Ik ook niet, maar als een team Getafe 2.0 blijkt te zijn dan vragen ze er zelf om dat Ajax het ook doet.jbdeiman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:21:
Want Zoals ook aangegeven houd ik er totaal niet van, wie er ook begonnen is met dergelijke gedragingen.
Net zoals gisteren bij Feyenoord, goede scheids. Twente Had wel 3 of 4 x mogen scoren.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:22:
Mag het eens genoemd worden dat er bij Twente een uitstekende scheidsrechter fluit ? Het komt ook de wedstrijd ten goede. Alleen de oudste voetbalwet ter wereld over kansen benutten belde al bijna.
Vrijdag na afloop van de training iedereen verplicht naar de workshop 'kansen benutten'. Als Twente niet wint vanavond heeft het dat aan zichzelf te danken, wat wordt er veel gemist.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Alsof er ineens iets stinkends uit de lucht komt vallen zeg damn
[ Voor 15% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 03-10-2024 22:31 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja hoor en dan ook nog die *knip*
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 05-10-2024 15:31 . Reden: Niet nodig ]
Bijzonder, want als je er al aan mee gaat doen moet je voorkomen dat je het opzichtiger gaat doen dan de tegenstander, wat evident is omdat je tegen nog meer kaarten aanloopt dan dat Slavia Praag deed.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:24:
[...]
Ik ook niet, maar als een team Getafe 2.0 blijkt te zijn dan vragen ze er zelf om dat Ajax het ook doet.
Dan moet je achteraf ook niet klagen over de kaarten die je krijgt, dat is een consequentie van de keuze die het elftal maakt.
Mooie goal en het is Tadic gegund.
Maar hopelijk wint Twente.
AZ zie ik niet winnen..
En Portugal heeft een uitstekende week qua coëfficiënten zo...
Maar hopelijk wint Twente.
AZ zie ik niet winnen..
En Portugal heeft een uitstekende week qua coëfficiënten zo...
[ Voor 27% gewijzigd door Megupe op 03-10-2024 22:31 ]
Als je de hele wedstrijd hebt gezien dan heb je 80% maar één team zien duikelen. De statistieken doen daar helaas geen eer aan en dat is extra frustrerend voor degenen die van voetbal houden.Napo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:29:
[...]
Bijzonder, want als je er al aan mee gaat doen moet je voorkomen dat je het opzichtiger gaat doen dan de tegenstander, wat evident is omdat je tegen nog meer kaarten aanloopt dan dat Slavia Praag deed.
Dan moet je achteraf ook niet klagen over de kaarten die je krijgt, dat is een consequentie van de keuze die het elftal maakt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doe eens normaal joh.piotr123 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:29:
Ja hoor en dan ook nog die engnek
Wat een walgelijke ploeg dat Fenerbahce. Bah bah.
Hopelijk scoort Twente de 2-1 in de 96e min.
Hopelijk scoort Twente de 2-1 in de 96e min.
Zero.
Laat Ajax, PSV en Feyenoord dan maar mee trainen het is een Nederlands probleem.Bastien schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:25:
Vrijdag na afloop van de training iedereen verplicht naar de workshop 'kansen benutten'. Als Twente niet wint vanavond heeft het dat aan zichzelf te danken, wat wordt er veel gemist.
Wat mij ook opvalt deze week is dat Nederlandse teams nog wel goed beginnen maar het op de een of andere manier het niet een hele wedstrijd volhouden. De conditie en de concentratie. Tweede helft zakt het vaak in heb ik het idee
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-10-2024 22:42 ]
ik denk dat dit voor het eerste in mijn leven is dat ik Ajax ineens als logische reactie hetzelfde zag gaan doen, ipv ze te laten provoceren. Ik vond het bijna een pluspunt, ware het niet dat het spel zo slecht was dat de treurnis daarom wontoolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:24:
[...]
Ik ook niet, maar als een team Getafe 2.0 blijkt te zijn dan vragen ze er zelf om dat Ajax het ook doet.
overigens is het inmiddels ook een ergernis dat vele Ajacieden, maar met name Hato, Godts en Taylor, menen een medespeler te moeten inspelen op een afstand tussen de 20 en 120 cm met zelf een man in hun rug en dan "verbaasd" zijn dat die man in de rug gewoon doorloopt naar de ingespeelde speler en daar de bal ontfutseld.
Het is natuurlijk ook niet zo dat Ajax - en zo goed als elke club in het Nederlandse voetbal - die route in het verleden zelf niet hebben genomen ( het onnodig doorrollen, overdrijven, etc. ), tot frustratie van tegenstanders. Het is en blijft een - helaas spijtig - onderdeel van het voetbalspel. En zo lang de scheidsrechters daar niet afdoende op acteren gaat dat ook niet weg.Wyke schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:38:
[...]
ik denk dat dit voor het eerste in mijn leven is dat ik Ajax ineens als logische reactie hetzelfde zag gaan doen, ipv ze te laten provoceren. Ik vond het bijna een pluspunt, ware het niet dat het spel zo slecht was dat de treurnis daarom won
En dat klagen doe ik dus wel, want die scheids was echt niet consequent. Simpel voorbeeld is die nr 21 die de 1e helft al meerdere keren ruzie zocht en toch pas na 66 minuten z'n 1e geel krijgt. Vergelijk dat eens met 2 gele kaarten binnen een minuut, omdat je bekogeld wordt door de thuissupporters...Napo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:29:
[...]
Bijzonder, want als je er al aan mee gaat doen moet je voorkomen dat je het opzichtiger gaat doen dan de tegenstander, wat evident is omdat je tegen nog meer kaarten aanloopt dan dat Slavia Praag deed.
Dan moet je dat als speler ook aanvoelen, als twee elftallen - of een groter deel van de spelers - daar in meegaan dan kan je er op rekenen dat een grens wordt getrokken. Net zoals spijtig genoeg een overtreding in minuut 75 wel een gele kaart kan zijn terwijl een gelijkwaardige overtreding in minuut 5 dat niet is.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:44:
[...]
En dat klagen doe ik dus wel, want die scheids was echt niet consequent. Simpel voorbeeld is die nr 21 die de 1e helft al meerdere keren ruzie zocht en toch pas na 66 minuten z'n 1e geel krijgt. Vergelijk dat eens met 2 gele kaarten binnen een minuut, omdat je bekogeld wordt door de thuissupporters...
Ik mag mijn mening geven, en dan bleef ik nog netjes.
Twente lijkt de pijp leeg te hebben en 'genoegen' te moeten nemen met een 1-1 terwijl ze 7-1 hadden voor kunnen staan. Typisch Nederland.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
1-1 is niet slecht voor deze tegenstander maar er had zoveel meer ingezeten. Jammer.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Vooraf had je getekend voor 2 punten tegen deze 2 clubs. Achteraf vraag je je af of het er niet minimaal 4 hadden moeten zijn
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heb je de wedstrijd wel gekeken of ben je alleen maar algemene dooddoeners aan het noemen?Napo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:45:
[...]
Dan moet je dat als speler ook aanvoelen, als twee elftallen - of een groter deel van de spelers - daar in meegaan dan kan je er op rekenen dat een grens wordt getrokken. Net zoals spijtig genoeg een overtreding in minuut 75 wel een gele kaart kan zijn terwijl een gelijkwaardige overtreding in minuut 5 dat niet is.
Dit waren geen gevalletjes 'begin van de wedstrijd', maar 'de hele wedstrijd lang'
Twente had echt wel kunnen winnen, maar de pijp was gewoon leeg en je mist Vlap (terwijl, met geel op zak, de wissel toch logisch is) direct.
En de twee wedstrijden per week zie toch ook al terug, dit soort wedstrijden vragen fysiek veel meer, maar ook qua focus en concentratie.
Anyway, tot nu toe doen we zeker prima mee op Europa League niveau.
En de twee wedstrijden per week zie toch ook al terug, dit soort wedstrijden vragen fysiek veel meer, maar ook qua focus en concentratie.
Anyway, tot nu toe doen we zeker prima mee op Europa League niveau.
Kijkend naar de selecties hoop je weer, net als tegen ManU, de schade te beperken. Vanavond zat er meer in. Zonde!
Twente komt eraan!
Dus nog even een extra venstertje voor de grote clubs, anders zijn die zo zielig?
https://nos.nl/l/2539510
May hopen dat weinig bonden daaraan mee gaan werken, maar ik vrees het ergste.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ga je weer op de persoonlijk tour?toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:01:
[...]
Heb je de wedstrijd wel gekeken of ben je alleen maar algemene dooddoeners aan het noemen?
Dit waren geen gevalletjes 'begin van de wedstrijd', maar 'de hele wedstrijd lang'
Nee, het was niet enkel iets aan het einde maar richting het einde werd het er zeker niet minder op aangezien - zoals je zelf ook aangeeft - Ajax ook mee ging doen. Dat de scheidsrechter te laat paal en perk stelt en dat het gevolg is dat het andere team mee gaat in die modus is kwalijk, dat hij dan wel gaan bestraffen niet onlogisch.
Toch blijf ik maar steeds aan 1 ding storen en elke NL club die Europees speelt trapt er in.
Waarom spelen wij niet " slimmer" ? Waarom naaien wij tegenstanders geen tweede gele kaart aan? Bij ons gebeurd het consistent en je kan de klok er op gelijk zetten dat het uitgelokt wordt.
Waarom spelen wij niet " slimmer" ? Waarom naaien wij tegenstanders geen tweede gele kaart aan? Bij ons gebeurd het consistent en je kan de klok er op gelijk zetten dat het uitgelokt wordt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Waarom zou je hier op tegen zijn? Transfers zo vroeg mogelijk voor het begin van het nieuwe seizoen zijn alleen maar toe te juichen.Gonadan schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:02:
Dus nog even een extra venstertje voor de grote clubs, anders zijn die zo zielig?
Omdat het selectief extra is, puur voor de grootste clubs om alvast even te gaan shoppen voor dat extra toernooitje. Een algemeen naar voren gehaald transferwindow voor iedereen die ook zorgt dat de boel eerder dicht gaat zou ik toejuichen. Dit soort geneuzel uit angst voor een super league niet.Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:44:
[...]
Waarom zou je hier op tegen zijn? Transfers zo vroeg mogelijk voor het begin van het nieuwe seizoen zijn alleen maar toe te juichen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We hadden wel spelers die dat doen, maar die worden jaren nadat ze uit NL vertrokken zijn nog steeds engnek, misselijk en jankert genoemd....Agent47 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:16:
Toch blijf ik maar steeds aan 1 ding storen en elke NL club die Europees speelt trapt er in.
Ondertussen maakt die lange spits van Slavia zich ook druk om van alles behalve het geduikel van zn eigen teamgenoten...
Zeker geslapen tot het moment dat ie in mocht vallen.Ik had eigenlijk wel meer van Ajax verwacht dan dat ze hier op de grond kwamen liggen om de kwaliteit van ons gras te testen. Het kookte in me, ik had het liefst vier van hen op mijn rug genomen en ze zelf gedragen.'
Slavia moet niet zo zeuren. Hadden ze maar gewoon hun sterkste basiself moeten opstellen vanaf het begin. Ze dachten van Ajax met slechts een halve basiself te kunnen winnen maar kwamen er te laat achter dat blijkbaar zelfs een Ajax met zoveel blessures en nog in opbouw lastig te verslaan is. Na rust ging de scheidsrechter ook nog in het voordeel van Slavia fluiten (strooien met kaarten), dus mogen ze al helemaal niet klagen. Gegokt en verloren, of in dit geval een remise.toolkist schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:04:
Ondertussen maakt die lange spits van Slavia zich ook druk om van alles behalve het geduikel van zn eigen teamgenoten...
[...]
Zeker geslapen tot het moment dat ie in mocht vallen.
Uitspraak zaak Diarra is bekend, ik ben benieuwd wat dit betekent voor met name de kleinere clubs. Zal de Super League er dan komen voor de grootste clubs?
Link https://www.nu.nl/voetbal...gevolgen-onduidelijk.html
[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 04-10-2024 11:37 ]
Daarom bleven de grote inkopen uit bij Feyenoord. Dennis te kloese was hier al bang voor.
Dit kan echt zonde zijn voor het kapitaal van de grootste clubs van het land. Kapitaal in de vorm van spelers zoals:Agent47 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:13:
Daarom bleven de grote inkopen uit bij Feyenoord. Dennis te kloese was hier al bang voor.
-Gimenez
-Hancko
-Timber
-Schouten
-Saibari
-Bakayoko
-Brobbey
-Hato
-Taylor
-Rensch
-Sutalo
Dit is potentieel meer dan €200 miljoen aan transfer inkomsten voor de clubs, dat nu onzeker lijkt geworden.
Eerst gaat de FIFA nog wat proberen natuurlijk om ellende te voorkomen.
Mocht dat niet lukken dan is het straks niet meer zeker dat grote sommen geld worden geboden voor transfers
Aan de andere kant al die bank zitters bij grotere clubs kunnen nu ook eenvoudig een club uitzieken om wel te gaan spelen.
Lastig te voorspellen wat de uitkomst gaat zijn
Mocht dat niet lukken dan is het straks niet meer zeker dat grote sommen geld worden geboden voor transfers
Aan de andere kant al die bank zitters bij grotere clubs kunnen nu ook eenvoudig een club uitzieken om wel te gaan spelen.
Lastig te voorspellen wat de uitkomst gaat zijn
Waarvoor precies? Er is niets duidelijk nog, toch?Agent47 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:13:
Volgens VI
De advocaat van Diarra noemde deze zaak een potentiële Bosman 2.0, dat is gretig overgenomen maar wordt het zeker niet, gezien de 1e alinea. Zou dit niet gewoon met wat duidelijkere regels (op voorhand) over contractbreuk opgelost gaan worden?Het Hof heeft zich erover gebogen, en zo ver lijkt het niet te gaan. Aan de ene kant wil het meegaan in de argumentatie van de FIFA. 'De beperking in het vrije verkeer van profvoetballers kan worden gerechtvaardigd omdat het een publiek belang dient dat clubcompetities doorgang kunnen vinden, en daar is enige stabiliteit in de selecties voor nodig', zo verdedigt de rechter in elk geval de grondbeginselen van het bestaande transfersysteem.
Toch, vindt het Hof, deugt de zaak-Diarra niet. 'De regels gaan, in de huidige zaak althans, verder dan wat nodig is om het voetbal stabiel te houden, en dat kan profvoetballers grote sportieve en financiële schade berokkenen', is het kritische oordeel.
In NRC van woensdag wordt juist beweerd dat de bazen (van de grote voetbalclubs in NL) geen rekening hebben gehouden met deze zaak. Die verwachtten geen grote veranderingen in hun beleid.Agent47 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:13:
Oftewel, deze zaak is geen reden dat er weinig "grote" aankopen gedaan zijn.
Bestuurders van Europese clubs maken zich dan ook niet al te veel zorgen, merkt een directielid van een Nederlandse topdrieclub in gesprekken met buitenlandse collega’s. De suggestie dat de relatieve kalmte op de transfermarkt afgelopen zomer te maken heeft met de mogelijke gevolgen van de zaak-Diarra, wijst hij van de hand. „Wij hebben daar ook geen rekening mee gehouden”, zegt hij.
Volgens de Telegraaf (en FIFA) valt de impact mee. Zeker niet zo dat transfersommen van de baan zijn en clubs met een grote zak (salaris) geld de kleintjes kunnen leegshoppen met hogere salarissen en vergeet ook de "transfer fees" voor de zaakwaarnemers niet (of tekengelden).Megupe schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:51:
[...]
In NRC van woensdag wordt juist beweerd dat de bazen (van de grote voetbalclubs in NL) geen rekening hebben gehouden met deze zaak. Die verwachtten geen grote veranderingen in hun beleid.
Oftewel, deze zaak is geen reden dat er weinig "grote" aankopen gedaan zijn.
[...]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tuurlijk, laten we gewoon mee gaan in het gedrag van anderen. Het gedrag, de houding, het constant schreeuwen en rollen op het grasveld, aansmeren van kaarten, de verongelijkte blikken terwijl met dondersgoed weet dat men fout zit,, het uitdagen van het publiek, coaches die als randdebielen zich aan de zijlijn misdragen en nog veel meer van die zaken zijn zum kotzen. Persoonlijk krijg ik een steeds groter afkeer van het voetbal in zijn algemeen. Als je dan terugblikt naar de OS b.v. is dat een verademing wat deelnemers en publiek betreft. Misschien dat men in het voetbal daar eens goed naar moet kijken om te zien hoe het ook kan.Agent47 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:16:
Als slimmer bij jou betekent lekker a-sociaal bezig zijn dan is dat jouw feestje, niet het mijne.
Nou ik ben tegen aanstellen, maar ik ben het ook zat dat de NL clubs steeds rood krijgen wegens het ge-aanstel. Pak ze maar terugRCBL schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Tuurlijk, laten we gewoon mee gaan in het gedrag van anderen. Het gedrag, de houding, het constant schreeuwen en rollen op het grasveld, aansmeren van kaarten, de verongelijkte blikken terwijl met dondersgoed weet dat men fout zit,, het uitdagen van het publiek, coaches die als randdebielen zich aan de zijlijn misdragen en nog veel meer van die zaken zijn zum kotzen. Persoonlijk krijg ik een steeds groter afkeer van het voetbal in zijn algemeen. Als je dan terugblikt naar de OS b.v. is dat een verademing wat deelnemers en publiek betreft. Misschien dat men in het voetbal daar eens goed naar moet kijken om te zien hoe het ook kan.
Als slimmer bij jou betekent lekker a-sociaal bezig zijn dan is dat jouw feestje, niet het mijne.
Dit weekend gratis te zien op ESPN:
Zaterdag
Zondag
Zaterdag
20:00u PSV-Sparta
Zondag
14:30u Heerenveen-PEC
20:00u Furtuna-AZ
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik een Feyenoord seizoenskaart bemachtigen? Die dingen zijn altijd op.
Verwijderd
Wordt lid van de supportersclub en maak je portie geluk niet op voordat de verkoop voor legioenleden open gaat.Tristan schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:23:
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik een Feyenoord seizoenskaart bemachtigen? Die dingen zijn altijd op.
Wat een mooie goal!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hand tegen de borst, en dan naar het gezicht grijpen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog veel mooier!
LUUK!
Reactie van Saibari zei wel genoeg. Klassegoal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Geel voor Till voor een schwalbe.
Kak, en geen kaart?
[ Voor 72% gewijzigd door carpebios op 05-10-2024 20:44 ]
Leek eerst op hands. Rode kaart is terecht als het geen hands is
Lijkt geen hands, althans. Niet met de ene arm. Maar wel bijzondere situatie.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hmm dat kon wel eens hands zijn? Maar de herhalingen geven geen duidelijkheid.
Bal lijkt eerder net achter zijn hand te komen.
Dan is rood terecht. Maar nogmaals, ik kan het niet duidelijk zien in de herhalingen.
Bal lijkt eerder net achter zijn hand te komen.
Dan is rood terecht. Maar nogmaals, ik kan het niet duidelijk zien in de herhalingen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die raakte niet de bal.
Eindelijk een kaart zeg.
Altijd hetzelfde met die gast. Meest overschatte scheids van Nederland.carpebios schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:36:
Makkelie Makkelie, kom op zeg.
Zero.
4 wissels, goedendag.
Dit soort kansen, om gek van te worden dat die nooit zitten.
Arm gepakt? Makkelie, hallo.
Man man man, deze scheids! Wat een Rotterdammer.
[ Voor 29% gewijzigd door carpebios op 05-10-2024 21:49 ]
Psv heeft geluk met tandloos Sparta.
Hij doet al jaren heel opzichtig zijn best. Heb het niet over die rode kaart, die was terecht. Maar hij gaf hem o zo graag.carpebios schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:47:
Man man man, deze scheids! Wat een Rotterdammer.
Verder gewoon zoals zovaak een bedroevende pot van meneertje hypocriet Makkelie. Wanneer gaat hij weer zijn handje ophouden bij een sjeik? Scheelt een hoop frustratie.
Zero.
Aangeraakt?
Benitez, wat een redding!
Hahaha, aan Makkelie een overtreding laten meegeven aan PSV, gaat niet gebeuren
Het wonder is geschied! We krijgen de ingooi mee!
Wat een panna van Karsdorp! Hahaha lekker zeg.
Blessuretijd is al 2 minuten voorbij trouwens..
[ Voor 35% gewijzigd door Pelox op 05-10-2024 21:59 ]
Zero.
Psv gebruikt zo wel snel het kampioensgeluk op zeg. Die komen erg goed weg zo!
En nu fluit de man wel af, man man.
Pfieuw. Ik ben stiekem tevreden met deze winst van PSV.
Kreeg ineens 8 punten in mindering in de laatste minuut, maar gelukkig buitenspel.
Kreeg ineens 8 punten in mindering in de laatste minuut, maar gelukkig buitenspel.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
3 punten. Psv weer niet eerder de wedstrijd op slot gegooid waardoor er hoop bij sparta bleef. Daarnaast natuurlijk een wedstrijd met makkelie, dan weet je dat hij zijn best zal doen om voor een verrassing te zorgen.
Morgen genieten van Twente in de kuip.
Morgen genieten van Twente in de kuip.
Zero.
Kunnen we als Tweakers genoeg geld bij elkaar leggen om Bakayoko de rest van het seizoen buiten de selectie te houden? Wat een treurnis.
Toont i.m.o. wel aan dat Bakayoko het niet is, zo simpel als die daarna de bal verspeeld. Er gaat dreiging van die jongen uit maar echt gevaarlijk wordt het vaak niet. En wil dus nog wel eens simpel de bal verspelen.Pelox schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:59:
Wat een panna van Karsdorp! Hahaha lekker zeg.
Wat voelen deze 3 punten goed. Soms heb je na een rode kaart het gevoel dat de 11 tegen 10 situatie onmogelijk uitgebuit wordt. Goed voorbeeld is PSV - Benfica in de CL kwalificatie een paar jaar geleden. Die wedstrijd had een uur langer door kunnen gaan en dan had PSV nog steeds niet gescoord.
Maar Sparta was na de rode kaart echt sterk, en wat een kansen op het einde nog. En dan toch de 3 punten in eigen huis houden met vechtvoetbal en geluk. Perfect!
Maar Sparta was na de rode kaart echt sterk, en wat een kansen op het einde nog. En dan toch de 3 punten in eigen huis houden met vechtvoetbal en geluk. Perfect!
Ik hou m er graag lekker bij, maar ben dan ook niet voor PSV.ElPaco schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:02:
Kunnen we als Tweakers genoeg geld bij elkaar leggen om Bakayoko de rest van het seizoen buiten de selectie te houden? Wat een treurnis.
Ook zwaar overschat idd. Ben er nooit een enorme fan van geweest.jbdeiman schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:02:
[...]
Toont i.m.o. wel aan dat Bakayoko het niet is, zo simpel als die daarna de bal verspeeld. Er gaat dreiging van die jongen uit maar echt gevaarlijk wordt het vaak niet. En wil dus nog wel eens simpel de bal verspelen.
Zero.
Waar kan ik overmaken?ElPaco schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:02:
Wat een bullcrap is de buitenspelregel toch…
Hoezo? Hij stond sowieso met zijn voet buitenspel, en daarnaast nog een stuk meer met zijn schouder. Dit was gewoon een duidelijk voorbeeld zonder twijfel. Schoolvoorbeeld.OMX2000 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:05:
Wat een bullcrap is de buitenspelregel toch…
Dit is amper voordeel. Niet in de geest van de regel en zonder var kun je dat met bloot oog niet vaststellen.ElPaco schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:08:
[...]
Hoezo? Hij stond sowieso met zijn voet buitenspel, en daarnaast nog een stuk meer met zijn schouder. Dit was gewoon een duidelijk voorbeeld zonder twijfel. Schoolvoorbeeld.
Dus ja het is technisch buitenspel. Maar heeft geen zak meer te maken met oneerlijk voordeel.
De grens zag het anders ook.OMX2000 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:10:
[...]
Dit is amper voordeel. Niet in de geest van de regel en zonder var kun je dat met bloot oog niet vaststellen.
Dus ja het is technisch buitenspel. Maar heeft geen zak meer te maken met oneerlijk voordeel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:17
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ach zelfs een matig PSV wint zijn potjes. Bosz niet blij en de selectie weet ook wel dat het beter moet.
RKC heeft wel een rampseizoen. Zit geen kwaliteit in de selectie en Fraser gaat dit ook niet omdraaien.
RKC heeft wel een rampseizoen. Zit geen kwaliteit in de selectie en Fraser gaat dit ook niet omdraaien.
Huh.. ?OMX2000 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:10:
[...]
Dit is amper voordeel. Niet in de geest van de regel en zonder var kun je dat met bloot oog niet vaststellen.
Het is buitenspel. Hoezo geen voordeel?
Zero.
Die vlagt anders dan zonder var. Maar goed, je mag de uitvoering van de regel verdedigen. Ik vind het klinkklare kul hoe het nu is.
Een mens kan no way op het moment van verlaten van de bal van de voet, zien of een speler buitenspel staat.
Ze zijn nog aan het experimenteren met een buitenspel regel waarbij wanneer je tussen de verdediger en aanvaller door kunt kijken, het buitenspel is. Dus eigenlijk hoe het ooit werd toegepast.
[ Voor 3% gewijzigd door OMX2000 op 05-10-2024 22:22 ]
Ik leg graag geld in om hem in de basis te houden, als doelman ofzo.ElPaco schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:02:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[quote]OMX2000 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:19:
[...]
Een mens kan no way op het moment van verlaten van de bal van de voet, zien of een speler buitenspel staat.
Wat denk je waar de VAR voor is?
[...]
Wat denk je waar de VAR voor is?
Wat was NEC slecht zeg vanavond. Verliezen van 10 man in Breda.
Omdat ie een paar weken wat minder is mag ie niet meer meedoen? Wat een treurnis inderdaad, en dat van eigen fans.ElPaco schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:02:
Die jongen is nog steeds top 3 vleugelaanvaller van de Eredivisie en heeft je heel veel goals / assists opgeleverd.
Vooropgesteld, PSV komt goed weg. Maar zelfs met het verschuiven van het startpunt wanneer iets buitenspel is of niet behoud je dezelfde discussie, het is lastig tot onmogelijk om op het moment van spelen ook vast te stellen of een speler een bepaalde grens wel of niet heeft overschreden.OMX2000 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:19:
[...]
Die vlagt anders dan zonder var. Maar goed, je mag de uitvoering van de regel verdedigen. Ik vind het klinkklare kul hoe het nu is.
Ze zijn nog aan het experimenteren met een buitenspel regel waarbij wanneer je tussen de verdediger en aanvaller door kunt kijken, het buitenspel is. Dus eigenlijk hoe het ooit werd toegepast.
Ik heb hem nooit echt goed gevonden. Hij kan 1 ding, namelijk naar binnen kappen en schieten. Hij kan het beter dan jij of ik, en waarschijnlijk dan de meeste prof voetballer. Maar hij blijft in mijn ogen erg beperkt. Je ziet ook dat iedereen nu wel weet hoe je hem bespeeld.Advizor schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 23:21:
[...]
Omdat ie een paar weken wat minder is mag ie niet meer meedoen? Wat een treurnis inderdaad, en dat van eigen fans.
Die jongen is nog steeds top 3 vleugelaanvaller van de Eredivisie en heeft je heel veel goals / assists opgeleverd.
Ik zie zijn mindere periode dan ook niet dat hij in een mindere periode zit, maar dat mensen gewoon weten hoe ze hem moeten verdedigen.
Uuuuu.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Psv pakt wel structureel de punten. Het was niet goed, maar ze pakken de punten wel. Het is gewoon geen toeval meer, het is ook kwaliteit.
Til staat altijd goed , maar is ons ook een lompe hark. Bakayoko riep ik vorig jaar al dat die overschat was, maar dat mocht ik niet meer zeggen, gisteren was echt slecht. Ik pleit dan ook dat er ook tweakers zijn die geld inleggen om Zerrouki bij ons nooit meer op te stellen, ook niet als wissel.
Til staat altijd goed , maar is ons ook een lompe hark. Bakayoko riep ik vorig jaar al dat die overschat was, maar dat mocht ik niet meer zeggen, gisteren was echt slecht. Ik pleit dan ook dat er ook tweakers zijn die geld inleggen om Zerrouki bij ons nooit meer op te stellen, ook niet als wissel.
Voor m'n eigen gemoedstoestand hoop ik dat Feyenoord de 3 punten op Zuid houdt vandaag voordat we weer 2 weken stilliggen vanwege die k** interlands.
Het eerste seizoen zeg maar ging het goed, hij is wel snel en behendig maar gaat/ probeert a la Robben steeds naar binnen te komen. Robben kon dat, ook al was de tegenstander erop ingesteld. Bakayoko kan dat (in ieder geval nog) niet, is daar niet goed genoeg voor.Pelox schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:03:
[...]
Ook zwaar overschat idd. Ben er nooit een enorme fan van geweest.
Maar ook zijn concentratie lijkt bij vragen volledig weg te zijn. Zoals dat moment gisteren waar Karsdorp er goed uit komt tussen een paar man in, Bakayoko inspeelt en die zo simpel de bal verliest. Zeker als je al zo onder druk staat als PSV zijnde, met 10 man, dan kan dat niet. De omschakeling daarna was ook niet goed.
Ik zal niet zeggen dat het er niet in zit, maar er komt gewoon te weinig uit vind ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken