Wat een jankerds die Grieken. Liggen hij het minste geringste op de grond zich aan te stellen. Wat een kleuters
Misschien Hato en Baas maar tijdelijk even omdraaien, er ligt nu steeds een gapend gat in het midden doordat Baas duidelijk nog niet in de wedstrijd zit en bijna alles inlevert.
Met Fitz Jim die aanvallend bar weinig brengt en verdedigend nooit bij zn man staat waar door Panathinaikos steeds makkelijk kan spelen wil dat wel lukken ja. Naast notoire dekkingloper TaylorTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:29:
Het lijkt wel of de Grieken met 3 man meer spelen.
Dat gat in het midden komt door Fitz Jim die veel te ver terug staat.Pompi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:33:
Misschien Hato en Baas maar tijdelijk even omdraaien, er ligt nu steeds een gapend gat in het midden doordat Baas duidelijk nog niet in de wedstrijd zit en bijna alles inlevert.
Heel, maar dan ook, heel haard hopen dat er een club is die wordt geleid door een blinde. Die denken een spits van Ajax moet wel goed zijn.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:50:
Ketsmoe word ik van Akpom.
Voor Forbs geldt helaas hetzelfde. Snelle kleine stappen laten het wat lijken maar zodra er een bal bij komt is het prins carnaval.
Forbs en Akpom zijn aan de bal allebei echt verschrikkelijk.
een keer zn zaakwaarnemer een rondje PL clubs (rechter rijtje) en top Championship laten bellen en hij is weg.Kist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:52:
[...]
Heel, maar dan ook, heel haard hopen dat er een club is die wordt geleid door een blinde. Die denken een spits van Ajax moet wel goed zijn.
waar zou ie em heen moeten spelen dan? echt alles en iedereen staat stil of loopt de dekking in.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:54:
Voor Forbs geldt helaas hetzelfde. Snelle kleine stappen laten het wat lijken maar zodra er een bal bij komt is het prins carnaval.
Pasveer staat altijd vrij en is aan de bal betertoolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:58:
[...]
waar zou ie em heen moeten spelen dan? echt alles en iedereen staat stil of loopt de dekking in.
Het zit Akpom ook niet mee. 
Veel kansen nodig, maar ze zijn er wel.
Goede keeper.
Veel kansen nodig, maar ze zijn er wel.
Goede keeper.
Akpom heeft echt nog wel specifieke kwaliteiten, die zou je toch nog wel ergens moeten kunnen slijten.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:56:
[...]
een keer zn zaakwaarnemer een rondje PL clubs (rechter rijtje) en top Championship laten bellen en hij is weg.
maar zo traag als dikke stront door een vergietTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
Pasveer staat altijd vrij en is aan de bal beter
Maar het is een rare schijnbeweging en tikkie terug. Hoeveel acties naar voren maakt die man? Verrekte weinigtoolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:58:
[...]
waar zou ie em heen moeten spelen dan? echt alles en iedereen staat stil of loopt de dekking in.
Nee, dan heb ik liever Godts (of Bergeijn). Die maken / bereiden nogal wat kansen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Beetje jammer dat die keeper z'n beste wedstrijd van het seizoen op de mat legt.
Ajax is prima bezig vind ik, ga zo door.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
het valt me nog niet tegen van Ajax, zeker tegen het einde van de 1e helft.
beeldkwaliteit iets beter dan vorige wedstrijd (kleurechtheid lijkt beter in orde maar nog steeds lijkt het alsof ik naar 720p aan het kijken ben, is er een legale manier om als niet-Ziggo klant zonder extrta kostenin een normale beeldkwaliteit te kunnen kijken ? vroeger gooide ze bij wedstrijden van Ajax Ziggo-sport nog wel eens gratis open bij KPN, jammer dat ze dat nu niet doen...
beeldkwaliteit iets beter dan vorige wedstrijd (kleurechtheid lijkt beter in orde maar nog steeds lijkt het alsof ik naar 720p aan het kijken ben, is er een legale manier om als niet-Ziggo klant zonder extrta kostenin een normale beeldkwaliteit te kunnen kijken ? vroeger gooide ze bij wedstrijden van Ajax Ziggo-sport nog wel eens gratis open bij KPN, jammer dat ze dat nu niet doen...
Eens. Zo lang we de druk erop houden voorzie ik een positief einde. Nu hopen dat ik 't niet jinxQuad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:03:
Beetje jammer dat die keeper z'n beste wedstrijd van het seizoen op de mat legt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
gewoon beter inschieten, ze geven de keeper de kans om te reddenQuad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:03:
Nee joh die ballen pak jij ook. Niks in de hoek alles recht op hem af.Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:03:
Vermoed dat vorige week grotendeels door de uitzender in Griekenland komt, je ziet het wel vaker dat om een of andere reden de beeldkwaliteit daar in de Balkan vaak wat minder is.J-roenn schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:04:
Als je nu via Ziggo GO kijkt, zou je ook de youtube livestream kunnen proberen om te zien of dat beter is.
hij ging er 3 keer langs aan het begin en waar kon ie de bal kwijt? nergens.Outerspace schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:03:
[...]
Maar het is een rare schijnbeweging en tikkie terug. Hoeveel acties naar voren maakt die man? Verrekte weinig
Nee, dan heb ik liever Godts (of Bergeijn). Die maken / bereiden nogal wat kansen.
Je kunt gratis ziggo go kijken. Die beta app van ze (LG) ligt eruit dus ik heb mijn Nvidia Shield afgestoft en die kwaliteit is een factor 10 beter.J-roenn schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:04:
het valt me nog niet tegen van Ajax, zeker tegen het einde van de 1e helft.
:strip_exif()/f/image/B6IT9saSM5n0uMoh5z3uVsiX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 15-08-2024 21:18 ]
Misschien wel beste helft in het afgelopen jaar.Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:03:
Mijn post was niet zo heel duidelijk, ik kijk nu via de gratis Ziggo Go maar daarvan valt de beeldkwaliteit me tegen t.o.v. wedstrijden die gewoon via TV worden uitgezonden.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:18:
[...]
Je kunt gratis ziggo go kijken. Die beta app van ze (LG) ligt eruit dus ik heb mijn Nvidia Shield afgestoft en die kwaliteit is een factor 10 beter.
[Afbeelding]
2e helft via Youtube kijken of dat beter gaat
Jammer dat Forbs geen goeie afmaker naast zich heeft
Die kwaliteit is mega slecht. Vraag me niet waarom thoughJ-roenn schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:21:
[...]
Mijn post was niet zo heel duidelijk, ik kijk nu via de gratis Ziggo Go maar daarvan valt de beeldkwaliteit me tegen t.o.v. wedstrijden die gewoon via TV worden uitgezonden.
2e helft via Youtube kijken of dat beter gaat
Alles? Mwoah, viel wel mee. Sommige ballen had ie gewoon met een uitstekende reflex.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:15:
[...]
Nee joh die ballen pak jij ook. Niks in de hoek alles recht op hem af.
Dan nog, blij toe dat er tenminste kansen zijn, en achterin lijkt het tot nu toe goed te staan tegen dit Panathinaikos.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha ja wtf! Waar kijk ik soms naar?toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:28:
Fitz Jim opbokken. Blind paard
Akpom ook gauw ff wisselen.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:28:
Fitz Jim opbokken. Blind paard
Pasveer mag de wedstrijd afmaken.
Dat druk zetten lukt ook voor geen halve meter als het middenveld niet meedoet.
en weer zo slecht afgemaakt....
en weer zo slecht afgemaakt....
Hoevaak worden balletjes wel niet door eigen spelers ‘verlengd’ waardoor ze goed vallen voor de tegenstander. Die grote kans net ook weer. Verlengd door Baas en hup daar is hij, de grote kans.
“Weer die keeper”, weer op de keeper geschoten.
“Weer die keeper”, weer op de keeper geschoten.
Hato komt even rustig terugwandelen terwijl over zijn kant aangevallen wordt door Panathinaikos
Errr ik dacht dat we corners gewoon voor gingen gooien ipv kort.
⏩ PVOutput☀️
Ik mis het ‘positivisme’ van @Gonadan
Ajax is veel maar vooral dramatisch
Traoré en Godts, mooi knalluh.
⏩ PVOutput☀️
Onterechte hoekschop, ik voel de 0-1 aankomen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zet nou gewoon eens Berghuis op 10. Deed ie even voor rust en meteen meerdere kansen
Lekker bezig Remko. 👍
⏩ PVOutput☀️
Beide keepers hebben iig genoeg te doen vanavond.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Farioli speelt zonder 10 hetoolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:37:
Zet nou gewoon eens Berghuis op 10. Deed ie even voor rust en meteen meerdere kansen
Ik heb al medelijden met die wankelgrieken zodra Brobbey in het veld staat. Die gaan echt helemaal kapot, als ze hier al van vallen.
Mijn eerste vraag toen dit shot net op tv voorbij kwam was "wie is dit menneke?". Ik heb echt helemaal niks gevolgd de afgelopen tijd

Nu zie ik ook weer spelers lopen van wie ik geen benul heb wie het zijn...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heerlijke echte voetballer die Godts.
⏩ PVOutput☀️
Haha hij was iig zelf heel tevreden met zn grapje.sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:40:
Haha Sierd. Held
Die net schoot was Godts. Ook nieuwSuperkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:39:
[...]
Mijn eerste vraag toen dit shot net op tv voorbij kwam was "wie is dit menneke?". Ik heb echt helemaal niks gevolgd de afgelopen tijd![]()
Die rasta is Fitz-Jim
Je moet er niet aan denken dat ze tegen Lens in de UCL play-offs komen te staan, zo'n club schat ik op dit moment echt nog in als een brug te ver. Dan hebben ze "geluk" dat in de EL play-offs ze tegen dat team uit Polen zouden moeten.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:33:
Ik mis het ‘positivisme’ van @Gonadan
Het is dat de namen achterop staanTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:40:
[...]
Die net schoot was Godts. Ook nieuw
Die rasta is Fitz-Jim
Die trainer slaat die speler op zijn bips.
Ik heb dat dus laatst bij een collega gedaan en moest toen bij HR komen.
Plottwist, de collega was de HR stagiaire?sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:43:
Die trainer slaat die speler op zijn bips.
Tja we (ik) roepen dan ook al langer wat voor nepsupporter je bentSuperkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:39:
[...]
Mijn eerste vraag toen dit shot net op tv voorbij kwam was "wie is dit menneke?". Ik heb echt helemaal niks gevolgd de afgelopen tijd![]()
Nee net dan, met de wissels verzwakt Ajax niet. 4 man eruit, 4 man erin!Trishul schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:46:
Zegt el Sierd gewoon 'Berghuis, met snor'

Die tegenstander is echt wel heel erg slecht zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als Ajax sneller van spelers wisselt dan ik van onderbroek kun je het mij, zeker gezien mijn respectabele leeftijd van 40+, niet kwalijk nemen.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:45:
[...]
Tja we (ik) roepen dan ook al langer wat voor nepsupporter je bent
Forbs is na vanavond wel klaar toch?
Klopt. Tegenwoordig krijg je maar twee keer per week hulp bij verschonenSuperkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:51:
[...]
Als Ajax sneller van spelers wisselt dan ik van onderbroek kun je het mij, zeker gezien mijn respectabele leeftijd van 40+, niet kwalijk nemen.
Hij geeft ze wel makkelijk zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laatste 8 minuten heeft ie niks verkeerd gedaan.
Dat moet zo blijven!sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:53:
[...]
Kom op Ajax, er komt 0 gevaar van deze ploeg. Leg er eens een paar in, dan kunnen ze door.
Je spreekt met Ajax 2024, niet 2021carpebios schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:53:
Kom op Ajax, er komt 0 gevaar van deze ploeg. Leg er eens een paar in, dan kunnen ze door.
Aanwezig blijven en toch een paar duizend verdienen. Wil ik ook wel.sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:53:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Waarom is die 9 in de tijd zo groot?
Het is echt een knappe prestatie hoe Taylor steeds de verkeerde kant op loopt, ruimtes dichtloopt, stopt als ie door moet lopen etc.
Wat een aanstellers joh, ja hij kreeg een zetje. Maar zo ver vlieg je niet na een beukje
En dat al 3 jaar :’(toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:55:
Het is echt een knappe prestatie hoe Taylor steeds de verkeerde kant op loopt, ruimtes dichtloopt, stopt als ie door moet lopen etc.
Wisselen? Die jongens liepen er vorig jaar of twee jaar geleden ook alSuperkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:51:
[...]
Als Ajax sneller van spelers wisselt dan ik van onderbroek kun je het mij, zeker gezien mijn respectabele leeftijd van 40+, niet kwalijk nemen.
Grappig, Vilhena wordt eventjes vrolijk uitgefloten.
⏩ PVOutput☀️
Brancard, eraf en door.
Ik had 'm niet eens meer herkendQuad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:56:
Ik zat al te wachten waar de rellen waren maar het was Tonny.Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:56:
“ Vilhena kakkerlak “
En nu “ kut kakkerlakken”
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En dan verbaast kijken naar de aangever dat die het verkeerd aanspeelt zeker.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:55:
⏩ PVOutput☀️
ik vind dat persoonlijk niet het niveau uitstralen van WZAWZDB...Quad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:56:
Ik vind het nog al flauwQuad schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:56:
Maar goed, zo te merken hebben sommige Ajacieden een goed geheugen
Hij loopt weer! Als een kievit, wat is dit jongens?
Ik dacht eerst dat het Donny Roelvink was
Het is maar waar je druk mee kan zijn hè. We hebben zelfs een oud-Feyenoorder in de selectie.Agent47 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:57:
“ Vilhena kakkerlak “
⏩ PVOutput☀️
Een heel handig pijnstiller spraytje wat ze hebben bij de voetbal.carpebios schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:58:
Hij loopt weer! Als een kievit, wat is dit jongens?
Ik heb een tenniselleboog, ik ga ook eens naar de clubarts, die geneest nog een gebroken nek met wat water.
Rensch…….. ook al 272929 jaar “talent”.
Tering zo kort hoor ik u denken? Ja zo KORT!
[ Voor 73% gewijzigd door Typhone op 15-08-2024 21:59 ]
Goed plan achterin door het centrum gaan dribbelen.... dat kun je niet.
Circus Rensch it isTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:59:
Rensch…….. ook al 272929 jaar “talent”.
Vond Traore bij zn eerste invalbeurt een goede indruk maken, maar daarna heb ik hem niet zo heel veel meer goed zien doen.
Oud en smerig stadion, dan krijg je dat.
Is het ook, publiek kan zich beter druk maken om hun eigen 11 op het veld.Outerspace schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:58:
[...]
Ik vind het nog al flauw
Maar goed, zo te merken hebben sommige Ajacieden een goed geheugen
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken