O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee met betrekking tot PSV nadat ze 5x op rij wonnen.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:12:
[...]
Ik weet niet wat ze in Rotterdam allemaal roepen
Ja van welke tegenstanders ook. PSV-ers wisten het wel.Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:14:
[...]
Nee met betrekking tot PSV nadat ze 5x op rij wonnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Door wie dan?Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:11:
[...]
Die geluiden waren een week geleden wel anders.
Ik heb Voetbalpraat gezien, en daar zeiden ze hetzelfde. PSV heeft een erg groot probleem met uitstroom, en spelers die ze hebben gekocht, functioneren totaal niet.
Dat PSV het goed heeft gedaan op het begin, lag ook een beetje aan hoe slecht andere waren, maar ook doordat ik het gevoel heb dat andere clubs zich helemaal gek hebben lopen met die 'fitness-guru's' en dat soort ongein. En je ziet vaker bij Bosz dat hij alles eruit perst, en dan niet meer aanpast later.
En laten we eerlijk zijn, de rest van de Eredivisie is nou niet echt top niveau, persoonlijk denk ik doordat er te weinig toppers zijn en te voorzichtig wordt gespeeld.
*Met de rest, bedoel alles wel buiten de top 4-6. Dat niveau zou ik iets hoger willen zien.
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 11-05-2025 15:20 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gezondheid.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:17:
Hadj Moussa wil altijd 1 ding teveel doen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Te weinig puntencarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:18:
Waarom wordt Feyenoord geen kampioen? Die spelen toch veel beter dan Ajax en PSV?
Omdat het leven oneerlijk is.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:18:
Waarom wordt Feyenoord geen kampioen? Die spelen toch veel beter dan Ajax en PSV?
Er zijn CEOs die meer verdienen, maar eigenlijk dat niet verdienen.
Iets met blessures dit seizoencarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:18:
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2025 18:43 . Reden: Trollen is niet nodig ]
PSN: Finally_Chris
Tja, bij PSV lopen ze aan een stuk door te protesteren. Wegwerpgebaren, bal wegtrappen na het fluit signaal etc. Beetje vreemd dat alleen Wellenreuther geel krijgt.Napo schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:01:
[...]
Terecht dat Wellenreuther geel krijgt voor protesteren
Onterecht dat Lang geen geel kreeg voor hands danwel wegtrappen van de bal na het fluitsignaal
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Welke wedstrijd kijk jij?Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:21:
Ik ben er totaal niet gerust op. Feyenoord speelt totaal niet goed ofso. Psv was niet wakker.
PSV beter en dreigender
Omdat het blijkbaar tegen PSV nu even wel lukt maar tegen Ajax en veel kleintjes niet.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:18:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Psv heeft amper wat gecreëerd. En het had ook 3-0 kunnen staan.Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:21:
Ik ben er totaal niet gerust op. Feyenoord speelt totaal niet goed ofso. Psv was niet wakker.
PSV beter en dreigender
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vooral vanwege de aanstelling van de vorige trainer en de enorme sloot aan blessures.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:18:
Feyenoord herpakt zich nu weer, en bij vlagen komt het potentieel eruit. Maar eigenlijk amper/niet met de sterkste opstelling kunnen spelen dit seizoen.
Als je mij het zou mogen laten zeggen had ik Feyenoord vanwege het spel kampioen gemaakt, Ajax 2e en dan Utrecht 3e en omdat PSV 0 consequenties verleent die 4e.LZ86 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:23:
[...]
Vooral vanwege de aanstelling van de vorige trainer en de enorme sloot aan blessures.
Feyenoord herpakt zich nu weer, en bij vlagen komt het potentieel eruit. Maar eigenlijk amper/niet met de sterkste opstelling kunnen spelen dit seizoen.
Psv voetbalt mee, en dat ligt Feyenoord meer. Wat Ajax doet is me nog steeds nie duidelijk, maar daar hebben aanvallende ploegen het lastig mee.Gonadan schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:22:
[...]
Omdat het blijkbaar tegen PSV nu even wel lukt maar tegen Ajax en veel kleintjes niet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Al die punten verloren onder Priske…gegokt op de CL, maar de competitie verloren.LZ86 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:23:
[...]
Vooral vanwege de aanstelling van de vorige trainer en de enorme sloot aan blessures.
En PSV…tja, je linksbuiten maakt het niet uit. Als hij wint maakt hij nog kans kampioen te worden. Als hij verliest wordt z’n cluppie kampioen. Wel lef van Bosz om Lang op te stellen…..
Dus, volgend jaar tijd om te oogsten. Hopelijk is het ze gegeven dat het ook in de CL mag.
Over uit de kleedkamer komen gesproken idd.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:39:
En gelijk de volgende kans.
Rollators inbegrepen? Hopelijk wordt dit geen megatrage wedstrijd.Gynnad schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:34:
Ajax kiest voor ervaring in de opstelling.
Opstelling Ajax:
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Rugani, Hato; Henderson, Klaassen, Taylor; Traoré, Weghorst, Berghuis
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Milambo ook meteen verkopen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat voor bal precies?Agent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:43:
Schop die hoeren bal dan weg man
Het zou ook voor alles leuker zijn als het hier 2-3 of 2-4 wordtVos schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:46:
Nou dit is nog lang niet gespeeld.
Nee dat zeker niet.Vos schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:46:
Nou dit is nog lang niet gespeeld.
Gauw de marge weer op 2 zetten.
⏩ PVOutput☀️
Is wel vaker dit seizoen dat de tweede helft beter is. Maar het is vaak te laatcarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:48:
Bij PSV begint de ritalin eindelijk te werken bij sommige.
Euh nee hoor!sNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:47:
[...]
Het zou ook voor alles leuker zijn als het hier 2-3 of 2-4 wordt
In de arenacarpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:51:
Ik hoor vooral het uitpubliek, waar zijn de Feyenoord fans?
PSN: Finally_Chris
Ze realiseerden zich dat deze stand Ajax helpt kampioen te worden.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:51:
Ik hoor vooral het uitpubliek, waar zijn de Feyenoord fans?
Eerst doen, dan denken. Is dat vanuit geen woorden maar daden?Tristan Wins schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:53:
[...]
Ze realiseerden zich dat deze stand Ajax helpt kampioen te worden.
Nog maar 687 en dan scoren ze er 1!sNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:55:
Hoeveel corners heb je nodig voor een doelpunt?
Ik hoop voor PSV meer dan 176sNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:55:
Hoeveel corners heb je nodig voor een doelpunt?
Welke genie heeft de spelers de ruststand in Enschede verteld?Tristan Wins schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:53:
[...]
Ze realiseerden zich dat deze stand Ajax helpt kampioen te worden.

Omdat ze het geen 90 minuten kunnen volhouden.carpebios schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:18:
Die blijft maar PSV-ers geel geven, terwijl die fluit voor niets.sNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:59:
Makelie is weer lekker bezig
Die hebben ze niet voor niets aanvoerder gemaaktAgent47 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:59:
Kan die Luuk de jong ook een keer incasseren? Altijd maar zeuren bij die scheidsrechter. Al jaren.
Dat had mij ook nog wel gelukt die kopbal naar de grond.sNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:04:
Pff die mag er ook wel in
Valt wel mee toch? Ze moeten niet zo zeuren tegen de scheidssNielz123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:59:
Makelie is weer lekker bezig
Prrt prrt prrtDutchOwnage schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:06:
Uitgerekend hij...
Terechte kaarten, geen twijfel over mogelijk. Maar jij en ik klagen genoeg over de inconsistentie van het toepassen van deze regel. De dag dat het consistent geel is zal een mooie dag zijn.toolkist schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:06:
[...]
Valt wel mee toch? Ze moeten niet zo zeuren tegen de scheids
Keeper ziet er niet echt goed uit.
Wat betekent dit nu weer voor Ajax? Winnen nog altijd voldoende?
YesHollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:07:
Mag je Lang daar geel voor geven? Snap het wel, maar niet echt slim.
Nee winnen + winnenHollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:07:
Mag je Lang daar geel voor geven? Snap het wel, maar niet echt slim.
Hij is vandaag iiig consistent.Napo schreef op zondag 11 mei 2025 @ 16:07:
[...]
Terechte kaarten, geen twijfel over mogelijk. Maar jij en ik klagen genoeg over de inconsistentie van het toepassen van deze regel. De dag dat het consistent geel is zal een mooie dag zijn.
O dacht gelijk ook. Weer wat geleerd.
Bij gelijk hier en winst Ajax wordt het 6 punten, doelsaldo van PSV is een stuk beter.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken