[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 264 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.303 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02
Gynnad schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:09:
[...]

De Busser heeft ook capaciteiten als trainer?
Haha
Sterker nog... De Busser for president!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wel zo fijn dat ze goede kleuren slingers afschieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:21

Hupske

AFCA

De vrouwen met de badjassen staan er mooi voor de sier bij iig.

Ooh. Schijnbaar pas na de tijd hoeven ze ze aan.

[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 21-04-2025 21:21 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22-09 09:40
Nou, geef die keeper de beker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

Retteketet, knap van de Eagles _/-\o_
Leuk potje, geweldige keeper, beetje zware pingel voor AZ maar ach, dat doet er niet meer toe.
Pingels niet gekeken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Superkiwi schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:23:
Retteketet, knap van de Eagles _/-\o_
Leuk potje, geweldige keeper, beetje zware pingel voor AZ maar ach, dat doet er niet meer toe.
Pingels niet gekeken.
Penalties niet gekeken? Hele wedstrijd kijken behalve de ontknoping 😏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Charles Hill schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:25:
[...]

Penalties niet gekeken? Hele wedstrijd kijken behalve de ontknoping 😏
Ik kijk zelden penalties, vind er niks aan.
Die 17-16 serie bij Ajax-Panatinaikos heb ik ook overgeslagen.
Rare jongen die Kiwi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:28:
[...]

Rare jongen die Kiwi.
Of kan je de spanning niet aan (oprechte vraag)?

Bij het Nederlands elftal ga ik dan bijvoorbeeld de afwas maar doen, of loop ik een andere kamer in/uit.

Verder is het echt goed voor de competitie dat eens eindelijk twee andere ploegen daar staan. Bij de Engelse beker is het ook leuk om dan eens een andere club te zien Europees.

Ik heb geen idee of hier financieel of punten wij erop vooruit gaan, in geval dat er een club extra Europees speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

HollowGamer schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:40:
[...]
Of kan je de spanning niet aan (oprechte vraag)?
Oh nee hoor, dat is het absoluut niet. Ik vind het gewoon een loterij, meer niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:12
Agent47 schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:08:
Realiseer. Ik ga sinds 2010 regelmatig naar GAE. Die speelden echt slecht toen. Kijk in wat voor kleine stapjes, ze zo stabiel zijn gebleven. Financiën altijd op orde, goed gevuld stadion, midden in de woonwijk, nooit gek doen.

Eén van de mooiste clubs van Nederland vind ik.
Ik ben zelf Sparta fan, maar moet bekennen dat ik ook heel veel sympathie voor GA heb. Stadion ook in een woonwijk en een goed beleid. Ze spelen de laatste jaren echt goed. Het is ze zeer gegund 🦅

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die Goes wordt door iedereen gehaat ondertussen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PKZQ7LKT1Su6qyNaGmMYeg4tQlM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wlJUwxkiFpipieYwQXL5Pqje.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:56:

[Afbeelding]
Met het logo rechtsboven in, snap ik wel dat daar weer veel gedaan wordt voor de kliks en iets gemaakt van wordt, wat niet echt zo is.

Ik dacht dat VI (of hoe het ook heet tegenwoordig) als programma niet meer bestond?

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 21-04-2025 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
Harribo schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:07:

Bij gebrek aan andere prijzen ook maar whatever.. :p
Beste wanbeleid winnen ze toch elk jaar? :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Charles Hill schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:01:
[...]
Gaan die de nacompetitie in met dit resultaat en de huidige stand?
Nee, daar staan ze 10 plekken te hoog voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Superkiwi schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:28:
[...]

Rare jongen die Kiwi.
Die heb ik ook niet gezien, wat kan ajax mij schelen. Ja 4-0, dat is het enige dat mij wel interesseert van ajax 😋

Maar penalties is niet helemaal een loting, het is keeper tegen speler. Loting is een willekeurig nummertje trekken waar je nul invloed op hebt, dat is penalties absoluut niet.

Maar goed, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Bizar hoe coach en speler proberen die vreemde actie met armen zwaaien waardoor een penalty wordt gegeven, lopen te verdedigen. Is zelfs lachwekkend 😆

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
Wat een prestatie van Go Ahead na dat ze eerder al PSV hebben uitgeschakeld.

Dit betekent ook dat waarschijnlijk of Twente, of AZ (of beide) komend seizoen Europees voetbal mis gaan lopen. Ergens vind ik dat toch jammer aangezien ze beide goed hebben gepresteerd in Europa. Ik ben ook benieuwd wat het voor de coefficienten gaat doen. Als we in de kwalificatie voor Europees voetbal pech hebben en GAE tegenvalt, dan denderen België en Portugal straks compleet over ons heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:30:

Dit betekent ook dat waarschijnlijk of Twente, of AZ (of beide) komend seizoen Europees voetbal mis gaan lopen. Ergens vind ik dat toch jammer aangezien ze beide goed hebben gepresteerd in Europa. Ik ben ook benieuwd wat het voor de coefficienten gaat doen. Als we in de kwalificatie voor Europees voetbal pech hebben en GAE tegenvalt, dan denderen België en Portugal straks compleet over ons heen.
Tegen az vandaag hebben ze ook wel wat geluk gehad. Tegen PSV waren ze duidelijk de betere, dat was echt heel goed. Vandaag vooral veel karakter getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Bao_mi1 schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:30:

Wellicht hebben zij ook clubs die een verrassing zijn.

En dit kan voor de Nederlandse competitie ook goed zijn, dat andere clubs ook geld verdienen en zich kunnen versterken. Hoe beter de competitie, hoe beter de spelers worden, hoe beter zij in Europa zullen presteren.

De top 3 verpest dit al zoveel mogelijk door tegen afspraken in topjeugd uit andere BVO jeugdopleidingen te pikken. Als er dan op een andere manier geld binnen komt voor versterkingen, is dat mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
Charles Hill schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:36:
[...]

Wellicht hebben zij ook clubs die een verrassing zijn.

En dit kan voor de Nederlandse competitie ook goed zijn, dat andere clubs ook geld verdienen en zich kunnen versterken. Hoe beter de competitie, hoe beter de spelers worden, hoe beter zij in Europa zullen presteren.

De top 3 verpest dit al zoveel mogelijk door tegen afspraken in topjeugd uit andere BVO jeugdopleidingen te pikken. Als er dan op een andere manier geld binnen komt voor versterkingen, is dat mooi.
Eens. Dat kan inderdaad. Go ahead was vorig seizoen (op het einde na) ook redelijk sterk dus als het organisatorisch allemaal goed zit en ze deze lijn kunnen doortrekken dan kunnen er mooie dingen gebeuren. Ik moet het eerst allemaal nog maar zien, de ervaring leert dat het moeilijk is om na zo'n goede prestatie, dat daarna consistent te blijven doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Leuk voor de provincie maar natuurlijk jammer voor het Nederlandse Voetbal

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deruxian schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:52:
Niks jammer aan. Goed beleid belonen met een prijs is het allerbeste wat mogelijk is voor NL voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:59:
[...]

Met het logo rechtsboven in, snap ik wel dat daar weer veel gedaan wordt voor de kliks en iets gemaakt van wordt, wat niet echt zo is.

Ik dacht dat VI (of hoe het ook heet tegenwoordig) als programma niet meer bestond?
Nou, dit laat niets aan het toeval over, Goes is gewoon niet goed bij zijn hoofd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
Exocet schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 06:31:
[...]

Nou, dit laat niets aan het toeval over, Goes is gewoon niet goed bij zijn hoofd

[Twitter]
Het keert behoorlijk tegen ‘m. Hopelijk gaat hij het zelf ook zien en gaat het snel over z’n voetballende kwaliteiten :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:55:
[...]

Niks jammer aan. Goed beleid belonen met een prijs is het allerbeste wat mogelijk is voor NL voetbal.
Utrecht en Eagles in de groepsfase EL en met als kers op de taart Heracles wat de play-offs wint. Wat zou er nog mis kunnen gaan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 07:56:
[...]

Utrecht en Eagles in de groepsfase EL en met als kers op de taart Heracles wat de play-offs wint. Wat zou er nog mis kunnen gaan?
Er gaat toch niks mis? Je verdiend die plekken door een goede prestatie, blijkbaar doen de andere clubs het minder.

Utrecht/Feyenoord/PSV(?) is volgens mij niet voor de groepsfase gekwalificeerd, maar voor de tweede voorronde van de EL

[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 22-04-2025 08:02 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:04
God wat denigrerend.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:59

Qu3st

Dit is toch gewoon fantastisch voor de club, en een voorbeeld dat het beker voetbal leuk is! Een kampioenschap staat in dat opzichte behoorlijk vast. PSV, Ajax of Feyenoord. En dat was de afgelopen jaren met de beker ook zo, en nu gewoon een eerste prijs voor Go Ahead Eagles. Voor elke club die amper wat wint, weer een reden om volgend seizoen alles te geven voor een prijs. EN dat er dan Europees voetbal aan hangt is mooi meegenomen, maar dat moet voor de financieel directeur belangrijk zijn, niet voor ons voetballiefhebbers.

[Afbeelding]
Ik hoop dat Goes heel slecht heeft geslapen! Naar mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 08:01:
*knip*
Utrecht/Feyenoord/PSV(?) is volgens mij niet voor de groepsfase gekwalificeerd, maar voor de tweede voorronde van de EL
Dat maakt het vooruitzicht er niet beter op. Met 2e voorronde EL als startpunt kan je zelfs groepsfase Conference League mis lopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hoezo jammer? Het Europees voetbal is toch al verrot. Dat ga je toch nooit meer op een normale manier krijgen. Het is een kwestie van tijd totdat Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie alle plaatsen in Europa opeisen.

Nederland, Belgie, Portugal etc zijn allemaal niet meer interessant voor de kijker. Dus wat betreft gun ik Go Ahead zeker nog een mooie plek in Europa voordat het voorbij is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22:06

[Afbeelding]
En terecht. Wat een vervelende flapdrol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
Advizor schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:56:
[...]

En terecht. Wat een vervelende flapdrol.
Laat het een leerervaring voor hem zijn. Dit gedrag was inderdaad belachelijk, maar ik hoop dat hij dit wat kan matigen. Het is zijn eerste seizoen Eredivisie. De laatste weken zijn ze gigantisch uit vorm, dreigen ze Europees voetbal mis te lopen en ging de bekerfinale nu ook de verkeerde kant op voor ze. Er zat vast ook veel onmacht en frustratie bij Goes.

Dat iedereen bij AZ hem de hand boven het hoofd houdt vind ik erger. Ook Martens gisteren weer die zei dat alles wel acceptabel was bij Goes want anders zou de scheids wel in hebben gegrepen. Dat vind ik pas kwalijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Boeiend, hadden de grotere clubs het maar beter moeten doen. Kunt deze clubs niks kwalijk nemen dat ze Europees halen, en wie weet presteren ze wel prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 12:05:
Er zat vast ook veel onmacht en frustratie bij Goes.
Dit deed ie ook al bij Jong AZ volgens Kwakman, want die herinnerde zich die maniertjes ook nog als speler.
Dat iedereen bij AZ hem de hand boven het hoofd houdt vind ik erger. Ook Martens gisteren weer die zei dat alles wel acceptabel was bij Goes want anders zou de scheids wel in hebben gegrepen. Dat vind ik pas kwalijk.
En daarna precies andersom bij Koopmeiners, dan grijpt de scheids in maar is het weer niet acceptabel 😎

[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 22-04-2025 12:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Gefeliciteerd aan alle Kowet supporters! Als ik het één club naast AZ gun is het Kowet.

Sfeer aan beide kanten was geweldig en hebben er een mooie finale van gemaakt denk ik zo.

Hier nu even uithuilen, zeker de manier waarop maakt het lastig.

Al met al paste ook deze pot in het huidige seizoen waarin we wederom niet de mindere zijn, maar toch weer ten onder gaan door het niet afmaken van kansen en zelf de goals weggeven.

Koopmeiners zal slecht slapen na de terechte strafschop na een oliedomme actie.

Ben oprecht benieuw hoe Kowet het gaat doen in Europa, hopelijk zal het team nu bij elkaar blijven door aantrekkingskracht van de Europa League. Hopelijk blijft Simonis ook nog een jaartje, goeie gast en coach!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49
Charles Hill schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:22:
Bizar hoe coach en speler proberen die vreemde actie met armen zwaaien waardoor een penalty wordt gegeven, lopen te verdedigen. Is zelfs lachwekkend 😆
Op zich klopt het wel, hij werd vastgehouden, maar deed dat ondertussen zelf ook.Coach en speler(s) zien natuurlijk alleen het vasthouden van de GA Eagles speler, omdat ze met een club-bril kijken. Daarnaast proberen ze ze de focus op het vasthouden van de GaE speler te leggen in de hoop dat daar extra naar gekeken wordt. Ik vond het vooral een bizarre actie van Koopmeijners, de manier waarop hij ter aarde wilde storten. De extreem over de top manier waarop hij dat deed zou zelfs in Hollywood, waar bijna niets te gek is, niet worden gewaardeerd als een goede performance voor op het witte doek. :+

Van Hanegem (was voor AZ, zoveel was erg duidelijk) vond het ook overduidelijk geen strafschop, maar dat zegt dus niets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49
Bao_mi1 schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:43:
[...]

Eens. Dat kan inderdaad. Go ahead was vorig seizoen (op het einde na) ook redelijk sterk dus als het organisatorisch allemaal goed zit en ze deze lijn kunnen doortrekken dan kunnen er mooie dingen gebeuren. Ik moet het eerst allemaal nog maar zien, de ervaring leert dat het moeilijk is om na zo'n goede prestatie, dat daarna consistent te blijven doen.
GaE is nu al een paar jaar behoorlijk consistent qua prestaties en stijgt langzaam op de ranglijsten. Ze doen weinig gekke dingen, geven niet heel veel uit, maar weten wel steeds weer leuke spelers erbij te vinden die goed mee kunnen.
Ze volgen echt een beleid van de lange adem, niet proberen ineens met bokkensprongen dure spelers (in aanschaf en loon) te kopen. Ik vind het heel knap van zo'n provincie-clubje @Deruxian :P (al zou je dat met de aantallen supporters voor GaE in de kuip ook bijna niet meer zeggen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Des te meer redenen dat het hele punten systeem op de schop moet en we gewoon richting vast aantal plekken per land moeten gaan.

IMHO moet de kampioen van elk land vertegenwoordigt zijn in de CL. Laat die Engelse, Duitse, Spaanse en Italiaanse clubs ook maar gewoon voorrondes spelen.
Je kunt nog hooguit stellen dat de #1's uit de top 10 landen de voorrondes mag overslaan maar tegelijkertijd kun je je afvragen waarom de #5 van Engeland CL speelt.

Met vaste verdeling hoef je je ook niet meer zorgen te maken als een Eagles keer Europees haalt. Dan is het weer net als vroeger leuk voor die club.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29
jbdeiman schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:00:
[...]

GaE is nu al een paar jaar behoorlijk consistent qua prestaties en stijgt langzaam op de ranglijsten. Ze doen weinig gekke dingen, geven niet heel veel uit, maar weten wel steeds weer leuke spelers erbij te vinden die goed mee kunnen.
Ze volgen echt een beleid van de lange adem, niet proberen ineens met bokkensprongen dure spelers (in aanschaf en loon) te kopen. Ik vind het heel knap van zo'n provincie-clubje @Deruxian :P (al zou je dat met de aantallen supporters voor GaE in de kuip ook bijna niet meer zeggen).
Een paar jaar is in dit geval echt een jaar of 2-3... Dat zien we wel vaker bij kleinere clubs. Ik geloof dit soort verhalen als ze het 10 jaar lang vol kunnen houden, maar veel waarschijnlijker is dat ze dan weer gewoon in de KKD spelen of gewoon ergens in het rechterrijtje van de eredivisie als het meezit... We gaan het zien, maar wat mij betreft is het wat te vroeg voor enorm optimisme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Player1S schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:51:
[...]

Des te meer redenen dat het hele punten systeem op de schop moet en we gewoon richting vast aantal plekken per land moeten gaan.

IMHO moet de kampioen van elk land vertegenwoordigt zijn in de CL. Laat die Engelse, Duitse, Spaanse en Italiaanse clubs ook maar gewoon voorrondes spelen.
Je kunt nog hooguit stellen dat de #1's uit de top 10 landen de voorrondes mag overslaan maar tegelijkertijd kun je je afvragen waarom de #5 van Engeland CL speelt.

Met vaste verdeling hoef je je ook niet meer zorgen te maken als een Eagles keer Europees haalt. Dan is het weer net als vroeger leuk voor die club.
Ach het draait voor de UEFA / clubs toch alleen maar om geld? En helaas kijken veel consumenten liever Real Madrid - Arsenal dan de kampioen van Polen tegen de kampioen van België.

Maar een echt kampioenen bal zou inderdaad mooier zijn. Zou waarschijnlijk ook ten goede komen van de sterkte van andere competities omdat het dan voor topspelers interessanter wordt om bijv. in Nederland/Polen/België bij een topteam te gaan spelen ipv bij de nummer 5 in Engeland.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gynnad schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:58:
[...]

Ach het draait voor de UEFA / clubs toch alleen maar om geld? En helaas kijken veel consumenten liever Real Madrid - Arsenal dan de kampioen van Polen tegen de kampioen van België.

Maar een echt kampioenen bal zou inderdaad mooier zijn. Zou waarschijnlijk ook ten goede komen van de sterkte van andere competities omdat het dan voor topspelers interessanter wordt om bijv. in Nederland/Polen/België bij een topteam te gaan spelen ipv bij de nummer 5 in Engeland.
Uiteindelijk zullen de grote clubs gewoon blijven bovendrijven.
Als een Real Madrid of Arsenal een playoff moeten spelen tegen de kampioen van Luxemburg winnen ze die 999x van de 1.000. En die 1e keer vind vrijwel iedereen dan prachtig.

Zelfs als ze tegen de kampioen van een Nederland of Belgie moeten zullen ze die 9 van de 10 keer winnen.

Punt is dat het huidige systeem gewoon niet eerlijk is voor de kleinere landen. In Engeland lijkt Nottingham Forrest af te stevenen op CL en als die volgend jaar weer terugval hebben heeft dat weinig impact op de punten van Engeland. Dus kun je daar ook zeggen "Leuk dat zij weer keertje CL mogen spelen".

Als een GAE slecht presteert dreigen wij gelijk een plek kwijt te raken. Dus raakt half Nederland gelijk in paniek

Een eerlijker systeem zou het dus ook voor ons landje leuker maken en kun je ook gewoon weer blij zijn voor de fans dat een GAE keertje Europa in mag.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:58:
[...]

De supporters ook.. Die willen ook stuk voor stuk dat hun team ver komt, goede spelers koopt, etc.
Topteam in NL/BE etc gaat nooit interessanter worden dan de nr 5 in Engeland, simpelweg omdat de NL teams niet genoeg aanhang hebben daarvoor. En dus niet genoeg inkomsten. Wil jij 50-60 euro per maand gaan betalen voor de Eredivisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:55:
In Engeland lijkt Nottingham Forrest af te stevenen op CL en als die volgend jaar weer terugval hebben heeft dat weinig impact op de punten van Engeland.
Dat raakt hun ook gewoon hard.
Alleen heeft Engeland veel teams die structureel tot de eindrondes mee (kunnen) doen omdat het niveau daar gewoon een stuk hoger ligt gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
toolkist schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:13:
[...]

Dat raakt hun ook gewoon hard.
Alleen heeft Engeland veel teams die structureel tot de eindrondes mee (kunnen) doen omdat het niveau daar gewoon een stuk hoger ligt gemiddeld.
Volgens mij heeft NF geen recente clubcoëfficiënt in Europe dus dan zouden ze als ik de regels goed onthouden heb, het gemiddelde van de Engelse deelnemers krijgen. Hierdoor zitten ze wel meteen in hogere pot dan als ze blanco mee hadden gedaan. En krijgt Engeland komend seizoen ook niet een extra ticket voor de CL omdat ze bij de beste 2 presterende competities in de CL zitten? Dus dat is dan meteen ook extra gratis punten voor de competitie coefficient die clubs krijgen als ze mee doen aan de CL. Dan vallen de eventuele mindere resultaten van NF mogelijk enigszins weg in het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Pompi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:50:
[...]

Volgens mij heeft NF geen recente clubcoëfficiënt in Europe dus dan zouden ze als ik de regels goed onthouden heb, het gemiddelde van de Engelse deelnemers krijgen. Hierdoor zitten ze wel meteen in hogere pot dan als ze blanco mee hadden gedaan. En krijgt Engeland komend seizoen ook niet een extra ticket voor de CL omdat ze bij de beste 2 presterende competities in de CL zitten? Dus dat is dan meteen ook extra gratis punten voor de competitie coefficient die clubs krijgen als ze mee doen aan de CL. Dan vallen de eventuele mindere resultaten van NF mogelijk enigszins weg in het gemiddelde.
Precies dat dus. De invloed voor Engeland van 1 jaar 1 club die minder presteert hakken er minder snel in dan 1 Nederlandse club die 1 jaar slecht presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:50:
[...]

Qua landcoefficient (die bepaalt hoeveel clubs zich kwalificeren) krijgen ze het gemiddelde van de afgelopen 5 jaar.
Qua clubcoefficient (in welke pot) volgens mij niks. Dat zag je afgelopen seizoen bv ook met Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:02:
[...]

Qua landcoefficient (die bepaalt hoeveel clubs zich kwalificeren) krijgen ze het gemiddelde van de afgelopen 5 jaar.
Vanaf volgend jaar (?) zijn er ook 2 prestatie plekken in de CL.
The Premier League is set to be one of two leagues in Europe rewarded with an extra place in the 2025/26 UEFA Champions League after Arsenal beat Real Madrid 3-0 in the first leg of their quarter-final.

Thanks to the performances of Premier League clubs in all of UEFA’s competitions this season, England is now guaranteed a top-two spot in UEFA's association club coefficient rankings, which earns a "European Performance Spot" (EPS). This means that as well as the top four-placed teams in the Premier League, the club finishing fifth in 2024/25 will also go straight into the Champions League next season.
https://www.premierleague.com/news/4236670
toolkist schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:02:
Qua clubcoefficient (in welke pot) volgens mij niks. Dat zag je afgelopen seizoen bv ook met Villa.
Dit klopt niet, heb het nog even opgezocht
The season coefficients from the five most recent seasons are used to rank the clubs for seeding purposes (sporting club coefficient). In addition, the season coefficients from the ten most recent seasons are used to calculate revenue club coefficients for revenue distribution purposes only.
A club’s five-season sporting coefficient is the cumulative total of its five season coefficients from the reference period stipulated in Annex D.2, or 20% of its association’s five-season association coefficient, whichever is higher.
https://www.uefa.com/nationalassociations/uefarankings/club/

Daardoor even bij de lijst van Kassie gekeken en AV, Brighton & Hove Albion, Newcastle United, Wolverhampton Wanderers stonden daardoor allemaal op plek 81. De Nederlandse clubs Twente, Vitesse, Willem II en Utrecht staan op plek 119 doordat ze zelf lagere score hadden dan de waarde van NL. Scheelt dus wel redelijk.

GAE zal dan ook wel 119de worden of de vergelijkbare plek als de rankings geupdate zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:10:
[...]

Vanaf volgend jaar (?) zijn er ook 2 prestatie plekken in de CL.

Dit klopt niet, heb het nog even opgezocht

*knip*
Die waren er dit seizoen ook al voor Italie en Duitsland.

De clubcoefficient is irrelevant geworden voor de loting vanaf de competitie fase, omdat je uit elke groep twee clubs loot.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Harribo
Groningen heeft nu 35 punten en blijft in de Eredivisie.
Lekker dat dat nu zeker is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
Harribo schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:55:
Groningen heeft nu 35 punten en blijft in de Eredivisie.
Lekker dat dat nu zeker is
Mooi zo, Groningen hoort gewoon in de ED.
Ben er eigenlijk wel fan van als iedere provincie op zijn minst één club in de Eredivisie heeft. Nu heeft Zeeland niet echt een voetbalhistorie (afgezien van 2 jaar in de jaren '90). Vergeet niet dat ook de provincies Utrecht, Friesland en Limburg maar één club in de ED hebben op dit moment.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leuk die huldiging voor Go Ahead, maar wel weer jammer dat ze het dan nog nodig vinden om zo'n bord/spandoek/whatever over Goes mee te nemen... Erg lage actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Player1S schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:55:
[...]
Als een GAE slecht presteert dreigen wij gelijk een plek kwijt te raken. Dus raakt half Nederland gelijk in paniek
1. Laten we niet vergeten dat grote clubs dan GAE, Twente, Utrecht, AZ, Ajax, Feyenoord, PSV ook slechte tot dramatisch Europese seizoenen hebben gedraaid.
2. Laten we eerst even afwachten wat de EL brengt voor GAE. Tegen de topseeds zullen ze waarschijnlijk weinig in te brengen hebben. Maar ze hebben de beker ook niet gewonnen door een makkelijke loting, AZ, PSV, Twente, Sparta zijn allemaal verslagen. Dan heb je ook een realistische kans tegen de onderste helft van de EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Go Ahead is op dit moment gewoon een stugge ploeg. Laten we hopen dat Simonis daar nog een jaartje blijft en dat ze de selectie intact kunnen houden of goed kunnen versterken.

Vanavond FC Twente - PSV. Daar verwacht ik eigenlijk een makkelijke overwinning voor PSV. FC Twente is helemaal niet in vorm en ik verwacht dat PSV gebrand is op een goed resultaat om de laatste kans op de titel niet te verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ng.tregge96
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16-07 14:18
JanW schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:21:
Vanavond FC Twente - PSV. Daar verwacht ik eigenlijk een makkelijke overwinning voor PSV. FC Twente is helemaal niet in vorm en ik verwacht dat PSV gebrand is op een goed resultaat om de laatste kans op de titel niet te verspelen.
100% mee eens. Zit vanavond als Twente-supporter in het stadion, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Wat mij betreft is het seizoen na de uitschakeling in Europa al voorbij. Er staat een dramatische ploeg en bij de aankopen mag je ook je vraagtekens zetten. Lange tijd teleurgesteld geweest in Oosting, maar ik kom langzamerhand steeds meer tot de conclusie dat Bruggink als TD zijn werk gewoon niet goed doet. Als Steijn deze zomer ook nog eens voor een fooitje wordt verkocht is hij voor mij helemaal klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toolkist schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:01:
Leuk die huldiging voor Go Ahead, maar wel weer jammer dat ze het dan nog nodig vinden om zo'n bord/spandoek/whatever over Goes mee te nemen... Erg lage actie.
Ik hoop dat de huidige etterbak van de eredivisie ervan leert en zich aanpast. Anders mogen er nog wel een paar volgen voor hem. Door schade en schande wijs worden.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 23:12
ng.tregge96 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:24:
[...]
Lange tijd teleurgesteld geweest in Oosting, maar ik kom langzamerhand steeds meer tot de conclusie dat Bruggink als TD zijn werk gewoon niet goed doet. Als Steijn deze zomer ook nog eens voor een fooitje wordt verkocht is hij voor mij helemaal klaar.
Toch heeft Twente/Bruggink ook wel pech gehad met de transfers. Aan het begin van het seizoen met het vertrek van Pröpper op het laatste moment. In de winterstop met Salah Eddine en Regeer (dat bleek achteraf wel een gelukje qua blessureleed). Dat zijn 3 bepalende spelers die niet zijn vertrokken omdat Bruggink of Oosting dat een goed idee vond.
Wat niet wegneemt dat wat er staat maar matig is. Centraal achterin is Oosting eind april nog steeds aan het zoeken wat nu de best combinatie is, want dat valt elke keer tegen. Voorin is het puzzelen met wie er niet geblesseerd is, en kwalitatief allemaal matig qua buitenspelers. Eigenlijk is het middenveld met Vlap, Steijn en Sadilek de enige linie die kwalitatief in orde is.

Maar een wedstrijd is een wedstrijd op zich. Twente is zeker van playoffs, met een houdini-kansje op plek 4. Volgens mij zouden ze vrijuit moeten kunnen voetballen. We gaan zien wat er mogelijk is vanavond * T-MOB is er bij

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ng.tregge96 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:24:
[...]

100% mee eens. Zit vanavond als Twente-supporter in het stadion, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Wat mij betreft is het seizoen na de uitschakeling in Europa al voorbij. Er staat een dramatische ploeg en bij de aankopen mag je ook je vraagtekens zetten. Lange tijd teleurgesteld geweest in Oosting, maar ik kom langzamerhand steeds meer tot de conclusie dat Bruggink als TD zijn werk gewoon niet goed doet. Als Steijn deze zomer ook nog eens voor een fooitje wordt verkocht is hij voor mij helemaal klaar.
Een subtopper met een selectie zonder al te veel ervaring in het spelen van groepsfase Europees voetbal kost je gewoon een punt of vijftien in de competitie.

Dat gaat ook gebeuren met Utrecht en Eagles volgend seizoen.

En dan kan het zijn dat je niet opnieuw Europees haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ng.tregge96
T-MOB schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:07:
[...]

Toch heeft Twente/Bruggink ook wel pech gehad met de transfers. Aan het begin van het seizoen met het vertrek van Pröpper op het laatste moment. In de winterstop met Salah Eddine en Regeer (dat bleek achteraf wel een gelukje qua blessureleed). Dat zijn 3 bepalende spelers die niet zijn vertrokken omdat Bruggink of Oosting dat een goed idee vond.
Wat niet wegneemt dat wat er staat maar matig is. Centraal achterin is Oosting eind april nog steeds aan het zoeken wat nu de best combinatie is, want dat valt elke keer tegen. Voorin is het puzzelen met wie er niet geblesseerd is, en kwalitatief allemaal matig qua buitenspelers. Eigenlijk is het middenveld met Vlap, Steijn en Sadilek de enige linie die kwalitatief in orde is.

Maar een wedstrijd is een wedstrijd op zich. Twente is zeker van playoffs, met een houdini-kansje op plek 4. Volgens mij zouden ze vrijuit moeten kunnen voetballen. We gaan zien wat er mogelijk is vanavond * T-MOB is er bij
Klopt. Toch is er flink geld uitgegeven aan bijvoorbeeld Booth, die nog steeds niet fit is. Zulk geld moet uitgegeven worden aan een directe versterking, niet aan iemand die er 8 maanden later pas staat.

Ik ben echt bang voor wat er gaat gebeuren als Steijn deze zomer vertrekt. Het zou wel echt typisch Twente zijn als ze pas op het laatste moment gaan kijken naar een opvolger, terwijl het al heel lang bekend is dat hij uiterlijk na dit seizoen gaat vertrekken. Spelers die toch niet haalbaar blijken te zijn of niet naar Twente willen komen (destijds Van Bommel, Zeefuik), en dan blijven hopen op een buitenkansje aan het einde van de transferperiode. Die komt niet, en dan gaan ze weer voor optie D, E of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
ng.tregge96 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:29:
[...]
Ik ben echt bang voor wat er gaat gebeuren als Steijn deze zomer vertrekt. Het zou wel echt typisch Twente zijn als ze pas op het laatste moment gaan kijken naar een opvolger, terwijl het al heel lang bekend is dat hij uiterlijk na dit seizoen gaat vertrekken.
Ik denk dat er met Verschueren en Vlap al wel opties zijn voor op 10 (Eiting komt ook nog terug uit verhuur). Zou liever zien dat er een kwaliteitsimpuls komt in de voorste linie (en een degeljke verdediger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:21:
.. ik verwacht dat PSV gebrand is op een goed resultaat om de laatste kans op de titel niet te verspelen.
Bal is rond enzo, maar dat kan natuurlijk ook zorgen dat Steijn in de counter er eentje inlegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:07:
[...]

Pech? Je krijgt ruim 2x zoveel voor Salah Edine als dat ie waard is. En als TD moet je gewoon voorbereid zijn op dit soort situaties en je vervangers klaar hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ng.tregge96
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:28:
[...]

Ik hoop dat de huidige etterbak van de eredivisie ervan leert en zich aanpast. Anders mogen er nog wel een paar volgen voor hem. Door schade en schande wijs worden.
4 mei een nieuwe editie van GAE - AZ. Ik ben geen waarzegger, maar ik heb het idee dat dit op het veld nog wel een staartje gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
toolkist schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:28:
[...]
Pech? Je krijgt ruim 2x zoveel voor Salah Edine als dat ie waard is. En als TD moet je gewoon voorbereid zijn op dit soort situaties en je vervangers klaar hebben staan.
Financieel is het een meevaller inderdaad. Maar ik ga niet naar het stadion om klinkende jaarcijfers te bewonderen. In sportieve zin is het wel pech imho, omdat je als subtopper en financiele laagvlieger niets in te brengen hebt tegen een club met een zak geld. Een club als Twente heeft het geld niet om alle posities met twee kwalitatief gelijkwaardige spelers te bezetten. Met Kuipers was er overigens al wel een vervanger, maar die brengt een stuk minder creativiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poh, dit was een hele harde BAM :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Is Boscagli geblesseerd? Want zag Obispo in de basis en volgens mij ook geen Boscagli op de bank. Scheelt namelijk wel echt slok op de borrel qua niveau tussen die 2.
Zonder ook een Schouten is de al wat mindere verdediging nog wat gemankeerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

Sauertje!!!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Retteketet, 0-1 voor NAC oOo
Wat kan die kerel vrij koppen zeg.
Heel belangrijk voor NAC; nu staan ze virtueel 11e en is een plaats in de play-offs heel dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Superkiwi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:22:
Retteketet, 0-1 voor NAC oOo
Wat kan die kerel vrij koppen zeg.
Heel belangrijk voor NAC; nu staan ze virtueel 11e en is een plaats in de play-offs heel dichtbij.
Klopt, bij AZ dekken ze met 2 man 1 man en laten Sauer gewoon gaan.

Maakt ook niet zo veel uit meer voor ons :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lekkere omhaal zo in de 98ste minuut. Toch een punt gered met een mooi doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als NAC niet zo getreuzeld had waren de oorspronkelijke 6 minuten extra tijd al om geweest _O-
Fantastische gelijkmaker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvj-RwTgfxAn8xzrF5nIKScrgfw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-04-2025 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waar is die nou zo boos over? Er hadden nog 2min. bij kunnen komen voor tijdrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Haal die Meerdink naar Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Trieste spreekkoren uit het uitvak bij NAC tegen een groepje getinte supporters 'AZC weg ermee' scanderen... Ongelooflijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou, hup Twente dan maar *O*
Sorry @carpebios, @ElPaco en @Maarten_E (hier meen ik niks van natuurlijk :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Plop! dat is snel oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
Nvm

[ Voor 100% gewijzigd door DutchOwnage op 24-04-2025 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Lekker begin.

Hup Twente oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

PSV....

Hup FC Twente. *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Ho eens

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ajax 1, Feyenoord 2, bijna iedereen tevreden toch ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Agent47 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:05:
Ajax 1, Feyenoord 2, bijna iedereen tevreden toch ? :+
Volgend jaar beter ff omgekeerd, maar voor nu prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DutchOwnage schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:05:
[...]

Volgend jaar beter ff omgekeerd, maar voor nu prima.
17e en 18e? Waar kan ik tekenen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:27
Wow binnen 1 minuut al zo'n blunder. Als PSV dit niet omzet gaat Feyenoord ze nog voorbij. 1 wedstrijd minder gespeeld en punt verschil maar 4 5 punten.

Edit: correctie, geen 4 maar 5 punten verschil zoals @Superkiwi aangeeft

[ Voor 22% gewijzigd door Trishul op 24-04-2025 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Trishul schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:07:
Wow binnen 1 minuut al zo'n blunder. Als PSV dit niet omzet gaat Feyenoord ze nog voorbij. 1 wedstrijd minder gespeeld en punt verschil maar 4 punten.
Plus Feyenoord-PSV binnenkort.

Maar vanavond is echt wel een sleutelwedstrijd. Als PSV hier 3 punten laat liggen, zie ik het nog gebeuren ook.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 24-04-2025 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Trishul schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:07:
1 wedstrijd minder gespeeld en punt verschil maar 4 punten.
Het puntenverschil is 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Tja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

He kak, wat een knappe volley -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hé kak jammer.
Hup Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Wat een statische verdediging heeft Twente zeg, omg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Dat was vroeger gewoon een doelpunt… of niet. Afhankelijk van de corruptie van de wedstrijdleiding 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Eindelijk, extra peper in de wedstrijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 16:29
Nou het zit Twente niet tegen... Scheids zit er ook niet echt lekker in... Maar komt goed voor PSV in de 2e helft zou je zeggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:24:
Dat was vroeger gewoon een doelpunt… of niet. Afhankelijk van de corruptie van de wedstrijdleiding 😋
Gewoon zuivere 1-2 dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Wat is die Perišić toch een fijne speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ik blijf het schattig vinden dat “Eindhoven” Boeren gaat zingen in Enschede…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
OMX2000 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:24:
Bal was niet over de lijn zo te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Harribo schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:15:
[...]

Bal was niet over de lijn zo te zien?
Dat klopt ook. Maar dat kon je vroeger nooit beoordelen, en dan had 9/10 grenzen dat als een doelpunt gerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
OMX2000 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:19:
[...]

Dat klopt ook. Maar dat kon je vroeger nooit beoordelen, en dan had 9/10 grenzen dat als een doelpunt gerekend.
Ja zo ging dat.
Wat dat betreft is het nu een stuk eerlijker

Psv speelt goed maar dat Twente is mij ook wel een potje matig.
Zat even te kijken die winnen weinig de laatste maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mmm, 1-3. Dikke anti-BAM voor Amsterdam :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 23:56
Superkiwi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:20:
Mmm, 1-3. Dikke anti-BAM voor Amsterdam :|
Je staat op miraceuiele wijze met 6 punten voor op PSV, hoe is dat een anti-bam? Alle Amsterdammers een staatslot halen en feest vieren!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 264 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken