Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Pfff, sorry haat dat mensen altijd.
PSN: Finally_Chris
Prison wallet.HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:48:
Zo kun je ook vieren.. hoe krijg je al dat vuurwerk binnen?
Hopen op een spannende wedstrijd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Je bent wel grappigsNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:49:
Met Higler heb je in ieder geval een goede scheids.
Je doet het voor Ajax eh. Je weet wel voor spelers die miljoenen meer verdienen en betere zorg kunnen kopen.Pompi schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:49:
Ergens wel benieuwd naar hoeveel jaar je van je leven weggooit door geregeld al dat soort chemicaliën en rook in te ademen.
sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:49:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat ben ik omdat een alleenstaande altijd de leukste thuis is
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als je op bepaalde tijdstippen binnenkomt (meestal vroeg, maar net niet te vroeg) wordt je nauwelijks gecontroleerd.HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:48:
Zo kun je ook vieren.. hoe krijg je al dat vuurwerk binnen?
Voor mij maakt dit pijnlijk duidelijk wie de baas is bij veel clubs.
Ah, had ook gelezen dat sommige stewards om te kopen zijn. Zoals dat zij dat vuurwerk dan voor je neerleggen.
Nu vind ik elke steward iemand die erg goed werkt doet. Ik zou nooit tussen deze idioten gaan staan.
Overigens zie je hier wel weer Nederland in een beeld, weglachen welke problemen er zijn.
Dit is gewoon mooi. Waarom dat achterlijke vuurwerk en fakkels altijd.
Omdat er een grote groep 'zooi' tussenzit.DutchOwnage schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:53:
[...]
Dit is gewoon mooi. Waarom dat achterlijke vuurwerk en fakkels altijd.
Ik vind best dat je als ME best wel eens een vak mag schoonmaken en station verboden echt handhaven.
Gelukkig.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dan kunnen ze inderdaad mooi naar huis lopen!HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:55:
[...]
Omdat er een grote groep 'zooi' tussenzit.
Ik vind best dat je als ME best wel eens een vak mag schoonmaken en station verboden echt handhaven.
Wedden dat je straks begint, en binnen 10min. weer kan staken?
[ Voor 47% gewijzigd door HollowGamer op 16-03-2025 16:57 ]
Ja maar wat als je dan met de trein moetHollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:55:
[...]
Omdat er een grote groep 'zooi' tussenzit.
Leo Oldenburg en Higler .. min en min is plussNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 16:49:
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vooralsnog wel scherper dan AZ…Trishul schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:00:
Fitz-Jim en Godts ogen niet scherp...
Ik had een TDK logo wel leuk gevondenHollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:03:
Het verbaast mij dat Adidas deze shirts goedkeurt zonder hun logo erop?
[ Voor 98% gewijzigd door Qu3st op 16-03-2025 17:18 . Reden: er staat gewoon een Adidas logo op het shirt ]
moet toch gewoon een kaart zijn?Agent47 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:14:
Goes trekt de arm van Brobbey ff uit de kom
Oh god ja, m'n bril is vies!Koppensneller schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:16:
Er staat toch gewoon een Adidas-logo op, net boven het Ziggo-logo?
beter kijken hun logo staat er weldegelijk op.HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:03:
Het verbaast mij dat Adidas deze shirts goedkeurt zonder hun logo erop?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
misschien is het een goede moppentapper in de kleedkamer.Qu3st schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:20:
Traore is op z'n tijd leuk, maar meeste tijd dramatisch....
De enige die ik zie met lage sokjes is BrobbeyTrishul schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:26:
Grappig, een aantal AZ spelers hebben grote tatoeages die gezien moeten worden blijkbaar, daarom kleine scheenbeschermers. Clasie en nog een verdediger geloof ik
Edit: die rechtsback van AZ ook denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door sNielz123 op 16-03-2025 17:30 ]
Snap niet dat een club dat toelaat. Super onprofessioneel.sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:29:
[...]
De enige die ik zie met lage sokjes is Brobbey
Zero.
Helemaal mee eens. Kan je een hoop geld kosten als dat misgaatPelox schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:30:
[...]
Snap niet dat een club dat toelaat. Super onprofessioneel.
Ja, Kasius geloof ik?sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:29:
[...]
De enige die ik zie met lage sokjes is Brobbey
Edit: die rechtsback van AZ ook denk ik
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maken meer overtredingen ook, en een Higler die het ongestraft laat. Wat een oetlul is dat zeg.sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:38:
AZ is echt wel gretiger. Vechten meer voor de bal. Aanvallend is het alleen niet zoveel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Highler laat wederom zien incapabel te zijn. Totale willekeur weer.Qu3st schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:39:
[...]
Maken meer overtredingen ook, en een Higler die het ongestraft laat. Wat een oetlul is dat zeg.
XXXVI
Pure onmacht dit… wat een scheidsrechter. Serieus al meerdere keren AZ een gele kaart moeten geven.sNielz123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:39:
Hij luister meteen. 2x zelfs
Wil even laten zien dat hij geen Arenavrees heeft….. maar jammer is de willekeur wel inderdaad…ephymerous schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:40:
[...]
Highler laat wederom zien incapabel te zijn. Totale willekeur weer.
Leuke vent is het. Zal echt een genot zijn op verjaardagen: "Ik heb vandaag 2 keer geel gegeven aan iemand die boos op me werd ipv de spelregels gehanteerd. De spelers mogen ongestraft alles doen, maar ohwee als ik slecht aangesproken wordt....."
Stop eens met het provocerenAgent47 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:40:
Die assistent is elke wedstrijd als een bezetene aan het springen en doen. Goed dat die een keer wordt weggestuurd.
Hij hoort zich niet zo gedragen.
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 16-03-2025 17:51 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Erg autoritair dan van de scheids.
Dien dan een TR in
Nee hij hoort zich niet zo te gedragen, maar Higler moet niet de Nijhuis tour opgaan met z'n eigen spelregels. Taylor had 1 keer vast gehouden en geel. Koopmeiners en Goes hebben het al tig keer zelfde gedaan en niks.
knip, houd het gezellig
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 16-03-2025 20:43 . Reden: Quote aangepast ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
de hoeveelheid kansen op kansen die ermee verprutst wordt én weggegeven wordt is frustrerend
Zouden alle clubs eigenlijk wel mogen hebben. Want het ziet er beter uit. Geld regeert helaas.
Tja, vanmiddag tijdens de wedstrijd van Feyenoord waren de reacties ook niet heel verrassend bij verschillende situaties. lol.
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 16-03-2025 17:56 . Reden: Quote aangepast ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Da’s altijd terecht. 😋 Taylor krijgt geel om het veld te betreden.Terranova schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:52:
Taylor geel voor licht vasthouden. Goes vol Brobbey aan zn arm trekken, helemaal niets...
Grapje hè
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En nu word ik gemod lol. Alleen maar omdat ik het wel een stomme actie vind van de assistent?gws24 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:49:
[...]
Tja, vanmiddag tijdens de wedstrijd van Feyenoord waren de reacties ook niet heel verrassend bij verschillende situaties. lol.
Er is veel bias, maar een assistent hoort zich niet zo te gedragen, ook niet van mijn club (geen Nederlandse club). Het was terecht een tweede gele kaart, en het gedrag erna nog erger.
Maar het zal wel aan mijn gedrag liggen..
[ Voor 25% gewijzigd door HollowGamer op 16-03-2025 18:01 ]
Teveel mensen denken hier in de dj detweiller remix van wrecking ball (opzoeken op eigen risico), ipv zo negatief te doen is die 'fluit' remix nog grappig, de zure appelbomen hier niet.
Higler mag voorbeeld aan modteam nemen. Niet alleen 1 kant bestraffen maar gewoon allebei.HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:58:
[...]
En nu word ik gemod lol. Alleen maar omdat ik het wel een stomme actie vind van de assistent?
Veel spelers solliciteren naar een wissel maar helaas kunnen we de grootste wanprestatie niet van het veld sturen.
[ Voor 34% gewijzigd door Qu3st op 16-03-2025 17:59 ]
De ninja-turtles zijn gewoon uiterst bekwaam om ze te ontlopenAgent47 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:02:
Goede beveiliging daar
Hij gooide ook zo de fakkels zonder moeite op het veld.Napo schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:02:
[...]
De ninja-turtles zijn gewoon uiterst bekwaam om ze te ontlopen
Goede instructies van SplinterNapo schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:02:
[...]
De ninja-turtles zijn gewoon uiterst bekwaam om ze te ontlopen
Nou, eigenlijk kun je daar niet zo over oordelen. Want je weet niet wat de assistent gezegd heeft. Twee keer geel direct achter elkaar is wel vreemd voor een assistent.HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 17:58:
[...]
En nu word ik gemod lol. Alleen maar omdat ik het wel een stomme actie vind van de assistent?
Er is veel bias, maar een assistent hoort zich niet zo te gedragen, ook niet van mijn club (geen Nederlandse club). Het was terecht een tweede gele kaart, en het gedrag erna nog erger.
Maar het zal wel aan mijn gedrag liggen..
Nou, eigenlijk kun je daar niet zo over oordelen. Want je weet niet wat de assistent gezegd heeft.Trishul schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:08:
[...]
Twee keer geel direct achter elkaar is wel vreemd voor een assistent.
Bam! Lekker zeg! Retteketet AZ!
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 16-03-2025 18:12 ]
Zero.
Goed dat je het begrijpt jongen. We kunnen er niet over oordelen.Pelox schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:10:
[...]
Nou, eigenlijk kun je daar niet zo over oordelen. Want je weet niet wat de assistent gezegd heeft.
Maken woorden echt een verschil? Het gaat om het gedrag en gezien erna, was het wel duidelijk dat het hoog zat.Trishul schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:08:
[...]
Nou, eigenlijk kun je daar niet zo over oordelen. Want je weet niet wat de assistent gezegd heeft. Twee keer geel direct achter elkaar is wel vreemd voor een assistent.
Net als een speler, kan iemand van de staf echt wel een tweede geel krijgen. Ook die horen zich te gedragen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/1ueXCvKekhBSjP2CYXMOHo9o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xiYfuDyauW854FOKqQUNkbXg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uictKOvFrt00KFAO83VFSxg2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i42J3GBZjmEx6VQ7isCGfFrg.jpg?f=fotoalbum_large)