Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:51
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Verdiend ookVerwijderd schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:19:
Zie GAE hem nog wel maken.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Henderson is alleen maar aan het kaatsen. FJ is veel te traag in zijn handeling.
Ze spelen ook geen enkele man uit. Hierdoor creëer je nooit een overtal.
GAE staat dik verdient voor.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ajax had ook ipv Weghorst een goede creatieve middenvelder prioriteit moeten maken. Ze hebben ontzettend veel middenvelders, maar geen een, afgezien van Berghuis, die een duidelijke meerwaarde heeft.Hupske schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:23:
Middenveld bij Ajax is echt dramatisch.
Henderson is alleen maar aan het kaatsen. FJ is veel te traag in zijn handeling.
Ze spelen ook geen enkele man uit. Hierdoor creëer je nooit een overtal.
GAE staat dik verdient voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 21-09-2024 21:26 ]
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Daarom. Lekker terug naar de oude regels. Spelletje is verrot.krissie100 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:36:
100% pingel met de huidige regels... Ajax wordt hier echt gespaard
Dat zoveelste tikkie terug?Quad schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:34:
Oei, ze zijn voor minder op de stip gegaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Handsbal Davy.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Naast dat... Heeft Farioli een wissel beleid van ten Hag afgestoft denk ik. Wat een ellende en onsamenhangend geheel. + .. het schema helpt niet mee. Dan heb je doordeweeks gespeeld, en dan mag je op zaterdag avond notabene nog een keer. Waarom niet lekker op zondag 12.30./14.30Quad schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:46:
Pfff waarom komt er, op die goal van Davy na, geen enkele fatsoenlijke voorzet? Alles, maar dan alles gaat veel te laag.
Allemaal smoesjes en excuses ik weet het. Maar als het al een tijd niet loopt, helpen dit soort kleine dingen ook niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat de scheidsrechter hier echt een punt heeft gewonnen voor Ajax. Wat een flapdrol zeg, deze niet op de stip, nu kan je ze het hele seizoen niet geven, want anders heb je de poppen helemaal aan het dansen.Advizor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:53:
Denk dat Ajax blij mag zijn met een punt en deze scheidsrechter vandaag.
Had je wel hulp nodig bij het stelen.Gonadan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:54:
Zonde dit. Zonder dat tegendoelpunt die Fitz Jim weg gaf had je nog drie punten kunnen stelen.
Ik hoop dat dit soort ballen niet meer op de stip komen. Never nooit niet.jbdeiman schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:56:
[...]
Denk dat de scheidsrechter hier echt een punt heeft gewonnen voor Ajax. Wat een flapdrol zeg, deze niet op de stip, nu kan je ze het hele seizoen niet geven, want anders heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Dan was het gewoon 0-1 geweest. Waar doel je op?jbdeiman schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:56:
Had je wel hulp nodig bij het stelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had je post daarvoor over Fitz Jim willen citeren, blijkbaar de verkeerde gepakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geeft niets, je kan er niets aan doen, Ajax' schuld.Gonadan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:59:
[...]
Ik had je post daarvoor over Fitz Jim willen citeren, blijkbaar de verkeerde gepakt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Mwah Go Ahead had nog meer kansen die ze verprutsten en die handsbal van Klaassen had ook zo op de stip kunnen gaan.Gonadan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:57:
[...]
Dan was het gewoon 0-1 geweest. Waar doel je op?
Nee, we mogen niet klagen met dit punt.
Absoluut wel, het kan veel beter dan dit. Begonnen met een suboptimale opstelling, spelers die niet thuis geven en simpelweg chaos.tweakduke schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:05:
Nee, we mogen niet klagen met dit punt.
Gezien het spelbeeld zou drie punten om zeker niet terecht geweest zijn maar reden tot klagen is er genoeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben ik het ergens wel mee eens, maar dit soort interpretatie regels moeten er zeker uit. Wedden dat de eerst volgende wel weer op de stip gaat? Dat zou niet moeten/ mogen, want dan is het gewoon altijd voor iedereen duidelijk.Millie-ano schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:57:
[...]
Ik hoop dat dit soort ballen niet meer op de stip komen. Never nooit niet.
Gewoon of altijd wel (maar geen rode kaart) op de stip, of altijd niet.
En als we dan toch bezig zijn, penalty is en soepele (ononderbroken) aanloop, dus niet van die hinkeltjes en pauzes in de aanloop
[ Voor 19% gewijzigd door jbdeiman op 21-09-2024 22:25 ]
- tweakduke
Ik ben bang dat dat nog een te rooskleurig beeld is. We hebben nu op een paar posities kwaliteitsimpulsen gekregen, maar achterin en op het middenveld is het er nog niet helemaal.Gonadan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:20:
[...]
Absoluut wel, het kan veel beter dan dit. Begonnen met een suboptimale opstelling, spelers die niet thuis geven en simpelweg chaos.
Gezien het spelbeeld zou drie punten om zeker niet terecht geweest zijn maar reden tot klagen is er genoeg.
En dan doet Farioli ook nog niet duidelijk met zijn opstelling. Dan hou je deze rommeligheid, slordige opbouw en maak je geen gebruik van de wapens voorin. Dat moeten we de komende wedstrijden eens bekijken of daar verbetering in komt.
Maar er zit zeker meer in, dat is niet te rooskleurig. Farioli is loyaal aan spelers die hem eerder wat gebracht hebben en dat siert hem, maar vandaag kost dat je punten.
Eens. Ik vind het vreselijke al die ballen om niets op de stip maar het moet wel consistent zijn, anders is het gewoonweg niet eerlijk.jbdeiman schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:20:
Ben ik het ergens wel mee eens, maar dit soort interpretatie regels moeten er zeker uit. Wedden dat de eerst volgende wel weer op de stip gaat? Dat zou niet moeten/ mogen, want dan is het gewoon altijd voor iedereen duidelijk.
En als we dan toch bezig zijn, penalty is en soepele (ononderbroken) aanloop, dus niet van die hinkeltjes en pauzes in de aanloop
En de aanloop moet sowieso anders. Laat de speler maar lopen en de keeper mag van zijn lijn. Dan wordt het echt leuk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad, na 3 fucking weken rust weer heel je opstelling door elkaar gooien alsof het niks is.tweakduke schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:36:
[...]
En dan doet Farioli ook nog niet duidelijk met zijn opstelling. Dan hou je deze rommeligheid, slordige opbouw en maak je geen gebruik van de wapens voorin. Dat moeten we de komende wedstrijden eens bekijken of daar verbetering in komt.
En we hebben weer baggervoetbal in de polder met een lucky 1-1 die we uit Deventer scrapen. Een ploeg die nog niet voetballen kan. Het kan verkeren. Begin gewoon eens met je sterkste elf of ga ergens anders coach zijn oefenen.
Sorry maar Farioli heeft één noodzakelijke aanpassing gedaan (Kaplan voor Baas) en één roulatie (Weghorst voor Akpom). De overige 9 spelers stonden afgelopen week tegen Fortuna ook in de basis.Typhone schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:32:
[...]
Inderdaad, na 3 fucking weken rust weer heel je opstelling door elkaar gooien alsof het niks is.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Te weinig noodzakelijke aanpassingen, maar dat is misschien flauw.Quad schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:55:
[...]
Sorry maar Farioli heeft één noodzakelijke aanpassing gedaan (Kaplan voor Baas) en één roulatie (Weghorst voor Akpom). De overige 9 spelers stonden afgelopen week tegen Fortuna ook in de basis.
Maar waarom Kaplan? Die gozer is amper fit geweest, zit er nog totaal niet in dit seizoen, en je hebt een kuub ervaring met Rugani in huis gehaald. Die keuze begrijp ik niet zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kon het wel waarderen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Op zich verdient Wijndal wel een kans gezien zijn trainingsarbeid maar Hato heeft nog geen minuut centraal gespeeld, en terecht. Maar waarom heb je Rugani dan gehaald?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op een iets minder lullige toon>> Overmars was een gigant.
[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 22-09-2024 02:44 ]
Jij hebt de foto's in kwestie gezien, begrijp ik?Sjah schreef op zondag 22 september 2024 @ 02:42:
[...] Overmars was een gigant.
Anakha schreef op zondag 22 september 2024 @ 07:44:
[...]
Jij hebt de foto's in kwestie gezien, begrijp ik?
Geen buitenspelers of middenvelders die een mannetje uitspelen. Geen briljante steekpassers. Het kan toch niet dat je een wedstrijd eindigt met Gaeei en Rasmussen op de flanken?
We hebben giga veel middenvelders. Maar wat ze toevoegen?
- Taylor blijft Taylor. Je kan er 100 strijders omheen zetten, maar het zit gewoon in die jongen dat die flegmatisch is. Mist ook voetbal intelligentie.
- Henderson heb je niks aan als je vooral de bal hebt
- Fitz Jim net een kind. Fysiek zwak, niet uitblinkend in inzicht en intelligentie. Strooit met foute passes als er druk is. Snap dat die bij Excelsior niet speelde.
- Klaassen, ontzettend knap dat die vaak goed staat voor de goal, en zeker de juiste mentaliteit, maar verder gewoon matig.
- Mannsverk, constant geblesseerd en veel te druistig
- Van den Boomen, mooie traptechniek maar veel te traag in alles en zwak in de duels
- Hlynsson, meer inzet maar verder in alles zwakker dan Taylor en Klaassen
- Tahirovic, die duikt vast wel weer op. Onbetrouwbaar en wisselvallig.
- Berghuis, enige met creativiteit en van grote waarde, mits die er mentaal erbij is. Zal wel weer gaan muiten later dit jaar.
9 middenvelders voor 3 posities en maar 1 met onderscheidende kwaliteiten.
En zo kan je voor elke linie een lijst maken. Er zit gewoon zo weinig voetbal in. Het zijn allemaal waterdragers, lopers. En vaak daarin gebrekkig in kwaliteit.
En dan gaat Farioli ook nog kansen geven aan spelers waarvan je dat niet verwacht. Waarom Wijndal? Waarom een Kaplan die bij Jong al matig is. Waar is Dies Janse gebleven? Waarom Gaaei gebruiken als buitenspeler als je in jong de veel getalenteerdere Faberski hebt? Waarom Rensch niet verbieden voorzetten te geven? Die komen al 5 jaar niet aan. Waarom Weghorst halen en laten starten terwijl Akpom prima past in je systeem en een speler als Godts hem looft voor zijn rol in de kleedkamer?
Er klopt gewoon nog niks van bij Ajax ondanks dat Farioli en zijn staf dingen hebben verbeterd.
Hoe je de regel ook aanpast je houdt altijd controverse. Bij Klaasen vond ik het vrij duidelijk dat het in een reactie was om zijn gezicht te beschermen, anders was die vol op z'n gezicht gekomen. Waar is die grens van bescherming, 10cm van z'n hoofd, 20? Hands is hands, dan krijg je ook dat de VAR moet gaan kijken of de bal een pink schampte ook al was de bal niet eens kansrijk op doel. Moet je daar dan een penalty voor geven? Wat je ook bedenkt er is altijd een grijs gebied en in dat gebied gaat het altijd om interpretatie, zelf als het gaat om aan te geven wat grijs gebied is.jbdeiman schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:20:
[...]
Ben ik het ergens wel mee eens, maar dit soort interpretatie regels moeten er zeker uit. Wedden dat de eerst volgende wel weer op de stip gaat? Dat zou niet moeten/ mogen, want dan is het gewoon altijd voor iedereen duidelijk.
Only fools are enslaved by time and space.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
de bal met hand / arm raakt als deze het lichaam op onnatuurlijke wijze groter maakt. Een speler wordt
beschouwd het lichaam op onnatuurlijke wijze groter te hebben gemaakt als de positie van de hand / arm
geen gevolg is van, of kan worden gerechtvaardigd door, de beweging van het lichaam van de speler voor die specifieke situatie.
Lijkt me duidelijk. Geen strafbaar hands.
Nou, als PSV-er zeg ik, geen hands. Hij beschermt z'n gezicht en het is echt een reflex, want het gaat zo snel.LoneRanger schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:16:
[YouTube: 👏 HOOFDROL DAVY KLAASSEN, curieus PENALTYMOMENT? 🧐 | Samenvatting Go Ahead Eagles - Ajax]
begint 7:34 vlak voor het moment.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laatste zin lijkt mij hier van toepassing geweest te zijn. Het is arbitrair.LoneRanger schreef op zondag 22 september 2024 @ 08:55:
[...]
Hoe je de regel ook aanpast je houdt altijd controverse. Bij Klaasen vond ik het vrij duidelijk dat het in een reactie was om zijn gezicht te beschermen, anders was die vol op z'n gezicht gekomen. Waar is die grens van bescherming,
Aanvallend hands en verdedigend hands
Sinds 2020 zit er een verschil in de beoordeling van aanvallend hands en verdedigend hands. Het komt erop neer dat bij verdedigend hands de bal de arm legaal mag raken, mits deze in natuurlijke positie is. Wordt de bal in een aanval geraakt en heeft dat voordeel? Dan is het altijd hands.
Aanvallend hands
De handsregel is het strengst in aanvallende situaties. Er mag simpelweg geen voordeel gehaald worden, doordat de bal de arm raakt. Zelfs niet als de armen strak langs het lichaam hangen. Deze regel is in 2020 ingevoerd en zorgt voor meer duidelijkheid. Sinds de invoering van deze regel is er minder discussie op het veld ontstaan voor deze vorm van hands.
Verdedigend hands
Verdedigend hands is eigenlijk allesbehalve niet-aanvallend hands. Het is meestal hands als de bal de arm raakt, terwijl deze niet in natuurlijke positie is. Met natuurlijke positie wordt langs het lichaam bedoeld. Helemaal natuurlijk is het niet, aangezien ieder mens reflexen kent, maar toch wordt het op die manier beoordeeld. Slechts heel af en toe wordt voor reflexen van armen – door bijvoorbeeld een van richting veranderd schot – geen hands gegeven. Dit soort beslissingen hangen voornamelijk af van de interpretatie van de scheidsrechter en VAR.
Niemand die nog snapt hoe de regels worden geïnterpreteerd en ze veranderen ook elk seizoen. Maar ik dacht dat een bal die op doel gaat eigenlijk meestal hands is tegenwoordig. Hij brengt zn hand in de baan van het schot en neemt zo het risico op hands.LoneRanger schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:16:
[YouTube: 👏 HOOFDROL DAVY KLAASSEN, curieus PENALTYMOMENT? 🧐 | Samenvatting Go Ahead Eagles - Ajax]
begint 7:34 vlak voor het moment.
Zou fijn zijn als de KNVB met uitleg komt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik kan hier honderd keer naar kijken maar voor mij is dit gewoon hands. Ongelukkig en opzettelijk: absoluut. Maar voor mij is dit echt wel wat anders dan zo’n grensgeval van een arm die 20cm naar buiten komt vanaf het lichaam en geraakt wordt (onnatuurlijk? Of onderdeel van een sprongbeweging bijvoorbeeld?). Die rechtvaardiging waar @Verwijderd het over heeft lees ik als dat de arm meebeweegt met het lichaam. Niet als iemand die zijn handen naar zijn hoofd brengt.
Ajax komt hier wat mij betreft gewoon heel goed weg en de KNVB gaat vast weer recht lullen wat gewoon krom is.
Het was fysiek niet mogelijk om de armen verder in te trekken, dus dat spreekt voor Klaassen. De bal werd echter ontegenzeggelijk van richting veranderd met een lichaamsdeel waar je de bal niet mee mag spelen, dat spreekt voor een strafschop.
Het wordt tijd dat die regels zodanig beschreven worden dat er minder discussie is. Dus of minder piepen en gewoon geen strafschop, of a la hockey altijd. Maar op deze manier zal het altijd een welles/nietes blijven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeer opmerkelijk dat de VAR niet eens gekeken heeft.
Wat speelde Groningen enorm slecht. Geen druk, slechte passen... Wat hebben die jongens gegeten?
Tis met geluk nog 1-1
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 22-09-2024 13:06 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen flauw idee.Gonadan schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:07:
Onderschatting na vorige week?
Resink, Stam, Postema... Heel matig
Zelfs Schreuders kan geen bal aannemen
Het had al 4-1 voor Heerenveen moeten staan.
Ik zou dat geen onderschatting noemen. Maar het is vrij gebruikelijk dat clubs goed kunnen pieken wanneer ze tegen PSV, Feyenoord of Ajax moeten.Gonadan schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:07:
Onderschatting na vorige week?
Nee Feyenoord was vorige week gewoon slecht, dat heeft weinig met pieken van Groningen te maken.D-e-n schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:35:
Ik zou dat geen onderschatting noemen. Maar het is vrij gebruikelijk dat clubs goed kunnen pieken wanneer ze tegen PSV, Feyenoord of Ajax moeten.
Ik doelde op Heerenveen die negen keer mochten vissen, wellicht dachten ze bij Groningen dat het voor hen ook wel makkelijk zou worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is diezelfde gast van die tackle op Stengs toch? Hardleers typje?Advizor schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:40:
Wat een onbesuisde domme rode kaart.
@Gonadan
Natuurlijk was dat slecht van Feyenoord maar je ziet vaker dat clubs tegen topclubs wel kunnen brengen wat ze een week later niet kunnen. Het is én én lijkt me zo
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 22-09-2024 13:44 ]
Andere verklaring heb ik niet
Heerenveen speelt niet geweldig of zo , ze krijgen alle ruimte
Terechte rode kaart
Ze zullen gerust wel een stapje extra willen doen in een wedstrijd die meer allure heeft maar dat zou ik dan nog eerder verwachten tegen Heerenveen.
@Harribo kon nog best wel eens gelijk hebben dat ze nu té graag willen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is in deze wedstrijd heel goed te zienAdvizor schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:50:
Thuis en uit spelen scheelt ook nog steeds vaak best veel.
Nou ja leuk voor Heerenveen.
Ze denken nu wrs het lek boven te hebben maar deze voorsprong zegt meer over Groningen dan over Heerenveen
Weer een domme overtreding
Ik heb Groningen dit jaar nog niet zo slecht zien spelen
Dat wordt de komende wedstrijden afzien met de blessures en rode kaarten
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 22-09-2024 13:59 ]
Vandaag zou je gewoon moeten kunnen winnen, maar daar leek het ook op tegen Willem 2, Sparta en Groningen natuurlijk.
Hwang lijkt een echte aanwinst overigens. Die lijkt het vermogen te hebben, zoals ook Kokcu dat had, om de oplossing voorwaarts te zien en het spel te versnellen met passes door het hart heen en juist dat was Feyenoord echt kwijt.
[ Voor 19% gewijzigd door donleone83 op 22-09-2024 14:58 ]
Hwang lijkt hem goed te vinden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar hamstring blessure kwam niet door de tik meneer de verslaggever.
Hang heeft zijn plekje daar wel meteen opgeëist. Jammer dat Z alweer warm loopt.
Mis alleen even wat er nu gebeurde met Gimenez, nu is wel de kans voor Ueda om zich voor langere tijd te laten zien.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Hamstringblessure. Ziet er niet lekker uit.Grudgie schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:01:
Wat is er gebeurd? Zie namelijk geen voetbal op dit moment.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 22-09-2024 15:02 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoe smaakt ie?OMX2000 schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:00:
Da’s niet goed. Kan ik me 65 minuten gaan opvreten over Ueda.
Idd, zou Ivanusec wel willen zien i.c.m. Hwang nu.D-e-n schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:00:
Ik vraag me nog steeds af waarom Ivanusec niet eens een kans krijgt. Die heeft de creativiteit die we toch missen. En ook bij een middenveld Hwang, Milambo, Timber vraag je je af wie er moet gaan scoren want geen van drie is een nummer tien.
Eindelijk! Het is hem gegund.
Zou het dan toch niet voor niets zijn dat Slot vorig jaar nog beweerde dat Ueda met evenveel speelminuten als Gimenez ook zoveel gescoord zou hebben?
Nu scoorde hij met veel minder minuten al bijna net zoveel 1 om 2donleone83 schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:08:
[...]
Zou het dan toch niet voor niets zijn dat Slot vorig jaar nog beweerde dat Ueda met evenveel speelminuten als Gimenez ook zoveel gescoord zou hebben?
Vind ik lastig. Het zijn heel ander soort spelers. Gimenez scoorde heel erg makkelijk maar of die dat niveau weer gaat halen?donleone83 schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:08:
[...]
Maar laten we hopen dat ik ongelijk krijg over hem.
Helemaal eens hoor. Ik vind Gimenez sterker aanspeelbaar met een man in zijn rug. Ueda lijkt meer een type spits dat op de juiste positie moet komen.OMX2000 schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:11:
[...]
Vind ik lastig. Het zijn heel ander soort spelers. Gimenez scoorde heel erg makkelijk maar of die dat niveau weer gaat halen?
Maar laten we hopen dat ik ongelijk krijg over hem.
Hij heeft enorm moeite met gewoon de regels toepassen, maar even stoer doen met een gele kaart voor praten kan hij natuurlijk wel.OMX2000 schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:13:
Daar ga je toch geen geel voor geven? Hij reageert niet eens overdreven gek.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken