Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 302 Laatste
Acties:
  • 477.538 views

Onderwerpen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:12
aaaido schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:35:
Kan ik zo Liverpool gratis via ziggosport kijken?
Alleen betaalde ziggosport

Gratis versie alleen nl clubs en finales

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:03
Nou toch nog 1tje.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:17
Dat was.. matig

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 18:33
Ze maken het er allemaal niet echt makkelijker op. Wil overigens best wel betalen per wedstrijd maar dat kan nergens...

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:12
aaaido schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:38:
[...]

Ze maken het er allemaal niet echt makkelijker op. Wil overigens best wel betalen per wedstrijd maar dat kan nergens...
Doel is extra abonnementen verkopen. Zeker voor ouderen de makkelijke uitweg wegens gebrek aan digitale kennis

Lekkere omhaal van Steijn

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06
Gunner schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:23:
[...]

Maar dat wisten ze vorig jaar ook al.
Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

XXXVI

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:38
Ondergewaardeerde topper

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:28

Player1S

Probably out in the dark

Bizar dat hij nog bij Twente speelt na afgelopen seizoen. Wel blij dat ie er nog is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
mouzetc schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:38:
[...]

Boscagli behouden, Dest aangekocht, Mauro die een goede indruk maakt(e), Karsdorp waar je nog een leuke aan kunt hebben (iig ervaring). Nagalo misschien een goede speler. Zeker, er kan er 1 bij, maar zo dramatisch is t niet. Fatsoenlijke verdedigers zijn lastig te vinden volgens mij, wijs er maar eens een paar aan in NL die deze top aankunnen.
Dest is een half jaar geblesseerd, Mauro Jr die meer geblesseerd dan fit is, Dams en Ledezma als verdedigers in de CL, ja dat is wel drama op dit niveau.

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:33:
[Afbeelding]

Als ik dit zie, denk ik, het grootste verschil is dat Juventus dodelijker is in het afwerken
Als je de wedstrijd kijkt dan weet je wel beter ;)

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18:07

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Krijgen we volgend seizoen weer 2 extra derby's in de KKD met Cambuur - Heerenveen?

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• toolkist
  • Niet online
Wauw, onze frietbakker (Dieperink) kan bij Real-Stuttgart zowaar ineens wel juiste beslissingen maken als VAR. Alleen jammer dat Rudiger dan geen krijgt voor een schwalbe

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-11 16:15
https://www.vi.nl/nieuws/...r-wordt-ook-niet-gecoacht

Dit vind ik nou pijnlijk, maar ook zielig. Zoveelste moment voor hem om zich te bewijzen op het hoogste niveau, laat hij het weer niet zien. Dan heb je het gewoon niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Trishul op 17-09-2024 21:55 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:06
Heb het niet kunnen zien. Hoe heeft Dams zich gehouden? Goed genoeg om het vooral als ervaring te zien waarop te bouwen is, of compleet door het ijs gezakt?

Ledezma heb ik minder hoop van, maar voor hem eigenlijk dezelfde vraag :p

WoT stats

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ElPaco schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:33:
Heb het niet kunnen zien. Hoe heeft Dams zich gehouden? Goed genoeg om het vooral als ervaring te zien waarop te bouwen is, of compleet door het ijs gezakt?

Ledezma heb ik minder hoop van, maar voor hem eigenlijk dezelfde vraag :p
Beide niet eens slecht, maar duidelijk nog te groen om tegen goede buitenspelers te verdedigen.

Wat de wedstrijd vooral liet zien volgens mij is hoe slecht het verdedigen is in de eredivisie. Waar het daar een speeltuin is voor De Jong, Til en Veerman, kwamen ze in deze wedstrijd niet eens fatsoenlijk aan de bal en heeft De Jong volgens mij één duel tegen Gatti/Bremer gewonnen. En waar Schouten in de eredivisie nagenoeg perfect is, zie je hem hier ook fouten maken in de passing en Koopmeiners volledig uit het oog verliezen.

Nou is het niet erg om te verliezen van Juventus uit, maar het verschil was nu wel erg groot. Ik hoop dat ze zich wel een beetje gaan aanpassen, want anders wordt zelfs de tussenronde halen moeilijk.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Typhone
  • Laatst online: 16-11 12:33

Typhone

Who Dares Wins

Agent47 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:35:
Tsjah dit was wel redelijk voorspelbaar toch? Qua CL zou ik dit seizoen niks verwachten van psv en Feyenoord, geen schande gezien de tegenstanders.
Geen schande? Als varkens naar de slachtbank. Dit is CL en als je daar al heen gaat met poep in de broek dan moet je geen CL ambities nastreven.

Maar met deze verdediging is zoiets logisch natuurlijk.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:24
964C2 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:32:
Krijgen we volgend seizoen weer 2 extra derby's in de KKD met Cambuur - Heerenveen?
Lijkt mij een beetje voorbarig, het is geen schande om van Ajax, AZ en FC Twente te verliezen.

Tegen NAC pakte ze de 3 punten en tegen Utrecht werd gelijk gespeeld.

Zo gek is dat volgens mij niet voor een club als Heerenveen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14-11 18:46
Gundogan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:55:
[...]

Beide niet eens slecht, maar duidelijk nog te groen om tegen goede buitenspelers te verdedigen.

Wat de wedstrijd vooral liet zien volgens mij is hoe slecht het verdedigen is in de eredivisie. Waar het daar een speeltuin is voor De Jong, Til en Veerman, kwamen ze in deze wedstrijd niet eens fatsoenlijk aan de bal en heeft De Jong volgens mij één duel tegen Gatti/Bremer gewonnen. En waar Schouten in de eredivisie nagenoeg perfect is, zie je hem hier ook fouten maken in de passing en Koopmeiners volledig uit het oog verliezen.

Nou is het niet erg om te verliezen van Juventus uit, maar het verschil was nu wel erg groot. Ik hoop dat ze zich wel een beetje gaan aanpassen, want anders wordt zelfs de tussenronde halen moeilijk.
Het is toch geen verrassing dat dit zo is? De Jong faalde volledig in zijn buitenlandse avonturen, Veerman was vorig jaar ook niet bijzonder in de cl en zakte volledig door het ijs op het EK(daarom hilarisch dat die zijn neus ophaalt voor clubs als Brighton) en Til speelt niet voor niks op zijn leeftijd in Nederland.

Voeg Bosz zijn we gaan lekker naïef aanvallen eraan toe en de koppigheid van Stewart om maar geen fatsoenlijke verdediging samen te stellen en je hebt niks te zoeken op dit niveau.

Zelfs het gebrekkige Ajax van vorig jaar legde kwetsbaarheden bloot.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:59

OMX2000

By any means necessary...

Trishul schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:54:
https://www.vi.nl/nieuws/...r-wordt-ook-niet-gecoacht

Dit vind ik nou pijnlijk, maar ook zielig. Zoveelste moment voor hem om zich te bewijzen op het hoogste niveau, laat hij het weer niet zien. Dan heb je het gewoon niet.
Man heeft de verkeerde keuze gemaakt door naar PSV te gaan. 😋 Qua succes met team begrijpelijk. Maar ik denk dat Slot hem beter zou hebben gemaakt dan dat hij nu is.

Is natuurlijk wel een “achteraf verhaal”, dus makkelijk lullen. Gebaseerd op aannames, want Bosz zal hem ook beter gemaakt hebben. Maar onder van Nistelrooy is hij wat verpieterd. En in mijn ogen zou het hem ook helpen als er wat “valsheid” om hem heen zou spelen.

Dus dat verhaal van een paar jaar geleden dat hij CL niveau niet aan zou kunnen lijkt soms uit te komen. Maar om hem te diskwalificeren voor PSV en andere CL wedstrijden vind ik te ver gaan.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:59

OMX2000

By any means necessary...

Kist schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:53:
[...]

Het is toch geen verrassing dat dit zo is? De Jong faalde volledig in zijn buitenlandse avonturen, Veerman was vorig jaar ook niet bijzonder in de cl en zakte volledig door het ijs op het EK(daarom hilarisch dat die zijn neus ophaalt voor clubs als Brighton) en Til speelt niet voor niks op zijn leeftijd in Nederland.

Voeg Bosz zijn we gaan lekker naïef aanvallen eraan toe en de koppigheid van Stewart om maar geen fatsoenlijke verdediging samen te stellen en je hebt niks te zoeken op dit niveau.

Dat laatste dus. De aanval van PSV is zo goed geweest dat de manco’s in verdediging gemaskeerd werden. Daar blijf ik van overtuigd. Dat zegt best veel over het niveau van verdedigen in de eredivisie. Juventus was echt constant bij de les, zaten steeds overal tussen, kopte ballen steeds eerder weg dan, en fysiek leken ze ook sterker te zijn.

Wat dat betreft had PSV misschien beter afgelopen weekend uit tegen Twente gevoetbald. In plaats van een halve bak pot tegen NEC.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-11 16:42
OMX2000 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:55:
[...]

Man heeft de verkeerde keuze gemaakt door naar PSV te gaan. 😋 Qua succes met team begrijpelijk. Maar ik denk dat Slot hem beter zou hebben gemaakt dan dat hij nu is.

Is natuurlijk wel een “achteraf verhaal”, dus makkelijk lullen. Gebaseerd op aannames, want Bosz zal hem ook beter gemaakt hebben. Maar onder van Nistelrooy is hij wat verpieterd. En in mijn ogen zou het hem ook helpen als er wat “valsheid” om hem heen zou spelen.

Dus dat verhaal van een paar jaar geleden dat hij CL niveau niet aan zou kunnen lijkt soms uit te komen. Maar om hem te diskwalificeren voor PSV en andere CL wedstrijden vind ik te ver gaan.
Zijn handelingssnelheid is gewoon te traag en hij heeft de ruimte nodig geef niks maar geen voetballer voor de top

• Gundogan

Gundogan

[...]

Is het ook niet om de redenen die jij noemt. Maar in Eindhoven en omgeving leek denk ik het gevoel te ontstaan dat het wel een wereldelftal is met een waarde van honderden miljoenen.

Nou nee dus. En de jeugd die wel waarde kan ontwikkelen (Babadi en Land) krijgt geen kans.

• ElPaco
[...]

Het is toch geen verrassing dat dit zo is? De Jong faalde volledig in zijn buitenlandse avonturen,
Behalve dat De Jong het prima deed in Sevilla en daarna Barcelona. Geen moment goed genoeg geweest voor de gouden schoen, maar om al zijn buitenlandse avonturen een faal te noemen gaat echt te ver.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:37:
[...]

Lijkt mij een beetje voorbarig, het is geen schande om van Ajax, AZ en FC Twente te verliezen.

Tegen NAC pakte ze de 3 punten en tegen Utrecht werd gelijk gespeeld.

Zo gek is dat volgens mij niet voor een club als Heerenveen.
Wel als je 9-1 verliest en dan nog keihard roept 'och kan gebeuren niks aan de hand en we zitten er totaal niet mee'
Als dat van Persie z'n instelling als coach gaat blijven dan komt ie niet veel verder dan Heerenveen.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ik ben vooral benieuwd waarop de posts hier en daar, dat Bakayoko 60m+ op zou moeten brengen, op gestaafd zijn. Wat speelde die weer bar zwak zeg.

• ElPaco
Gundogan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:41:
[...]

Is het ook niet om de redenen die jij noemt. Maar in Eindhoven en omgeving leek denk ik het gevoel te ontstaan dat het wel een wereldelftal is met een waarde van honderden miljoenen.

Nou nee dus. En de jeugd die wel waarde kan ontwikkelen (Babadi en Land) krijgt geen kans.
Nou nee, ze wilden bepaalde mensen binnen houden dus zetten daar een prijs op waarvoor je geen nee kan zeggen (zoals Schouten en Veerman). Iedereen in Eindhoven en omgeving weet ook prima dat de verdediging de zwakste schakel is (behalve misschien Stewart :P).

Verder zijn er zeker wel jeugdspelers die waarde kunnen ontwikkelen die in het veld staan, zoals Dams en Bakayoko. Wat mij betreft mogen Land en Uneken bijvoorbeeld ook wat meer speeltijd krijgen, zeker in 'gewonnen' wedstrijden, maar Bosz deed dat uiteindelijk wel een beetje richting het eind van het seizoen.

Wat Schmidt eerst deed met iedere week een ander elftal waardoor iedereen kans kreeg werkte natuurlijk ook totaal niet.

WoT stats

• Trishul
OMX2000 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:55:
[...]

Natuurlijk heeft een goede trainer invloed, maar Bosz is ook geen koekebakker. Die ziet ook wel de goede en mindere punten van Veerman. Zoals ook door een ander hier opgemerkt, hij mist gewoon handelingssnelheid en duelkracht. Dat zijn niet dingen die je op 25 jarige leeftijd nog wel even erbij ontwikkelt. In de eredivisie een geweldige middenvelder, maar vraag me af naar welke competitie hij zou kunnen doorgroeien. Al die competities boven de eredivisie zijn namelijk feller, sneller en meer fysiek.

• Kist
ElPaco schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:37:
[...]

Behalve dat De Jong het prima deed in Sevilla en daarna Barcelona. Geen moment goed genoeg geweest voor de gouden schoen, maar om al zijn buitenlandse avonturen een faal te noemen gaat echt te ver.
Prima deed bij Sevilla? 10 goals in 69 wedstrijden is een lachwekkend moyenne voor een centrum spits. Bij Barça stond die paar keer goed als invaller, maar dat was het wel.

Gewoon een beperkte spits. Met specifieke kwaliteiten die hem heel gevaarlijk maken in de eredivisie. Bedoel het ook niet ten nadele van hem. Prachtige carrière gehad voor zo'n 1-dimensionale spits.

• ElPaco
Kist schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:49:
[...]

Prima deed bij Sevilla? 10 goals in 69 wedstrijden is een lachwekkend moyenne voor een centrum spits. Bij Barça stond die paar keer goed als invaller, maar dat was het wel.

Gewoon een beperkte spits. Met specifieke kwaliteiten die hem heel gevaarlijk maken in de eredivisie. Bedoel het ook niet ten nadele van hem. Prachtige carrière gehad voor zo'n 1-dimensionale spits.
Hmm, ik zie het. Bij Sevilla vooral in Europa en de Copa belangrijk geweest met goals en assist. Competitie niet echt.

Bij Barca misschien invaller, maar wel in die 20 wedstrijden 7 punten gepakt voor ze. Dat op de goede plek staat is ook een kwaliteit ;)

Maar ook wel een spits die zonder aanvoer weinig kan. Zeker als de aanvoer enkel over de grond komt.

Ach ja, gister werd vooral duidelijk wat iedereen al wist. In de ED verbloemt je voorhoede hoe matig de verdediging is, in de CL lukt dat niet.

WoT stats

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-11 16:42
Kist schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:49:
[...]

Beetje vergelijkbaar met Weghorst zeg maar :+

• Typhone
  • Laatst online: 16-11 12:33

Typhone

Who Dares Wins

[...]

En zoiets was bekend met een trainer als Peter Bosz. In NL is het allemaal goed toeven maar 1 stap over de grens en het is niet veel meer defensief.

• Harribo
[...]

Ik vind al tijden dat Psv overgewaardeerd wordt. In het land der blinden is 1 oog koning.
Deze uitslag verbaast mij totaal niet.
Media moet je niet geloven, die schrijven om te verkopen.

Boscagli en Saibari. De rest is geen top in spe.
Luuk is een topper in de lucht, dus zorg dat die voorzetten goed zijn.
Inderdaad
De jeugd, dat zorgt voor waarde.
Kijk naar Ajax jaren geleden met Frenkie etc, kijk naar Feyenoord daarvoor, kijk nu naar fc Groningen (op een lager niveau).

Babadi, zo'n speler laat je toch spelen? Ik snap dat niet.

Koop bijvoorbeeld daarbij 3 spitsen van subtoppers die echt goed draaien en boven hun elftal uit stijgen en 1 breekt er wel door. Dat aangevuld met jeugd en slechts een paar oudere met ervaring.

Ajax nu ook, dat gekoop en gezoek in het buitenland... Het kost bakken met geld, je krijgt eigenlijk niet de toppers, vaak al deels mislukt elders, ze zijn vaak te oud, etc
Kijk ook veel dichter bij huis is mijn mening.

• Gundogan

Gundogan

bie100 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:05:
[...]

Weghorst was bij Wolfsburg wel best aardig met 17, 16, 20 en 6 competitiedoelpunten in 3,5 jaar. Geen bundesligatop, maar constant 15+ doelpunten scoren is niet slecht. Daarna ging het wel een stuk minder met de doelpuntenproductie uiteraard.
ElPaco schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:42:
[...]

Nou nee, ze wilden bepaalde mensen binnen houden dus zetten daar een prijs op waarvoor je geen nee kan zeggen (zoals Schouten en Veerman). Iedereen in Eindhoven en omgeving weet ook prima dat de verdediging de zwakste schakel is (behalve misschien Stewart :P).

Verder zijn er zeker wel jeugdspelers die waarde kunnen ontwikkelen die in het veld staan, zoals Dams en Bakayoko. Wat mij betreft mogen Land en Uneken bijvoorbeeld ook wat meer speeltijd krijgen, zeker in 'gewonnen' wedstrijden, maar Bosz deed dat uiteindelijk wel een beetje richting het eind van het seizoen.

Wat Schmidt eerst deed met iedere week een ander elftal waardoor iedereen kans kreeg werkte natuurlijk ook totaal niet.
Spelers behouden is inderdaad prima, maar een Veerman en Boscagli zitten nu aan hun max en gaan je in Europa niet verder helpen. En die gaan waarschijnlijk straks ook nog eens gratis de deur uit. Ja ze hebben de CL miljoenen opgeleverd, maar je moet als eredivisie club ook flink cashen met uitgaande transfers om echt verder te komen. En flink cashen doe je verder ook met je jeugdspelers. Dams en Bakayoko vertegenwoordigen hierin zeker ook waarde, hoewel Bakayoko met de wedstrijd minder waard lijkt te worden omdat ie zo vaak door de mand valt en Dams gaat waarschijnlijk weer banken zodra er "beter" komt (Dest of zelfs Perisic waar ze mee bezig zijn).

En Schmidt was inderdaad hoe het niet moest. :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11 07:49

Superkiwi

Hoi doei

Even terugkomend op de korte discussie van gisteren dat alles behalve NLe clubs achter de betaalmuur van Ziggo Sport zit, dat klopt niet helemáál. Vanavond zenden ze op het open kanaal Man City-Inter uit, dus blijkbaar krijgen we toch één wedstrijd per avond om gratis te bekijken :)

Maar ja, wie gaat dat kijken als je ook kunt kijken naar de topper Ajax-Fortuna op ESPN1 :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2024 12:14 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Is dat nu een zwarte rouwband die Slot daar om zijn linkerarm heeft?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDDDCFU4hXJJEBi1o2ruAcHZTbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HCmoD1lwvTntWCb9ahbqYnrk.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ja, waarom? Of is het gewoon een mouwophouder...

Verwijderd

RCBL schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:43:

[Afbeelding]

Dit soort 'lmgtfy' linkjes zijn niet wenselijk, schrijf het dan uit

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 18-09-2024 14:02 ]

• Kist
[...]

Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat Weghorst ook een beperkte spits is. Net als voor Luuk de Jong geldt bij hem, heel knap wat hij uit zijn carrière heeft gehaald.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:54

Voor z'n collega Ten Hag binnenkort. :+

Zit de uitslagen te kijken. PSV weer even op hun plek gezet? Bayern doet een AZ'tje :D

Vanavond weer m'n babyblauwe shirt aan. O+ Maar even serieus, zoek even een paar laatste goals van Haaland op en vergelijk met Brobbey. Ik weet het is geen vergelijk, maar het zijn echt geen moeilijke ballen. Zijn soortgelijke ballen. Dat bedoel ik. Ik snap de ophef niet, die jongen komt gewoon veel een veels tekort.

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:13
chim0 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:58:
[...]

Voor z'n collega Ten Hag binnenkort. :+

Zit de uitslagen te kijken. PSV weer even op hun plek gezet? Bayern doet een AZ'tje :D

Vanavond weer m'n babyblauwe shirt aan. O+ Maar even serieus, zoek even een paar laatste goals van Haaland op en vergelijk met Brobbey. Ik weet het is geen vergelijk, maar het zijn echt geen moeilijke ballen. Zijn soortgelijke ballen. Dat bedoel ik. Ik snap de ophef niet, die jongen komt gewoon veel een veels tekort.
Matige speler inderdaad die Haaland.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:54
[...]

Grootste aanfluiting ooit! Dacht dat Mislintat het grootste dieptepunt in de geschiedenis van de club zou zijn tot deze clown kwam. Weet niet of dit ooit overtroffen gaat worden, waarschijnlijk wel als ze zo doorgaan. :'(
WizzlerNL schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:59:
[...]

Matige speler inderdaad die Haaland.
Echt he? Had andersom moeten zijn. Brobbey had bij City moeten spelen en Haaland bij Ajax dan klopte de wereld weer.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:47:
Boscagli en Saibari. De rest is geen top in spe.
Luuk is een topper in de lucht, dus zorg dat die voorzetten goed zijn.
Ik denk dat je hierin Tillman hierin wel wat onderschat.

De rest eens, bij een Bakayoko doet het met regelmaat leuk maar in de CL wedstrijden zie je het er vaak niet uit komen. Te vaak een actie en dan weer te lang wachten voor het vervolg waardoor de tegenstander weer in stelling komt en gisteren te weinig defensieve arbeid.

Schouten en Veerman zijn goede spelers voor PSV die wellicht wel een stap hoger kunnen maar niet naar de absolute top ( wat zeker geen schande is ). Lang moet eerst een stabiel fit worden en blijven. Dest is nog maar een vraag. Vooropgesteld het zijn geen slechte spelers maar de absolute top is ver weg.
Gundogan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:06:
Dams en Bakayoko vertegenwoordigen hierin zeker ook waarde, hoewel Bakayoko met de wedstrijd minder waard lijkt te worden omdat ie zo vaak door de mand valt en Dams gaat waarschijnlijk weer banken zodra er "beter" komt (Dest of zelfs Perisic waar ze mee bezig zijn).
Dams is meer een bonus mocht hij wat waard zijn, in jong PSV vorig jar was hij niet de uitblinker al was dat vooral als CV en niet als LB. Uit nood geboren en doet het verdienstelijk maar is dat een topper ( voor de Eredivisie ) in spee? Nee, daar lijkt het nog niet op.

• Trishul
Perisic is officieel speler van PSV nu. Bij de grootste drie clubs speelt er nu minimaal 1 Kroaat.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:12:
Schouten en Veerman zijn goede spelers voor PSV die wellicht wel een stap hoger kunnen maar niet naar de absolute top ( wat zeker geen schande is ). Lang moet eerst een stabiel fit worden en blijven. Dest is nog maar een vraag. Vooropgesteld het zijn geen slechte spelers maar de absolute top is ver weg.
Als PSV zijnde zou ik m'n best doen om Veerman zich lekker te laten voelen, die heeft zelf denk ik sowieso al niet zo'n drang om naar het buitenland te gaan en als ie dan ook nog eens niet niet in een topteam (binnen de betreffende competitie) gaat spelen dan komen de sterke kanten van zijn spel er ook niet uit. Dan kan ie beter in NL blijven spelen.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:47

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

toolkist schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:04:
[...]

Als PSV zijnde zou ik m'n best doen om Veerman zich lekker te laten voelen, die heeft zelf denk ik sowieso al niet zo'n drang om naar het buitenland te gaan en als ie dan ook nog eens niet niet in een topteam (binnen de betreffende competitie) gaat spelen dan komen de sterke kanten van zijn spel er ook niet uit. Dan kan ie beter in NL blijven spelen.
Tenzij je internationaal toch die stap wilt maken, dan zullen we uiteindelijk een soort van moeten doorselecteren. Al denk ik dat hij nog wel kan leren en verbeteren op dit niveau.

Steam ID = Ackerfiets

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:15

[Afbeelding]

Voormalig Liverpool-aanvoerder Ron Yeats is vorige week op 86-jarige leeftijd overleden. De spelers van The Reds speelden om die reden ook met rouwbanden.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:11:
[...]

Tenzij je internationaal toch die stap wilt maken, dan zullen we uiteindelijk een soort van moeten doorselecteren. Al denk ik dat hij nog wel kan leren en verbeteren op dit niveau.
True, maar dan zijn er nog wel wat plekken die meer prioriteit hebben lijkt me zo. En dan nog speel je niet alleen maar wedstrijden tegen topteams, die andere wedstrijden kan ie toch prima meekomen?

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
evleerdam schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:17:
[...]

Voormalig Liverpool-aanvoerder Ron Yeats is vorige week op 86-jarige leeftijd overleden. De spelers van The Reds speelden om die reden ook met rouwbanden.
Ah Ok. Dank je. Bij de Liverpool spelers moeilijker zichtbaar vanwege de donkere shirts denk ik... Als zij ze al om hadden.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Superkiwi schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:29:
Jammer dat alles naar Ziggo Sport is gegaan, een avondje CL zit er op deze manier niet meer in. Ik had wel zin in AC Milan-Liverpool na Juventus-PSV. Zo te zien zit het switch programma ook al achter een betaalmuur, jammer.
Dit gaat ze serieus kijkers kosten denk ik. Of zouden er echt zoveel mensen zijn die hier nog graag extra voor gaan betalen? Ik zou denken dat degenen die echt van voetbal houden allang een abonnement hebben, en iedereen die casual een wedstrijdje kijkt links en rechts gaat er echt geen Ziggo Sport voor afnemen.

Gisteren heb ik de samenvattingen geprobeerd, maar dat programma werd al zo opgezet dat je alle ellende moet doorstaan om de belangrijkere wedstrijden te zien dus dat heb ik vrij snel afgezet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:07:
Principekwesties zijn vaak nutteloos voor iedereen behalve degene die het doet. ;)
Maar goed, we gaan offtopic. :)
Tenzij er genoeg mensen met principes zijn, dan voelen ze het wel. Ik verdom het in ieder geval om mijn SkyShowtime om te zetten voor een beetje balletjetrap.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 17:41:
[...]

Dit gaat ze serieus kijkers kosten denk ik. Of zouden er echt zoveel mensen zijn die hier nog graag extra voor gaan betalen?
Dat vraag ik me ook af. Ik weet zo snel even niet waar de rechten voor de EL en UCL liggen maar €15 voor alleen CL terwijl je datzelfde bedrag (bij Ziggo althans) ook al betaalt voor de Eredivisie zal m.i. niet veel mensen over de streep trekken. Op deze manier wordt voetbal kijken wel een dure hobby.

*ninja edit
EL en UCL liggen óók bij Ziggo. Dan zal het wellicht wat meer mensen over de streep trekken.

Ik hou het wel bij ESPN1 en de gratis Ziggo Sport zender. Soms krijg je iets leuks voorgeschoteld, soms niet. Mijn Ziggo abonnement is al duur genoeg ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2024 18:00 ]

• Harribo
Overal moet je vroeg of laat voor betalen.

Als de npo nu met een betaal pakket kwam waarin je zonder Leonne Stentler kon kijken, dan wordt het interessanter...

Verwijderd

Highlights op Youtube, scheelt ook onwijs veel tijd.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 12:55
Trishul schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:39:
Perisic is officieel speler van PSV nu. Bij de grootste drie clubs speelt er nu minimaal 1 Kroaat.
We are taking over!

Perisic was echt een top speler vroeger maar daar is nu amper nog wat van over. Zelfs bij Hajduk kon hij geen verschil meer maken, waarom zou hij dan nog wel iets voor PSV kunnen betekenen?

PSN: Europhea

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
Superkiwi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 17:53:
[...]

Ik hou het wel bij ESPN1 en de gratis Ziggo Sport zender. Soms krijg je iets leuks voorgeschoteld, soms niet. Mijn Ziggo abonnement is al duur genoeg ;)
Je mist wel een hoop, als je van de " gratis" opties afhankelijk bent...

Ik zit gelukkig bij Ziggo, dus Ziggo Sport Totaal is gratis. Met een beetje onderhandelen heb ik ESPN Compleet voor een tientje. Viaplay tik ik 12,79 voor af. Maar goed ,ben dan ook wel een liefhebber. Zo zit ik nu Sparta Praag- RB Salzburg te kijken :+

Anderen zoeken een terrasje op en bestellen consumpties voor een bedrag waar ik weer een maandje in mijn behoefte ben voorzien :9

Edit:, 1-0 Praag binnen een minuutje.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DutchOwnage schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:48:

Ik zit gelukkig bij Ziggo, dus Ziggo Sport Totaal is gratis.
Wel even erbij vermelden dat het alleen 'gratis' is bij het duurste pakket ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
Gunner schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:51:
[...]

Wel even erbij vermelden dat het allen 'gratis' is bij het duurste pakket ;)
Nope. Ook als je met Vodafone combineert. Laat ik nu net ook met Vodafone combineren ;) Dan kan je kiezen uit SkyShowtime of Ziggo Sport Totaal.

Ik heb het op 1 na goedkoopste internet bij Ziggo. 200/30.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 18-09-2024 18:55 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DutchOwnage schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:54:
[...]

Nope. Ook als je met Vodafone combineert. Laat ik nu net ook met Vodafone combineren ;)
Ah kijk, toch enige nuance.
Ik heb alleen (het goedkoopste) Ziggo internet+tv, verder geen mobiel abo oid.

• Kist
Brobbey geblesseerd. Zo'n sterke pot tegen Duitsland en dan weer een blessure. Het is wat met die jongen. Bizar ook ben je zo sterk en zo kwetsbaar tegelijk.

• Gonadan

Gonadan

Zo voorspelbaar, die man is nog geen jaar top geweest. Heel vervelend voor die jongen want ik had hem graag de lijn door zien trekken.
Het geeft maar wel weer aan dan een goede concurrent voor hem zo gek nog niet is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
DutchOwnage schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:54:
[...]

Nope. Ook als je met Vodafone combineert. Laat ik nu net ook met Vodafone combineren ;) Dan kan je kiezen uit SkyShowtime of Ziggo Sport Totaal.
Vodafone staat bij mij al jaren bekend als duur dus uiteindelijk betaal je alsnog extra.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Kist schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:07:
Brobbey geblesseerd. Zo'n sterke pot tegen Duitsland en dan weer een blessure. Het is wat met die jongen. Bizar ook ben je zo sterk en zo kwetsbaar tegelijk.
Wat een geluk dat we met Akpom en Weghorst nog twee goede spitsen hebben.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Harribo
Eitje thuis voor Ajax dit

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nouuuuu, vorig seizoen werd 2-2.

Maar oké, ik durf mee te gaan in je optimisme.
Hup Ajax!

• Trishul
Fortuna speelt nog netjes. Kijken hoe lang ze dat volhouden

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58
Zo! Ajax wil zich duidelijk laten zien na al die weken geen wedstrijden spelen. Lekker aanvallend, snelle combinaties; geweldig.

Neuh. Wat een slome zooi.

-lol, jinx-

[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 18-09-2024 20:09 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 13:01
BAM

• toolkist
  • Niet online
Prima assist van Bertje

• Trishul
Mooie acties van Traore

• Harribo
Zelfs Taylor kan scoren nu... Wordt een makkelijk avondje

Deed Taylor wel goed moet ik zeggen

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:10:
Zelfs Taylor kan scoren nu... Wordt een makkelijk avondje

Deed Taylor wel goed moet ik zeggen
Hohoho mr Jinx, even koest nog

• cheiron
Als Fortuna het iets beter uitspeelt staan ze 4 keer vrij voor de doelman. Wel heel makkelijk balverlies bij Ajax steeds.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Trishul
Sjonge de passing van Hato is nog steeds klote

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Ik vind Fitz Jim zo’n onopvallende speler he. Wat brengt ie nou eigenlijk vraag ik me af?

Edit: en Brobbey er niet bij, wordt ie nog getransfereerd?

[ Voor 25% gewijzigd door loewie1984 op 18-09-2024 20:16 ]

discogs

• Harribo
cheiron schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:13:
Als Fortuna het iets beter uitspeelt staan ze 4 keer vrij voor de doelman. Wel heel makkelijk balverlies bij Ajax steeds.
Inderdaad, wel heel slecht van Ajax.
Maar dat mag allemaal op eredivisie niveau.

Je ziet aan psv wat er dan gebeurt op CL niveau, krijg je ze gelijk om je oren.

Verbaas me echt over de slordigheid in de passen bij Ajax , dat zie je zelf niet zo veel bij fc Groningen.
Toch last van nervositeit denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 18-09-2024 20:17 ]

• Harribo
loewie1984 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:16:
Ik vind Fitz Jim zo’n onopvallende speler he. Wat brengt ie nou eigenlijk vraag ik me af?
13 in een dozijn speler inderdaad... Allemaal terug - en breedte passjes.

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:16:
Toch last van nervositeit denk ik.
Veel te weinig echte wedstrijden in de benen zou ik zeggen. Zo gunstig was die extra pauze niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

En pfff, paal. Goed schot.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lekker hoor zo'n poeier op de paal :D

• cheiron
Wat een schot van Halilovic!
En weer door super suf balverlies van Hato

Flickr PSN ID= cheironnl

• toolkist
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:16:
Niks
Edit: en Brobbey er niet bij, wordt ie nog getransfereerd?
Licht geblesseerd

• Quad

Quad

Doof

Zonde dat die pegel van Halilovic er niet in ging.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Trishul
cheiron schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:22:
Echt ongelooflijk...
Als ie zo door blijft gaan wisselen in de rust. Bron van onrust achterin een rond de middellijn.

• Harribo
cheiron schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:22:
En Sutalo aan het prutsen daarna

• Gonadan

Gonadan

Lekker Bert!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 13:01
Bertje BAM

• cheiron
Haha, al ons gezeur en Traoré countert even naar de 2-0

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Traore is wel een aanwinst. Dat is goed ingekocht.
Netjes gedaan en afgemaakt

• Gonadan

Gonadan

cheiron schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:25:
Haha, al ons gezeur en Traoré countert even naar de 2-0
Hoezo ons? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
Haha Traore was het gepruts zat en dacht nou ik doe het zelf wel

• toolkist
  • Niet online
Die maand trainen zonder wedstrijden heeft er wel voor gezorgd dat Traoré niet meer bek af is na 1 sprintje van 10 meter :D

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:25:
Traore is wel een aanwinst. Dat is goed ingekocht.
Mag ik deze alvast op een tegeltje? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Toch... Opbouwend en verdedigend is het om te huilen. Gelukkig camoufleert Traore en nog een paar dat wat

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Traore is wel echt goed. Had gedacht dat hij een stuk minder zou zijn dan zijn vorige periode bij Ajax, maar hij doet het erg netjes.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:23:
Zonde dat die pegel van Halilovic er niet in ging.
Jij hebt zeker een goal voor Fortuna ingevuld?
Verrekte vlegel!

• Harribo
Gonadan schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:26:
[...]

Mag ik deze alvast op een tegeltje? :D
Gaat uw gang!
Ontwerp uw eigen tegeltje

• Trishul
Godts doet een Brobbey'tje

• toolkist
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jyi6LtnXOaxQr5FY90DKXuXafY8=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/HCYFaEl12FjgsRgJbzVmwduo.png?f=fotoalbum_medium

Helaas kon ie niet in Gronings groen ;)

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:27:
[...]

Jij hebt zeker een goal voor Fortuna ingevuld?
Verrekte vlegel!
Volgens mij niet, 4-0 uit m'n hoofd.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Harribo
toolkist schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:32:
[...]

[Afbeelding]

Helaas kon ie niet in Gronings groen ;)
_O- _O- _O-
Geeft niet, prachtig! ;)

• Quad

Quad

Doof

Pff idiote actie van die Fortuna aanvaller.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 57 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken