On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Waarom die nieuwe Marokkaan niet? Die was toch lekker balvastAgent47 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:47:
[...]
Smal op het middenveld. Gaat elke keer slecht.
Heb ik niet in de gaten gehad. Op linksback begon ie goed op gang te komen. Maar met 100 miljoen blessures op je middenveld…Agent47 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:47:
[...]
Smal op het middenveld. Gaat elke keer slecht.
Ik hoop dat Sliti nog een minuut of 20 krijgt. Lijkt me dat Paixao na een blessure geen hele wedstrijd gaat spelen. Maar die jongen heeft echt veel potentie. Zie ik 100x liever dan Osman.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Goede vraag.D-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:49:
[...]
Waarom die nieuwe Marokkaan niet? Die was toch lekker balvast
Enige verklaring is dat Hwang geen hele wedstrijd kan en dat dat een vaste wissel gaat zijn
Tijd dat de KNVB daar ook keer keihard tegen optreed
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik vond het altijd een ontzettende aansteller. Misschien ben ik te nuchter voor dat soort gedrag. Europees kan het je wel helpen overigens, dan zijn wij Nederlanders weer wat te lief.Superkiwi schreef op zondag 16 maart 2025 @ 12:27:
[...]
*Kiwi probeert zich negatieve dingen te herinneren, lukt niet.
Tadic heeft het elftal onder meer dankzij zijn uit Engeland meegebrachte trainingsmentaliteit naar een hoger niveau getild. Ontzettend genoten van die man op het veld.
noot: ik vraag niet indirect om een lijstje negatieve punten, dat lees ik waarschijnlijk toch niet
Goede jinxD-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:39:
Vraag is wel hoe we ooit gaan scoren met Ueda in de spits
Maar dat gaat hij natuurlijk nooit nog een keer doen
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 16-03-2025 14:41 ]
Nou ja normaal sta je al achter
[ Voor 16% gewijzigd door piotr123 op 16-03-2025 14:43 ]
Centrale verdedigers halen lijkt me topprioriteit. Naast een echte kanjer voorinOMX2000 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:44:
Trauner lijkt me dat het zijn laatste seizoen bij Feyenoord is.
Je mist de /s.sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:45:
Matig ingeschoten, toch doelpunt.
Twente echt slap, met name hun verdedigingslinie
[ Voor 29% gewijzigd door Trishul op 16-03-2025 14:55 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Was dat dan niet meer realistisch? Zit allemaal zo dicht op elkaarMog schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:54:
Let's go! Nu Ajax nog even winnen van AZ en P3 wordt weer realistisch.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hwang is net wat te laag en raakt vol de tegenstander, daar kan je geel voor geven.dr.lowtune schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:58:
Hwang wil schieten, booth loopt er voor terwijl de beweging is ingezet. Hwang krijgt geel. Gevaarlijk spel?
Laatst ook bij Perisic die een penal mee kreeg, Weghorst die eigenlijk hetzelfde deed met die penalty. Het is een hype tegenwoordig.dr.lowtune schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:58:
Hwang wil schieten, booth loopt er voor terwijl de beweging is ingezet. Hwang krijgt geel. Gevaarlijk spel?
De laatste 10 wedstrijden op Nederlandse bodem (competitie en beker):krissie100 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:55:
[...]
Was dat dan niet meer realistisch? Zit allemaal zo dicht op elkaar
0-0 tegen NEC
0-0 tegen NAC Breda
1-1 tegen Willem II
Verlies van Ajax, PSV (2x) en FC Utrecht.
Gaf niet heel veel vertrouwen
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Tegenwoordig? Het is altijd al zo geweest. Net zoals de aanvaller die net de bal wegtikt ( ongeacht of hij daarna de bal nog kan halen ) waarna hij 'neer wordt gehaald'. Blijft het riisco van de poging om de bal te spelen als er een tegenstander in de buurt is. Met wat pech/geluk ( afhankelijk van het perspectief ) ben je iets te langzaam en krijg je de overtreding tegen.sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:00:
[...]
Laatst ook bij Perisic die een penal mee kreeg, Weghorst die eigenlijk hetzelfde deed met die penalty. Het is een hype tegenwoordig.
Eigenlijk gaat dit nog een stapje verder. Iemand met de bal wil schieten en je steekt vlug je voet of lichaam tussen speler en bal.Napo schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:03:
[...]
Tegenwoordig? Het is altijd al zo geweest. Net zoals de aanvaller die net de bal wegtikt ( ongeacht of hij daarna de bal nog kan halen ) waarna hij 'neer wordt gehaald'. Blijft het riisco van de poging om de bal te spelen als er een tegenstander in de buurt is. Met wat pech/geluk ( afhankelijk van het perspectief ) ben je iets te langzaam en krijg je de overtreding tegen.
En nu krijgt die speler zelfs geel, hij wil gewoon de bal schieten.
Huh, de speler van FC Twente speelde toch gewoon de bal om hem in bezit te houden ( En dat lukte ook succesvol ), had de speler van FC Twente dan maar niet meer voor de bal moeten gaan? De scheidingslijn tussen overtreding en geen overtreding is hierin vrij klein, dat zeker.sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:05:
[...]
Eigenlijk gaat dit nog een stapje verder. Iemand met de bal wil schieten en je steekt vlug je voet of lichaam tussen speler en bal.
En nu krijgt die speler zelfs geel, hij wil gewoon de bal schieten.
bij de actie van Perisic ga ik daar een stuk meer in mee overigens.
Gewoon een cadeau van Gozubuyuk aan het arme twente.piotr123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:12:
Domne overtreding
En de VAR gaat op geen enkele manier zo'n beslissing terugdraaien. Als verdediger moet je de actie niet maken omdat je de verdediger het kleine contact gemakkelijk kan misbruiken.
Ja dat wel natuurlijkdr.lowtune schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:12:
[...]
Gewoon een cadeau van Gozubuyuk aan het arme twente.
Het domme is dat hij weldegelijk zijn arm om hem heen doet. Veel te licht voor een penalty in mijn ogen maar de VAR kan dat moeilijk als 100% scheidsrechter fout beoordelen.
Als het een schwalbe is kan de VAR het prima terugdraaienNapo schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:13:
[...]
En de VAR gaat op geen enkele manier zo'n beslissing terugdraaien. Als verdediger moet je de actie niet maken omdat je de verdediger het kleine contact gemakkelijk kan misbruiken.
Zul je zien dat dat ons uiteindelijk toch weer punten kostdr.lowtune schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:14:
Gozubuyuk gaat nu volledig thuisfluiter modus. Want de ontknoping moet natuurlijk wel (kunstmatig) spannend blijven.
Daarom Italiaans gaan spelen, ze hebben het kunnen af kijken en de koploper doet niet andersD-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:15:
[...]
Zul je zien dat dat ons uiteindelijk toch weer punten kost
Dat moet je wel kunnenpiotr123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:17:
[...]
Daarom Italiaans gaan spelen, ze hebben het kunnen af kijken en de koploper doet niet anders
Is het een overduidelijke schwalbe en ga je hem daardoor terugdraaien als VAR is dan de vraag. Door je arm zo als verdediger gebruiker creeer je waarschijnlijk al genoeg twijfel dat de VAR minder snel de keuze maakt om dan de scheidsrechter te overrulen dan wel naar de kant te roepen.D-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:14:
[...]
Als het een schwalbe is kan de VAR het prima terugdraaien
Dat kun je op zich best. Alleen Hancko staat er niet.
Dat kunnen we nu dus nietOMX2000 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:22:
[...]
Dat kun je op zich best. Alleen Hancko staat er niet.
Tegen Bayerns ging dat aardig. Of AC Milan uit.
Dat was met Hancko.OMX2000 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:27:
[...]
Tegen Bayerns ging dat aardig. Of AC Milan uit.
Ik denk dat ie het geklooi van Moussa beu is. Maar of Osman beter is… 🤷🏾♂️D-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:37:
Moussa en Hwang er allebei uit. Moussa ook weer geblesseerd? Of is van Persie een snelle wisselaar?
Die eerste goal kwam wel van rechts.OMX2000 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:38:
[...]
Ik denk dat ie het geklooi van Moussa beu is. Maar of Osman beter is… 🤷🏾♂️
Da’s waar.
Beide gele kaart en Hwang is net terug.D-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:37:
Moussa en Hwang er allebei uit. Moussa ook weer geblesseerd? Of is van Persie een snelle wisselaar?
Maak even een Indische rijsttafel ofzo. Dan halen we de 10.D-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:55:
Ik loop twee keer naar de keuken. Twee keer scoort Feyenoord
Huub Huub Barbatruc!

⏩ PVOutput☀️
Alle ballen op de eredivisie, dat was laatst in de europacup wel duidelijk.Quad schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:57:
Ajax in de sterkst mogelijke opstelling tegen AZ. Geen excuses mogelijk vandaag.
[Afbeelding]
Ajax tegen AZ, altijd slecht gevoel bijQuad schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:57:
Ajax in de sterkst mogelijke opstelling tegen AZ. Geen excuses mogelijk vandaag.
[Afbeelding]
Dan nog is deze achterstand pijnlijk, maar verdiend.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
AZ heeft bijna geen buitenspelers meer en die zijn diep gegaan donderdag. Dat lijkt me voor Ajax geen probleem dit keer
Wedstrijd van het jaar van az. Als ze die winnen maakt het niet uit of ze vervolgens degraderen.
Kippie slachten en weer door.
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 16-03-2025 16:04 ]
Dat kunnen ze dus niet, zoals jezelf alD-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:03:
Dit is wel weer slecht Feyenoord. Speel het nu wat rustiger uit
constatateerde.
Die hebben duidelijk gas teruggenomen. Wat mij betreft hadden ze volgas gegeven en Twente de KKD in getrapt.D-e-n schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:03:
Dit tegendoelpunt is wel weer slecht Feyenoord. Speel het nu wat rustiger uit
Ben wel erg benieuwd naar de strijd op het middenveld!
Zijn er meer mensen die de recente update aan het live scorebord in de NOS app niks vinden?
Je moet nu extra keer klikken, zelfs als je op 1 van de uitgelichte wedstrijden klikt kom je weer eerst in een lijst waarna je weer de wedstrijd moet selecteren voordat je opstellingen of stats kan zien
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pQ3E9epSIhAilPFlQNoSvhUZ.jpg?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door piotr123 op 16-03-2025 16:23 ]
m. i. liggen er te vaak spelers in het algemeen te kermen op het veld om weer op te staan alsof het niks is. maar ik was waarschijnlijk iets te grumpy gisteravond. noted.HollowGamer schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 23:51:
[...]
Je hebt het moment gezien? Die lag echt KO op het veld. Als ik zo op het veld ligt, dan maakt mij echt niet uit of de verzorger toestemming heeft gekregen. Dan neem ik als speler die gele kaart wel.
Verder snap ik de scheidsrechter hier niet. Je hebt een VAR en grensrechter, die moet wel sneller kunnen handelen.
Kan erger, zoals die karate trap in iemand zijn gezicht door een GK recentelijk.
Nu weer Ajax morgen. De Eredivisie mag dan niet van een heel hoog niveau zijn, maar spannend is het wel.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Met Hwang en Ueda staat er ook gewoon een team wat in mijn bescheiden mening simpelweg beter is dan de andere kanshebbers voor plek 3.DutchOwnage schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:15:
Feyenoord doet iig goede zaken voor plek 3. Ik zie ze daar ook gewoon eindigen. Denk zelfs dat het lek enigzins boven is in Rotterdam Zuid als ik kijk naar het spel(plezier) vandaag. Het zal te laat komen om het PSV nog lastig te gaan maken maar ik zie ze nog wel wat inlopen.
Overigens had ik tot voor kort nooit van Sliti gehoord. Iemand enig idee of hij een toptalent is? Zou voor het Nederlandse voetbal ook fijn zijn als er weer eens een aanvaller doorbreekt.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 16-03-2025 16:33 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sofascore. Werkt grandioos.Pompi schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:12:
offtopic:
Zijn er meer mensen die de recente update aan het live scorebord in de NOS app niks vinden?
Je moet nu extra keer klikken, zelfs als je op 1 van de uitgelichte wedstrijden klikt kom je weer eerst in een lijst waarna je weer de wedstrijd moet selecteren voordat je opstellingen of stats kan zien
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij gebruiken ze de api van hun of van zo'n vergelijkbare site. Ik gebruik het alleen om even snel de tussenstanden of opstellingen te bekijken als ik ander nieuws heb bekeken, dus vind het dan beetje overdreven om nog app te nemen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken