Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat wilde ik net zeggen. PEC was wel heeeeel erg slecht. Sowieso gaat het met de broeders uit Zwolle en Deventer niet zo lekker. GA Eagles ook echt totaal kansloos vandaag.
Goed om achterin wat extra opties te hebben. Is 30 en ~150 potten bij Juve gespeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 18-08-2024 16:44 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
En natuurlijj wist Farioli dar Forbs suckteQuad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:43:
@toolkist Ajax kan dus bijna een heel elftal wisselen zonder echt zwakker van te worden. Best wel een luxe toch?
Maar waarom Traoré erin staat… mij een raadsel
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 18-08-2024 16:45 ]
Zal me rustig houden verder.
Zolang ie de pingels niet neemt ^^Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:45:
Brobbey in de basis zie ik!![]()
Zal me rustig houden verder.
Ze hebben geen tweede ring in Breda, dus ze zullen de ballenjongens wel instructies hebben gegeven.
Je onderschat de kracht van Brabant. Hup Willem II!Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:44:
Sowieso gaat het met de broeders uit Zwolle en Deventer niet zo lekker. GA Eagles ook echt totaal kansloos vandaag.
Hopelijk kunnen wij die andere Brabantse nieuwkomer wél van punten afhouden. Hup Ajax!
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2024 16:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eerste goede kans al gemist. Wel mooie beweging in die aanname.Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:47:
[...]
Ze hebben geen tweede ring in Breda, dus ze zullen de ballenjongens wel instructies hebben gegeven.
Traoré heeft ook alweer een dikke jonko gerookt. Holy hounds hoe die erbij loopt.sNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:49:
Higler begint nu al fouten te maken. Dat wordt wat
Ik snap wel waarom hij zo graag terug wilde naar Amsterdam.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:50:
[...]
Traoré heeft ook alweer een dikke jonko gerookt. Holy hounds hoe die erbij loopt.
Traoré bezit iets wat de coach dol maakt. Nu weer zo lanterfanterend de bal kwijt
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 18-08-2024 16:57 ]
Zeldzaam. Normaal is dit altijd perfect rond de penaltystip neergelegd.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:56:
Flikker op vd Boomen met je kutcorners. Twee op rij.
⏩ PVOutput☀️
Ajax heeft dringend kwaliteit op het middenveld nodig. Liefst een creatieve speler. Rugani zijn 150 wedstrijden zijn verspreid over pakweg 10 jaar. Ik ben niet enthousiast.AntraXxX schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:44:
En Ajax rond met de huur van Rugani.
Goed om achterin wat extra opties te hebben. Is 30 en ~150 potten bij Juve gespeeld.
Rood mag ook. We spelen al met 10 man.sNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:56:
Geef gewoon geel voor vasthouden. Nu stopt dat niet
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
Open deur: u ziet ze liever zonder shirts?Quad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:58:
Ik vind deze uitshirts van Ajax trouwens totaal niets.
Ik ben het met je eens overigens, ontzettend lelijk tenue.
Niet te filmen imho. Lijkt ook op slicks te staab ipv voetbalschoenen.cheiron schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:59:
Traoré neemt de vibe van zijn penalty mee de wedstrijd in. Wat een slappe hap zeg.
Het vrouwenelftal wellicht?Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:00:
[...]
Open deur: u ziet ze liever zonder shirts?![]()
Ik ben het met je eens overigens, ontzettend lelijk tenue.
⏩ PVOutput☀️
Hij is maar backup achter Sutalo he. Daarvoor prima lijkt me. En een groot deel van zn carrier had ie Chiellini en Bonucci voor zich en daarna De Ligt.Kist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:57:
[...]
Ajax heeft dringend kwaliteit op het middenveld nodig. Liefst een creatieve speler. Rugani zijn 150 wedstrijden zijn verspreid over pakweg 10 jaar. Ik ben niet enthousiast.
En qua middenveld, Eriksen schijnt nu te horen te hebben gekregen dat ie weg mag. Dus ik blijf hopen.
Zei het al toen die gehaald werd. Is gewoon al 4-5 jaar over the hill. 100% een miskoop. Dat de technische mensen daar een versterking in zagen is een brevet van onvermogen.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:50:
[...]
Traoré heeft ook alweer een dikke jonko gerookt. Holy hounds hoe die erbij loopt.
10 keer liever deze dan dat 'blauwe' gevalQuad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:58:
Ik vind deze uitshirts van Ajax trouwens totaal niets.
En niet voor het eerst. Ik vond het in zijn eerste periode Ajax al een mwa mwa speler van het kaliber Younes.Kist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:01:
[...]
Zei het al toen die gehaald werd. Is gewoon al 4-5 jaar over the hill. 100% een miskoop. Dat de technische mensen daar een versterking in zagen is een brevet van onvermogen.
Die is fysiek net zo afgetakeld als Traore. Lekker laten afbouwen bij brondby of Kopenhagen.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:01:
[...]
Hij is maar backup achter Sutalo he. Daarvoor prima lijkt me. En een groot deel van zn carrier had ie Chiellini en Bonucci voor zich en daarna De Ligt.
En qua middenveld, Eriksen schijnt nu te horen te hebben gekregen dat ie weg mag. Dus ik blijf hopen.
Z' n 3e arm wellicht, voor in de 3e helft?Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:56:
Flikker op vd Boomen met je kutcorners. Twee op rij.
Traoré bezit iets wat de coach dol maakt. Nu weer zo lanterfanterend de bal kwijt.
Ik kan niet kijken maar waar spelen ze nu in dan? Ik dacht dat die blauw/groen/gelige onze uitshirts waren.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:02:
[...]
10 keer liever deze dan dat 'blauwe' geval
Dat viel afgelopen EK toch alles mee?Kist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:02:
[...]
Die is fysiek net zo afgetakeld als Traore. Lekker laten afbouwen bij brondby of Kopenhagen.
Dat dacht ik ook. Is dit niet het uitshirt van vorig jaar?Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:03:
[...]
Ik kan niet kijken maar waar spelen ze nu in dan? Ik dacht dat die blauw/groen/gelige onze uitshirts waren.
Flickr PSN ID= cheironnl
3e shirt, die witte met allerlei kleurtjes er doorheen.Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:03:
[...]
Ik kan niet kijken maar waar spelen ze nu in dan? Ik dacht dat die blauw/groen/gelige onze uitshirts waren.
edit: zonder kleurtjes er doorheen dus. ik vind dit eigenlijk best een mooi shirt.
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 18-08-2024 17:05 ]
3e shirt, vorige week bekend gemaakt. Dus spelen ze nu incheiron schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:03:
[...]
Dat dacht ik ook. Is dit niet het uitshirt van vorig jaar?
Eens! NAC moet veel beter.DoeEensGek schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:04:
Slappe hap dit joh...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah, zie het. Lijkt van een afstandje erg op die van vorig jaar.Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
3e shirt, vorige week bekend gemaakt. Dus spelen ze nu in
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Oh, die vind ik wel mooi eigenlijk. Al had ie zonder die dunne lijntjes en met alles donkerrood ipv twee kleuren rood nog mooier geweest. Het is dat ze de laatste jaren zo belachelijk duur zijn geworden, anders had ik er zeker eentje aangeschaft voor de collectie
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2024 17:11 ]
De ouders van Hato zien hun hoop op kleinkinderen ook verdwijnen
pfft, pijnlijk hoor
Werkelijk schitterend tenue
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eeeh. Ze hadden ook een penal kunnen geven voor het vasthouden. Daardoor ontstaat doe botsing.Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:12:
Dit zou rood moeten zijn, gesterkt been in de noten![]()
pfft, pijnlijk hoor
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zeker, 1 klein foutje wel. De "kruizen" vullen het shirt, maar daardoor staan er vaak 4 andreaskuizen ipv 3. Beetje knullig
Volgens mij is het allemaal hetzelfde rood, alleen een slechte foto. Adidas logo lijkt haast zwart door slechte lichtSuperkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:10:
[...]
Oh, die vind ik wel mooi eigenlijk. Al had ie zonder die dunne lijntjes en met alles donkerrood ipv twee kleuren rood nog mooier geweest. Het is dat ze de laatste jaren zo belachelijk duur zijn geworden, anders had ik er zeker eentje aangeschaft voor de collectie
toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:15:
[...]
Volgens mij is het allemaal hetzelfde rood, alleen een slechte foto. Adidas logo lijkt haast zwart door slechte licht

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Stuur je Verweij even een berichtje of ie eens oplet?Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:10:
Brobbey heeft nog geen bal goed aangenomen waar hij normaal zo sterk is daarin. Branco mist compleet het overzicht en staat op een veel te belangrijke plaats daarvoor.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ongetwijfeld, maar dat betekent niet dat de scheids nergens kaarten voor hoeft te gevencarpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:18:
Wat een gevraag om kaarten jongens. Ajax moet dit toch wel zonder kaarten kunnen winnen?
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
Dit was wel een kaart.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:23:
Wauw wat een toneel. Vieze schwalbe
Op vasthouden door Traore en van Brobbey na, had er dus twee moeten geven. Naja nu 3, ook voor Kemper natuurlijk.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:22:
Hij doet het tot nu toe toch gewoon prima?
Achteraf bestraffen desnoods, maar dat gaat alleen als een speler echt niet geraakt wordt zoals netTerranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:24:
Ik ben serieus, overduidelijke schwalbes (en eigenlijk ook wraaktackles) moeten gewoon rood zijn. Mogen ze best in de regels gaan zetten.
Hoe weet je nu of een tackel een wraaktackel is.Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:24:
Ik ben serieus, overduidelijke schwalbes (en eigenlijk ook wraaktackles) moeten gewoon rood zijn. Mogen ze best in de regels gaan zetten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nouja, net het momentje bij Sutalo en die NAC speler, dat was duidelijk. Speler van NAC denkt dat ie wraak moet nemen omdat ie een overtreding tegen kreeg(en geen vrije trap) en neemt daarna gelijk wraak.sNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:25:
[...]
Hoe weet je nu of een tackel een wraaktackel is.
Het gaat er eigenlijk om dat spelers moeten weten dat ze bestraft worden als ze zulk soort dingen opzichtig doen. Dus het risico om het uberhaupt te proberen zal te groot worden voor veel spelers.
[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 18-08-2024 17:27 ]
Wij zoeken nog mensen in de GGZ die andere hun gedachten kunnen lezen, ben je beschikbaar?Terranova schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:26:
[...]
Nouja, net het momentje bij Sutalo en die NAC speler, dat was duidelijk. Speler van NAC denkt dat ie wraak moet nemen omdat ie een overtreding tegen kreeg(en geen vrije trap) en neemt daarna gelijk wraak.
Kan je beter ook tegen de commentator zeggen, die deelde de zelfde menig.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Wij zoeken nog mensen in de GGZ die andere hun gedachten kunnen lezen, ben je beschikbaar?
Haha wat? Ik heb iets gemistGonadan schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:19:
[...]
Stuur je Verweij even een berichtje of ie eens oplet?
AHA! Verweij
Ja dat is waar, maar onsportief gedrag mag volgens de regels ook bestraft worden(oa met bal in de tribune pompen etc). Dus waarom dan niet gewoon doortrekken de spelers laten weten dat zulk gedrag gewoon niet getolereerd zal wordensNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:28:
Het gaat er bij een tackel om hoe hard deze is als de bal niet geraakt wordt.
Flickr PSN ID= cheironnl
De persconferentie deze week waarin Verweij vroeg wanneer Farioli eens met de sterkste elf ging beginnen? Waarin Verweij Brobbey en Bergwijn sterker vond want die waren vorig jaar goed? En waarin Farioli hem al moest uitleggen dat er meer aspecten zijn dan de theoretische individuele kwaliteit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, het staat organisatorisch beter, maar verder is er nul actie of individuele impulsen die wat brengen. Nou ja maar weer een seizoen doorbijten, ik zie het niet zo geweldig in als de selectie zo blijft.
Vaessen en Teze gaven aan dat hun theater wat te overdreven was. Maar ja, koop je niets voor.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:28:
Ze zouden al die duikelaars na de wedstrijd ook gewoon voor de camera moeten slepen en vragen of ze zich eigenlijk niet gewoon keihard schamen voor dat toneel
⏩ PVOutput☀️
Zit Kees Kwakman ook op GoT? Hij zit zowat letterlijk mijn tekst op te lepelenMiki schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:31:
Het tempo is wel erg laag waardoor NAC ook gewoon kan achteruit lopen zonder enige consequenties. Daarnaast lijken beide vleugelspitsen het niet aan te durven om buitenom er langs te gaan. Sterker nog Traoré is rijp voor een wissel, die doet heel veel fout.

Miki schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:39:
[...]
Zit Kees Kwakman ook op GoT? Hij zit zowat letterlijk mijn tekst op te lepelen
Hij kan moeilijk wat anders vertellen als het eenmaal is zoals het is.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dat is dit seizoen nog geen andere club gelukt964C2 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:42:
Mijn complimenten voor Ajax dat tegen NAC al 45 minuten de NUL houdt
Tja… wederom een compleet nieuw elftal binnen de lijnen tegen een tegenstander die 0,0 aanvallende intenties heeft en met 11 man op eigen helft speelt. Dit soort wedstrijden is het een kwestie van geduld, Twee helften georganiseerd verdedigen is meestal niet toevertrouwd aan ploegen zoals NAC. Wachten op de eerste goal, dan komt er wellicht meer ruimte.964C2 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:42:
Mijn complimenten voor Ajax dat tegen NAC al 45 minuten de NUL houdt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
cheiron schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:54:
Nog, dat mazzelt Ajax met buitenspel.

Hoezo mazzel? Alleen bij Ajax worden tegengoals afgekeurd vanwege buitenspel? Buitenspel is buitenspel, geen doelpunt. Niks mazzel.
Gelukkig gaat NAC nu voetballen en gaan we een wedstrijd zien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vrees dat Ajax daarvoor de 0-1 moet maken.Han schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:56:
[...]
Hoezo mazzel? Alleen bij Ajax worden tegengoals afgekeurd vanwege buitenspel? Buitenspel is buitenspel, geen doelpunt. Niks mazzel.
Gelukkig gaat NAC nu voetballen en gaan we een wedstrijd zien
Had dit niet al de basis gewoon moeten zijn?
[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 18-08-2024 17:59 ]
Jawel Branco is eraf dus dat is dubbele winst.sNielz123 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:59:
Met Fitz en Taylor wordt je team niet veel beter
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken