPN1) of de echte leuke Europese wedstrijden kijk ik ook niet zo heel veel meerHarribo schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:13:
[...]
Analyses kijk ik nooit.
Dat is vaak geneuzel.
Al die verslagen in het voetbalpoule topic zuig ik ook maar gewoon uit de duim hoor
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-10-2024 17:18 ]
Dus dat genepsupporter van vorig seizoen in het vpb topic klopte eigenlijk best wel?Superkiwi schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:17:
[...]
Ik doel op de analyses hier op het forum. Buiten de wedstrijden om lees ik hier nauwelijks meer iets en buiten Ajax (mits op ESPN1) of de echte leuke Europese wedstrijden kijk ik ook niet zo heel veel meer
Al die verslagen in het voetbalpoule topic zuig ik ook maar gewoon uit de duim hoor
Zag er weinig opzet bijtoolkist schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:13:
[...]
Tis gewoon een elleboog uiteindelijk. Uiteraard geen rood maar wel gewoon lomp
Zeker niet. Ajacied ben je voor het leven.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:19:
[...]
Dus dat genepsupporter van vorig seizoen in het vpb topic klopte eigenlijk best wel?
Ik weiger alleen een veel te duur ESPN abo te nemen om naar een slecht spelend Ajax te kijken
Als ik Ajax was, zou ik snel een tweede maken, is het zeker gebeurd.
Postema bij Groningen is weer weinig, de rest doet wat het kan.
Sutalo voetbalt steeds beter de laatste tijd
Jawel, maar alleen de 1-0. Wel zo leuk voor spanning in wedstrijden.Deadsy schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:28:
Kan Klaassen niet de jonge spelers leren hoe ze goals moeten maken
Bizar he, duidelijker kan het niet zijn. En dan krijgt Brobbey zo weer geel voor protesteren, ondanks dat z'n hele shirt kapot is getrokkken.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:28:
Ook hier weer geen kaart....
Dat je als scheids reclame durft te maken met zo'n vertoning...
Als ik de posts gisteren en vandaag een beetje lees is er broodnodig behoefte aan nieuwe (lees: betere) scheidsrechters.Terranova schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:31:
[...]
Dat je als scheids reclame durft te maken met zo'n vertoning...
Is toch al vrij lang zo.Superkiwi schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:34:
[...]
Als ik de posts gisteren en vandaag een beetje lees is er broodnodig behoefte aan nieuwe (lees: betere) scheidsrechters.
En zolang het een vrienden clubje is zal dat ook zo blijven
Spelers van Ajax vallen soms ook wel snel
Dat is ook slimheid wat die jonge spelers van Groningen niet kennen
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 06-10-2024 18:01 ]
Zei ik nog zostraks dat Sutalo zo goed speelde de laatste weken
Het is nog niet gespeeld
Edit : wat ik zei
Slim dus van Akpom, Groningen tuint er meteen in
[ Voor 100% gewijzigd door Harribo op 06-10-2024 18:14 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Outerspace op 06-10-2024 21:10 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
XXXVI
Weer een draak van een 2e helft.
Niet dat de 1ste zo goed was.
Op elke linie mis je de nodige extra kwaliteiten.
Hij wordt ook niet bepaald geholpen door zn twee teamgenoten...ephymerous schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:13:
Shutalo is weer <knip> zeg.
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 06-10-2024 21:10 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
XXXVI
Deze wissel snap ik niet. Haal dan vd Boomen eruit
Dat bedoel ik dus. Ajax veel slimmer dan Groningen.Dingdong schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:14:
Goede actie akpom
Weten wanneer ze moeten vallen
Niet dat de penalty niet terecht was maar je moet zoiets aanvoelen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is nog niet gespeeld
Als Prins eruit gaat komt daar echt een mindere verdediger te staan
Was het niet van de Boomen die zat te oreren over dat wanneer hij in de basis stond hij de 1e nemer was ..ephymerous schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:16:
Jezus zeg, die van de Boomen heb je ook geen *piep* aan.
Brobbey had ook een paar doelpunten meer kunnen maken. Wat mij betreft banken met die gast.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:14:
[...]
Hij wordt ook niet bepaald geholpen door zn twee teamgenoten...
Ja ontzettend pretentieuze matige speler.Millie-ano schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:19:
[...]
Was het niet van de Boomen die zat te oreren over dat wanneer hij in de basis stond hij de 1e nemer was ..
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 06-10-2024 18:21 ]
XXXVI
Vind ik ook wel, sterk in het afhouden van verdedigers, maar afmaken kan Akpom 100x beter.ephymerous schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:19:
[...]
Brobbey had ook een paar doelpunten meer kunnen maken. Wat mij betreft banken met die gast.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat zagen we net toen ze met zn tweeen tegen 1 stonden.. Akpom is echt niet beterQuad schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:20:
[...]
Vind ik ook wel, sterk in het afhouden van verdedigers, maar afmaken kan Akpom 100x beter.
Ook hoorTerranova schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:21:
Dikke schwalbe dit. Maar bij Ajax vielen ze toch snel @Harribo
Vaessen is de enige met ervaring en dat zie je
Zag je al bij RKC.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
What else is new bij Ajax
Maar Ajax heeft nog Weghorst
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 06-10-2024 18:26 ]
Ajax speelt bijna altijd als een draak, een wedstrijd als Besiktas is eerder een uitzondering.d-vine schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:24:
Europees erop uit gaan (goed of slecht ) en het eerst volgende weekend als een draak spelen.
U heeft PSV niet zien ballen?d-vine schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:24:
Europees erop uit gaan (goed of slecht ) en het eerst volgende weekend als een draak spelen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat bijzonder is dat die regel zo onregelmatig toegepast wordt. Conform de letter van de spelregel is het een terechte kaart voor Godts maar als je dat naast andere momenten in de wedstrijd maar ook andere momenten in deze speelronde legt wordt het één groot feest van willekeur.Terranova schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:26:
Blijft bijzonder, niet mogen klagen want dan krijg je geel. Maar hele shirts kapottrekken en je krijgt geen kaart.
Zat vandaag in de Kuip en normaal gesproken bleef de tijd op 90:00 staan als de blessuretijd in was gegaan en kon je als supporter dus niet zien hoe lang de blessure tijd al bezig was.
Vandaag liep de teller gewoon door
jamakooy schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:28:
Is er iets veranderd in de regels in de stadions?
Zat vandaag in de Kuip en normaal gesproken bleef de tijd op 90:00 staan als de blessuretijd in was gegaan en kon je als supporter dus niet zien hoe lang de blessure tijd al bezig was.
Dat is wel beter ja!makooy schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:28:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sinds dit seizoenmakooy schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:28:
Vanaf komend seizoen dienen de stadionklokken in het betaald voetbal door te lopen na afloop van de reguliere speeltijd. Dit wordt ingevoerd om het publiek beter op de hoogte te houden van het verloop van de extra speeltijd. Tot op heden diende de stadionklok bij minuut 45 en 90 stilgezet te worden. In de Premier League werd de doorlopende stadionklok in het seizoen 2023/’24 al ingevoerd.
Je zou bijna denken dat voetbal een jurysport aan het worden is.Napo schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:27:
[...]
Wat bijzonder is dat die regel zo onregelmatig toegepast wordt. Conform de letter van de spelregel is het een terechte kaart voor Godts maar als je dat naast andere momenten in de wedstrijd maar ook andere momenten in deze speelronde legt wordt het één groot feest van willekeur.
Ja dit precies. Al ben ik het totaal niet eens met deze regel icm de kwaliteit van de arbitrage. Ze falen keer op keer. Dus onvrede daarover is relatief vaak nog terecht ook.Napo schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:27:
[...]
Wat bijzonder is dat die regel zo onregelmatig toegepast wordt. Conform de letter van de spelregel is het een terechte kaart voor Godts maar als je dat naast andere momenten in de wedstrijd maar ook andere momenten in deze speelronde legt wordt het één groot feest van willekeur.
De regel zou prima werken als 't niveau gewoon goed is. Nu is het gewoon symptoombestrijding.
Heel veel zijn verkleed als stoeltjecarpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:31:
"fans" lopen weg.
Niks mis mee. Die ellende met uitrijden voor zijn, na eerst deze ellende te hebben aanschouwd. Snap nooit dat "echte fans" daar zon moeite mee hebben.carpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:31:
"fans" lopen weg.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lekker voor de "fans". Deze goal kon ook niet uitblijven.
In beginsel ben ik groot voorstander van deze regel zelfs al zouden ( en dat is in de realiteit geen zouden maar een feit ) dat scheidsrechters niet altijd even goed zijn echter dien je het dan gewoon consequent toe te passen. Nu zit je zoals elk seizoen weer met een KNVB die iets stevig aankondigt, het redelijk uitvoert in de eerste 4 wedstrijden en daarna wordt het minder en minder. Dan kan de KNVB straks weer klagen dat het toch niet zo goed gaat als gehooptTerranova schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:31:
[...]
Ja dit precies. Al ben ik het totaal niet eens met deze regel icm de kwaliteit van de arbitrage. Ze falen keer op keer. Dus onvrede daarover is relatief vaak nog terecht ook.
De regel zou prima werken als 't niveau gewoon goed is. Nu is het gewoon symptoombestrijding.
Heb jij wel eens proberen weg te komen uit de arena als je op de parkeerplek staat. Ik heb ook al wel eens m'n plaats verlaten om op de trap te gaan kijken, zodat je niet vast komt te staan voor een uur.carpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:31:
"fans" lopen weg.
Genoeg die nog even snel naar binnen rennen om mee te vieren hoorcarpebios schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:33:
[...]
Lekker voor de "fans". Deze goal kon ook niet uitblijven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken