liefst een relaxte donderdag volgende week ja, zo vlak voor de KlassiekerMiki schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:16:
Fijn, nare bijsmaak is weggespoeld. Nu kunnen ze hopelijk de score verder uitbouwen en dan hoeft de thuiswedstrijd niet zo'n probleem meer te worden.
Sutalo speelt met vuur...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
ok als er zoveel vastgehouden mag worden gaat Brobbey dit geen leuke wedstrijd vinden om te spelen
Godts heeft een linker been om op te staan, jemig
Godtsamme, hier moet je beter mee omgaan jongen!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
90% van de tijd wordt daar een penalty gegeven.
Commentaar van Sierd loopt trouwens willekeurig voor en achter bij mij. Best vervelend.
Commentaar van Sierd loopt trouwens willekeurig voor en achter bij mij. Best vervelend.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zeker wel. En een halve liter bier was 2.50 euroLZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:19:
Is er geen VAR? Daar hadden de Polen een pingel moeten krijgen
Toch mooi man, dadelijk 8 EL avondjes met El Sierd achter de microfoon. Ik hoor ‘m normaliter niet, maar kan me er met de Ajax wedstrijden toch kostelijk mee vermaken 😂.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Heb ik de eerste wedstrijd en 85 min van de tweede wedstrijd gemist? Want dit lelijk heen en weer geren voetbal zie je normaal alleen in de laatste minuten van een wedstrijd als 1 ploeg nog moet scoren om door te gaan en er vol voor gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 22-08-2024 21:23 ]
Aardige combinatie daar.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kijk je een andere wedstrijd? Ze spelen best aardig.Pompi schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:23:
Heb ik de eerste wedstrijd en 85 min van de tweede wedstrijd gemist? Want dit lelijk heen en weer geren voetbal zie je normaal alleen in de laatste minuten van een wedstrijd als 1 ploeg nog moet scoren om door te gaan en er vol voor gaat.
probeert ie niet weer de naam van die nr 72 uit te spreken?sNielz123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:22:
Sierd stottert hier. Ne ne neemtum
maar godts ga eens oefenen op schieten zeg....
De combinaties lijken er wel nu te komen, je ziet best veel patronen in de opbouw nu. Toch best knap wat Farioli voor elkaar heeft gekregen wat 3 coaches niet gelukt is.
Je moet voortaan streamen als je geen Ziggo hebt, wel gratis.Advizor schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:25:
Deze pot is niet te zien op het open kanaal?
Ziggo denkt dat mensen hier voor betalen
Gratis account maken en de app op je tv installeren.Advizor schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:25:
Deze pot is niet te zien op het open kanaal?
Ziggo denkt dat mensen hier voor betalen
Haha, lekker keepertje
Flickr PSN ID= cheironnl
Godts is wel ontzettend lekker aanwezig en bezig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prima keeper om over te nemen of in te ruilen voor Pasveercheiron schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:30:
Haha, lekker keepertje
Dan rijst wel de vraag of Farioli dat gewoon erg goed doet of dat die andere drie padvinders er gewoon écht niets van kunnen.Miki schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:25:
De combinaties lijken er wel nu te komen, je ziet best veel patronen in de opbouw nu. Toch best knap wat Farioli voor elkaar heeft gekregen wat 3 coaches niet gelukt is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat tweedeGonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Dan rijst wel de vraag of Farioli dat gewoon erg goed doet of dat die andere drie padvinders er gewoon écht niets van kunnen.
Ajax speelt inderdaad best lekker. Voetballend dus wel goed, alleen ontbreekt het nog aan echte kwaliteit om het af te maken.
Er lijkt bij te tegenstander ook niet echt een lijn in te ontdekken. Ajax is (veel) sterker, maar de passing van de tegenstander helpt ze ook behoorlijk bij vlagen zodat ze druk erop kunnen houden.
Er zit in elk geval (veel) beleving in bij het team en er wordt flink energie in gestoken. Dat is wel anders dan de meeste wedstrijden het afgelopen seizoen.
[ Voor 19% gewijzigd door jbdeiman op 22-08-2024 21:35 ]
De opbouw bij Ajax is nog steeds heel traag. Maar de spelers van JAG hebben ook niet altijd haast om terug te komen om te verdedigen. Het blijft veel uit stilstand voetballen terwijl je ziet wat 1 steekpass al doet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Er wordt nauwelijks hoog druk op Ajax gezet. Dus dat is lekker ballen en laat hun positief zien. Ze zijn er nog lang niet.
⏩ PVOutput☀️
Het loopt wel beter, maar de tegenstander laat het ook toe. Tegen een team wat verdedigend goed staat ga je die ruimte niet krijgen. Wel goed voor het zelfvertrouwen, mits ze er 1-4 van maken vandaag
Zo Alex Pastoor is wel positief over Ajax. Zou die solliciteren naar een toekomstige baan?
Is ook nog een Amsterdammer natuurlijk.
Als je het ziet en puur focust op Ajax (en met afgelopen seizoen in het achterhoofd) zijn er genoeg positieve dingen te ontdekken, maar het lijkt mij wat vroeg voor dergelijke positiviteit. We hebben al vaker een best leuke helft gezien, waarbij het na wisselingen minder werd.Trishul schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:44:
Zo Alex Pastoor is wel positief over Ajax. Zou die solliciteren naar een toekomstige baan?
En de tegenstander is ook niet echt beter dan NAC als je ziet hoe zwak de passing is bij die spelers.
Ow dat is wel een dwaling van de scheids, die kaart voor Taylor
Polen hebben last van de vallende ziekte in de tweede helft
Dit zijn wel grote kansen hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat is dit voor een achterlijke scheids? 1e keer in z'n leven dat ie mag fluiten ofzo?
Leek toch een prima sliding. Wat doet de scheids opeens in de tweede helft?
Flickr PSN ID= cheironnl
De scheidsrechter laat nu wat steekjes vallen. Vond oprecht dat hij goed floot in de eerste helft.
En dan als scheidsrechters en bonden janken dat er zoveel commentaar is en je dus maar nieuwe regels invoert om scheidsrechters te beschermen. Geef ze gewoon verplicht 2000 cursus ofzo.
Volgens mij hebben ze die scheids wat geld gegeven in de rust ofzo. Ineens is alles een overtreding en zelfs geel waard.
Ajax had al met 1-5 of 1-6 voor moeten staan. Het aantal kansen dat ze niet weten af te maken gaat nog wel een dingetje worden. Hopelijk lukt het ze nog om een scorende spits aan te trekken.
Kans van Akpom net had erin gezeten mits die been er niet tussen zat.Miki schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:00:
Ajax had al met 1-5 of 1-6 voor moeten staan. Het aantal kansen dat ze niet weten af te maken gaat nog wel een dingetje worden. Hopelijk lukt het ze nog om een scorende spits aan te trekken.
Dus ja, beetje pech.
⏩ PVOutput☀️
Ja het is wel vervelend inderdaad, maar als je gewoon weer gaat voetballen en die bal niet zo makkelijk inlevert heb je die 'overtredingen' ook niet nodig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Slaat nergens op wat de scheids doet in de tweede helft. Al twee gele kaarten waarvan de eerste 100% onzin was.
Ik zou als Ajax zijnde een klacht indienen bij de UEFA.
1-3 maken en thuis uitspelen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zo ging het vorige week ook mis tegen Panathinaikos. Zeker Forbs maakt echt niks af.Miki schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:00:
Klagen heeft nooit zin bij de UEFA. Feyenoord kreeg toen in de Kuip tegen Wolfsberger 3(!!!) penalties tegen. Kansloos die hele UEFATrishul schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:01:
Slaat nergens op wat de scheids doet in de tweede helft. Al twee gele kaarten waarvan de eerste 100% onzin was.
Kijk je ook echt? Forbs schoot hem net nog heel prima in, alleen erg goed verdedigd.Aghanim schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:01:
[...]
Zo ging het vorige week ook mis tegen Panathinaikos. Zeker Forbs maakt echt niks af.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yes! Lekker. Wat een geklungel achterin bij JAG
Flickr PSN ID= cheironnl
Op zich, eindelijk een fatsoenlijk hard schot van Taylor. Meestal zijn dat van die rollertjes..
⏩ PVOutput☀️
Eindelijk die marge van 2!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zeker kijk ik en in alle wedstrijden dit seizoen heb ik Forbs nog weinig goed zien doen. Maakt geen acties en geel doelpunten. Kan alleen hard rennen maar ontbeert techniek. Ik snap niet waarom die opgesteld blijft worden eerlijk gezegd.Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:02:
[...]
Kijk je ook echt? Forbs schoot hem net nog heel prima in, alleen erg goed verdedigd.
En dan moet je Taylor wisselen omdat de scheids 't bril is vergeten. Altijd leuk...
“Zijn wij nou zo goed of zijn zij nou zo slecht?”
Het laatste, kampioen van Polen die volgende week in Amsterdam waarschijnlijk met een nieuwe coach aan de kant komt opdagen, wat zijn die slecht zeg
Het laatste, kampioen van Polen die volgende week in Amsterdam waarschijnlijk met een nieuwe coach aan de kant komt opdagen, wat zijn die slecht zeg
Hoe is deze ploeg ooit kampioen van Polen geworden? Er zit echt helemaal geen voetbal in dat team. Dit zijn zeker aanvallend makke schapen.
Mee eens. Het is een ietwat blind paard en heeft het niveau gewoon niet. Zie dat ook niet snel veel beter worden, daarvoor is hij technisch te ondermaats. Kan ook slechts iets met 1 been, dus daarin ook nog beperkt.Aghanim schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:07:
[...]
Zeker kijk ik en in alle wedstrijden dit seizoen heb ik Forbs nog weinig goed zien doen. Maakt geen acties en geel doelpunten. Kan alleen hard rennen maar ontbeert techniek. Ik snap niet waarom die opgesteld blijft worden eerlijk gezegd.
Hé prima positie voor de return en de coëfficiënt
Omdat anders Berghuis rechtsbuiten moet, niet omdat omdat Forbs er zo goed in is.Aghanim schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:07:
Zeker kijk ik en in alle wedstrijden dit seizoen heb ik Forbs nog weinig goed zien doen. Maakt geen acties en geel doelpunten. Kan alleen hard rennen maar ontbeert techniek. Ik snap niet waarom die opgesteld blijft worden eerlijk gezegd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit telt toch allemaal nog niet voor de coëfficiënten?Agent47 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:11:
Hé prima positie voor de return en de coëfficiënt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Penalty is het niet? Sierd z’n bril kwijt?
Poh wat zit die Sierd de Vos er vaak langs met zn commentaar
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gelukkig geen Brobbey
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Lekkere marge en hattrick Akbam!
⏩ PVOutput☀️
Deze wedstrijd niet, de gevolgen wel.Martinusz schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:12:
[...]
Dit telt toch allemaal nog niet voor de coëfficiënten?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een weelde!
Flickr PSN ID= cheironnl
Hahahaha, die gozer van JAG wilde de bal om snel het spel te vervatten. Die had een wedje uit staan op een +5
Ook niet toch? Zijn toch al zeker van Europees voetbal (COL of EL)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lekker man, en morgen ligt er een bod van 30M op tafel voor Akpom.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Meteen een strik er omheen doen en met priority versturen.Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:15:
Is de Poolse databundel op of heb alleen ik slecht beeld?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
No way, 45 minimaal nu. Europese doelpuntenmachine.Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:15:
Als Akpom er 3 begint te maken weet je pas echt met wat voor ‘n tegenstander je te maken hebt.
Wat een geluk toch ook met die penalty’s tegen Pana he. Nu makkelijk EL en anders hoogstwaarschijnlijk niet eens Europees voetbal gehad..
Wat een geluk toch ook met die penalty’s tegen Pana he. Nu makkelijk EL en anders hoogstwaarschijnlijk niet eens Europees voetbal gehad..
Of je EL of CL gaat spelen heeft wel gevolgen. Daar zit nog wat verschil in.Martinusz schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:14:
[...]
Ook niet toch? Zijn toch al zeker van Europees voetbal (COL of EL)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Henderson die gewoon 3x meer wil dan vd Boomen en hem er keihard uit sprint....
Absoluut welMartinusz schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:12:
[...]
Dit telt toch allemaal nog niet voor de coëfficiënten?
Hoezo geluk?AntraXxX schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:16:
Als Akpom er 3 begint te maken weet je pas echt met wat voor ‘n tegenstander je te maken hebt.![]()
Strik er omheen.Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:15:
Maar waarom is Godts niet gewisseld, die lijkt aardig stuk te zitten.
Volgens mij krijg je pas bij behalen groepsfase punten voor de ranking
Geluk in de zin van “wat ben ik gelukkig dat we doorgingen met penalty’s”. Geluk verder natuurlijk afgedwongen toen door ome Remko.
@toolkist heeft gelijk. Vanaf groepsfase. Goed gezien Toolkisttoolkist schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:20:
[...]
Volgens mij krijg je pas bij behalen groepsfase punten voor de ranking
Als je lef hebt Brobbey laten nemen!
Laat Brobbey maar nemen
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Gaaei struikelt lekker over zichzelf
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Brobbey had gescoord....
Godts was toch al gewisseld dacht ik? Die man zit er al zeker tien minuten doorheen
Omdat de Poolse competitie niveau kkd is.nocalimero schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:08:
Hoe is deze ploeg ooit kampioen van Polen geworden? Er zit echt helemaal geen voetbal in dat team. Dit zijn zeker aanvallend makke schapen.
Prachtige penalty.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha, die keeper kan stoppen na vandaag op z’n hoogtepunt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken