Zero.
Invloed van de scheids is weer enorm deze wedstrijd. Normaal gesproken was het nu 3-0 ipv 2-1. 2 doelpunten of de aanloop naar de goal waarin de scheids een fout maakt. Dat mag toch echt wel weer gezegd worden, wat de uitslag ook gaat worden.Bao_mi1 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:34:
Nu kunnen we mooi kijken of het mentaal goed zit. Heerenveen heeft niks gecreëerd en scoort puur door een foutje. Als PSV het op kan brengen om zo door te voetballen is er niks aan de hand. Als we ineens de boel dicht gaan lopen houden en achteruit hangen kan de gelijkmaker ook zo vallen.
Zero.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Klopt. Zijn mooi dankzij Makkelie in de wedstrijd geholpen.HollowGamer schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:39:
HEE speelt zoveel beter, misschien mag het daar straks ook eens overgaan?
Zero.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik schakel tussen deze en de PL, dus kan zeer goed zijn dat ik die momenten heb gemist.Pelox schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:40:
[...]
Klopt. Zijn mooi dankzij Makkelie in de wedstrijd geholpen.
Maar het voelt wel weer wat meer als HEE wat ik zo zie in die minuten dat ik kijk. Zoals deze actie net.
De David Coulthard van de Eredivisie.sNielz123 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:37:
Luuk de Jong.. zou hij een vierkant hoofd hebben?
:strip_exif()/f/image/4iz76qLxpb02yKxIy15mqK8A.jpg?f=fotoalbum_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ach gossiecarpebios schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:52:
PSV scoort 1x op de 100 doelpogingen. ELKE tegenstander, 1ste doelpoging? RAAK!
O nee, 2-1 tegen Heerenveen.....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
3 punten is 3 punten. Ajax won m ook lelijk bij Almere, staan nu bovenaan.carpebios schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:53:
YES CL GEWONNEN!!!!!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bruto 3-0 gewonnen.carpebios schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:53:
YES CL GEWONNEN!!!!!
Zero.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het is gelukkig wel weer spanned(er), dat dachten we niet op het begin van de competitie.Deadsy schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 22:19:
Hoop niet dat dit een gewoonte van psv gaat worden, wedstrijden winnen.
Matheus; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Fitz-Jim, Mokio, Taylor; Berghuis, Brobbey, Godts.
:strip_exif()/f/image/GVVjgedRsY88b0nL25ndruLJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 09-03-2025 13:46 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Oefenwedstrijd vibes tot nu toe.Agent47 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:42:
Saaie sfeer daar in Zwolle zeg
Zeker waar! Heeft gewoon totaal geen voetbal lichaam lijkt het wel.HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:45:
Kunnen ze niet al die fitness en data experts eruit gooien? Brobby is nooit fit en altjjd geblesseerd.
* Ik als Feyenoorder mag niks zeggen met 15 geblesseerden waarvan standaard Bijlow, Stengs en Nieuwkoop
Daar heeft deze blessure niks mee te maken.HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:45:
Kunnen ze niet al die fitness en data experts eruit gooien? Brobby is nooit fit en altjjd geblesseerd.
Schijnt aan de trainingen te liggen van Prikse hoorde ik bij FC Rijnnmond, dacht ik.Agent47 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:48:
[...]
* Ik als Feyenoorder mag niks zeggen met 15 geblesseerden waarvan standaard Bijlow, Stengs en Nieuwkoop
Ajax heeft er duidelijk absoluut geen zin in, dus als we al scoren gaat het per ongeluk zijn.LZ86 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:57:
PEC beter, dus Ajax zal zo wel scoren.
Verder is het weer niet om aan te zien.
Flickr PSN ID= cheironnl
En waarom Godts nog steeds de voorkeur krijgt boven Edvardsen snap ik ook niet. Die moet maar eens lekker een wedstrijdje of 2 op de bank zitten om door te krijgen dat ie veel meer moet laten zientoolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:55:
WAAROM blijft ie Fitz Jim toch steeds weer opstellen? Alweer een overduidelijk voorbeeld dat ie dit niveau al niet aankan. Lopen lopen lopen alles negeren en dan de bal kwijt tegen de 1e de beste tegenstander....
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, Edvardsen zal zich ook afvragen waarom ze hem dan in hemelsnaam hebben gehaald.toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:04:
[...]
En waarom Godts nog steeds de voorkeur krijgt boven Edvardsen snap ik ook niet. Die moet maar eens lekker een wedstrijdje of 2 op de bank zitten om door te krijgen dat ie veel meer moet laten zien
Als fans hem zo blijven benaderen, dan zal het inderdaad niets (meer) worden. Geen idee waarom de meeste hem wegwillen, denk dat hij wel op te halen is voor 5 miljoen.toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:55:
WAAROM blijft ie Fitz Jim toch steeds weer opstellen? Alweer een overduidelijk voorbeeld dat ie dit niveau al niet aankan. Lopen lopen lopen alles negeren en dan de bal kwijt tegen de 1e de beste tegenstander....
Met Traoré in de spits win je ook geen wedstrijden mee.
⏩ PVOutput☀️
Dat roepen veel Ajax fans hiero al langerd-vine schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:23:
Die 8 punten voorsprong kan zomaar als sneeuw voor de zon verdwijnen met AZ en PSV op het programma komende weken.
Voor je beeldvorming, hij kreeg het niet voor elkaar om zich bij Excelsior in de basis te spelen vorig seizoen.HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:29:
[...]
Als fans hem zo blijven benaderen, dan zal het inderdaad niets (meer) worden. Geen idee waarom de meeste hem wegwillen, denk dat hij wel op te halen is voor 5 miljoen.
Dat heeft niks met fan benadering te maken, gewoon met gebrek aan kwaliteit.
En 5m? Dat zou wat mij betreft 5m bonus zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 09-03-2025 15:33 ]
Tsja, het is niet z'n eerste waanidee van het Nederlandse voetbal. Laat 'm lekker.toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:33:
[...]
Voor je beeldvorming, hij kreeg het niet voor elkaar om zich bij Excelsior in de basis te spelen vorig seizoen.
Dat heeft niks met fan benadering te maken, gewoon met gebrek aan kwaliteit.
En 5m? Dat zou wat mij betreft 5m bonus zijn.
⏩ PVOutput☀️
Daar ben ik er een van net als het een klein wonder mag zijn dat Ajax van achterstand naar een 8 punten voorsprong zijn gekomen. ( En straks weer weg
Met dank aan Peter Bosz
Ik sta straks nergens meer raar van te kijken wat er allemaal nog gaat gebeuren
Taylor had ook gewoon de hoek in moeten schieten en niet op een speler af.
Bij zien van de herhaling is dit toch anders zie ik nu.
En de pingel schiet ie prima binnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Megupe op 09-03-2025 15:48 ]
Nog niet eens, hier is de onderarm echt uitgestoken.toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:45:
Goh bij PSV-AZ was zo'n situatie hands...
Was bij psv ook. Alleen naar achterentoolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:46:
[...]
Nog niet eens, hier is de onderarm echt uitgestoken.
Bam!
[ Voor 0% gewijzigd door Qu3st op 09-03-2025 15:49 . Reden: Nee we eten nasi ipv bami vanavond ]
[ Voor 98% gewijzigd door Megupe op 09-03-2025 15:49 ]
Het is "de schuld van de regels" 😀 nee nee, het is gewoon "de regel".Qu3st schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:48:
Zo meneer de commentator is toch teleurgesteld zeg. Espn in optima forma.
Bami!
Ach hij zei eerder dat ie vindt dat de regel niet klopt. Ik vind hem alles meevallen qua anti AjaxWyke schreef op zondag 9 maart 2025 @ 15:49:
[...]
Het is "de schuld van de regels" 😀 nee nee, het is gewoon "de regel".
dat is waar dat zei hij ook, maar wat klopt er dan niet aan de regel?toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:06:
[...]
Ach hij zei eerder dat ie vindt dat de regel niet klopt. Ik vind hem alles meevallen qua anti Ajax
* hand onnatuurlijk
* bal richting goal als hij niet was aangeraakt
* afstand "groot genoeg" (mijn mening)
lijkt mij een abc-tje
Hij probeert zich weg te draaien van de bal, dit heeft niks met een bewuste handsbal, dus ik vind dit eigenlijk ook een te strenge straf. Van mij zou dit een indirecte vrije trap mogen zijn, maarja zo zijn de regels niet.Wyke schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:11:
[...]
dat is waar dat zei hij ook, maar wat klopt er dan niet aan de regel?
* hand onnatuurlijk
* bal richting goal als hij niet was aangeraakt
* afstand "groot genoeg" (mijn mening)
lijkt mij een abc-tje
ok indirecte vrije trap zou ik ook mee kunnen leven. Er moet in ieder geval een compensatie zijn voor het voordeel van de handsbal.toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:15:
[...]
Hij probeert zich weg te draaien van de bal, dit heeft niks met een bewuste handsbal, dus ik vind dit eigenlijk ook een te strenge straf. Van mij zou dit een indirecte vrije trap mogen zijn, maarja zo zijn de regels niet.
Maar ik vraag me af of de commentator ook zo dacht. We weten het niet
Ik zegen de dag dat hij met pensioen gaat.toolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:21:
Nijhuis toch... Dat ie op zoek is naar een overtreding op hem wil niet zeggen dat het er dan standaard maar geen is...
En nu doet ie het weer, Edvardsen wordt continue geschopt. Maar Nijhuis vind het steeds nietstoolkist schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:21:
Nijhuis toch... Dat ie op zoek is naar een overtreding op hem wil niet zeggen dat het er dan standaard maar geen is...
Langzaam, enorm langzaam, is hoop in verwachting aan het veranderen
XXXVI
Had gewoon 2-0 moeten zijn als ze de VAR nog hadden laten kijken. En dan had ik 10 punten gehad ipv 7Trishul schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:24:
Lekker man, 1-0 weer gewonnen door Ajax. Italian stylo
Irritant dat er ook echt overtredingen gemaakt werden op hem waarop Nijhuis natuurlijk z'n eigen spelregels op na houdt.chim0 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:23:
Irritant die Edvardsen alleen maar op de grond
Er zijn uit Italie dingen die ik liever zie dan dit voetbal.Trishul schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:24:
Lekker man, 1-0 weer gewonnen door Ajax. Italian stylo
Vrouw van Rugani of Farioli?HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Er zijn uit Italie dingen die ik liever zie dan dit voetbal.
Mijn vrouw mag graag naar Farioli kijken.
⏩ PVOutput☀️
Net als de kop in de Stentor “Var redt Ajax” oid. Nee de var behoedt die Nijhuis van een van zijn foutenQu3st schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Irritant dat er ook echt overtredingen gemaakt werden op hem waarop Nijhuis natuurlijk z'n eigen spelregels op na houdt.

XXXVI
Hij praat wel veel, dat moet je als vrouw ook leuk vinden.
Het is wel al minder gelukkig, ook voor hem zelf beter dat hij het iets korter maakt, alleen maar voer voor de analisten.
Die analisten verzinnen toch wel wat. of ie nou heel veel, heel weinig, of helemaal niks zegt.HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:48:
[...]
Hij praat wel veel, dat moet je als vrouw ook leuk vinden.
Het is wel al minder gelukkig, ook voor hem zelf beter dat hij het iets korter maakt, alleen maar voer voor de analisten.
Die zullen het vast ook hebben over een afgekeurde goal van PEC, terwijl er pas na het fluitsignaal geschoten werd, dus er Is nooit een goal geweest.ephymerous schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:39:
[...]
Net als de kop in de Stentor “Var redt Ajax” oid. Nee de var behoedt die Nijhuis van een van zijn fouten
Verwijderd
Nijhuis zag de handsbal niet, omdat Simon Graves er voor stond.ephymerous schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:39:
Net als de kop in de Stentor “Var redt Ajax” oid. Nee de var behoedt die Nijhuis van een van zijn fouten
Dat ondersteept mijn punt dat de var vooral de scheidsrechter redt.Verwijderd schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Nijhuis zag de handsbal niet, omdat Simon Graves er voor stond.
XXXVI
Verwijderd
Maar niet omdat het zijn fout was..ephymerous schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:24:
Dat ondersteept mijn punt dat de var vooral de scheidsrechter redt.
Religie is toch ook al heel oud?Megupe schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:38:
Toch bijzonder, voor iets spiritueels als religie wordt het spel stil gelegd, maar voor verbeteringen van het spel zelf blijven we regels uit 1895 hanteren.
Signature
Klopt, maar ik heb het nu niet over religie als probleem, maar de starrigheid van de voetbal spelregels.
Als ik het goed heb wordt er pas sinds enkele jaren rekening gehouden met het vasten van spelers tijdens de ramadan.
Zijn nog zoveel verbeteringen mogelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 09-03-2025 18:50 ]
Zal best, maar ik zeg dat als Ajax fan zijnde. Het zag er gewoon super irritant uit. Ik hou daar niet van.Qu3st schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Irritant dat er ook echt overtredingen gemaakt werden op hem waarop Nijhuis natuurlijk z'n eigen spelregels op na houdt.
Als ie van de 3 keer 2 keer onterecht door laat spelen is het pas irritant.chim0 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:32:
[...]
Zal best, maar ik zeg dat als Ajax fan zijnde. Het zag er gewoon super irritant uit. Ik hou daar niet van.
Vooral naar jezelf kijken en niet zoveel naar de scheids. Je speelt een waardeloze pot en weer met hakken over de sloot net als vorige week. Kom op man, PEC Zwolle moet je na een half uur 3 - 0 voor staan.Qu3st schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:54:
[...]
Als ie van de 3 keer 2 keer onterecht door laat spelen is het pas irritant.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien is het juist knap dat Twente, Ajax, Feyenoord, AZ net aan winnen daar. Utrecht verloor zelfs! Ik ben benieuwd wat psv gaat doen 12 april. Begin dit jaar was t nog een walk-over, maar er is veel veranderd sindsdien…
Als Nijhuis aan PEC gewoon een (imho terechte) pingel had gegeven, was het vast anders afgelopen.Gonadan schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:36:
Ja normaal wel, maar alweer vergeten hoe we er aan het eind van het vorige seizoen bij stonden? Ik denk dat je bij mag zijn dat er gewoon weer drie punten gehaald zijn. Ajax is gewoon nog niet terug waar je het in de betere jaren verwacht, dat gaat ook nog wel even duren.
Hier laat Nijhuis dus zijn eigen regels gelden, en waarmee hij volgens mij regelmatig uitslagen beïnvloedt, die niet overeenkomen met wat er in andere wedstrijden onder leiding van andere scheidsrechters gebeurt.
Niet dat andere scheidsrechters die niet beïnvloedend, zie die 1e gele kaart voor Schöne, bijvoorbeeld, maar dit is iets waar alleen hij niet voor fluit.
Dat kan toch gewoon niet?
Zeker niet als je dat afzet tegen die (grotendeels) schwalbe van Baas, waar hij wel floot.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 09-03-2025 22:46 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Exact dat... gisteren was wederom niet fraai en je wint door een penalty, niet door een zelf gecreeerde goal en een voorafgaande prachtige aanval. Het is niet om aan te gluren en dat is niet de eerste keer. Met name tegen tegenstanders als PEC mag je verwachten dat je er meerdere maakt. Aan de andere kant; je spits (en belangrijk aanspeelpunt) valt na 15 minuten al uit, dat heeft een negatieve impact op het spel, zeker omdat ook je 2e spits al in de lappenmand zit. Maar fraai is het allemaal niet, maar Ajax wint wel, waar concurrenten om de halverklap punten morsen tegen dit soort tegenstanders. Het enige waar ik wel van kan genieten zijn de zure reacties, als of Ajax de boosdoener is van al het puntenverlies van iedreen. In plaats van zuur te zijn op hun eigen team is Ajax de gebeten hond omdat er krap aan gewonnen wordt in plaats van puntenverlies te lijden zoals de rest dat doet.chim0 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:56:
Vooral naar jezelf kijken en niet zoveel naar de scheids. Je speelt een waardeloze pot en weer met hakken over de sloot net als vorige week. Kom op man, PEC Zwolle moet je na een half uur 3 - 0 voor staan.
Ben overigens erg benieuwd hoe zwaar de blessure van Brobbey is, dat gaat zeker inpact hebben, helemaal omdat er deze maand ook niet kan worden beschikt over Wout Weghorst en Christian Rasmussen. Dan houdt het aardig op, wellicht tijd om Rijkhof bij het eerste te halen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik denk dat die impact dus wel mee gaat vallen. Ja tegen een Eintracht Frankfurt is een brobbey met zijn balvastheid erg belangrijk, maar verder staat de organisatie van Farioli als een huis en valt het vast de goede kant op. Zolang ieder zijn taak uitvoert.Han schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:25:
[...]
Exact dat... gisteren was wederom niet fraai en je wint door een penalty, niet door een zelf gecreeerde goal en een voorafgaande prachtige aanval. Het is niet om aan te gluren en dat is niet de eerste keer. Met name tegen tegenstanders als PEC mag je verwachten dat je er meerdere maakt. Aan de andere kant; je spits (en belangrijk aanspeelpunt) valt na 15 minuten al uit, dat heeft een negatieve impact op het spel, zeker omdat ook je 2e spits al in de lappenmand zit. Maar fraai is het allemaal niet, maar Ajax wint wel, waar concurrenten om de halverklap punten morsen tegen dit soort tegenstanders. Het enige waar ik wel van kan genieten zijn de zure reacties, als of Ajax de boosdoener is van al het puntenverlies van iedreen. In plaats van zuur te zijn op hun eigen team is Ajax de gebeten hond omdat er krap aan gewonnen wordt in plaats van puntenverlies te lijden zoals de rest dat doet.
Ben overigens erg benieuwd hoe zwaar de blessure van Brobbey is, dat gaat zeker inpact hebben, helemaal omdat er deze maand ook niet kan worden beschikt over Wout Weghorst en Christian Rasmussen. Dan houdt het aardig op, wellicht tijd om Rijkhof bij het eerste te halen
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken