Niet als een regel, meer principieel dat dat niet zou moeten mogen als je goed keept
SPARTA BAM!
Lekker voor Feyenoord
Lekker voor Feyenoord

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Misschien kunnen ze niet beter? Maar goed, typische reactie voor dit topic. Het zal wel omkoping zijn inderdaad, ik sluit me er bij aan.
Fc Utrecht om maar eens wat te noemen
Tuurlijk, ik snap het ook wel.Han schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:19:
[...]
Snap het wel… zelf doen ze niet mee, dan kijk je naar anderen.
Laatst was ik bij Chelsea en wat zingen ze voor de wedstrijd: "We hate Tottenham. CHELSEA." Dan denk ik, ga lekker je team supporten en hou je niet zo bezig met een rivaal.
O oh, daar moet PSV ook nog tegen....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Och wat zuur voor Sparta. Ik vind het niet heel overtuigend.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Een hekel hebben aan of de welbekende wedstrijden waar je als trainer je spelers niet voor hoeft te motiveren, je als speler uit een kleiner team ontzettend goed in de picture kan spelen.Mr.Jappe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:21:
[...]
Genoeg clubs die hekel hebben aan de traditionele top 3 en net een stapje extra zetten. Om vervolgens een week later tegen een directe concurrent niks te laten zien.
Als Mazraoui tegen Real Madrid de bal met 1 mm op de lijn binnen houdt. Dan is een halve voet over de lijn heel erg overtuigendSuperkiwi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:24:
De bal leek niet compleet over de 16 meter lijn. Is het niet net zoals een uitbal dat de bal compleet over de lijn had moeten zijn? Gek besluit inderdaad..Superkiwi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:24:
Waar staat het woord omkoping of suggereer ik dat? Nergens maar dan ook nergens.Mr.Jappe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:23:
[...]
Misschien kunnen ze niet beter? Maar goed, typische reactie voor dit topic. Het zal wel omkoping zijn inderdaad, ik sluit me er bij aan.
Maar sowieso er is een verschil tussen niet beter kunnen en niet proberen. Groningen is ook slecht, maar die strijdt er voor alsof ze degraderen bij een nederlaag
Traoré eraf, kan het in elk geval niet minder worden, toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hands van de keeper van Sparta. Ja dat kan, maar dacht dat het hele punt van een keeper was dat dat mocht
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSV heeft ook wel het voordeel dat vele spelers zich nog even goed in de kijker willen spelen. Daarom gaat het de laatste rondes weer erg goed.
Boscagli en Benitez aflopend contract, Lang wil weg, Bakayoko aast op een transfer, Saibari staat ook in de spotlights, enz.
Bij Ajax... Eh niemand. Velen weten dat ze de stap hoger (meer salaris) niet kunnen maken. Alleen Weghorst gaat er altijd voor.
Boscagli en Benitez aflopend contract, Lang wil weg, Bakayoko aast op een transfer, Saibari staat ook in de spotlights, enz.
Bij Ajax... Eh niemand. Velen weten dat ze de stap hoger (meer salaris) niet kunnen maken. Alleen Weghorst gaat er altijd voor.
Volgens mij is het helemaal niet te beoordelen … het is maar net hoe je het beeld stilzet.Bao_mi1 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:25:
[...]
De bal leek niet compleet over de 16 meter lijn. Is het niet net zoals een uitbal dat de bal compleet over de lijn had moeten zijn? Gek besluit inderdaad..
Je zou denken dat dat bij Ajax minstens net zo veel geldt, dat spelers er uit willen steken tov een matig elftal...Trishul schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:26:
PSV heeft ook wel het voordeel dat vele spelers zich nog even goed in de kijker willen spelen. Daarom gaat het de laatste rondes weer erg goed.
Dus scoren ze zo!Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:27:
Ajax is 30% minder na de wissels
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dus dat kon nog? Oprechte vraag....Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:27:
Ajax is 30% minder na de wissels
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je suggereert dat het bewust is. Anderen in dit topic noemen het omkoping (iPhones etc). Dus sluit er mooi op aanTerranova schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:25:
[...]
Waar staat het woord omkoping of suggereer ik dat? Nergens maar dan ook nergens.
Maar sowieso er is een verschil tussen niet beter kunnen en niet proberen. Groningen is ook slecht, maar die strijdt er voor alsof ze degraderen bij een nederlaag
Nee. Voordat hij gooit zet hij zijn voet echt neer.. die voet op het screenshot is niet in de lucht. Dat is vertekend.FreakNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:27:
[...]
Volgens mij is het helemaal niet te beoordelen … het is maar net hoe je het beeld stilzet.
Taylor, Hato, misschien Sutalo en dat was het denk ik wel aan Ajax kant.Trishul schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:26:
Wellicht Henderson nog, die had in de winterstop ook iets raars.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Groningen gewoon de betere partij op dit moment. Ajax wordt gewoon afgetroefd.
Maarja die hebben vleugeltjes gekregen na de 1-1.
Maarja die hebben vleugeltjes gekregen na de 1-1.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, het is in en in triest, zo slecht. Zoals al Eefde aangegeven, dit is geen kampioensploeg.nocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:27:
Dus dat kon nog? Oprechte vraag....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Meh, waardevolle spelers zijn Sutalo, Hato en Taylor. Die hebben alledrie ondanks de laatste wedstrijden goed gepresteerd dit seizoen.HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:27:
[...]
Je zou denken dat dat bij Ajax minstens net zo veel geldt, dat spelers er uit willen steken tov een matig elftal...
PSV staat 4-0 voor en wie brengt Bosz in? Guusje Til. Niet Babadi of Land ofzo. De één na laatste wedstrijd van het seizoen ook nog eens. Rouleer nou eens een beetje man...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
!!!!
⏩ PVOutput☀️
WEGHOOOOORST!!
Flickr PSN ID= cheironnl
Wout wout woutttt
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat zei ik.
Gaat het om waar je voet staat of waar de bal is?Millie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:28:
[...]
Nee. Voordat hij gooit zet hij zijn voet echt neer.. die voet op het screenshot is niet in de lucht. Dat is vertekend.
Als het voet is ben ik het met je eens.
BAM! Woutje
[ Voor 7% gewijzigd door Han op 14-05-2025 21:30 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn voet doet er niet toe, het gaat om de positie van de balMillie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:28:
[...]
Nee. Voordat hij gooit zet hij zijn voet echt neer..
Oei en AZ komt op voorsprong.
⏩ PVOutput☀️
Dat denk ik ook wel. Maar zonder yin geen yang.carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:20:
[...]
Dan ben je denk ik in de minderheid. Om mij heen hoor ik alleen maar anders.
Of zou dat mijn revolver zijn....
BAM! AJAX!
Pfoe, spanning in Groningen. Bal op maat, prima afgerond.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die de Jong, krijgt echt geen bal in het doel. Hoe is dat toch mogelijk pfffff.
Jij zei het!
De keeper leek hem toch te hebben
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik dacht voet. Maar als je daarna gooit en hij liet de bal ook over de lijn los is het dus eigenlijk beide.FreakNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:29:
[...]
Gaat het om waar je voet staat of waar de bal is?
Als het voet is ben ik het met je eens.
Groningen is ook gewoon slappe hap
Van Bergen laat zich makkelijk wegduwen
Weghorst kunnen ze niet mee omgaan bij Groningen geloof ik
Omgekochtcheiron schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:30:
De keeper leek hem toch te hebben
Omdat ik 4-1 in de poule heb ingevuld. Dus een eigen goal van de Jong zit er nog wel incarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:30:
Na de 90e minuut scoort ie welcarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:30:
⬆️Quad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:18:
Wout Wout Wout superWout.
⏩ PVOutput☀️
Niemand zal serieus zijn met omkoping. Maar je ziet duidelijk de verschillende standaarden die clubs hebben. Daarom mag Ajax dat ook hebben. Het is sowieso al erg zat dat Ajax minder geld krijgt dan dat ze verdienen tv gelden etc. Dan helemaal als er clubs zijn die altijd net een stapje meer doen tegen Ajax dan tegen anderenMr.Jappe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:27:
[...]
Je suggereert dat het bewust is. Anderen in dit topic noemen het omkoping (iPhones etc). Dus sluit er mooi op aan
He Heracles zet de comeback in.
⏩ PVOutput☀️
Millie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:30:
Nog een keer die dame in de kroeg graag.. spring dan.. spring!

Wie zei het?
Met zijn allen, HIJ ZEI HET!
Misschien beter als Vaessen zich de volgende keer maar eens stilhoudt
Zijn keepen is matig vanavond
Die Wout, ik haat hem maar doet het toch even
Ajax krijgt toch gewoon TV-gelden conform de verdeling op basis van de prestaties van de afgelopen 10 jaar? Dus de op 1 na grootste som.Terranova schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:31:
[...]
Niemand zal serieus zijn met omkoping. Maar je ziet duidelijk de verschillende standaarden die clubs hebben. Daarom mag Ajax dat ook hebben. Het is sowieso al erg zat dat Ajax minder geld krijgt dan dat ze verdienen tv gelden etc. Dan helemaal als er clubs zijn die altijd net een stapje meer doen tegen Ajax dan tegen anderen
Ohh dit soort overtredingen zijn toch wel geel Manschot? Waar was je dan de 1e helft?
Vizier afstellen heeft ook geen nut zo.
⏩ PVOutput☀️
Grappig hoe je de supporters van Groningen ook alleen maar hoort wanneer Ajax punten zou verspillen.
Wout wil wel vaker dingen die niet mogelijk zijnd-vine schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:31:
Soms lijkt het wel of Wout de enige is die kampioen wilt worden
Vergeleken met Unnerstall valt het vandaag nog mee...Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:32:
Misschien beter als Vaessen zich de volgende keer maar eens stilhoudt
Brian Linssen.
⏩ PVOutput☀️
Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:33:
[...]
Wout wil wel vaker dingen die niet mogelijk zijn

Scherp, minstens 15 minuten te gaanHarribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:34:
Ajax is er nog niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Prestaties zijn niet wat de club oplevert. Ajax had ooit een paar jaar geleden volgens een onderzoek(kan ik wel nog opzoeken) bijna de helft van alle tv kijkende supporters. Dus zorgt dan voor de bijna de helft van alle opbrengsten, maar dat krijgt het niet.Napo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:33:
[...]
Ajax krijgt toch gewoon TV-gelden conform de verdeling op basis van de prestaties van de afgelopen 10 jaar? Dus de op 1 na grootste som.
Of dat percentage nog klopt weet ik niet, maar hoe dan ook levert Ajax het meeste op qua kijkers. Dus als je het zo bekijkt is het altijd te weinig, ongeacht prestaties.
Het probleem is natuurlijk dat Ajax - en zo ook elke andere club - geen wedstrijden kan spelen zonder tegenstander.Terranova schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:35:
[...]
Prestaties zijn niet wat de club oplevert. Ajax had ooit een paar jaar geleden volgens een onderzoek(kan ik wel nog opzoeken) bijna de helft van alle tv kijkende supporters. Dus zorgt dan voor de bijna de helft van alle opbrengsten, maar dat krijgt het niet.
Of dat percentage nog klopt weet ik niet, maar hoe dan ook levert Ajax het meeste op qua kijkers. Dus als je het zo bekijkt is het altijd te weinig, ongeacht prestaties.
Klopt, moeten nog 1 wedstrijd tenzij Heracles het echt io zijn heupen krijgt.Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:34:
Ajax is er nog niet
Maar goed, bal is rond, de beste verdediging is de aanval, soms win je, soms verlies je, soms regent het (ok dat is een honkbal quote).
Nee, maar wel soms zonder verdedigingNapo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:36:
[...]
Het probleem is natuurlijk dat Ajax - en zo ook elke andere club - geen wedstrijden kan spelen zonder tegenstander.
[ Voor 28% gewijzigd door MeNTaL_TO op 14-05-2025 21:37 ]
Bakayoko hahaha, wat een prutser is dat toch.
zullen we eerst deze even goed afsluiten?MeNTaL_TO schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:36:
[...]
Klopt, moeten nog 1 wedstrijd tenzij Heracles het echt io zijn heupen krijgt.
Dat klopt hoor, maar het blijft een feit dat Akax sowieso netto minder krijgt dat het oplevert en dus een netto betaler is.Napo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:36:
[...]
Het probleem is natuurlijk dat Ajax - en zo ook elke andere club - geen wedstrijden kan spelen zonder tegenstander.
Zonder de wedstrijd te zien geloof ik je meteencarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:36:
Bakayoko hahaha, wat een prutser is dat toch.
Mooi applaus voor Peter Houtman
Hoezo fluit ie? Die Blondie lag al op de grond gek!
Wat krijgen ze toch veel ruimte bij Groningen. Welke middenvelders elke keer slapen weet ik niet maar dat was tegen NEC ook al het geval.
Ajax heeft geluk met Twente als laatste tegenstander. Die spelen helemaal niks meer klaar. Alleen Steijn is gevaarlijkTyphone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:41:
Wat krijgen ze toch veel ruimte bij Groningen. Welke middenvelders elke keer slapen weet ik niet maar dat was tegen NEC ook al het geval.
Haha oh wat kijkt die chagrijnig zeg.Millie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:40:
[...]
Ja.. te kloese in beeld... Oh ja kut ik moet ook klappen. Drol

⏩ PVOutput☀️
Ooh shit. Dacht eerst ruim buitenspel
Edit: toch wel
[ Voor 19% gewijzigd door Terranova op 14-05-2025 21:43 ]
Stom van Gaaei
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha, geeft hij hier voor Gaaei geel. Manschot, je bakt er geen hout van vanavond.
Flickr PSN ID= cheironnl
Manschot drol, nu strooit ie met kaarten voor niks. Ik kan even 3 herhalingen uit de eerste helft pakken…
Was het ook best wel, die van Berghuis.Terranova schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:43:
Ooh shit. Dacht eerst ruim buitenspel
En Gaaei sukkel, maar goed Rosa aub niet bleseren deze week.
Niet onterecht toch? Gaaei moet van die bal afblijven.cheiron schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:44:
Haha, geeft hij hier voor Gaaei geel. Manschot, je bakt er geen hout van vanavond.
Hij kijkt toch altijd chagrijnig tijdens wedstrijden....
Alsof hij liever geen voetbal kijkt heb ik het idee.
Het gaat dus om de bal. Je kan zelfs als keeper met je voeten buiten de zestien staan, zolang de bal maar binnen de lijnen is. En volgens mij kun je helemaal geen lijnen trekken op deze manier. Bij twijfel moet de VAR er gewoon afblijven. Ik vind het echt ver gezocht om deze af te keuren.Millie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:30:
[...]
Ik dacht voet. Maar als je daarna gooit en hij liet de bal ook over de lijn los is het dus eigenlijk beide.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken