Die jongen moet gewoon een jaar lang spitsentraining krijgen. Hij kan wel wat. Elftal is gewoon stroef.Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:44:
[...]
Ik hoop die na zondag aanstaande NOOIT meer in een Ajax shirt te zien.
Zelf grove overtredingen maken en nu gaan ze als stervende zwanen neer. Wat een vreselijke schijt ploeg is dat Groningen toch, gatver.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goh nu pas goal van Tillman op het schakelkanaal. De wedstrijden zijn al zowat voorbij
Prachtig!!
Prachtig!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee joh, staat 8-0.Outerspace schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:38:
[...]
Blijf jij telkens de dubbele bam doen?
Moet ik toch creditcard credits aan @carpebios geven qua snelheid
(Luister via radio, loopt achter)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oi oi Godts daar moet je toch meer mee doen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij krijgt zijn 10 euro niet zomaar van mij!Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:46:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
AZ-FC Twente 2-2, blunder Unnerstall.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vaessen bedoel je?Agent47 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:44:
Groningen grote mond maar spelen erg slecht
Die moet nu naar zichzelf kijken door die bal van Gaaie door te laten
Als Groningen zo tandenloos blijft wordt het een redelijk makkelijke overwinning voor Ajax. Heeft Ajax aan 1 doelpunt genoeg
Mogen we ook keepers lenen aan andere teams?Maarten_E schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:48:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je kan het soms niet geloven die missers hèGynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:46:
Was misschien nog wel de leukste om te kijkenMaarten_E schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:48:
Bosz belt zo in voor een donderpreek.Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:48:
[...]
Vaessen bedoel je?
Die moet nu naar zichzelf kijken door die bal van Gaaie door te laten
Als Groningen zo tandenloos blijft wordt het een redelijk makkelijke overwinning voor Ajax. Heeft Ajax aan 1 doelpunt genoeg
Tjonge Resink. Pfffff wat verschrikkelijk slecht schot
Feyenoord-RKC 1-0.
Hoezo spelen die allemaal nog?
Waren wat later begonnen. Regio Eindhoven loopt altijd iets voor op de rest van het land.carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:50:
Hoezo spelen die allemaal nog?
LOL.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:51:
[...]
Waren wat later begonnen. Regio Eindhoven loopt altijd iets voor op de rest van het land.
Stoor me hier zo ontzettend aan. Blijf gewoon gaan voor elke bal..ook bij overtredingen die handjes...gewoon rennen.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:43:
Zie Brobbey stil staan bij die aanval. De bal ligt vrij en hij gebaart dat die naar hem toe moet komen
Hè een nieuwe
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zeker omdat die gast van Groningen uitgleed zag het er echt heel dom uit. Die bal lag echt 3 meter bij iedereen vandaan en Brobbey steekt twee handen naar de bal van “kom hierheen”AMARONE schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:52:
[...]
Stoor me hier zo ontzettend aan. Blijf gewoon gaan voor elke bal..ook bij overtredingen die handjes...gewoon rennen.
Is Feyenoord al aan de rust begonnen?
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 14-05-2025 21:02 ]
Alleen legaal betaalkanaal te volgen AJAX-GRO?
9 Wedstrijden tegelijk en dan nog is het schakelprogramma niet echt spectaculair 
Maar hé, Godtsamme wat een heerlijke poeier!
Hopelijk kan Sparta PSV zondag van punten afhouden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet nodig, Ajax wint deze allebei.Superkiwi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:03:
9 Wedstrijden tegelijk en dan nog is het schakelprogramma niet echt spectaculair
Tegen Twente?
Alleen als Unnerstal net zulke blunders als vandaag maakt
Ik als Groningen supporter zit mij te ergeren aan mijn team
Het is schijtbakkenvoetbal, zo angstig
Niet om aan te zien
En voor elkaar lopen ho maar.
Valente heeft 4 man bij zich, kan nergens de bal kwijt
Fijn voor Ajax dat wel
Niet om aan te zien
Fijn voor Ajax dat wel
Ik bid nog steeds voor hoopgevendere teksten.Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:07:
Ik als Groningen supporter zit mij te ergeren aan mijn team
Niet om aan te zien
Fijn voor Ajax dat wel
Overstroomt je dm box al?Deruxian schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:02:
Alleen legaal betaalkanaal te volgen AJAX-GRO?
Nee joh. Ajax heeft daarvoor te weinig scorend vermogen. Ze moeten hier de 0-2 maken anders kan het zomaar puntverlies worden.
Maar wie bij Groningen zou dan moeten scoren?Trishul schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:09:
[...]
Nee joh. Ajax heeft daarvoor te weinig scorend vermogen. Ze moeten hier de 0-2 maken anders kan het zomaar puntverlies worden.
Nou ja het is slechts 0-1 en Ajax creëert ook bitter weinigcarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:08:
[...]
Ik bid nog steeds voor hoopgevendere teksten.
Als Jade Anna nog op dezelfde schoenen speelt mag Farioli ook wieberen!
Iemand die per ongeluk over de bal heen struikeltcarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:10:
[...]
Maar wie bij Groningen zou dan moeten scoren?
Persoonlijk voorstel: niemand.carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:10:
[...]
Weet ik niet, maar ik had na 1 minuut googelen een stream.Millie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:09:
[...]
Zo ja.. zit daar ook F1 bij.. vraag het voor een vriend.
Ueda van de hand doen. Het is echt niet dat hij geen ballen krijgt. Maar hij scoort veel te weinig.
En Carranza ook. Die kan in de 16 best wel oorlog maken, maar kan niet voetballen.
En Carranza ook. Die kan in de 16 best wel oorlog maken, maar kan niet voetballen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Oke, maar wie van Ajax moet dan een eigen doelpunt maken?
Schijtvakken? Gewoon lomp en onbehouwenHarribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:07:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Luuk-gaat-nooit-meer-scoren de Jong.
Het mag ook een eigen doelpunt van een mooie Ajacied zijn hoor....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ze hebben toch wel een aardige middenveldercarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:10:
[...]
Sodeju wat een goal.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Goed strak erop Fitz Jim.
[ Voor 72% gewijzigd door Typhone op 14-05-2025 21:14 ]
Teken ik ook voornocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:11:
[...]
Het mag ook een eigen doelpunt van een mooie Ajacied zijn hoor....
Dan moet er minimaal een soort schot komen
Edit 1-1
Echt hé. Hoe hij hem er in krijgt is knapOuterspace schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:13:
Sodeju wat een goal.
Wow, GO GRONINGEN! Heel het stadion ontploft.
Oh oh
Haha wtf is dit.
⏩ PVOutput☀️
Pasveer kwam weer eens niet van z’n plek
Ajax heeft nog tijd zat. Geen paniek!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Succes is niet alles in het leven, de liefde gaat verder dat! Daarom zullen we alles geven, voor de kleuren de club en de stad.
TerechtsNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:14:
Whaha, hier in Noord Belgie hoor ik mensen buiten schreeuwen om de goal van Groningen
Was echt knappe goal
Wat een jinx.
2 goals uit het niets in Groningen. Wat een walgelijke wedstrijd que voetbal en overtredingen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja Groningen had het al dun door de broek, dat wordt er nu niet beter opMog schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:14:
Ajax heeft nog tijd zat. Geen paniek!
Ajax heeft 1 troef: Weghorst
Maakte vorige keer ook het verschil
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 14-05-2025 21:16 ]
Haha, mooie reactie bij Veerman.
⏩ PVOutput☀️
Brobbey en Gods wat zijn die matig gaan voetballenephymerous schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:15:
Jeetje, die gast maakt zo’n doelpunt nooit weer
Brobbey mag er van mij wel weer af.
Zo'n bam moet de keeper hebben... De voet van een speler mag niet hoger komen dan de handen van de keeper in de 5m...
Maar Ajax gaat nog wel scoren, Weghorst als sub is een killer...Quad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:15:
Haha, mooie reactie bij Veerman.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Lol, zelfs nu zijn de supporters van Feyenoord met Ajax bezig

Oh gut, Feyenoorders hebben ook hun pleziertje.
⏩ PVOutput☀️
Haha de Kuip viert ook feest hoor. Ik snap het wel maar wat zijn voetbal supporters toch ook treurig af en toe
Vrees het ooknocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:17:
[...]
Maar Ajax gaat nog wel scoren, Weghorst als sub is een killer...
Nieuwe regel?HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:16:
De voet van een speler mag niet hoger komen dan de handen van de keeper in de 5m...
Wout Wout Wout superWout.
⏩ PVOutput☀️
Ik vrees het ook, Ajax gaat nog wel scoren.
Godts speelt pas zijn eerste seizoen. Dan zijn pieken en dalen logisch. Brobbey speelt dit seizoen wel erg constant. Constant slecht.Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:16:
[...]
Brobbey en Gods wat zijn die matig gaan voetballen
XXXVI
Het wordt maar eens tijd dat Ajax de solidariteitsvergoeding en de tv gelden maar eens goed gaat bekijken. Schandalig dat een Heracles met de broek op de enkels en al ingesmeerd met glijmiddel PSV ontvangt en dat Groningen strijdt en schopt alsof het de Champions League finale is.
Net zoals toen de ajaxcieden op dat grote scherm Wijnaldum toonde toen Feyenoord de 1-0 tegen PSV maakteSuperkiwi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:17:
Lol, zelfs nu zijn de supporters van Feyenoord met Ajax bezig![]()
Ajax heeft de allerlaagste gunfactor in het professioneel voetbal. Bron is mijn onderbuik en persoonlijke ervaring.Bao_mi1 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:17:
Haha de Kuip viert ook feest hoor. Ik snap het wel maar wat zijn voetbal supporters toch ook treurig af en toe
Ik ben klaar met Traore, wat een aanfluiting is dit zeg.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Na dit seizoen alsjeblieft geen Traoré meer ok?
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor de originators van het vieren van 2e plaatsen is "helemaal niets in Amsterdam zingen" (ik zie Fey niet, maar ik neem aan dat ze hetzelfde zingen als de Groningers nu) wel een beetje vreemd... beter zingen ze "Champions League, Champions League in Amsterdaaaaaam"Bao_mi1 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:17:
Snap het wel… zelf doen ze niet mee, dan kijk je naar anderen.Bao_mi1 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:17:
Ik heb als Feyenoorder liever dat Ajax de titel pakt dan PSV.Superkiwi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:17:
Lol, zelfs nu zijn de supporters van Feyenoord met Ajax bezig![]()
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Je bent niet de enige. Ging neer alsof hij stervende was. Lol.Outerspace schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:18:
Ik ben klaar met Traore, wat een aanfluiting is dit zeg.
⏩ PVOutput☀️
Ik ga even proberen neutraal te zijn, maar wat een idioot seizoen is het als 2 clubs 9 punten voor kunnen staan en beiden (op dit moment) terug worden gehaald.
Je ziet dit van mijlen ver aankomen dat de laatste 2 wedstrijden heel erg lastig zouden gaan worden.
NEC had ik niet verwacht alleen.
Met een hele matige subtop selectie heb je onverwachts meegedaan om het kampioenschap.
NEC had ik niet verwacht alleen.
Met een hele matige subtop selectie heb je onverwachts meegedaan om het kampioenschap.
Dan ben je denk ik in de minderheid. Om mij heen hoor ik alleen maar anders.Mog schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:19:
[...]
Ik heb als Feyenoorder liever dat Ajax de titel pakt dan PSV.
Of zou dat mijn revolver zijn....
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 14-05-2025 21:20 ]
Houd je toch altijd. Elke club wil presteren tegen Ajax. Winst tegen PSV en Feyenoord doet er toch minder toe door historie. Blijkt ook maar weer uit dat Ajax nog steeds de grootste van de eredivisie is.Terranova schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:18:
Het wordt maar eens tijd dat Ajax de solidariteitsvergoeding en de tv gelden maar eens goed gaat bekijken. Schandalig dat een Heracles met de broek op de enkels en al ingesmeerd met glijmiddel PSV ontvangt en dat Groningen strijdt en schopt alsof het de Champions League finale is.
Ik snap dit ook niet zo goed daar. Als Ajax zijnde heb ik ook veel liever een traditie club zoals feyenoord ipv psv als kampioen.Mog schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:19:
[...]
Ik heb als Feyenoorder liever dat Ajax de titel pakt dan PSV.
Ajax supporters zouden andersom trouwens net zo achterlijk zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door AMARONE op 14-05-2025 21:21 ]
Wat een complete onzin. Arrogantie uit de (hoofd)stad komt weer aardig omhoog zo de laatste weken. Dit zie je toch tegen bijna elke topclub, willen presteren, jezelf in de kijker spelen. Genoeg clubs die hekel hebben aan de traditionele top 3 en net een stapje extra zetten. Om vervolgens een week later tegen een directe concurrent niks te laten zien.Terranova schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:18:
Ja daarom helemaal niets meer extra bijdragen. Die clubs moeten hun eigen broek maar eens ophoudenHugo! schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:20:
[...]
Houd je toch altijd. Elke club wil presteren tegen Ajax. Winst tegen PSV en Feyenoord doet er toch minder toe door historie. Blijkt ook maar weer uit dat Ajax nog steeds de grootste van de eredivisie is.
Heracles denkt er blijkbaar anders overMr.Jappe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:21:
[...]
Wat een complete onzin. Arrogantie uit de (hoofd)stad komt weer aardig omhoog zo de laatste weken. Dit zie je toch tegen bijna elke topclub, willen presteren, jezelf in de kijker spelen. Genoeg clubs die hekel hebben aan de traditionele top 3 en net een stapje extra zetten. Om vervolgens een week later tegen een directe concurrent niks te laten zien.
Die is zeker in de minderheid 😂carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:20:
[...]
Dan ben je denk ik in de minderheid. Om mij heen hoor ik alleen maar anders.
Of zou dat mijn revolver zijn....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken