Een speler die gewend is voor de breedte te zijn zal niet snel gaan muiten als hij als reserve gebruikt wordt. Een echte topper kan Ajax nu niet zomaar halen en een groot talent zou weer ten koste gaan van Kaplan en Sutalo. En laten we eerlijk zijn, om het huidge niveau omhoog te krijgen hoef je ook niet per se een echte topspeler te zijn toch?Bossie schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:36:
Snap sowieso niet dat Ajax voor Rugani gaat, het is nooit een topspeler geweest maar vooral een speler voor de breedte. Henderson kan ik nog begrijpen maar ik deze snap ik helemaal niets van.
Ik weet het ook niet of het wat gaat worden. Het is een transfer die ik normaal gesproken niet zou willen zien maar in de huidige situatie hebben we nu eenmaal ook niet zoveel te willen.
Ben erg benieuwd waar we over twee weken staan en wat er terecht is gekomen van alle plannen van Kroes en co. En of we dan daadwerkelijk balans in de selectie hebben of dat het voor Kroes en co. toch ook wel wat lastiger blijkt dan ze zelf vooraf gedacht hadden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8