Ah ok. Dat was mij ontschoten.
Jemig. Je creatieve middenvelder loopt als een 6 rond en de twee 6’en spelen tegen de aanvallers aan. Bertje heeft onderhand 3 keer tegen elke tegenstander aan geschoten en Weghorst nog maar 1 keer gezien.
Wat verwacht je, het is bewezen de ideale supersub.Holk schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:35:
Jemig. Weghorst nog maar 1 keer gezien.
En dit matig Ajax straalt niks uit, ze mogen in hun handen wrijven als ze nog kampioen worden.
Hij kan ook prima in de basis als iemand hem fatsoenlijk aanspeelt. en er dan een lopende middenvelder is waar ie em aan kwijt kan, niet dat ze al verder vooruit staan dan Weghorst.Tristan Wins schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:40:
[...]
Wat verwacht je, het is bewezen de ideale supersub.
En dit matig Ajax straalt niks uit, ze mogen in hun handen wrijven als ze nog kampioen worden.
Ik betwijfel of Ajax kampioen gaat worden. Groningen uit en Twente thuis zie ik ze niet winnen met deze vorm. Dat zou een stunt zijn.
Dit lijkt weer zo'n wedstrijd waar Ajax niet gaat scoren
Als Feyenoorder zag je dit al aankomen na de niet-assist van Hadj-Moussa op Ueda. Na die 2 momenten vlak voor de 2-1 al helemaal. Dit had je gewoon eenvoudig op 3-0 moeten afmaken en daar lagen absoluut de kansen voor.
Dan uiteindelijk een pot waarbij ik niet zoals gebruikelijk vrijwel direct na het fluitsignaal m'n adrenaline kwijt ben, maar de eerste in jaren en jaren waarbij ik een half uur later nog steeds vol frustratie zat.
Wel makkelijk overigens om Van Persie nu de boeman toe te schuiven omdat hij laat wisselt. Dat is wel zo en ik heb vandaag totaal geen middenveld gezien, maar ik vind dat je hem volgend seizoen pas goed kunt beoordelen. Het is nu vooral Priske-puin opruimen (vandaag ook weer mee te maken gehad met allerlei spelers die kramp kregen) en eigenlijk doet hij dat vooralsnog behoorlijk goed. Toen hij aangesteld werd was ik erg bang om geen Europees voetbal te spelen volgend seizoen, maar inmiddels is rechtstreekse plaatsing al wekenlang zeker en is de derde plek zo goed als binnen. Nou is puinruimen denk ik altijd makkelijker, als je ze een beetje kunt motiveren dan helpt dat al veel en Van Persie doet dat alleen al door z'n naam. Volgend seizoen zal het moeten gebeuren en dan zal ik ook een stuk kritischer op hem zijn dan nu.
Overigens opvallend dat Lang nog op het veld mocht staan, zowel die handsbal als het juichen bij de 2-2 zijn wat mij betreft schoolvoorbeelden van gele kaarten. Maar goed, daar ligt de afschuwelijke tweede helft niet aan natuurlijk en verder floot Makkelie eigenlijk best prima.
Dan uiteindelijk een pot waarbij ik niet zoals gebruikelijk vrijwel direct na het fluitsignaal m'n adrenaline kwijt ben, maar de eerste in jaren en jaren waarbij ik een half uur later nog steeds vol frustratie zat.
Wel makkelijk overigens om Van Persie nu de boeman toe te schuiven omdat hij laat wisselt. Dat is wel zo en ik heb vandaag totaal geen middenveld gezien, maar ik vind dat je hem volgend seizoen pas goed kunt beoordelen. Het is nu vooral Priske-puin opruimen (vandaag ook weer mee te maken gehad met allerlei spelers die kramp kregen) en eigenlijk doet hij dat vooralsnog behoorlijk goed. Toen hij aangesteld werd was ik erg bang om geen Europees voetbal te spelen volgend seizoen, maar inmiddels is rechtstreekse plaatsing al wekenlang zeker en is de derde plek zo goed als binnen. Nou is puinruimen denk ik altijd makkelijker, als je ze een beetje kunt motiveren dan helpt dat al veel en Van Persie doet dat alleen al door z'n naam. Volgend seizoen zal het moeten gebeuren en dan zal ik ook een stuk kritischer op hem zijn dan nu.
Overigens opvallend dat Lang nog op het veld mocht staan, zowel die handsbal als het juichen bij de 2-2 zijn wat mij betreft schoolvoorbeelden van gele kaarten. Maar goed, daar ligt de afschuwelijke tweede helft niet aan natuurlijk en verder floot Makkelie eigenlijk best prima.
Zei Leon kwaad zittend in de trein in een Ajax outfit en met een fakkel en spandoek bij voor Farioli ^^.LZ86 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:53:
Ik was wat anders gaan doen....
WTF IS DIT VOOR BULLSHIT DAN!!!!!
Die neiging heb ik nu ook, maar zolang de bal rond is kan er nog vanalles gebeuren.LZ86 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:53:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jij kent het Feyenoord syndroom niet goed genoegLZ86 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:53:
WTF IS DIT VOOR BULLSHIT DAN!!!!!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik mis de urgentie bij Ajax. Gewoon maar rustig oneindig balletje rond spelen , doe dat lekker bij voorsprong...
Achterin is het gemis van Baas heel groot voor de opbouw. Daar zit nul voetbal nu.Megupe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:00:
Ik mis de urgentie bij Ajax. Gewoon maar rustig oneindig balletje rond spelen , doe dat lekker bij voorsprong...
En voila de 0-1
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 11-05-2025 18:05 ]
Man man man
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
BAM
De islam kan uw vrijheid schaden
Ongelofelijk weer… je kan er op wachten. Een schot en een goal tegen. Hoe dan? Prutsers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoppa, NEC op voorsprong uiteraard door Hansen
Gvd schiet dat ding er dan ook in
Ajax schiet nooit vanuit de tweede lijn.Han schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:05:
Ongelofelijk weer… je kan er op wachten. Een schot en een goal tegen. Hoe dan? Prutsers
Gewoon zelf scoren zou wel een keer helpen. Wat een moeite met doelpunten maken pff.
Ik krijg 2016 de Graafschap flashbacks..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou idd. Ajax heeft gewoon geen scorend vermogen, echt bizar.Vos schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:06:
Gewoon zelf scoren zou wel een keer helpen. Wat een moeite met doelpunten maken pff.
Heb het al zo vaak geroepen het is nog lang niet klaar ondanks die ruime voorsprong in punten.
Je ziet het deze wedstrijd weer er mist gewoon van alles bij Ajax.
Groningen uit lastig en Twente thuis lastig.
PSV zie ik gewoon nog kampioen worden.
Je ziet het deze wedstrijd weer er mist gewoon van alles bij Ajax.
Groningen uit lastig en Twente thuis lastig.
PSV zie ik gewoon nog kampioen worden.
Natuurlijk geen 2e geel, hoe duidelijk moet je ze hebben....
Je speelt tegen matige ploegen. Desnoods zet je Mokio daar neer ofzo. Iemand in ieder geval die kan voetballen.Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:01:
[...]
Achterin is het gemis van Baas heel groot voor de opbouw. Daar zit nul voetbal nu.
En voila de 0-1
Ajax wordt niet meer geholpen, ze zijn teveel gwend een zetje mee te krijgen.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:07:
Natuurlijk geen 2e geel, hoe duidelijk moet je ze hebben....
2-0 Feyenoord, bekijk het, ik ga fietsen.
Kom net terug....
IK HEB NOOIT GETWIJFELD
Kom net terug....
IK HEB NOOIT GETWIJFELD
[ Voor 36% gewijzigd door Maarten_E op 11-05-2025 18:09 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En nou geel voor de bal spelen..... wat is dit voor grapjas?
Nou, ik kan me nog een poeier van Gaaij (of was het Godts) herinneren
De regels worden niet gevolgd bedoel jeTristan Wins schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:08:
[...]
Ajax wordt niet meer geholpen, ze zijn teveel gwend een zetje mee te krijgen.
Tristan Wins schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:08:
[...]
Ajax wordt niet meer geholpen, ze zijn teveel gwend een zetje mee te krijgen.

Oh oh
Haha nog een BAM
Doei kampioenschap, dat gaat zo niet meer gebeuren
Nou nou Nec, zo kan ie wel weer hoor.
Ach ja, tweede plek is ook mooi
Ach ja, tweede plek is ook mooi
Nou verhuis die schaal alvast maar naar Eindhoven, tsjonge jonge

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Gewoon Barcelona - Madrid gekeken.. wat een heerlijke wedstrijd. Ik ga echt niet naar dit Ajax kijken, is echt niet best voor mijn algehele gezondheid.
Wat een matige pot voetbal dit zeg. Verdienen het kampioenschap ook niet.
Vanmiddag is nog een ommezwaai geweest, ik zou mij daar aan vasthouden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lekker meegelopen Hato... En jij wil eengrote transfer maken?
Zonde, Ajax sinds maart uit vorm, op het verkeerde moment.
Maar, 2-0 achter in de tweede helft thuis tegen NEC, dat is niet goed te praten.
Maar, 2-0 achter in de tweede helft thuis tegen NEC, dat is niet goed te praten.
Heerlijk om vandaag als PSV-er met je puberzoon die voor Ajax is voetbal te kijken.
Leer allemaal nieuwe woorden 😁
Leer allemaal nieuwe woorden 😁
NEC krijgt zo rood en Ajax wint dan wel
Eén ommezwaai per dag is genoegMaarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:13:
Vanmiddag is nog een ommezwaai geweest, ik zou mij daar aan vasthouden.
Zijn ze uit vorm of is de code van Farioli gekraakt? Ik weet t echt niet, ik zie af en toe een helftje van Ajax…Trishul schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:14:
Zonde, Ajax sinds maart uit vorm, op het verkeerde moment.
Tja dit was te verwachten. PSV haalt een goed resultaat en dus zakt Ajax in elkaar.
Groningen en Twente ga je dan ook niet winnen.
Groningen en Twente ga je dan ook niet winnen.
Het is allemaal de schuld van PSV die de vette kat Ajax op het spek gebonden hebben. En dat terwijl een bordje erwten en wortelen ook wel lekker was geweest (plaats 2).
PSV kampioen dat kan niet meer stuk.
Ajax heeft gewoon een mislukt seizoen gedraaid en leuk dat die 2de plek binnen is maar dat is meer door het falen van Feyenoord.
Farioli en Kroes na dit seizoen out.
Ajax heeft gewoon een mislukt seizoen gedraaid en leuk dat die 2de plek binnen is maar dat is meer door het falen van Feyenoord.
Waarom out? Laat die eens even bouwen aan een nieuw team.Pixel Witcher schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:16:
Het helpt ook niet als je stug blijft doorspelen met Traore. De selectie is enorm matig, Gaai, Fitz Jim, Taylor, je hebt er niets aan.Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:16:
Het is allemaal de schuld van PSV die de vette kat Ajax op het spek gebonden hebben. En dat terwijl een bordje erwten en wortelen ook wel lekker was geweest (plaats 2).
XXXVI
Als Ajax de volgende twee wedstrijden met 1-0 winst zijn ze gewoon kampioen. Dus zoveel is er niet aan de hand
Dus, die zag ik niet aankomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De recente resultaten geven weinig aanknopingspunten anderssNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:18:
Als Ajax de volgende twee wedstrijden met 1-0 winst zijn ze gewoon kampioen. Dus zoveel is er niet aan de hand

XXXVI
Mislukt seizoen?Pixel Witcher schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:16:
Ajax heeft gewoon een mislukt seizoen gedraaid (...)
Na het debacle van vorig seizoen leek het behalen van de CL dit seizoen zelfs een utopie. Als je dan twee ronden voor het eind directe plaatsing voor die CL veilig hebt gesteld kun je allerminst spreken van een mislukt seizoen.
Het is ook niet dat er opeens veel kansen zijn ofzo. Alles gaat hoog door de lucht en wordt eenvoudig verdedigd.
Kroes of Farioli?Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:17:
[...]
Waarom out? Laat die eens even bouwen aan een nieuw team.
Kroes omdat hij slechte aankopen heeft gedaan, en Farioli omdat hij Ajax niet beter heeft gemaakt. Sterker nog ik denk dat elke speler onder Farioli slechter is gaan voetballen.
Afscheid nemen van beide heren en bouwen met personen die een visie hebben.
Als je 9 punten voor staat en het lukt je niet om te winnen van Sparta, NEC voor het einde van de competitie dan is dit zeker een mislukt seizoen. Buiten dat het voetbal niet om aan te gluren is.Superkiwi schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:19:
[...]
Mislukt seizoen?
Na het debacle van vorig seizoen leek het behalen van de CL dit seizoen zelfs een utopie. Als je dan twee ronden voor het eind directe plaatsing voor die CL veilig hebt gesteld kun je allerminst spreken van een mislukt seizoen.
Het voetbal was vorig seizoen nog beter en leuk dat je nu Champions League haalt, maar je hebt daar helemaal niets te zoeken.
[ Voor 43% gewijzigd door Pixel Witcher op 11-05-2025 18:23 ]
Hadden ze allang moeten krijgen... Marquez die met geel op zak Gaaei torpedeerdeAgent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:14:
NEC krijgt zo rood en Ajax wint dan wel
Ik hoop dat gemeente Eindhoven de kampioensdraaiboeken inmiddels afgestoft heeft.
Dat en die handsbal zijn wel cruciale momenten zo. Maar dan nog, 0-2 tegen nec, je moet niet afhankelijk zijn van de arbitrage.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:20:
[...]
Hadden ze allang moeten krijgen... Marquez die met geel op zak Gaaei torpedeerde
XXXVI
En wederom: de beste kansen zijn voor NEC
Combinatie van uit vorm en matige selectie. Al sinds september is bekend dat Ajax nauwelijks scorend vermogen heeft. Ajax lijkt direct te gaan kwalificeren voor de CL, daarvoor moet er echt wel een kwaliteitsimpuls komen.ZieMaar! schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:15:
[...]
Zijn ze uit vorm of is de code van Farioli gekraakt? Ik weet t echt niet, ik zie af en toe een helftje van Ajax…
In de eerste seizoenshelft zag je nog spelers voorin die nog leverden, zoals Godts en Traore. Maar deze helft niks meer.
Het is niet allemaal slecht geweest dit seizoen natuurlijk, toch 2x gewonnen van zowel PSV als Feyenoord.
Je kan inmiddels wel duidelijk stellen dat Farioli een betere inschatting maakte van zijn team dan alle media die Ajax al tot kampioen uitriepen toen Ajax op 9 punten voorsprong kwam. Waarschijnlijk had hij op trainingen wel al gezien dat de resultaten de kwaliteit van het team verbloemde. Kroes mag deze zomer wel een briljante transferperiode hebben om zijn eigen positie te redden, want dit zooitje ongeregeld gaan niks maar dan ook helemaal niks klaar spelen in de CL en hij heeft als TD in 2 transferperiodes nauwelijks iets klaar gespeeld dan spelers verhuren.
Maar het helpt niet bepaald als zulke belangrijke momenten genegeerd worden.ephymerous schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:21:
[...]
Dat en die handsbal zijn wel cruciale momenten zo. Maar dan nog, 0-2 tegen nec, je moet niet afhankelijk zijn van de arbitrage.
Onzin.Pixel Witcher schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:16:
Niemand had verwacht dat Ajax mee zou doen om het kampioenschap na het dramatisch seizoen afgelopen jaar
De Italiaan zat de puinhoop van de Duitser op te ruimen en daar heb je meer dan 1 of 2 seizoenen voor nodig. Het is nog steeds een zeer matige selectie
Het is niet goed het spel is kampioen onwaardig maar CL halen is al heel wat.
Alleen met 9 punten voorsprong mag je dat zelfs als je slecht speelt niet meer weg geven.
Uiteindelijk sta je nog steeds bovenaan en heb je het in eigen hand
En laten we wel wezen PSV heeft ook een grote voorsprong de vuilnisbak ingegooid.
Het is een knotsgek seizoen dus als PSV alsnog met de schaal aan de haal gaat past dit er prima in.
[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 11-05-2025 18:30 ]
En ineens wordt Ajax nu geen kampioen meer? Wat een vertrouwen.
PSV moet nog naar Sparta dat moet winnen om in de top 9 te komen.
Ja en Ajax moet naar Groningen waar hetzelfde door geld.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:25:
Op dit moment heeft PSV wel de beste papieren. Maar dat komt vooral omdat ik denk dat Groningen ook punten gaat afsnoepen van Ajax.
Als Ajax zich in Groningen kan oprichten dan worden ze alsnog kampioen. Want Twente thuis winnen ze gewoon.
[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 11-05-2025 18:28 ]
Die lul met z’n megafoon is ook een keer stil, heerlijk.
Je hoort alleen het NEC publiek.
Je hoort alleen het NEC publiek.
Ajax Twente ook nog toch?FreakNL schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:27:
[...]
Ja en Ajax moet naar Groningen waar hetzelfde door geld.
Op dit moment heeft PSV wel de beste papieren. Maar dat komt vooral omdat ik denk dat Groningen ook punten gaat afsnoepen van Ajax.
Waarom zou je wel vertrouwen moeten hebben? Gebaseerd op wat?Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:25:
Wat een schande
0-3 de tering. Geen defensie meer niks nakkes nada.
Wat een fantastische middag zo voor de neutrale liefhebber wat ik verre van ben
Niet normaal. Hoe kan je het tegen van die kleine clubs als nec en Sparta zo laten liggen. OnvoorstelbaarTyphone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:27:
0-3 de tering. Geen defensie meer niks nakkes nada.

XXXVI
Het worden nog 2 heerlijke rondes, woensdag en zondag
Je speelt weer thuis. Tegen nec. En dan 0-3 achter staan terwijl je bijna kampioen bent….. wtf
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij PSV begon de neergang ook tegen NEC meen ik. Zijn een reuzendoder dit seizoen.ephymerous schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:28:
[...]
Niet normaal. Hoe kan je het tegen van die kleine clubs als nec en Sparta zo laten liggen. Onvoorstelbaar
Topsport is echt heel raarcarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:29:
Je speelt weer thuis. Tegen nec. En dan 0-3 achter staan terwijl je bijna kampioen bent….. wtf
Ik hoop dat ze degraderen!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bij Ajax al eerder.Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:30:
[...]
Bij PSV begon de neergang ook tegen NEC meen ik. Zijn een reuzendoder dit seizoen.
Het wordt komende speelronden wel billenknijpen zo.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:29:
Wow, 0-3, maakt verliezen van PSV wel minder pijnlijk
Omdat je een hele trits clowns nog over hebt uit het verleden aangevuld met mannen die eigenlijk niet bij Ajax thuis horen. Die pieken op de juiste momenten tegen grote clubs maar kunnen niks tegen de kleintjes.ephymerous schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:28:
[...]
Niet normaal. Hoe kan je het tegen van die kleine clubs als nec en Sparta zo laten liggen. Onvoorstelbaar
Die snap ik niet?dr.lowtune schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:31:
Wow, 0-3, maakt verliezen van PSV wel minder pijnlijk
Nee joh het wordt hardstikke leuk.tiswat schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:30:
[...]
Het wordt komende speelronden wel billenknijpen zo.
Ik zie ze ook nog wel punten morsen in Groningen waardoor PSV eroverheen wipt om het dan bij Sparta weer te verneuken.
Nergens voor nodig om te stoken
[ Voor 95% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2025 18:50 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Maar uh, voor NEC is dit wel lekker.
Want volgens mij betekent deze overwinning dat ze definitief in de Eredivisie blijven. Dat is toch wel mooi voor ze.
Ja, ik geef echt heel weinig om het kampioenschap.
Want volgens mij betekent deze overwinning dat ze definitief in de Eredivisie blijven. Dat is toch wel mooi voor ze.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee hoor, PSV gaat hem gewoon pakken.tiswat schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:30:
[...]
Het wordt komende speelronden wel billenknijpen zo.
Ik ben voor PSVFreakNL schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:32:
[...]
Nee joh het wordt hardstikke leuk.
Ik zie ze ook nog wel punten morsen in Groningen waardoor PSV eroverheen wipt om het dan bij Sparta weer te verneuken.

Maar ondertussenDaniëlWW2 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:32:
Maar uh, voor NEC is dit wel lekker.
knip
[ Voor 97% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2025 19:49 . Reden: Gewoon een TR indienen ]
Nou, ik dacht dat de kaarten wel geschud waren, maar nu krijgen we toch nog een spannende ontknoping!
800 euro betaald
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha ik post hier normaal nooit maar je zou hier maar een foto van je TV van maken en het vervolgens op Tweakers uploaden hahaha
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken