Omdat ze Lang uitfluiten, terwijl veel PSV fans gigantisch kritisch op hem zijn?carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:41:
Dat fluitpubliek, treurig.
Weining echt voetbal te zien nog.. psv probeert af en toe op te bouwen, maar dat lukt nog niet en bij feyenoord is het lange halen naar voren en hopen dat er iemand loopt.
Hopelijk wordt het snel beter..
En 2-0..
Hopelijk wordt het snel beter..
En 2-0..
Zero.
Vreemd wel dat ze het niet laten zien. Het zal inderdaad geen buitenspel zijn geweest.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:41:
[...]
Zag het niet goed, maar anders had de VAR wel ingegrepen.
Benitez ziet er ook niet lekker uit bij die goal
10 10 10 10
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou zo wordt Ajax wel heel makkelijk kampioen zo
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Jaa komaan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat waren 10 heerlijke voetbalminuten weer vandaag
‘Zap’
‘Zap’
En weet je wat het erge is, PSV gaat NIETS DOEN!
Niemand gaat weg, geen consequenties. De polonaise voor volgend jaar weer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Misschien moet psv gewoon stoppen met proberen te voetballen en gewoon ook maar gaan werken en lange ballen geven..
Zero.
Weer lekker gekeept trouwens, die hoek zo enorm open laten
Triestig. Psv wil gewoon geen kampioen worden lijkt het wel.
Die gast die met aReed meeloopt sjokt er maar achteraan
Die gast die met aReed meeloopt sjokt er maar achteraan
Lekker Feyenoord. En vasthouden, er is nog veel te spelen!!
Die verliezen gewoon van NEC hoor en houden het onnodig spannendAgent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:43:
Tijd om de schoenen aan te trekken en richting Amsterdam te gaan?
Dat PSV geeft totaal niet thuis. Ajax kampioen
En het zou mij niks verbazen nog ook.jaapstobbe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:44:
[...]
Die verliezen gewoon van NEC hoor en houden het onnodig spannend
En je ziet het niet met die zon..Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:44:
Heel vervelend om buiten te kijken eigenlijk.
2 buren verderop schreeuwen het uit, Jaa 2-0! Kom 2-0!
Zero.
Dat is niet moeilijk bij de PSV-verdediging overigens.Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:42:
[...]
Optie 3 was om het middenveld en verdediging van PSV gewoon over te slaan.
[ Voor 34% gewijzigd door Maarten_E op 11-05-2025 14:46 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vroeger zou ik zeggen, verlies maar met 10-0 dan gebeurd er iets. Maar dit is PSV
Dadelijk in de rust gewoon de bus terug naar Eindhoven pakken
Jawel hoor, ik lig op de loungeset onder de overkapping. TV hangt aan de muur. Dikke prima!
⏩ PVOutput☀️
We zullen een doos Amsterdammertjes naar de Kuip sturen als bedankjeAgent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:43:
Welke PSV-ploeg heeft voor het laatst echt gewerkt?Pelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:44:
Misschien moet psv gewoon stoppen met proberen te voetballen en gewoon ook maar gaan werken en lange ballen geven..
Die ploeg met Guardado? PSV heeft qua filosofie altijd meer richting Ajax gehangen dan Feyenoord.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mussa proleet geef die bal af gek!!!
Zucht hasj moussa
En Amsterdammertjes naar PSV omdat ze voor paal staan?toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:47:
[...]
We zullen een doos Amsterdammertjes naar de Kuip sturen als bedankje
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig speelt Feyenoord sportief en zien we dit soort taferelen niet meer:
De dag waarop Feyenoord-fans smeekten om te verliezen
[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 11-05-2025 14:50 ]
Klopt en dat heb ik normaal ook liever, maar tegen feyenoord moet je eigenlijk gewoon stoppen met proberen op te bouwen en je spel aanpassen aan feyenoord en dan maar zien hoe dat loopt.Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:48:
[...]
Welke PSV-ploeg heeft voor het laatst echt gewerkt?
Die ploeg met Guardado? PSV heeft qua filosofie altijd meer richting Ajax gehangen dan Feyenoord.
Op deze manier loopt je telkens tegen de counter van feyenoord aan.. hoe simpel is dat. Maar het kwaad is al geschiedt met 2-0 voor.. psv moet nu blijven opbouwen en feyenoord kan lekker achterover hangen en de lange bal blind naar voren peren.. precies wat ze willen.
Zero.
Ik vind dan wel dat bij Lang, je daarna niet hoeft te fluiten.
In Engeland doen ze dat in het algemeen ook niet. Je houd daarmee het tempo erin, en je bent toch aan de bal. Voor mij hoef je dus niet bij elk duwtje het spel weer stil te leggen.
In Engeland doen ze dat in het algemeen ook niet. Je houd daarmee het tempo erin, en je bent toch aan de bal. Voor mij hoef je dus niet bij elk duwtje het spel weer stil te leggen.
Niet doorgebroken?
Geef die Ledezma eens rood, wat een pauper speler is dat zeg. Kan echt niets. Een schande dat die bij PSV speelt.
Dit keer is winnen ook nog kans houden op plek 2.jaapstobbe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:50:
https://www.ad.nl/voetbal...aan-hoor-trainer~a68a0ca2
⏩ PVOutput☀️
En geel voor Ledezma, die pakt nog rood voor het einde van de wedstrijd.
Voetbal overtreding is volgens mij geen rood meer.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:51:
Niet doorgebroken?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bij buitenspel liet de scheidsrechter het eerder wel doorgaan, hier had je hetzelfde kunnen doen. Vermaning richting speler kan altijd nog maar indien geen kaart dan gewoon door laten spelen inderdaad.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:50:
Ik vind dan wel dat bij Lang, je daarna niet hoeft te fluiten.
Paixão is sneller dan iedereen achterin bij PSV.
⏩ PVOutput☀️
Paixão op de fatbike, PSV met DAF Variomatics.Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:51:
Paixão is sneller dan iedereen achterin bij PSV.
Elke bal van die keeper van Feyenoord is extreem gevaarlijk.
Geef mij maar een DAF.Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:52:
[...]
Paixão op de fatbike, PSV met DAF Variomatics.
Bij verlies kan plek 3 nog in het gedrang komen, bij winst kun je plek 2 zelfs nog pakken (in theorie zelfs kampioen worden)jaapstobbe schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:50:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alleen dankzij de bal die wat ongunstig opstuiterde waardoor hij in moest houden en die 2e verdediger erbij kon komen. Anders was het zeker rood geweest ja.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:51:
Niet doorgebroken?
Elke bal richting keeper van PSV ookTyphone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:53:
Elke bal van die keeper van Feyenoord is extreem gevaarlijk.
Als dit zo doorgaat is er wel heel misschien de kans dat er uiteindelijk iemand bij psv wakker wordt en het bestuur en Bosz ontslaan na dit belachelijke seizoen.
Zero.
Bij doorgebroken buiten de 16 wel, alleen niet in de 16 als er ook een penalty gegeven wordtph4ge schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:51:
[...]
Voetbal overtreding is volgens mij geen rood meer.
HA HA HAPelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:54:
Als dit zo doorgaat is er wel heel misschien de kans dat er uiteindelijk iemand bij psv wakker wordt en het bestuur en Bosz ontslaan na dit belachelijke seizoen.
Misschien dat Leverkusen Bosz wel weer terug wil hebben?Pelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:54:
Respect voor het uitpubliek wat ik nu hoor. Wat een ellende moeten die aanschouwen zeg.
De 1-0 van Vlap tegen Utrecht is overigens wonderschoon.
[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 11-05-2025 14:57 ]
⏩ PVOutput☀️
Pff, je moet tegenwoordig eerst een vierjarige studie afgerond hebben voordat je een potje voetbal kan kijken.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:54:
[...]
Bij doorgebroken buiten de 16 wel, alleen niet in de 16 als er ook een penalty gegeven wordt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zou dit de grootste fumble zijn in de Eredivisie? Van voor met 6 punten in de winterstop naar potentieel derde eindigen.Pelox schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:54:
Ik vrees dat je geljk hebt, ook in deze wedstrijd. Bosz gelooft niet in het bijstellen van een plan dus iets omzetten zal hij ook niet doen. Ik vrees (en hoop) dat Feyenoord makkelijk de controle kan houden en met een snelle Paixao voor nog wel meer gevaar kan gaan zorgen.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:44:
En weet je wat het erge is, PSV gaat NIETS DOEN!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vierde kan ook nog toch?Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:56:
[...]
Zou dit de grootste fumble zijn in de Eredivisie? Van voor met 6 punten in de winterstop naar potentieel derde eindigen.
Zero.
Goed zicht....kuch.
Het zoeklicht staat al aan.
We wisten altijd al dat je geen Ajacied was
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nu kan Dest opeens wel komen, 25 minuten te laat. Fucking Bosz.
Tot en met 15u vandaag krijg je geld toe bij het verbruiken van stroom. (alleen bij dynamisch contract)
⏩ PVOutput☀️
Hehe nee maat van mij zit er altijd. Ik spam hem vol met pro Feyenoord liedjes nu.
Dus klagen bij de scheids, en dan alsnog geel geven?
O voor protesteren, goed gedaan.
O voor protesteren, goed gedaan.
[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 11-05-2025 15:00 ]
Hoezo krijgt lang geen geel?!
Dest is klaar om Ledezma te vervangen.. maar eerst nog even naar alle tactische tips op de tablet van de assistent kijken. Wat een onzin toch.
"Dest jongen.. we staan 2-0 achter. Veel slechter dan Ledezma kan je het nooit doen.. blijf heel en zet hem op."
"Dest jongen.. we staan 2-0 achter. Veel slechter dan Ledezma kan je het nooit doen.. blijf heel en zet hem op."
Zero.
Raar dat Wellenreuther hier geel krijgt en Lang nietcarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:00:
Dus klagen bij de scheids, en dan alsnog geel geven?

Weet 11 man op het veld die die energie niet aan het verbruiken zijn...Quad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:59:
[...]
Tot en met 15u vandaag krijg je geld toe bij het verbruiken van stroom. (alleen bij dynamisch contract)
Lang maakt en beslissend hands en schopt de bal weg
Ze stonden toch meer dan 6 punten voor bij de winterstop?Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:56:
[...]
Zou dit de grootste fumble zijn in de Eredivisie? Van voor met 6 punten in de winterstop naar potentieel derde eindigen.
Terecht.Napo schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:00:
[...]
Raar dat Wellenreuther hier geel krijgt en Lang niet
Lang had ook geel moeten krijgen, maar je kunt ook denken ach dat was niet expres we gaan door.
Dat gezeik alsmaar om een kaart in de ED.
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 11-05-2025 15:01 ]
Ik was nog naar NEW-CHE aan het kijken, is Ledesma gewisseld omdat hij een blessure had of tactische wissel?
En dat is dit keer helemaal niet erg.Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:00:
[...]
Weet 11 man op het veld die die energie niet aan het verbruiken zijn...
⏩ PVOutput☀️
Hij stopt wel expres de bal weg. Is geel.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:00:
[...]
Terecht.
Lang had ook geel moeten krijgen, maar je kunt ook denken ach dat was niet expres we gaan door.
Terecht dat Wellenreuther geel krijgt voor protesterencarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:00:
[...]
Terecht.
Onterecht dat Lang geen geel kreeg voor hands danwel wegtrappen van de bal na het fluitsignaal
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar niet:LZ86 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:00:
[...]
Ze stonden toch meer dan 6 punten voor bij de winterstop?
:strip_exif()/f/image/zg71tgmQ9HL3DUiCYNWpKEaK.jpg?f=fotoalbum_large)
Bosz geeft z'n fout toe.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:01:
Ik was nog naar NEW-CHE aan het kijken, is Ledesma gewisseld omdat hij een blessure had of tactische wissel?
Gele kaart en die had ook rood kunnen zijn dus bij de eerste mogelijkheid tot weer geel zal Makkelie hem ook direct geel geven. Tactisch dus.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:01:
We gaan nog tweede worden!
PSN: Finally_Chris
PSV komt steeds beter in de wedstrijd
Eerst volgende counter en het staat 3-0Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:02:
Zero.
Beetje laat.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:02:
Stonden ze niet vlak voor de winterstop 9 punten voor en toen kwam de winterstop en daarna gingen ze vrolijk door met punten verspelenMaarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:01:
[...]
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar niet:
[Afbeelding]
Het is niet best.Maarten_E schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:56:
[...]
Maar wat te denken van buurman Willem II?
9e bij de winterstop met een comfortabel puntenaantal van 22 punten.
Als je zo zit te kijken naar PSV, dan kan m.u.v. perisic, gewoon niemand voetballen.
Gelukkig ligt het niet aan de trainer, en blijven we bakken geld binnenharken bij de raad van commissarissen.sNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:07:
Bij de f-jes passen ze nog beter
Je ziet toch wel erg terug dat er verschillen blijven tussen de clubs en hun plaats.
Er wordt gedaan alsof iedere club hetzelfde is, maar denk dat van Persie juist heel goed past bij de Rotterdamse mentaliteit, dan bij de Friese. Dat zie je echt in alles terug, en waarschijnlijk ook dat ze bij Heerenveen wel blij waren dat die weg was.
Toegegeven dat ik niet het verwacht dat hij dit zo zou kunnen omgooien. Ik dacht echt dat het wel einde verhaal was.
Er wordt gedaan alsof iedere club hetzelfde is, maar denk dat van Persie juist heel goed past bij de Rotterdamse mentaliteit, dan bij de Friese. Dat zie je echt in alles terug, en waarschijnlijk ook dat ze bij Heerenveen wel blij waren dat die weg was.
Toegegeven dat ik niet het verwacht dat hij dit zo zou kunnen omgooien. Ik dacht echt dat het wel einde verhaal was.
Kan je door mensen heen lopen? Nee!
Gelukkig kan hij nog jaren mee.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:07:
Als je zo zit te kijken naar PSV, dan kan m.u.v. perisic, gewoon niemand voetballen.
Die geluiden waren een week geleden wel anders.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:07:
Weet iemand wanneer PSV arriveert in Rotterdam?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken