O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSV speelt gewoon niet slecht en dat is tegen dit Heracles voldoende tot dusverMillie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:22:
Ja we hebben er alles aangedaan.. aldus geen enkele heracles speler.. of wel tis maar net hoe je het bekijkt.
*stondcarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:23:
Wat een domme PSV supporter, met z'n schaal. Man man man. Je staat gewoon een punt achter.
Echt bizar.Han schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:22:
Man man man, gewoon weer vol op de voet. Ga eens geel geven scheidsrechter
Flickr PSN ID= cheironnl
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nee maar die 2e goal man.. door het midden zo pielen en dan te kort geven.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:23:
[...]
PSV speelt gewoon niet slecht en dat is tegen dit Heracles voldoende tot dusver
Gelukkig is Ajax nog niet wakker
Staat nog ff twee punten voor
Dit is je eerste wedstrijd? Hele seizoen al zo bij Ajax. En blijkbaar kunnen ze zich niet oppeppen voor zon potje waarin het moet. Zoals ik al zei. Poep in de broek.DirtyBird schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:24:
Ik kijk het schakelprogramma op espn en wat een verschil in tempo en sjeu tussen ajax en psv zeg...man man man.
[ Voor 16% gewijzigd door Millie-ano op 14-05-2025 20:25 ]
Die gaat het jynxen, ik voel hetcarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:23:
Wat een domme PSV supporter, met z'n schaal. Man man man. Je staat gewoon een punt achter.
Hij was met z'n hoofd op tv, we weten hem te vinden!
Ik kijk niet zoveel neeMillie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:24:
[...]
Dit is je eerste wedstrijd? Hele seizoen al zo bij Ajax. En blijkbaar kunnen ze zich niet oppeppen voor zon potje waarin het moet. Zoals ik al zei. Poep in de broek.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
BAM! Lekker!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oi oi keeper die mag er eigenlijk toch niet in zou je zeggenGynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:28:
Come on! Lekker
Janken zal je
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
(W2-PEC)
De islam kan uw vrijheid schaden
Was dat niet die doelman met een oneindige hoeveelheid zelfvertrouwen?sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:29:
Keepertje keepertje korte hoek
Inderdaad. Je loopt toch een warming upHan schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:29:
Taylor heeft z’n zaalschoenen aan… glijdt continue uit, prutser, ga andere schoenen aan trekken man.
BAM! Lekker!
Sjaak, ben je het?carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:29:
Ik hoop dat Groningen degradeert!
De provincie zakt met 42cm tegen 2080 door gaswinning, goed genoeg?carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:29:
Ik hoop dat Groningen degradeert!
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vaessen gaat zeker niet vrijuitHollovVpo1nt schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:31:
Dat had die keeper van Groningen moeten hebben, manmanman. Lucky Ajax.
Wel goed gedaan en bedacht dan wel door Gaaie
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 14-05-2025 20:32 ]
Wel een mooie
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Haha goeie bos houtMillie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:30:
Nog een keer die dame in de kroeg graag.. spring dan.. spring!
Die van Namli ook zeg. Prachtig.cheiron schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:31:
Moet toch lekker voelen om een bal zo te raken..
Geeft mij wel meer vertrouwen in zondag dat Twente een resultaat kan halen tegen Ajax.Quad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:31:
Stand bij FC Twente is ook wel gunstig met oog op zondag.
Net als Godts…Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:32:
Aanvallend is Groningen soms om te huilen
Ze hoeven dan niet, denk dat Twente dan juist minder gebrand is.carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:32:
[...]
Geeft mij wel meer vertrouwen in zondag dat Twente een resultaat kan halen tegen Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Vind ze tot de 16 zeker niet slecht voetballenHarribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:32:
Bij Ajax het hele seizoen alHarribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:32:
Iedereen wil een resultaat halen tegen Ajax, zeker in de Arena.Quad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:
[...]
Ze hoeven dan niet, denk dat Twente dan juist minder gebrand is.
Nee kloptGynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:
[...]
Vind ze tot de 16 zeker niet slecht voetballen
Maar je ziet meteen het probleem van dit Groningen
Aanvallend vaak te pover
Klopt, als het zo blijft gaat FC Twente met een B elftal naar de Arena.Quad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:31:
Stand bij FC Twente is ook wel gunstig met oog op zondag.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Echt bizar het verval bij die jongen. Lijkt echt helemaal niets meer te kunnen.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
Lekker aangenomen van Brobbey
PSN: DutchTrickle PVoutput
Een ballenjongen? Minimaal het zelfde rendement.Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
Maar… wie erin dan?
Idd, sparen voor de playoffs.nocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
[...]
Klopt, als het zo blijft gaat FC Twente met een B elftal naar de Arena.
⏩ PVOutput☀️
Ik word niet hoopgevend van jou dat Ajax überhaupt een tegendoelpunt van dit Groningen kan verwachten.Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
[...]
Nee klopt
Maar je ziet meteen het probleem van dit Groningen
Aanvallend vaak te pover
Veel plezier in de tuin!carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:35:
Als PSV er nou nog snel 1 scoor, dan kan ik rustig wat in de tuin gaan werken!
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Succes in de tuin!carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:35:
Als PSV er nou nog snel 1 scoor, dan kan ik rustig wat in de tuin gaan werken!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dank u!
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
3-0 PSV!
XXXVI
Pantelic!!d-vine schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:35:
De laatste goede spits die Ajax heeft gehad is Huntelaar.

Als Brobbey eens wat zou doen was die hoop nog sneller voorbij.carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:36:
[...]
Ik word niet hoopgevend van jou dat Ajax überhaupt een tegendoelpunt van dit Groningen kan verwachten.
Er is geen VAR. Drie keer “bal gespeeld” en in herhaling 3x enkel, voet, enkel…Han schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:36:
Dat is gewoon natrappen van die speler van Groningen. Kom op zeg, bloed irritant gedrag van Groningen. Laat die VAR eens wakker worden.
Nee sorrycarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:36:
[...]
Ik word niet hoopgevend van jou dat Ajax überhaupt een tegendoelpunt van dit Groningen kan verwachten.
Als Groningen balbezit heeft gaat bijna alles weer terug tot vaessen. Vaessen trapt uit bal weer kwijt
Geen speler met een passeeractie oid. Ook allemaal niet het lef
Ja Valente maar dat is echt veel te weinig
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 14-05-2025 20:38 ]
Blijf jij telkens de dubbele bam doen?
Moet ik toch creditcard credits aan @carpebios geven qua snelheid
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Je zou bijna denken dat ze het niet willen geven...Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:37:
[...]
Er is geen VAR. Drie keer “bal gespeeld” en in herhaling 3x enkel, voet, enkel…
3 geel+ overtredingen, 1 vrije trap en 0 kaarten...
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 14-05-2025 20:40 ]
Ik wil jouw creditcardOuterspace schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:38:
[...]
Blijf jij telkens de dubbele bam doen?
Moet ik toch creditcard aan @carpebios geven qua snelheid
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Stel dat ze 1 of 2 goals tegen NEC of Heerenveen hadden gemaakt...
Ik teken ervoor
Alsof ze die nog niet hebbenGynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:42:
Krijgen ze bij Heracles allemaal een iPhone als ze vanavond verliezen?
Nee een Airfryer.Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:42:
XXXVI
Die wedstrijd is totaal niet spannend
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 14-05-2025 20:45 ]
Allemaal een airfryer van PhilipsGynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:42:
Ik hoop die na zondag aanstaande NOOIT meer in een Ajax shirt te zien.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:43:
Zie Brobbey stil staan bij die aanval. De bal ligt vrij en hij gebaart dat die naar hem toe moet komen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken