[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 277 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.343 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Benieuwd hoe de uitzendingen gaan zijn. Zou wel een schakelprogramma van alleen Ajax en PSV willen.
Misschien maar met de tv op PSV en laptop op tafel met Ajax als die allebei worden uitgezonden.

Edit: espn2 heeft ajax, espn 3 psv

[ Voor 8% gewijzigd door sNielz123 op 14-05-2025 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14
jbdeiman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:42:
[...]
Maar inderdaad, consequent blijven bestraffen zal het meeste helpen hoor. Punt is nu vooral dat er geen straf staat op dat toneelspel [...]
Dat is maar net hoe je de spelregels interpreteert. Uit de vereenvoudigde spelregels haal ik wel degelijk mogelijkheden om toneelspel te bestraffen. Onder hoofdstuk 4 Overtredingen en straffen, paragraaf Gele kaarten:
Een schwalbe maakt om een strafschop/vrije schop te krijgen of overdrijft om ervoor te zorgen
dat een andere speler een rode of gele kaart krijgt[/li]
Toneelspel is w.m.b. gewoon een schwalbe of de overdrijving zoals hierboven beschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door bazzemans op 14-05-2025 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Millie-ano schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:55:
Benieuwd wat de harde kern van Groningen (whatever that means :+ ) gaat uitspoken als Ajax dreigt alsnog de titel te pakken vanavond.. oplossing lijkt mij simpel gewoon iedereen het stadion uit en 2 uurtjes later alsnog uitspelen.
Nog makkelijker, met puntenstraf dreigen als ze dat doen. Een stuk of 14 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:42:
Kijk, als je echt zo geraakt wordt dat je meerdere keren doorrolt en schreeuwt/ acteert alsof je het bijna niet overleeft, dan kan je ook de eerste paar minuten niet voetballen. Hoef je geen dokter voor te zijn. Het hele idee is daarmee dan ook best wel simpel.
Je introduceert alleen maar weer een extra grijs gebied met bijbehorende verschillende behandelingen door de scheidsrechters.
Wat als je 1x rolt, wat als je 3x rolt? Wat als je wel een keer schreeuwt maar niet de hele tijd. Ga zo maar door. Je kunt nog steeds enorm hard geraakt worden zonder dat je meteen 3 minuten nodig hebt om bij te komen. Klap maar eens een keer scheen tegen scheen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:42

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:54:
[...]

Je introduceert alleen maar weer een extra grijs gebied met bijbehorende verschillende behandelingen door de scheidsrechters.
Wat als je 1x rolt, wat als je 3x rolt? Wat als je wel een keer schreeuwt maar niet de hele tijd. Ga zo maar door. Je kunt nog steeds enorm hard geraakt worden zonder dat je meteen 3 minuten nodig hebt om bij te komen. Klap maar eens een keer scheen tegen scheen bijvoorbeeld.
Mwah, als je niet gelijk opstaat na een overtreding / vallen op de grond, dan mag je 3 minuten buiten de lijnen. Als je echt een tik hebt gehad, kan je meestal wel opstaan en even uithijgen, desnoods op je knieen of hurken. Zo niet, dan kan je die 3 minuten wel gebruiken om bij te komen. Ik vind het wel een goed idee. En wat mij betreft: hoe meer rollen, hoe meer minuten langs de kant.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

bazzemans schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:16:
[...]

Dat is maar net hoe je de spelregels interpreteert. Uit de vereenvoudigde spelregels haal ik wel degelijk mogelijkheden om toneelspel te bestraffen. Onder hoofdstuk 4 Overtredingen en straffen, paragraaf Gele kaarten:

[...]

Toneelspel is w.m.b. gewoon een schwalbe of de overdrijving zoals hierboven beschreven.
Die heb ik nog nooit bestraft zien worden.

Alleen dat al maakt dat je gaat denken dat de regels totaal niet worden nageleefd zoals dat zou moeten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:01:
[...]

Mwah, als je niet gelijk opstaat na een overtreding / vallen op de grond, dan mag je 3 minuten buiten de lijnen. Als je echt een tik hebt gehad, kan je meestal wel opstaan en even uithijgen, desnoods op je knieen of hurken. Zo niet, dan kan je die 3 minuten wel gebruiken om bij te komen. Ik vind het wel een goed idee. En wat mij betreft: hoe meer rollen, hoe meer minuten langs de kant.
Dan wordt het dus een sport om een speler zo te raken zodat ie het veld uit moet, zonder dat je zelf geel krijgt. Nee dat is waar we op zitten te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14
Ramzzz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:02:
[...]

Die heb ik nog nooit bestraft zien worden.

Alleen dat al maakt dat je gaat denken dat de regels totaal niet worden nageleefd zoals dat zou moeten.
Schwalbes wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De totaal onnodig doorrollen-acties niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:38
Benieuwd wat de harde kern van Groningen (whatever that means :+ ) gaat uitspoken als Ajax dreigt alsnog de titel te pakken vanavond.. oplossing lijkt mij simpel gewoon iedereen het stadion uit en 2 uurtjes later alsnog uitspelen.
Het zou de club Groningen sieren dat ze dan tekenen voor een 0-3 verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:07:
[...]

Dan wordt het dus een sport om een speler zo te raken zodat ie het veld uit moet, zonder dat je zelf geel krijgt. Nee dat is waar we op zitten te wachten...
Dat gebeurt nu ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

AMARONE schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:27:
[...]

Het zou de club Groningen sieren dat ze dan tekenen voor een 0-3 verlies.
Want dat hebben andere clubs in het verleden ook gedaan? Ajax - Feyenoord in september 2023 bijvoorbeeld?

[ Voor 8% gewijzigd door ST10©DE op 14-05-2025 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:38
ST10©DE schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:06:
[...]

Want dat hebben andere clubs in het verleden ook gedaan? Ajax - Feyenoord in september 2023 bijvoorbeeld?
Weet ik niet. Daar gaat het niet om nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:21:
En als laatste toevoeging. Alles valt of staat wat mij betreft met consequent handelen door scheidsrechters. Bij scheids 1 dezelfde beslissing als bij scheids 2, en al helemaal qua VAR.
Zoals jouw voorbeeld mbt steunarm, dat zien spelers ook. Die snappen dat dan met zo min als wij doen.
Tel daarbij de miljoenen die vaak op het spel staan, adrenaline van de wedstrijd, dan snap ik af en toe best dat een speler reageert zoals ie doet.
Dit, plus zuivere speeltijd. Rollen om tijd te rekken is dan klaar. Verder zorgen dat er zo veel mogelijk hetzelfde wordt gehandeld: uitgebreid toneelspel = kaart. Kan ook achteraf wat mij betreft: kan je 15 seconden later ineens weer rennen na het stadion bij elkaar gegild te hebben terwijl je over het veld kronkelt? Dan alsnog een kaart, als je die niet al gehad had. Je hebt immers zelf alsnog het bewijs geleverd dat je de boel aan het flessen was.

Kort houden, dan houdt het vanzelf op want geen club zit te wachten op kaarten door onzin. Brengt alleen maar risico's mee op rood en sancties.

[ Voor 6% gewijzigd door Bundin op 14-05-2025 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:08
Ik hoop dat de harde domme kern zich rustig houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Mijn voorspelling. Ajax en PSV pakken vandaag gemakkelijk de punten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29
Rugani eruit en Mokio erin. Goede keus. Een linkspoot in het centrum erbij. Hopen op beter voetbal dan de afgelopen drie potten. Nog twee keer winnen

En weer Brobbey ipv Weghorst.

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 14-05-2025 18:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
JanW schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:49:
Rugani eruit en Mokio erin. Goede keus. Een linkspoot in het centrum erbij. Hopen op beter voetbal dan de afgelopen drie potten. Nog twee keer winnen

En weer Brobbey ipv Weghorst.
Maar Traore mag weer eens komen aanmodderen. Die speelt 1 van de 10 wedstrijden een voldoende en PSV uit is nog geen 10 wedstrijden geleden.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
ephymerous schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:54:
[...]

Maar Traore mag weer eens komen aanmodderen. Die speelt 1 van de 10 wedstrijden een voldoende en PSV uit is nog geen 10 wedstrijden geleden.
Gebrek aan beter. Alternatief is Berghuis op de flank of Rasmussen. Als 't niks is hoop ik dat Farioli ook in durft te grijpen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:00

Typhone

Who Dares Wins

Voor de Ajacieden vanavond:

MIND Hulplijn: 0900-1450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:36

Quad

Doof

Vanavond schakelen op de tv denk ik, en Ajax erbij naast om te volgen.

Heb er zin in, ontknoping deel 2.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
Moet helaas alles missen ivm een concertje vanavond. Succes en denk aan de bloeddruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:24:
Voor de Ajacieden vanavond:

MIND Hulplijn: 0900-1450
Geen vertrouwen?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Geen vertrouwen, minimaal hoop, maar we zitten gewoon voor het schakelprogramma vanavond. Opgeheven hoofd, borst vooruit en AED staat klaar

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik zou niet weten op basis van wat. Al gaat het balletje achterin misschien makkelijker rond voorin hebben we een spits lopen die op de belangrijkste momenten moet gaan scoren en dat het hele seizoen al niet doet. Godts stond 14 uur vast op het Leidscheplein omdat hij een prullenbak niet voorbij kwam dus nee, winst Groningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:26:
Geen vertrouwen, minimaal hoop, maar we zitten gewoon voor het schakelprogramma vanavond. Opgeheven hoofd, borst vooruit en AED staat klaar
Gonadan gaat mijn levenslijn vormen vanavond. Geef me hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:27:
[...]

Ik zou niet weten op basis van wat. Al gaat het balletje achterin misschien makkelijker rond voorin hebben we een spits lopen die op de belangrijkste momenten moet gaan scoren en dat het hele seizoen al niet doet. Godts stond 14 uur vast op het Leidscheplein omdat hij een prullenbak niet voorbij kwam dus nee, winst Groningen.
Gewoon hopen op winst, dat is het enige wat telt. Wat PSV doet is hun eigen zaak.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:31:
[...]

Gewoon hopen op winst, dat is het enige wat telt. Wat PSV doet is hun eigen zaak.
Dat hoop ik altijd maar als dat tegen Sparta en NEC thuis al niet lukt dan zie ik het uit in Groningen al helemaal niet gebeuren eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:32:
[...]

Dat hoop ik altijd maar als dat tegen Sparta en NEC thuis al niet lukt dan zie ik het uit in Groningen al helemaal niet gebeuren eigenlijk.
Nee oké, kans op een schokkende uitslag is vrij groot.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58
Hato in het centrum en Mokio linksback? Ben heel benieuwd vanavond. Zal wedstrijd 33 dan eindelijk de vermakelijke wedstrijd worden ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:02

FreakNL

Well do ya punk?

Sparta door blessures met een half B-elftal in Utrecht. Wordt lastig om minimaal een punt te halen. Denk dat we playoffs op deze manier op onze buik kunnen schrijven. Jammer, maar we hebben veel te lang slecht gepresteerd om aanspraak erop te maken (vooral voor de winter, in de jaarstand van 2025 staan we 5e).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:32
Gonadan schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:26:
Het erge is dat we dit gevoel nog twee rondes houden, ook al verliest Ajax vandaag, dan is de kans er zondag nog steeds...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:27:
[...]

Hoho hij scoorde ook tegen Feyenoord toch? Of PSV, 1 van de 2 iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:43:
[...]

Het erge is dat we dit gevoel nog twee rondes houden, ook al verliest Ajax vandaag, dan is de kans er zondag nog steeds...
Tenzij... Hup Heracles! :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 21:09

Agent47

I always close my contracts.

Ahh Peter Houtman aan het huilen. Enorm sneu om te zien

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

cheiron schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:37:
Hato in het centrum en Mokio linksback? Ben heel benieuwd vanavond. Zal wedstrijd 33 dan eindelijk de vermakelijke wedstrijd worden ;)
Niet onlogisch, is vaker genoemd. Ook geen Berghuis, positief. Wel Fitz-Jim, maar zien in welke modus hij vandaag zit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 18:29
Gonadan schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:51:
[...]

Niet onlogisch, is vaker genoemd. Ook geen Berghuis, positief. Wel Fitz-Jim, maar zien in welke modus hij vandaag zit.
Poh, Berghuis... Ik heb hem dit hele seizoen eigenlijk niks zien presteren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sNielz123
toolkist schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:46:
[...]

Hoho hij scoorde ook tegen Feyenoord toch? Of PSV, 1 van de 2 iig.
Psv volgens mij.

Ik heb een flesje wijn open getrokken.

Veel plezier allemaal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsLRDqnOvNtGz8a8uIE5GqPjjUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZRgUd3vYTqiY0VV5ifsTmcy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door sNielz123 op 14-05-2025 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:55:
[...]

Psv volgens mij.

Veel plezier allemaal!
Sinds wanneer delen wij die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Trishul schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:54:
[...]

Poh, Berghuis... Ik heb hem dit hele seizoen eigenlijk niks zien presteren?
Klopt op basis van harde statistieken heeft Traore een streepje voor. Nu zie ik die überhaupt liever dan Berghuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Hey jongens, genoeg over Ajax, PSV gaat spelen! :+

Edit: oh kak, Nijhuis, die heeft z'n eigen regels altijd.

[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 14-05-2025 19:58 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hou het vanavond aub gezellig. Geen trollen, niet flamen en als je denkt "deze is net tegen of over het randje", plaats dan niks

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Poeh is een spannende staart van het seizoen zo. Ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 21:09

Agent47

I always close my contracts.

Bizarre spandoeken bij Feyenoord! Prachtig !

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Veel plezier mensen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Hup Groningen! Hup PSV!

*uitgestelde teleurstelling incomming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 22:58
Oh, lekker moment voor kpn om mij overal uit te gooien mijn login niet te herkennen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:04
Wat een begin weer van de scheidsrechter bij Feyenoord - RKC. Of het volledig doorgebroken is kan je over discussiëren maar leek me duidelijk een overtreding.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nou, slecht voorteken. Duidelijke overtreding op Sutalo, zowel scheidsrechter als grensrechter zien niks. Echt wtf…

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:11
Gaat hard tekeer in de Euroborg.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De opbouw is wederom fantasieloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:06:
De opbouw is wederom fantasieloos.
Poep in de broek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zorgwekkend dat gepingel achterin bij Ajax. Groningen zet hoog druk, gewoon de lange bal spelen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:55:
[...]

Psv volgens mij.

Veel plezier allemaal!

[Afbeelding]
Een Chateux Sparta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Tilman, hoe kan je die nu missen zeg. Je krijgt hem voor de goal aangespeeld.
En nu een uitworp in de handen van de keeper. Die is nog niet lekker bezig.

[ Voor 33% gewijzigd door carpebios op 14-05-2025 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Volgens mij heeft die Bakuna een te korte korte broek aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:09:
Tilman, hoe kan je die nu missen zeg. Je krijgt hem voor de goal aangespeeld.
En nu een uitworp in de handen van de keeper. Die is nog niet lekker bezig.
* inworp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
We zijn 10 minuten onderweg en we hebben nog niets te vertellen in de Euroborg. Vooral veel dreiging over de kant bij Mokio, lijkt nog niet helemaal comfortabel.

Edit: en daar direct een kans voor Traore

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AZ het eerste doelpunt van de avond *O*

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:12:
We zijn 10 minuten onderweg en we hebben nog niets te vertellen in de Euroborg. Vooral veel dreiging over de kant bij Mokio, lijkt nog niet helemaal comfortabel.

Edit: en daar direct een kans voor Traore
En Brobbey… wat doet die kerel in z’n hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:13:
[...]

En Brobbey… wat doet die kerel in z’n hoofd??
Was geen makkelijke kans voor Brobbey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Fc Groningen zet druk, Ajax gaat een zondagsballetje er in schieten, winst Ajax.

/glazenbol

Welke ESPN zender is schakelprogramma?

[ Voor 18% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-05-2025 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:14:
Fc Groningen zet druk, Ajax gaat een zondagsballetje er in schieten, winst Ajax.

/glazenbol
Waar mag ik tekenen?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Saibari probeert het veel te moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Hoeveel kansen gaat psv nodig hebben…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:14:
[...]

Was geen makkelijke kans voor Brobbey
Maar je mag hem ook beter raken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:15:
Hoeveel kansen gaat psv nodig hebben…
Niet te doen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:14:

/glazenbol

Welke ESPN zender is schakelprogramma?
Kpn 221

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Nijhuis laat weer alles toe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Da’s gewoon geel scheids

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Gewoon geen hoekschop.....

[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 14-05-2025 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Grensrechter ook zo scheel als wat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat was gewoon geel :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

1-1 van Twente is mooi gevoetbald.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ok geen arbitrage in Groningen. Holy lolz, 2x geel in een minuut niet gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
BAM! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
En de voorsprong, virtueel eerste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En die overtreding op Traore ook, gewoon vol op de voet geraakt, en weer niks. Wat een farce

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Oei dat is pijnlijk, met de noppen vol op de voet van Traore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ja... Je krijgt voor minder geel en soms direct rood voor dit soort perongelukjes... Zeg niet dat dit rood is. Maar kaart minimaal dan toch.. willekeur is soms echt bizar. Laat de VAR ook maar ingrijpen voor geel volgend seizoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
PSV Bovenaan!
Affluiten maar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Lucky PSV deze goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex7A2_BZYNSG8761hB-wCJ4wY_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Ik hoop dat Ajax nog wat gaat brengen en met hangen en wurgen die titel kan pakken.

Maar heel eerlijk ze verdienen hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Nou dit zal wel doordreunen bij Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Geluk telt niet heb ik de afgelopen 14 pagina’s geleerd 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Han schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:19:
En die overtreding op Traore ook, gewoon vol op de voet geraakt, en weer niks. Wat een farce
Ook niet de eerste misser van de arbitrage -O-

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
In Nederland en in heel Europa!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mag het ook eens een keer? 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:23
"Give the cup to them today" Aldus Roger Schmidt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Klotegoal van PSV. :P Maar niet onverwacht dat ze op voorsprong staan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:20:
[...]

Mag het ook eens een keer? 😬
Mij hoor je niet klagen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:20:
In Nederland en in heel Europa!
Locaties waar je TomTom werkt? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Saibari!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Maarten_E schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:21:
[...]

Locaties waar je TomTom werkt? :?
Zingen we in het uitvak altijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
2-0 PSV!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex7A2_BZYNSG8761hB-wCJ4wY_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Groningen nu wel genoeg gewaarschuwd lijkt mij.
Lompe domme overtredingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Weet op de voet. Weer niets.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Man man man, gewoon weer vol op de voet. Ga eens geel geven scheidsrechter :|

Pagina: 1 ... 277 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken