[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 302 Laatste
Acties:
  • 474.270 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19
@Gonadan
Maar daar is het toch een discussieforum voor? Of wil jij het forum sluiten tot in oktober totdat alle Captain Hindsights hun plas weer kunnen doen? We zien hier bij tijd en wijle de meest ononderbouwde rants omdat spelers of trainers niet de juiste achtergrond hebben maar dan gaat iemand zeuren als iemand anders zich zorgen maakt om de voorbereiding van zijn club en dat gewoon met uitleg post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:36
Anoniem: 2094984 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 13:56:
[...]

Tja, de licentie-eisen komen niet eenzijdig uit de dikke duim van de KNVB. Daar mogen alle BVOs hun plasje over doen. Ik zou er als kleinere BVO wel iets van vinden als een ander daar significant van mag afwijken.

En bij de RBCs en Veendams ging het toch om bedragen van ruim boven het half miljoen? Dat ga je niet redden met een paar contractspelers minder.
Maar goed, van mij hoeft Vitesse niet te verdwijnen , maar gezien hoe erg ze de licentiecommissie blijven belazeren door constant niet de deadlines te halen, lijkt een flinke straf mij wel op de plaats. Dus of volgend jaar geen licentie en het jaar erop wel. of dusdanig veel punten aftrek dat promoveren onmogelijk is.

En eerlijk gezegd als de Vitesse supporters loyaal zijn komen ze ook wel als Vitesse terug gezet zou worden naar de amateurs voor een paar jaar. Kijk bij FC Twente die waren ook bijna elke wedstrijd in de eerste divisie met een uitverkocht stadion aan het spelen.

Maar nu wordt het spel een beetje gespeeld als de tijdrekkende keeper die al 1 keer geel heeft gehad. Die tweede komt er toch niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:37:
@Gonadan
Maar daar is het toch een discussieforum voor? Of wil jij het forum sluiten tot in oktober totdat alle Captain Hindsights hun plas weer kunnen doen? We zien hier bij tijd en wijle de meest ononderbouwde rants omdat spelers of trainers niet de juiste achtergrond hebben maar dan gaat iemand zeuren als iemand anders zich zorgen maakt om de voorbereiding van zijn club en dat gewoon met uitleg post.
Snap helemaal wat je zegt en waar je zorgen liggen, en dat je die nu al uit.
Ik heb hetzelfde met Ajax. Volgende week begint het seizoen, maar we hebben op Berghuis na nog steeds geen creatieve spelers in de selectie. Misschien Traoré straks, maar dat is ook niet voldoende. Er moet echt wat bij, gezien de tactiek waarmee Farioli wil spelen. Met achterin rondspelen ga je niks openbreken, daar zijn de creatieve geniën voor nodig. Berghuis kan dat, maar zet een man op hem en de angel is volledig uit het aanvalsspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:37:
@Gonadan
Niemand zegt toch dat jij je mening niet mag geven? Er wordt echter ook een alternatieve mening gepost, namelijk dat dergelijke conclusies nog wat voorbarig zijn. Lijkt me volstrekt normaal op een forum? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:42:
[...]

Snap helemaal wat je zegt en waar je zorgen liggen, en dat je die nu al uit.
Ik heb hetzelfde met Ajax. Volgende week begint het seizoen, maar we hebben op Berghuis na nog steeds geen creatieve spelers in de selectie. Misschien Traoré straks, maar dat is ook niet voldoende. Er moet echt wat bij, gezien de tactiek waarmee Farioli wil spelen. Met achterin rondspelen ga je niks openbreken, daar zijn de creatieve geniën voor nodig. Berghuis kan dat, maar zet een man op hem en de angel is volledig uit het aanvalsspel.
Het is voorlopig aardig gokken op hardlopers als Forbs en Godts inderdaad. Hoewel die er beter voor lijken te staan dan afgelopen seizoen blijft ik daar wel wat sceptisch over.
Het komende tweeluik zou je ook met Jong Ajax af moeten kunnen maar er hangt wel veel van af.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 21:36
D-e-n schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:23:
[...]

Ik geef gewoon argumenten he? Ik leg uit waarom die keuzes vreemd zijn en wat de gevolgen zijn als je naar de selectie kijkt.

En als je naar de selectie kijkt zie je geen wingbacks die voldoen aan de standaard van een top drie club terwijl we barsten van de vleugelaanvallers en aanvallende middenvelders waarvan er straks maar twee kunnen spelen. Ondertussen verergert het probleem wat Feyenoord vorig jaar al had: te weinig scorende en creatieve spelers om een muur te slechten.

Dus graag tegenargumenten in plaats van zeuren dat ik niks mag zeggen
Je mag alles zeggen wat je wilt, maar het is jouw mening.
Een mening is geen argument. Dat jij een systeem of speler niet geschikt vindt maakt dat geen feit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:21:
[...]

Een mening is geen argument. Dat jij een systeem of speler niet geschikt vindt maakt dat geen feit.
Hij zegt toch ook helemaal niet dat hij feiten noemt? Maar dat hij zijn kritiek (= mening) onderbouwt....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:45
Vrietje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:40:
[...]

Maar goed, van mij hoeft Vitesse niet te verdwijnen , maar gezien hoe erg ze de licentiecommissie blijven belazeren door constant niet de deadlines te halen, lijkt een flinke straf mij wel op de plaats. Dus of volgend jaar geen licentie en het jaar erop wel. of dusdanig veel punten aftrek dat promoveren onmogelijk is.
Je hebt denk ik gemist dat Vitesse al een straf van minus 18 punten heeft gehad voor het niet voldoen aan voorwaarden als straf voor het herhaaldelijk niet op orde hebben van hun zaakjes. Dáárna is door de licentiecommissie de licentie ingetrokken, omdat Vitesse ondanks een uitgestelde deadline niet voldeed aan de voorwaarden. Daartegen is Vitesse in beroep gegaan, omdat er nieuwe ontwikkelingen zijn op basis waarvan ze denken alsnog te kunnen voldoen aan de voorwaarde. Die zaak ligt dus niet meer voor bij de licentiecommissie maar bij de beroepscommissie. Dat zijn twee verschillende entiteiten. De beroepscommissie heeft in al haar wijsheid besloten tot uitstel. Vitesse belazerd daarbij niet de boel. Ze doen een verzoek en de commissie stemt ermee in.
En eerlijk gezegd als de Vitesse supporters loyaal zijn komen ze ook wel als Vitesse terug gezet zou worden naar de amateurs voor een paar jaar. Kijk bij FC Twente die waren ook bijna elke wedstrijd in de eerste divisie met een uitverkocht stadion aan het spelen.

Maar nu wordt het spel een beetje gespeeld als de tijdrekkende keeper die al 1 keer geel heeft gehad. Die tweede komt er toch niet. 8)7
Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen? Dat Vitesse het maar op moet geven? Rare redenatie.

Volgens mij heb je het gewoon niet zo op Vitesse. Prima, dat mag en daar hebben ze het ook zelf wel aardig naar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Advizor schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:21:
[...]

Maar jij komt niet met inhoudelijke argumenten tegen wat ik stel. "appels en peren" of "niet vooruitlopen" zijn geen argumenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 07:30
Kan die Vitesse discussie niet naar randzaken? Ben een beetje Vitesse verzadigd..

Die Fitz-Jim zou het grote talent moeten zijn, maar is het ook niet helemaal. Hoe lang speelt ie al bij Jong? Denk dat ie nooit het eerste zal halen. Er is echt niks van het niveau Ajax 1 op dit moment dat je zegt wauw. Wordt echt weer een gaar seizoen met schijtvoetbal. Opa Henderson zou toch weggaan? Las een tijdje geleden zo'n gerucht dat meneer ontevreden zou zijn. Nou ik zou zeggen strik eromheen! Henderson.. ff serieus.

Ja sorry hoor, ik blijf er echt in hangen. Kan er niks aan doen. In no-time zo'n grote club in één keer naar de Filistijnen. Hoe is het mogelijk in een land als Nederland? Ik kan er nog steeds niet bij en zal het nooit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@D-e-n maar wat maakt dan dat jij denkt dat het pad zoals je het beschrijft met zekerheid zo gevolgd gaat worden?

Toegegeven, ik heb geen oefenwedstrijden van Feyenoord gekeken maar van wat ik heb gelezen is de opstelling nog niet echt in beton gegoten en wordt er ook nog geëxperimenteerd.
Wel zie je Stengs steevast in de afval staan wat hem lekker gevaarlijk maakt maar daarin snap ik je wel dat je dan een middenvelder inlevert.

Verder zegt 433 of 343 (of 3421 etc) niet zoveel in de praktijk, daarbinnen kan je nog een hoop schuiven. Het door jou gevreesde middenveld heb ik maar één keer op papier zien staan. Het is afwachten wat hij net zet in een wedstrijd waar het er echt om gaat. Al kan je tegen een Benefica en Monaco vast al een beetje een beeld krijgen. Evenwel is het natuurlijk verleidelijk om tegen dergelijke teams wat behoudender te spelen, dus de kans op zoveel verdedigers is er dan wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
@Gonadan
Er zijn drie wedstrijden geweest waarbij de eerste uiteraard met minder bekende namen werd gespeeld dan de laatste. Maar naast enkele jeugdspelers waren het gaandeweg toch vooral Pedersen, Nieuwkoop en Lopez die als buitenste middenvelder speelden. Stengs stond met uitzondering van een helftje in de eerste oefenpot veelal rechts achter de centrale spits en Paixao op links. Zerouki en Timber/Milambo begonnen de laatste twee keer centraal op het middenveld. Dat geeft toch aardig aan hoe de trainer er tegenaan kijkt. En juist voor die posities aan de buitenkant van het middenveld hebben we geen internationals die terugkomen dus wie gaan daar anders staan?

Ik kan met de huidige groep (waarin Smal nog niet beschikbaar is) met de beste wil van de wereld ook geen 343 opstelling verzinnen die competitief genoeg is om echt voor plek 1 mee te doen. Terwijl op dit moment alleen Wieffer weg is en ik verder ook niet reken op Geertruida.

Ik ben helemaal voor het smeden van een team, het tactisch opstellen enzovoort maar als Slot en co iets bereikt hebben de afgelopen drie jaar is het toch ook dat er gewoon spelers rondliepen die meer konden dan hard werken en lopen. En als ik dan wingbacks als Pedersen en Nieuwkoop zie starten terwijl Sauer en Ivanusec met Paixao en Stengs lijken te moeten concurreren om twee plekkies vrees ik een stap terug.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 21-07-2024 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:28
Om 13:00 een EL voorronde loting :
https://www.ziggo.nl/ente...tbal/europa-league/loting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:12
En niet te vergeten de CL-loting om 12:00u. Twente gaat het opnemen tegen een van deze 4:

- Rangers FC (SCO)
- SK Slavia Praha (CZE)
- FC Salzburg (AUT)
- LOSC Lille (FRA)

Wat me eigenlijk allemaal wel pittige tegenstanders lijken voor Twente.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:48
Zal wel weer Rangers worden, zoals de afgelopen 2 jaar ook al was bij CL voorrondes voor NL :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:02

Typhone

Who Dares Wins

T-MOB schreef op maandag 22 juli 2024 @ 09:51:
[...]

En niet te vergeten de CL-loting om 12:00u. Twente gaat het opnemen tegen een van deze 4:

- Rangers FC (SCO)
- SK Slavia Praha (CZE)
- FC Salzburg (AUT)
- LOSC Lille (FRA)

Wat me eigenlijk allemaal wel pittige tegenstanders lijken voor Twente.
Daar moet je absoluut Salzburg treffen als je Twente heet. De rest is een gelopen zaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Typhone schreef op maandag 22 juli 2024 @ 12:08:
[...]

Daar moet je absoluut Salzburg treffen als je Twente heet. De rest is een gelopen zaak.
ik krijg juist het idee dat Rangers de enige club is uit dit rijtje is dat te doen is voor een nederlandse club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
Typhone schreef op maandag 22 juli 2024 @ 12:08:
[...]

Nou mooi zo :)
Oh, en mooi, in eigen huis afmaken!

[ Voor 7% gewijzigd door T-MOB op 22-07-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat ik wel weer typisch vind is dat er voor Twente tussen deze twee wedstrijden een duel met NEC op de rol staat. Daar is CL toch wel iets te belangrijk voor nietwaar inclusief die shitload aan bonuspunten die je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

In elk geval een mooie tegenstander voor Twente.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Als je het mij vraagt komt Twente gewoon tekort voor de CL
Als je het mij vraagt he...

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 22-07-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06 15:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

@Harribo

Wat vind jij van Twente in de CL dan?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:15
Zie het als beloning voor een goed seizoen. Als je verliest van Salzburg, kun je de EL in, ook mooi voor Twente. Ik volg het voetbal in Oostenrijk niet op de voet, maar zo fantastisch deden ze het niet in Europa tot nu toe. En het blijft voetbal, het is niet altijd de beste die wint, dus hup Twente hup!

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:46
Salzburg lijkt me toch wel een maatje te groot voor Twente. Sterkere selectie, of Twente moet geluk hebben dat de sterkhouders van Salzburg dan net niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Pep Lijnders is daar nu hoofdcoach, kan zowel positief als negatief iets zijn. Positief omdat hij het bij NEC niet echt als hoofdcoach heeft kunnen waarmaken en negatief omdat hij mogelijk Twente al redelijk kent als Nederlander zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
bregweb schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:05:
Zie het als beloning voor een goed seizoen. Als je verliest van Salzburg, kun je de EL in, ook mooi voor Twente. Ik volg het voetbal in Oostenrijk niet op de voet, maar zo fantastisch deden ze het niet in Europa tot nu toe. En het blijft voetbal, het is niet altijd de beste die wint, dus hup Twente hup!
Ja precies, ik vind het allang mooi dat we weer Europese wedstrijden hebben in de groepsfase van een hoofdtoernooi. Qua niveau zou Conference League beter passen schat ik zo in, maar voor het aanzien en de centen speel je liever CL of EL. Op papier is de selectie van Salzburg inderdaad stukken beter, of in elk geval meer waard. Maar dat geldt ook voor Feyenoord en Ajax. En toch is Twente vorig seizen boven Ajax geeindigd en is er over 2 wedstrijden met 2-1 van Feyenoord gewonnen.
Een voordeel voor Twente is dat de ploeg nagenoeg intact is gebleven. Smal en Unuvar zijn vertrokken en voor die linkerkant zijn Ltaief en Kuipers al vroeg aangetrokken als vervangers. Enige aderlating is dat Sadilek voorlopig is geblesseerd. Maar goed, er staat al meteen een goed ingespeeld team, daarmee ben je m.i. zeker niet kansloos deze ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 22 juli 2024 @ 12:16:
Wat ik wel weer typisch vind is dat er voor Twente tussen deze twee wedstrijden een duel met NEC op de rol staat. Daar is CL toch wel iets te belangrijk voor nietwaar inclusief die shitload aan bonuspunten die je krijgt.
Kan gewoon doorgeschoven worden toch? Gebeurd toch wel vaker de afgelopen jaren in het begin van de competitie?

https://eredivisie.nl/nie...ramma-eredivisie-2024-25/
PSV, Feyenoord, FC Twente, AZ, Ajax en Go Ahead Eagles hebben zich geplaatst voor Europees voetbal. FC Twente, Ajax en Go Ahead Eagles spelen mogelijk Europese play-offs en hebben de mogelijkheid om de competitiewedstrijd tussen hun twee play-off-duels te verplaatsen naar midweeks in september. Dit omdat deze Europese wedstrijden van groot belang zijn om het hoofdtoernooi van de UEFA-clubcompetities te bereiken.
Overigens is september een ramvolle maand, je wint er misschien iets mee voor je Europese kwalificatie maar in de ED maak je het jezelf weer lastig.

30/31 aug 1 sept - Eredivisie ronde 4
7 & 10 sept - Interland :/
14 sept - Eredivisie ronde 5
17/18/19 sept - Europees Champions League
20/21/22 sept - Eredivisie ronde 6
25/26 sept - Europees Europa League
27/28/29 sept - Eredivisie ronde 7
1/2/3 okt - Europeese CL/EL/UCL.

Je zou als Twente doorgaat in de CL dus alleen rond de 25e of als ze doorgaan in de EL rond de 18e kunnen inhalen.
T-MOB schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:47:
[...]
Qua niveau zou Conference League beter passen schat ik zo in, maar voor het aanzien en de centen speel je liever CL of EL.
Qua centen zit de CL zover boven EL dat het verschil tussen ECL en EL zowat niet noemenswaardig is.

[ Voor 41% gewijzigd door PolarBear op 22-07-2024 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-06 17:04
Lijnders bij Salzburg kan wel eens een zegen zijn voor Twente. Was bij NEC totaal niet onder de indruk van wat hij leverde.

Mocht Ajax winnen dan wordt het Panathinaikos of het Bulgaarse FK Botev Plovdiv (wie kent ze niet).
Qua affiche is Panathinaikos mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Family Guy schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:04:
@Harribo

Wat vind jij van Twente in de CL dan?
Ze zitten er nog niet in toch? Eerst nog voorrondes.

Ik gun die dromende cowboys uit Twente wel hun succes.
Vrees alleen dat werkelijkheid wat roet in het eten gooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:59:
Vorig jaar in de Griekse competitie 4e geworden achter PAOK/AEK/Olympiacos. Voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 22:08
Al iets bekend over de nummer 1 of 2 of is dat op een andere datum/tijdstip?

[ Voor 34% gewijzigd door carpebios op 22-07-2024 14:28 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2094984

PolarBear schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:57:
Kan gewoon doorgeschoven worden toch? Gebeurd toch wel vaker de afgelopen jaren in het begin van de competitie?
Alleen de competitieronde die valt tussen de wedstrijden van de laatste voorronde, de play-off ronde. Voor Twente is dat Heerenveen thuis. Het staat overigens in het stukje dat je quote.

en hebben de mogelijkheid om de competitiewedstrijd tussen hun twee play-off-duels te verplaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 2094984

carpebios schreef op maandag 22 juli 2024 @ 14:19:
Als je naar de loting van de league fase vraagt, die is op vrijdag 30 augustus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Anoniem: 2094984 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 14:35:
[...]

Alleen de competitieronde die valt tussen de wedstrijden van de laatste voorronde, de play-off ronde. Voor Twente is dat Heerenveen thuis. Het staat overigens in het stukje dat van de quote.

en hebben de mogelijkheid om de competitiewedstrijd tussen hun twee play-off-duels te verplaatsen
Ah ja je hebt gelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
carpebios schreef op maandag 22 juli 2024 @ 14:19:
Nou er is wel iets bekend, en dat is een voorlopige pot indeling.

https://kassiesa.net/uefa/seedcl2024.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rqJQXBloWWQ4p72I4cLp1g1ZUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gDVvLiLTKlLBEeo0ocRrjXoR.png?f=user_large

Nu kan er nog heel wat veranderen afhankelijk van de kwalificaties. Maar Pot 1 staat redelijk vast en als ik het goed interpreteer Pot 2 ook redelijk (als Glasgow zich niet kwalificeert en er dus een team met een lage coefficient zich kwalificeert dan schuift AC Milaan door). Dus de Nederlandse clubs in Pot 3.

Je weet dus in ieder geval de mogelijke tegenstanders voor 2 wedstrijden (Pot1) en de meerderheid van de tegenstanders uit Pot2.

En je weet dat Feyenoord en PSV niet tegen elkaar kunnen komen.

Voor de rest is het nog wachten op de warme ballen :P

Nog even als reminder, de groepsfase is veranderd. In de CL en EL doen 36 teams mee. De teams worden verdeel in 4 potten, je speelt 8 wedstrijden, uit elke pot twee tegenstanders. Enkele wedstrijden geen uit/thuis mee. Er komt 1 stand van de 36 teams. De top 8 gaat door, de 16 daaronder spelen een tussenronde en de onderste 8 zijn in februari klaar in Europa. Daarna normale knockout.

ECL idem maar dan met 36 tegenstanders in 6 potten en slechts 1 tegenstander per pot. Dus 6 wedstrijden.

Na de groepsfase kan je dus niet meer een competitie lager verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik wou dat ik de vormgever voor Feyenoord was, want dan had je nu geld verdiend met nauwelijks werk uit voeren |:(. Er is namelijk een "nieuw" logo.
Zoek de verschillen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GTF3qLDW0AEY_hU?format=jpg

Al is het gelukkig niet zo'n modern gedrocht geworden, die je de laatste jaren geregeld langs ziet komen bij allerlei clubs.

[ Voor 21% gewijzigd door Pompi op 22-07-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:15
Pompi schreef op maandag 22 juli 2024 @ 16:03:
Ik wou dat ik de vormgever voor Feyenoord was, want dan had je nu geld verdiend met nauwelijks werk uit voeren |:(. Er is namelijk een "nieuw" logo.
Zoek de verschillen:
[Afbeelding]

Al is het gelukkig niet zo'n modern gedrocht geworden, die je de laatste jaren geregeld langs ziet komen bij allerlei clubs.
Is dat nu een andere tint rood, of komt dat door het weghalen van die gouden streep?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bregweb schreef op maandag 22 juli 2024 @ 16:07:
[...]

Is dat nu een andere tint rood, of komt dat door het weghalen van die gouden streep?
Als ik het filmpje op hun twitter pagina mag geloven wel ja.

Verder o.a.:
spoiler:
F anders gecentreerd
De tekst anders gepositioneerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Waarom zijn die gouden bolletjes geen sterren? Maakt het mooier ‘denk ik’.

Overigens ik heb bij Ajax nog niks gehoord over een linksback, rechtsback en ‘6’. Moet ik me al zorgen maken zo vroeg in het seizoen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
Typhone schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:36:

Overigens ik heb bij Ajax nog niks gehoord over een linksback, rechtsback en ‘6’. Moet ik me al zorgen maken zo vroeg in het seizoen? :)
Rechtsback gaat ook niet komen verwacht ik met Rensch en als backup Gaai?

Maar het probleem is dat Ajax eerst moet verkopen voordat ze kunnen kopen en dat valt nu nog tegen, zie bijv: https://www.ajaxfanatics....voor-frustratie-bij-ajax/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco

Misschien kunnen ze net als Dortmund 20 miljoen bieden voor Schouten :X

Wat is Dortmund denkende dat de meest dragende speler van PSV, met een 4 jarig contract en (een van de) beste spelers van NL van het afgelopen EK voor 20 miljoen kan ophalen?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ze houden bij Feyenoord niet zo van ster allures zoals bij Ajax. Gewoon je best doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:48:
[...]

Ze houden bij Feyenoord niet zo van ster allures zoals bij Ajax. Gewoon je best doen!
Hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag Harribo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:22:
[...]

Rechtsback gaat ook niet komen verwacht ik met Rensch en als backup Gaai?

Maar het probleem is dat Ajax eerst moet verkopen voordat ze kunnen kopen en dat valt nu nog tegen, zie bijv: https://www.ajaxfanatics....voor-frustratie-bij-ajax/
Die staan beide op de transferlijst toch? Zo niet motie van wantrouwen richting bestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
ElPaco schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:27:
[...]

Wat is Dortmund denkende dat de meest dragende speler van PSV, met een 4 jarig contract en (een van de) beste spelers van NL van het afgelopen EK voor 20 miljoen kan ophalen?
Dat is echt typisch Dortmund. Ze geven (bijna) nooit meer dan €30m uit aan een transfer. Om die reden zal PSV dan ook geen zaken doen met Dortmund voor Schouten en Bakayoko bv. Ik zou Schouten trouwens wel willen zien in de La Liga. We hebben te weinig internationals in de La Liga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
Duitse tak van Sky Sports verwacht ook dat Brobbey opgehaald kan worden voor 25 a 30 miljoen :+

Buitenlandse media denken dat de eredivisie een koopjesvijver is volgens mij

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
[...]

Zeker te laag, maar ik moet de eerste club nog tegenkomen die meteen een maximaal bod doet.
Iedere kopende club wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en iedere verkopende club wil het onderste uit de kan.

[ Voor 4% gewijzigd door JEightyFive op 23-07-2024 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Gynnad schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:16:
En dat is ook zo. Alleen Ajax weet fatsoenlijke bedragen te vangen voor spelers.
[...]

Los even van het bod zou ik het voor de ontwikkeling van Schouten goed vinden om zo'n stap te maken. Voor mij echt de verrassing van dit EK (in Oranje) en ik ben nieuwsgierig hoe gemakkelijk hij de stap naar bijv. de Bundesliga gaat zetten :)
Trishul schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:54:
We hebben te weinig internationals in de La Liga spelen.
Hoezo vind je dat? Zo enorm goed is la liga toch ook niet?

[ Voor 64% gewijzigd door ephymerous op 23-07-2024 11:27 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:59

Agent47

I always close my contracts.

Duitse tak van Sky Sports verwacht ook dat Brobbey opgehaald kan worden voor 25 a 30 miljoen :+

Ja joh. Atletico dacht Hancko ook ff voor 25 miljoen op te halen. Heeft nog een contract tot 2028. Als die bij Atletico had gespeeld was die 100 miljoen + geweest.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:59

Agent47

I always close my contracts.

ephymerous schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:23:
[...]

En dat is ook zo. Alleen Ajax weet fatsoenlijke bedragen te vangen voor spelers.
30 miljoen voor Wieffer is niet gek hoor wat Feyenoord gedaan heeft. Je moet eigenlijk steeds hopen op een Premier League club. Die hebben dat aan tv geld al.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Agent47 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:24:
[...]

30 miljoen voor Wieffer is niet gek hoor wat Feyenoord gedaan heeft. Je moet eigenlijk steeds hopen op een Premier League club. Die hebben dat aan tv geld al.
Dat is dan ook de enige positieve uitzondering :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zolang NL clubs niet in staat zijn forse salarissen te betalen blijft het goedkoop spelers halen in NL.
Een clown met voetbalschoenen verdient in Duitsland al snel 6 miljoen per jaar. Dan is een 4 jarig resterend contract al minstens 25 miljoen waard terwijl diezelfde speler (Bergwijn) bij Ajax dan nog max 8 waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
ephymerous schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:23:
[...]

[...]

Los even van het bod zou ik het voor de ontwikkeling van Schouten goed vinden om zo'n stap te maken. Voor mij echt de verrassing van dit EK (in Oranje) en ik ben nieuwsgierig hoe gemakkelijk hij de stap naar bijv. de Bundesliga gaat zetten :)

[...]

Hoezo vind je dat? Zo enorm goed is la liga toch ook niet?
Naja, tweede competitie van Europa volgens velen. Tactisch en vurig spel ook. Altijd goed om in je selectie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Trishul schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:33:
[...]

Naja, tweede competitie van Europa volgens velen. Tactisch en vurig spel ook. Altijd goed om in je selectie te hebben.
De Premier League is een beetje een kitsch competitie. Helemaal niet zo goed als iedereen beweert in mijn ogen. Ga je naar de Championship kijken dan is dat prachtig. Duitsland tweede divisie is ook geweldig mooi om te volgen. PL ben ik een paar jaar terug een paar keer bij wedstrijden geweest (op uitnodiging, niet omdat ik zelf zo'n fan ben) en dat viel mij heel erg tegen. Maar ook de sfeer bij het alom geprezen Liverpool was dramatisch. Ik denk zonder gekheid dat het gezelliger is bij PEC Zwolle. Een enkele keer hoor je daar wat en YNWA maar over het algemeen is het buitenlands (Indisch en Chinees) klapvee wat er zit. Wij horen voornamelijk hier dingen over het machtige 'willekeurige club X' maar als je ze ziet spelen tegen een laagvlieger soms dan valt dat allemaal reuze mee.

Vooral die lui die de CL uitzenden tetteren voornamelijk over de sfeer in de stadions daar maar dat staat ver van de realiteit af :)

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 23-07-2024 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Typhone schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:44:
[...]

De Premier League is een beetje een kitsch competitie. Helemaal niet zo goed als iedereen beweert in mijn ogen. Ga je naar de Championship kijken dan is dat prachtig. Duitsland tweede divisie is ook geweldig mooi om te volgen. PL ben ik een paar jaar terug een paar keer bij wedstrijden geweest (op uitnodiging, niet omdat ik zelf zo'n fan ben) en dat viel mij heel erg tegen. Maar ook de sfeer bij het alom geprezen Liverpool was dramatisch. Ik denk zonder gekheid dat het gezelliger is bij PEC Zwolle. Een enkele keer hoor je daar wat en YNWA maar over het algemeen is het buitenlands (Indisch en Chinees) klapvee wat er zit. Wij horen voornamelijk hier dingen over het machtige 'willekeurige club X' maar als je ze ziet spelen tegen een laagvlieger soms dan valt dat allemaal reuze mee.

Vooral die lui die de CL uitzenden tetteren voornamelijk over de sfeer in de stadions daar maar dat staat ver van de realiteit af :)
Tnx voor het delen van je ervaringen met wedstrijden in de PL. Dat gevoel had ik ook een beetje. Overdreven gedoe allemaal daar terwijl de sfeer bij bv. een Dortmund, Schalke, Feyenoord, Ajax, Barcelona, Atletico enz. indrukwekkender is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Dat is inderdaad wel veel voor een speler die op hoger niveau de 45 minuten niet vol kan maken en heel vaak geblesseerd is. ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

20m met bonussen naar 30, Feyenoord verkoopt een jongere versie van hem voor 30, dus zo absurd is dat niet?
Ik vind 50m voor een 28 jarige die net 1 seizoen gepresteerd heeft rijkelijk enthousiast in de huidige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:19:
[...]

Dat is inderdaad wel veel voor een speler die op hoger niveau de 45 minuten niet vol kan maken en heel vaak geblesseerd is. ;)
Je leeft in 2022 denk ik. Wil je vorig seizoen van PSV zo graag nog een keer herbeleven? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:31:
[...]

20m met bonussen naar 30, Feyenoord verkoopt een jongere versie van hem voor 30, dus zo absurd is dat niet?
Ik vind 50m voor een 28 jarige die net 1 seizoen gepresteerd heeft rijkelijk enthousiast in de huidige markt.
Schouten een jongere versie van... Wieffer? Lol 8)7

Bovendien is Schouten 27, dus die zit in de prime van zijn carrière. Beste speler van halve finalist op een EK, dus 50 miljoen is zeker niet te veel.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:44:
[...]

Er zijn meer clubs dan Liverpool en Chelsea enzo he..
Ben zelf bij West Brom-Man Utd geweest een aantal jaar terug en daar was de sfeer echt fantastisch. En de bak lawaai die uit het uitvak kwam was indrukwekkend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:32:
[...]

Je leeft in 2022 denk ik. Wil je vorig seizoen van PSV zo graag nog een keer herbeleven? :P
Ik weet niet wat dat met Brobbey te maken heeft, wat ik wel weet is dat Ajax afgelopen seizoen met hem het héél goed gedaan heeft.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:59:
Lijnders bij Salzburg kan wel eens een zegen zijn voor Twente. Was bij NEC totaal niet onder de indruk van wat hij leverde.

Mocht Ajax winnen dan wordt het Panathinaikos of het Bulgaarse FK Botev Plovdiv (wie kent ze niet).
Die man was veel te ver voor NEC en een veel hoger niveau gewend. Nu bij Salzburg gaat ie spelers trainen die wel wat kunnen, itt de Ted vd Paverts en Guus Joppens destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:33:
[...]

Bovendien is Schouten 27, dus die zit in de prime van zijn carrière. Beste speler van halve finalist op een EK, dus 50 miljoen is zeker niet te veel.
Even beter lezen.
En nu is halve finale ineens een prestatie, terwijl je geen fatsoenlijk team tegen bent gekomen tot die halve finale? Los daarvan maken een leuk seizoen Eredivisie en 3 leuke wedstrijden op een EK je geen 50m waard. Een talent wat nog veel verder kan groeien misschien.
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:35:
[...]

Ik weet niet wat dat met Brobbey te maken heeft, wat ik wel weet is dat Ajax afgelopen seizoen met hem het héél goed gedaan heeft.
Je hebt het over 45min volspelen en veel geblesseerd.. dat was in 2022. Hij maakt nu gewoon volle wedstrijden en gaat daarin ook in de laatste minuten nog gewoon volle bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Maar PSV wil hem niet kwijt. Dus dan kan je vragen wat je wil.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:33:
[...]

Haha 50 miljoen. Op z’n 27e. 7 jaar te laat om in de buurt van zo’n bedrag te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:45:
[...]

Maar PSV wil hem niet kwijt. Dus dan kan je vragen wat je wil.
Het mag altijd. Maar een absurd hoge vraagprijs wil dus niet zeggen dat het bod wat gedaan was (die 30m incl bonussen) niet heel reëel is en zo liet je het wel overkomen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voetbal International meldt vanochtend dat het uiterst onzeker is dat Diant Ramaj ook komend seizoen de eerste keeper is onder de lat bij Ajax. De veertigjarige routinier Remko Pasveer lijkt vooralsnog de voorkeur te krijgen van trainer Francesco Farioli.
Ik mag toch hopen dat dit niet waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:55:
[...]

Eerst maar eens afwachten. Ze hebben iets gevonden om over te schrijven o.b.v. de laatste wedstrijd waarin Pasveer startte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
[...]

Dan mis je nog het opvallendste uit dat VI artikel en dat ze overwegen om hem te verkopen. Lekker korte termijn bestuur in plaats van lange termijn visie, maar verbaasd mij niks van Kroes en zijn grote mond maar nauwelijks prestaties tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:43:
[...]
Even beter lezen.
En nu is halve finale ineens een prestatie, terwijl je geen fatsoenlijk team tegen bent gekomen tot die halve finale? Los daarvan maken een leuk seizoen Eredivisie en 3 leuke wedstrijden op een EK je geen 50m waard. Een talent wat nog veel verder kan groeien misschien.
Altijd mooi hoe Ajacieden hun eigen prestaties flink over weten te hypen en andermans prestaties downplayen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...
[...]
Je hebt het over 45min volspelen en veel geblesseerd.. dat was in 2022. Hij maakt nu gewoon volle wedstrijden en gaat daarin ook in de laatste minuten nog gewoon volle bak.
Ik bedoelde niet te weten niet wat nog zo'n seizoen van PSV willen met Brobbey te maken had. Afgelopen seizoen was ook niet heel representatief toch? Vandaar dat ik ook zeg een niveautje hoger en het wordt alweer flink minder met hem. Maar jij mag vooral geloven dat hij 30m waard is, prima hoor.

*knip*
Niet op de man.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:34 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:38:
[...]

Die man was veel te ver voor NEC en een veel hoger niveau gewend. Nu bij Salzburg gaat ie spelers trainen die wel wat kunnen, itt de Ted vd Paverts en Guus Joppens destijds.
Nog steeds geen niveau Liverpool, dus wie zegt dat het nu wel goed gaat?
Daarbij wil een goede assistent nog niet perse een goede hoofdtrainer maken. We zullen zien, maar ik acht Twente niet bij voorbaat kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:06:
[...]

Altijd mooi hoe Ajacieden hun eigen prestaties flink over weten te hypen en andermans prestaties downplayen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...
Als je vervolgens zelf stigma's en stereotyperingen in je argumentatie gaat gebruiken, zet dat je argument niet veel kracht bij.

Schouten en 20 miljoen is wat mij betreft een eerlijke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
[...]
Dat werkt ook regelmatig de andere kant op.
Speelt Ajax een Juventus of Real Madrid scheel dan zijn er genoeg die weer zeggen: ja maar speler x of y was er niet, B elftal, ze zijn niet meer wat ze geweest zijn, blabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

SterqVerhael schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:18:
[...]

Als je vervolgens zelf stigma's en stereotyperingen in je argumentatie gaat gebruiken, zet dat je argument niet veel kracht bij.
Als ze onjuist zouden zijn, wel ja...
Helemaal prima dat jij dat een eerlijke prijs vindt!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

JEightyFive schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:19:
[...]

Dat werkt ook regelmatig de andere kant op.
Speelt Ajax een Juventus of Real Madrid scheel dan zijn er genoeg die weer zeggen: ja maar speler x of y was er niet, B elftal, ze zijn niet meer wat ze geweest zijn, blabla.
Dat is niet regelmatig, dat was vroeger :9 :9 :9

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:19:
[...]

Als ze onjuist zouden zijn, wel ja...
Dus omdat jij dat vindt is het opeens waar. Dat maakt je verhaal nog zwakker. Het helpt gewoon niet als je een hele groep over één kam scheert. Just saying.

Vindt Schouten overigens een hele mooie speler, die ik graag bij Ajax had gezien. Dat Dortmund achter hem aan zit is ook meer dan logisch. Hij zou er prima passen. Alleen tegen Engeland en Frankrijk kwam hij er veel minder aan te passen. De enige grote elftallen die we tegen zijn gekomen op het EK.

[ Voor 31% gewijzigd door SterqVerhael op 23-07-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

SterqVerhael schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:21:
[...]

Dus omdat jij dat vindt is het opeens waar. Dat maakt je verhaal nog zwakker. Het helpt gewoon niet als je een hele groep over één kam scheert. Just saying.
Dat zeg ik helemaal nergens, dat is aan mensen om zelf te oordelen. 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Wie overhype ik dan? Dat ik bv vind dat Ajax Brobbey niet voor minder dan 50 moet verkopen, wil niet zeggen dat ie 50m waard is. Precies dezelfde situatie als Schouten bij PSV nu dus.
Ik bedoelde niet te weten niet wat nog zo'n seizoen van PSV willen met Brobbey te maken had. Afgelopen seizoen was ook niet heel representatief toch? Vandaar dat ik ook zeg een niveautje hoger en het wordt alweer flink minder met hem. Maar jij mag vooral geloven dat hij 30m waard is, prima hoor.
Ik zei dat je in het verleden (specifiek: 2022, dus voor afgelopen seizoen) leefde omdat je het hebt over Brobbey en 45minuten net volmaken. Dat was iets onder Ten Hag, niet afgelopen seizoen.
Dat je dan de grap niet begrijpt over vorig seizoen nog een keer mee willen maken, tja, blijkbaar was die grap dan niet duidelijk genoeg ofzo...

*knip*

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

SterqVerhael schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:18:
[...]

Afgezet tegen een geblesseerde Wieffer is dat echt kul dus. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:33:
[...]

Wie overhype ik dan? Dat ik bv vind dat Ajax Brobbey niet voor minder dan 50 moet verkopen, wil niet zeggen dat ie 50m waard is. Precies dezelfde situatie als Schouten bij PSV nu dus.

[...]

Ik zei dat je in het verleden (specifiek: 2022, dus voor afgelopen seizoen) leefde omdat je het hebt over Brobbey en 45minuten net volmaken. Dat was iets onder Ten Hag, niet afgelopen seizoen.
Dat je dan de grap niet begrijpt over vorig seizoen nog een keer mee willen maken, tja, blijkbaar was die grap dan niet duidelijk genoeg ofzo...
Maar in 2023 hoefde hij amper meters te maken omdat het hele elftal voor geen meter liep. Dus dan is de 90 minuten volmaken wel makkelijker he? Niet voor niets wordt er nu met een schuin oog gekeken of Farioli überhaupt wel gecharmeerd is van deze spierbonk, en dat men benieuwd is of hij zijn arbeid zonder balbezit wel gaat leveren. En als dat hij dat wel gaat doen, haalt hij de 90 minuten niet hoor. Daar ben ik van overtuigd.

En nee, die 'grap' was totaal niet duidelijk ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:38:
[...]

Maar in 2023 hoefde hij amper meters te maken omdat het hele elftal voor geen meter liep. Dus dan is de 90 minuten volmaken wel makkelijker he? Niet voor niets wordt er nu met een schuin oog gekeken of Farioli überhaupt wel gecharmeerd is van deze spierbonk, en dat men benieuwd is of hij zijn arbeid zonder balbezit wel gaat leveren. En als dat hij dat wel gaat doen, haalt hij de 90 minuten niet hoor. Daar ben ik van overtuigd.

Je heb vorig seizoen (op de wedstrijden tegen PSV na) dus geen enkele wedstrijd van Ajax gekeken, dat is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
*knip*
Niet reageren kan ook.

[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:40:
[...]

Je heb vorig seizoen (op de wedstrijden tegen PSV na) dus geen enkele wedstrijd van Ajax gekeken, dat is wel duidelijk.
Ik heb genoeg gezien, maar prima. De tijd zal het leren!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:35 . Reden: Niet constructief ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:49
[...]

Nou bij Bologna speelde die ook goed hoor alleen dat zagen wij niet of te weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

bie100 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:54:
[...]

Nou bij Bologna speelde die ook goed hoor alleen dat zagen wij niet of te weinig :)
Nee dat telt niet want hij draagt een PSV shirtje. En dat is altijd reden om te downplayen ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Waarom denk je dat ik vanochtend al een motie van wantrouwen wilde indienen. Daar gaan we wéééééééééér hetzelfde riedeltje in. Seizoen 3 op rij,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
Veel zin in het nieuwe seizoen. Hopelijk weet Priske de lijn Slot goed voort te zetten...

Ga donderdag ook gewoon lekker de voorrondes Europees kijken. En heb mezelf een jaartje ESPN kado gedaan, na veel aandringen voor een tientje p/'m kunnen afdingen bij Ziggo.

Laat het maar weer losbarsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:54:
[...]

En daarom heeft PSV 15m voor hem betaald. Dan verklaart een goed seizoen Eredivisie (wat echt wel minder niveau is dan Serie A) + een paar wedstrijden CL en EK ineens een waardestijging van 35m? Dat vind ik dus nogal overtrokken. Dan snap ik eerder dat PSV 50m+ denkt te kunnen krijgen voor Bakayoko.
Los daarvan zie ik ook het verschil van 20m niet tussen hem of Wieffer, die ook nog eens 3 jaar jonger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:09:
[...]

Waarom denk je dat ik vanochtend al een motie van wantrouwen wilde indienen. Daar gaan we wéééééééééér hetzelfde riedeltje in. Seizoen 3 op rij,
De Deense bondscoach is inmiddels beschikbaar... het kan nog ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-06 11:48
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:38:
[...]

Als je alleen al kijkt naar zn gemaakt minuten 22/23 ten opzichte van 23/24, 2040 en 3369 zie je dat je opmerking gewoon weinig hout snijdt. Maar ook hier zal je wel weer met de volgende drogreden aan komen zetten. In de wedstrijden van Ajax die ik heb gezien vorig jaar (en geloof me, dat waren er veels te veel) was Brobbey iig het spaarzame lichtpuntje die bovendien ook nog eens enorm veel arbeid en loopwerk verrichte.
Dat hij absoluut een geschiedenis heeft van overbelasting en te weinig inhoud zal denk ik niemand hier betwisten, maar vorig jaar was dat iig niet meer zo'n groot probleem als voorheen.

Voor je hierboven aangehaalde statements zie ik overigens graag bronnen want ik heb dat met mijn gekleurde bril nog nergens voorbij zie komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Henkie_NtA op 23-07-2024 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Henkie_NtA schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:55:
[...]

Als je alleen al kijkt naar zn gemaakt minuten 22/23 ten opzichte van 23/24, 2040 en 3369 zie je dat je opmerking gewoon weinig hout snijdt. Maar ook hier zal je wel weer met de volgende drogreden aan komen zetten. In de wedstrijden van Ajax die ik heb gezien vorig jaar (en geloof me, dat waren er veels te veel) was Brobbey iig het spaarzame lichtpuntje die bovendien ook nog eens enorm veel arbeid en loopwerk verrichte.
Dat hij absoluut een geschiedenis heeft van overbelasting en te weinig inhoud zal denk ik niemand hier betwisten, maar vorig jaar was dat iig niet meer zo'n groot probleem als voorheen.

Voor je hierboven aangehaalde statements zie ik overigens graag bronnen want ik heb dat met mijn gekleurde bril nog nergens voorbij zie komen.
*knip*
Flamen laten we.

Maar dan even over de 90 minuten Brobbey. In 43 wedstrijden heeft hij 3369 minuten gemaakt. Dat zijn gemiddeld 78 minuten per wedstrijd.

In de eredivisie zit hij op 80 minuten gemiddeld. In totaal heeft hij 16 wedstrijden 90 minuten gespeeld, dat is nog niet de helft... En dat in een elftal dat amper draaide. Gaat het niveau omhoog, dan gaat ook de belasting van Brobbey omhoog. En dat hij een van de lichtpuntjes was, ben ik het zeker mee eens. Enfin, mijn opmerking snijdt dus gewoon hout.

Iedereen verwacht dat Ajax het dit jaar beter gaat doen, dat verwacht ik zelf ook, maar ik denk niet dat Brobbey het daardoor ook beter gaat doen. We zullen het zien ;)

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:31 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:36:
In de eredivisie zit hij op 80 minuten gemiddeld. In totaal heeft hij 16 wedstrijden 90 minuten gespeeld, dat is nog niet de helft... En dat in een elftal dat amper draaide. Gaat het niveau omhoog, dan gaat ook de belasting van Brobbey omhoog. En dat hij een van de lichtpuntjes was, ben ik het zeker mee eens. Enfin, mijn opmerking snijdt dus gewoon hout.
Je opmerking slaat nergens op, want je noemde 45 minuten... *knip*'

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:35 . Reden: Daar is de topic report voor. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

*knip*
Je kan ook ophouden met olie op het vuur te gooien.

[ Voor 113% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:36 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Doe mij een plezier en zoek dezelfde statistieken eens uit voor Luuk de Jong. Is die dan ook zo breekbaar?

Aangezien je dat ongetwijfeld niet gaat doen (mij een plezier doen), heb ik het maar vast gekeken.
12 eredivisie wedstrijden van 90 min. 82 minuten gemiddeld per wedstrijd over het hele seizoen. Best wel heel erg vergelijkbaar met Brobbey he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:46:
Doe mij een plezier en zoek dezelfde statistieken eens uit voor Luuk de Jong. Is die dan ook zo breekbaar?

Aangezien je dat ongetwijfeld niet gaat doen (mij een plezier doen), heb ik het maar vast gekeken.
12 eredivisie wedstrijden van 90 min. 82 minuten gemiddeld per wedstrijd over het hele seizoen. Best wel heel erg vergelijkbaar met Brobbey he?
*knip*
Niet constructief.

[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2024 10:36 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Brobbey raakte afgelopen seizoen geblesseerd door de te hoge belasting op hem in de bizarre 5-4-1 opstelling. Bergwijn en Berghuis waren geblesseerd en er was te weinig kwaliteit op de vleugels. Ik vind het nog knap wat Brobbey in die wedstrijden liet zien door steeds de bal op he middenveld op te halen, zoveel mogelijk bij zich te houden en evt. af te geven aan een inlopende middenvelder. Maar ja, dat houdt geen spits vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Trishul schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:05:
Brobbey raakte afgelopen seizoen geblesseerd door de te hoge belasting op hem in de bizarre 5-4-1 opstelling. Bergwijn en Berghuis waren geblesseerd en er was te weinig kwaliteit op de vleugels. Ik vind het nog knap wat Brobbey in die wedstrijden liet zien door steeds de bal op he middenveld op te halen, zoveel mogelijk bij zich te houden en evt. af te geven aan een inlopende middenvelder. Maar ja, dat houdt geen spits vol.
Hij was zeker een van de lichtpuntjes ja.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

ESPN meldt het ook, en zelfs dat Ramaj nu per direct zou willen vertrekken. Nu heb ik het nog niet van een fatsoenlijke bron gezien maar toch klinkt het niet heel tof.

Toegegeven, Pasveer brengt meer rust en voetbal dan Ramaj en heeft een betere uitstraling qua professionaliteit. Dat ligt wellicht bij Farioli gunstig maar je weet ook dat één bal die verkeerd aan komt en de tengels van Pasveer liggen weer in gruzelementen. Ik zou het nogal een gok vinden als ze het op deze manier spelen, mede omdat ik denk dat Rulli niet gaat zitten wachten tot hij Pasveer weer voorbij kan en dan zit je met Gorter. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:57
We mogen hier toch ook allemaal van mening verschillen? Ik ben voor Feyenoord, vind doorgaans @toolkist een vrij realistische en prettige discussiepartner en ken @Family Guy eigenlijk helemaal niet. Maar met andere clubvoorkeuren kijk je automatisch gekleurd. Ik vind, net als @toolkist, 30 miljoen voor Wieffer ook te weinig als PSV 50 voor Schouten vraagt. En net als @Family Guy vind ik Brobbey ook geen megatalent dat 50 miljoen op moet brengen. Ik vind het maar een matige en vrij beperkte spits en denk dat hij in een grotere competitie de intensiteit totaal niet aan kan. Er is een reden dat hij bij Leipzig ook geen minuten kreeg he? Tuurlijk zal hij inmiddels belastbaarder zijn, maar het voelt altijd alsof het wachten is tot hij weer omvalt met kramp of geblesseerd raakt.

Verder ben ik het ook oneens met @D-e-n over Feyenoord onder Priske. Ik denk namelijk dat je met twee extra wingbacks (waar er op rechts eentje bij moet als Geertruida vertrekt) er voor zorgt dat je buitenspelers meer aan de binnenkant kunnen gaan spelen en je daardoor juist tegen teams die inzakken meer opties hebt als je daar technisch vaardige spelers voor de kleine ruimte als Stengs en Ivanusec kan afwisselen met snellere spelers als Paixao.

Maar dat kunnen we toch prima uitspreken zonder het op de man te spelen?
Pagina: 1 ... 5 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken