Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ziggo heeft mij zomaar zonder te vragen alle Ziggo sport zenders cadeau gedaan dit jaar, doodsbang dat ik weg loopCharles Hill schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:38:
[...]
Ah, ik heb Ziggo, maar ook volledig ESPN. Dat wilde ik er gratis bij hebben, anders zou ik overstappen. Onderhandelen kan over de telefoon, niet online 😄 waarschijnlijk ook omdat Ziggo zoveel klanten verliest.
Wel zin in de penalty's
Is het leuk? Ja!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die heb ik ook gekregen ja. Genoeg sportzenders 😄Harribo schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:44:
[...]
Ziggo heeft mij zomaar zonder te vragen alle Ziggo sport zenders cadeau gedaan dit jaar, doodsbang dat ik weg loop
Wel zin in de penalty's
Met zes(?) man vragen om een strafschop is vrij fors. Dacht dat ze dat niet meer zouden mogen doen?FreakNL schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:45:
Oei ze zijn erg overtuigd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Je zou een trits gele kaarten verwachten..Napo schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:46:
[...]
Met zes(?) man vragen om een strafschop is vrij fors. Dacht dat ze dat niet meer zouden mogen doen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Bal was ook laag hoe kan dat hands zijn?
[ Voor 40% gewijzigd door FreakNL op 21-04-2025 20:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Lekker spannend!
⏩ PVOutput☀️
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik wel, en dat is voornamelijk de KNVB die zoals elk seizoen een paradepaardje van stal haalt waar ze zeggen strikt op te handhaven. Dat laten ze dan weer na wedstrijd 7 los en wordt het weer de oude norm.Quad schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:47:
Ik snap niet zo goed dat de regel voor een gele kaart bij protesteren anders dan door de captain, niet meer wordt toegepast.
Seizoen op seizoen, de enige maatregel die ze "lang" hebben volgehouden is het gooien van objecten.
Water is niet nat, nat is een eigenschap en water kan die eigenschap gevenJeroenvde89 schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:48:
Opstootje en Goes is erbij betrokken. Water is nat.
Wat een held.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nah een inconsistente VAR houden ze ook wel lang in.Napo schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:49:
[...]
Ik wel, en dat is voornamelijk de KNVB die zoals elk seizoen een paradepaardje van stal haalt waar ze zeggen strikt op te handhaven. Dat laten ze dan weer na wedstrijd 7 los en wordt het weer de oude norm.
Seizoen op seizoen, de enige maatregel die ze "lang" hebben volgehouden is het gooien van objecten.
Maar ik vind het wel een beetje vreemd, zo heb je dus vroeg in het seizoen een gele kaart gekregen die wellicht nu tegen je kan werken.
⏩ PVOutput☀️
Oké, thanks Einstein 🤓.Napo schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:50:
[...]
Water is niet nat, nat is een eigenschap en water kan die eigenschap geven
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die is consistent inconsistent. Die consistentie zouden ze overal toe moeten passenQuad schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:51:
[...]
Nah een inconsistente VAR houden ze ook wel lang in.
Niet anders dan menig andere gele kaart die bijvoorbeeld Nijhuis niet geeft maar een Higler weer wel. Of de welbekende overtreding in de eerste 10 minuten die geen kaart oplevert die vanaf minuut 70 wel weer een kaart oplevert. Zowel voor de wedstrijd zelf is er impact alsmede op het verloop van het seizoen door de automatische schorsing.Maar ik vind het wel een beetje vreemd, zo heb je dus vroeg in het seizoen een gele kaart gekregen die wellicht nu tegen je kan werken.
Dit is met alle regels, eerst worden ze strict gehanteerd en daarna wordt het allemaal losgelaten en gaat het alle kanten op. Dit is al jaren zo, en er is al eens eerder gepoogd het protesteren eruit te krijgen met een gele kaart.Quad schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:47:
Ik snap niet zo goed dat de regel voor een gele kaart bij protesteren anders dan door de captain, niet meer wordt toegepast.
Dat duurt maar even en dan is protesteren weer toegestaan. (Of naja, wordt het ineens weer gedoogd). Zal met de corners bij 8 seconden ook wel weer zo zijn.
Niet teveel drinken als je zo'n wedstrijd kijkt heNapo schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:50:
[...]
Water is niet nat, nat is een eigenschap en water kan die eigenschap geven
Via de paalhoevenpe schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:54:
Hoe ging die erin??
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 21-04-2025 20:56 ]
Vorig jaar al die prachtige finale tegen Utrecht en nu dit….
Gun het ze wel.
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 21-04-2025 20:56 ]
[ Voor 71% gewijzigd door FreakNL op 21-04-2025 20:57 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Om te kotsen zeg.sNielz123 schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:57:
Wat is die Goes een naar mannetje
XXXVI
Gefeliciteerd Go Ahead Eagles!
Wat fantastisch voor Go Ahead!
⏩ PVOutput☀️
Gaat az aan het het einde van het seizoen met lege handen staan?
Goeie keeper om erbij te hebben!
Niet goed voor de coëfficiënten volgend jaar, maar natuurlijk een fantastisch beker sprookje voor Go Ahead!
Echt mooi dit
Zelfs als niet-voetbal liefhebber, maar wel als Deventernaar doet dit wel wat...
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Toch knap, Goes heeft niet eens een betaald voetbalclub.Agent47 schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:00:
Alleen al een resultaat tegen Goes is het al waard
*duikt weg*
Gaan die de nacompetitie in met dit resultaat en de huidige stand?Deadsy schreef op maandag 21 april 2025 @ 20:59:
Eagles naar de Europa League.
Gaat az aan het het einde van het seizoen met lege handen staan?
Dan zou dat zomaar kunnen gebeuren. Al denk ik dat ze de nacompetitie wel winnen, als de daarin moeten gaan spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Charles Hill op 21-04-2025 21:01 ]
Nou... Ik dacht ook... Ik zie Az nog wel makkelijker door de voorrondes van de EL/ECL komen... Dan hebben we extra wedstrijden voor coefficiëntenExocet schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:00:
[...]
Niet goed voor de coëfficiënten volgend jaar, maar natuurlijk een fantastisch beker sprookje voor Go Ahead!
Echt mooi dit
Ach Koopmeiners
Hij mag zich wel in de spiegel gaan aankijken voor die actie die tot een strafschop leidt.Harribo schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:02:
Ach Koopmeiners
Als AZ Europa in gaat (via de nacompetitie?) kan het alsnog genoeg punten pakken. En wellicht kan GAE verrassen.Exocet schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:00:
[...]
Echt mooi dit
Benieuwd hoe ze het in Europa gaan doen.
'Die De Busser, die mag wel in het Nederlands elftal. Eindelijk een keeper die weet hoe je een pingel moet pakken.'
'Pap, hij is niet eens een Nederlander.'
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja naar fc GroningenTrishul schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:03:
Weer een goed resultaat van GAE en die trainer. Stap omhoog voor hem wellicht?
What Goes around comes aroundMaarten_E schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:00:
[...]
Toch knap, Goes heeft niet eens een betaald voetbalclub.
*duikt weg*
Ajax of PSV wellicht?Trishul schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:03:
😆Dr. Strangelove schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:03:
Ik kijk weer eens wat voetbal. Mijn zoontje (9) is voetbalgek dus dat maakt het ook wel weer gezellig om te kijken. En ik wordt meteen ge-0wn5d door het mannetje.
'Die De Busser, die mag wel in het Nederlands elftal. Eindelijk een keeper die weet hoe je een pingel moet pakken.'
Als Farioli weggekocht wordt zie ik Kroes de volgende dag bij GAE op de stoep staan voor de Busser en Simonis.Trishul schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:03:
⏩ PVOutput☀️
Mijne is iets ouder (16), maar die vertelt dat hij bij Lommel heeft gespeeld.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:03:
Ik kijk weer eens wat voetbal. Mijn zoontje (9) is voetbalgek dus dat maakt het ook wel weer gezellig om te kijken. En ik wordt meteen ge-0wn5d door het mannetje.
Groepsfase EL is voor hun ook leuk geld. Antman zal ook wel een leuk bedrag brengen
Fc Groningen heeft net zo ook ooit de beker gewonnen... Hebben ze het hier nu nog over..
Bij gebrek aan andere prijzen ook maar whatever..
Eén van de mooiste clubs van Nederland vind ik.
Hij vond het ook wel even spannend toen ie moest aanleggen in de 99e minuut
XXXVI
Minimaal 1 van die twee ploegen zal dus volgend seizoen niet in Europa te bewonderen zijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als Jans stopt volgend seizoen, dan mag FCU wel even aankloppen, als deze trainer volgend seizoen nog trainer is van GAE en het team zo kan laten blijven spelen.Trishul schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:03:
Al vermoed ik dat Kruijs de eerste opvolger zal zijn. Is met Volendam kampioen geworden, of bijna maar zo goed als zeker.
🤯 Wéér een strafschop! 💥 Mats Deijl schiet Go Ahead Eagles naar verlenging 👀😳#AZGAE #KNVBBeker
— ESPN NL (@ESPNnl) 21 april 2025
Weinig clubs die een goed gevuld stadion hebben midden in een woonwijkAgent47 schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:08:
Realiseer. Ik ga sinds 2010 regelmatig naar GAE. Die speelden echt slecht toen. Kijk in wat voor kleine stapjes, ze zo stabiel zijn gebleven. Financiën altijd op orde, goed gevuld stadion, midden in de woonwijk, nooit gek doen.
Eén van de mooiste clubs van Nederland vind ik.
Haha toucheNapo schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:09:
[...]
Weinig clubs die een goed gevuld stadion hebben midden in een woonwijk
De Busser heeft ook capaciteiten als trainer?Quad schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:04:
[...]
Als Farioli weggekocht wordt zie ik Kroes de volgende dag bij GAE op de stoep staan voor de Busser en Simonis.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
3000 man op de wachtlijst ookNapo schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:09:
[...]
Weinig clubs die een goed gevuld stadion hebben midden in een woonwijk
Idd, die link is er al. En Simonis had zich een tijdje terug positief uitgelaten over Ajax...Quad schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:04:
[...]
Als Farioli weggekocht wordt zie ik Kroes de volgende dag bij GAE op de stoep staan voor de Busser en Simonis.
Ieder zijn smaak maar heb er helemaal niets mee
Dit was een leuke finale, beide gingen tot het laatst voor de winst. Veel finales zijn niet al te best, en ook niet zo leuk voor de neutrale toeschouwer.d-vine schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:12:
Die beker blijft toch wel een van de lelijkste van alle toernooien in Europa.
Check, en die achterlijke traditie met badjassen ook.d-vine schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:12:
Die beker blijft toch wel een van de lelijkste van alle toernooien in Europa.
Waarom zijn de badjassen er eigenlijk?
Even googelen:Megupe schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:14:
[...]
Check, en die achterlijke traditie met badjassen ook.
https://sportnieuws.nl/vo...gles-2025042110144701565/
Laat maarMegupe schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:14:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door Jeroenvde89 op 21-04-2025 21:16 ]
Misschien dat ze anders teveel afkoelen en geen tijd krijgen om eerst te douchen?Megupe schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:14:
[...]
Vast, nee hij presteert goed en trainers nemen vaak iets mee van hun oude club, meestal een speler.Gynnad schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:09:
[...]
De Busser heeft ook capaciteiten als trainer?
Precies, en GAE werkt wel mee aan transfers gezien de stap die Edvardsen heeft mogen maken.Trishul schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:10:
[...]
Idd, die link is er al. En Simonis had zich een tijdje terug positief uitgelaten over Ajax...
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken