Hato is verschrikkelijktoolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:58:
Tijd voor Rugani naast Sutalo en desnoods Wijndal als linksback, want Hato is echt drama
Ajax zou er goed aan doen en tweede te maken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hato is verschrikkelijktoolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:58:
Tijd voor Rugani naast Sutalo en desnoods Wijndal als linksback, want Hato is echt drama
Zodat ie centraal zo lekker naïef kan doen? Nee dat lijkt me geen goed plan voor vandaag.Han schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:59:
[...]
Baas er uit (al geel en jong), Hato naar het centrum.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Of 6-3-1 op z'n ItaliaansGynnad schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:04:
Wijndal linksbuiten en Gaaei rechtsbuiten, het moet niet gekker worden
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En toch zal ik zwaar teleurgesteld zijn als Ajax hier geen drie punten meeneemt.Harribo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:07:
Ajax speelt abominabel nu.
Kan je nagaan hoe slecht dat Slavia is dat ze daar niks mee kunnen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja dat Slavia is weinigGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:09:
[...]
En toch zal ik zwaar teleurgesteld zijn als Ajax hier geen drie punten meeneemt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 88% gewijzigd door Holk op 03-10-2024 20:13 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Om hem na te wijzen?Holk schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:13:
Zucht
Wat deed Pasveer daar eigenlijk? Je zou een hand kunnen uitsteken misschien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 03-10-2024 20:15 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Et voila… man man man. Je kon er op wachten.Han schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:59:
Baas er uit (al geel en jong),
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Groningen winnen is belangrijker.Harribo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:24:
Heel leuk dat wisselbeleid van Farioli.
Wat een matig team nu en wat staan ze slecht.
Je moet deze wedstrijd winnen, Groningen stelt niks voor
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We hebben de gaswinning juist net gestopt...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat blijkt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Jij bent neutrale toeschouwer zeker?ParaDroid2 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:35:
Deze hele wedstrijd is niet best. Vermakelijk, dat wel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Girona- Feyenoord was gisteren ook niet best, maar in mijn beleving toch echt 10 keer vermakelijker. Dit is in feite niet aan te gluren.ParaDroid2 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:35:
Deze hele wedstrijd is niet best. Vermakelijk, dat wel.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Flickr PSN ID= cheironnl
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Flickr PSN ID= cheironnl
Vraag me af wat erger was : Ajax of Sierdjbdeiman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:42:
Ajax on stage, binnenkort in Carre, met de mooiste huil en duikel scènes.
Man man, wat een genepper, van beide kanten overigens hoor. Weet niet hoe het de tijd daarvoor was, maar ik kijk pas vanaf minuut 85.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het was op verzoek van Sierd, als antwoord op het vele duikelen van de Tsjechenjbdeiman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:42:
Man man, wat een genepper, van beide kanten overigens hoor. Weet niet hoe het de tijd daarvoor was, maar ik kijk pas vanaf minuut 85.
De hele 2e helft vallen de Tsjechen al om niets en trapt de scheids er in. Pas de laatste 10 minuten is Ajax het ook gaan doen. Heb er zelf een hekel aan maar in dit geval gewoon terecht om hetzelfde te gaan doen.jbdeiman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:42:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Misschien dan maar neit te snel conclusies trekken, of eerst nog de rest van de wedstrijd kijken.jbdeiman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:42:
Zie wie het posten... Niet op reageren.Holk schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:44:
85 minuten duiken en janken die Tsjechen maar het zijn de Ajacieden die Oscars verdienen en toneelspelers zijn… sure
Maar dat weten we... tis volhouden tot de winterstop en hopen dat er dan wat bij komt.Han schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:45:
Wat een dramatische pot van Ajax, bar en bar slecht. Wissels zijn direct een hele aanslag op de kwaliteit en collectief op het veld. En backs als wingers, wat een armoe troef.
Wissels van de wissels that is, je mist gewoon redelijk wat spelers die vaak genoeg wel in de basis staan óf de eerste wisseloptie zijn. Dan wordt het wel heel dun, zoals vrijwel elk team in Nederland.Han schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:45:
Wat een dramatische pot van Ajax, bar en bar slecht. Wissels zijn direct een hele aanslag op de kwaliteit en collectief op het veld. En backs als wingers, wat een armoe troef.
De Wijndal / Gaaei wissel was onbegrijpelijk, daardoor was direct de angel uit de aanval bij AjaxHan schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:45:
Theater en tijdrekken heb je vrij terecht 7 kaarten voor gekregen.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:44:
Wat een waardeloze scheids zeg.
Continu theater, schoppen en janken en uiteindelijk maar 4 kaarten krijgen tov Ajax 7.. En hoe die nr 21 nog op het veld staat? Die heeft echt met iedereen ruzie gezocht
Eens. Onbegrijpelijk dat zij erin kwamen. Gooi dan een Faberski op de vleugel en had Rugani achterin laten spelen om Hato op te schuiven (oid). Wijndal is echt armoetroef, jammer als je het vergelijkt met zijn tijd bij AZ.Gynnad schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:46:
[...]
De Wijndal / Gaaei wissel was onbegrijpelijk, daardoor was direct de angel uit de aanval bij Ajax
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik blijf moeite hebben met die term. Hoezo vreugdebier als je het weg smijt? Ik krijg tranen in mijn ogen als ik bier laat vallen, en heb vreugde als ik het kan drinken. Knettergek dat volk.Agent47 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:47:
Uit bij Praag is altijd kut met dat stadion. Had Feyenoord toen ook al last van.
Ironischer is dat we toen een boete kregen wegens vreugdebier. Halve selectie van Ajax is bekogeld met
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Jij snapt het gewoon niet. Hier zat mijn hele tv onder de melk na de 0-1.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Steam ID = Ackerfiets
Ziggo go appFamily Guy schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:31:
Waar kijken jullie FCT?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
ziggo., kijk via chromecast met ziggo go.Family Guy schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:31:
Waar kijken jullie FCT?
Gewoon thuis.Family Guy schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:31:
Waar kijken jullie FCT?
Maar als wij er daarvoor 7 krijgen, dan had Praag er een stuk of 10 moeten hebben.Advizor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:46:
[...]
Theater en tijdrekken heb je vrij terecht 7 kaarten voor gekregen.
Verder heb je wel gelijk. Wat een k*tploeg dat Praag.
Zomaar een gokje. Casemiro en Eriksen op het middenveld die overlopen worden?Trishul schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:39:
Wow, Oke dit is niet het Europees voetbal topic maar wtf hoe raakt Ten Hag zijn voorsprong tegen Porto zo snel weer kwijt joh
Omdat Ten Hag er geen reet van bakt daar.Trishul schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:39:
Wow, Oke dit is niet het Europees voetbal topic maar wtf hoe raakt Ten Hag zijn voorsprong tegen Porto zo snel weer kwijt joh
FC Twente smijd spreekwoordelijk met energie , dat zal ze eerder opbreken, had 'eigenlijk' al 3-0 moeten staan daarvoor.Agent47 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:42:
Die Turkse club verliest het hoofd straks nog. Die pakken sowieso rood.
He, ik zei toch echt dat het van beide kanten was, ging me niet om Ajax, maar reageerde vooral op het moment van Akpom, die op dat moment zo aan het toneelspelen was.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:44:
[...]
Misschien dan maar neit te snel conclusies trekken, of eerst nog de rest van de wedstrijd kijken.
Dit Slavia is Getafe 2.0
En als je de hele wedstrijd had bekeken dan snap je waar het vandaan komt... Slavia was hier namelijk vanaf minuut 1 al druk mee.jbdeiman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:01:
[...]
He, ik zei toch echt dat het van beide kanten was, ging me niet om Ajax, maar reageerde vooral op het moment van Akpom, die op dat moment zo aan het toneelspelen was.
Ik concludeer niet dat Ajax het als enige deed, maar dat er wel heel veel aangesteld werd en op dat moment erg lang (nadat al een paar spelers op rij geel kregen voor tijdrekken) blijft liggen en er in doorgaat. Het was niet meer proberen iets te versieren, maar i.m.o. sloeg het bij vlagen (duikelen zelf is al irritant) door in langdurig toneelspel. Ik houd daar niet van, welke ploeg het ook doet of ermee begint.
Agent47 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:44:
Och daar is die misselijke Tadic weer
Caaaan you feeeel the loooooove toniiiiiiightAdvizor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:00:
Goed om te zien dat Tadic nog steeds een jankert is.
Ik zeg er daarom ook bij dat wat ik zie mij niet aanstaat, dat het van beide kanten aanstellen was en ook nog dat ik de laatste vijf minuten van de officiële speeltijd pas heb gezien.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:15:
[...]
En als je de hele wedstrijd had bekeken dan snap je waar het vandaan komt... Slavia was hier namelijk vanaf minuut 1 al druk mee.
Dus je zal het best zo bedoelen, maar het komt nog steeds best trollerig over voor degenen die wel de hele wedstrijd gekeken hebben
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq