"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Serdar kijkt er lang en veel naar, ik hoop dat hij het toch bij geel laat.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Knal van de scheidsrechter dat hij z’n tijd nam om even te kijken
[ Voor 71% gewijzigd door Agent47 op 25-05-2025 18:57 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heeft hij ook niet gedaan, goed besluit. Eigen beoordeling was voldoende, van Boekel had er i.m.o. sowieso vanaf moeten blijven.carpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:55:
Hij twijfelt zelf heel erg. Dan niet geven.
Z'n nationaliteit doet er toch niets toe?Agent47 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:56:
Och die turk maakt er z’n eigen show van hoor. Zwaar rood dit
Voordeel moet je verdienen, niet verwachten van een scheidsrechterkrissie100 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:56:
Niks in ons voordeel vandaag holy shit
Nee , heb hem ge edit. Bij Nijhuis zeg ik trouwens ook altijd “ de Nijhuis “ show ipv de bas show
Tip voor Twente, haal Ricky er in de 2e helft van het veld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Eens, spel is dramatisch, maar scheids is echt tegen ons met alle beslissingen.Harribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:57:
[...]
Voordeel moet je verdienen, niet verwachten van een scheidsrechter
Klopt hier heel erg.Agent47 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:59:
Ben er aan de ene kant wel blij mee. In slow Motion lijkt alles erger. Heel vertekend beeld soms
Niet nodig imo.
Bij Turpin zeggen we toch ook vaak dat "die Fransoos" er niks van bakt. Blijkbaar heeft "die Turk" toch een ietwat nare klank of zo.
Die gekke lampies met hun opmerkingen ook altijd. Raar volk
Ga heen jij Nederlandse ajacied!!!!!Superkiwi schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:01:
[...]
Niet nodig imo.
Bij Turpin zeggen we toch ook vaak dat "die Fransoos" er niks van bakt. Blijkbaar heeft "die Turk" toch een ietwat nare klank of zo.
Met het verschil dat Gözübüyük gewoon geboren en getogen is in Nederland dus 'die Turk' slaat nergens op en is gewoon racistisch.Superkiwi schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:01:
[...]
Niet nodig imo.
De islam kan uw vrijheid schaden
⏩ PVOutput☀️
Steeds maar weer de "in Engeland kom je overal mee weg" opmerkingen hier terwijl ze daar tegenwoordig eerder rood geven dan hier.sNielz123 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:58:
Hij schramt hem. Tja lomp maar dan staat er dadelijk niemand meer op het veld. In engeland moet je blij zijn als ze ervoor fluiten
Daar hoef je niet hard na te trappen om rood te krijgen bv
Hij heeft het al geedit dus lekker laten rusten.Wokschotel schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:06:
[...]
Met het verschil dat Gözübüyük gewoon geboren en getogen is in Nederland dus 'die Turk' slaat nergens op en is gewoon racistisch.
Kiwi is tegenwoordig alles behalve Ajax supporter... Hij doet de laatste tijd een poging om de @LZ86 van een paar jaar terug te imiteren.
Het is daar dan ook één uur vroegertoolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:08:
[...]
Steeds maar weer de "in Engeland kom je overal mee weg" opmerkingen hier terwijl ze daar tegenwoordig eerder rood geven dan hier.
Daar hoef je niet hard na te trappen om rood te krijgen bv
Nog even en Kiwi staat in z'n blote bast tussen de Feyenoord hooligans met z'n Rotterdam zuid shirtje te zwaaien.toolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:11:
[...]
Kiwi is tegenwoordig alles behalve Ajax supporter... Hij doet de laatste tijd een poging om de @LZ86 van een paar jaar terug te imiteren.
⏩ PVOutput☀️
Nee nee, Kiwi heeft het licht gezien!!!! Hij is PSV-er!Quad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:16:
[...]
Nog even en Kiwi staat in z'n blote bast tussen de Feyenoord hooligans met z'n Rotterdam zuid shirtje te zwaaien.

⏩ PVOutput☀️
Nee! Jullie krijgen 'm niet!carpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:17:
[...]
Nee nee, Kiwi heeft het licht gezien!!!! Hij is PSV-er!
⏩ PVOutput☀️
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Hé niet zo hètoolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:11:
[...]

Ik ben 100% Ajaci....... oh, wacht even...
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
... ik ben 100% Ajacied!
Klopt meestal wel, op snelheid lijkt het er ook meer op dat je probeert naar de bal aan te vallen, maar In slowmotion lijkt het alsof je de tijd hebt om bewust de tegenstander zo te proberen te raken.
Maar zoals gezegd, in de lijn van hoe Serdar fluit, kon hij hier niet zo ineens rood geven, want dan had hij al me ige gele kaart moeten geven.
T.a.v. de az-ers, die vinden dat de arbiter tegen hen fluit, als je de niet gegeven gele kaart momenten meepakt valt het allemaal best mee 'hoe erg hij tegen Az fluit.
Niet afschaffen hoor
Maar hij is wel een goede stukadoorJeroenvde89 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:23:
100% fout vd keeper.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ja dacht ik ook maar hij was zo hard dat ik het de keeper niet helemaal aanrekenJeroenvde89 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:23:
100% fout vd keeper.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 25-05-2025 19:36 ]
Eens! Van mij mogen ze de playoffs om te degraderen wel afschaffen. Gewoon 2/3 clubs die direct degraderen en alleen playoffs voor promotie om de Eerste Divisie langer interessant te houden.
Of gewoon zoals in Engeland, één wedstrijd, niet een en terug.bazzemans schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:36:
[...]
Eens! Van mij mogen ze de playoffs om te degraderen wel afschaffen. Gewoon 2/3 clubs die direct degraderen en alleen playoffs voor promotie om de Eerste Divisie langer interessant te houden.
Ik denk van wel, maar dat is ook omdat het doorlopen van Goes (was buitenspel van van Wolfswinkel, maar echt een smerige actie) en het doorlopen van van Bommel (dik een seconde nadat de bak weg was) niet worden bestraft met geel.ElPaco schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:36:
Dit eindigt niet met 22 spelers op het veld.
Maar blijkbaar als iemand buitenspel staat (eerste overtreding) mag je straffeloos een overtreding maken.
Daar zijn de playoffs wel op Wembley meen ik, dus neutraal terrein.HollowGamer schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:36:
[...]
Of gewoon zoals in Engeland, één wedstrijd, niet een en terug.
Voor arbiters bijna niet meer te doen en het spelletje wordt er niet leuker op op zichzelf.
Weet ik, maar omdat ze nog geen geel hebben moet dat eerst nog... Als een van beide geel had gehad, dan had ik je 100% gelijk gegeven.
Gaan vaak over de grens, maar komen ermee weg. Maar ik vind persoonlijk dat dergelijke gedragingen niet op het veld thuis horen. Prima dat je hard en sterk een duel aan gaat, maar de overige vervelende gedragingen hoeven voor mij nietsNielz123 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:40:
Goes en van Bommel zijn allebei van die irritante tegenstanders waar je helemaal gek van wordt. Voelen ook goed de grenzen aan.
⏩ PVOutput☀️
Er lopen er meer op het veld die kaarten kunnen pakken. Ik zei nooit wie er als eerste af gingjbdeiman schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:41:
[...]
Weet ik, maar omdat ze nog geen geel hebben moet dat eerst nog... Als een van beide geel had gehad, dan had ik je 100% gelijk gegeven.
Van wie zou van Bommel dat toch hebben?sNielz123 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:40:
Goes en van Bommel zijn allebei van die irritante tegenstanders waar je helemaal gek van wordt. Voelen ook goed de grenzen aan.
Omdat Dekker hem van de lijn haaldecarpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:46:
Hoe zat die niet?
clever clocks
Het gaat op en neer. Geen idee wie dit gaat winnen nuAgent47 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:48:
AZ laat Twente nu komen. Moeten ze niet doen.
Twente komt eraan!
Kijkende naar de stand op de ranglijst hoop ik AZ. Hoe leuk de play-offs en het spelen om play-off deelname ook zijn, vijfde worden is een Europees ticket verdienen.Harribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:50:
[...]
Het gaat op en neer. Geen idee wie dit gaat winnen nu
Dat is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.
Ik heb een vermoedenHarribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:50:
[...]
Het gaat op en neer. Geen idee wie dit gaat winnen nu
Dat was een prima duelcarpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:03:
Dat was wel een flinke schouderduw.
⏩ PVOutput☀️
Dom om niet te protesterencarpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:03:
Dat was wel een flinke schouderduw.
Niet alleen schouder, maar ook arm erbij.
Ik hou ervan. Behalve als het m'n eigen cluppie of Oranje betreftQuad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:04:
Pfff. Naja hoeven we niet een hele verlenging en eventuele pingels af te wachten.
3 minuten geleden nog een enorme kansFreakNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:04:
30 seconden geleden had Twente nog balbezit. Echt dom en naïef
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Die Verschueren had hem even daarvoor ook al op de pantoffel, toen raakte hij de bal compleet verkeerd. Daar moet je dan ook meer uit halen.Quad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:05:
Had 't bijna nog 3-3 geweest.
Ben wel blij dat Az de Conference League in gaat.
Wie weet hoe ver ze kunnen komen en hoeveel coefficiënten ze misschien kunnen halen voor het nederlandse voetbal
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 25-05-2025 20:08 ]
Speler 1 speelt de bal achter de spits. De spits geeft die ander een beuk. Die keeper tikt hem net voor de ander, die tikt hem weer in.
Priske zou zeggen: that’s football
Hij had daar zoveel tijd dat hij hem zelfs eerst aan had kunnen nemenHarribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:07:
[...]
Die Verschueren had hem even daarvoor ook al op de pantoffel, toen raakte hij de bal compleet verkeerd. Daar moet je dan ook meer uit halen.
1. Juichen alsof je de CL hebt gewonnen
2. Knokken dat de ME er aan te pas moet komen
XXXVI
Als daarmee je seizoen als Twente geslaagd is. Dan mag ik hopen dat de leiding de boel opdoekt en de supporters dan beter darten kunnen gaan supporten ofzoephymerous schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:12:
Mooi einde van de competitie. Voor beiden is het seizoen geslaagd. AZ de confetti Conference league en voor FCT het feit dat Ajax geen kampioen is geworden
Liever andersom.bazzemans schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:36:
[...]
onderste 4 in de Ere spelen playoffs om te zien wie er direct degradeert, kampioen KKD promoveert en de nr 2 tm 5 en 4 periode kampioenen spelen om wie er mag promoveren als 2e.
Kan ik ook mee leven.toolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 21:22:
[...]
Liever andersom.
onderste 4 in de Ere spelen playoffs om te zien wie er direct degradeert, kampioen KKD promoveert en de nr 2 5 en 4 periode kampioenen spelen om wie er mag promoveren als 2e.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken