O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb ook nog nooit zo'n hoge kwaliteit penalties gezien (geen grap).
Bizar he!HollowGamer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:49:
[...]
Ik heb ook nog nooit zo'n hoge kwaliteit penalties gezien (geen grap).
Die keeper van Willem-II springt alleen een beetje ipv een goede duik. Helaas voor W2
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar het zegt allemaal niks. Loterij
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 24-05-2025 22:50 ]
Kan lang duren
Edit :ok dat is wrs de doodsteek voor Dordrecht
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 24-05-2025 22:51 ]
Tegen de paal.Harribo schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:50:
Wat een perfecte penalty's tot nu toe
Kan lang duren
[ Voor 18% gewijzigd door FreakNL op 24-05-2025 22:51 ]
Hij hoort ons!
[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 24-05-2025 22:52 ]
Is dit verdient voor W2? Ik heb de wedstrijd half gezien.
Hangen en wurgen is van toepassing.HollowGamer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Ze gaan het lastig krijgen tegen Telstar. Wordt echt 50/50.
Deze pitch invasion slaat helemaal nergens op btw
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 24-05-2025 22:53 ]
Ze hebben het allebei niet verdiendHollowGamer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Volgens mij ging het wat gelijk opHollowGamer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Nu Telstar... Moet Willem II het weer doen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Laat Telstar er maar in komen. Qua naam hoort Willem II er altijd in, qua voetbal verdienen ze hè-le-maal niks.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik wou eerst tegengas geven maar ik zie nu 200 idioten bij het uitvak staan zwaaien…carpebios schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:53:
Allemaal een stadionverbod!
Oprotten.
Net zo'n team als Dordrecht volgens mij. Willem II zal misschien weer tot het uiterste moeten gaanFreakNL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Afgelopen jaren degradeerde de eredivisionist steeds dacht ik
En de enige met domme aanloop mistQuad schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:54:
Het is wel uitzonderlijk prettig om een serie met no-nonsense aanlopen te zien. Prima serie! Prima winnaar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nou stadionverbod, om 18:00 naar bed zul je bedoelen. Wat een schare aan kleuters daar in Tilburg nondeju.carpebios schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:53:
Allemaal een stadionverbod!
Dat sukkeltje met zn middelvingers naar die keeper gun ik degradatie trouwens. Go Telstar in de volgende ronde.
Ja ik wilde het benoemen, maar kon er geen goede omschrijving voor maken.
Domme aanloop is wel dekkend genoeg.
⏩ PVOutput☀️
Die zullen ook wel denken wat die kinderen daar moeten.FreakNL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:55:
[...]
Ik wou eerst tegengas geven maar ik zie nu 200 idioten bij het uitvak staan zwaaien…
Oprotten.
Ik snap er ook niets van, zou persoonlijk even afwachten totdat je de finale wint.FreakNL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Hangen en wurgen is van toepassing.
Deze pitch invasion slaat helemaal nergens op btw
Persoonlijk zou ik toch eens gaan kijken naar stadionverboden. Maar dat kunnen we schijnbaar niet in Nederland handhaven, vrijwel niets. Wel als je belasting moet betalen.
Zo hey ja, allemaal mannekes van 10/11.Typhone schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:57:
[...]
Die zullen ook wel denken wat die kinderen daar moeten.
Voor een eredivisie club die penalties nodig had snap ik zo’n pitch invasion ook niet. Je hebt nog niks. Als je moeite hebt met Dordrecht ga je het ook moeilijk hebben met Telstar.HollowGamer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:58:
[...]
Ik snap er ook niets van, zou persoonlijk even afwachten totdat je de finale wint.
Persoonlijk zou ik toch eens gaan kijken naar stadionverboden. Maar dat kunnen we schijnbaar niet in Nederland handhaven, vrijwel niets. Wel als je belasting moet betalen.
Voor een Telstar kan ik het nog wel begrijpen. Die spelen eens per 10 jaar in de playoffs en dan 1 ronde. Dan snap ik de vreugde nog wel.
Alleen jammer dat daar uit vak ook veld op kwam/kon
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je ziet het ook aankomen, ze stonden er namelijk al op te wachten.Player1S schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:01:
[...]
Voor een eredivisie club die penalties nodig had snap ik zo’n pitch invasion ook niet. Je hebt nog niks. Als je moeite hebt met Dordrecht ga je het ook moeilijk hebben met Telstar.
Voor een Telstar kan ik het nog wel begrijpen. Die spelen eens per 10 jaar in de playoffs en dan 1 ronde. Dan snap ik de vreugde nog wel.
Alleen jammer dat daar uit vak ook veld op kwam/kon
Gisteren was het raak, maar het is nu al vaker raak geweest. Top punt vond ik dat Hans Kraaij het geen probleem vond dat een jongetje het veld op liep voor een selfie. Soms denk ik dat kids dat gekopieerd hebben, aangezien er toch niets tegen gedaan word. Sterker nog, het was allemaal zo zielig dat er een boete volgde enzo.
Off-topic: sommige ouders denken daar echt niet bij na en noemen hun kind letterlijk Tommie. Dat is dan ook gewoon echt je wettelijke naamTyphone schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:04:
Bij Den Bosch ook alweer dat gedoe. Wat een tokkieclub is dat toch. Lijkt wel of alleen de Graafse wijk daar naar het voetbal gaat. Maar ook een directeur die Tommie heet. Dat is na je 6e toch gewoon Tom? Met zijn reactie: “een incident komt altijd van twee kanten”. Uhu, nee Tommie, ga naar huis Tommie en blijf daar Tommie.

Daar is toch ooit een onderzoek naar gedaan wat in zo’n boek naar voren kwam? Freakonomics als ik me niet vergis. Waarom Dashwan-Taleel-Shaneeqa nooit president of CEO zal worden.Player1S schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:07:
[...]
Off-topic: sommige ouders denken daar echt niet bij na en noemen hun kind letterlijk Tommie. Dat is dan ook gewoon echt je wettelijke naam
Een pitch invasion als je niks wint slaat gewoon nergens op en is daarom al treurig. En dan ook nog infantiel bij het uitvak gaan staan zwaaien. Dan is dus niet blijdschap je drijfveer maar provocatie.
Stadionverboden zijn niet te handhaven maar je kan natuurlijk (knvb of veiligheidsdriehoek zijnde) prima een wedstrijd zonder publiek opleggen. Wie niet horen wil moet maar voelen. Je hebt echt niks te zoeken op dat veld.
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 24-05-2025 23:11 ]
Aan de telefoontjes te zien is social media status nog belangrijker dan dat.FreakNL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:10:
[...]
Een pitch invasion als je niks wint slaat gewoon nergens op en is daarom al treurig. En dan ook nog infantiel bij het uitvak gaan staan zwaaien. Dan is dus niet blijdschap je drijfveer maar provocatie.
Iedereen roept dat er iets moet veranderen in de maatschappij en dan sommige groepen eens moeten worden aangepakt, we weten allemaal dat dit niet gaat gebeuren.FreakNL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:10:
[...]
Stadionverboden zijn niet te handhaven maar je kan natuurlijk (knvb of veiligheidsdriehoek zijnde) prima een wedstrijd zonder publiek opleggen. Wie niet horen wil moet maar voelen. Je hebt echt niks te zoeken op dat veld.
Wat een zenuwenzooi op het laatst…
[ Voor 29% gewijzigd door Wokschotel op 24-05-2025 23:32 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Typhone schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:04:
Maar ook een directeur die Tommie heet. Dat is na je 6e toch gewoon Tom? Met zijn reactie: “een incident komt altijd van twee kanten”. Uhu, nee Tommie, ga naar huis Tommie en blijf daar Tommie.
Player1S schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:07:
[...]
Off-topic: sommige ouders denken daar echt niet bij na en noemen hun kind letterlijk Tommie. Dat is dan ook gewoon echt je wettelijke naam

Maar iemand beoordelen op z'n naam is wel een beetje flauw, vind je niet? Zegt toch helemaal niks over de kwaliteiten van iemand?
Zo zie je maar, de ene Brabantse club is de andere nietWokschotel schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:59:
Gewoon gezellig
Nu nog 'even' Telstar verslaan en de tricolores blijven er gewoon in. Al hoopt een collega, die fanatiek Willem II supporter is, toch anders.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die collega hoopt dat Willem II naar de KKD gaat?Superkiwi schreef op zondag 25 mei 2025 @ 08:20:
[...]
Zo zie je maar, de ene Brabantse club is de andere niet
Nu nog 'even' Telstar verslaan en de tricolores blijven er gewoon in. Al hoopt een collega, die fanatiek Willem II supporter is, toch anders.
⏩ PVOutput☀️
Want die hoopt dat ze degraderen?Superkiwi schreef op zondag 25 mei 2025 @ 08:20:
[...]
Zo zie je maar, de ene Brabantse club is de andere niet

Je club vaker zien verliezen dan winnen terwijl je ergens onderaan de ranglijst bungelt is voor een supporter niet leuk. Zes van de 34 wedstrijden gewonnen en 20 verloren, dan kom je niet meer voor je plezier naar het stadion. In de KKD valt er voor de Willem II supporter nog iets te juichen en te winnen, in de ED niet.
Ik zou als sk houder ook liever op vrijdagavond voor de knikkers voetballen dan zondagmiddag onderin de eredivisie. Ken veel mensen met seizoenskaarten van dit soort clubs die de kkd beleving gewoon veel relaxter vinden.
Lees de reactie van Tommie zou ik zeggen. Nul zelfreflectie, meteen alle kanten op wijzen. Iemand beoordelen op zijn voornaam zal heel flauw zijn maar geloof mij maar dat wij geen minpres krijgen die Djordy heet. De komende 500 jaar. Buitenlandse namen zullen altijd wel een uitzondering kunnen vormen maar daar gaat het niet om in dit specifieke voorbeeld en die discussie wil ik ook niet startenchim0 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 04:27:
[...]
[...]
offtopic:Mijn Bulgaarse "doopnaam" is Toma roepnaam Tommy. Toma staat ook op mijn ID-kaart. Dat is zo gebleven van mijn paspoort, maar niemand noemt mij zo. Alleen bij ons is de klemtoon op het laatste gedeelte van het woord dus To-mma niet Toooma. Maar ik ben 44 maar mensen zeggen gewoon Tommy of Tom tegen mij alleen bij mij past het ofzo want ik zie er jonger uit. Moet wel zeggen dat als je Tommy heet moet het wel met y niet met ie. Tommie kan echt niet.
Maar iemand beoordelen op z'n naam is wel een beetje flauw, vind je niet? Zegt toch helemaal niks over de kwaliteiten van iemand?
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 25-05-2025 09:09 ]
En vanavond hoop ik op AZ. AZ in de Conference League kan best tof worden!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik ben voor Sparta en ik snap helemaal niks van die redenatie.Mania-92 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 08:53:
[...]
Ik zou als sk houder ook liever op vrijdagavond voor de knikkers voetballen dan zondagmiddag onderin de eredivisie. Ken veel mensen met seizoenskaarten van dit soort clubs die de kkd beleving gewoon veel relaxter vinden.
Het enige goeie aan de KKD is de vrijdagavond. Maar dat is sowieso persoonlijk. Voor de rest was het ooit een mooie competitie met prachtige clubs maar dat is allemaal vakkundig de nek omgedraaid door de KNVB met de toevoeging van competitievervalsing. Ik hoop dat Sparta er voorlopig niet meer hoeft te acteren.
[ Voor 28% gewijzigd door FreakNL op 25-05-2025 09:18 ]
Oh die zienswijze zie ik ook wel. Alleen veel mensen vinden het gewoon lekker om op vrijdagavond naar het voetbal te gaan en een paar pilsjes te drinken. Die boeit het echt helemaal niets of VVV Venlo of Heracles Almelo op bezoek komt.FreakNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:16:
[...]
Ik ben voor Sparta en ik snap helemaal niks van die redenatie.
Het enige goeie aan de KKD is de vrijdagavond. Maar dat is sowieso persoonlijk. Voor de rest was het ooit een mooie competitie met prachtige clubs maar dat is allemaal vakkundig de nek omgedraaid door de KNVB met de toevoeging van competitievervalsing. Ik hoop dat Sparta er voorlopig niet meer hoeft te acteren.
Het is de sociale armoe van deze tijd.Typhone schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:11:
[...]
Aan de telefoontjes te zien is social media status nog belangrijker dan dat.
Snelle makkelijk aandacht, snel wat dopamine en op naar de volgende shot.
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 25-05-2025 10:12 ]
Het is dweilen met de kraan open. Als de kraan niet te hard stroomt en je flink dweilt voorkom je wel een overstroming.HollowGamer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:13:
[...]
Iedereen roept dat er iets moet veranderen in de maatschappij en dan sommige groepen eens moeten worden aangepakt, we weten allemaal dat dit niet gaat gebeuren.
Gaat wel met meer dingen zo.
Maar enfin is wat off topic en hoort in Randzaken thuis, voordat ik een koekje van eigen deeg krijg
Vond het wel grappig
Wat 120 minuten met spanning icm bier op de tribune al niet met een mens kan doen. Groningse nuchterheid was niet aanwezig
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-05-2025 10:17 ]
Ja wat was iedereen toch braaf in Tilburg. Zo braaf dat de ME aan de gang mocht....Wokschotel schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:27:
Behalve wat gezwaai naar het uitvak is er echt niets gebeurd hoor, iedereen ging toen de speaker het vroeg weer netjes naar binnen. Dit was op geen enkele manier te vergelijken met Telstar-Den Bosch. Maar een pitch invasion in deze halve finale slaat natuurlijk nergens op…
Wat een zenuwenzooi op het laatst…
De sfeer was aanvankelijk nog goed, maar sloeg al snel om. De ME moest er zelfs aan te pas komen om de situatie niet te laten escaleren. Dat lukte niet helemaal, want supporters hebben stoelen en bekers gegooid in de richting van de politie. Vervolgens heeft de ME charges uitgevoerd.
Met Dick sta je er internationaal ook niet lekker op.Typhone schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:01:
[...]
Lees de reactie van Tommie zou ik zeggen. Nul zelfreflectie, meteen alle kanten op wijzen. Iemand beoordelen op zijn voornaam zal heel flauw zijn maar geloof mij maar dat wij geen minpres krijgen die Djordy heet. De komende 500 jaar. Buitenlandse namen zullen altijd wel een uitzondering kunnen vormen maar daar gaat het niet om in dit specifieke voorbeeld en die discussie wil ik ook niet starten.
En vanaf het jaar 2050 heet de Nederlandse MP waarschijnlijk Mbokko Mbokko of een variant daarvan.
Dat was na afloop buiten het stadion, waar Broekhoven weer zo nodig moest rellen. Genoeg tokkies hier in Tilly-town...toolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:23:
[...]
Ja wat was iedereen toch braaf in Tilburg. Zo braaf dat de ME aan de gang mocht....
[...]
De islam kan uw vrijheid schaden
Want?sNielz123 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:37:
[...]
Met Dick sta je er internationaal ook niet lekker op.
Wikipedia: Dick Cheney
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Valt mee, kun je je Richard ‘Tricky Dick’ Nixon nog herinneren?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee want jullie waren zo lekker nuchter bezig na die 2-2 tegen AjaxHarribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:14:
Waren ze bij Willem II blij!
Vond het wel grappig
Wat 120 minuten met spanning icm bier op de tribune al niet met een mens kan doen. Groningse nuchterheid was niet aanwezig

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH LETSSSSS GOOOOOOOOO!FreakNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:07:
[...]
Nee want jullie waren zo lekker nuchter bezig na die 2-2 tegen Ajax
*Internet Explorer.
Ja dat sloeg ook nergens op inderdaad.FreakNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:07:
[...]
Nee want jullie waren zo lekker nuchter bezig na die 2-2 tegen Ajax
Bij gebrek misschien aan een beter doel
Lijkt me sterk, Twente heeft dezelfde ambities als AZ.Harribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:19:
Als Az dit niet wint kan je toch stellen dat het seizoen van az mislukt is.
Voor Twente is de noodzaak minder denk ik
Ah terecht dus.sNielz123 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:24:
Weghorst penalty
Ze zouden wel willen maar Az rekent elk jaar erop denk iktoolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:24:
[...]
Lijkt me sterk, Twente heeft dezelfde ambities als AZ.
Je mag niet terugbewegen maar wel heel langzaam vooruitcarpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:26:
Maar was er nu een regel dat het een vloeiende beweging moet zijn? Want dit was toch schokkerig genomen zeg maar.
Ik vind dat ze die onderbroken k#taanloopjes ook gewoon mogen verbieden. Óf je neemt een fatsoenlijke aanloop, óf je pingel wordt geannuleerd.carpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:26:
Maar was er nu een regel dat het een vloeiende beweging moet zijn?
Yep weer zo'n achterlijke regel, deze omdat het blijkbaar anders te moeilijk is om een penalty in te schieten.sNielz123 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:27:
[...]
Je mag niet terugbewegen maar wel heel langzaam vooruit
Zelfde met de keeper die op de lijn moet blijven staan en niet als een gek heen en weer mag springen.
Denk dat je Twente dan toch tekort doet.Harribo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:25:
[...]
Ze zouden wel willen maar Az rekent elk jaar erop denk ik
Schat Twente iets minder in inderdaad.
AZ speelt elk jaar Europees voetbal, al jaren. Daar komt het harder aan denk ik.
Voorlopig is Twente wel de bovenliggende partij. Organisatie staat goed.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
[ Voor 64% gewijzigd door Humma Kavula op 25-05-2025 18:47 ]
Poku had hem al moeten maken
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Negeer mijn vorige bericht. Het kan nog!

2 kansencarpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:47:
1 kans 1 doelpunt.
Mohammed Meerdink?Agent47 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:47:
Mo schiet hem goed binnen
En er wordt weinig tegen gedaan.
[ Voor 33% gewijzigd door carpebios op 25-05-2025 18:48 ]
Als je hem hoort praten is hij 100% Berber
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Te weinig naar mijn mening. Maar dat gebeurt ook te vaak. Zo' n actie van Van Bommel tegen Bruns mag van mij ook gewoon een kaart opleveren, ook al is de bal nog niet in het spel.carpebios schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:48:
AZ maakt alleen maar overtredingen.
En er wordt weinig tegen gedaan.
Het is echt heel vervelend als je tegen zo'n ploeg speelt die veel (kleine) overtredingen maakt, die niet/ nauwelijks bestraft worden.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken