Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kijk Sutalo. Man loopt naar buiten en hij zet druk samen met Gaaei de verkeerde kant op. Kansloze gastephymerous schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:02:
Ik kan dit niet los zien van het invallen van Taylor
Het is het middenveld wat verzaakt, niet SutaloTyphone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:02:
[...]
Kijk Sutalo. Man loopt naar buiten en hij zet druk samen met Gaaei de verkeerde kant op. Kansloze gast
Tjah drie redelijke potten en hij is zogenaamd een topper. Ik vind het nog steeds erg tegen vallen.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:02:
[...]
Kijk Sutalo. Man loopt naar buiten en hij zet druk samen met Gaaei de verkeerde kant op. Kansloze gast
Wat ik vooral vervelend vind is dat Farioli een elftal in opbouw zo door elkaar husselt.
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 18-08-2024 18:05 ]
XXXVI
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 18-08-2024 18:04 ]
1 foutje na 5 goede potten en hij is opeens slecht?ephymerous schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
[...]
Tjah drie redelijke potten en hij is zogenaamd een topper. Ik vind het nog steeds erg tegen vallen.
Voor een objectief beeld kan je beter zelf kijken, sociale media zijn veelal emotie.dr.lowtune schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
Liever Ravioli dan Farioli? Of zijn de ajax fans nog niet op dat punt? (Als ik zo mee lees staat de ploeg weer bijna net zo slecht als vorig jaar)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Paar redelijke potten na een werkelijk dramatisch seizoen en hij is opeens goed?Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
[...]
1 foutje na 5 goede potten en hij is opeens slecht?
Dat zeg ik toch niet? Hij start weer op nul en van een Kroatisch international verwacht ik meer.Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
[...]
1 foutje na 5 goede potten en hij is opeens slecht?
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog lang niet, zou ook niet weten waarom.dr.lowtune schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
Liever Ravioli dan Farioli? Of zijn de ajax fans nog niet op dat punt? (Als ik zo mee lees staat de ploeg weer bijna net zo slecht als vorig jaar)
Tis nou niet als hij al maanden bezig is en een flink versterkte selectie heeft tov vorig jaar.
Gouden wissels die Fariolidr.lowtune schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
Hoe dan? Sutalo zet druk als Gaaei eraan komt en vergeet de inkomende man. Fucking clown die gast hoor. Middenveld heeft er niks mee te maken hier in deze situatie. Blijft hij gewoon staan kan hij zelf de inkomende man opvangen. Dit was gewoon een omschakelmoment vanwege knullig balverlies.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:03:
[...]
Het is het middenveld wat verzaakt, niet Sutalo
Het staat organisatorisch veel beter met hetzelfde materiaal. Dat is echt zijn verdienste. Vooralsnog maakt hij een prima indruk. Van mij mag ie echter wel met z’n beste elf startendr.lowtune schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:04:
XXXVI
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Bijna vergeten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoho! Dit blijft nog steeds Ajax in een proces heBeavbusi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:09:
NAC is wel klaar, wordt wel 1-3 net als bij PSV
En net was het nog hup Willem II? Je bent echt net een, ehm..... kiwi wat clubs betreft of niet?Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:05:
Ik had nog een hele oude avatar in de koelkast staan, die komt nu wel van pas
Toch had ik wel de indruk dat helemaal in het begin de bedoeling was dat het team ultiem fit is en daardoor langdurig vol druk kan zetten en hoog tempo spelen. Dat zie ik er steeds minder in terug de afgelopen wedstrijden.ephymerous schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:09:
[...]
Het staat organisatorisch veel beter met hetzelfde materiaal. Dat is echt zijn verdienste. Vooralsnog maakt hij een prima indruk. Van mij mag ie echter wel met z’n beste elf starten
Dat is ook de bedoeling, maar als je zn interviews luistert zegt ie dat ze nog lang niet zo ver zijn. Wat ook prima begrijpelijk is als je ziet waar ze vandaan komen.Aghanim schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:12:
[...]
Toch had ik wel de indruk dat helemaal in het begin de bedoeling was dat het team ultiem fit is en daardoor langdurig vol druk kan zetten en hoog tempo spelen. Dat zie ik er steeds minder in terug de afgelopen wedstrijden.
Klopt. Ik ben ben Ajacied en omdat ik Brabander ben heb ik een zwak voor NAC en in mindere mate ook voor Willem II. Voor PSV voel ik helemaal niets natuurlijk, da snapte wel togtoolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:10:
[...]
En net was het nog hup Willem II? Je bent echt net een, ehm..... kiwi wat clubs betreft of niet?
Ge verrekte koekwaus! Het is 1 PSV, 2 Willem-II en 3 pas NACSuperkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:13:
[...]
Klopt. Ik ben ben Ajacied en omdat ik Brabander ben heb ik een zwak voor NAC en in mindere mate ook voor Willem II. Voor PSV voel ik helemaal niets natuurlijk, da snapte wel tog
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sloopbedrijven Schreuder en Steijn hebben onvoorstelbaar snel en veel gesloopt. Wat moois bouwen op deze smeulende puinhopen kost veel tijd. Zeker als je amper tot geen nieuwe bouwmaterialen krijgt.Aghanim schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:12:
[...]
Toch had ik wel de indruk dat helemaal in het begin de bedoeling was dat het team ultiem fit is en daardoor langdurig vol druk kan zetten en hoog tempo spelen. Dat zie ik er steeds minder in terug de afgelopen wedstrijden.
XXXVI
Willem II en NAC zijn toch water en vuur, dat gaat helemaal niet samen. Dat is als zeggen dat je fan van Ajax en Feyenoord bent.Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:13:
[...]
Klopt. Ik ben ben Ajacied en omdat ik Brabander ben heb ik een zwak voor NAC en in mindere mate ook voor Willem II. Voor PSV voel ik helemaal niets natuurlijk, da snapte wel tog
Ik kom uit West-Brabant, daar bekijken wij het gewoon van links naar rechtscarpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:14:
[...]
Ge verrekte koekwaus! Het is 1 PSV, 2 Willem-II en 3 pas NAC
Hij zal wel wir is veul te veul worstebreukes hebbe gevreten. Dan witte niemmir woar ge het zoeke moetcarpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:14:
[...]
nein nein nein.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:14:
[...]
TOP Oss. Verder is er niks in Brabant
Zigge zagge zigge zagge Helmond Sport jonguh!toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:16:
[...]
nein nein nein.
⏩ PVOutput☀️
Tokkie gespot 🫣Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:17:
[...]
Zigge zagge zigge zagge Helmond Sport jonguh!
Top Oss is geeneens Brabant...toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:16:
[...]
nein nein nein.
Zeker wel jonguh. en nou niet aankomen met dat brabant in Belgie ligt, dat zijn details
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom? Ooit geweest? Dat hangt er al van vroeger aan maar inmiddels is dat flink verbeterd en heeft de komst van de automotive campus ze ook geen windeieren gelegd. Verder heb ik er niks mee maar ik ben op genoeg locaties geweest regio randstad die ik een factor 1000 erger zou vinden.Beavbusi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:18:
Helmond is misschien wel de meest troosteloze stad van Neederland
Vrij irritant ja, klein beetje contact is genoeg voor een hele sterfscene.Han schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:20:
Wat een dramaqueens bij dat NAC. We kunnen ons opmaken voor een honderdtal krampgevallrn en stervende zwanen
Heel de Randstad is dan ook erger, dat is niet zo moeilijkTyphone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:20:
[...]
Waarom? Ooit geweest? Dat hangt er al van vroeger aan maar inmiddels is dat flink verbeterd en heeft de komst van de automotive campus ze ook geen windeieren gelegd. Verder heb ik er niks mee maar ik ben op genoeg locaties geweest regio randstad die ik een factor 1000 erger zou vinden.
Als schwalbes ooit nog eens bestraft zouden worden
[ Voor 22% gewijzigd door Terranova op 18-08-2024 18:22 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Vergeet Hamstelaar en Mislintat niet.ephymerous schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:15:
[...]
Sloopbedrijven Schreuder en Steijn hebben onvoorstelbaar snel en veel gesloopt. Wat moois bouwen op deze smeulende puinhopen kost veel tijd. Zeker als je amper tot geen nieuwe bouwmaterialen krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet dat Ajax 3 punten verdient, maar NAC verdient geen punt.
Terecht na al dat tijdrekken. Werd dit maar eens consequent toegepastsNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:33:
8 minuten? Jeetje
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
En natuurlijk scoort NAC
Tjah….Han schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:34:
Je mag toch als voetballiefhebber hopen dat dit anti-voetbal van NAC geen punt oplevert… vreselijk.
3 punten wel?Han schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:34:
Je mag toch als voetballiefhebber hopen dat dit anti-voetbal van NAC geen punt oplevert… vreselijk.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Flickr PSN ID= cheironnl
Je mag tegenwoordig volop schwalbes maken en natuurlijk op de nek klimmen. Ik vind dit geen legitieme goal.Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:34:
gezien z'n eerdere gedrag en de camera hoek betwijfel ik of Kemper wel geraakt werd.
En natuurlijk scoort NAC
XXXVI
Dat die van nac 2 handen op zn schouders had zou er wat mee te maken kunnen hebben. Maar dat mag schijnbaar gewoon.Agent47 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:35:
Gaaei had geen zin om te springen
Nah dan had NAC er al 3 moeten hebben, de scheids is zn kaarten vergetensNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:34:
Mag ook geel zijn toch
Daaruit blijkt dat het verdedigend weer uitermate stabiel is. Zie ook hier weer d’n Pasveer grabbelen.Gynnad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:36:
Ongelooflijk hoe Ajax deze wedstrijd gaat verliezen, natuurlijk moet Ajax meer creëeren, maar NAC laat eigenlijk helemaal niets zien.
[Afbeelding]
Ik denk dat je gewoon niet zo goed tegen verandering kan. Maar Slot is weg, en Priske is de nieuwe coach met eigen ideeën.D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:27:
[...]
Vorig seizoen zorgde Nieuwkoop er hoogstpersoonlijk voor dat we de eerste pot voor het grootste deel met tien man moesten spelen en hadden we juist te maken met het probleem dat werd besproken: te weinig spelers die helpen een defensie stuk te spelen. Je zag toen in de tweede helft tegen Sparta dat het met Minteh en Sauer al beter liep en later kregen we er met Ivanusec nog een smaak bij.
Dit is de eerste wedstrijd in het seizoen die ergens op lijkt. PSV-uit was gewoon ordinair countervoetbal en dat zal je in de CL soms heel erg nodig hebben maar als opbouw in een nieuw seizoen zegt zo'n wedstrijd verder helemaal niks want je zult in de eredivisie meestal zelf het spel moeten maken.
En dat het nu beter gaat zal absoluut met de aanpassing van Priske te maken hebben dus feitelijk bevestigt hij de kritiekpunten. Want hoe hij het beestje ook noemt: er staan nu gewoon meer goede voetballers op het veld. Want je kunt wel aanvallend "343" willen spelen maar als dat in de praktijk betekent dat drie van de vier middenvelders aanvallend niks brengen dan kun je een verdedigende muur nooit slopen
knip
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2024 12:36 . Reden: Hou het eens gezellig ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:34
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Yes, een Bergwijn die weer over het veld mag sjokken. De inzet en tempo is zo bedroevend. Het straalt ook af op anderen lijkt mij.
NAC zuigt terecht en weet het zo ook nog om te buigen als ze dit niet meer verprutsen. Nou ja als Ajax verliest, staan ze weer met beide beentjes op de grond en dringt het intern hopelijk door dat er heel veel mag gebeuren de komende weken.
Mwoah dat was geen overtreding vind ik. Gaaei had gewoon moeten springen, en Opa Pasveer had er ook wel mogen zijn ipv op de lijn heen en weer te springen op goed gelukHenkie_NtA schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:36:
[...]
Dat die van nac 2 handen op zn schouders had zou er wat mee te maken kunnen hebben. Maar dat mag schijnbaar gewoon.
En hopelijk de laatste keer dat spelers rust krijgen. Dat Henderson op de bank zit en Fitz Jim of Taylor speelt is echt niet oké.tweakduke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:39:
[...]
Nou ja als Ajax verliest, staan ze weer met beide beentjes op de grond en dringt het intern hopelijk door dat er heel veel mag gebeuren de komende weken.
XXXVI
Weet niet hoor, maar ik zie hem met 2 handen op de schouders van gaaei zich omhoog duwen.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:39:
[...]
Mwoah dat was geen overtreding vind ik. Gaaei had gewoon moeten springen, en Opa Pasveer had er ook wel mogen zijn ipv op de lijn heen en weer te springen op goed geluk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:34
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daar verbaasde ik mij al over, alsof je op het moment even over NAC heen walst en jongens rust kan geven. Nu verlies je hem ook nog tjah.ephymerous schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:40:
[...]
En hopelijk de laatste keer dat spelers rust krijgen. Dat Henderson op de bank zit en Fitz Jim of Taylor speelt is echt niet oké.
Wat moet ie dan? Alles en iedereen staat stil/in de dekking.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:41:
Mannsverk ezel wil hem weer tussendoor spelen. Sjonge jonge wat een niveau hebben wij toch. Goed dat er wederom verloren wordt, zet de boel weer op scherp vanaf speelronde 2.
Verwijderd
Jullie hebben toch Brobbey de man van 80 miljoen?Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:38:
Toch tijd voor een echte spits jongens, we hebben er nu gewoon geen. En een beetje creativiteit daarachter zou ook niet misstaan.

De islam kan uw vrijheid schaden
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was gewoon een domme en onnodige overtreding van Gaaei. Die vervolgens zijn man uit z'n rug laat binnen koppen.Han schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:36:
En dan ook nog eens door een onterechte vrije trap…. Speler van NAC werd geeneens geraakt, hoop theater en hop, vrije trap mee.
troll much?Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:43:
[...]
Jullie hebben toch Brobbey de man van 80 miljoen?
⏩ PVOutput☀️
Rechtsbuiten geven vanaf waar ze wel kunnen voorzetten. Dat geblockte schot 2 min later zet ie ook weer 2 passen te veel. Schande dat zo’n clown in Ajax shirt mag lopen.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:42:
[...]
Wat moet ie dan? Alles en iedereen staat stil/in de dekking.
Hij is al in de lucht voordat Gaaei tegen hem aanloopt.Henkie_NtA schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:42:
[...]
Weet niet hoor, maar ik zie hem met 2 handen op de schouders van gaaei zich omhoog duwen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken