Taylor doet het momenteel goed, maar ben benieuwd wat voor club bij hem past/ waarin die mee kan. Dwz, vanuit zo'n strakke organisatie als Ajax nu speelt komt hij i.m.o. erg goed tot zijn recht, maar ik vind het lastig te voorspellen bij hem.
Hato is i.m.o. een zeer goede verdediger, wel jammer dat die nu vooral op Linksback uitkomt, ik denk dat die linkscentraal erg goed uit de voeten moet kunnen.
Sutalo doet het nu ook weer goed en zal zeker wat opleveren.
Brobbey, zal i.m.o. toch zich meer als een kapstok speler moeten gaan profileren, want scoren kan hij echt niet (hè Pietertje

) meer. Wel jammer, want qua fysiek en snelheid heeft hij wel bepaalde krachten die voor een aanvaller erg lekker zijn. Maar 30M met dit seizoen achter de rug, lijkt mij gekkenwerk (en hij heeft het al in Duitsland geprobeerd, daar kwam het er ook niet uit). In die zin is het een veel kleinere gok met bovengenoemde 3 spelers, die het op dit moment goed doen en niet een goed jaar hebben gehad.
Maargoed we zullen wel zien wat er verkocht wordt, wat er blijft en hoe dat zich vervolgens gaat houden komend seizoen.