Typhone schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:58:
[...]
‘Mensen’, sta je jezelf te verkopen voor een publiek wat ik even gemist heb? Je maakt precies mijn punt. Ik zie ook welgeteld nog geen 10 posts van jou in het hele topic en degene die er staan “spreken voor zich”.
Dus ben je gelukkig? Als er iets stabielere clubs komen staat Groningen onderin te bungelen om hooguit twee-drie keer per jaar een resultaat wat er toe doet te bemachtigen en verder is het zeer matige invulling van de competitie. Ik kan nog wel even doorgaan maar dat zou tegen het been zijn van bekendere Groningen supporters die wel op een normale manier kunnen communiceren.
Let je wel even op dat het Getafe van Nederland vorig seizoen een pure wanorde heeft gebouwd en daar nog niet van verlost is? Van alle goed voetballende clubs in Nederland worden ze toch maar even tweede ondanks het forse gemis aan inkomsten wat elders wel te vinden was. Maak jij je vooral druk om een 2-2 in de 99e minuut. Het kampioenschap komt wel weer en dan maalt niemand daar nog om joh.

Sorry, ik wist niet dat postcount belangrijk was om wat te mogen schrijven hier.
Verder druipt het zuur van je post af, maar dat is wel begrijpelijk na de resultaten van gisteren. Maar daarmee maak je mijn punt.
We zijn niet gedegradeerd, redelijk eenvoudig gehandhaafd uiteindelijk nog. Het puntje maakt dat we zelfs met een gelijkspel zondag nog kans hebben op de PO's. Een onverwacht toetje.
Ik weet dat Ajax een wanorde was vorig seizoen. Desondanks knap dat ze bovenin meedraaien, dat neemt niet weg dat ze gisteren bijzonder slecht speelden met het beschikbare materiaal, alsof ze geen kampioen konden worden, veel rollen, irritant gedrag, zeuren bij de scheidsrechter, tijdrekken etc.
Ja, ook allemaal begrijpelijk, maar dan smaakt een 2-2 ook extra lekker. In je laatste thuispot, in de 99e minuut, tegen een topclub, in een promotiejaar, met kans op PO's én na het gedrag in het veld gedurende de voorsprong. Ja, dan ben ik wel even gelukkig ja.
En dan komt de zoveelste Ajacied (uit Noord-Brabant) vandaag aan met "alle boeren uit de provincie"