Laat m maar even die Timber. 3 punten zondag, dan praten we verder
3 punten!Typhone schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:22:
Haha Feyenoord 0 punten.
Feyenoord blijft wel een spitsen probleem hebben.
Ueda is het niet tot nu toe
Het lek is zeker boven en bekend, hij heeft nummer 9. Maar Priske gaat eerst de mast poetsen voordat hij iets aan het lek doet
10 second ninja DONE
Lekker die winst, en bonuspunten omdat het tegen een Spaanse ploeg betreft. Ja OK, geen hoogvlieger maar dat maakt niet uit, toch een overwinning. Dikke €2M erbij en punten, keurig.
Feyenoord heeft op elke positie één of meerdere problemen. Je spits krijgt al maanden amper een bal. Je buitenspelers moeten een opleving hebben, anders gebeurd er niks. Timber is je enige speler op het middenveld die vorm aan houdt.Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:56:
Feyenoord blijft wel een spitsen probleem hebben.
Je hebt geen stabiele backs en een keeper die grabbelt, het is letterlijk punten bij elkaar schrapen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit vond ik ook hands en dat hoor je me ook zeggen. Waren beide hands ballen.Millie-ano schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:40:
Tja.. nu ook niet meer klagen bij die van die Klaassen
(Ik vond beide geen pingels) ...
Van Basten zei het net perfect: "Er is geen kans ontnomen en zou het dus nooit een penalty moeten zijn".Agent47 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
Dit vond ik ook hands en dat hoor je me ook zeggen. Waren beide hands ballen.
Nee, beide waren natuurlijk geen penalties waard.
Gisteren was Schouten echt bizar goed! En de PSV selectie is nu eenmaal beter dan die van Feyenoord. De knokmentaliteit is wel iets waar ze voorgaande jaren wedstrijden alsnog over de streep trokken. Maar of PSV minder heeft geknokt? Durf ik niet te zeggenHarribo schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
Het is gewoon het verschil in mentaliteit.
Feyenoord bezit veel meer passie ondanks het mindere voetbal
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Twente heeft morgen een moeilijke thuiswedstrijd. Dat scheelt al wel voor zondag met de Kuip er achter
Alleen zijn dat de regels niet.Dingdong schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:14:
[...]
Van Basten zei het net perfect: "Er is geen kans ontnomen en zou het dus nooit een penalty moeten zijn".
Nee, beide waren natuurlijk geen penalties waard.
Hehe ja gelukkig wel. 1,5 kans en 3 doelpunten maar dat is een incident en niets structureels. Hopelijk verbloemt het de verdere onkunde.
Oprechte vraag. Waarom zou je een penalty niet keihard door het midden schieten ? De kans dat de keeper duikt is volgens mij groter dan dat hij blijft staan.
Match day!
Als je altijd door het midden schiet gaat de keeper daar ook op aanpassen denk ik.
Als je altijd door het midden schiet gaat de keeper daar ook op aanpassen denk ik.
[ Voor 81% gewijzigd door Megupe op 03-10-2024 06:55 ]
Klopt, ze zijn nu zo gek dat bijna elke handsbal als penalty wordt beschouwd. Dat slaat natuurlijk nergens op. Dus beide situaties zouden nooit een penalty moeten opleveren volgens Van Basten en daar ben ik het mee eens.
Nou vanavond Ajax en Twente. Ik verwacht het voor beide moeilijk, vooral in Praag met die supporters daar.
Het is early days, nieuwe trainer en spelers moeten wennen. Dat gezegd hebbende veel spelers en zeker ook de trainer hebben niet bepaald een goed eerste indruk achter gelaten bij mij. In het interview achteraf gaf Priske aan, first champions league victory in 22 years i hope the fans are proud (mogelijk heb ik het niet woord voor woord correct, maar in grote lijnen kwam het daar op neer)Typhone schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 05:37:
[...]
Hehe ja gelukkig wel. 1,5 kans en 3 doelpunten maar dat is een incident en niets structureels. Hopelijk verbloemt het de verdere onkunde.
En ja, een overwinning is mooi, het is CL en 'we' zijn maar een nederlandse club. Echter de manier waarop, hakken over de sloot, veel slordig voetbal, en 2 van de 3 doelpunten waren eigen doelpunten? Nee dat overheerst bij mij meer dan de overwinning. (hoewel het wel afgedwongen eigen doelpunten waren, dat dan weer wel)
TLDR: ik denk dat weinig fans niet zullen inzien dat er nog steeds een hoop mis is. De onkunde is redelijk zichtbaar!
Lichtpuntjes
Osman:
Speelde leuk gisteren, kreeg flashbacks naar de goede wedstrijden van Minteh
Timber:
Speelde goed, denk overal beste speler van het team momenteel.
Wellenreuther:
Startte slecht, maar penal gepakt en daarna goede redding en gelijkmaker voorkomen. Iets met een zwaluw, maar door deze dingen snap ik dat hij de eerste keuze is tov Bijlow, hopen dat hij dit nu voldhoudt!
Bueno:
speelde ook aardige wedstrijd wmb en zou voor nu de voorkeur hebben boven Smal.
Als laatste vind het zelf altijd jammer, want zou niet moeten maar, door wat overtredingen op het randje of zelfs eroverheen lokte Feyenoord denk ik wel wat reacties uit. Mede daarmee wel de tijd vol gemaakt. Nogmaals ik zie veel liever dat je een team helemaal gek tikt en ruim wint en deze onzin niet nodig hebt, maar we zijn er zo vaak op die manier 'ingenaaid' dat het ja dan beter is om te geven dan te nemen zeg maar
En op dit moment is met mooi en dominant voetbal wedstrijden winnen tegen eigenlijk elke tegenstander laat staan europese tegenstanders uit veel sterkere competities nog heel ver weg.
10 second ninja DONE
Zo pessimistisch wil ik ook niet zijn.Agent47 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
Feyenoord heeft op elke positie één of meerdere problemen. Je spits krijgt al maanden amper een bal. Je buitenspelers moeten een opleving hebben, anders gebeurd er niks. Timber is je enige speler op het middenveld die vorm aan houdt.
Je hebt geen stabiele backs en een keeper die grabbelt, het is letterlijk punten bij elkaar schrapen.
En Paixao en Osman kan je best erbij hebben.
En de keeper grabbelt maar compenseert dat weer met wereld reddingen.
Feyenoord heeft wel geluk gehad.
Alleen Ueda... Hij kreeg een paar keer grote mogelijkheden maar die hielp hij om zeep.
En op een manier dat ik denk... Bijvoorbeeld geen flauw idee op zo'n moment waar zijn tegenstanders staan als hij een bal krijgt... Toch wel essentieel
Ik ben erg benieuwd wat er tegen Twente gebeurd maar ik zou met Carranza starten, laat Ueda maar van de bank komen.Harribo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:48:
[...]
Zo pessimistisch wil ik ook niet zijn.
En Paixao en Osman kan je best erbij hebben.
En de keeper grabbelt maar compenseert dat weer met wereld reddingen.
Feyenoord heeft wel geluk gehad.
Alleen Ueda... Hij kreeg een paar keer grote mogelijkheden maar die hielp hij om zeep.
En op een manier dat ik denk... Bijvoorbeeld geen flauw idee op zo'n moment waar zijn tegenstanders staan als hij een bal krijgt... Toch wel essentieel
Ik snap echt wel dat je kansen moet krijgen en dat het moeilijk is als je concurent duidelijk boven je staat en er veel goals in ramt. Maar die concurrent is ook al bijna een jaar uit vorm.......en in al die tijd heb je het nog nooit laten zien? Hij heeft echt wel kansen gehad, ook meerdere wedstrijden op rij.
Op dit moment zijn Feyenoord en hij geen match en ik zie niet in hoe dit zou moeten veranderen. Ja op een gegeven moment is het dan toch klaar?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Is dat zo?Sagat schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:53:
Hij heeft echt wel kansen gehad, ook meerdere wedstrijden op rij.
Vorig seizoen acht basisplaatsen verdeeld over alle competities, waarvan
- twee basisplaatsen op rij begin februari, Sparta en Roma.
- vier basisplaatsen op rij aan het einde van competitie.
En in die reeks van vier zaten drie goals en twee assists.
Verder 29 invalbeurten van gemiddeld 15-20 minuten.
Verwijderd
Je vergeet AZAgent47 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:37:
Nou vanavond Ajax en Twente. Ik verwacht het voor beide moeilijk, vooral in Praag met die supporters daar.
Ik zat de samenvatting nog even terug te kijken, maar die vd Beek oogt groot/stevig. Ik kan met niet herinneren dat ie zo gebouwd was bij Ajax.
Misschien in een perfecte wereld niet.Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:21:
[...]
Is dat zo?
Vorig seizoen acht basisplaatsen verdeeld over alle competities, waarvan
- twee basisplaatsen op rij begin februari, Sparta en Roma.
- vier basisplaatsen op rij aan het einde van competitie.
En in die reeks van vier zaten drie goals en twee assists.
Verder 29 invalbeurten van gemiddeld 15-20 minuten.
Maar voetbal is waan van de dag, je bent zo goed als je laatste wedstrijd etc....
Het kan zo maar omslaan, zie bijvoorbeeld Fitz-Jim
Ondanks bovenstaande overheerst bij mij het gevoel dat de momenten dat hij kansen heeft gekregen, hij
er niet stond Ik denk dat ik daarin niet alleen sta.
Ik gun deze jongen echt oprecht het allerbeste, Hij komt over als een aardige gast, en doorgaans heeft hij echt de inzet. Gister in de 2e helft vond ik ook dat wat minder, maar na zijn wedstrijd kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen.
En wat ik hoor doet hij het bij japan ook goed. Dus in principe zou het voor Feyenoord een prima (2e) spits kunnen zijn.
Maar je (of iig ik) kan niet negeren dat hij bij Feyenoord erg weinig heeft laten zien. dus ik vind op zijn minst dat Carranza nu een kans verdiend.
Maar 'waan van de dag' als hij er de komende wedstrijden een paar in trapt zal ik me muil dicht houden, of juist juichen
10 second ninja DONE
AZ speelt (net als Twente) vanavond om 21:00u, tegen Athletic Club de Bilbao.RCBL schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:14:
[...]
AZ, AZ, ?? Praat mij even bij. Ik ben het echt helemaal kwijt. AZ?
We hebben 3 clubs in de EL hè
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2024 13:30 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En Az mist Sadiq, dat is wel een aderlating vind ik
Johan Neeskens YouTube: Johan Neeskens scores 3 penalties vs Bulgaria #WorldCup74Agent47 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 06:27:
Oprechte vraag. Waarom zou je een penalty niet keihard door het midden schieten ? De kans dat de keeper duikt is volgens mij groter dan dat hij blijft staan.
[ Voor 19% gewijzigd door mrottjers op 03-10-2024 18:05 ]
Woah het is gestart en nog niemand gezeurd over Sierd? Traditions people
10 second ninja DONE
haha, ik wilde het net doenSagat schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:46:
Woah het is gestart en nog niemand gezeurd over Sierd? Traditions people
Maar ik weet niet wat erger is, het commentaar of die camera hoek
Sierd is een held, geen kwaad woord over Sierd.
Godts en Rasmussen leggen het fysiek wel erg af tegen de verdedigers van Slavia.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja duwtje en ze zijn wegcheiron schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:52:
Godts en Rasmussen leggen het fysiek wel erg af tegen de verdedigers van Slavia.
Enfin ze komen wel 1 op 1
Sierd mag gewoon geen commentator zijn als er maar 1 is. Zou prima werken in 't duo commentaar systeem. Dan moet er gewoon een commentator zitten die commentaar geeft op de wedstrijd en niets meer dan de wedstrijdHarribo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:49:
Sierd is een held, geen kwaad woord over Sierd.
Hebben jullie het geluid aan dan?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Onverstaanbaar, en overstemd door gezin en oven. Top dit.
Het zegt ook wel wat over de wedstrijd dat dit onderwerp van gesprek is.
Het zegt ook wel wat over de wedstrijd dat dit onderwerp van gesprek is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zowel Godts als ook Rasmussen zijn wel fijne spelers vind ik , tenminste vleugelspitsen die een man proberen voorbij te komen.
Heej! Die is wel duidelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De arm hing wel langs t lichaam af maar maakte toch ook wel een beweging richting de bal
Ik elk geval niets negatiefs over Ajax zelf, dat is een plus. 
Dat was een penalty.
Dat was een penalty.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zo dan, pingel. Slim gedaan van Rasmussen want hij was hartstikke ver weg toen die bal gespeeld werd.
Geen Brobbey plz
Geen Brobbey plz
Flickr PSN ID= cheironnl
Van den Boomen? Die is al zo lekker met de standaard situaties.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoppaa
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoppa! Mooi strak in ‘t hoekje.
[ Voor 10% gewijzigd door AntraXxX op 03-10-2024 19:04 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Top ingeschoten.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
BAM! Lekker…
Druk er op en ze wankelen
Druk er op en ze wankelen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
gewoon zo doorgaan en dan zie ik Ajax er nog wel een paar maken
Komen ze goed weg, was wel een strafschop geweest anders.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
volgens mij trapte hij expres in de grond en was er geen contact met taylor, maar we kregen niet alle hoeken te zien
Hoezo, waren meerdere overtredingen van Slavia voor die eventuele penaltyQuad schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:06:
Komen ze goed weg, was wel een strafschop geweest anders.
Dan komen ze dus goed weg? Als die beuk ervoor niet was geweest, waar de scheids voor floot uiteindelijk, lag de bal gewoon op de stip.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:08:
[...]
Hoezo, waren meerdere overtredingen van Slavia voor die eventuele penalty
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat Slavia lijkt wel Spaans... Vallen en zeuren om vrije trappen etc
Ajax moet wel oppassen met die domme overtredinkjes... Taylor, Rasmussen
Anders ligt hij wel een keer op de stip
Ajax moet wel oppassen met die domme overtredinkjes... Taylor, Rasmussen
Anders ligt hij wel een keer op de stip
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 03-10-2024 19:12 ]
Daar was toch niks aan de hand? Hij gaat zelf voor Hlynsson staan.. Waar moet ie dan heen?
Prepsi / Pepsi Light, die Sierd 😂.
Ik ga er wel goed op, maar ben een van de weinigen hier te lezen.
[ Voor 46% gewijzigd door AntraXxX op 03-10-2024 19:16 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Het is veel geschreeuw dat Slavia maar ben niet onder de indruk van hun voetballende kwaliteiten.
Ook alles maar hoog voor.
Ajax moet zich niet gek laten maken
psv moet hem halenAntraXxX schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:14:
Ik ga er wel goed op, maar een van de weinigen hier te lezen.
Nee hoor Sierd is tenminste een commentator die wat toevoegtAntraXxX schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:14:
Ik ga er wel goed op, maar een van de weinigen hier te lezen.
Moet je dooie commentatoren van espn dan hebben... Zo vreselijk
Inderdaad. Geduld, achterin geen domme fouten maken, rustig blijven aanvallen, dan moet je echt nog wel meer scoren.Harribo schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:15:
Het is veel geschreeuw dat Slavia maar ben niet onder de indruk van hun voetballende kwaliteiten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hato zijn opbouw is al de 3e keer drama... Enfin
Nee hoor, dat gezwam kan ik altijd wel waarderen. Alleen dat hij tegenwoordig geen speler of situatie goed kan benoemen vind ik wel storend worden.AntraXxX schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:14:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geel voor de middenstip, overtreding op een speler van Slavia.
Dit. Maar niet de enige. Wat een gezapig zooitje af en toe.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:19:
Rensch man, lamme tor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
InderdaadGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:20:
[...]
Dit. Maar niet de enige. Wat een gezapig zooitje af en toe.
Beetje geconcentreerder en je rolt dit Slavia op. Maar ja. Hato slecht tot nu toe
Allemachtig... Dat Slavia doet weinig anders dan vallen...
De Tsjechische versie van Getafe... Wat een stelletje jankballen zeg. En Ajax heeft weer geen idee hoe ermee om te gaan.
Alle prik eruit bij Prepsi 
Prachtig toch. Daar zijn de espn commentatoren toch suf bij
Prachtig toch. Daar zijn de espn commentatoren toch suf bij
Dit wordt een optelsom. Blijven vallen en dan krijg je vanzelf die bal wel een keer op de stip.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is er dan helemaal niemand die een duel om een hoge of afvallende bal wint? Dat is zuiver mentaliteit, kom op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat had 0-2 moeten zijn
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ohh Brobbey.. Bijna jongen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
We moeten dit seizoen toch niet weer een derde van de competitie afwachten voordat hij op stoom komt toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En die nr 21 maar ruzie zoeken ipv dat de scheids hem een kaart geeft...
Taylor 2x net niet en dan krijg je bijna balverlies en een flinke beuk. Ff feller man...
En Brobbey zo zonde dat ie die kans ernaast prikte.
Hoe kan het dat zoveel Ajacieden geblesseerd zijn? Kan bijna geen toeval meer zijn. Is dat een gevolg van de slechte arbeid vorig seizoen?
En Brobbey zo zonde dat ie die kans ernaast prikte.
Hoe kan het dat zoveel Ajacieden geblesseerd zijn? Kan bijna geen toeval meer zijn. Is dat een gevolg van de slechte arbeid vorig seizoen?
[ Voor 33% gewijzigd door Megupe op 03-10-2024 19:34 ]
Brobbey heeft weer teveel kansen nodig
Scheidsrechter weer prima
Laat zich niet gek maken door dit Getafe van Tsjechië.
Zou Ajax ook niet moeten doen en het niet meer zo spannend maken en er 1 bij prikken
Hato trouwens heel erg matig in balbezit
Laat zich niet gek maken door dit Getafe van Tsjechië.
Zou Ajax ook niet moeten doen en het niet meer zo spannend maken en er 1 bij prikken
Hato trouwens heel erg matig in balbezit
Nederlandse ziekte heAgent47 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:35:
Brobbey heeft weer teveel kansen nodig
ziggo sport race cafe. Een collectie mensen die ik het liefst nooit wil zien.
Bij voetbal weten ze ook echt de juiste mensen te kiezen voor op de buis zodat ik daar ook nooit naar kijk.
Bij voetbal weten ze ook echt de juiste mensen te kiezen voor op de buis zodat ik daar ook nooit naar kijk.
Deze wedstrijd is nog lang niet binnen. De paar kansen die Ajax krijgt benutten ze niet en Slavia speelt hotseknotsen voetbal, die prikken er zo eentje per ongeluk in als je niet oppast.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lekker ome Pasveer!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zei ik… hotsenknotsen. Alles op goed geluk aan de kant van Slavia. Een goede counter van Ajax en het optimistische voetbal van de Tsjechen gaat even liggen.
Tijd voor Rugani naast Sutalo en desnoods Wijndal als linksback, want Hato is echt drama
Met een beetje geluk ebt straks de energie wat weg, en daarmee de hoop op een goed resultaat.Han schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:58:
Dat zei ik… hotsenknotsen. Alles op goed geluk aan de kant van Slavia. Een goede counter van Ajax en het optimistische voetbal van de Tsjechen gaat even liggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Baas er uit (al geel en jong), Hato naar het centrum.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:58:
Tijd voor Rugani naast Sutalo en desnoods Wijndal als linksback, want Hato is echt drama
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/yREkTVmMScRk1lQk9BXMKKs1.jpg?f=fotoalbum_large)