Kun je dan niet beter zelf ff je arm onder de kraan houden ipv die man lastig te vallen?carpebios schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:59:
Ik heb een tenniselleboog, ik ga ook eens naar de clubarts, die geneest nog een gebroken nek met wat water.
Hoe KAN dat!?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ok. Nu gaat het spannend worden.
Die had ik niet verwacht.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Natuurkunde.Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:01:
Hoe KAN dat!?
Fakk, echt..
⏩ PVOutput☀️
Maar natuurlijk...
Flickr PSN ID= cheironnl
fucking hell man, hoe kan je dit laten gebeuren
Verlengen. Das wel leuk. Heb toch niks te doen.
Ajax ga je schamen zeg, wat een blamage.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En weer een gekluts tussen Ajacieden zelf.Outerspace schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:02:
Ok. Nu gaat het spannend worden.
Ik denk dat ik maar een staatslot koopJoteW schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:02:
En dan zal je zien dat hij er aan de andere kant in gaat
Twente komt eraan!
Tjongejonge zeg.
Alle mazzel die wij niet gehad hebben valt ineens aan de andere kant.
Alle mazzel die wij niet gehad hebben valt ineens aan de andere kant.
Henderson voor de verdediging is echt waardeloos
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik wou nog ff lekker gaan gamen, maar een beetje leedvermaak is ook niet verkeerd.sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:02:
Verlengen. Das wel leuk. Heb toch niks te doen.
Precies dit dus...Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:31:
Hoevaak worden balletjes wel niet door eigen spelers ‘verlengd’ waardoor ze goed vallen voor de tegenstander. Die grote kans net ook weer. Verlengd door Baas en hup daar is hij, de grote kans.
“Weer die keeper”, weer op de keeper geschoten.
⏩ PVOutput☀️
Had al 5-0 kunnen zijn, en dan krijg je dit…
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Henderson is echt slecht. Doe hem er voor niks uit joh, scheelt een bult salaris
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Fixed that for youcheiron schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:03:
Henderson is echt waardeloos
Dat wilde ik ook gaan doen eigenlijkDutchOwnage schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:03:
[...]
Ik wou nog ff lekker gaan gamen, maar een beetje leedvermaak is ook niet verkeerd.
Een frommelgoal, gruwelijk irritant. Zoveel kansen en het gaat er gewoon niet in, andere kant frommel erin
Die heeft zoooo enorm veel tegengehouden vandaagcheiron schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:03:
Henderson voor de verdediging is echt waardeloos
Ajax denkt dat de coëfficiënten van een winst of gelijkspel niet nodig zijn ....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Jaaa Taylor die weer in de weg loopt... rot toch eens een eind op man
Eens. Die heeft veel werk verzet vandaag. Sneu dat die bal van hem terugaatst, anders was er niks aan de hand.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:04:
[...]
Die heeft zoooo enorm veel tegengehouden vandaag
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Fk Taylor, blijf van de bal en laat branco die op de stip leggen.
Knuppel.
Knuppel.
⏩ PVOutput☀️
Taylor weer met handelingssnelheid ‘den Geranium’.
Ik weet niet wie er op plek 5 eindigt. Feyenoord of Ajax
Dit seizoen zijn er toch geen coëfficienten meer tijdens de kwalificaties? Of zit ik gewoon dingen te bedenken?nocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:05:
Ajax denkt dat de coëfficiënten van een winst of gelijkspel niet nodig zijn ....
Al kaatst ie terug, ala Vd Boomen gewoon zn werk doet ipv balletje kijken is er niks aan de hand.Outerspace schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:05:
[...]
Eens. Die heeft veel werk verzet vandaag. Sneu dat die bal van hem terugaatst, anders was er niks aan de hand.
Dan nog, Branco neemt de corners als hij er staat. Zo'n korte corner geeft alleen maar chaos bij Ajax zelf en geen tijd om te organiseren.
⏩ PVOutput☀️
AZAgent47 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:06:
Ik weet niet wie er op plek 5 eindigt. Feyenoord of Ajax
Ja lang wachten heeft geen zin dan staan die Grieken ook weer goed.Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:06:
Dan nog, Branco neemt de corners als hij er staat. Zo'n korte corner geeft alleen maar chaos bij Ajax zelf en geen tijd om te organiseren.
Ah ja, we verliezen hier met opzetnocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:05:

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja die vind ik ook echt 10x niks. Traag gezapig en wandelend dat kan ie.Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:08:
Kan Akpom terug in het veld? Traore weer terug naar Spanje alstublieft.
Is het ook in deze soort wedstrijden dat je in de verlenging extra wissel krijgt? Want dan zouden zowel Brobbey als Bergwijn er nog in kunnen. Bijvoorbeeld Rensch er uit, Gaaei naar achter en dan Traore naar rechts en Brobbey in de spits met Bergwijn voor Taylor er als een halve schaduwspits er achter.
Begin gemist. Goeie featureVlassie1980 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:08:
Ja, daar is ie dan...
Nou Wesley, pakkie uit, shirtje aan, je kunt prima mee
Ik denk dat je gelijk hebt, beiden lijken te gaan komen namelijk.Pompi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:09:
Is het ook in deze soort wedstrijden dat je in de verlenging extra wissel krijgt? Want dan zouden zowel Brobbey als Bergwijn er nog in kunnen. Bijvoorbeeld Rensch er uit, Gaaei naar achter en dan Traore naar rechts en Brobbey in de spits met Bergwijn voor Taylor er als een halve schaduwspits er achter.
⏩ PVOutput☀️
Fit genoeg voor een half uurtjeSuperkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:10:
Nou Wesley, pakkie uit, shirtje aan, je kunt prima mee
Het gaat echt nog 4 seizoenen duren voordat Ajax weer dominant en mooi voetbal kan spelen.
Geen idee wat Pasveer overigens verwachtte bij die tegengoal
Ik schrok al dat mijn gruwelijk achter liep.
Hij brengt precies wat je ervan tevoren van had kunnen verwachten.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:09:
[...]
Ja die vind ik ook echt 10x niks. Traag gezapig en wandelend dat kan ie.
Daarom snap ik niet dat ze hem halen.Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:13:
[...]
Hij brengt precies wat je ervan tevoren van had kunnen verwachten.
Waarom zitten bergwijn en brobbey op de bank als je ze niet inbrengt??
Je hebt toch sowieso meer wisselspelers dan dat je mag wisselen?Henkie_NtA schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:13:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat wil Taylor daar bereiken met die pass? Hebben we echt alleen maar ezels in het veld staan?
geef die jank grieken gewoon eens geel voor schwalbes, dan is het tenminste over met dat gejank
Mag je gewoon heel voor een Schwalbe geven
Flickr PSN ID= cheironnl
Even noteren: 94:58 Rensch geeft de eerste pass naar voren.
Omdat het beste elftal speelt zoals Sokrates zei op de persconferentie. Tja, dat je dan al in augustus een verlenging speelt...Henkie_NtA schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:13:
vooral 1 hele grote, nr 8 draagt ieTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:16:
Wat wil Taylor daar bereiken met die pass? Hebben we echt alleen maar ezels in het veld staan?
Van den Boomen valt behoorlijk matig in. Veel te laconiek allemaal.
Als ik Ajacied was zou ik al lang blij zijn dat het organisatorisch wat beter staat en dat er niet meer zoveel tegendoelpunten vallen. Als dat zo blijft kunnen ze ver komen in de competitie. Het is niet best, maar vergeet niet hoe slecht Ajax vorig jaar was de eerste maanden van het seizoen.Polycom schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:11:
Het gaat echt nog 4 seizoenen duren voordat Ajax weer dominant en mooi voetbal kan spelen.
Zo jammer dat spelers zoals Taylor en Rensch zich niet doorontwikkelen en op hetzelfde niveau van 2 jaar terug blijven haken.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Begrijp niks van deze wissel, tenzij Hato een lichte blessure heeft. Aangezien Rensch deze wedstrijd stuk minder goed was dan Hato.
Ik denk ook een stukje leeftijd van Hato.Pompi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:23:
Begrijp niks van deze wissel, tenzij Hato een lichte blessure heeft. Aangezien Rensch deze wedstrijd stuk minder goed was dan Hato.
⏩ PVOutput☀️
Dit is een overtreding lijkt me.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha, wat denken ze nu zelf.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Natuurlijk is het een vrije trap
Flickr PSN ID= cheironnl
vrije trap natuurlijk
Wat staan die spelers te zeuren bij de scheidsrechter, er staan al 2 aanvoerders.
⏩ PVOutput☀️
yep helaas volledig terechtcarpebios schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:25:
vrije trap natuurlijk
Tuurlijk Henderson ga even 2 minuten van de verlenging verkloten aan een kansloze discussie met de scheids
Als jij belooft ze weg te doen als directeur heb je jouw eerste stem al binnenNaZ- schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:23:
Zo jammer dat spelers zoals Taylor en Rensch zich niet doorontwikkelen en op hetzelfde niveau van 2 jaar terug blijven haken.
er stonden 3 of 4 groene poppetjes zonder aanvoerdersband bij de scheids, terwijl ze een vrije trap mee kregen... dat hadden 3 gele kaarten moeten zijn
Ik vind dit op het randje. Alsof je niet mag koppen in het doelgebied.
Gewoon geel geven aan de andere spelers. Dit mag niet meer!Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:26:
Wat staan die spelers te zeuren bij de scheidsrechter, er staan al 2 aanvoerders.
Toch nog een slechter schot dan dat van Forbes vanavond.
De organisatie bij Ajax is wel compleet pleiten
De organisatie bij Ajax is wel compleet pleiten
Flickr PSN ID= cheironnl
Ajax mag niet klagen met deze scheids zeg.
je mag wel koppen maar niet met je arm tegen de keeper aan duwensNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:26:
De keeper is beschermd, maar laat zich hier wel heel erg makkelijk weg zetten.sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:26:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
mwoah 1e helft niet gezien? Griek valt scheids fluitcarpebios schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:27:
Ajax mag niet klagen met deze scheids zeg.
Als je omhoog springt wel. Nu sprong de speler ríchting keeper en dat is hinderen.sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:26:
Elke Nederlandse ploeg trapt er steeds in..
Inderdaad niet gezien, dan neem ik m'n woorden terug.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:27:
[...]
mwoah 1e helft niet gezien? Griek valt scheids fluit
dat maakt niks uit in 5 meter gebiedGynnad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:27:
[...]
De keeper is beschermd, maar laat zich hier wel heel erg makkelijk weg zetten.
Ze laten zich weer opnaaien haha. Sjonge jonge.
Toch wel fijn dat Henderson met al zijn ervaring ervoor zorgt dat iedereen koel blijft en er wordt gewerkt aan een overwinning.
Ja echt niet te bevatten zo dom.Agent47 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:28:
Elke Nederlandse ploeg trapt er steeds in..
Er zakken weer behoorlijk wat Ajax spelers door de ondergrens nu.
En ik vraag me af wie er favoriet is bij strafschoppen?
Positieve noot, Sutalo. Hij is na het EK echt anders teruggekomen dan hij naar het elftal van Kroatië toe ging.
Rustiger, daadkrachtiger, betrouwbaarder.
Rustiger, daadkrachtiger, betrouwbaarder.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop toch wel echt dat het niet op penalty's aankomt. Niet bepaald veel spelers in het veld waarvan ik erop vertrouw dat ze wel even scoren dan
En ook nog voor zo'n klein salarisje heKist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:28:
Toch wel fijn dat Henderson met al zijn ervaring ervoor zorgt dat iedereen koel blijft en er wordt gewerkt aan een overwinning.
nee. te traagTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:30:
Kan Pasveer penalties stoppen?
Het lijkt op dit moment echt wel weer beetje op het Ajax van vorig jaar. Het zit even tegen en alle lijn is uit het spel verdwenen.nocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:30:
Er zakken weer behoorlijk wat Ajax spelers door de ondergrens nu.
Als het op penalties aankomt geef ik Ajax niet echt grote kans. Keeper panathinaikos is in topvorm en hun spelers lijken ook fitter.
Dat roep ik al weken. T’is bar en bar slecht minus de goals tegen.Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:31:
[...]
Het lijkt op dit moment echt wel weer beetje op het Ajax van vorig jaar. Het zit even tegen en alle lijn is uit het spel verdwenen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken