Traore maakt echt het verschil nu.
Zonder hem zou het wrs een eindeloos gebrei worden.
Hij komt tenminste een man voorbij
Zonder hem zou het wrs een eindeloos gebrei worden.
Hij komt tenminste een man voorbij
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 18-09-2024 20:43 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Gonadan op 18-09-2024 20:47 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Guth ookHarribo schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:43:
Zit Ajax mee, peterson eruit.
[ Voor 32% gewijzigd door Trishul op 18-09-2024 20:48 ]
Mag ook wel op een tegeltje.Trishul schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:47:
Neeeee ongelooflijk Ajax krijgt rode kaart mee
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 12% gewijzigd door Agent47 op 18-09-2024 20:49 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat valt me ook op. Sutalo bijvoorbeeld kan best een goede strakke pass naar voren geven, maar achterin speelt ie, net zoals de rest, de bal net te zacht rond om snelheid in het spel te krijgen. Dan wordt het lastig om het spel te verleggen van defensie naar het middenveld.Quad schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:41:
@Gundogan Ze moeten wel stoppen met de slappe passes, gewoon wat steviger inspelen over afstanden van meer dan 2 meter ipv postbode spelen.
Dat vind ik scheitirritant, passes die net wel/ niet hard genoeg zijn.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wie is die 'wij' in dit geval? Ik weet het wel denk ik, maar veel anderen wellicht niet.Agent47 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:49:
Hier krijgt Ajax de rode kaart in ieder geval mee. Wij kregen geel mee op het kasteel
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Er is niemand van Fortuna die protesteerde. Dus hoezo krijg je rood mee? Gewoon terecht, want doorgebroken speler.Agent47 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:49:
Hier krijgt Ajax de rode kaart in ieder geval mee. Wij kregen geel mee op het kasteel voor dezelfde overtreding
Zo bedoelt ie het ook denk ikDingdong schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:50:
[...]
Er is niemand van Fortuna die protesteerde. Dus hoezo krijg je rood mee? Gewoon terecht, want doorgebroken speler.
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 18-09-2024 20:54 ]
niet alleen Sutalo. Er zijn in het verleden bij Ajax weinig teams geweest waar de spelers wel strak rondspeelden. Terwijl ik geleerd en ervaren heb bij de amateurs, niveautje laag, dat bij strak inspelen een bal ook nog eens makkelijker aan te nemen is. is echt een constante ergernis die een beetje naar de achtergrond is verdwenen door de ergernis om speler x de afgelopen 2 jaar.Gundogan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:49:
[...]
Dat valt me ook op. Sutalo bijvoorbeeld kan best een goede strakke pass naar voren geven, maar achterin speelt ie, net zoals de rest, de bal net te zacht rond om snelheid in het spel te krijgen. Dan wordt het lastig om het spel te verleggen van defensie naar het middenveld.
Feyenoord. Bij ons gebeurde precies hetzelfde en die speler van Sparta kreeg gewoon geel. Deze scheidsrechter ziet het meteen goed.Quad schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:49:
[...]
Wie is die 'wij' in dit geval? Ik weet het wel denk ik, maar veel anderen wellicht niet.
[ Voor 75% gewijzigd door Outerspace op 19-09-2024 09:09 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
XXXVI
Twente komt eraan!
Rust op voorhand wellicht? Het programma wordt vanaf nu behóórlijk druk.Pompi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:15:
Na een maand geen wedstrijden, gaan er blijkbaar nu alweer spelers rust gegeven worden. Je zou denken dat het nog niet echt nodig is
Zoveel mogelijk spelers zoveel mogelijk ritme in de benen geven denk ik, met het oog op de komende weken.Superkiwi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:24:
[...]
Rust op voorhand wellicht? Het programma wordt vanaf nu behóórlijk druk.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Waarom niet bij 3-0 tegen 10 man?Pompi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:15:
Na een maand geen wedstrijden, gaan er blijkbaar nu alweer spelers rust gegeven worden. Je zou denken dat het nog niet echt nodig is
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ook dat.Quad schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:25:
[...]
Zoveel mogelijk spelers zoveel mogelijk ritme in de benen geven denk ik, met het oog op de komende weken.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En Farioli wil ook gewoon zoveel mogelijk mensen minuten gunnen als het kan. Ook omdat spelers daar blij van worden en ze meer het gevoel hebben het met zijn allen te doen en elkaar wat te gunnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vond het moment meer raar, waarom laat je spelers nog 5 min mee doen in de 2de helft om ze er dan van af te halen. Als je het toch al wil doen, zou ik het in de rust doen zodat je ook niet een wisselmoment minder hebt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Naja dit was wel heel vroeg gegokt inderdaadAgent47 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:31:
Wat een lachwekkende keeper
Twente komt eraan!
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Snap ik, zo goed was hij niet. Maar goed, hij lijkt er wel voor te werken.ephymerous schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:32:
Die keeper denkt laat die Rensch maar schieten, die raakt m zowaar goed ook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op zich wel relaxed idd, kunnen we nog even een serie kijken alvorens te bed gaan.Pompi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:03:
Stiekem is zo'n 20:00 starttijd eigenlijk wel lekker, nu is het tenminste niet zo laat als het eindsignaal is geweest en kan je nabeschouwing nog even rustig kijken.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik kon zo nog de eerste helft kijken. Zit in Picos de europa, restaurants zijn nog nauwelijks geopendPompi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:03:
Stiekem is zo'n 20:00 starttijd eigenlijk wel lekker, nu is het tenminste niet zo laat als het eindsignaal is geweest en kan je nabeschouwing nog even rustig kijken.
Die jongen moet 24/7 onder toezicht staan anders haakt die weer af.ElPaco schreef op donderdag 19 september 2024 @ 07:59:
In ander nieuws, Ihattaren is weer te zien op de Nederlandse voetbalvelden:
https://www.vi.nl/nieuws/...ttaren-krijgt-nieuwe-kans
Inderdaad lekker als je vanaf de bank kijkt. Met een SCC is het minder grappig.Pompi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:03:
Twente komt eraan!
Ik denk, kansloos.ElPaco schreef op donderdag 19 september 2024 @ 07:59:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk het niet alleen, weet het haast wel zeker
Twente komt eraan!
Ik lees dat hij bij RKC gaat ballen... Tja die zijn nu radeloos, stijf onderaanElPaco schreef op donderdag 19 september 2024 @ 07:59:
Met SCC is ook - in mijn optiek - 20:00 prettiger dan 21:00. 18:45 doordeweeks is vrij lastig zonder wat zaken in de privesfeer te schuiven.JoteW schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:19:
[...]
Inderdaad lekker als je vanaf de bank kijkt. Met een SCC is het minder grappig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bekrompen? Kom op zeg, die jongen heeft een trackrecord wat heel duidelijk laat zien hoe de vlag erbij hangt. Hij heeft 24/7 persoonlijke begeleiding nodig, psychologische hulp, afscherming van foute vrienden en daarmee eigenlijk bijna een soort dwangverpleging. Zonder dergelijke draconische maatregelen gaat het gewoon weer verkeerd aflopen.Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:31:
Die jongen heeft in zijn tienerjaren meer meegemaakt dan sommigen in een heel leven. Hij is pas 22 en heeft het blijkbaar psychisch heel zwaar gehad. Dus het is wel erg bekrompen om zo'n jongen nu gelijk alweer af te branden. Voor ons is het allemaal makkelijk praten van achter het toetsenbord. Lekker lachen om andermans leed.
Laten we hopen voor hem, en voor ons allemaal, dat dit grote talent (want dat was het) er weer enigzins bovenop komt. Buiten en op het veld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe de vlag er bij hangt is duidelijk. Helaas wordt er weinig stil gestaan bij hoe dat komt, waar iemand mee worstelt zo vroeg in het leven en welke invloed dat heeft op iemands keuzes. Dat vind ik inderdaad bekrompen.Gonadan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:50:
[...]
Bekrompen? Kom op zeg, die jongen heeft een trackrecord wat heel duidelijk laat zien hoe de vlag erbij hangt. Hij heeft 24/7 persoonlijke begeleiding nodig, psychologische hulp, afscherming van foute vrienden en daarmee eigenlijk bijna een soort dwangverpleging. Zonder dergelijke draconische maatregelen gaat het gewoon weer verkeerd aflopen.
Dat heeft niet met een bekrompen visie te maken maar is gewoon de keiharde realiteit, hoe triest die ook is.
Dat dus. Je kijkt er als buitenstaander altijd mooi op. Voetballen in Italie, dik salaris, alles moet je voor de wind gaan. Hoe iemand zich mentaal voelt wordt dan niet aan gedacht. Ik kan er niet op een dusdanig hoog voetbalniveau over meepraten. Maar wel hoe moeilijk het kan zijn, ook jaaaren na dato, om het verlies van je vader goed te verwerken die in mijn geval overleed toen ik 16 was.Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:24:
[...]
Hoe de vlag er bij hangt is duidelijk. Helaas wordt er weinig stil gestaan bij hoe dat komt, waar iemand mee worstelt zo vroeg in het leven en welke invloed dat heeft op iemands keuzes. Dat vind ik inderdaad bekrompen.
Maar het is nou eenmaal populairder om alvast te roepen dat het allemaal mislukt.
Twente komt eraan!
Wat wil je nu zeggen? Dat we niet mogen zeggen dat de kans van slagen zeer klein is gezien de historie? Moeten we vanwege de achtergrond van het verhaal gaan zitten liegen dan?Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:24:
Hoe de vlag er bij hangt is duidelijk. Helaas wordt er weinig stil gestaan bij hoe dat komt, waar iemand mee worstelt zo vroeg in het leven en welke invloed dat heeft op iemands keuzes. Dat vind ik inderdaad bekrompen.
Maar het is nou eenmaal populairder om alvast te roepen dat het allemaal mislukt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heel veel shit die hij heeft meegemaakt heeft hij moedwillig zelf gedaan, dat is hem niet overkomen. Alleen het verlies van zijn vader is hem overkomen. Maar dat maken we allemaal op een bepaald punt in ons leven mee, hij alleen relatief vroeg in zijn leven, hij kon daar gewoon niet goed mee omgaan.Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:31:
Die jongen heeft in zijn tienerjaren meer meegemaakt dan sommigen in een heel leven. Hij is pas 22 en heeft het blijkbaar psychisch heel zwaar gehad. Dus het is wel erg bekrompen om zo'n jongen nu gelijk alweer af te branden. Voor ons is het allemaal makkelijk praten van achter het toetsenbord. Lekker lachen om andermans leed.
Laten we hopen voor hem, en voor ons allemaal, dat dit grote talent (want dat was het) er weer enigzins bovenop komt. Buiten en op het veld.
[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 19-09-2024 14:23 ]
Elect a clown, expect a circus.
Nou ja ook als SCC vind ik 20:00 beter dan 21:00.JoteW schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:19:
[...]
Inderdaad lekker als je vanaf de bank kijkt. Met een SCC is het minder grappig.
En ik hoop dat het bij hopen blijft. Weghorst is en blijft gewoon een beperkte spits. Als Brobbey en Akpom fit blijven heeft Wout geen enkele waarde als basisspeler. Buiten dat ik hem als spits beperkt vindt, hij gaat geen hele wedstrijd de arbeid leveren die Akpom levert. Geloof ik niets van.Gonadan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:48:
En dat Weghorst hoopte op een basisplaats na uitvallen van Brobbey is ook logisch, hopen mag altijd.
Ben daar ook een beetje bang voor. Hij is natuurlijk afhankelijk van voorzetten op maat, bij voorkeur hoog vanaf de flanken. Wie kan er zo'n voorzet geven? Gaaei, Traore en dan heb je het eigenlijk wel zo'n beetje gehad. Taylor misschien ook wel, vond hem gisteren vanaf links effectiever dan Godts.PolarBear schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:50:
[...]
En ik hoop dat het bij hopen blijft. Weghorst is en blijft gewoon een beperkte spits. Als Brobbey en Akpom fit blijven heeft Wout geen enkele waarde als basisspeler. Buiten dat ik hem als spits beperkt vindt, hij gaat geen hele wedstrijd de arbeid leveren die Akpom levert. Geloof ik niets van.
Gezien het gejuich in de Arena zal het een unpopular opinion zijn, maar als Wout aan het eind van het seizoen 8 doelpunten heeft gemaakt zal het veel zijn. Hopelijk trekt hij een wedstrijd over de streep.
Ik wil me best verplaatsen in zo’n jongen. Maar er is ECHT veel energie in hem gestoken. Dus hij heeft de schijn enorm tegen.Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:31:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat kun jij helemaal niet beoordelen, tenzij je de persoon in kwestie persoonlijk goed kent.Slasher schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:47:
[...]
Heel veel shit die hij heeft meegemaakt heeft hij moedwillig zelf gedaan, dat is hem niet overkomen.
Die hebben al wat ervaring met Kramer op kunnen doenMillie-ano schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:06:
Lijkt me eerder dat de leiding van RKC spiegelogische hulp nodig heeft. Waar begin je aan man ...
Het persoonlijk vlak ga ik niets over zeggen, ik ken hem niet goed genoeg als speler laat staan dieper dan dit.Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:37:
[...]
Dat kun jij helemaal niet beoordelen, tenzij je de persoon in kwestie persoonlijk goed kent.
En dat is dus precies de kern van mijn boodschap. Van buitenaf zaken beoordelen waar we weinig tot niets vanaf weten, vaak ook nog eens zonder enig empatisch vermogen.
Op voetballend vlak snap ik RKC overigens wel, want die hebben een behoorlijk probleem. Namelijk 0 punten.
10 second ninja DONE
Float like a butterfly, sting like a bee.
Prachtig moralistisch verhaal. Objectief gezien heeft deze jongen al veel kansen gekregen, daarbij ook veel hulp (aangeboden) gekregen en elke keer stelt het resultaat flink teleur. Dan is het toch meer dan logisch dat men geen hoge verwachtingen heeft?Advizor schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:37:
[...]
Dat kun jij helemaal niet beoordelen, tenzij je de persoon in kwestie persoonlijk goed kent.
En dat is dus precies de kern van mijn boodschap. Van buitenaf zaken beoordelen waar we weinig tot niets vanaf weten, vaak ook nog eens zonder enig empatisch vermogen.
Op voetballend vlak snap ik RKC overigens wel, want die hebben een behoorlijk probleem. Namelijk 0 punten.
[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 19-09-2024 17:22 ]
XXXVI
Milambo speelt ook, die zal wel hangend op de vleugel spelen. Op zich logisch om het wat behoudender aan te pakkenTrishul schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:56:
Hwang speelt bij Feyenoord. Ben benieuwd. Middenveld Zerrouki Hwang Timber is niet verkeerd zou je zeggen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Twente komt eraan!
[ Voor 9% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2024 18:51 ]
Ik had de hoop dat ie boven zich uit zou stijgen…Harribo schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:50:
Fout van Zerrouki
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
per aspera ad astra
Ik moet profeet worden.ph4ge schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:58:
Denk je dat? Feyenoord kennende staan ze bij de eerste aanval van de tegenstander achter, zeker in Europa.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq