Dat is onmogelijk als je elke keer terug valt op hetzelfde moment uit het begin van de competitie, Willem.Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:23:
Het is pure willekeur, elke week weer.
Het voorbeeld van gisteren komt toch overeen?Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:51:
[...]
Dat is onmogelijk als je elke keer terug valt op hetzelfde moment uit het begin van de competitie, Willem.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat is omdat de KNVB graag Ajax kampioen wil laten worden dat is toch duidelijk? /sAgent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:23:
Kan iemand mij uitleggen waarom het schot van GAE tegen de handen van Klaassen GEEN penalty was en die van gisteren wel?
GAE had ook gewoon een penalty moeten krijgen, ik denk dat weinig mensen dat gaan tegenspreken., Het feit is alleen dat deze niet gegeven werd. Dat ligt 100% aan de willekeur van het scheidsrechterskorps, dat zie je helaas elk weekend, ook bij/voor/tegen een Feyenoord/PSV/Ajax/Twente, etc. etc. etc. Alleen begint men echt steeds meer op een 'grumpy old man' als Van Hanegem te lijken door steeds terug te vallen op dat ene moment. Mijn god zeg, get over it. Je gaat anderen bijna verplichten om lijsten bij te houden met arbitrale missers bij andere wedstrijden zodat er kinderachtig kan worden teruggewezen.Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:23:
Kan iemand mij uitleggen waarom het schot van GAE tegen de handen van Klaassen GEEN penalty was en die van gisteren wel? Als je hem gisteren geeft, dan had die van GAE helemaal een penalty moeten zijn toch? Beide schoten werden van richting veranderd. Ik vond het gisteren wel een penalty overigens, maar vraag me het dan af. Het is pure willekeur, elke week weer.
Aan de andere kant is het ook zuur dat dat ene moment er voor gezorgt heeft dat PSV zijn voorsprong totaal heeft weggegven en dat Feyenoord op een whopping 19 punten achterstand staat. En dat allemaal door dat ene moment, echt te bizar eigenlijk. Alleen daardoor zou ik het ook regelmatig aangrijpen om een punt te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Han op 10-03-2025 09:27 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik stop met mijn abo op het algemeen dagblad. De columns worden 1 op 1 in dit topic gemetenAgent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:23:
Kan iemand mij uitleggen waarom het schot van GAE tegen de handen van Klaassen GEEN penalty was en die van gisteren wel? Als je hem gisteren geeft, dan had die van GAE helemaal een penalty moeten zijn toch? Beide schoten werden van richting veranderd. Ik vond het gisteren wel een penalty overigens, maar vraag me het dan af. Het is pure willekeur, elke week weer.
Grappig dat ik me die situatie met Klaassen niet eens kan herinneren.
Maar als scheidsrechters inconsequent fluiten is het voor iedereen vervelend, want niemand weet meer waar rekening mee te houden, en iedereen krijgt dan ook wel eens onterecht ongelijk.
Het is inderdaad wel iets wat elk seizoen terug komt. Er komen steeds nieuwe regels bij, maar er wordt amper aan gehouden. Denk bijvoorbeeld aan het weg trappen / weg tikken van de bal. De ene scheidsrechter laat het lopen, de ander trekt meteen geel.Megupe schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:27:
[...]
Ik stop met mijn abo op het algemeen dagblad. De columns worden 1 op 1 in dit topic gemeten![]()
Grappig dat ik me die situatie met Klaassen niet eens kan herinneren.
Maar als scheidsrechters inconsequent fluiten is het voor iedereen vervelend, want niemand weet meer waar rekening mee te houden, en iedereen krijgt dan ook wel eens onterecht ongelijk.
* Je moet die bal natuurlijk ook niet zomaar wegschoppen
Vind het altijd knap dat de Feyenoord fans bepaalde momenten van Ajax nog steeds op hun netvlies hebben staan, soms lijken ze wel meer fan van Ajax te zijn.Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:23:
Ik moest even zoeken want kon mij dit niet meer herinneren, maar het betreft blijkbaar niet de laatste wedstrijd maar de uitwedstrijd van afgelopen september.
Ik vind hem bij Zwolle wel iets duidelijker, ondanks dat het ongelukkig is, is zijn arm wel echt uitgestoken. (vage foto van een vaag filmpje van ESPN)
:strip_exif()/f/image/HGcba2mObjozFCqONbLHD0O1.png?f=user_large)
Rond 15 seconden YouTube: Discussie over PENALTY Ajax: wel of geen HANDS ⁉️ | Dit Was Het Weekend
Terwijl bij Klaassen, is het misschien nog wel ongelukkiger maar daar zie je duidelijk dat hij zijn armen intrekt, al redelijk dicht bij zijn lichaam/gezicht zijn.
:strip_exif()/f/image/ZuF0qJXBQu09FtbiedPAAQvB.png?f=user_large)
Rond minuut 7:50 YouTube: 👏 HOOFDROL DAVY KLAASSEN, curieus PENALTYMOMENT? 🧐 | Samenvatting Go...
Waar het bij Zwolle 100% een penalty is, is het bij Klaassen misschien meer een 50/50 geval. Denk als ze hem geven dat je er niet veel van kunt zeggen, maar ergens valt er ook wel wat voor te zeggen dat ze hem niet geven.
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 10-03-2025 09:44 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Situatie gisteren: vanaf 3:45Gynnad schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:42:
[...]
Vind het altijd knap dat de Feyenoord fans bepaalde momenten van Ajax nog steeds op hun netvlies hebben staan, soms lijken ze wel meer fan van Ajax te zijn.![]()
Ik moest even zoeken want kon mij dit niet meer herinneren, maar het betreft blijkbaar niet de laatste wedstrijd maar de uitwedstrijd van afgelopen september.
Ik vind hem bij Zwolle wel iets duidelijker, ondanks dat het ongelukkig is, is zijn arm wel echt uitgestoken. (vage foto van een vaag filmpje van ESPN)
[Afbeelding]
Terwijl bij Klaassen, is het misschien nog wel ongelukkiger maar daar zie je duidelijk dat hij zijn armen intrekt, al redelijk dicht bij zijn lichaam/gezicht zijn.
[Afbeelding]
Waar het bij Zwolle 100% een penalty is, is het bij Klaassen misschien meer een 50/50 geval. Denk als ze hem geven dat je er niet veel van kunt zeggen, maar ergens valt er ook wel wat voor te zeggen dat ze hem niet geven.
YouTube: In the pocket! ✔️ | Highlights PEC Zwolle - Ajax | Eredivisie
Hij krijgt hem op de arm, hij trekt zn arm in, bal veranderd van richting --> Mijn opzien, terechte penalty ( ook gegeven)
Situatie september GAE- Ajax: vanaf 7:39
YouTube: 👏 HOOFDROL DAVY KLAASSEN, curieus PENALTYMOMENT? 🧐 | Samenvatting Go...
Deze is alleen van wat dichterbij geschoten, bal zou duidelijk de rechterhoek in gaan, maar gaat helemaal naar links.
Wat je vergeet is dat als Klaassen geen handen zou hebben, dat die bal nogsteeds naar links zou gaan omdat de bal op z'n lichaam zou komenAgent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:46:
[...]
Situatie gisteren: vanaf 3:45
YouTube: In the pocket! ✔️ | Highlights PEC Zwolle - Ajax | Eredivisie
Hij krijgt hem op de arm, hij trekt zn arm in, bal veranderd van richting --> Mijn opzien, terechte penalty ( ook gegeven)
Situatie september GAE- Ajax: vanaf 7:39
YouTube: 👏 HOOFDROL DAVY KLAASSEN, curieus PENALTYMOMENT? 🧐 | Samenvatting Go...
Deze is alleen van wat dichterbij geschoten, bal zou duidelijk de rechterhoek in gaan, maar gaat helemaal naar links.
Ik erger mij al aan situaties zelfs tijdens wedstrijden waar Ajax of een van diens concurrenten niet in speelt.Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:35:
[...]
Het is inderdaad wel iets wat elk seizoen terug komt. Er komen steeds nieuwe regels bij, maar er wordt amper aan gehouden. Denk bijvoorbeeld aan het weg trappen / weg tikken van de bal. De ene scheidsrechter laat het lopen, de ander trekt meteen geel.
* Je moet die bal natuurlijk ook niet zomaar wegschoppen
Het gebeurt gelukkig ook andersom, maar je bericht lokt natuurlijk weer reacties uit, dus dit bekt lekkerder.Gynnad schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:42:
[...]
Vind het altijd knap dat de Feyenoord fans bepaalde momenten van Ajax nog steeds op hun netvlies hebben staan, soms lijken ze wel meer fan van Ajax te zijn.
Het is al vaker gezegd, elke club heeft gedurende het seizoen beslissingen van de scheidsrechter mee of tegen. Maar als iemand voor zijn eigen club spreekt, dan is het altijd “cherry picking” en worden alleen bepaalde situaties belicht. Overigens mogen de topclubs niet klagen, ik kan me zo voorstellen dat een scheidsrechter beïnvloed wordt door een vol stadion + de grote belangen die spelen.
Je kan veel zeggen over Nijhuis maar een thuisfluiter is het vaak niet voor grote clubs. Als je het over arbitraire beslissingen hebt dan grossiert Nijhuis daarin. Laat soms grove overtredingen onbestraft in het kader van mannelijk voetbal.Mr.Jappe schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:16:
[...]
Overigens mogen de topclubs niet klagen, ik kan me zo voorstellen dat een scheidsrechter beïnvloed wordt door een vol stadion + de grote belangen die spelen.
Klaassen mag die bal als keeper toch gewoon vangen...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vind dat Nijhuis het in het begin goed deed. Maar nadat hij bij VI kwam te zitten maakt hij er nu echt zijn eigen show van en laat hij juist teveel doorgaan.PolarBear schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:23:
[...]
Je kan veel zeggen over Nijhuis maar een thuisfluiter is het vaak niet voor grote clubs. Als je het over arbitraire beslissingen hebt dan grossiert Nijhuis daarin. Laat soms grove overtredingen onbestraft in het kader van mannelijk voetbal.
Hij is veel te veel in zichzelf gaan geloven. Zo genaamd mannelijk voetbal en door laten gaan zorgt te vaak voor schoppartijen die onbestraft gaan.Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:53:
[...]
Ik vind dat Nijhuis het in het begin goed deed. Maar nadat hij bij VI kwam te zitten maakt hij er nu echt zijn eigen show van en laat hij juist teveel doorgaan.
Heuj! Paixao ook geblesseerd. Nummer 16
Osman geschorst. Wie gaat er in godsnaam een kans creeeren met deze selectie?
De trainerswissel heeft nog niet het beoogde effect op het aantal blessures in ieder geval.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat gaat ook niet één-twee-drie. Misschien zijn ze in de voorbereiding wel helemaal naar de kloten geholpen.ph4ge schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:15:
[...]
Osman geschorst. Wie gaat er in godsnaam een kans creeeren met deze selectie?
De trainerswissel heeft nog niet het beoogde effect op het aantal blessures in ieder geval.
Ik neem het de KNVB kwalijker dat ze hem nooit op het matje hebben geroepen, want hij fluit duidelijk anders dan de andere scheidsrechters en zoals je terecht zegt met zijn eigen regels. Dan kunnen ze wel de uitspraak van de Groningse keeper over Higler onderzoeken onder het mom van kwetsen van de autoriteit, maar daar doen ze zelf dan ook erg aan mee als ze een scheidsrechter totaal zijn eigen gang laten gaan.Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:53:
[...]
Ik vind dat Nijhuis het in het begin goed deed. Maar nadat hij bij VI kwam te zitten maakt hij er nu echt zijn eigen show van en laat hij juist teveel doorgaan.
Kunnen we het ook over de actie van de verdediger zelf en niet zo zeer de beslissing hebben? Want is toch van de zotte dat een CV uit het baan van het schot op doel springt, als hij was blijven staan had hij hem op zijn borst gekregen. Enigste taak van een CV is doelkansen en doelpunten voorkomen, met het wegspringen doe je compleet het tegenovergestelde en gok je dat je keeper hem heeft.
Zul je zien dat we na morgen weer geblesseerden hebben richting zondag.D-e-n schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:23:
[...]
Als hij daarna tegen Twente maar weer meedoet. Wat mij betreft maken we er een reglementaire 3-0 van of stellen we De Wolf en van Persie op om spelers te sparen. De CL was leuk maar de wedstrijd van dinsdag doet er echt geen moer meer toe.
Dit moet wat mij betreft. Anders speelt Ajax zonder vaste nummer 9.Han schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:25:
[...]
wellicht tijd om Rijkhof bij het eerste te halen
Je kan wel eens met een valse spits spelen, maar Traoré is dat echt niet. Mag van mij zelfs banken.
Wellicht heeft Edvardsen wel ervaring op die plek bedenk ik me?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alle spelers die we zondag nodig hebben blijven wat mij betreft in bed, helemaal alleen zodat we echt zeker zijn dat ze niks verrekkenAgent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:41:
[...]
Zul je zien dat we na morgen weer geblesseerden hebben richting zondag.
Fuck.
Paxaio geblesseerd afgehaakt voor morgen. Daar gaat het laatste restje hoop

Denk dat ze eerder Konadu een kans gaan geven. Die lijkt op het moment iets verder te zijn, Rijkhoff mag voorlopig zijn minuten maken bij Jong.Quad schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:46:
[...]
Dit moet wat mij betreft. Anders speelt Ajax zonder vaste nummer 9.
Je kan wel eens met een valse spits spelen, maar Traoré is dat echt niet. Mag van mij zelfs banken.
Wellicht heeft Edvardsen wel ervaring op die plek bedenk ik me?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is geen pech meer, maar amateuristisch handelen. Bizar, bij zo een grote club.DutchOwnage schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:57:
Fuck.
Het gaat hier elke week over de scheidsrechter, maar zeker Feyenoord moet eerst maar eens intern onderzoek doen naar waar dit vandaan komt.
Omdat Nijhuis er echt niet onderuit kon, je zag overduidelijk met hoeveel tegenzin hij die penalty gisteren gaf 🤣Agent47 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:23:
Dat heeft van Persie al gedaan en de oorzaak is gevonden volgens hem? Was vorige week een bericht iircMr.Jappe schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:13:
[...]
Dit is geen pech meer, maar amateuristisch handelen. Bizar, bij zo een grote club.
Het gaat hier elke week over de scheidsrechter, maar zeker Feyenoord moet eerst maar eens intern onderzoek doen naar waar dit vandaan komt.
Er zijn maar heel weinig spelers die a la Bogarde niet wegdraaien voor een bal. Heb tenminste nog steeds in herinnering (terecht of niet, tis lang geleden) dat het me een paar keer opviel dat hij niet wegdraaide als er geschoten werd en hij in de baan van het schot stond.Pompi schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:33:
Kunnen we het ook over de actie van de verdediger zelf en niet zo zeer de beslissing hebben? Want is toch van de zotte dat een CV uit het baan van het schot op doel springt, als hij was blijven staan had hij hem op zijn borst gekregen. Enigste taak van een CV is doelkansen en doelpunten voorkomen, met het wegspringen doe je compleet het tegenovergestelde en gok je dat je keeper hem heeft.
Mooi nieuws, wat meer ervaring op doel is niet verkeerd.
[Twitter: https://x.com/AFCAjax/status/1899145675570544656?t=dSsIyIB81a5z4X8zXQG3Pw&s=19]
Edit: kennelijk kun je geen tweets meer embedden?
[Twitter: https://x.com/AFCAjax/status/1899145675570544656?t=dSsIyIB81a5z4X8zXQG3Pw&s=19]
[ Voor 33% gewijzigd door Gynnad op 10-03-2025 18:14 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Een linkje naar de officiële Ajax site is net wat fijner dan een linkje naar Xitter.Gynnad schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:12:
Mooi nieuws, wat meer ervaring op doel is niet verkeerd.
[Embed]
https://www.ajax.nl/artik...in-de-uefa-europa-league/
Matheus speelgerechtigd in de EL. Gorter maakte geen zekere indruk in de minuten die hij maakte. Jammer voor die jongen, maar goed nieuws voor Ajax.
offtopic:
Offtopic maar... mooi daar mis je niks aan. Ik probeerde te zoeken naar die tweet, ga naar het account van Ajax, eerste post, een foto van Erik ten Hag, tweede post, een tweet uit 2019. Ja doei jongens
Offtopic maar... mooi daar mis je niks aan. Ik probeerde te zoeken naar die tweet, ga naar het account van Ajax, eerste post, een foto van Erik ten Hag, tweede post, een tweet uit 2019. Ja doei jongens

Ze hebben ook wedstrijden gespeeld met goed voetbal, dus het zit er wel in alleen het lijkt wel of ze het niet op kunnen brengen tegen de kleintjes. Ongemotiveerd ofzo. Normaal grijp je een mindere ploeg gelijk bij de strot vanaf de eerste minuut en laat je merken dat er vandaag niets te halen valt, maar dat zie ik gewoon niet.Gonadan schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:36:
Ja normaal wel, maar alweer vergeten hoe we er aan het eind van het vorige seizoen bij stonden? Ik denk dat je bij mag zijn dat er gewoon weer drie punten gehaald zijn. Ajax is gewoon nog niet terug waar je het in de betere jaren verwacht, dat gaat ook nog wel even duren.
De wedstrijd van afgelopen donderdag niet gezien, maar zag filmpjes voorbijkomen op FB van behoorlijk wat ongeregeldheden op de tribunes of was daar niets van te merken op TV? Wedstrijd niet stilgelegd ofzo?
Vriendin van mij die in het stadion zat vertelde dat dit op/na het einde van de wedstrijd was.chim0 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 03:48:
[...]
Ze hebben ook wedstrijden gespeeld met goed voetbal, dus het zit er wel in alleen het lijkt wel of ze het niet op kunnen brengen tegen de kleintjes. Ongemotiveerd ofzo. Normaal grijp je een mindere ploeg gelijk bij de strot vanaf de eerste minuut en laat je merken dat er vandaag niets te halen valt, maar dat zie ik gewoon niet.
De wedstrijd van afgelopen donderdag niet gezien, maar zag filmpjes voorbijkomen op FB van behoorlijk wat ongeregeldheden op de tribunes of was daar niets van te merken op TV? Wedstrijd niet stilgelegd ofzo?
Was na de wedstrijd, supporters van Frankfurt in een thuisvak die het een goed idee vonden om een fakkel af te steken na de wedstrijd. En dat rijkelijk dicht bij de F-side...
En @chim0 , dat 'bij de strot pakken' van de kleinere tegenstanders is echt al jaren en jaren geleden, dat gebeurde ook onder ten Hag haast nooit.
En @chim0 , dat 'bij de strot pakken' van de kleinere tegenstanders is echt al jaren en jaren geleden, dat gebeurde ook onder ten Hag haast nooit.
Zo zo, in retrospect wat een gekef weer over die scheidsrechter die een penalty geeft. Toch duidelijk te zien hoe de bal op goal gaat als die hand er NIET tegenaan komt? Dus gewoon terecht. Probleem zit hem niet bij Ajax of bij de scheidsrechter maar bij de regels van de KNVB of welke instantie dit dan ook weer verzonnen heeft. Hoorde gisteren dat de KNVB zelfs andere regels hanteert als die Europees gebruikelijk zijn maar heb me daar verder niet in verdiept.
Komende wedstrijd tegen AZ gaat een hele belangrijke worden voor Ajax. Hopelijk gaan ze daar goed uitkomen dan heb ik voor het eerst hoop op een goede afloop met CL voetbal in de vorm van plek 1 in plaats van plek 2. Als PSV nou gewoon eens zijn ding was blijven doen en kampioen was geworden dan was de teleurstelling niet zo groot geweest als Ajax het nu toch niet mocht worden.
Zoals gezegd, ze zijn in Eindhoven goed om Ajax hoop te geven in een seizoen waarin er totaal geen hoop had mogen zijn.
Komende wedstrijd tegen AZ gaat een hele belangrijke worden voor Ajax. Hopelijk gaan ze daar goed uitkomen dan heb ik voor het eerst hoop op een goede afloop met CL voetbal in de vorm van plek 1 in plaats van plek 2. Als PSV nou gewoon eens zijn ding was blijven doen en kampioen was geworden dan was de teleurstelling niet zo groot geweest als Ajax het nu toch niet mocht worden.
Zoals gezegd, ze zijn in Eindhoven goed om Ajax hoop te geven in een seizoen waarin er totaal geen hoop had mogen zijn.
Ik kreeg net een mail van PSV
Hi,
Morgen staat de return tegen Arsenal in de UEFA Champions League op het programma en jij hebt daarvoor een kaartje gekocht. Na het slechte resultaat van vorige week in eigen huis wordt jullie steun en aanwezigheid in Londen extra gewaardeerd. Als bedankje willen we jullie daarom het aankoopbedrag van het toegangsticket (68 euro) vergoeden.
De restitutie voor supporters met eigen vervoer zal binnen twee weken worden teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Controleer je bankrekening om te zien of het bedrag binnen deze periode is bijgeschreven.
Informatie over het omwisselen van je toegangsbewijs voor de wedstrijd in het Emirates Stadium (woensdag 8 PM lokale tijd) heb je vorige week al per mail van ons ontvangen.
We wensen jullie een goede reis, een aangenaam verblijf in Londen en alvast een prettige wedstrijd!
Directie PSV
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zag het voorbij komen en moest aan je bericht van vorige week denken. Meen me te herinneren dat je ruim 900 euro betaald had voor de trip? Dan is die 68 niet veel natuurlijk, maar wel heel netjes dat ze dit doen.
Nee, 500 volgens mij. 200 euro (iets minder) voor m'n vliegticket en dan nog hotel en parkeerplek op het vliegveld. En dan natuurlijk daar nog geld spenderen. We houden de economie draaiende in de UK.Bao_mi1 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:46:
[...]
Ik zag het voorbij komen en moest aan je bericht van vorige week denken. Meen me te herinneren dat je ruim 900 euro betaald had voor de trip? Dan is die 68 niet veel natuurlijk, maar wel heel netjes dat ze dit doen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Beetje off-topic: ik heb daar wel eens een 4e of 3e divisie club bezocht op vrijdag of een donderdagavond.carpebios schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:19:
[...]
Nee, 500 volgens mij. 200 euro (iets minder) voor m'n vliegticket en dan nog hotel en parkeerplek op het vliegveld. En dan natuurlijk daar nog geld spenderen. We houden de economie draaiende in de UK.
Alleen maar bezopen lui met enorm slecht voetbal en veel gescheld. Kostelijk vermaakt daar voor 3 tientjes
Is dat meteen z'n debuut in 't eerste elftal?Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:17:
Sliti op de buitenpositie ( jeugdspeler)
Niemand heeft verwachtingen dus laat het maar zien
Dit, biertje erbij en hopen op die verrassing, als het te erg word lekker op tijd naar bed.Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:17:
Sliti op de buitenpositie ( jeugdspeler)
Niemand heeft verwachtingen dus laat het maar zien
10 second ninja DONE
Jawel
Co efficienten zijn veilig tot 2026/2027!
misschien een volgende keer uberhaupt eeb poging tot verdedigen doen.Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:08:
En definitief af
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
ik was even wegAgent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:08:
En definitief af
goed, ik ben (tegen beter weten in) nog niet definitief afgehaakt...maar geeft toe dat er als er nog een valt ik de handoek ook in de ring pleur
10 second ninja DONE
Zal het doorgevenHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:10:
[...]
misschien een volgende keer uberhaupt eeb poging tot verdedigen doen.
Het is dat het een achtste finale CL is, maar wat een knulligheid bij Feyenoord zeg.
per aspera ad astra
Ik ben in de tussentijd naar Liverpool. 1-0 achter dus spannend. Ik geloof het verder wel hoor in Milaan.
Anderhalf elftal geblesseerd en je scorende spits verlocht.Wat een kut seizoen is het toch ook eigenlijk
Anderhalf elftal geblesseerd en je scorende spits verlocht.Wat een kut seizoen is het toch ook eigenlijk
[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 11-03-2025 21:20 ]
[quote]DutchOwnage schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:19:
Ik ben in de tussentijd naar Liverpool. 1-0 achter dus spannend. Ik geloof het verder wel hoor in Milaan.
[/quote
ik wacht op het wonder van Milaan
[/quote
ik wacht op het wonder van Milaan
Feyenoord moet enkele 100 graden extra pakken en iets uitgekookter zijn met dat soort afvallende ballen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ah daar is die huilende Jezus weer
Ik kijk niet vaak naar Feyenoord, maar witte broeken zijn alleen voor degene die in de regenboogtrui rijdt.
Ja ook hier een penalty dan
Dan zijn er mensen die klagen over stadionschreeuwerts in nederland
Moet 100% een pingel zijn. Als hij m niet geeft, dan weet je genoeg.Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:39:
Ja ook hier een penalty dan
Wat zit daarvoor figuur te roeptoeteren in het stadion?

Elect a clown, expect a circus.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
net als dat ik steeds Oppai Phone leesSlasher schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:40:
Wat zit daarvoor figuur te roeptoeteren in het stadion?
Wat een dwaas die scheids, Smal lijkt echt op geen enkele wijze op Read….
Zo te horen zit Timmmmmmy van South park ook in het stadion.
Genaaid worden door een Italiaans hangend been
Dat was niks. Die scheids is blind
[ Voor 48% gewijzigd door D-e-n op 11-03-2025 22:09 ]
Zware Schwalbe. Nooit een penalty.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit is geen penal... Zwakke scheids.Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:08:
Genaaid worden door een Italiaans hangend been
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Schwalbe.
Hoe is dit een penalty? Echt schandalig!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Doorgestoken kaart en die kut VAR doet niks.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:08:
Dat was niks
Hij kijkt er niet eens naar.....wt ...
Leuk man die regels omtrent strafschoppen. 't Zal op papier vast kloppen, maar heeft niets met sport te maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is niet de VAR, het zijn de mensen die achter de knoppen zitten.
Zo weer ff in het zadel geholpen door de UEFA
Echt schandalig. Als ie op zijn voet stond is het natuurlijk een ander verhaal.dr.lowtune schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:09:
[...]
Doorgestoken kaart en die kut VAR doet niks.
Die scheids zijn de wedstrijd tegen AC Milan was een grotere vent.
Teringzooi, gaat nergens over
[ Voor 3% gewijzigd door piotr123 op 11-03-2025 22:11 ]
Op papier klopt het niet. Hij speelt gewoon de balGonadan schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:10:
Leuk man die regels omtrent strafschoppen. 't Zal op papier vast kloppen, maar heeft niets met sport te maken.
Zat er nog sterk bij zeg. Maar die scheids denkt een penalty, zou ik ook denken als ik het zag, ik dacht domme overtreding zeg. Maar je taak als VAR is om even te kijken of het ook zo is, en die VAR is op vakantie?
Was het maar een regel, de VAR heeft hier gewoon een fout gemaakt.Gonadan schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:10:
per aspera ad astra
Ja ik dacht eerst ook pingel, dus snap het wel, maar de VAR moet hier ingrijpen.Vos schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:11:
Volledig opgezocht die penal, dat een scheids/var daar in mee gaat...
Dat de scheids erin meegaat prima, maar de var moet hem hierop wijzen. Weer een naaimomentje dit seizoen. Het houdt niet op, niet vanzelf..Vos schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:11:
En het erge: hier was hij als de kippen bij maar toen Moder van alle kanten werd neergemaaid had hij de VAR nodig.Vos schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:11:
Beelen raakt geen enkele bal hoor.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:11:
[...]
Op papier klopt het niet. Hij speelt gewoon de bal
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En daarom kon hij niet terug. Als je zo zeker van je zaak bent doet het pijn aan je ego.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:12:
[...]
En het erge: hier was hij als de kippen bij maar toen Moder van alle kanten werd neergemaaid had hij de VAR nodig.
De VAR moet hem gewoon roepenMuddyMagical schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:15:
[...]
En daarom kon hij niet terug. Als je zo zeker van je zaak bent doet het pijn aan je ego.
Maar hij raakte ook geen speler voordat die van Inter een vallende beweging maakte.
per aspera ad astra
Ik vind het ontzettend knap dat spelers zo kalm blijven bij dit soort onrecht.
Daar lijkt het wel op inderdaad, maar @D-e-n stelt dat de bal gespeeld werd en dat is simpelweg niet waar.LAD93 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:16:
Maar hij raakte ook geen speler voordat die van Inter een vallende beweging maakte.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had het idee dat de bal bewoog maar dat deed de aanvaller dan zelf voordat hij de voet opzochtGonadan schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:18:
[...]
Daar lijkt het wel op inderdaad, maar @D-e-n stelt dat de bal gespeeld werd en dat is simpelweg niet waar.
Aan de andere kant als Giel Beelen die bal normaal aanneemt is er niks aan de hand
Yup, dat is waar ik nóg meer een hekel aan heb. Gauw de bal wegtikken en daarna mekkeren dat de man gespeeld wordt.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:20:
[...]
Ik had het idee dat de bal bewoog maar dat deed de aanvaller dan zelf voordat hij de voet opzocht
Op dat soort momenten ben ik wel voorstander van Nijhuis. Laat de libero zo'n figuur maar gewoon in tweeën schoppen en doorspelen, sportief is het dan toch al niet meer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ook hier gebeurd niks. Dan moet je hem ook geel geven.
[ Voor 44% gewijzigd door Agent47 op 11-03-2025 22:26 ]
En nog eentje?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WEEEEEEER SCHWALBE.
Ben nu een vent en geef geel voor een SchwalbeAgent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:26:
Ook hier gebeurd niks
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken