[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.543 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Henkie_NtA schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:35:
Nee maar mocht Ajax deze laatste ronde verliezen gaan ze wel naar de Conference League.
Technisch gezien is dit toch juist de eerste ronde van de EL? Het is geen kwalificatieronde meer maar de EL playoff-ronde. Technisch gezien kan je dus wel van de EL naar de CfL vallen bij verlies.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

JEightyFive schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:38:
[...]

3 punten aan het begin zijn net zo veel waard als 3 punten op het einde. Veel duurder dan ze verspelen tegen een middenmoter uit de KKD komen ze bijna niet.
Het zijn nu drie punten. Als je toch die blessuregolf krijgt die hij nu probeert te voorkomen had je wellicht nu drie punten meer gehad maar hoeveel had je er dan later nog verloren. Dat kunnen er dan zomaar tien zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:53
Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:39:
[...]

Technisch gezien is dit toch juist de eerste ronde van de EL? Het is geen kwalificatieronde meer maar de EL playoff-ronde. Technisch gezien kan je dus wel van de EL naar de CfL vallen bij verlies.
:+ tjongejonge
_O-

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

JEightyFive schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:38:
3 punten aan het begin zijn net zo veel waard als 3 punten op het einde. Veel duurder dan ze verspelen tegen een middenmoter uit de KKD komen ze bijna niet.
Jawel hoor, punten verspelen tegen je directe concurrenten :)

En nee, dat is NAC hopelijk niet :P :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-10 11:38
Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:41:
[...]

Het zijn nu drie punten. Als je toch die blessuregolf krijgt die hij nu probeert te voorkomen had je wellicht nu drie punten meer gehad maar hoeveel had je er dan later nog verloren. Dat kunnen er dan zomaar tien zijn.
Het kunnen er 10 zijn, het kunnen er 20 zijn, het kunnen er ook 0 zijn. Dat is natuurlijk niet te meten. Als hij wel zijn sterkste opstelling het veld in had gestuurd had je alsnog niet kunnen weten of dat de oorzaak van een latere blessuregolf was geweest. Die kan nu nog steeds gebeuren.

Feit is wel dat je nu al 3 punten kwijt bent.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-10 11:38
Han schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:47:
[...]

Jawel hoor, punten verspelen tegen je directe concurrenten :)

En nee, dat is NAC hopelijk niet :P :+
Tegen je directe concurrenten kan je een keer punten verspelen. Dat zijn gewoon moeilijke wedstrijden. Des te belangrijker zijn de punten tegen dit soort laagvliegers, anders maak je het jezelf wel heel erg moeilijk.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

JEightyFive schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:49:
Het kunnen er 10 zijn, het kunnen er 20 zijn, het kunnen er ook 0 zijn. Dat is natuurlijk niet te meten. Als hij wel zijn sterkste opstelling het veld in had gestuurd had je alsnog niet kunnen weten of dat de oorzaak van een latere blessuregolf was geweest. Die kan nu nog steeds gebeuren.
Mwoah, de historie en situatie omtrent fitheid is verre van hypothetisch. Volgens hem was dit de sterkst mogelijke opstelling. De redenatie dat een heel andere opstelling wel gegarandeerd drie punten had opgeleverd is een stuk meer hypothetisch dan dat veel spelers nu nog gammel zijn. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:49:
[...]

Feit is wel dat je nu al 3 punten kwijt bent.
Hoezo zou een andere opstelling zo zeker beter zijn?
Gaaei<-> Rensch Geen verschil
Janse <-> Baas Janse speelde een stuk beter dan Baas vorige wedstrijd
Mannsverk<->Henderson zal een verzwakking zijn ja
vd Boomen <-> Taylor is gelijkwaardig slecht\
Hlynsson <-> Fitz Jim is allebei ruk++
Godts<->Forbs, Godts is beter in vorm dan Forbs
Brobbey<->Akpom is in principe een vooruitgang
Traoré<->Berghuis is de enige echt grote verzwakking

En als je ziet wat Bergwijn brengt is die nog lang niet toe aan een basisplaats.

En verder:
Ruildeal staat op klappen: Noppert wil naar Ajax, maar Gorter zegt af
Dankjewel Gorter.

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:39:
Een speler die voorronden heeft gespeeld en getransfereerd wordt mag pas vanaf de competitie fase voor zijn nieuwe club Europees spelen.

Daarmee zijn de play-offs gewoon de vierde kwalificatieronde.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

De watcher van VI gaf een redenatie dat Noppert wel een fijne rustige tweede keeper zou zijn, maar volgens mij was hij juist niet tevreden over zijn rol. Dus waarom zou je dan verwachten dat hij geen eerste keeper zou willen worden? En ik vind hem (nog) niet goed genoeg om zomaar even als beoogd eerste keeper te bestempelen.
Geeft je te denken dat Ramaj misschien toch wel heul erg ontevreden is achter de schermen? En Gorter misschien ook wel? Dat het meer is om de rust te bewaren of zo?

Verpats Gorter maar gewoon aan een grotere club, kan hij daar denken dat hij beter is dan hij is en alsnog banken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:24:
Een speler die voorronden heeft gespeeld en getransfereerd wordt mag pas vanaf de competitie fase voor zijn nieuwe club Europees spelen.

Daarmee zijn de play-offs gewoon de vierde kwalificatieronde.
Die argumentatie ben ik het niet mee eens, dat zijn losse regels. Maar je hebt wel gelijk dat het nog als een soort kwalificatie gezien wordt, want de coëfficiënten gaan pas tellen vanaf de groepsfase.
Verwarrend weer hoe de UEFA die naamgeving bedacht heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
Han schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:51:
[...]
Ondergeschikt betekend wat anders dan onbelangrijk. Maar de prioriteit ligt op dit moment bij het behalen van de EL. Dat je hierdoor schade oploopt aan het begin van de competitie is jammer, maar niet onoverkomelijk.
Met de huidige kwaliteiten bij Ajax kan het zomaar eens wél onoverkomelijk zijn :P

Ze lijken ook niet echt échte versterkingen te halen zover. Dus in welk opzicht heb je er vertrouwen in dat ze die schade wel even inlopen?

( En dan bedoel ik even in vergelijking met Twente en AZ. Dat zijn de directe concurrenten.)

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2024 15:34 ]

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:25:
Geeft je te denken dat Ramaj misschien toch wel heul erg ontevreden is achter de schermen?
Zou ik ook zijn als je ingeruild wordt door een 40jaar oude knar die niks beter kan dan jij

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:32:
[...]

Met de huidige kwaliteiten bij Ajax kan het zomaar eens wél onoverkomelijk zijn :P

Ze lijken ook niet echt échte versterkingen te halen zover. Dus in welk opzicht heb je er vertrouwen in dat ze die schade wel even inlopen?

( En dan bedoel ik even in vergelijking met Twente en AZ. Dat zijn de directe concurrenten.)
Voor nu zijn PSV en Feyenoord net zo directe concurrent. Zeker Feyenoord, als die thuis punten verliezen tegen Willem II zijn ze niks verder dan Ajax ;)

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:45:
[...]

Voor nu zijn PSV en Feyenoord net zo directe concurrent. Zeker Feyenoord, als die thuis punten verliezen tegen Willem II zijn ze niks verder dan Ajax ;)
Hahahahaha, daar is de Amsterdamse bluf toch nog :+

Maar zonder gekheid. Feyenoord heeft natuurlijk een veel beter team en staf op het moment. 1 of 2 gerichte versterkingen en we doen gewoon mee voor het kampioenschap.

PSV idem, al rammelt het daar wel wat in de verdediging.

Dat kan je van Ajax niet zeggen. Die moeten ongeveer het hele team reviseren. Maar dan wel zonder centen, met een TD waar je je vraagtekens bij kan plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:49:
[...]

Maar zonder gekheid. Feyenoord heeft natuurlijk een veel beter team en staf op het moment. 1 of 2 gerichte versterkingen en we doen gewoon mee voor het kampioenschap.
Ik vind het knap dat je kunt spreken over 'veel beter', volgens mij is dat een kwalificatie die niet veel mensen hier in dit topic aandurven ;). De staf van Priske is bijna net zo nieuw als de staf van Farioli :P
Dat kan je van Ajax niet zeggen. Die moeten ongeveer het hele team reviseren. Maar dan wel zonder centen, met een TD waar je je vraagtekens bij kan plaatsen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn m.i. maar een aantal plekken waarop je moet reviseren. Niet het volledige elftal ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:42:
Zou ik ook zijn als je ingeruild wordt door een 40jaar oude knar die niks beter kan dan jij
Nee hoor, dat zou bij mij lood om oud ijzer zijn. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Outerspace schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:52:
[...]

Ik vind het knap dat je kunt spreken over 'veel beter', volgens mij is dat een kwalificatie die niet veel mensen hier in dit topic aandurven ;). De staf van Priske is bijna net zo nieuw als de staf van Farioli :P

[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn m.i. maar een aantal plekken waarop je moet reviseren. Niet het volledige elftal ;)
Gezien het aantal kansen was dat gelijkspel tegen Wilhelm zwei een one in a million. Tegen Zwolle waren ze effectiever met de kansen, zonder echt goed te spelen. Meteen grote uitslag. Dus atm (ook met vorig seizoen in het achterhoofd, waarvan het elftal toch grotendeels overeind is gebleven) durf ik voor het eerst in hele hele lange tijd met zekerheid te stellen dat Feyenoord momenteel beter is dan Ajax qua team. Creatieve middenvelder en degelijke RB halen en je bent er wel.

Bij Ajax moet je 2 nieuwe backs, een centrale verdediger (die hebben ze wel bijna of helemaal binnen inmiddels van Juve?), creatieve middenvelders (Henderson en Berghuis ok, de rest is eigenlijk gewoon slecht), en qua aanval kan er ook eigenlijk nog wel e.e.a. verbeterd worden om echt weer de stap terug te maken naar enkele jaren geleden. Alhoewel. Brobbey, Bergwijn, Akpom Forbs..... Heeft Ajax wel degelijke aanvallers? Alleen over Brobbey en heel misschien Bergwijn (maar die doet vaker niet mee dan wel) twijfel ik een beetje. De rest is eigenlijk gewoon niet goed genoeg.

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2024 16:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

[...]

Hahaha wat een beetje Amsterdamse bluf al niet voor Rotterdamse bluf kan triggeren. Je beseft je dat deze instelling lijnrecht staat op wat je tot nu toe voor vertrouwen in Feyenoord geuit hebt? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:06:
[...]

Hahaha wat een beetje Amsterdamse bluf al niet voor Rotterdamse bluf kan triggeren. Je beseft je dat deze instelling lijnrecht staat op wat je tot nu toe voor vertrouwen in Feyenoord geuit hebt? :D
Ja, moet je nagaan hoe hoog ik het huidige Ajax heb staan :+ Maar bij Ajax staat nog steeds grotendeels hetzelfde matige elftal van vorig jaar er. En gezien het gebrek aan salarisbudget en transferbudget zie ik daar niet snel verandering in komen. Over enkele jaren bouwen doen ze vast weer mee, maar dit seizoen zal dat nog niet zo ver zijn ;)

Tegen Zwolle was het niet supergoed, maar wel degelijk. En ze benutten de kansen. Daar lag het aan vorig jaar.

Als ze naast Stengs nog een creatieveling aantrekken en een rechtsback (Nieuwkoop kan echt niet meer) ga ik er vertrouwen in hebben. Zeker ook omdat PSV afgelopen weekend die winst ook niet verdiende. Vorig seizoen oogden ze veel beter.

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2024 16:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nieuwe CL hymne: https://x.com/Vladislav136412/status/1826150177389887834

Niet dat het mij verder veel boeit, maar ben er niet echt kapot van. Wat te licht en te veel gefiedel er in gefrot wat mij betreft. Maar ja, daar hoef ik dit seizoen toch niet naar te luisteren.

Dat komt volgend jaar wel weer als we wel CL spelen en ik @LZ86 zit te narren omdat we toch boven Feyenoord geëindigd zijn. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Maakt de schitterende NAC avatar vanavond weer plaats voor de vertrouwde avatar? Oftewel, wint Ajax vanavond in de Europa League kwalificatie van het Poolse Jagiellonia?

Of de poll het inmiddels weer doet, dat zien we vanzelf wel. Anders gewoon met potlood doorhalen wat niet van toepassing is ;)

Poll: Jagiellonia vs Ajax
Winst Jagiellonia
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406704&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

*update:
de poll werkt wel maar laat geen resultaten zien. Als je via de site van de poll creator op "polls waar je in gestemd hebt" klikt en je klikt deze poll aan dan zou je de tussenstand moeten kunnen zien.
Ik heb een mailtje gestuurd en het probleem aangekaart. To be continued...

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2024 17:35 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-10 04:37
[...]

Je kan toch niet anders concluderen dan dat Feyenoord de torenhoge favoriet is?

Met AZ als eerste gevaarlijke outsider en daarna PSV en Twente. AZ kan voor mijn gevoel het meeste verrassen en sterk uit de hoek komen, Twente is het meest stabiel en zal weinig weggeven. En PSV heeft voorin het meeste creativiteit en kwaliteit maar heeft geen enkele organisatie van achteruit.

Ajax past mijn inziens niet in dat rijtje en zou maximaal 5e kunnen worden als er geen gekke dingen gebeuren.

• LZ86
Bao_mi1 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:27:
[...]

Met AZ als eerste gevaarlijke outsider en daarna PSV en Twente. AZ kan voor mijn gevoel het meeste verrassen en sterk uit de hoek komen, Twente is het meest stabiel en zal weinig weggeven. En PSV heeft voorin het meeste creativiteit en kwaliteit maar heeft geen enkele organisatie van achteruit.

Ajax past mijn inziens niet in dat rijtje en zou maximaal 5e kunnen worden als er geen gekke dingen gebeuren.
Torenhoog? Nee zover durf ik niet te gaan.

Ik zie PSV nog steeds al lichte favoriet. Vlak daarachter Feyenoord en dan op gepaste afstand Twente en AZ.

Daaronder stuivertje wisselen tussen de tradiditonele middenmoot en Ajax. Afhankelijk van de rest van de transferwindow. Met licht voordeel voor Ajax. Vorig seizoen waren Heerenveen, Utrecht en Vitesse natuurlijk bizar slecht. Dat was een gelukje voor Ajax. Of dat dit seizoen weer zo is wordt afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2024 18:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:05
Waarom zou een PSV zonder achterhoede boven Feyenoord staan? De 1e en 2e keeper en de complete verdediging is straks weg. Daarvoor in de plaats hebben we een nummer 10 als RB uit de jeugd (Ledezma) en Oppegaard, die nog niet echt heeft laten zien veel te kunnen, behalve penalties veroorzaken.

WoT stats

• LZ86
ElPaco schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:59:
Waarom zou een PSV zonder achterhoede boven Feyenoord staan? De 1e en 2e keeper en de complete verdediging is straks weg. Daarvoor in de plaats hebben we een nummer 10 als RB uit de jeugd (Ledezma) en Oppegaard, die nog niet echt heeft laten zien veel te kunnen, behalve penalties veroorzaken.
Omdat PSV nog altijd erg makkelijk scoort. En PSV zal toch echt nog wel wat halen verdedigend?

• toolkist
  • Niet online
[...]

Betere staf? Serieus? Volgens mij kotste je Priske vorige week nog uit?

Nieuwkoop als rechtsback zegt genoeg toch? *;
Kijk maar uit dat jullie straks niet met Ueda als 1e spits zitten, er is zoveel gerommel rond Gimenez dat ik die nog prima zie vertrekken. Net als Geertruida, en die laat een gapend gat achter als ie gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:14:
[...]

Ja, moet je nagaan hoe hoog ik het huidige Ajax heb staan :+
Ajax heeft nog steeds een speciaal plekje in je hart, dat weet jij en dat weten wij O-)

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:19:
[...]

Betere staf? Serieus? Volgens mij kotste je Priske vorige week nog uit?

[...]

Nieuwkoop als rechtsback zegt genoeg toch? *;
Kijk maar uit dat jullie straks niet met Ueda als 1e spits zitten, er is zoveel gerommel rond Gimenez dat ik die nog prima zie vertrekken. Net als Geertruida, en die laat een gapend gat achter als ie gaat.
Priske had door dat "zijn" systeem niet boven de club staat en gooide het tegen Zwolle weer over de SLotboeg. Dat vond ik sterk en realistisch van m. Waar ik m de eerste pot inderdaad minder aardig vond, heeft dat een hoop goed gemaakt.

Nieuwkoop is inderdaad armoe troef. Die moet wijken. Geertruida gaat niet zomaar weg, ik heb hoop dat de boel blijft zitten. Zeker als Gimenez blijft. Die heeft aangegeven (en ernaar gehandeld) Feyenoord en CL voetbal niet zomaar op te geven. En Ueda is inmiddels ook een vervanger voor, ik zie t ook niet in m zitten en gelukkig heeft de club geacteerd op zijn matige optredens.

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2024 18:25 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:05
LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:15:
[...]

Omdat PSV nog altijd erg makkelijk scoort. En PSV zal toch echt nog wel wat halen verdedigend?
Toen Boscagli en Benitez nog zouden blijven had ik er wel vertrouwen in, maar die 2 zijn de basis van je achterhoede. Je moet nu dus een goede keeper hebben, een centrale verdediger die meteen leider van de verdediging kan zijn (Flamingo is dat nu namelijk niet). Daarnaast mis je nu nog een links en rechts achter.

Ze zullen vast nog wat halen, maar het seizoen is al begonnen en je begint letterlijk op 0.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:27:
[...]

PSV is huizenhoge favoriet. Maar weinig teams in de Eredivisie die PSV af kunnen straffen op het gebrek aan wat goede verdedigers. En PSV scoort zoveel, die paar extra tegendoelpunten compenseren ze wel.
Feyenoord is veel te afhankelijk van Stengs, die gaan die race tegen PSV nooit volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:24:
[...]

PSV is huizenhoge favoriet. Maar weinig teams in de Eredivisie die PSV af kunnen straffen op het gebrek aan wat goede verdedigers. En PSV scoort zoveel, die paar extra tegendoelpunten compenseren ze wel.
Feyenoord is veel te afhankelijk van Stengs, die gaan die race tegen PSV nooit volhouden.
Precies wat ik denk.

Tenzij Luuk de Jong geblesseerd raakt zie ik PSV gewoon kampioen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 12-10 21:14
@LZ86
Als Geertruida blijft zetten we die toch gewoon rechtsback?

Over Nieuwkoop gesproken: ik hoop wel dat Priske die wingbacks alleen voor een paar CL duels bewaart. Want dat vond ik nog het ergste: dat hij dan je aanval op rechts moest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-10 22:36
PSV kan zomaar in elkaar zakken dit seizoen. Genoeg kansen voor de anderen, wie had dat gedacht.

Vorig seizoen goed gespeeld maar echt niet ongenaakbaar, en nu helemaal met die flut verdediging.

[ Voor 34% gewijzigd door AMARONE op 22-08-2024 18:34 ]

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:22:
[...]

Priske had door dat "zijn" systeem niet boven de club staat en gooide het tegen Zwolle weer over de SLotboeg. Dat vond ik sterk en realistisch van m. Waar ik m de eerste pot inderdaad minder aardig vond, heeft dat een hoop goed gemaakt.

Nieuwkoop is inderdaad armoe troef. Die moet wijken. Geertruida gaat niet zomaar weg, ik heb hoop dat de boel blijft zitten. Zeker als Gimenez blijft. Die heeft aangegeven (en ernaar gehandeld) Feyenoord en CL voetbal niet zomaar op te geven. En Ueda is inmiddels ook een vervanger voor, ik zie t ook niet in m zitten en gelukkig heeft de club geacteerd op zijn matige optredens.
Ik zie hem de tactiek zo weer omgooien de volgende wedstrijd. Wat betreft Gimenez en Geertruida, we zullen zien.
Heb je die vervanger van Ueda al zien spelen? Type Dirk Kuijt klinkt voor mij als een speler die ook zomaar Pratto kan imiteren.
En het lijkt iig een driftkikker te zijn, 38x geel in 160 wedstrijden als spits?

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

Ik zie hem de tactiek zo weer omgooien de volgende wedstrijd. Wat betreft Gimenez en Geertruida, we zullen zien.
Heb je die vervanger van Ueda al zien spelen? Type Dirk Kuijt klinkt voor mij als een speler die ook zomaar Pratto kan imiteren.
En het lijkt iig een driftkikker te zijn, 38x geel in 160 wedstrijden als spits?
Zolang ie maar meer goals dan gele kaarten aaneen rijgt vind ik het best >:)

• Bao_mi1
LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:26:
[...]

Precies wat ik denk.

Tenzij Luuk de Jong geblesseerd raakt zie ik PSV gewoon kampioen worden.
Luuk de Jong met een blessure zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk. Als we Veerman of Schouten een langere tijd kwijt zijn wordt het een ramp. Dat zag je vorig seizoen ook rond die periode waar PSV van Utrecht verloor.

@toolkist in december speelt PSV achtereenvolgens tegen Utrecht, Twente, Heerenveen, Feyenoord en AZ. Als dan inderdaad een van de sterkhouders langdurig geblesseerd is, de druk oploopt en het ritme door een gebrek aan zelfvertrouwen weg is, dan kan je in die periode zomaar in 4 van de 5 wedstrijden punten verliezen.

Scorende vermogen is leuk, maar het fundament van het elftal achterin is veel belangrijker.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:15
Bao_mi1 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:39:
[...]

Luuk de Jong met een blessure zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk. Als we Veerman of Schouten een langere tijd kwijt zijn wordt het een ramp. Dat zag je vorig seizoen ook rond die periode waar PSV van Utrecht verloor.

@toolkist in december speelt PSV achtereenvolgens tegen Utrecht, Twente, Heerenveen, Feyenoord en AZ. Als dan inderdaad een van de sterkhouders langdurig geblesseerd is, de druk oploopt en het ritme door een gebrek aan zelfvertrouwen weg is, dan kan je in die periode zomaar in 4 van de 5 wedstrijden punten verliezen.

Scorende vermogen is leuk, maar het fundament van het elftal achterin is veel belangrijker.
Was een gelijkspelletje tegen Utrecht, maar goed voelde wel als nederlaag vanwege record. Maar goed Schouten of Veerman zou idd wat lastiger zijn (vooral Schouten, want verdedigend is het toch al een gatenkaas). Als de Jong geblesseerd zou zijn, kan Pepi eindelijk eens wat spelen, zou ook wel leuk zijn om even te zien.

Zie PSV overigens wel nog altijd gewoon als kampioenskandidaat en zeker niet als een outsider (zelfs AZ hoger inschatten? Dat gaat wel ver). Wel even afwachten hoe dat met die verdediging gaat aflopen, maar denk/hoop dat dat allemaal uiteindelijk wel goed gaat komen en Boscagli ook gewoon gaat blijven voor een jaartje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:52
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Berghuis, Henderson, Taylor; Forbs, Akpom, Godts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IoSnMdbwyYawg_BsSFm2hXOsPsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AGNQSrzPhVyAoamL0RrgRxUF.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
Hopen maar dat ze de Polen kunnen pakken. Met deze opstelling denk ik er het mijne van.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
Vooruitgang jongens. Farioli heeft het elftal vandaag maar op 7 ipv 8 plekken gewijzigd!

• toolkist
  • Niet online
Lekkere pass alweer van Pasveer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Whoepsie

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:46
Ok. Strak begin.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Mijn god, lekker slapen met z’n allen zeg :/

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 19:15
De polen waren al begonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Goed begin is het halve werk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
klasse redding...

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:23
Leek buitenspel maar in de herhaling duidelijk niet.
Die aanvaller een stuk beter bij de les.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:52

Typhone

Who Dares Wins

Ze zijn scherp en gemotiveerd. Dat verwacht je van Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Haal baas er maar van af. Hoezo laat je je tegenstander op die positie zonder druk sowieso inschieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Singing Driesje Noppert! Driesje Noppert is great!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik zit nog niet eens jongens, doe eens rustig. :z

Afgelopen week heb ik mij verbaasd over hoe vaak ik 3-0 winst voor Ajax of makkelijk en dergelijke teksten langs hoorde komen in de media. Het worden gewoon weer twee zware potten, we zijn gewoon nog niet ver genoeg voor makkelijke wedstrijden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Man, wat is er toch met het Nederlandse voetbal aan de hand. Van PSV en Feyenoord kun je weinig verwachten, dat zijn we gewend. Maar Ajax tegen zo'n nietszeggend clubje alweer achter pff.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Vorige week live op ziggo en nu niet? Zit ik dan weer mooi…

discogs

• sNielz123
Leek ook buitenspel

• cheiron
Haha, ok. Zo makkelijk kan het gaan met 1 goede steekbal

Flickr PSN ID= cheironnl

• ephymerous
Haha 1-1 alweer :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:55

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YoklSKyRH_5W4a4LzreThz1Rxz0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large
Fijn, scorende spits zonder 100 kansen nodig te hebben.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:07
Mooie pass van Berghuis!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Die zat er lekker in.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:58
Dingdong schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:54:
Man, wat is er toch met het Nederlandse voetbal aan de hand. Van PSV en Feyenoord kun je weinig verwachten, dat zijn we gewend. Maar Ajax tegen zo'n nietszeggend clubje alweer achter pff.
Lol

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
Maakt hem mooi af, maar allememaggies, er is echt 0,0 beleving in dat stadion. Ja, ze zingen maar er gaat niemand uit z’n plaat bij een goal. Leek net wel alsof het publiek niet eens door had dat ze voor stonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Deze leek wel buitenspel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Mooi doelpunt van Brobbey he Sierd? :F

Wel fijn dit, misschien wil iemand hem nu wel kopen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• sNielz123
Dingdong schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:54:
Dit moet je inderdaad wel winnen. JAG is geen NAC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
Dit wordt een doodnormale 9-9 vanavond.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verreweg de belangrijkste speler in de selectie nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
sNielz123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:57:
[...]

Don’t feed the troll jongens ;)

XXXVI

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:19

Agent47

I always close my contracts.

Wist het wel. Had both teams to score moeten doen, binnen 10 min geld verdiend :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• sNielz123
Holk schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:57:
Maakt hem mooi af, maar allememaggies, er is echt 0,0 beleving in dat stadion. Ja, ze zingen maar er gaat niemand uit z’n plaat bij een goal. Leek net wel alsof het publiek niet eens door had dat ze voor stonden
Lijkt wel Coronatijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cD9lMd-wDO3XWVCG2FEfXtcvURA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ln4O0w7x8xAMjbmyy9kbH4se.jpg?f=fotoalbum_large

Marktwaarde gaat €15 miljoen omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zoveel ruimte krijgt Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Dacht wel hetzelfde inderdaad. Maar miste het klinische applaus 10 seconden na de goal :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

loewie1984 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:55:
Vorige week live op ziggo en nu niet? Zit ik dan weer mooi…
Heb je Ziggo inmiddels al gevonden? Ze doen het gewoon live hoor :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
Zo’n Godts laat vandaag in 15 minuten meer zien dan die Bergwijn in twee seizoenen. Het is verschrikkelijk dat die gast nog bij Ajax speelt.

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2024 21:01 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Superkiwi schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:00:
[...]

Volgens mij bedoelt hij dat er geen livestream op YouTube lijkt te zijn, terwijl dat voor eerdere Europese wedstrijden wel het geval was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
ephymerous schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:01:
Zo’n Godts laat vandaag in 15 minuten meer zien dan die Bergwijn in twee seizoenen. Het is verschrikkelijk dat die gast nog bij Ajax speelt.
Zelfs in de zandbak willen ze hem niet hebben. Raken ze aan de zandkorrels niet kwijt ;)

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
Berghuis krijgt echt alle tijd en ruimte om iets te verzinnen.

• toolkist
  • Niet online
Mag Godts niet naar Hato spelen ofzo?

• cheiron
Dat mag gewoon op doel Godts

Flickr PSN ID= cheironnl

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

sNielz123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:57:
[...]
Minstens gelijk moet toch lukken.
Ik had nog nooit van Jag gehoord, dat was toch de kampioen van Polen afgelopen seizoen? Dan moeten we ook niet de fout maken ze te onderschatten.
Hup Ajax!

• Holk
Godts, kop eens op doel ipv terug te leggen. 3 keer is scheepsrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:03:
[...]

Minstens gelijk moet toch lukken.
Ik had nog nooit van Jag gehoord, dat was toch de kampioen van Polen afgelopen seizoen? Dan moeten we ook niet de fout maken ze te onderschatten.
Hup Ajax!
Team schijnt leeggekocht te zijn. verloren 4-1 van Bodo Glimt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Superkiwi schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:00:
[...]

Ja via ziggo go free

discogs

• sNielz123
Op dat verdwaalde goaltje na zijn die Polen niet veel.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Bao_mi1 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:02:
[...]

Volgens mij bedoelt hij dat er geen livestream op YouTube lijkt te zijn, terwijl dat voor eerdere Europese wedstrijden wel het geval was.
Was dat niet gewoon omdat ze toen problemen met de app hadden? Soort backup.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:05:
[...]

Team schijnt leeggekocht te zijn. verloren 4-1 van Bodo Glimt
Oh, dan wordt het een eitje! Daar wonnen wij in februari nog van ;)

• sNielz123
Droevig. Corner genomen en duurt 3 minuten voor de bal in de 16 is.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Een blinde bal door het midden, hoe bestaat het dat op professioneel niveau zo'n bal nog gespeeld wordt :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:32
Sierd heeft aandelen in Godts.

• toolkist
  • Niet online
Klasse hoe je die bal verspeelt doordat je niet durft te koppen Taylor... bril-jant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Holk schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:03:
Godts, kop eens op doel ipv terug te leggen. 3 keer is scheepsrecht
Told ya

• Dingdong
Lol

• LZ86
Nette goal

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YoklSKyRH_5W4a4LzreThz1Rxz0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Fijn, nare bijsmaak is weggespoeld. Nu kunnen ze hopelijk de score verder uitbouwen en dan hoeft de thuiswedstrijd niet zo'n probleem meer te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dingdong
Goede scheidsrechter trouwens. Laat alles gewoon lekker doorspelen en fluit niet om het minste geringste

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Superkiwi Je avatar al bijna onder de delete knop?

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 38 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken