Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ga je echt die spelers missen? En je zou ook kunnen gaan voor een aanvallende trainer.MeNTaL_TO schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:14:
[...]
Tja, die mythe blijft ook maar bestaan, dat PSV-ers en Feijenoorders nooit eerder weg gaan.
Al maak ik over Ajax ook zorgen, zeker als Taylor, Hato en Sutalo weggaan. (en of Farioli blijft is ook maar de vraag.)
Vandaag vergeef ik het hem.Quad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:18:
En weer typisch Traoré met zo'n kutpass.
Heeft van Seumeren wel in één keer z'n investeringen weer terug.LZ86 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:17:
[...]
Die gaan dat ech t nog wel doen is te hopen.
Utrecht de CL in zou voor NL echt kut zijn
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan gaan al je zuurverdiende coefficiëntie puntjes zo de prullenbak in. Van Seumeren zal wel blij zijn dat ie geen extra miljoenen hoeft over te makenLZ86 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:17:
[...]
Utrecht de CL in zou voor NL echt kut zijn
Hato wel. De rest is voor nu wisselgeld. Al wordt Taylor wat belangrijker en aan zijn inzet ligt het niet. Klaassen light.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:18:
[...]
Ga je echt die spelers missen? En je zou ook kunnen gaan voor een aanvallende trainer.
3 punten erbij en de toto van 137,50 euro gewonnen 😄
Dat is ook een risico. Dan moet je met nieuwe spelers opnieuw beginnen. Farioli heeft qua organisatie natuurlijk wel wat opgebouwd. Best kans dat het met een te aanvallende trainer juist weer in elkaar dondertHollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:18:
[...]
Ga je echt die spelers missen? En je zou ook kunnen gaan voor een aanvallende trainer.
Zo lastig is het toch niet om in gebaren 5-3-2 naar je spelers over te brengen. En het is ook echt niet dat dat geheim moet blijven voor PSVQu3st schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:09:
Wijndal? Dat was een naam die ik niet had verwacht.
En de liefdesbrief van Farioli gaat snel rond.
Weet je al wat je ermee gaat doen?Barfman schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:20:
Ajax gewoon dik verdiend de koploper, zeker als je tegen Feyenoord en PSV zowel uit als thuis wint.
Niet allemaal in één keer uitgeven he!
Die overleven de eerste voorronde waarschijnlijk niet eens en dan hebben ze niks waarschijnlijk?LZ86 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:17:
[...]
Utrecht de CL in zou voor NL echt kut zijn.
Zit in de naam he, voornaam is gelukkig niet Lothar.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Je kunt moeilijk in de kwartfinale van de CL, dan de Eredivisie voorrang geven.D-e-n schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:20:
[...]
Dat is ook een risico. Dan moet je met nieuwe spelers opnieuw beginnen. Farioli heeft qua organisatie natuurlijk wel wat opgebouwd. Best kans dat het met een te aanvallende trainer juist weer in elkaar dondert
Vind het echt niets. Gun de Ajacieden hun kampioenschap, maar ik wil ook dat de Eredivisie ver komt in Europa en daarbuiten. Dat is heel belangrijk om spelers aan te trekken met een hoger niveau (ook in de jeugd).
Dat is zijn werk. Het is een keeper.Trishul schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:23:
Poh, hoeveel ballen heeft Matheus gevangen. Het oogt zo makkelijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij heeft het er moeilijk mee blijkbaar.Trishul schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:23:
Poh, hoeveel ballen heeft Matheus gevangen. Het oogt zo makkelijk.
Eigenlijk beetje walgelijk dat tijdrekken, maar voor deze ene keer heb ik er weinig moeite mee
GefeliciteerdGynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:23:
En Ajax 1 wordt kampioen!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hopelijk ook dit jaarGynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:23:
En Ajax 1 wordt kampioen!
Pfffff ook dat nog! Daar ook weer verder naar de kelder geschopt.Typhone schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:24:
Dalijk even schrap zetten voor de haat van @toolkist en @Gonadan vanwege de pool 😈
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zonder gekheid! Negen punten los, daar geniet ik pas écht van

XXXVI
Ik ga m'n voetbalpoules account gauw verwijderen.Typhone schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:24:
Dalijk even schrap zetten voor de haat van @toolkist en @Gonadan vanwege de pool 😈
⏩ PVOutput☀️
Dik verdiend omdat ze steeds blijven winnen, maar ik vind het toch jammer voetballend gezien.Barfman schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:20:
Ajax gewoon dik verdiend de koploper, zeker als je tegen Feyenoord en PSV zowel uit als thuis wint.
Psv begon super sterk en voetbalde leuk, maar daar is helemaal niets van over.
Feyenoord begon (weer) met verliespunten, en voetbalde vooral Europees mooie wedstrijden. Teveel verliespunten, maar ook teveel blessures dit seizoen.
Ajax begon ook niet zo lekker, maar haalt vanuit de organisatie toch maar elke keer de punten. Met het (initieel vond ik) vreemd roulatie systeem lukt het toch steeds weer de 3 punten te behouden. Erg knap, maar denk dat (ook met zo'n organisatie) dit in de CL niet voldoende zal zijn, maar ik laat mij graag verrassen komend seizoen.
Lekker zeg!
Wat leuker spel tegen de "mindere goden" zou wel gewaardeerd worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Een mens mag dromen he.Pelox schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:25:
Nou Bosz snel buiten trappen en bouwen aan een nieuw team.
Plan: speel zoals elke Serie A team.carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:25:
Ja Ajax terecht gewonnen en de kampioen van Nederland. Er zit een plan en spelers die willen, die vallen tot perfectie hebben uitgevoerd, gewoon in alles beter zijn. Gefeliciteerd Ajax!
Dit PSV is echt zo lamgeslagen, wow.
Verdiend gewonnen.
Dadelijk dat extra flesje wijn toch maar open om het te verwerken…
Omdat er gewoon niets gedaan wordt aan die maandenlange wanprestatie, echt helemaal niets. Dus dit word nog een lang seizoen voor PSV.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Plan: speel zoals elke Serie A team.
"PSV heeft in de afgelopen 12 wedstrijden maar 16 punten gepakt en er dus 20 verspeeld. "
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 30-03-2025 16:29 ]
Echt knappe prestatie.
Elke andere trainer had keihard afgegaan met dat materiaal, net zoals vorig seizoen. Echt vanuit de defensie en de saamhorigheid een prestatie neerzetten. Zelfs met matige spelers die met vertrouwen, durf en eenheid spelen kan je dus ver komen.
Applaus voor die man is echt wel op zijn plek.
9 punten, kan iemand me knijpen?
Nummer 37 incoming

Megupe schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:26:
Fitz-Jim ook weer eens een fatsoenlijke wedstrijd.
Je moet niet altijd volop op de aanval. Doseren en tactiek is belangrijk.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Plan: speel zoals elke Serie A team.
Daarom heeft Ajax ook meer prijzen dan Arsenal
Kom maar effe hier. Ik knijp welQu3st schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:29:
Ajax speelde echt niet alleen maar Italiaans. Was niet alleen maar aan het tegenhouden. Ajax was gewoon de baas en is meer dan de terechte winnaar!
9 punten, kan iemand me knijpen?
Nummer 37 incoming
En Ajax heeft het verdedigen echt heel goed op orde.
Kan soms leiden tot verschrikkelijke wedstrijden maar het kan ook niet anders aan het begin van het seizoen.
Dit is toch wel het moment om dat te doen. Genoeg tijd gehad om er iets van te maken. Compleet seizoen weggegeven. Klaar is klaar. Het is uitgewerkt. Volgend seizoen 3 nieuwe verdedigers erbij en een extra spits. 1e spits Pepi, 2e spits halen en de Jong als pinchhitter op de bank.
Zero.
Ik vond het ook wel vroeg om Bosz dan maar buiten te gooien. Er is dacht ik ook niets bijgekomen in de winter toch? Volg het niet zo intensief.carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:27:
[...]
Omdat er gewoon niets gedaan wordt aan die maandenlange wanprestatie, echt helemaal niets. Dus dit word nog een lang seizoen voor PSV.
Vind toppers wel echt ongelofelijk saai geworden. Waar zijn de tijden dat er nog iets gebeurde.
Beetje raar om daar als directeur (TD?) daar te staan.. doe dat in de kleedkamer. Maar okay, kan nu niet meer misgaan.
Gaat niet gebeuren, er gebeurd sowieso niets bij PSV.Pelox schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:31:
[...]
Dit is toch wel het moment om dat te doen. Genoeg tijd gehad om er iets van te maken. Compleet seizoen weggegeven. Klaar is klaar. Het is uitgewerkt. Volgend seizoen 3 nieuwe verdedigers erbij en een extra spits. 1e spits Pepi, 2e spits halen en de Jong als pinchhitter op de bank.
16 punten uit 12 wedstrijden! 20 punten door de WC.
0 consequenties.
Iemand met TBCHollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:31:
[...]
Ik vond het ook wel vroeg om Bosz dan maar buiten te gooien. Er is dacht ik ook niets bijgekomen in de winter toch? Volg het niet zo intensief.
Vind toppers wel echt ongelofelijk saai geworden. Waar zijn de tijden dat er nog iets gebeurde.
Beetje raar om daar als directeur (TD?) daar te staan.. doe dat in de kleedkamer. Maar okay, kan nu niet meer misgaan.
Maar Bosz mag veel te lang aansukkelen.
Vind de td van psv tot nu toe tegenvallen.Pelox schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:31:
[...]
Dus heb lage verwachtingen
Ambtenaren club. Je kan alles opfokken zonder consequentiescarpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:32:
[...]
Gaat niet gebeuren, er gebeurd sowieso niets bij PSV.
16 punten uit 12 wedstrijden! 20 punten door de WC.
0 consequenties.
Heb je de vorige PSV - Ajax gemist?HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:31:
[...]
Ik vond het ook wel vroeg om Bosz dan maar buiten te gooien. Er is dacht ik ook niets bijgekomen in de winter toch? Volg het niet zo intensief.
⏩ PVOutput☀️
Arsenal speelt wel nog in de CL, en in een competitie die 5x hoger staat aangeschreven dan de Eredivisie. Daar doen 7 teams mee in de top voor de beker. Dan vergeet ik nog de FA Cup en de League Cup.Trishul schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:29:
[...]
Je moet niet altijd volop op de aanval. Doseren en tactiek is belangrijk.
Daarom heeft Ajax ook meer prijzen dan Arsenal
Maar proficiat met je Nederlandse beker.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 30-03-2025 16:35 ]
Heeft toolkist nou gewoon zijn eigen club NIET laten winnen???Typhone schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:24:
Dalijk even schrap zetten voor de haat van @toolkist vanwege de pool 😈
Die hoeft zijn mond voorlopig ook niet meer open te trekken richting ons
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, jimmies are rustledHollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:34:
[...]
Arsenal speelt wel nog in de CL, en in een competitie die 5x hoger staat aangeschreven dan de Eredivisie. Daar doen 7 teams mee in de top voor de beker.
Des te knapper dat het veel kleinere Ajax uit een 'farmers league' meer prijzen heeft vergeleken met Arsenal. Meer CL, meer landstitels, enz.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:34:
[...]
Arsenal speelt wel nog in de CL, en in een competitie die 5x hoger staat aangeschreven dan de Eredivisie. Daar doen 7 teams mee in de top voor de beker.
Maarre, was om je te stangen he
Ik denk dat je dat niet moet doen, je hebt Baas al.Millie-ano schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:09:
Bosz zag ik eerst graag komen naar Ajax. En mogelijk nog steeds. Maar om de een of andere reden stort het na de winterperiode altijd als een kaartenhuis in elkaar. Bij al zijn voorgaande clubs ook.
een treffende spreuk
Het is een schaal!HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:34:
[...]
Arsenal speelt wel nog in de CL, en in een competitie die 5x hoger staat aangeschreven dan de Eredivisie. Daar doen 7 teams mee in de top voor de beker. Dan vergeet ik nog de FA Cup en de League Cup.
Qu3st schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:24:
[Afbeelding]
Hij hoeft alleen maar gegraveerd te worden, en dan richting Amsterdam! Ik heb hem even opgepoetst.
![]()
Juist niet, als jij Ajax op winst durfde te poolen dan verdien je de winst tegen mij dubbel en dwars deze weekTyphone schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:24:
Ik ging voor een gelijkspel, wat voor Ajax ook prima was geweest maar durfde het niet aan om een overwinning te poolen /shame /shame /shame
Inzetten tegen Feyenoord - PSVsNielz123 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:22:
[...]
Weet je al wat je ermee gaat doen?
Niet allemaal in één keer uitgeven he!
Totaal onvergelijkbaar de PL en de NL competitie. Dat ga je nooit inhalen of op hetzelfde niveau komen, te veel geld in de PL en veel grotere markt.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:34:
[...]
Arsenal speelt wel nog in de CL, en in een competitie die 5x hoger staat aangeschreven dan de Eredivisie. Daar doen 7 teams mee in de top voor de beker. Dan vergeet ik nog de FA Cup en de League Cup.
Des te knapper hoe Nederlandse clubs het in Europa doen.
7? City en heel soms een ander bedoel je.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:34:
[...]
Het feit dát we ueberhaupt weer die plaatsen hebben is te danken aan Ajax (en Vitesse).HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:23:
[...]
Je kunt moeilijk in de kwartfinale van de CL, dan de Eredivisie voorrang geven.
Vind het echt niets. Gun de Ajacieden hun kampioenschap, maar ik wil ook dat de Eredivisie ver komt in Europa en daarbuiten. Dat is heel belangrijk om spelers aan te trekken met een hoger niveau (ook in de jeugd).
een treffende spreuk
Vond het voetballen toen ook wat leuker. Er was ook minder gezeur (als in minder social media en aandacht eromheen).Trishul schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:36:
[...]
Des te knapper dat het veel kleinere Ajax uit een 'farmers league' meer prijzen heeft vergeleken met Arsenal. Meer CL, meer landstitels, enz.
Maarre, was om je te stangen he
Ik vond het toen echt leuk met Huntelaar, van der Vaart, Sneijder, etc. Met een Taylor of Klaassen heb ik toch wat minder..
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien dat het volgende week tegen Groningen wel lukt. Hup PSV!
Wat zegt hij dan wat niet klopt? Je verliest 2x van Ajax en krijgt vragen waar je niets meer kan. Kampioenschap met 9 punten achter.cheiron schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
Lang is ook geen lolletje om naar te luisteren hè?
Dat dacht jij. Enorme AZ-erSuperkiwi schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:35:
[...]
Heeft toolkist nou gewoon zijn eigen club NIET laten winnen???
Die hoeft zijn mond voorlopig ook niet meer open te trekken richting ons
Mag terugkomen naar Ajaxcheiron schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
Blij maken met een dode mus! Lekker verjaardagscadeau nogSuperkiwi schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
Sorry @carpebios, ik had je een gelijkspelletje beloofd.
Misschien dat het volgende week tegen Groningen wel lukt. Hup PSV!
Tja dat heb ik dan weer met Ajax van 1995 en 2018 beide waren ze eigenlijk de underdog.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:40:
[...]
Vond het voetballen toen ook wat leuker. Er was ook minder gezeur (als in minder social media en aandacht eromheen).
Ik vond het toen echt leuk met Huntelaar, van der Vaart, Sneijder, etc. Met een Taylor of Klaassen heb ik toch wat minder..
Met jouw team hadden we veel meer moeten pakken dan we hebben gedaan (internationaal gezien).
En om naar te kijken ook niet.. al is hij natuurlijk geblesseerd enzo.cheiron schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
"Ja je weetuuuhhh, prrrt, zeg maarrr, als we zo voetballennnn, prrrt, ja dannuhhhh, ja jeweettoch".cheiron schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
PSN: Finally_Chris
Lang had nog niet zo lang geleden de opmerking dat het een schande was als PSV met deze selectie geen kampioen zou worden.cheiron schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
Tandje bij is wel laat.
Pfftcheiron schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:43:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alsjeblieft niet
Dat is natuurlijk ook wel zo, dat PSV en Feyenoord onder Ajax gaan eindigen is een schande.CornermanNL schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:45:
[...]
Lang had nog niet zo lang geleden de opmerking dat het een schande was als PSV met deze selectie geen kampioen zou worden.
Tandje bij is wel laat.
Ik heb teveel rare ontknopingen gezien om er nu al 100% gerust op te zijn.
Feyenoord. Hebben die een betere selectie dan met alle blessure gevallen van dit seizoen?Gynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:47:
[...]
Dat is natuurlijk ook wel zo, dat PSV en Feyenoord onder Ajax gaan eindigen is een schande.
Want? PSV was gewoon slecht, en Feyenoord niet veel beter.Gynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:47:
[...]
Dat is natuurlijk ook wel zo, dat PSV en Feyenoord onder Ajax gaan eindigen is een schande.
Mensen vergeten ook Utrecht. Die doen het echt goed.
7 wedstrijden om 2e te blijven? Klopt, ik zie ons nog wel 3e worden! Slappe hap instelling van PSV-ers.Superkiwi schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:48:
Niet te hard van stapel lopen he jongens, er zijn nog steeds 7 wedstrijden te spelen.
Feyenoord heeft het hele seizoen al extreem veel blessures en hun beste speler verkocht in de winter.HollowGamer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:49:
[...]
Want? PSV was gewoon slecht, en Feyenoord niet veel beter.
Mensen vergeten ook Utrecht. Die doen het echt goed.
Maar mag hopen dat ze nog 3e worden, want die geef ik een stuk meer kans in de voorronde CL dan Utrecht.
Misschien wel, maar er blijkt toch een groot verschil te zijn in aanpak tussen Ajax en psv en Feyenoord. Feyenoord veel geblesseerden en PSV heeft iets raars in de mentale scherpte.Gynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:47:
[...]
Ajax vorig seizoen en dit seizoen is een wereld van verschil met zo’n beetje dezelfde spelers. Daar is de realiteit omarmd en is men begonnen met verdedigen.
PSV swingde lekker in de eerste helft maar daar ging iets mis. En die kunnen blijkbaar niet terugschakelen en omgaan met de tegenslag.
Ajax wel want die hadden ook rare wedstrijden en hebben gewoon weer de draad opgepakt.
Misschien omdat Fariola een filosoof is 😉
Je hebt Utrecht uit als kanshebber en Twente thuis als mogelijkheid die je verliest. Maar die laatste is de laatste wedstrijd. Dus het kan al niet meer beslissend zijn. De overige wedstrijden zie ik geen bananenschil.. al kan die altijd op de loer liggen.Superkiwi schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:48:
Niet te hard van stapel lopen he jongens, er zijn nog steeds 7 wedstrijden te spelen.
Maar Ajax heeft dan ook mentaal minder tegenslag gehad, die hadden de gifbeker wel aardig leeg na afgelopen seizoen. En het realisme helpt een heleboel. Het is daar nu rustig, er zit niet zoveel druk op. Die druk is er bij PSV nu volop natuurlijk, ook omdat ze zo'n voorsprong hebben verspeeld en nu eenzelfde achterstand hebben.CornermanNL schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:55:
[...]
Misschien wel, maar er blijkt toch een groot verschil te zijn in aanpak tussen Ajax en psv en Feyenoord. Feyenoord veel geblesseerden en PSV heeft iets raars in de mentale scherpte.
Ajax vorig seizoen en dit seizoen is een wereld van verschil met zo’n beetje dezelfde spelers. Daar is de realiteit omarmd en is men begonnen met verdedigen.
PSV swingde lekker in de eerste helft maar daar ging iets mis. En die kunnen blijkbaar niet terugschakelen en omgaan met de tegenslag.
Ajax wel want die hadden ook rare wedstrijden en hebben gewoon weer de draad opgepakt.
Denk dat Feyenoord vooral met de geblesseerden een issue heeft, voetballend loopt het daar vaak wel. En mentaal komen ze bij een tegenslag ook nog wel aardig voor de dag. Dan wordt er echt gestreden. In die zin valt psv (en Bos in het algemeen zijn 2e seizoen) mij het meest tegen. Die zijn blijkbaar niet in staat als het even voetballend niet wil, dat het dan maar met wat harder werken moet gebeuren.
Maar nu moet Feyenoord eerst maar van een lastig te verslane ploeg zien te winnen.
Daar durf ik, kijkende naar het programma, heel voorzichtig wel in mee te gaan.Millie-ano schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:57:
[...]
De overige wedstrijden zie ik geen bananenschil.. al kan die altijd op de loer liggen.
NAC (thuis)
Willem II (uit)
Utrecht (uit)
Sparta (thuis)
NEC (thuis)
Groningen (uit)
Twente (thuis)
Dus .. NEC thuis kampioen worden ?Superkiwi schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:04:
[...]
Daar durf ik, kijkende naar het programma, heel voorzichtig wel in mee te gaan.
NAC (thuis)
Willem II (uit)
Utrecht (uit)
Sparta (thuis)
NEC (thuis)
Groningen (uit)
Twente (thuis)
Tegen die tijd heeft PSV waarschijnlijk al ergens een bananenschil gevonden (Almere misschien?). Laten we het een weekje eerder doen
In ons jubileumjaar tegen de oudste club van Nederland het kampioenschap pakken, dat zou wel mooi zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2025 17:12 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken