[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 265 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.317 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:07

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:22:
[...]
Je staat op miraceuiele wijze met 6 punten voor op PSV, hoe is dat een anti-bam?
Omdat ik liever het gat nog steeds op 9 punten had gezien ;)
Jij als PSV'er moet toch weten hoe snel je een riante voorsprong kunt verspelen...

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 24-04-2025 22:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

OMX2000

By any means necessary...

Twente is sowieso gestopt met voetballen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:30
Superkiwi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:24:
[...]

Omdat ik liever het gat nog steeds op 9 punten had gezien ;)
Dat is pas weer als PSV tegen Feyenoord moet spelen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:36

Qu3st

Snowdog schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:50:
Nou het zit Twente niet tegen... Scheids zit er ook niet echt lekker in... Maar komt goed voor PSV in de 2e helft zou je zeggen...
PSV zit het ook niet tegen.... geel met een rood randje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Even de spits (middenvelder) uitschakelen, man man man.
Die Bosz moet echt morgen nog op straat staan. Hij liep al 10 minuten te hinkelen.

[ Voor 58% gewijzigd door carpebios op 24-04-2025 22:31 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:27
carpebios schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:29:
Even de spits (middenvelder) uitschakelen, man man man.
Die Bosz moet echt morgen nog op straat staan. Hij liep al 10 minuten te hinkelen.
Snap niet waarom hij een Driouech of Bajraktevic niet ff aan laat kloten op de plek van Luuk, wedstrijd is al binnen en je hebt Luuk de Jong de komende weken nog hard genoeg nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
joostmakaay schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:34:
[...]

Snap niet waarom hij een Driouech of Bajraktevic niet ff aan laat kloten op de plek van Luuk, wedstrijd is al binnen en je hebt Luuk de Jong de komende weken nog hard genoeg nodig.
Ik ben het niet oneens maar de wedstrijd is zeker nog niet binnen. Niet als je speelt zoals PSV dat de laatste tijd doet. Ik noem bijvoorbeeld de 3-3 uit tegen NEC van begin februari maar even.

Ik had overigens ook dit seizoen veel meer van Babadi willen zien. De man die koste wat het kost niet weg mocht, en nu lekker het bankje warm houdt...

[ Voor 13% gewijzigd door Bao_mi1 op 24-04-2025 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Waarom legt die het spel nu neer? Is er een hoofdwond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Maar Twente krijgt toch niks voor elkaar? Druk zetten doen ze halve bak. Lijken ook steeds de situatie verkeerd te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
OMX2000 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:41:
Maar Twente krijgt toch niks voor elkaar? Druk zetten doen ze halve bak. Lijken ook steeds de situatie verkeerd te lezen.
Al weken toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Luuk, hoe mis je die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Bao_mi1 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:36:
[...]

Ik ben het niet oneens maar de wedstrijd is zeker nog niet binnen. Niet als je speelt zoals PSV dat de laatste tijd doet. Ik noem bijvoorbeeld de 3-3 uit tegen NEC van begin februari maar even.

Ik had overigens ook dit seizoen veel meer van Babadi willen zien. De man die koste wat het kost niet weg mocht, en nu lekker het bankje warm houdt...
Het is nu eind april, begin februari is al ff geleden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:53
Beetje de Luuk vorm van de laatste weken/maanden zou ik zeggen. Hij heeft er iig eentje gemaakt vanavond :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
WAT EEN VERDEDIGING! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:27
Veerman weet de juiste kleur ook nog niet echt te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
joostmakaay schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:46:
Veerman weet de juiste kleur ook nog niet echt te vinden..
Rood toch?, denkt die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het valt me steeds vaker op de laatste tijd, dat beide keepers van twee tegenstanders vaak zo goed als / precies dezelfde kleur outfit aan hebben.

Sinds wanneer is dat toegestaan? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Nou daar ging de eventuele tweede plek voor ons :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ng.tregge96
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16-07 14:18
Dramatische pot van ons FCT. Publiek heeft er geen zin meer in, met Vak-P die eindelijk ook met een soort van protest-doekje komt.

Het meest storende vind ik het gebrek aan zelfreflectie. Van het kastje naar de muur gespeeld zonder enige passie (op de eerste minuten na), en meneer Oosting heeft ''aanknopingspunten gezien'' en vindt dat ''we de huid duur hebben verkocht.'' ;w

[ Voor 1% gewijzigd door ng.tregge96 op 25-04-2025 08:42 . Reden: Toevoegen van naam Oosting ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:22
Agent47 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 07:57:
Nou daar ging de eventuele tweede plek voor ons :+
Daar heb ik nooit in geloofd
Maar de media had weer iets om mensen op te zwepen

Zou mooi zijn als Feyenoord gewoon het CL niveau van afgelopen seizoen weet te evenaren, dan maken ze ook een goede kans om het hoofdtoernooi CL te halen denk ik.
Moet Paixao eigenlijk niet weg maar ja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:35:
[...]

Daar heb ik nooit in geloofd

Zou mooi zijn als Feyenoord gewoon het CL niveau van afgelopen seizoen weet te evenaren, dan maken ze ook een goede kans om het hoofdtoernooi CL te halen denk ik.
Moet Paixao eigenlijk niet weg maar ja...
Ik ook niet hoor. Plek 3 maximale.
Paixao & Hancko gaan sowieso deze zomer... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik had nog wel hoop op plek 2, maar dan had PSV gisteren punten moeten laten liggen. Die hoop is nu wel vervlogen. Er van uitgaande dat Feyenoord al zijn wedstrijdjes nog wint, inclusief PSV thuis, is Sparta nog de enige hoop als die PSV thuis ontvangen op de laatste speeldag..... Maar wij moeten nog naar Heracles en Heerenveen...

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 25-04-2025 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Harribo schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:35:
[...]

Vond ik ook overdreven inderdaad. Dat geeft PSV alleen maar extra motivatie.

In welke CL voorronde komt de NL nummer 3 terecht?

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 25-04-2025 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

DutchOwnage schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:50:
[...]

Vond ik ook overdreven inderdaad. Dat geeft PSV alleen maar extra motivatie.

In welke CL voorronde komt de NL nummer 3 terecht?
3e voorronde van de Champions League naar mijn weten. Dus minimaal groepsfase EL.

Er zijn ook kansen op directe plaatsing voor hoofdtoernooi: https://coefficienten.nl/...l-plaatsing-3-eredivisie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Vos schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:56:
[...]

3e voorronde van de Champions League naar mijn weten. Dus minimaal groepsfase EL.

Er zijn ook kansen op directe plaatsing voor hoofdtoernooi: https://coefficienten.nl/...l-plaatsing-3-eredivisie/
Ah, bedankt (y) . Met name die 4e voorronde/playoffs is in het verleden vaak een struikelblok geweest voor Nederlandse ploegen als ik me niet vergis. Maar dat je al verzekerd bent van groepsfase EL is erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Utrecht nog de CL halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bosz zegt niet met Ajax en hun puntverlies bezig te zijn maar zich puur te focussen op PSV, zij moeten gewoon hun eigen wedstrijden winnen en daar zijn ze mee bezig. Wordt het niet tijd voor Jut en Jul van de T om ook die filosofie in twijfel te trekken? Ik bedoel, dat een trainer van wedstrijd naar wedstrijd kijkt dat kan toch eigenlijk helemaal niet? :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:12:
Bosz zegt niet met Ajax en hun puntverlies bezig te zijn maar zich puur te focussen op PSV, zij moeten gewoon hun eigen wedstrijden winnen en daar zijn ze mee bezig. Wordt het niet tijd voor Jut en Jul van de T om ook die filosofie in twijfel te trekken? Ik bedoel, dat een trainer van wedstrijd naar wedstrijd kijkt dat kan toch eigenlijk helemaal niet? :+
Jut en Jul weten niet eens dat PSV bestaat joh. Die kijken niet verder dan de Randstad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
Dat kan, staan nu gelijk met Feyenoord. Feyenoord heeft nog een wedstrijd tegoed en een veel beter doelsaldo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

PolarBear schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:47:
[...]

1. Laten we niet vergeten dat grote clubs dan GAE, Twente, Utrecht, AZ, Ajax, Feyenoord, PSV ook slechte tot dramatisch Europese seizoenen hebben gedraaid.
2. Laten we eerst even afwachten wat de EL brengt voor GAE. Tegen de topseeds zullen ze waarschijnlijk weinig in te brengen hebben. Maar ze hebben de beker ook niet gewonnen door een makkelijke loting, AZ, PSV, Twente, Sparta zijn allemaal verslagen. Dan heb je ook een realistische kans tegen de onderste helft van de EL.
Eens. En laten we het vooral breder bekijken dan alleen maar het rendement wat een team kan halen. Het is gewoon leuk voor zo'n club en de aanhang om het ook eens te mogen proberen in Europa en dat gun ik ze van harte. Zodra je helemaal zakelijk gaat beredeneren welke clubs wel of niet naar Europa zouden moeten mogen gaat het laatste beetje charme er wel van af moet ik zeggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:53
JanW schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:28:
[...]

Dat kan, staan nu gelijk met Feyenoord. Feyenoord heeft nog een wedstrijd tegoed en een veel beter doelsaldo.
Niet eens onrealistisch, ik zie Utrecht de resterende 4 wedstrijden eigenlijk nog wel winnen.

Stel Feyenoord verliest thuis van PSV, dan mogen ze verder geen punt meer laten liggen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dat is niet de afspraak, Feyenoord zou PSV pakkie geven zodat wij weer wat rustiger kunnen zitten. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:12:
Dat is wat de trainer van Ajax toch ook predikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

carpebios schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:45:
[...]

Dat is wat de trainer van Ajax toch ook predikt?
Jij snapt hem. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het gedrag van Goes lijkt besmettelijk te zijn...
Overigens kreeg Sauer het in de wedstrijd aan de stok met Denso Kasius. De rechtsback van AZ volgde Sauer en beet de international wat toe. Na zijn doelpunt nam de linksbuiten revanche met een paar gebaren. 'Die rechtsback zei iets wat je écht niet kan zeggen, vind ik. Als ik het nu tegen jou zeg, doe jij wat ergers. Ik zei: "Wacht maar." En ik scoorde. Dit was een goede reactie, vind ik.'

'Dit soort dingen kan je niet zeggen', was Sauer duidelijk. Hij lijkt geen vrienden meer te worden met de rechtsback. 'Hij zei dingen over mijn familie. Ik ga hier verder niemand snitchen, maar dit kan niet. En wij Slowaken zijn anders. Als je zoiets zegt, dan komt er een reactie.'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Oef. Steijn lijkt binnen voor Feyenoord.
Kan het toejuichen, denk wel geschikte speler voor ons.

Totdat ik die prijs zag..... 13 miljoen inclusief bonussen + doorverkoop %...
Auw, voor een ED speler een belachelijk bedrag, kan er eigenlijk totaal niet achter staan voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:12:

Auw, voor een ED speler een belachelijk bedrag, kan er eigenlijk totaal niet achter staan voor die prijs
Goede aankoop denk ik. Twente mag er ook best wat aan verdienen, minder zou vreemd zijn voor de topscorer van de Eredivisie. Dan had hij beter naar het buitenland kunnen gaan (vanuit Twente gezien dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56

Ik vind het ook heel veel geld. Teveel eigenlijk aangezien mensen al twijfels hebben over z’n voetballende kwaliteiten.
Maar ik hoop dat ik het mis heb, zoals destijds met Timber. Ik vond dat we daar ook veel te veel voor betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:26:
[...]

Goede aankoop denk ik. Twente mag er ook best wat aan verdienen, minder zou vreemd zijn voor de topscorer van de Eredivisie. Dan had hij beter naar het buitenland kunnen gaan (vanuit Twente gezien dan)
Mwoah, ben er niet zo zeker van dat hij het bij Feyenoord (of welke andere top 3 club) goed gaat doen. Ben iig blij dat Ajax niet voor hem gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:28:
[...]

Mwoah, ben er niet zo zeker van dat hij het bij Feyenoord (of welke andere top 3 club) goed gaat doen. Ben iig blij dat Ajax niet voor hem gaat.
Zekerheidjes koop je helaas niet in de ED.

Maar gezien het huidige elftal van Ajax zou Steijn individueel 100% een versterking zijn. Alhoewel mannen met de achternaam Steijn wellicht geen lekkere match meer zijn daar in de hoofdstad :+

Vraag me wel af of ie de missing link op het middenveld gaat zijn wat nu zo ontbreekt bij Feyenoord. Hij maakt wel veel goals, en een scorende middenvelder heeft Feyenoord nu gewoon niet. Wellicht dat Ueda dan ook beter gaat ballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Je koopt gewoon minstens 15 goals, wellicht wel meer bij Feyenoord en met een ex topspits als trainer. Prima aankoop, ongeacht de prijs.

Over 2 of 3 jaar met een leuke winst naar het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@LZ86 ik sluit me bij @toolkist aan. Maar wel een leuke speler en ik denk dat hij goed bij Feyenoord past en een versterking kan zijn.
Sowieso slim van hem om zo'n stap te accepteren en niet meteen naar het buitenland te willen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:59

ZieMaar!

Moderator General Chat
Steijn heeft eigenlijk alleen bij PSV niets te zoeken, met Tilman en Saibari voor zich. Voor Feyenoord echt een goede speler, maar ook bij Ajax had ie wat gebracht. Geen speler die in samenvattingen opvalt (los van zijn goals), maar wel een speler die naast zijn goals ook echt van meerwaarde is, als je de bal snel wil laten gaan. Weet altijd waar de ruimte is en heeft de techniek om de bal daar te krijgen.

Ik denk wel dat Feyenoord beter past, qua spel en sfeer en dergelijke. Kan denk ik ook wat brengen in de kleedkamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:51
Russel88 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:27:
[...]

Ik vind het ook heel veel geld. Teveel eigenlijk aangezien mensen al twijfels hebben over z’n voetballende kwaliteiten.
Maar ik hoop dat ik het mis heb, zoals destijds met Timber. Ik vond dat we daar ook veel te veel voor betaald hebben.
Timber is eigen jeugd, hebben we niks voor betaald he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:20

Quad

Doof

toolkist schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:28:
[...]

Ik vind het jammer dat Ajax niet voor 'm ging. Waardevolle speler met neus voor de goal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:34:
[...]

Maar gezien het huidige elftal van Ajax zou Steijn individueel 100% een versterking zijn.
Als Ajax een scorende 10 wil hebben kunnen ze ook voor een appel en een ei Donny vdBeek halen, die voegt nog meer toe aan het spel ook en heeft bewezen de druk van NL top 3 aan te kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik dacht even kijken of RKC gaat vechten voor de punten tegen Utrecht. Staan ze, nu ik kijk, al met 0-3 achter :S

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-04-2025 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:48:
Steijn heeft eigenlijk alleen bij PSV niets te zoeken, met Tilman en Saibari voor zich. Voor Feyenoord echt een goede speler, maar ook bij Ajax had ie wat gebracht.
Hoogstens dat ie een hoop geldverspilling had gebracht ja, er is geeneens plek voor hem in de tactiek van Ajax aangezien Ajax niet met een speler kort achter de spitsen speelt. Heeft echt niks te zoeken/toe te voegen bij Ajax dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

ZieMaar! schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:48:
Steijn heeft eigenlijk alleen bij PSV niets te zoeken, met Tilman en Saibari voor zich. Voor Feyenoord echt een goede speler, maar ook bij Ajax had ie wat gebracht. Geen speler die in samenvattingen opvalt (los van zijn goals), maar wel een speler die naast zijn goals ook echt van meerwaarde is, als je de bal snel wil laten gaan. Weet altijd waar de ruimte is en heeft de techniek om de bal daar te krijgen.

Ik denk wel dat Feyenoord beter past, qua spel en sfeer en dergelijke. Kan denk ik ook wat brengen in de kleedkamer.
Ik vind Steijn gewoon niks. Fysiek niet sterk genoeg. En ik zie die gast niet op CL niveau slagen.

Hwang, Timber, Moder,Milambo, Targhalline en Stengs. Dat je daar meer scorend vermogen bij wilt snap ik. Maar speel je dan Hwang, Timber en Steijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:34:
[...]

Maar gezien het huidige elftal van Ajax zou Steijn individueel 100% een versterking zijn. Alhoewel mannen met de achternaam Steijn wellicht geen lekkere match meer zijn daar in de hoofdstad :+

Vraag me wel af of ie de missing link op het middenveld gaat zijn wat nu zo ontbreekt bij Feyenoord. Hij maakt wel veel goals, en een scorende middenvelder heeft Feyenoord nu gewoon niet. Wellicht dat Ueda dan ook beter gaat ballen?
Klaassen/Berghuis kunnen/spelen daar al. Geruchten gaan dat Tadic deze zomer ook terug gaat komen en in de jeugd heb je bijv Bounida en Faberski die daar uit de voeten kunnen. Dus bij Ajax zou ik niet zo goed weten waar hij zou moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gynnad schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:56:
[...]

Klaassen/Berghuis kunnen/spelen daar al. Geruchten gaan dat Tadic deze zomer ook terug gaat komen en in de jeugd heb je bijv Bounida en Faberski die daar uit de voeten kunnen. Dus bij Ajax zou ik niet zo goed weten waar hij zou moeten spelen.
Een Berghuis is toch al een tijde op de weg naar buiten? Niet meer de jongste en duidelijk minder goed dan eerder.

Klaassen snap ik, die presteert gewoon nog te goed. Steijn is jong, zit nog wat rek in en kan een stuk langer mee dan beide heren.

Tadic terug zou je toch niet meer moeten willen? Gozer word dit jaar 37....
Ik kan me nog herinneren dat de draak werd gestoken met Feyenoord toen ze al die oude mannen terughaalden ( en vervolgens bijna falliet gingen omdat ze er veel voor hadden betaald/salarissen voor spelers die niets meer opleveren ) Klaassen en Berghuis zijn ook al 33 toch?

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 25-04-2025 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik vind het ook veel geld. Helemaal met die doorverkoop percentage. Heeft Twente goed gedaan.

Voordeel is dat Steijn op 10 en in de spits kan. Gaat het ongetwijfeld beter doen dan Ueda.

Nu nog Zerrouki en Bijlow zien te lozen en het ziet er qua salaris al rooskleuriger uit, deze 2 pakken ff 4,5 miljoen bruto, meer geblesseerd dan gespeeld. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:02:
[...]

Een Berghuis is toch al een tijde op de weg naar buiten? Niet meer de jongste en duidelijk minder goed dan eerder.

Klaassen snap ik, die presteert gewoon nog te goed. Steijn is jong, zit nog wat rek in en kan een stuk langer mee dan beide heren.

Ik kan me nog herinneren dat de draak werd gestoken met Feyenoord toen ze al die oude mannen terughaalden ( en vervolgens bijna falliet gingen omdat ze er veel voor hadden betaald/salarissen voor spelers die niets meer opleveren ) Klaassen en Berghuis zijn ook al 33 toch?
Brrr de landzaat, makaay, Tomassen, van Bronckhorst, Hofland periode brrrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:03:
[...]

Ik vind het ook veel geld. Helemaal met die doorverkoop percentage. Heeft Twente goed gedaan.

Voordeel is dat Steijn op 10 en in de spits kan. Gaat het ongetwijfeld beter doen dan Ueda.

Nu nog Zerrouki en Bijlow zien te lozen en het ziet er qua salaris al rooskleuriger uit, deze 2 pakken ff 4,5 miljoen bruto, meer geblesseerd dan gespeeld. :N
Imho moeten we lozen:
Carranza, Ivanusec, Zerrouki, Stengs, Nieuwkoop (hartman misschien? niet echt lekker terug uit zijn blessure) en Bijlow.

Aanvallende middenvelder ipv Stengs heb je nu binnen, moet er nog bij:

Spits, wingback rechts, keeper.

En dan waarschijnlijk omdat we Paixao, Trauner en Hancko kwijt gaan raken daar ook goede vervangers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 20:17
LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:07:
[...]

Imho moeten we lozen:
Carranza, Ivanusec, Zerrouki, Stengs, Nieuwkoop (hartman misschien? niet echt lekker terug uit zijn blessure) en Bijlow.

En dan waarschijnlijk omdat we Paixao, Trauner en Hancko kwijt gaan raken daar ook goede vervangers voor.
Bullaude komt ook nog terug toch? Ook een aanvallende middenvelder dacht ik. Weet niet hoe goed hij nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Utrecht laat er geen gras over groeien. Eens zien of onze Rotterdamse vrienden hier zenuwachtig van worden of dat ze PEC met een broek vol tegengoals weer naar Zwolle sturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

[...]

Het zijn maar geruchten uit Turkije, eerst zien dan geloven. Al doet hij het nog steeds erg goed en moeten we het huidige individuele niveau bij Ajax ook weer niet overschatten. Hij zou een heel fijne aangever kunnen zijn met een professionaliteit waar velen van dromen. En als Henderson vertrekt (verwacht ik wel) dan kan je zo'n type op zich wel gebruiken.

Het hangt ook wel van de financiën af, want dat moet niet te gek. Dat is ook een beetje het nadeel met veel binnenlandse transfers, die gaan ook al aardig in de papieren meestal.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:04

On_E

Housemusic

FC Utrecht Europa in, lekker hoor!

Hup PEC!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:46:
[...]
Het hangt ook wel van de financiën af, want dat moet niet te gek. Dat is ook een beetje het nadeel met veel binnenlandse transfers, die gaan ook al aardig in de papieren meestal.
Precies dit. Je kapitaal staat op t veld. Een 37 jarige met een dik salaris was bijna het einde voor Feyenoord.
En het gaat financieel nou niet zo supergoed meer in Amsterdam de laatste paar jaar.

Zou zonde zijn als ze net zo diep gaan zinken als wij. Een sterk Ajax is ook goed voor de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 20:51:
[...]

Precies dit. Je kapitaal staat op t veld. Een 37 jarige met een dik salaris was bijna het einde voor Feyenoord.
En het gaat financieel nou niet zo supergoed meer in Amsterdam de laatste paar jaar.

Zou zonde zijn als ze net zo diep gaan zinken als wij. Een sterk Ajax is ook goed voor de competitie.
Dat zal niet zo snel mislopen vanwege één speler naar het beleid moet wel blijven kloppen.
Wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd naar de details omtrent Steijn. Dat kan al snel een bedrag zijn wat maakt dat hij er wel meteen moet staan en de kar trekken of het is eigenlijk al zonde.
In die zin kan de top drie beter in het buitenland kijken dan in de Eredivisie, of je moet buitenkansjes vinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Beste pegel van PEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

[...]

Imho moeten we lozen:

Bueno einde huur. Moet dus een linksback bij. Smal alleen naast Hartman is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]

Waarom een rechtsback? We hebben Read en Lotomba toch? En dan is een Zwitsers international je backup. En waarom noem je het een wingback terwijl we 433 spelen?

Hancko vervangen lijkt me overigens prioriteit nummer één. Voor Paixao krijgen we Sauer terug maar er moet nog wel een vleugelspeler bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Het is dat Ueda een Japanner is anders had ie Milambo volgescholden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:05:
[...]

Bueno einde huur. Moet dus een linksback bij. Smal alleen naast Hartman is niet genoeg.
3 linksbacks, is dat niet wat overkill? Zo niet dan zou ik zeker de eigen jeugd die plek gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:07:
[...]

3 linksbacks, is dat niet wat overkill? Zo niet dan zou ik zeker de eigen jeugd die plek gunnen.
Hartman is er net weer bij. We hadden alleen smal, daarom de jaarlijkse huur van Bueno. Nu heb je idd teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Toch zonde dat Hartman zo minder uit z'n blessure is gekomen. Hoop oprecht dat ie de lijn naar boven weer weet te gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Weghorst weg, Tadic terug, ik ben voorstander.
Berghuis mag van mij meteen vertrekken, snap niet dat ze zijn contract verlengd hebben. Traoré met Faberski erachter is prima. Of Traoré ook weg en een nieuwe rechtsbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:07:
[...]

Waarom een rechtsback? We hebben Read en Lotomba toch? En dan is een Zwitsers international je backup. En waarom noem je het een wingback terwijl we 433 spelen?

Hancko vervangen lijkt me overigens prioriteit nummer één. Voor Paixao krijgen we Sauer terug maar er moet nog wel een vleugelspeler bij
Met 433 kun je nog steeds winbacks hebben. Je speelt niet per se de hele tijd 433.

Read speelt vaak als Wingback en komt over Hadj Moussa heen. Hartman in zijn goede tijd was dat ook. Maar beiden backs tegelijk naar voren gebeurd vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
OMX2000 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:11:
[...]

Met 433 kun je nog steeds winbacks hebben. Je speelt niet per se de hele tijd 433.

Read speelt vaak als Wingback en komt over Hadj Moussa heen. Hartman in zijn goede tijd was dat ook. Maar beiden backs tegelijk naar voren gebeurd vrijwel nooit.
Wingback in een 532 is qua positionering een heel ander spelletje. Zie Frimpong. Maar los daaraan hebben we dus gewoon een dubbele bezetting op links en rechts. Laten we vooral het centrum versterken want Hancko gaan we missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zo zo Ueda. Lekker afgerond hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VhVOXiU8cPSHVkFxkZ8x95HPEtY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g433HUMT16ULzDjqNet3oFwr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gelukje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:15:
Laten we vooral het centrum versterken want Hancko gaan we missen.
En Trauner heeft ook niet het eeuwige leven, dat wordt voor Feyenoord denk ik de uitdaging, 2 nieuwe cv's.

Leuk man voetballende keepers 🤣
t zou verboden moeten worden. ik zou die gast echt meteen wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wereldgoal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:07:
[...]

Read is echt wel op weg naar boven, maar ik weet nog niet of ie stabiel genoeg is voor het hele seizoen, Lotomba idem. Zolang Nieuwkoop nog af en toe opgesteld wordt is het nog niet op orde imho.

Sorry dat ik het een wingback noem, ik bedoel natuurlijk rechtsback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:11:
[...]

Weghorst weg, Tadic terug, ik ben voorstander.
Berghuis mag van mij meteen vertrekken, snap niet dat ze zijn contract verlengd hebben. Traoré met Faberski erachter is prima. Of Traoré ook weg en een nieuwe rechtsbuiten.
Laat Weghorst maar blijven, Brobbey gaat toch al.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hopelijk is het bagageruim in de bus groot genoeg voor al die tegengoals. Het gaat wel makkelijk zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:27:
[...]

Laat Weghorst maar blijven, Brobbey gaat toch al.
Mogen van mij allebei weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:25:
[...]

Read is echt wel op weg naar boven, maar ik weet nog niet of ie stabiel genoeg is voor het hele seizoen, Lotomba idem. Zolang Nieuwkoop nog af en toe opgesteld wordt is het nog niet op orde imho.

Sorry dat ik het een wingback noem, ik bedoel natuurlijk rechtsback :+
Ik zou het echt waanzin vinden om een rechtsback te kopen. Als een jeugdinternational en een Zwitsers international niet goed genoeg zijn? Dat Priske Nieuwkoop boven Read verkoos ligt vooral een Priske

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 25-04-2025 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:29:
Hopelijk is het bagageruim in de bus groot genoeg voor al die tegengoals. Het gaat wel makkelijk zo.
Prijsschieten inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:30:
[...]

Ik zou het echt waanzin vinden om een rechtsback te kopen. Als een jeugdinternational en een Zwitsers international niet goed genoeg zijn? Dat Priske Nieuwkoop boven Read verkoos ligt vooral een Priske
Als je het zo bekijkt, eens natuurlijk.
Maar toch heb ik dit seizoen veel te vaak Nieuwkoop op het veld gezien. Komt natuurlijk ook door die achterlijke hoeveelheid blessures, maar toch.

Als de blessures klaar zijn en we zien een Nieuwkoop niet meer terug, dikke prima.

Belangrijker zijn denk ik die scorende spits, 2 CV en een linksbuiten. Verder hebben we best een jong team dat lang vastligt. In potentie is het erg goed, nu nog eruit komen.

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 25-04-2025 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Noem me negatief maar tegen psv sta je 0-3 achter. Leuk dat je die nu zo voor staat maar het is verdedigend echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:48:
Noem me negatief maar tegen psv sta je 0-3 achter. Leuk dat je die nu zo voor staat maar het is verdedigend echt slecht.
Neem toch aan dat ze tegen PSV wel met een iets ander idee het veld ingaan :P

Gaat om plek 2. Zelf van PSV winnen en dan hopen dat die nog 1 keer punten laten liggen en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Hoe zie jij Ueda dan? Want wil jij dan een vervanger voor Carranza of wil je Ueda opzij schuiven? Als derde spits heb je ook die Mexicaan nog.

Carranza vind ik overigens enkel geschikt als pinchhitter.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 25-04-2025 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:56:
[...]

Hoe zie jij Ueda dan? Want wil jij dan een vervanger voor Carranza of wil je Ueda opzij schuiven? Als derde spits heb je ook die Mexicaan nog.

Carranza vind ik overigens enkel geschikt als pinchhitter.
Ueda zie ik niet als 1e spits. Hij heeft het nu een half jaar mogen bewijzen en schiet in mijn optiek tekort.
Die zie ik dus als 2e spits achter een aanwinst. Carranza opzouten en die Mexicaan inderdaad als 3e.

Overigens krijg ik natuurlijk graag ongelijk over Ueda, maar ik zie het gewoon niet.

Net zoals bij Ivanusec. Die begon kneitergoed. Geblesseerd en vervolgens nooit meer een pepernoot geraakt. Zonde, maar helaas. De tijden dat je met middelmaat moet blijven werken vanwege financiele problemen zijn voorbij. WIl je die stap zetten en gewoon elk jaar meestrijden voor de CL plekken moet je durven doorselecteren.

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 25-04-2025 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:48:
Hoi negatief!
Glas halfvol:
De verdediging van PSV is ook niet best. Tegen PSV zou het nu 3-3 staan en dat is helemaal prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Waarom krijgt Zwolle nu geen kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Nou, Feyenoord geeft af en toe gewoon de bal weg. Net als Psv toen tegen Groningen.

Zo matig zijn pec Zwolle en Groningen dat ze er niet eens gebruik van kunnen maken.

Edit :zonet die voorzet van pec Zwolle op die donkere jongen... Doet er niks nuttigs mee, ziet Vente niet vrij staan en daarna dan dat duimpje omhoog... Och och... Om te huilen zo slecht

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 25-04-2025 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:17:
Nou, Feyenoord geeft af en toe gewoon de bal weg. Net als Psv toen tegen Groningen.

Zo matig zijn pec Zwolle en Groningen dat ze er niet eens gebruik van kunnen maken.
Spelen op 60% idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:09
Agent47 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:15:
Waarom krijgt Zwolle nu geen kaart?
Ik merk dit een beetje tegenover alle grotere clubs momenteel, vind er wel een trend in zitten. Kleine ploegen moeten wel erg ver gaan om heel te krijgen. De (schijnbaar ouderwetse) optelsom zie je ook nauwelijks meer.
I.m.o. duurt het te lang voordat grenzen duidelijk worden gemaakt. En dat brengt dan weer risico's met zich mee voor spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:19:
[...]
Kleine ploegen moeten wel erg ver gaan om heel te krijgen. De (schijnbaar ouderwetse) optelsom zie je ook nauwelijks meer.
Bedoel je nu dat kleine clubs minder snel geel krijgen dan de grote clubs? De tendens was toch juist precies andersom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Zouden ze wel bij pec weten dat je alleen kunt scoren als je óp het doel schiet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:09
Superkiwi schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:26:
[...]

Bedoel je nu dat kleine clubs minder snel geel krijgen dan de grote clubs? De tendens was toch juist precies andersom?
Dat bedoel ik inderdaad. De grote clubs hebben vaak minder overtredingen nodig van eenzelfde intensiteit als de kleine clubs voordat er geel gegeven wordt.
Ik vind dit momenteel in meerdere wedstrijden al opvallen. Overtredingen op zichzelf hoeven niet eens zwaar te zijn, maar moeten i.m.o. gewoon duidelijker worden begrensd.
Ik zie kleine clubs soms wel 3 keer of vaker shirtje trekken zonder gevolgen, terwijl een grotere club daar veel sneller geel voor krijgt. Een beetje alsof iedereen te bang is een grotere club te bevoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sem Stein naar Feyenoord. Lijkt mij een aanwinst voor Feyenoord.
Ben altijd benieuwd wat een speler dan gekost heeft maar dat wordt vaak dan niet vermeld helaas ..

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-04-2025 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:37:
Sem Stein naar Feyenoord. Lijkt mij een aanwinst voor Feyenoord.
Ben altijd benieuwd wat een speler dan gekost heeft maar dat wordt vaak dan niet vermeld helaas ..
Rond de 10 miljoen exclusief bonussen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Carrillo komt binnen en jankt die bal ff op de lat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ben fan van Sliti.

Maar Feyenoord was heeeel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:59

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:24:
[...]

Hoogstens dat ie een hoop geldverspilling had gebracht ja, er is geeneens plek voor hem in de tactiek van Ajax aangezien Ajax niet met een speler kort achter de spitsen speelt. Heeft echt niks te zoeken/toe te voegen bij Ajax dus.
Misschien niet in het defensieve voetbal van nu inderdaad, dat is wel waar. En ik begrijp wel dat het lastig is om de klasse van Steijn te zien als je geen hele wedstrijden ziet, maar je hebt het over een speler die meer goals in de eredivisie dit seizoen heeft gemaakt dan de twee spitsen van Ajax samen, en dat in een ploeg die eigenlijk al heel lang niet echt draait…

Maar qua profiel past hij beter bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ZieMaar! schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 10:53:
[...]
Maar qua profiel past hij beter bij Feyenoord.
Die opmerking snap ik dan weer niet. Ajax heeft met van de Beek en Klaassen toch juist ook vaak spelers gehad die achter de spits opdoken maar niet echt de technische kwaliteiten van een spelverdeler hadden?
Pagina: 1 ... 265 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken