[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 269 ... 285 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18:36
JanW schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 07:32:
Gewoon accepteren als AZ zijnde en verder je mond houden. Dit is een rode kaart, niks minder. Misschien dat ze ff met Goes moeten praten ipv in beroep moeten gaan tegen de schorsing.
Oneens. Geel had ook gekund, zeker van Nijhuis, die normaliter geel had gegeven.
Hij geeft alleen maar rood omdat het Wouter Goes is.
Die hetze wat betreft Goes mag nu ook wel ophouden wat mij betreft.

Maar goed het werd rood, 1 wedstrijd is 'm.i. prima.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:25
@Advizor, Oneens ;) Ik vind het rood omdat ie geen bal raakt, alleen de man en op volle snelheid van de grond los komt ingevlogen. Dit is volgens mij een rode kaart en fijn dat Nijhuis een keer wel de regels toepast. Nijhuis lijkt me niet iemand die meegaat in een zgn. hetze tegen een speler en vanuit mij is 't ook echt niet naar de persoon Wouter Goes. En ik vind dit een rode kaart, ongeacht de persoon of club.

Maar de discussie wel of niet rood is al lang genoeg gevoerd hier. Had vandaag en gisteren pas een beetje tijd om ernaar te kijken, anders had ik wel eerder gereageerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ephymerous schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:28:
Laten we de koeien inderdaad in de sloot houden :)
offtopic:
... als we ook even kijken naar wie ze dan zelf weer terug de sloot in mogen duwen, na ze er zelf uit te hebben getrokken... }:O

Zijn er nog mensen die voorspellingen met enige waarde kunnen doen over de wedstrijden van komend weekend?

Ik vrees dat Feyenoord en PSV elkaar misschien eens in evenwicht gaan houden en daardoor allebei de verliezende partij zullen zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Ramzzz op 07-05-2025 13:44 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Ook AZ speelt hier een kwalijke rol door zijn gedrag niet te veroordelen.
Want AZ moet Goes publiekelijk afvallen? Ik, en zo ook een groot deel van de voetbalvolgende wereld hebben geen idee wat voor conversaties tussen Goes en AZ lopen. En dat staat compleet los van het wel of niet accepteren van een schikkingsvoorstel.
Advizor schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:32:
[...]
Hij geeft alleen maar rood omdat het Wouter Goes is.
Aanname, of heeft Nijhuis dat expliciet aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25
Napo schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:47:
[...]

Want AZ moet Goes publiekelijk afvallen? Ik, en zo ook een groot deel van de voetbalvolgende wereld hebben geen idee wat voor conversaties tussen Goes en AZ lopen. En dat staat compleet los van het wel of niet accepteren van een schikkingsvoorstel.
Zo zwart wit is het natuurlijk niet. Je kan best publiekelijk aangeven het daar met hem over te hebben zonder hem af te vallen.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:20:
[...]
(...) en dat hun seizoen compleet was als ze van Ajax hadden gewonnen.
Ach ja, dat wordt ook gezegd over Utrecht en Feyenoord. Niet overal zo zwaar aan tillen hoor ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ramzzz schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:42:
[...]
Ik vrees dat Feyenoord en PSV elkaar misschien eens in evenwicht gaan houden en daardoor allebei de verliezende partij zullen zijn.
Daar ben ik ook bang voor. Terwijl ik hoop dat Feyenoord 'gewoon' wint. Het maakt de strijd om plek 2 weer wat spannender en het geeft ons de extra lucht die we wel kunnen gebruiken.
Komend weekend juich ik voor Feyenoord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
ephymerous schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:49:
[...]

Zo zwart wit is het natuurlijk niet. Je kan best publiekelijk aangeven het daar met hem over te hebben zonder hem af te vallen.
Is ook gedaan, maar dat hoeft niet in elk interview lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:14

Agent47

I always close my contracts.

Dit topic mag van mij echt sneller op slot soms. Hoevaak mensen hier op elkaar bashen, elkaars club afzeiken of beter alles beter weten dan de scheidsrechter is echt ongekend. :N

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

[...]

offtopic:
... als we ook even kijken naar wie ze dan zelf weer terug de sloot in mogen duwen, na ze er zelf uit te hebben getrokken... }:O

Zijn er nog mensen die voorspellingen met enige waarde kunnen doen over de wedstrijden van komend weekend?

Denk dat PSV hem wel wint. En stel Feyenoord wint hem, dan moet PSV nog verliezen van Heracles of van Sparta, dan past klimt Feyenoord er overheen. Zie het totaal niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
[...]

Nobel en mooi. Maar staat natuurlijk los van bovenstaande.
Nobel en mooi!? Lijkt mij heel normaal dat dat soort spreekkoren ronduit belachelijk en triest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Verwacht wel dat PSV wint om nog druk op Ajax te krijgen, al verwacht ik ook een makkelijk potje voor Ajax.

Neem aan dat Ajax dit jaar gewoon over de streep trekt.

Mooi standbeeldje voor Farioli lijkt mij wel op z'n plaats dan, echt een hele goeie prestatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
krissie100 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:06:
[...]

Nobel en mooi!? Lijkt mij heel normaal dat dat soort spreekkoren ronduit belachelijk en triest zijn.
Het spandoek. De spreekkoren zijn walgelijk. Mijn reactie was niet duidelijk genoeg.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:42:
@Advizor, Oneens ;) Ik vind het rood omdat ie geen bal raakt, alleen de man en op volle snelheid van de grond los komt ingevlogen. Dit is volgens mij een rode kaart en fijn dat Nijhuis een keer wel de regels toepast. Nijhuis lijkt me niet iemand die meegaat in een zgn. hetze tegen een speler en vanuit mij is 't ook echt niet naar de persoon Wouter Goes. En ik vind dit een rode kaart, ongeacht de persoon of club.

Maar de discussie wel of niet rood is al lang genoeg gevoerd hier. Had vandaag en gisteren pas een beetje tijd om ernaar te kijken, anders had ik wel eerder gereageerd ;)
Jouw screenshot zegt 0.0 ... ik snap wel de vraag eerder 'heeft men gevoetbald' . Dit valt in de categorie 'springen met gebruik van ellebogen' .. frame voor frame of een stil image. Nog even voor het effect een slechte shutter zodat zijn snelheid extra overkomt.. ja leuk. Dit lijkt het allemaal erger dan het is. I.c.m. rennen/sprinten een andere beweging uit willen voeren ontkom je er gewoon niet aan hoe je dit wil uitvoeren. Hij voert gewoon een goede tackle uit. Maar goed, dat vind IK net zoals JIJ dat andere vind. In mijn ogen ieder hun waarheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Millie-ano schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:18:
[...]

Jouw screenshot zegt 0.0 ... ik snap wel de vraag eerder 'heeft men gevoetbald' . Dit valt in de categorie 'springen met gebruik van ellebogen' .. frame voor frame of een stil image. Nog even voor het effect een slechte shutter zodat zijn snelheid extra overkomt.. ja leuk. Dit lijkt het allemaal erger dan het is. I.c.m. rennen/sprinten een andere beweging uit willen voeren ontkom je er gewoon niet aan hoe je dit wil uitvoeren. Hij voert gewoon een goede tackle uit. Maar goed, dat vind IK net zoals JIJ dat andere vind. In mijn ogen ieder hun waarheid.
Ik zit er wat dat betreft een beetje tussenin.

Een goede tackle vind ik het niet, dan moet je echt wel meer bal raken dan nu met 3 beenharen. Ik vind het geel, waarbij ik ook nog wel ergens rood kan begrijpen door de hoge snelheid.

Had dus een schorsing van 1 potje niet gek gevonden, maar 3 waarvan 1 voorwaardelijk begrijp ik gewoonweg niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gezien mijn belabberde scores bij voetbalpoules, ik niet 😇

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:58

Stimulate14

⭐⭐⭐

krissie100 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:09:
Verwacht wel dat PSV wint om nog druk op Ajax te krijgen, al verwacht ik ook een makkelijk potje voor Ajax.

Mooi standbeeldje voor Farioli lijkt mij wel op z'n plaats dan, echt een hele goeie prestatie.
Ajax gaat niet even makkelijk van NEC winnen, dat hebben we inmiddels wel gezien. Wordt allemaal heel erg billenknijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

krissie100 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:09:
Nou, Ajax heeft vooral een fikse duw in de rug gehad van PSV, dat totaal verzaakte, een speelronde of 4, 5.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Ramzzz schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 16:09:
[...]

Nou, Ajax heeft vooral een fikse duw in de rug gehad van PSV, dat totaal verzaakte, een speelronde of 4, 5.
Klopt, maar vergeet ook niet dat Ajax echt hele goede reeksen dit jaar heeft neergezet en het op basis daarvan wel echt zelf hebben afgedwongen. Ik kan mij niet echt een grote dip herinneren dit jaar van Ajax in tegenstelling tot bijna elke andere club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:44
Ajax wint Nec thuis wel denk ik.
Dat moet geen probleem zijn lijkt mij.
Nec presteert zeer matig de laatste tijd. Groningen won er laatst ook van.

Als Ajax problemen krijgt is het tegen Twente of Groningen. Als...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Interesseert mij trouwens die Goes verder......

Ben nu heftig geschokkeerd dat ik hierboven nu opeens moet lezen dat onze lieve brave Brobbey een notoire ballen knijper is...... Pfff Moet dat even verwerken
Je begint je af te vragen wie Brobbey nu werkelijk is en wat hij in zijn vrije tijd allemaal uitspookt..
:)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-05-2025 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Napo schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:47:
[...]

Aanname, of heeft Nijhuis dat expliciet aangegeven?
Natuurlijk is dat een aanname. Hij geeft namelijk al 20 jaar geel voor dit soort overtredingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
JanW schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:42:

Deze foto is niet relevant want daar is hij nog lang niet bij de speler. Maar iedereen mag vinden wat hij wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Advizor schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:23:
[...]

Deze foto is niet relevant want daar is hij nog lang niet bij de speler. Maar iedereen mag vinden wat hij wil ;)
Een still is sowieso niet heel nuttig voor de discussie, net zoals een still bij de speler dat niet is. Dat Nijhuis en zijn team - en ik denkd at je aanname fout is over dat hij rood geeft omdat het Goes is - vanuit de actie en de manier waarop Goes inkomt wat te zien is in de still die werd aangehaald inschat dat de inzet buitensporig / risicovol zou zijn is tot bepaalde hoogte nog wel te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Laatst online: 09:58

Stimulate14

⭐⭐⭐

Harribo schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 18:29:
Ajax wint Nec thuis wel denk ik.
Dat moet geen probleem zijn lijkt mij.
Nec presteert zeer matig de laatste tijd. Groningen won er laatst ook van.

Als Ajax problemen krijgt is het tegen Twente of Groningen. Als...
Het scheelt dat Proper niet mee zal spelen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Advizor
Feyenoord wint zondag van PSV en Ajax wint thuis 'gewoon' van NEC en kroont zich tot kampioen 24/25.
Vervolgens verliest PSV de laatste wedstrijd uit bij Sparta, waardoor Feyenoord alsnog 2e wordt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Advizor schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:35:
Feyenoord wint zondag van PSV en Ajax wint thuis 'gewoon' van NEC en kroont zich tot kampioen 24/25.
Vervolgens verliest PSV de laatste wedstrijd uit bij Sparta, waardoor Feyenoord alsnog 2e wordt :+
Ik teken bij deze :Y)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:29
Advizor schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:23:
[...]

De foto is in zoverre relevant dat je ziet dat Goes niets meer kan corrigeren. Als de speler van GAE iets overwacht doet voor Goes kan hij zijn richting en snelheid niet meer aanpassen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
bregweb schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:49:
[...]

De foto is in zoverre relevant dat je ziet dat Goes niets meer kan corrigeren. Als de speler van GAE iets overwacht doet voor Goes kan hij zijn richting en snelheid niet meer aanpassen.
Ja, zo ken ik er nog wel 10...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:20:
[...]

Natuurlijk is dat een aanname. Hij geeft namelijk al 20 jaar geel voor dit soort overtredingen.
In plaats daarvan zou je ook kunnen denken 'als zelfs Nijhuis dit zonder twijfel rood vindt...'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
krissie100 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 17:26:
[...]

Ja, zo ken ik er nog wel 10...
Goed argument!

Je weegt dit als scheidsrechter gewoon mee in je beoordeling van de situatie. Het is gewoon onbesuisd en dus rood.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:47:
[...]

Dit seizoen neerdere rode kaarten gezien in Engeland waar er hard ingekomen werd en de bal werd gespeeld.
Gerelateerd daaraan, veel commentatoren op TV doen als je de bal maar raakt geen overtreding kan maken. Dat is natuurlijk ook niet helemaal waar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 16:09:
[...]

En PSV heeft natuurlijk 6 punten in onderlinge duels gegund aan Ajax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
bregweb schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:31:
[...]

Goed argument!

Je weegt dit als scheidsrechter gewoon mee in je beoordeling van de situatie. Het is gewoon onbesuisd en dus rood.
Je verkondigd het als feit en waarheid. En toch zijn de meningen erover verdeeld. Als ook zelfs de tegenstander. Nu zullen ze "collega's" wellicht niet afvallen. Maar geeft te denken.

https://www.voetbalprimeu...s-bij-tuchtcommissie.html
Steun uit onverwachte hoek
Goes kreeg ook steun uit onverwachte hoek. Go Ahead-aanvoerder Deijl gaf in een schriftelijke verklaring aan rood 'zwaar' te vinden. Bovendien was 'slachtoffer' Llansana opgeroepen als getuige. De middenvelder van de Deventenaren sprak via een video-verbinding. "Wouter heeft veel pech gehad, op beelden zie je dat hij de bal raakt. Hij gaat volle bak voor de bal, dit was een voetbalactie die gewoon moet kunnen", aldus Llansana, die wel op de grond bleef liggen na de bewuste val, maar dat kwam niet door Goes. "Nee, m’n rug deed pijn door de val."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
bregweb schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:31:
[...]

Goed argument!

Je kan zoveel slidings stilzetten op een moment dat je ff niet meer kan corrigeren. Dat is mijn argument op dat stilstaande beeld wat helemaal niets zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:38

Player1S

Probably out in the dark

vd Brom moet weg bij Vitesse en ze willen er een jonge trainer voor terug.

Lijkt me erg slim. Een gedreven clubman inruilen voor een jonge hond die op de eerste de beste trein springt naar een club met meer perspectief. 8)7

Ben erg benieuwd of ze volgend jaar uberhaubt een licentie krijgen. Ze hebben ook nog steeds geen accountant en vraag is of die Perry nu helemaal uit beeld is of niet.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zo'n foto van Goes zegt helemaal niks.
Pas misschien op het moment dat hij bij de bal en tegenstander is.

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 09-05-2025 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Advizor schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:35:
Feyenoord wordt gewoon kampioen ga daar maar vanuit
Ajax heeft de boekhouding niet op orde en Psv laat ongerechtigde jonge spelers mee spelen, daarvoor puntenaftrek.
8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:38:
[...]

Feyenoord wordt gewoon kampioen ga daar maar vanuit
Ajax heeft de boekhouding niet op orde en Psv laat ongerechtigde jonge spelers mee spelen, daarvoor puntenaftrek.
8)
feyenoord heeft bewust de wedstrijd tegen Twente laten lopen in 2010 en wordt terug gezet naar de KKD. Van Seumeren blijkt miljoenen zwart geld in Utrecht te hebben gepompt en zij krijgen punten aftrek.

Twente heren en dames worden beide kampioen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:48:
[...]

feyenoord heeft bewust de wedstrijd tegen Twente laten lopen in 2010 en wordt terug gezet naar de KKD. Van Seumeren blijkt miljoenen zwart geld in Utrecht te hebben gepompt en zij krijgen punten aftrek.

Twente heren en dames worden beide kampioen :+
En Twente heeft met hoeheetdievoorzitterookalweer zoveel gefraudeerd dat ze alsnog uit de competitie gezet worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:07:
[...]
En Twente heeft met hoeheetdievoorzitterookalweer zoveel gefraudeerd dat ze alsnog uit de competitie gezet worden
En zo wint Telstar zijn eerste prijs O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ikbenbjorn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 12:20
De onafhankelijke tuchtcommissie betaald voetbal heeft speler Wouter Goes veroordeeld tot een uitsluiting van twee wedstrijden, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. Dit naar aanleiding van zijn rode kaart tijdens de wedstrijd Go Ahead Eagles - AZ d.d. 4 mei jl..

Na bestudering van onder meer de tv-beelden, vindt de tuchtcommissie bewezen dat Goes zich schuldig heeft gemaakt aan ernstig gemeen spel. Door met buitensporige inzet het duel aan te gaan, heeft Goes naar het oordeel van de tuchtcommissie het aanmerkelijke risico aanvaard de tegenspeler te blesseren.

De tuchtcommissie is van mening dat een strafmaat van twee wedstrijden uitsluiting waarvan één wedstrijd voorwaardelijk gepast is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
ikbenbjorn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:17:
De onafhankelijke tuchtcommissie betaald voetbal heeft speler Wouter Goes veroordeeld tot een uitsluiting van twee wedstrijden, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. Dit naar aanleiding van zijn rode kaart tijdens de wedstrijd Go Ahead Eagles - AZ d.d. 4 mei jl..

Na bestudering van onder meer de tv-beelden, vindt de tuchtcommissie bewezen dat Goes zich schuldig heeft gemaakt aan ernstig gemeen spel. Door met buitensporige inzet het duel aan te gaan, heeft Goes naar het oordeel van de tuchtcommissie het aanmerkelijke risico aanvaard de tegenspeler te blesseren.

De tuchtcommissie is van mening dat een strafmaat van twee wedstrijden uitsluiting waarvan één wedstrijd voorwaardelijk gepast is.
Prima en door!

In ander nieuws, Martens verlengt tot 2028 bij AZ. Ben ik opzich wel blij mee. Al blijft ik em in z'n uitstraling niet voldoende brengen naar buiten toe, maar uiteindelijk gaat het om wat er op het veld gebeurd. Dat is hopelijk in de eredivisie volgend jaar beter dan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
krissie100 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:25:
[...]

Prima en door!

In ander nieuws, Martens verlengt tot 2028 bij AZ. Ben ik opzich wel blij mee. Al blijft ik em in z'n uitstraling niet voldoende brengen naar buiten toe, maar uiteindelijk gaat het om wat er op het veld gebeurd. Dat is hopelijk in de eredivisie volgend jaar beter dan dit jaar.
Vooral goed dat een club eens vasthoud ( al zegt dit natuurlijk helemaal niets, het is bekend hoe snel de wind kan draaien bij zowel de club als de trainer op basis van negatieve prestaties dan wel een grotere club die op de deur komt kloppen ) aan een trainer en dat de trainers nog meer een passant zijn dan de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

krissie100 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:25:
[...]

Prima en door!

Ik vind hem het niet bijzonder doen. Mogelijk wel wat meer rust voor AZ. Als ik de forums zo doorlees is het AZ publiek er wat minder blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenbjorn
Agent47 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:57:
[...]

Ik vind hem het niet bijzonder doen. Mogelijk wel wat meer rust voor AZ. Als ik de forums zo doorlees is het AZ publiek er wat minder blij mee.
Bijna wekelijks de jongste basis van de Eredivisie. Minder wedstrijden zal de competitie resultaten ten goede komen.

Als AZ de play-offs niet wint zie ik ze volgend seizoen wel voor een CL plek spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:27
Ajax mist de laatste 3 duels van het seizoen Edvardsen, dat is toch wel spijtig. Had vaak prima invalbeurten

https://nos.nl/l/2566595

[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 09-05-2025 16:47 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Agent47 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:57:
[...]

Moet ook wel zeggen dat AZ publiek behoorlijk 'Noord-Hollands' is en al snel iets te zeuren heeft, zeker over een trainer.

Waar ik ook wel in kan komen, opmerkingen als ''vaak dezelfde wissels, zelfde tijdstip voor wisselen en hij zit altijd maar op de bank'' zijn vaak gehoorde uitspraken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
ikbenbjorn schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:24:
[...]

Bijna wekelijks de jongste basis van de Eredivisie. Minder wedstrijden zal de competitie resultaten ten goede komen.

Als AZ de play-offs niet wint zie ik ze volgend seizoen wel voor een CL plek spelen.
Klopt, je kan meteen zien op de gemiddelde leeftijd van de wedstrijd of Clasie meespeelde of niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
krissie100 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 16:53:
en hij zit altijd maar op de bank
Wauw, nooit geweten dat de AZ supporters liever een trainer met debiel gedrag langs de zijlijn hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 19:43:
[...]

Wauw, nooit geweten dat de AZ supporters liever een trainer met debiel gedrag langs de zijlijn hebben :D
Haha, zit nog wel wat tussenin gelukkig :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:30

FreakNL

Well do ya punk?

Waarschijnlijk niet interessant genoeg (want geen top-3) maar wat een belachelijke scheidsrechter bij Almere - Sparta.
Blindhout…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
FreakNL schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 21:54:
Waarschijnlijk niet interessant genoeg (want geen top-3) maar wat een belachelijke scheidsrechter bij Almere - Sparta.
Blindhout…
Ja ik zag het ook op ESPN. Morgen weer eens geen Fey Psv op de gratisss versie, wat gewoon een etalage is voor ESPN 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vandaag eigenlijk 0 het idee dat Ajax kampioen kan worden. Mede door het verrassende gelijkspel tegen Sparta, waar Ajax over de gehele wedstrijd gezien de grotere kansen had, maar eigenlijk ook omdat ik Feyenoord niet zie winnen van PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Gynnad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 07:25:
Vandaag eigenlijk 0 het idee dat Ajax kampioen kan worden. Mede door het verrassende gelijkspel tegen Sparta, waar Ajax over de gehele wedstrijd gezien de grotere kansen had, maar eigenlijk ook omdat ik Feyenoord niet zie winnen van PSV.
Ik verwacht ook niets. Gezien de resultaten van Feyenoord dit jaar in grote wedstrijden sluit ik het ook niet uit. Hup Feyenoord *O*

XXXVI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mijn zoon is voor Ajax. Ik ben voor Feyenoord. En voor het eerst zijn wel allebei voor Feyenoord vanmiddag *O*

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenbjorn
Mog schreef op zondag 11 mei 2025 @ 07:42:
Mijn zoon is voor Ajax. Ik ben voor Feyenoord. En voor het eerst zijn wel allebei voor Feyenoord vanmiddag *O*
Ik ben voor een leuke wedstrijd en een spannend competitie slot. *O*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
ikbenbjorn schreef op zondag 11 mei 2025 @ 07:51:
[...]

Ik ben voor een leuke wedstrijd en een spannend competitie slot. *O*
Het zou fantastisch zijn als het verschil tussen plek 2 en 3 maar twee punten is met nog twee speelrondes te gaan! Dan kan het nog alle kanten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gynnad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:07:
[...]

Het zou fantastisch zijn als het verschil tussen plek 2 en 3 maar twee punten is met nog twee speelrondes te gaan! Dan kan het nog alle kanten op.
>:)

Denk dat velen hier zitten te wachten dat de strijd tussen 2 en 1 nog spannend wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Het zou fantastisch zijn als het verschil tussen plek 2 en 3 maar twee punten is met nog twee speelrondes te gaan!
Helemaal mee eens! :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 11-05-2025 10:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:45
Sjah schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:12:
[...]

Denk dat velen hier zitten te wachten dat de strijd tussen 2 en 1 nog spannend wordt.
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:24:
[...]

Nee Gynnad. Gewoon nee.

;)
Ben je nou ook al PSV supporter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
ephymerous schreef op zondag 11 mei 2025 @ 07:33:
[...]

Ik verwacht ook niets. Gezien de resultaten van Feyenoord dit jaar in grote wedstrijden sluit ik het ook niet uit. Hup Feyenoord *O*
Dat was nog onder Priske he. Met RvP voor de groep staat er echt wel een ander Feyenoord. Een Feyenoord wat uitskend in vorm is bovendien. Ik verwacht dat het thuisvoordeel vanmidag doorslaggevend gaat zijn en Feyenoord de 3 punten pakt. Jullie winnen ook, dus bij deze. Gefelicteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenbjorn
[...]

Winst van PSV in de Kuip.
Puntverlies van Ajax in Groningen op woensdagavond.

Fitz-Jim die de winnende maakt tegen Twente over een week.

Wie kan daar tegen zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:45
ikbenbjorn schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:40:
[...]

Feyenoorders? En Ajacieden zijn vandaag ook voor Feyenoord naar ik aanneem. Als Ajax het op de laatste dag moet laten aankomen acht ik de kans op falen tegen Twente ook erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24

Quad

Doof

D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:55:
[...]

Feyenoorders? En Ajacieden zijn vandaag ook voor Feyenoord naar ik aanneem. Als Ajax het op de laatste dag moet laten aankomen acht ik de kans op falen tegen Twente ook erg groot.
Met kampioenschap nr 30 ging het goed tegen Twente. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:33:
[...]

Ben je nou ook al PSV supporter?
Ik zag "plek 2 en 3", ik las "plek 1 en 2".
Hoe dan? :/
Misschien vanwege de post van Sjah die erboven staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 11-05-2025 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23
Sjah schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:12:
[...]

nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:55:
[...]

We hebben ervaring met beslissende wedstrijden in de laatste speelronde tegen Twente.
Iets met ster nr 3 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 11 mei 2025 @ 10:06:
[...]

Ik zag "plek 2 en 3", ik las "plek 1 en 2".
Hoe dan? :/
Misschien vanwege de post van Sjah die erboven staat.
Zeker teveel kiwi sap gedronken? (meen me te herinneren dat je een keer zei geen alcohol te drinken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ikbenbjorn schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:40:
[...]

Resultaat telt, dus zelfs als Fitz Jim dan degene moet zijn, dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

FreakNL schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 21:54:
Blindhout…
Sparta een goal (afgekeurd) en een pingel onthouden in het begin al… absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 11:35:
[...]

Zeker teveel kiwi sap gedronken? (meen me te herinneren dat je een keer zei geen alcohol te drinken ;) )
Misschien toch maar eens gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arB4QX9TX8Aro3DK4Y-Ep8mCEZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMSB4S1lNoxTPQBtjg2oQgpy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XZP5KzdGSNF6gWaOCaaYcIVXoVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNbi4hcsUElYlDG9Yxr3m1bu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 14:48
We gaan het meemaken, laatste kans voor PSV om er nog iets van te bakken, al wordt het lastig.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-05 16:32
Voor mijn gevoel zijn er 2 opties met dit PSV middenveld of ze overlopen Feyenoord of ze worden zelf overlopen. Voelt totaal niet in balans, want Veerman is geen 6 (te laks soms en ook meer spelverdeler) en Til is een 10 en Tillman is ook meer een 10 dan een verdedigend ingestelde 8. Dus wie van hun moet de verdedigende taken uit gaan voeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:02

Typhone

Who Dares Wins

We zien in elk geval waar de Europese punten heen gaan komend jaar in de EL. Da’s niet naar Deventer in elk geval. Tjonge wat spelen die slecht sinds de bekerwinst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Zo te zien lang geleden dat Feyenoord van PSV heeft gewonnen. Wordt tijd dat ze vandaag dan even PSV overrompelen in de eigen Kuip.

Nadeel is wel dat Boscagli en Lang meespelen, daarmee speelt PSV met een hele sterke opstelling tegen Feyenoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 18:03
Trishul schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:19:
Zo te zien lang geleden dat Feyenoord van PSV heeft gewonnen. Wordt tijd dat ze vandaag dan even PSV overrompelen in de eigen Kuip.

Nadeel is wel dat Boscagli en Lang meespelen, daarmee speelt PSV met een hele sterke opstelling tegen Feyenoord.
PSV met veerman daar is aangeschoten wild

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 07:29
Hopen op een spannende wedstrijd. Ajax kampioen vandaag of wordt het nog spannend in de competitie?

Succes hier allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:05:
We zien in elk geval waar de Europese punten heen gaan komend jaar in de EL. Da’s niet naar Deventer in elk geval. Tjonge wat spelen die slecht sinds de bekerwinst.
Speelden voorheen beter idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Irritant die felle kleuren bij PSV.

Icm die idiote netten kijkt dat niet lekker

[ Voor 40% gewijzigd door sNielz123 op 11-05-2025 14:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Hoezo vrije trap? Prima van de bal gelopen.

[ Voor 43% gewijzigd door carpebios op 11-05-2025 14:35 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Wat een K keeper hebben wij toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

GOLLLLLLLLLL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Begint goed…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Kansloos weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:38:
Wat een K keeper hebben wij toch.
Nog twee wedstrijden hierna dan is ie weg. En je centrale verdediger die graag in de Franse Nationale ploeg wil spelen idem, die stond ook goed te slapen.

[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 11-05-2025 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Golazo!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 17:15
Hup Feyenoord, en door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Wat een Amsterdammer die Duitser.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 14:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89Lhtkq3n-ThqHsYiEpQn3JBBmI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UR4Mh5Ix69eKKpjV0GOxwNL9.jpg?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:30

FreakNL

Well do ya punk?

Mog schreef op zondag 11 mei 2025 @ 07:42:
Hoe werkt dat?

Mijn dochter hoeft het niet te verzinnen om voor Feyenoord te zijn haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dat was geen buitenspel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Dat fluitpubliek, treurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Zag het niet goed, maar anders had de VAR wel ingegrepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

83 minuten wachten op het fluitsignaal is goed lang damn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nope alleen een ander die terugliep en niet deelnam aan het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pompi schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:00:
[...]

Voor mijn gevoel zijn er 2 opties met dit PSV middenveld of ze overlopen Feyenoord of ze worden zelf overlopen. Voelt totaal niet in balans, want Veerman is geen 6 (te laks soms en ook meer spelverdeler) en Til is een 10 en Tillman is ook meer een 10 dan een verdedigend ingestelde 8. Dus wie van hun moet de verdedigende taken uit gaan voeren?
Optie 3 was om het middenveld en verdediging van PSV gewoon over te slaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Er zullen nog wel lijntjes komen. Maar de var had het anders wel gezien
Pagina: 1 ... 269 ... 285 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken