"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar wat gaan we eraan doen dan?Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:31:
[...]
Dat roep ik al weken. T’is bar en bar slecht minus de goals tegen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
tegen een Griekse tegenstander met mij als commentator en Olympiërs op de tribune.Superkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:32:
Wat probeerde Sierd nu te zeggen toen ie weer van de hak op de tak sprong?
Maak de volgende zin af: "ze stonden in een officiele wedstrijd nog nooit achter......"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hahahah ja precies dat. Ajax stond nog geen seconde achter in officiële wedstrijden dit seizoen.Superkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:32:
Maak de volgende zin af: "ze stonden in een officiele wedstrijd nog nooit achter......"
een straaljager?Superkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:32:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar de spelers werden toch zo fit onder Farioli?Trishul schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:31:
Als het op penalties aankomt geef ik Ajax niet echt grote kans. Keeper panathinaikos is in topvorm en hun spelers lijken ook fitter.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Niks, signaal afgeven aan de jeugd dat als je je zo ontwikkelen wil als Rensch, Taylor je beter op kunt bokken en die twee op staande voet ontslaan. De aankopen kun je niet zoveel mee vrees ik.
⏩ PVOutput☀️
Zijn ze ook wel alleen speelt Panathinaikos beter positiespel en hobbelen wij er achteraan.nocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:33:
[...]
Maar de spelers werden toch zo fit onder Farioli?
Fitter dat wel, maar zoals Farioli ook aangaf, ze zijn er nog niet. Achterstand door afgelopen seizoen(en) is grootnocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:33:
[...]
Maar de spelers werden toch zo fit onder Farioli?
[ Voor 9% gewijzigd door Trishul op 15-08-2024 22:36 ]
Die zin is toch af? Ajax heeft dit seizoen in een officiële wedstrijd nog niet achter gestaan.Superkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:32:
Ajax speelde best prima. De boel op een kwartier na gewoon onder controle. Wat slordig soms nog maar het enige wat er echt aan schort is scoren.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:33:
Ik mis het ‘positivisme’ van @Gonadan
Ajax is veel maar vooral dramatisch
Een goede spits of aanvallende middenvelder had er allang een gemaakt en dan was al deze onzin niet nodig geweest.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voltooid verleden tijd.bazzemans schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:35:
[...]
Die zin is toch af? Ajax heeft dit seizoen in een officiële wedstrijd nog niet achter gestaan.
in theorie (!) zouden Henderson, Ttaore, vdBomen, Brobbey en Bergwijn 5 rake pingels moeten opleverenTrishul schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:31:
Als het op penalties aankomt geef ik Ajax niet echt grote kans. Keeper panathinaikos is in topvorm en hun spelers lijken ook fitter.
Ja nu staan we achter en ga je mij niet meer positief krijgen hè!Gonadan schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:36:
[...]
Ajax speelde best prima. De boel op een kwartier na gewoon onder controle. Wat slordig soms nog maar het enige wat er echt aan schort is scoren.
Een goede spits of aanvallende middenvelder had er allang een gemaakt en dan was al deze onzin niet nodig geweest.
Traoré schiet dat knappe blondje op de tweede ring rij 26 tegen dr kop. Trust me.Wyke schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
in theorie (!) zouden Henderson, Ttaore, vdBomen, Brobbey en Bergwijn 5 rake pingels moeten opleveren
Ik had niet het idee dat Sierd het over dit seizoen had, maar bij Sierd weet je het natuurlijk nooitbazzemans schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:35:
[...]
Die zin is toch af? Ajax heeft dit seizoen in een officiële wedstrijd nog niet achter gestaan.
Het zijn ook dezelfde spelers.Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:31:
[...]
Het lijkt op dit moment echt wel weer beetje op het Ajax van vorig jaar. Het zit even tegen en alle lijn is uit het spel verdwenen.
Traore raakt geen pepernoot. Meestal is het geen goed idee om spelers die echt niet in de wedstrijd zitten een penalty te laten nemen.Wyke schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
in theorie (!) zouden Henderson, Ttaore, vdBomen, Brobbey en Bergwijn 5 rake pingels moeten opleveren
Dat AI snapt er ook niets van he!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Bedankt voor de heads up, ik ga bukken.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
Traoré schiet dat knappe blondje op de tweede ring rij 26 tegen dr kop. Trust me.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In theorie zijn theorie en praktijk gelijk maar in de praktijk valt het vaak tegen.Wyke schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
Terug naar de tekentaifel!
Wat had je dan verwacht met dezelfde spelers? Dat die Farioli er binnen een week of 5 een Real Madrid II van maakt?Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:31:
[...]
Het lijkt op dit moment echt wel weer beetje op het Ajax van vorig jaar. Het zit even tegen en alle lijn is uit het spel verdwenen.
Twente komt eraan!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Haha waarschijnlijk heeft niemand hier in de chat die Griekse keeper ooit in een penalty situatie gezien, en toch klinkt dit erg overtuigd. Atletisch vermogen is 1 ding, reactiesnelheid, inzicht en mentale scherpte zijn minstens even belangrijk, dus ik moet het allemaal nog maar zien.Dingdong schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:39:
Het komt hier op de keepers aan en dat gaat Ajax dik verliezen. De keeper van de Grieken is veel atletischer en heeft dus een grotere kans om ballen tegen te houden.
Berghuis en later ook Hato wisselen waren gewoon fouten. Berghuis is de enige speler met enige vorm van creativiteit bij Ajax. Dus als je die eruit haalt, weet je gewoon dat je een stuk minder wordt.nocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:41:
De Grieken zijn degenen die echt voetballen nu. Ajax is er flink op achteruit gegaan sinds de wissels.
Ajax-Gremio '95?Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:41:
Spel ligt weer eeuwig stil. Wat was de laatste keer strafschoppen van Ajax eigenlijk?
😅
Blind, hij doet het en Ajax wint de wereldcup 🥰
Kan me er nog minimaal eentje later herinneren, maar dat is geen fijne herinnering.
Flickr PSN ID= cheironnl
Of Gaeei heeft opgelet en ziet dat elke bal naar Traore balverlies oplevert.loewie1984 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:43:
Traore, kan zich beter Trage noemen, en dan gaat Gaaei die bal niet afgeven maar zelf schieten. Heeft ie dan geen overzicht dat Traore er beter voor staat..
Die is 86.Crysania schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:44:
Wat erger ik me aan pasveer. Wat loopt die steeds te treuzelen. We moeten nog scoren….
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
Gewoon accepteren als een man. We hebben er 0,0 invloed op. En verliezen doen we het toch welAntraXxX schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:45:
Succes allen met de pingels, gelijk wat grijze haren erbij zo vroeg in ‘t seizoen..
Theater is toch ook een Griekse uitvinding?toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:45:
Zie je Carpebios, de scheids trapt in al het theater van die Grieken
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10-10 18:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat is er niet en als spelers zijn die door de ondergrens zakken dan heb je net als vorig seizoen een hondsberoerde pot. De ene week kan het meevallen, dan lijkt het ineens wat, maar stabiel is het allesbehalve.
Het zal mij om het even zijn of ze doorgaan, kwa spel.. mwah niet echt Europa waardig op dit moment. Het is natuurlijk wel beter voor de transfermarkt als Ajax doorgaat.
RC Lens voor Conference LeagueHarry Nak schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:47:
Wat gebeurt er als je verliest? Uitgeschakeld of Conference League?
Tegen RC Lens voor de CL, dus 90% exit Europa.Harry Nak schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:47:
Wat gebeurt er als je verliest? Uitgeschakeld of Conference League?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Met teams als United, Spurs, Roma, Porto en Lyon, en de nieuwe opzet met meer wedstrijden en 1 ranglijst ben ik inderdaad heel benieuwd. Misschien zou Conference League beter zijn voor de coëfficientenpunten. Maar ook daar zou de komende kwalificatieronde niet makkelijk zijn...nocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:45:
Heeft Ajax eigenlijk wat te zoeken in de Europa League?
100,1%AntraXxX schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:48:
[...]
Tegen RC Lens voor de CL, dus 90% exit Europa.
Dan wordt het een kort seizoen europa.
Kan je je mooi focussen op de competitie en de bekerAntraXxX schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:48:
[...]
Tegen RC Lens voor de CL, dus 90% exit Europa.
Conference league is 6 wedstrijden minimaal en minder waardevolle coefficientiepunten.Henkie_NtA schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:49:
[...]
Dan wordt het een kort seizoen europa.
EL en CL hebben na de winterstop nog eens 2 wedstrijden voordat de knockout begint.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik streef alleen realistische doelen na.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
Ja nu staan we achter en ga je mij niet meer positief krijgen hè!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze moeten eerst kwalificeren tegen RC Lens een veel betere ploeg dan Panathinaikos.Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:50:
[...]
Conference league is 6 wedstrijden minimaal en minder waardevolle coefficientiepunten.
EL en CL hebben na de winterstop nog eens 2 wedstrijden voordat de knockout begint.
Zeker, meerdere zelfs.Outerspace schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:42:
Heeft Traore al een fatsoenlijke bal gespeeld? Man man, armoe troef.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt het woordje ‘fatsoenlijk’ gemist
Yuri Baasnocalimero schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:51:
Brobbey heeft ook niks gebracht, Bergwijn ook niet gezien. Wie zitten er wel lekker in voor de strafschoppen?
Whaha, we matchen vandaag niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2024 22:53 ]
Als ze winnen is het echt omdat die Grieken er werkelijk niks van kunnen.JoteW schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:52:
Meine liebe wat een knaken penalty
Flickr PSN ID= cheironnl
Weet ik, maar stel je gaat Lens voorbij, dan heb je een korter seizoen dan EL. Als de competitiefase niet wordt overleefd.Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:51:
[...]
Ze moeten eerst kwalificeren tegen RC Lens een veel betere ploeg dan Panathinaikos.
⏩ PVOutput☀️
Pasveer komt niet in de buurt van de hoek voordat die bal er isTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:53:
Altijd staan blijven bij pingels! Alle mieten schieten door het midden.
Ik zie nu pas wat de stand is
Prima penalty juist toch? Speler wacht tot Pasveer een hoek kiest en schiet dan de andere kant op.cheiron schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:55:
Dat was een slechte penalty zeg. Mazzel dat Pasveer al een hoek had gekozen
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken