On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Komt die 1-5 toch steeds dichterbij die ik had voorspeld...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eindelijk iemand die het ziet. Het waren 3 leuke jaren.D-e-n schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:18:
Als dit een afstraffing wordt mogen ze Priske wat mij betreft direct de laan uitsturen. Dit is gewoon het Feyenoord van voor Slot weer waar elke spelopvatting en elke zekerheid ontbreekt.
Tja alleen wat krijg je er dan voor terug?D-e-n schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:18:
Als dit een afstraffing wordt mogen ze Priske wat mij betreft direct de laan uitsturen. Dit is gewoon het Feyenoord van voor Slot weer waar elke spelopvatting en elke zekerheid ontbreekt.
Ik heb geen idee hoe ze normaal spelen maar wat ik hier zie is verre van aantrekkelijk. Geen hele leuke pot tot nu toe.Agent47 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:18:
Leverkusen speelt op 70%
Inderdaad. Een ouderwetse pak slaag in een Europees duel.D-e-n schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:18:
Knip de 3 jaren onder Slot eruit en er is niks veranderd. Waan van de dag gaat reageren.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze missen zekerheid. Priske heeft in de voorbereiding elke zekerheid eruit gewisseld. Drie van de vier achterhoede spelers zijn hetzelfde als vorig jaar.aaaido schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:21:
Verder wat betreft de strijdlust zit het wel goed. Ze missen alleen wederom kwaliteit. En al helemaal op cl niveau. Bijvoorbeeld een Zerouki die hele domme fouten maakt. Dat kan en mag gewoon niet op dit niveau.
INDERDAADGunner schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:21:
Jeetje drie kansen drie goals.
De KANSEN afmaken
Zag je bij Juventus ook
Daar hebben wij in Nederland weinig kaas van gegeten
Dan ben je gezien op dit toneel
Priske en die tactisch onbenul naast hem OUT
Die goede hadden we gewoon voort moeten zetten, in elk geval daar op verder moeten bouwenAgent47 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:18:
[...]
Eindelijk iemand die het ziet. Het waren 3 leuke jaren.
Dit. Ze lopen 1-op-1 in kansen/goals. Wellenreuther heeft nog geen bal aangeraakt met zijn handen behalve die drie keer vissen. Dodelijk effectief. Is ook een kwaliteit, maar ook een beetje pech.Gunner schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:21:
Jeetje drie kansen drie goals.
Alhoewel Wirtz hier natuurlijk gewoon nooit zo vrij mag staan. Iedereen die ooit gevoetbald heeft ziet die loopactie en voorzet naar de tweede paal van mijlenver aankomen.
Ja echt hij is de zwakste schakelLAD93 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:24:
Waarom staat die Zerrouki nog in het veld?
Wel but weer voor het Nederlandse voetbal. Net zoals Juventus - PSV geen schande dat je het verliest, maar de manier waarop...
tjonge jonge jonge...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Doe dit dan na de wedstrijd tegen AjaxD-e-n schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:18:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En met iets bijbetalen hadden ze die in augustus al kunnen halen.aaaido schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:26:
Die Kwang (of hoe hij ook heet) doet het wel prima
Mag ik zeggen dat ik Gimenez inmiddels ook wat zat aan het worden ben? Die heeft bij mij veel krediet maar die loopt er al sinds de winst van de JC schaal bij alsof hij liever weg geweest was. Had dan maar naar Nottingham gegaan.
Heerlijk nazomerweertje ook. Perfecte grasmat. Tegenstander lekker het spel laten maken. Niks aan het handje.
Wees gerust. Ze modderren nog wel even door zo want "vertrouwen" en "geduld" enzo
[ Voor 10% gewijzigd door piotr123 op 19-09-2024 19:32 ]
Hwang vind ik wel leuk spelen
Die kijkt 4x naar een bal en is dan weer geblesseerd, dus of je daar nou zo veel aan hebt?donleone83 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:30:
Idioot. Bijlow terug in de basis. Die eerste was ook houdbaar en zelfs bij die derde twijfel ik of hij hem niet gewoon had kunnen hebben.
Dat heb ik bij Feyenoord voor én na Slot nog nooit gezien. Lekker op safe spelen en daarna in de persconferentie zeggen dat je positieve punten ziet.aaaido schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:30:
Pffffff ga nu maar gewoon wisselen en wat dingen proberen ofzo. Dit slaat echt alles...
per aspera ad astra
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die had alleen wel minimaal twee van deze doelpunten gewoon voorkomen als hij in de goal had gestaan. Wellenreuther laat al weken zien de druk van eerste keeper zijn niet aan te kunnen. Die teert nog steeds op 1 prachtige reflex op een schot van Kudus, maar is gewoon niet meer dan een ideale stand-in.toolkist schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:31:
[...]
Die kijkt 4x naar een bal en is dan weer geblesseerd, dus of je daar nou zo veel aan hebt?
Ik had niet de illusie dat we zouden winnen. Maar nu al met 0-4 achter staan…
Enige hoop die ik hieruit haal is dat ik hoop dat ze zo gaan spelen in de eredivisie. Maar CL niveau kan deze selectie nog niet aan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik hoop dat er tegen NAC wat meer aanvallers op het veld staan. Zo heb je veel te weinig scorend en creatief vermogen.OMX2000 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:34:
Enige hoop die ik hieruit haal is dat ik hoop dat ze zo gaan spelen in de eredivisie.
Feyenoord speelt tegen iedereen te offensief met de backs. Als je zelfs tegen f*cking sparta er uit gecounterd wordt. Vooral doen met die opkomende buitenspelers van Leverkusen.
Wellenreuther toch wel wat missers, al helpt de verdediging niet mee. Bijlow er weer in?
Zerrouki, wat doet die nog in een Feyenoord shirt, moet per direct de selectie uit komt in Eredivisie al niet mee met stomme fouten en balverliezen spelvertraging etc.
Gimenez, ben ik ook wel klaar mee, teveel leuren en nukkig. Zet Carranza maar neer. Of geef Ueda meer kansen, al zie ik het daar ook niet in bij Feyenoord
Hwang, niet verkeerd zo op het eerste gezicht.
Ze komen op alle fronten gewoon te kort
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Uiteraard hebben de andere clubs meer kwaliteit en meer geld maar dat is nooit een excuus voor zo'n afstraffing.dglavimans schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:37:
Ugh wat zijn wij Nederlandse clubs toch een kleine speler
Wanneer alles goed valt hebben we bewezen serieus mee te kunnen doen, zie het recente verleden van Ajax en Fey. Het probleem is dat we dat niet structureel kunnen en dat is jammer.dglavimans schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:37:
Ugh wat zijn wij Nederlandse clubs toch een kleine speler
Ik ben al lang blij dat we eens in de zoveel tijd onze kop weer eens opsteken in Europa.
Ligt dit alleen aan Priske? Nee ook aan inkoop, verkoop beleid en scouting.
Het is zo zonde want er was echt een goede weg ingeslagen en alles is in 1 klap weg. Jeugd en inkoop wordt weer allemaal huur en tijdelijke "versterking"
Kent iemand nog de uitspraak weer een tropische verrassing? zo voelt het namelijk wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 19-09-2024 19:51 ]
Hij heeft 1 training meegemaakt. Speelt mee in een team wat totaal niet draait met 0,0 automatismes.donleone83 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:41:
Ik zit nog even herhalingen van de goals te kijken, maar Hwang, die lekker staat te voetballen, laat zo te zien Grimaldo lopen bij de 2-0 en Wirtz bij de 3-0. Nu weet ik niet wat de afspraken zijn, ik sluit het ook niet uit dat hij de enige is die nog mee teruggelopen is want het lijkt mij dat Lotomba die ruimte af moet dekken.
Het is echt dramatisch. Te Kloese heeft er een potje van gemaakt. Als je hem echt wilde hebben, dan betaalde je iets meer en kon hij de gehele voorbereiding meedoen.
Waarschijnlijk is hij optie nr x en mag Priske nu echt beginnen met een team smeden.
Helaas voor ons heeft hij een hele andere opstelling voor oog dan de afgelopen 3 jaar. Dus spelers in de war en nu zwalken we met telkens een andere formatie.
Ik verwacht niet dat Priske de kerst haalt, maar kan Feyenoord nog 2e worden? Zoals het nu naar uitziet wordt dat een onmogelijke taak. En wie wordt dan de trainer? Of gaat Te Kloese dat ook erbij doen?
Maak je niet druk er komt altijd een volgend seizoen en een volgend seizoen en een volgend seizoen en een volgend seizoen en een volgend seizoen en een volgend seizoen en een volgend seizoendr.lowtune schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:50:
We gaan er gewoon 7-0 minimaal vanaf vanavond. Droevig om te zien hoe de boel totaal niet op orde is, op geen enkel front. Dit wordt echt een kutseizoen.
@Russel88 6 punten verloren. Dom en onnodig. Maar natuurlijk kunnen we nog prima 2e worden.
Het lijkt er op dat Te Kloese alleen het onderdeel "professionalisering" heeft onthouden van de lijn die Arnesen en Slot hadden ingezet. Dat daar ook een voetballende component bij zat heeft hij kennelijk gemist.Rubman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:47:
Ik maak mij oprecht zorgen over Feyenoord, al het werk van Slot en consorten lijkt echt in de eerste weken van een nieuw seizoen volledig de grond in getrapt.
Ligt dit alleen aan Priske? Nee ook aan inkoop, verkoop beleid en scouting.
Het is zo zonde want er was echt een goede weg ingeslagen en alles is in 1 klap weg. Jeugd en inkoop wordt weer allemaal huur en tijdelijke "versterking"
Kent iemand nog de uitspraak weer een tropische verrassing? zo voelt het namelijk wel.
Maar Priske levert natuurlijk wel degelijk een wanprestatie. Alle defensieve zekerheid is er, zelfs met driekwart van dezelfde defensie, helemaal uitgeramd.
Hoe dan? Dan moet er veel veranderendonleone83 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:55:
@Russel88 6 punten verloren. Dom en onnodig. Maar natuurlijk kunnen we nog prima 2e worden.
Zerrouki niet meer opstellen scheelt al een slok op een borrel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tegen Groningen toch nietph4ge schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:59:
[...]
Zerrouki niet meer opstellen scheelt al een slok op een borrel.
Nee, maar nu heb je die Koreaan erbij en kan je 3 middenvelders opstellen zonder Zerrouki.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik blijf het herhalen, het is een Nederlandse ziekte. Tenminste dat denk ik
[ Voor 178% gewijzigd door Harribo op 19-09-2024 20:06 ]
Dat kon eerder ook al. In de eredivisie zou je dan met Hwang, Timber en Stengs willen spelenph4ge schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:02:
[...]
Nee, maar nu heb je die Koreaan erbij en kan je 3 middenvelders opstellen zonder Zerrouki.
Die 6 punten is het probleem niet. Het probleem is dat we geen systeem hebben. Geen vaste patronen.donleone83 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:55:
Feyenoord speelt veel te hoog en kinderlijk naïef aanvallend tegen een team wat vorig jaar bewezen heeft een van de beste teams in Europa te zijn in deze speelwijze en al helemaal met ruimte. Speeltuin voor Leverkusen.
Nee. Ik geloof er niet meer in. De waarde van de spelers die onder Slot enorm gestegen zijn, zullen weer als een gek zakken.
Dit wordt weer het Feyenoord van pre Slot, waarbij we gokken op exoten en de polonaise lopen als we een speler verkopen voor 10 miljoen.
Dit zegt nagenoeg niks?Harribo schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:04:
Tegenstander maakt weer beter af
Ik blijf het herhalen, het is een Nederlandse ziekte. Tenminste dat denk ik
[Afbeelding]
Wel dat Leverkusen efficiënt is, maar niks over spelbeeld bedoel ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 19-09-2024 20:14 ]
Schoten op doel zeggen wel wat?Vos schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:14:
[...]
Dit zegt nagenoeg niks?
Wel dat Leverkusen efficiënt is, maar niks over spelbeeld bedoel ik.
Ik bedoel Hwang met een schot en later bijvoorbeeld Paixao. Beiden konden ook doelpunten zijn.
nog 2 wedstrijden verliezen of kansloos gelijk spelen tegen een ondermaatse speler en hij ligt er weer uit.Grudgie schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:19:
Enige lichtpuntje is die Hwang maar voor de rest is het niet om aan te gluren. Als dit zo doorgaat zie ik Priske de kerst niet halen.
Ik had ook liever een andere trainer gezien vanaf het begin, ben de naam even kwijt maar was een jonge trainer ook in het zicht die uiteindelijk ergens anders eerder werd weg gehaald.
Dit is gewoon geen match.
Echt he.Rubman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:21:
[...]
nog 2 wedstrijden verliezen of kansloos gelijk spelen tegen een ondermaatse speler en hij ligt er weer uit.
Ik had ook liever een andere trainer gezien vanaf het begin, ben de naam even kwijt maar was een jonge trainer ook in het zicht die uiteindelijk ergens anders eerder werd weg gehaald.
Dit is gewoon geen match.
Ik zie ook totaal geen spel in het team. Het doet maar wat. Dit is toch echt wel de trainer zn schuld. Van mij mag Priske wel weg zo. Dit is totaal geen match.
Die Duitser van Brighton?Rubman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:21:
[...]
Nee, even opgezocht bedoelde Nuri Sahin.
De grootste fouten zitten imo vooral in individuele fouten van spelers als Zerouki. Dat is echt het gif van het elftal.
Leverkussen speelt echt op 10% kracht en nog kan Feyenoord echt niets klaar maken.
True, je hebt net ff pech met de penalty niet gegeven op Trauner (ik snap niet goed waarom) en de buitenspelgoal van Ueda, (ook die zag ik niet echt).
Maar dan nog is het qua spel en spelers echt vrij bedroevend, ook alle "geweldige" nieuwelingen en huurlingen vind ik nu niet echt een toegevoegde waarde geven.
Maar wie ze je daar dan neer? Nu Hwang dat zeker maar hiervoor was het wel een beetje kiezen uit alle slechte spelers lijkt het.aaaido schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:28:
Vind de kritiek op Piske alleen niet echt terecht. Onder Slot ging het de laatste maanden ook met ups en downs. Slot is zeker goed maar ook zonder Slot moet je wel kunnen presteren. Plus dit was natuurlijk ook weer een slechte voorbereiding met een incompleet elftal, nieuwe trainer etc.
De grootste fouten zitten imo vooral in individuele fouten van spelers als Zerouki. Dat is echt het gif van het elftal.
Precies dat is ook zeker een groot en ander probleem: het slechte of gebrek aan degelijke versterking. Met vooral geen vervanging van Wiefer.Rubman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:29:
[...]
Maar wie ze je daar dan neer? Nu Hwang dat zeker maar hiervoor was het wel een beetje kiezen uit alle slechte spelers lijkt het.
Mee eens. Al je plannen en al het oppeppen voor de wedstrijd gooi je zo gewoon weg. Daar kan een coach weinig aan doen.aaaido schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:28:
Niet om de scheidsrechter de schuld te geven, maar de wereld ziet er heel anders uit als dit soort beslissingen een keer goed zouden vallen.Rubman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:28:
Leverkussen speelt echt op 10% kracht en nog kan Feyenoord echt niets klaar maken.
True, je hebt net ff pech met de penalty niet gegeven op Trauner (ik snap niet goed waarom) en de buitenspelgoal van Ueda, (ook die zag ik niet echt).
[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 19-09-2024 20:34 ]
Onder Slot was er nog altijd defensieve zekerheid. Er was defensief zelden de lage ondergrens die we nu vaker wel dan niet zien. En die Zwitser na was de hele defensie van nu er vorig jaar ook al.aaaido schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:28:
Vind de kritiek op Piske alleen niet echt terecht. Onder Slot ging het de laatste maanden ook met ups en downs. Slot is zeker goed maar ook zonder Slot moet je wel kunnen presteren. Plus dit was natuurlijk ook weer een slechte voorbereiding met een incompleet elftal, nieuwe trainer etc.
De wanorde kan niet los worden gezien van een trainer die het zo nodig anders moest doen. En dan beginnen met een systeem (343) waar je de spelers niet voor hebt en wat in een eredivisie niet gaat werken op deze manier. Gewoon tactisch een wanprestatie.
In de eredivisie kun je makkelijk met Timber en Hwang spelen en een aanvallende middenvelder ervoorRubman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:29:
[...]
Maar wie ze je daar dan neer? Nu Hwang dat zeker maar hiervoor was het wel een beetje kiezen uit alle slechte spelers lijkt het.
Drinken jullie 'm maar lekker leeg, dan kunnen we daar mooi onze 3 puntjes in stoppen als we 'm weer op komen halenLAD93 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:18:
Welke Ajacied heeft die gifbeker in de Kuip achtergelaten?
Die onzekerheid kan je niet los zien van Wieffer. Als Wieffer niet mee deed kreeg je ook vaak uit het niets domme goals tegen.D-e-n schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:34:
Onder Slot was er nog altijd defensieve zekerheid. Er was defensief zelden de lage ondergrens die we nu vaker wel dan niet zien. En die Zwitser na was de hele defensie van nu er vorig jaar ook al.
En Bijlow is ook gewoon beter dan Wellenreuter, juist ook in het organiseren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken