O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2025 18:44 . Reden: Doe maar niet ]
Ja en wie raakte de bal kwijt voorin?Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:33:
T is ook elke keer weer hetzelfde liedje
betrokken bij 20+ doelpunten... hij redt de kans van PSV op een kampioenschap. Hij wordt de hele wedstrijd voor van alles en nogwat uitgemaakt. Natuurlijk reageert hij zo en terecht ook.Pelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:33:
Uiteindelijk 2-3 wel terecht. Fluit nu maar af..
En Lang.. doe maar rustig.. je hebt heel het seizoen geen klote gepresteerd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Yes, en Feyenoord mag nu uitkijken dat Utrecht ze niet inhaalt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Opzicht is dit voor hem wel lekker natuurlijk.Pelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:33:
Uiteindelijk 2-3 wel terecht. Fluit nu maar af..
En Lang.. doe maar rustig.. je hebt heel het seizoen geen klote gepresteerd.
Het is niet mijn favoriete speler in zijn gedrag, maar dit is wel alsof iemand zegt dat je niets kan, en je het dan wel lukt.
Dat is niet naïef. Gelijkspel heb je niks aan.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:33:
Dat krijg je als je met 10 man nog lekker naief met zn allen naar voren gaat bij een corner...
Dan maar gewoon op eigen kracht kampioen worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En NEC ook als Ajax straks bezwijkt onder de druk
Ja klopt ook, maar iets minder mag van mij wel. Uiteraard mag je even je gram halen.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:35:
[...]
Opzicht is dit voor hem wel lekker natuurlijk.
Het is niet mijn favoriete speler in zijn gedrag, maar dit is wel alsof iemand zegt dat je niets kan, en je het dan wel lukt.
Zero.
Ik heb de PSV supporters bij Arsenal gezien, dus twijfel of andere wel/niet beter zijn.jaapstobbe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:34:
Wat een ontzettende stel losers daar in Rotterdam
Nou ja. Zijn mond is vaak behoorlijk wat groter dan zijn daden. En een cursus "gracefully winnen" zou hem niet misstaan. Op een forum zou hij wegens trollen afgeserveerd wordentoolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:34:
[...]
betrokken bij 20+ doelpunten... hij redt de kans van PSV op een kampioenschap. Hij wordt de hele wedstrijd voor van alles en nogwat uitgemaakt. Natuurlijk reageert hij zo en terecht ook.
3 punten en een veel beter doelsaldo. Volgens mij verandert dat punt bijna niks wiskundig gezien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

XXXVI
Daar was ik, en wij waren SUPER! Springen en zingen! Zelfs de fans van Arsenal deden mee.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:36:
[...]
Ik heb de PSV supporters bij Arsenal gezien, dus twijfel of andere wel/niet beter zijn.
Noa Lang verdient geen respect.DutchOwnage schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:36:
Ik gun die Lang helemaal niks. Maar als je op deze manier je gram haalt, verdient dat gewoon respect.
Utrecht heeft verloren dus dat heb je nog steeds in eigen hand
Vooral het publiek.. man man man.. cursus liplezen niet nodig.jaapstobbe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:34:
Wat een ontzettende stel losers daar in Rotterdam
Toch lekker, die Noa Lang 50k man chagrijnig naar huis gestuurd. Dat vuurtje hebben ze zelf bij hem aangewakkerd met dat fluiten en gedoe.
Ajax heeft het de 2 vorige wedstrijden zelf verkloot en PSV de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe jaar. Wees vooral blij dat je Feyenoord niet nodig hebt gehad. Krijg je de komende jaren dat geneuzel weer op de forums.
Als je ziet wat meneer Lang overal uitkraamt over onder andere Feyenoord dan is dat fluiten niet zo gek. Zoals ik zei: op forums noemen we dat soort types een trol.Millie-ano schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:38:
[...]
Dat vuurtje hebben ze zelf bij hem aangewakkerd met dat fluiten en gedoe.
Is overal zo. Bij GAe vorige week ook.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:42:
Hahahaha die volwassen vrouw vol in beeld met z'r middelvingers naar Noa. Die kan morgen zich ook weer melden bij het koffiezetapparaat op haar werk.
Ja geen komt zinnig woord uit. Nog een kut klank/klemtoon/dialect ook... Let wel. Ik ben voor Ajax, maar ik vind dit dan toch lekker.D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:41:
[...]
Als je ziet wat meneer Lang overal uitkraamt over onder andere Feyenoord dan is dat fluiten niet zo gek. Zoals ik zei: op forums noemen we dat soort types een trol.
Dat zeg ik ook niet (al was dat een stukje erger, die jongen van 16 die een aap nadeed).
Bijlow
Trauner
Hadj Moussa
Stengs
Carranza
Osman
Milambo
Zerrouki
Allemaal wegwezen.
En hoe volwassen is al dat commentaar op een paar toeschouwers? Alsof dat niet al altijd en overal hetzelfde is.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:42:
Hahahaha die volwassen vrouw vol in beeld met z'r middelvingers naar Noa. Die kan morgen zich ook weer melden bij het koffiezetapparaat op haar werk.
Een groot deel van de reacties van de supporters in de Kuip ook, dat zegt niks..D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:37:
[...]
Nou ja. Zijn mond is vaak behoorlijk wat groter dan zijn daden. En een cursus "gracefully winnen" zou hem niet misstaan. Op een forum zou hij wegens trollen afgeserveerd worden
Die vrouw met dubbele middelvinger naar hem net nadat ie gescoord heeft, zo kansloos

Laten we eerst eens praten over hoe passief van Persie was. Tactisch reageerde hij niet, en hij had eerder moeten wisselen.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:44:
Nou derde worden en zo snel mogelijk spelers lozen
Bijlow
Trauner
Hadj Moussa
Stengs
Carranza
Osman
Milambo
Zerrouki
Allemaal wegwezen.
Je verliest door eigen toedoen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Whataboutism? Ik zeg dus net dat ik daar niets over zeg. Ja maar hullie!!!!!!D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:44:
[...]
En hoe volwassen is al dat commentaar op een paar toeschouwers? Alsof dat niet al altijd en overal hetzelfde is.
Ik heb het over die specifieke volwassen vrouw die met twee middelvingers naar een voetballer vol in beeld staat.
50k? 100k bedoel je, die in de Arena zullen ook niet heel blij zijn met hem vandaagMillie-ano schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:38:
[...]
Vooral het publiek.. man man man.. cursus liplezen niet nodig.
Toch lekker, die Noa Lang 50k man chagrijnig naar huis gestuurd. Dat vuurtje hebben ze zelf bij hem aangewakkerd met dat fluiten en gedoe.
Ajax heeft het de 2 vorige wedstrijden zelf verkloot en PSV de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe jaar. Wees vooral blij dat je Feyenoord niet nodig hebt gehad. Krijg je de komende jaren dat geneuzel weer op de forums.
Als we op elke kansloze toeschouwer moeten gaan reageren krijgen we het elke wedstrijd druk. Lang is een publiek figuur en hoort dat gewoon niet te doen.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:44:
[...]
Een groot deel van de reacties van de supporters in de Kuip ook, dat zegt niks..
Die vrouw met dubbele middelvinger naar hem net nadat ie gescoord heeft, zo kansloos
Pas op, daar mag je hier niets over zeggentoolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:44:
[...]
Een groot deel van de reacties van de supporters in de Kuip ook, dat zegt niks..
Lekker spannend slot dan ook.
Boss greep net op tijd in, Van Persie net te laat.OMX2000 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:46:
[...]
Laten we eerst eens praten over hoe passief van Persie was. Tactisch reageerde hij niet, en hij had eerder moeten wisselen.
De Jong scoort ook echt bijna niet meer, je hebt idd wel iemand nodig die dan de goals daar gaat maken.Snowdog schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:47:
Was me wel weer een wedstrijdje... helaas voor de poule mn perfecte voorspelling kwijt door de goal van Lang in de laatste minuut, maar dat heb ik er graag voor over... Wordt wel tijd dat Pepi weer eens fit wordt, zou in zo'n wedstrijd als vandaag wellicht wel helpen... Of misschien dat de rest wat effectiever wordt...
Als hij Perisic had laten staan ipv Baka dan was het 2-6 geweestph4ge schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Boss greep net op tijd in, Van Persie net te laat.
Net te laat? Van persie had in minuut 50 al in moeten grijpen.ph4ge schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Nee hij brengt Zerrouki die een lantaarnpaal nog niet voorbij komt en een Osman die over z’n eigen voeten struikelt.
Qua dat is de uitslag achteraf terecht. Vanaf minuut 30 was het alleen maar psv.
Ik word een beetje moe van dat kinderachtige gejank over Feyenoord supporters hier. Het is elke Feyenoord-PSV hetzelfde liedje. Vanaf minuut één zeiken er PSV-ers over de scheidsrechter en het publiek. Net zo kansloos als zo'n vrouw waarvan we toch weten dat er tig van dat soort types op elke tribune zitten.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:46:
[...]
Whataboutism? Ik zeg dus net dat ik daar niets over zeg. Ja maar hullie!!!!!!
Ik heb het over die specifieke volwassen vrouw die met twee middelvingers naar een voetballer vol in beeld staat.
Dat is toch nog niet zo?
Nee jij trekt iets totaal uit zijn verband en zie gelijk een aanval op jouw geliefde Feyenoord. Het gaat om een supporter. Niet om het gehele publiek.D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:49:
[...]
Ik word een beetje moe van dat kinderachtige gejank over Feyenoord supporters hier. Het is elke Feyenoord-PSV hetzelfde liedje. Vanaf minuut één zeiken er PSV-ers over de scheidsrechter en het publiek. Net zo kansloos als zo'n vrouw waarvan we toch weten dat er tig van dat soort types op elke tribune zitten.
Denk het ook, en gelijk een kaars van onze spits naar een medespeler. Ook wel eens fijn.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:49:
Denk dat het een slimme zet is van Farioli om de ervaren krachten van stal te halen vandaag.
Traore mooie beweging, en bal kwijt.
Deze opmerking past in een patroon en gaat zeker niet over jouw opmerking an sich alleencarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:51:
[...]
Nee jij trekt iets totaal uit zijn verband en zie gelijk een aanval op jouw geliefde Feyenoord. Het gaat om een supporter. Niet om het gehele publiek.
Je zou ook met twee spitsen kunnen spelen tegen NEC.Megupe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:51:
[...]
Denk het ook, en gelijk een kaars van onze spits naar een medespeler. Ook wel eens fijn.
Traore mooie beweging, en bal kwijt.
Al doet NEC niet veel onder top ploegen in Europa.
Klopt. Bij drinkmomenten was Bosz meteen aan het coachen. En van Persie steeds heel laat. Dronken van de 1e helft.ph4ge schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Omdat commentatoren goedbetaald als ze zijn, toch iets moeten roepen. Zoals ze in december in koor riepen dat Psv kampioen werd. Kan me ook ns herinneren dat Kieft, Virgil van Dijk als veel te licht afdeed, toen v Dijk net een paar maanden bij Liverpool zat.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:50:
Kan iemand mij uitleggen waarom de commentatoren allemaal roepen dat Ajax kampioen al is?
Dat is toch nog niet zo?
Vergeet vooral niet de “ Het is nog vroeg in de wedstrijd”D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:52:
[...]
Deze opmerking past in een patroon en gaat zeker niet over jouw opmerking an sich alleen
Goede voetballer, verschrikkelijk karakter.Deadsy schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:33:
Heb altijd al iets tegen hem gehad. Zelfs toen hij bij Ajax zat
Ik blijf er van overtuigd dat je niet als Nederlander op zo’n manier praat
Maximaal provoceren overal waar je komt, je moet er Maar zin in hebben.
Na de 2-0 was het volgens vele hier nog de perfecte trainer voor FeyenoordOMX2000 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:46:
[...]
Laten we eerst eens praten over hoe passief van Persie was. Tactisch reageerde hij niet, en hij had eerder moeten wisselen.
Het is natuurlijk ook niet zo dat Feyenoord geen kansen heeft gehad om die 2-0 naar 3-0 of meer uit te bouwen. Zelfs het eerste offensief in de tweede helft was voor Feyenoord. Te veel kansen om zeep geholpen en daardoor PSV in de wedstrijd gehouden.Deadsy schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Na de 2-0 was het volgens vele hier nog de perfecte trainer voor Feyenoord
Niet door mij in elk geval. Wat mij betreft had van Persie nog een paar seizoenen elders gecoacht voordat hij bij Feyenoord aan de slag ging.Deadsy schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:58:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Oh wat dat betreft heb je gelijk. Zitten zeker overal. Dus trek het je vooral niet aan.D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:49:
[...]
Ik word een beetje moe van dat kinderachtige gejank over Feyenoord supporters hier. Het is elke Feyenoord-PSV hetzelfde liedje. Vanaf minuut één zeiken er PSV-ers over de scheidsrechter en het publiek. Net zo kansloos als zo'n vrouw waarvan we toch weten dat er tig van dat soort types op elke tribune zitten.
Precies dat.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Goede voetballer, verschrikkelijk karakter.
Ik blijf er van overtuigd dat je niet als Nederlander op zo’n manier praat.
Maximaal provoceren overal waar je komt, je moet er Maar zin in hebben.
Zijn persoonlijkheid is wat zijn carrière in de weg staat
Niks zo opportunistisch als de voetballerij.Deadsy schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Het niet wisselen is overigens wel opvallend want tegen Twente wisselde hij zelfs bij een voorsprong al in de rust.
Van Persie moet zelf met die Moussa trainen. Leer voorzetten geven.Napo schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:59:
[...]
Het is natuurlijk ook niet zo dat Feyenoord geen kansen heeft gehad om die 2-0 naar 3-0 of meer uit te bouwen. Zelfs het eerste offensief in de tweede helft was voor Feyenoord. Te veel kansen om zeep geholpen en daardoor PSV in de wedstrijd gehouden.
De spitsen gewoon wegdoen. Zowel Carranza als Ueda. Ueda deed het op zich voetballend niet slecht. Maar hij maakt te weinig af.
Inderdaad is toch gewoon hands, ook al gaat de bal niet naar het doel?Holk schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:02:
Hoe was dat geen hands?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Volgens mij was van Persie een compromis waar niemand echt tegen was. Net als Ajax heeft ook Feyenoord stromingen en de fanatieke conservatieven waren ongetwijfeld gaan muiten bij weer een onbekende trainer uit het buitenblad.Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:59:
[...]
Niet door mij in elk geval. Wat mij betreft had van Persie nog een paar seizoenen elders gecoacht voordat hij bij Feyenoord aan de slag ging.
Wel een gok door hem zo voor de leeuwen te gooien.
Tot nu toe past hij wel duidelijk beter bij deze groep dan Priske.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 11-05-2025 17:05 ]
Alleen geen hands als je je ogen dicht doetHolk schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:02:
Hoe was dat geen hands?
XXXVI
Het sentiment snap ik wel, maar of het verstandig is is een tweede.D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:03:
[...]
Volgens mij was van Persie een compromis waar niemand echt tegen was. Net als Ajax heeft ook Feyenoord stromingen en de fanatieke conservatieven waren ongetwijfeld gaan muiten bij weer een onbekende trainer uit het buitenblad.
Wel een gok door hem zo voor de leeuwen te gooien.
⏩ PVOutput☀️

Daar hebben ze, net als Ziggo Sport trouwens, wel een handje van. Ze willen ook regelmatig de uitslagen in de titel van hun samenvattingen (op Youtube) zetten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Blijft natuurlijk wel lastig om dat niet te benoemen omdat die uitslag impact heeft op het potentiele kampioenschap dat Ajax kon binnenslepen.Superkiwi schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:05:
Lekker, Ajax kijken zónder te weten wat PSV heeft gedaan. Al die spanning wordt in één klap teniet gedaan omdat ESPN bij de aftrap al verklapt dat PSV gewonnen heeft![]()
Daar hebben ze, net als Ziggo Sport trouwens, wel een handje van. Ze willen ook regelmatig de uitslagen in de titel van hun samenvattingen (op Youtube) zetten.
Bij de nos samenvatting hoor je ook al ongeveer voor de wedstrijd wie er wint en een goal word ook al gesouffleerd.Napo schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:06:
[...]
Blijft natuurlijk wel lastig om dat niet te benoemen omdat die uitslag impact heeft op het potentiele kampioenschap dat Ajax kon binnenslepen.
Dat klopt. Al had ik er dan pas in de loop van de wedstrijd achtergekomen zodra de virtuele stand in beeld komt. Nu is alle spanning vanaf minuut één al weg.Napo schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:06:
[...]
Blijft natuurlijk wel lastig om dat niet te benoemen omdat die uitslag impact heeft op het potentiele kampioenschap dat Ajax kon binnenslepen.
Van Hanegem hield Advocaat ooit ook niet tegen bij een domme beslissingDutchOwnage schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:10:
Dat Van Persie te laat is gaan wisselen ben ik het mee eens. Maar hij heeft ook juist een ervaren assistent naast hem gekregen om bij te staan in dit soort gevallen. Ik mag toch aannemen dat die ook wat te zeggen heeft.
In België doen ze het anders. Daar verklappen ze eerst de uitslag, alvorens aan de samenvatting te beginnen. Geen grapMegupe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:09:
[...]
Bij de nos samenvatting hoor je ook al ongeveer voor de wedstrijd wie er wint en een goal word ook al gesouffleerd.
Alsof je aan het publiek niet merkt wat de uitslag van Fey-PSV was?Superkiwi schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:05:
Lekker, Ajax kijken zónder te weten wat PSV heeft gedaan. Al die spanning wordt in één klap teniet gedaan omdat ESPN bij de aftrap al verklapt dat PSV gewonnen heeft![]()
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik weet niet hoe goed Hake tactisch is. Natuurlijk nooit op Slot en helaas Bosz niveau.DutchOwnage schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:10:
Dat Van Persie te laat is gaan wisselen ben ik het mee eens. Maar hij heeft ook juist een ervaren assistent naast hem gekregen om bij te staan in dit soort gevallen. Ik mag toch aannemen dat die ook wat te zeggen heeft.
Ik vond dat je op het veld een giftige aanvoerder miste. Al die jongen gasten op hun donder geven bij de 2-1.
En als er in de samenvatting een gegeven gele kaart voorbij komt weet je het, er komt een rode kaart aan.Megupe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:09:
[...]
Bij de nos samenvatting hoor je ook al ongeveer voor de wedstrijd wie er wint en een goal word ook al gesouffleerd.
⏩ PVOutput☀️
Overigens heeft Van Persie ook weinig te wisselen. De lijst met blessures is nog steeds lang, en Zerrouki kan het gewoon niet in de Kuip.DutchOwnage schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:10:
Die nieuwe Marokkaanse speler was toch prima?ph4ge schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:14:
[...]
Overigens heeft Van Persie ook weinig te wisselen. De lijst met blessures is nog steeds lang, en Zerrouki kan het gewoon niet in de Kuip.
Maar die is kwijt. Niemand weet waar die gebleven is.......
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Meh, de insteek is “niet verliezen” en dan krijg je ook minder kansen. Soort voetbal wat we onder De Boer ook haddenGynnad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:23:
Er is geen wedstrijd die makkelijk gaat dit seizoen voor Ajax
Die zat weer op de bank?DutchOwnage schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:20:
[...]
Maar die is kwijt. Niemand weet waar die gebleven is.......
⏩ PVOutput☀️
Oude koeien en de sloot daargelaten:Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:26:
Gözübüyük zegt ook even richting NEC dat ze normaal moeten doen. Zie je niet vaak een scheidsrechter die zulke gebaren maakt.

⏩ PVOutput☀️
Ik erger mij weer groen en geel aan hem. Als hij nou productief was geweest had ik hem zijn egoisme en laconiekheid zo vergeven, maar hij loopt zich vooral vast of geeft voorzet die nergens aan komt.Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:28:
Traoré je hebt geen minutenlang de tijd voor een aanname..
[ Voor 7% gewijzigd door Han op 11-05-2025 17:35 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken