[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 266 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.317 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22:40
Ik vind meer dan 10 miljoen erg veel geld voor Steijn. Dat je hiermee 20 goals koopt is maar een aanname, want prestaties uit het verleden...
Daarnaast vind ik hem verder vrij beperkt. Maar goed, ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

ZieMaar!

Moderator General Chat
D-e-n schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 11:09:
[...]

Die opmerking snap ik dan weer niet. Ajax heeft met van de Beek en Klaassen toch juist ook vaak spelers gehad die achter de spits opdoken maar niet echt de technische kwaliteiten van een spelverdeler hadden?
Klopt, maar ik bedoel meer het profiel van hard aan jezelf werken, blijven gaan en minder uitgaan van je bovenmatige talent.

We gaan het zien. Hij is echt veel en veel meer dan zijn goals, maar dan moet je wel hele wedstrijden kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
In potentie een nieuwe Jens Toornstra. Die was mega belangrijk in t kampioenschap onder v Bronckhorst.

Maar goed, ik ben allang blij dat ze voor het nieuwe seizoen de boel al rond willen hebben, is wel eens anders geweest en heeft ons het vorige seizoen het kampioenschap gekost (en dit jaar mogelijk weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
ZieMaar! schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:15:
[...]

Klopt, maar ik bedoel meer het profiel van hard aan jezelf werken, blijven gaan en minder uitgaan van je bovenmatige talent.
Ik geloof niet in dat onderscheid. Juist het breken met het cliché en een het aanstellen van een voetballende trainer als Slot heeft Feyenoord succes gebracht. En juist het toevoegen van types als Schöne en Tagliafico bracht Ajax succes.

En zoals gezegd: ook van de Beek en Klaassen zijn niet bovenmatig getalenteerd qua technische snufjes. Dat hadden zo "typische Feyenoord-spelers" kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:09
D-e-n schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:57:
[...]

Ik geloof niet in dat onderscheid. Juist het breken met het cliché en een het aanstellen van een voetballende trainer als Slot heeft Feyenoord succes gebracht. En juist het toevoegen van types als Schöne en Tagliafico bracht Ajax succes.

En zoals gezegd: ook van de Beek en Klaassen zijn niet bovenmatig getalenteerd qua technische snufjes. Dat hadden zo "typische Feyenoord-spelers" kunnen zijn.
Ik denk dat Steijn ook niet een typische 'past bij die club' speler is of hoeft te zijn. Je zou kunnen zeggen dat Steijn een beetje type Til (vind ik Steijn overigens beter) is, met slim lopen/ druk zetten.
Ditzelfde kan je van Klaassen ook wel een beetje zeggen en Klaassen vind ik met name sterk in het op de juiste plek staan. Feyenoord heeft ook veel plezier gehad van Szymanski (als ik het goed schrijf), die ook goed druk kon zetten bij de juiste momenten, maar ook gewoon goed voetbalde.

Ik gun Feyenoord wel een Mister 1-0 (maar dan eentje die ook vaker in 1 wedstrijd scoort) .. :+

Meer op jou reactie, denk ik dat het verschil in de clubs qua 'wat past' wat kleiner is geworden de laatste jaren. Al komt en gaat dat ook wel met met fases.

[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 27-04-2025 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:31
Advizor schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 11:15:
Ik vind meer dan 10 miljoen erg veel geld voor Steijn. Dat je hiermee 20 goals koopt is maar een aanname, want prestaties uit het verleden...
Daarnaast vind ik hem verder vrij beperkt. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Inmiddels zijn we ook media (zoals AD) die melden dat het transferbedrag ruim onder de 10 miljoen ligt. Bij Zerouki gebeurde hetzelfde, daar kwamen ook eerst berichten uit Twente over een transfersom die uiteindelijk een stuk lager bleek te zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
ph4ge schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:39:
[...]

Inmiddels zijn we ook media (zoals AD) die melden dat het transferbedrag ruim onder de 10 miljoen ligt. Bij Zerouki gebeurde hetzelfde, daar kwamen ook eerst berichten uit Twente over een transfersom die uiteindelijk een stuk lager bleek te zijn.
Al zullen volgens mij de meeste denken dat er als nog veel te veel betaald is voor een Zerouki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Pompi schreef op zondag 27 april 2025 @ 14:15:
[...]

Al zullen volgens mij de meeste denken dat er als nog veel te veel betaald is voor een Zerouki
100%. Zerrouki hadden we geld bij moeten krijgen.

Ook SLot bleek niet onfeilbaar in zijn beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

OMX2000

By any means necessary...

ph4ge schreef op zondag 27 april 2025 @ 09:39:
[...]

Doorverkoopbonus?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Laatste geruchten zijn nu een bedrag van 10 miljoen totaal. Verder geen bonussen.
Doorverkoop lees ik ook weinig over.

We zullen het pas weten als het gecommuniceerd wordt. Laatste gerucht komt van Hans Kraay jr uit de mond van t Kloese. Dus of we het moeten geloven........ Bergje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
LZ86 schreef op zondag 27 april 2025 @ 14:36:
[...]

100%. Zerrouki hadden we geld bij moeten krijgen.

Ook SLot bleek niet onfeilbaar in zijn beslissingen.
Hoe graag clubs als AZ en Twente willen behoren tot de "topclubs", merk je wel dat duidelijk de druk bij de van oudsher 3 topclubs anders is dan bij die 2 clubs en mogelijk een club als Utrecht.

Want hij is niet de enigste speler die mislukt bij Ajax, Feyenoord of PSV, terwijl de speler eerder werd geschat op dat hij zo'n niveau aan zou kunnen. Dus zou het ook niet perse op Slot's conto zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het mag allemaal wel een tandje sneller bij Ajax… man man man, wat is weer traag allemaal, zo makkelijk te verdedigen. Totaal geen verrassingen in de aanvallen. Geen station wordt overgeslagen, je kan alles uittekenen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:58
Pompi schreef op zondag 27 april 2025 @ 14:45:
[...]

Hoe graag clubs als AZ en Twente willen behoren tot de "topclubs", merk je wel dat duidelijk de druk bij de van oudsher 3 topclubs anders is dan bij die 2 clubs en mogelijk een club als Utrecht.

Want hij is niet de enigste speler die mislukt bij Ajax, Feyenoord of PSV, terwijl de speler eerder werd geschat op dat hij zo'n niveau aan zou kunnen. Dus zou het ook niet perse op Slot's conto zetten.
Ik denk dat er meer spelers die van AZ / Twente naar de top 3 gingen mislukt zijn dan gelukt..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:12
Han schreef op zondag 27 april 2025 @ 14:46:
Het mag allemaal wel een tandje sneller bij Ajax… man man man, wat is weer traag allemaal, zo makkelijk te verdedigen. Totaal geen verrassingen in de aanvallen. Geen station wordt overgeslagen, je kan alles uittekenen.
Het mag zeker sneller, en grote kansen zijn er nog niet geweest. Toch heeft de aanval met name over de rechterkant wel potentie. Uit die mogelijkheden moeten toch eens kansen gaan komen.

Commentator:" Brobbey moet kaatsen"
Brobbey laat de bal 3 meter van zn voet afspringen...

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 27-04-2025 14:55 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Brobbey bewijst zijn basisplaats met wederom een wanprestatie.

Het is echt ongelofelijk aan het worden. Een spits die wel ziet wanneer die moet lopen, een kopduel kan winnen en geen moeite heeft met een centrale verdediger moet maar weer geduldig wachten op de 60e minuut.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
tweakduke schreef op zondag 27 april 2025 @ 14:57:
Brobbey bewijst zijn basisplaats met wederom een wanprestatie.
Ho ho, net bijna een assist op de spits van Sparta!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Je zou in het contract van Traore echt moeten opnemen dat als er gevaarlijke kansen ontstaan door zijn laconiekheid er geld wordt ingehouden van zijn salaris. Hoe vaak dit seizoen er wel niet ontzettend grote kansen voor de tegenstander kwamen omdat hij op verkeerde plekken ging dribbelen of hakjes ging doen. Prima als je ruim voor staat maar anders moet je gewoon slimmer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55

Superkiwi

Hoi doei

Als ik jullie posts zo lees lijkt het dat de 0-1 eerder in de lucht hangt dan de 1-0.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Armoe dit voetbal, qua positiespel is het nog slechter dan onder Steijn of van 't Schip.
Er zit geen plezier, geen beleving en geen snelheid in dit spel. 0,0 idee.

Sowieso afscheid nemen van Farioli ongeacht wat de uitkomst is aan het einde van dit seizoen.

Pleur die luie voetballer Traore er ook maar gelijk uit. Die man vertraagd alles.

[ Voor 14% gewijzigd door Origins op 27-04-2025 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Het is wederom niet om aan te gluren… ik ga maar eens naar buiten en van het mooie weer genieten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 19:49
Superkiwi schreef op zondag 27 april 2025 @ 15:09:
Als ik jullie posts zo lees lijkt het dat de 0-1 eerder in de lucht hangt dan de 1-0.
Sparta heeft tot nu toe ook de beste kansen gehad.
Voetbal is wel slordig aan beide zijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:17
Als Ajax deze wedstrijd verliest dan worden ze absoluut geen kampioen dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Wat ik totaal niet snap is dat geen enkele bal aankomt bij een medespeler. En het kan dat er een tegenstander tussen zit. Maar geen enkele bal gaat richting een medespeler. Het is of een meter ernaast of een meter erachter. 0 ballen in de 16 die op een medespeler gaan.

Farioli is denk ik alleen maar bezig met verdedigen dat hij het passen totaal niet meeneemt in zijn training. Hoge ballen, strakke passes over de grond komen allemaal niet aan.

Sparta is gewoon de betere vandaag. Triest. Lucky Ajax vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Tijd voor wat hete pepers in de thee.. Ziet er niet best uit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:21
Wees gerust Ajacieden dit wordt gewoon 1-0 door een penalty of een lullige stuiterbal ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 23:04
Het had al 4-0 voor Sparta moeten staan. Wat een geluk zeg. Zal je zien dat het zo 1-0 voor Ajax wordt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik maak me nog niet zo druk hoor, dit is zoals het al het hele seizoen gaat. Nu op basis van de ranglijst ineens wat anders verwachten is vrij naïef. Het lijkt wel alsof sinds de kampioenskansen reëel geworden zijn de lat ineens veel hoger is komen te liggen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
carpebios schreef op zondag 27 april 2025 @ 15:24:
Het had al 4-0 voor Sparta moeten staan. Wat een geluk zeg. Zal je zien dat het zo 1-0 voor Ajax wordt.
Is dat niet een beetje het verhaal van Ajax dit seizoen? Is ook kwaliteit hoor.
Maar dat gezegd Sparta heeft geloof ik nog nooit in de Arena gewonnen. Een keer gelijk toen ze met 11 man in de goal zijn gaan liggen heel de wedstrijd .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Vrietje schreef op zondag 27 april 2025 @ 15:31:
[...]

Is dat niet een beetje het verhaal van Ajax dit seizoen? Is ook kwaliteit hoor.
Maar dat gezegd Sparta heeft geloof ik nog nooit in de Arena gewonnen. Een keer gelijk toen ze met 11 man in de goal zijn gaan liggen heel de wedstrijd .
Ja klopt, maar daarom is het soms zo frustrerend dat ze maar die punten blijven krijgen met dat vertoonde spel. Maar behaalde resultaten in het verleden….

Hier had Sparta gewoon op voorsprong moeten komen. Maar er is een oude wijsheid in voetbal. Als je zelf niet scoort…

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ajax komt er nog niet aan te pas in de tweede helft. In een thuiswedstrijd. Tegen Sparta.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zondag 27 april 2025 @ 15:33:
[...]
Ja klopt, maar daarom is het soms zo frustrerend dat ze maar die punten blijven krijgen (...).
Hoe denk je dat wij ons voelden toen PSV zowat elke wedstrijd won door in minuut 90+4 de winnende te maken. Onder de streep maakt het niet uit hóe je wint, áls je maar wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Brobbey en Traore zullen wel moe zijn met wedstrijdje in de weg lopen en niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als zelfs Gaaei verschrikkelijke breedtepasses geeft.. Oef.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Quad schreef op zondag 27 april 2025 @ 15:45:
Als zelfs Gaaei verschrikkelijke breedtepasses geeft.. Oef.
Ik wou net zeggen, ook heel slordig in zijn spel vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Sparta doet het gewoon goed in de arena tot nu toe

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:23
per ongeluk hands misschien? Nouja niets dus haha.

Hopen op de VAR is ook armoedig...

[ Voor 28% gewijzigd door Terranova op 27-04-2025 15:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Weghorst laat al meer zien dan Brobbey in 3 wedstrijden. Geen idee waarom Brobbey nog opgesteld wordt.

Zoals eerder gezegd. Echt top slechtste Ajax spitsen ooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
Berghuis was vroeger toch wel een aardig goede voetballer. Is ook weinig van over.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cheiron
Weghorst er in maakt een enorm verschil. Het is nog niet goed, maar in ieder geval gevaarlijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tijdrekken kunnen ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Zou Oleij ooit geel krijgen? Die is al een heel aantal keren gewaarschuwd over het tijdrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Pompi schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:04:
Zou Oleij ooit geel krijgen? Die is al een heel aantal keren gewaarschuwd over het tijdrekken.
vast niet, want hij gebruikt een verdediger soms voor de uittrap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Minimaal 5 minuten extra tijd alleen al voor het onbestrafte tijdrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Argh, binnenkant paal!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Poh, het is Ajax niet gegund zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 27 april 2025 @ 15:46:
Sparta doet het gewoon goed in de arena tot nu toe
Tijdrekken doen ze prima ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekket Godts, bal kwijt en treuren ipv meteen jagen.... Alsof ie geen idee heeft wat er op het spel staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Bij sparta is de tank wel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
grijp eens in scheidsrechter. Dit begint beschamend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Dat gras in de arena moet wel heel lekker liggen blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:57
Terranova schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:09:
grijp eens in scheidsrechter. Dit begint beschamend te worden
89e minuut een laf geel kaartje zodat hij niet door hoeft te pakken naar rood... zo gaat het toch altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wordt tijd dat dit soort 'blessures' buiten het veld afgehandeld worden. Dan kunnen ze spontaan wel doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wyke schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:11:
[...]

89e minuut een laf geel kaartje zodat hij niet door hoeft te pakken naar rood... zo gaat het toch altijd?
helaas wel. Ik begrijp wel dat Sparta dit doet, maar het blijft echt walgelijk en irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Godts… waarom speelt hij nog bij Ajax? Wissel die maffe Belg.

[ Voor 22% gewijzigd door Origins op 27-04-2025 16:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Gewoon tijd voor zuivere speeltijd
Zullen we als scheidsrechters zijnde nu ook structureel optreden bij wegtikken van de bal? Nu is het random.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Godts, gast.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rot es op met die kut hakjes Godts.. Dit doe je bij de F-jes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Agent47 schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:14:
Gewoon tijd voor zuivere speeltijd
Zullen we als scheidsrechters zijnde nu ook structureel optreden bij wegtikken van de bal? Nu is het random.
Moet je voorstellen dat ze volgend jaar ook corners moeten gaan geven als de keeper de bal langer dan 6 seconden in zijn handen houd. Doen ze nu ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Waarom Fitz Jim niet? Waarom in godsnaam Regeer?

Die Italiaan heeft ze niet op een rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker veel beweging ook weer...
En dan een verdedigende middenvelder brengen voor je topscorer....

En de scheids trapt weer overal in.... laat die vent lekker achter de schermen zitten dit kan ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Origins schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:17:

omdat Fitz Jim heel erg veel slechter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
8 voelt nog weinig, maar het is te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
8 minuten. Niet te zuinig. Gewoon bijna een halve wedstrijd erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Mijn neef zegt: Zie het ligt toch aan Steijn. Zodra die in de Arena is kunnen ze er niks meer van 😂

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ai ai ai. Nu de lat

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
sNielz123 schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:19:
tja, als ze vanaf minuut 60 beginnen met tijdrekken, dan krijg je 8 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Origins schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:17:

'Die Italiaan' ?
Driessen/Derksen, ben jij dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
sNielz123 schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:19:
Jij mag weer terug naar school

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Nog 3x thuis tegen clubs uit het rechterrijtje" zeiden ze. "Dat wordt makkelijk" zeiden ze.
Gelukkig waren wij Ajacieden wat realistischer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
2 keer de lat, 1 keer de paal nondeju

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrietje
Wat is er allemaal gebeurd dat er 8 minuten bij komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hoe!? Hoe!? Hoe dan..?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Echt, hou op hoor met die lat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vrietje schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:20:
Wat is er allemaal gebeurd dat er 8 minuten bij komen?
Keeper sparta neemt bij elke uittrap 30+ seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wissel Berghuis maar voor de 3e keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Berghuis en schieten is geen goede combinatie vandaag

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Berghuis niet meer laten schieten svp

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Iemand heeft de doelen kleiner gemaakt..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Keepertje toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:14

Polycom

Poes van goud

Die Berghuis moet echt lekker bij Trazbanspor gaan voetballen… wat een aanfluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Waarom zou je die bal oppakken?!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:21:
Iemand heeft de doelen kleiner gemaakt..
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ow dit is dom....Sparta kan amper meer lopen en dan geef je zo nog een dikke kans weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Matheus toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oh boy.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:21:
Berghuis en schieten is geen goede combinatie vandaag
Berghuis in het veld bedoel je. 0 inzet 0 drive 0 wil om te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Barfman schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:20:
[...]

Jij mag weer terug naar school
Dan neem ik Mattheus wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:45
Hij zal er nu maar inrollen

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 27-04-2025 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:57
en daarna een miniut verspillen met protest... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
het is toch godverdomme niet te geloven, randdebiel in goal zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Tering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Oei Ajax....Oei keepertje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Hoppa.. zat eraan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:45
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dan ook nog door z'n handen, natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Volledig op conto Matheus. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
PSV gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
per direct contract ontbinden van die gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
8 man in de muur en nog heb je de bal niet.. keepertje toch…

per aspera ad astra

Pagina: 1 ... 266 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken