Geel voor inter spelerpiotr123 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:26:
Dit kan niet
Nu nog geel voor een schwalbe. goed zo scheids.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Realiseer dat 2 scheidsrechters er 3 keer in zijn getrapt al. Thuis in de Kuip was het ook zeer discutabel.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wéér gauw wegtikken en dan zelf inhaken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Thuram:”maar dan telt die andere ook nie… wacht”
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Terecht.OMX2000 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:27:
[...]
Ben nu een vent en geef geel voor een Schwalbe
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelukkig!
Ik hoop dat de Fiat van die scheidsrechter het vannacht begeeft en hij in donker Italie oo een landweg in de regen uren op de ANWB moet wachten, dat zal hem leren!
Ik ben toch ook wel groot voorstander van die ‘vrijwillige VAR check’ die er hopelijk in de toekomst gaat komen.
per aspera ad astra
Trauner speelt erg slecht…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alleen eredivisie laten spelen. Die raakt toch weer geblesseerd. Dit potje gaat nergens meer om.OMX2000 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:29:
Trauner speelt erg slecht…
Wens gewoon dat zijn glas wijn vanavond veranderd in een Heineken.dr.lowtune schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:29:
[...]
Gelukkig!
Ik hoop dat de Fiat van die scheidsrechter het vannacht begeeft en hij in donker Italie oo een landweg in de regen uren op de ANWB moet wachten, dat zal hem leren!
Feyenoord lijken wel yamchas tegen de saibamen van inter. gezien het krachtsverschil met nomenten.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Prachtige campagne gehad. Verder gekomen dan iedereen dacht. Coëfficiënten veilig gesteld. Prachtig geld binnen gehaald.
Inderdaad, niets om je voor te schamen, gewoon mooie seizoen Europees gezien.Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:52:
Prachtige campagne gehad. Verder gekomen dan iedereen dacht. Coëfficiënten veilig gesteld. Prachtig geld binnen gehaald.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dus. Het CL seizoen gaat met dit tweeluik uit als een nachtkaars, maar wat een wedstrijden heeft Feyenoord neergezet tegen wereldploegen zoals Bayern en MCI (dit seizoen discutabel, I know) met nagenoeg nooit een compleet elftal. Ondertussen ook nog even je spits verkopen en vervolgens hem met z’n team uit de CL spelen.Agent47 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:52:
per aspera ad astra
Alle Nederlandse clubs hebben het gewoon super gedaan dit seizoen. Hopelijk kan AZ nog een keer stunten en er is ook nog een kansje voor Ajax.
Feyenoord prima gedaan, maar ze liggen wel eerder uit de CL dan PSV.
*Let op! Bovenstaande zin is een grap"
*Let op! Bovenstaande zin is een grap"
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 11-03-2025 23:11 ]
Zero.
Wil niet lullig doen maar PSV ligt er al uit.Pelox schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:56:
Alle Nederlandse clubs hebben het gewoon super gedaan dit seizoen. Hopelijk kan AZ nog een keer stunten en er is ook nog een kansje voor Ajax.
Volgens mij moeten ze nog spelen.. Feyenoord is klaar.piotr123 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:57:
[...]
Wil niet lullig doen maar PSV ligt er al uit.
Zero.
*Hap hap* “maar wel in 2 wedstrijden een stuk minder tegendoelpunten dan PSV gekregen”Pelox schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:56:
per aspera ad astra
Ja maar toch zijn ze al klaarPelox schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:58:
[...]
Volgens mij moeten ze nog spelen.. Feyenoord is klaar.
Laten we geen dingen uitlokken, dat wordt langzamerhand wel een keer vervelend
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
je kunt beter hopen dat psv nog uit eergevoel de wedstrijd wint in engeland.
Het 'terugbetalen' van een kaartje is een zwaktebod. Had alle reizen volledig betaald van de salarissen van de spelers. die zijn toch al overbetaald.
Het is een beetje damage control omdat ze ook nog eens met een B-team gaan aantreden is mijn gevoel.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:58:
[...]
je kunt beter hopen dat psv nog uit eergevoel de wedstrijd wint in engeland.
Het 'terugbetalen' van een kaartje is een zwaktebod. Had alle reizen volledig betaald van de salarissen van de spelers. die zijn toch al overbetaald.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Boeit niet. Wij wonnen ook ooit van Barça zonder Messi. Maar ook een Barça zonder Messi of een 'matig' City zijn nog steeds vele malen groter dan wij. Kijk wat zij in het veld hebben staan en wat ze nog op de bank hebben zitten.LAD93 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:55:
[...]
(...) tegen wereldploegen zoals Bayern en MCI (dit seizoen discutabel, I know)
Die pot tegen City was gewoon heel knap. Genieten. (Weer) een hele goede Europese campagne van de Rotterdammers gezien
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De mooiste van de campagne was nog wel tegen Bayern thuis. Eigenlijk kon dat helemaal niet.
Je trainer was 5 uur van te voren praktisch ontslagen, je had geen compleet team, Bijlow werd ineens prime Casillas a la 2010, Smal raakt een bal perfect waardoor Gimenez de bal achter Neuer schoot, 1 minuut voor tijd een penalty mee krijgen nadat Stengs eerst Bijlow bijna had verrast met een kopbal op eigen goal, bal op de lat, bal op de paal, de regen, de atmosfeer, alles kwam onze kant op
Het hardst heb ik gejuigd bij de 3-3 bij City. Bij de 1-3 denk je: Oh zal wel. Bij de 2-3 denk je: Nee joh, het zou toch niet? Bij de 3-3 juich je zo hard dat je vrouw boos naar beneden komt en je de vinger geeft
( later wel goedgemaakt hoor )
Je trainer was 5 uur van te voren praktisch ontslagen, je had geen compleet team, Bijlow werd ineens prime Casillas a la 2010, Smal raakt een bal perfect waardoor Gimenez de bal achter Neuer schoot, 1 minuut voor tijd een penalty mee krijgen nadat Stengs eerst Bijlow bijna had verrast met een kopbal op eigen goal, bal op de lat, bal op de paal, de regen, de atmosfeer, alles kwam onze kant op
Het hardst heb ik gejuigd bij de 3-3 bij City. Bij de 1-3 denk je: Oh zal wel. Bij de 2-3 denk je: Nee joh, het zou toch niet? Bij de 3-3 juich je zo hard dat je vrouw boos naar beneden komt en je de vinger geeft
Begrijp me goed van mij mogen ze met 10-0 winnen
Hey hebben wij dezelfde vrouw?!Agent47 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:19:
Bij de 3-3 juich je zo hard dat je vrouw boos naar beneden komt en je de vinger geeft![]()
![]()
( later wel goedgemaakt hoor )
Lang leven de SteamDeck en Switch, anders houdt je het toch niet vol met al die reclames tussendoor.
*gaat klaar zitten voor de Remontada Superdeluxe
*
Edit: Nog maar 9 goals om te winnen!
/s
/s
[ Voor 28% gewijzigd door Maarten_E op 12-03-2025 21:06 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verdedigen is zo overrated.
Flickr PSN ID= cheironnl
Heeft Bosz wel verdedigers opgesteld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waarom zou je verdedigen als je 7 goals moet maken?cheiron schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:07:
Verdedigen is zo overrated.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben benieuwd of dadelijk bij de 10 dat grijze blokje waar nu 8-1 staat breder wordt of de getalletjes kleiner.
Of je er nu 7 of 8 moet maken maakt ook niet veel uit.Maarten_E schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:07:
[...]
Waarom zou je verdedigen als je 7 goals moet maken?
Als je gewed hebt op 15-1, dan kun je nog winnen.Maarten_E schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:02:
*gaat klaar zitten voor de Remontada Superdeluxe*
/s
Hopelijk laten de PSV supporters het stadion heel.
PSV wil niet werken aan een remontada, bakayoko staat opgesteltMaarten_E schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:02:
*gaat klaar zitten voor de Remontada Superdeluxe*
/s
Laat me raden, vanaf de zijkant naar binnen naar linker been en of vastlopen of schot over?HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:15:
[...]
PSV wil niet werken aan een remontada, bakayoko staat opgestelt
Is Malacia wel beter in de competitie?Megupe schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:17:
[...]
Laat me raden, vanaf de zijkant naar binnen naar linker been en of vastlopen of schot over?
Kiowior speelt even door het midden..
Goede goal, kan nog.
zelfs als je kadootjes krijgt zoals net, perisisc doet dat tenminste beter, nog 6 doelpunten te gaan.Megupe schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:17:
[...]
Laat me raden, vanaf de zijkant naar binnen naar linker been en of vastlopen of schot over?
¡¡¡El remontada ha comenzado!!! MUHAHAHA
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Als ie er deze nou in had gewipt waren ze er nog bijna in gaan geloven
Op de switch is 5 minuten gekeken naar een vrije trap van villa die er niet in ging...
Nu psv, bakayoko schiet over
Nu psv, bakayoko schiet over
[ Voor 17% gewijzigd door Megupe op 12-03-2025 21:22 ]
Gelijkspel, over 2 wedstrijden het beste tussenresultaat tot nu toe. We gaan goed, we gaan lekker!
Wat zegt Perisic tegen hem? Dat hij geen overtreding had moet maken?
Stiekem een mooie aanval en een even zo goed doelpunt. nivo verschil is te groot.
Nu heb je mij ook nieuwsgierig gemaakt, eentje te gaan nog.sNielz123 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:11:
Ik ben benieuwd of dadelijk bij de 10 dat grijze blokje waar nu 8-1 staat breder wordt of de getalletjes kleiner.
XXXVI
PSV vergeet kadootjes uit te pakken al twee keer.
Arsenal lijkt het wel best te vinden en laten PSV hun ding doen... die pass net was voor Arsenal wel om te smullen zo even uit het niets. Ieder briesje wat ze geven is gelijk gevaar voor psv.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die commentator lijkt wel een trauma te hebben overgehouden aan de niet gegeven 2de gele kaart van de vorige wedstrijd. lijkt de hele helft wel depressief als ik hem zo hoor.
Sierd bij atm - rma ... TV uit.
PSV had het slechter kunnen doen tegen een onbewust ongemotiveerd Arsenal.
PSV had het slechter kunnen doen tegen een onbewust ongemotiveerd Arsenal.
Dat was echt een hele domme tackle van Sterling. Even los van het feit dat het een kansloze tackle was om zo in te zetten mist hij de eerste match tegen Madrid hierdoor.
En had ook net zo goed direct rood mogen zijn. Pure domheid.. in de laatste minuut van de wedstrijd en op het middenveld.Zingo schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:54:
Dat was echt een hele domme tackle van Sterling. Even los van het feit dat het een kansloze tackle was om zo in te zetten mist hij de eerste match tegen Madrid hierdoor.
Zero.
Zou waarschijnlijk toch al heel weinig kans maken op minuten tegen RealZingo schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:54:
Kijk nu naar Real tegen Atletico. Wat mij direct opvalt zijn de sokken tot kniehoogte en normale scheenbeschermers bij alle spelers. Toch een stukje professionaliteit, wellicht vanuit de club een vereiste.
Als ik dan net naar zo'n bakayoko kijk met sokken net boven de enkels en geen of minimale scheenbeschermers van 5 cm.. tja.
Als ik dan net naar zo'n bakayoko kijk met sokken net boven de enkels en geen of minimale scheenbeschermers van 5 cm.. tja.
Zero.
Mensen, we zagen het niet goed in het stadion, maar dat was toch rood? De VAR leek er niet eens naar te kijken.
Verder alleen maar gezongen, ben kapot
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja het had direct rood moeten zijn.carpebios schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 23:45:
Mensen, we zagen het niet goed in het stadion, maar dat was toch rood? De VAR leek er niet eens naar te kijken.
En chapeau!

Zero.
Portugese commentator hier én Portugese muziek ... TV lekker aan.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:53:
Sierd bij atm - rma ... TV uit.
Helaas stond naast Atetico-Real (matige pot trouwens) Leicester tegen Millwall op ipv PSV maar hé, je kan niet alles hebben.
Op naar morgen!
Mijn hoop gaat uit naar AZ, die zie ik er nog wel een gelijkspel uitslepen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet je toch? Sierd voor Spanje, Emile Schelvis voor Italië, maar ik stoor me er niet zo aan. Vind hem wel grappig ondanks dat het elke dezelfde grappen zijn. Maar meestal kijk ik Bulgaarse televisie. Daar is het wat meer inhoudelijker, technischer en vaak interessante informatie.
offtopic:
Feli met 25-jarig jubileum!
Feli met 25-jarig jubileum!
Veel te actief, zo'n voetbalwedstrijd kijken in het stadion 😇carpebios schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 23:45:
Zo'n berg talent, en dan zo weinig disciplineSaibari stond in het heenduel (1-7) nog in de basis, maar zat in het Emirates Stadium (2-2) niet eens op de bank. Dat was niet op basis van zijn sportieve kwaliteiten. De Marokkaans international kwam namelijk te laat en dat was niet voor het eerst. 'Niet voor de eerste keer, ook niet voor de vijfde keer. Dan houdt het een keer op
Ook wel opvallend hoe veel of beter gezegd weinig supporters Arsenal nog had zitten. Topclub waardig maar niet heus, maar dat tekent zich al sinds 2004 af.
In minuut 70 gingen er al veel naar huis. En ze zaten stil, 0 zingen, 0 sfeer. Echt bizar.Typhone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:51:
Ook wel opvallend hoe veel of beter gezegd weinig supporters Arsenal nog had zitten. Topclub waardig maar niet heus, maar dat tekent zich al sinds 2004 af.
Inderdaad wat een club zeg. Blijf lekker conference league spelen als de CL je niet interesseert. Chokers.carpebios schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:54:
[...]
In minuut 70 gingen er al veel naar huis. En ze zaten stil, 0 zingen, 0 sfeer. Echt bizar.
Weet je wat een kaartje bij Arsenal kost? Snap wel dat het dan niet uitverkocht is als je de heenwedstrijd al met 7-1 gewonnen hebt.Typhone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:56:
[...]
Inderdaad wat een club zeg. Blijf lekker conference league spelen als de CL je niet interesseert. Chokers.
Is dat niet bij 90% van de Engelse clubs zo? Ik kan me ook nog wedstrijden herinneren van Ajax tegen Chelsea of Feyenoord tegen City dit seizoen, waarbij het gros van het thuispubliek er bij zit alsof ze bij een theatervoorstelling zijn

Ja ik ben een paar keer bij Liverpool geweest in het verleden maar ik was stomverbaasd dat het een paar keer YNWA was bij het begin en op het einde maar voor de rest doodse stilte. En dat waren grote wedstrijden (CL kwartfinale, Man Utd thuis en Everton thuis). Compleet gehyped door de media hier.JanW schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:59:
Is dat niet bij 90% van de Engelse clubs zo? Ik kan me ook nog wedstrijden herinneren van Ajax tegen Chelsea of Feyenoord tegen City dit seizoen, waarbij het gros van het thuispubliek er bij zit alsof ze bij een theatervoorstelling zijn
In Spanje is het wellicht nog erger qua sfeer. Daar is geen enkele passie behalve na een goal. Tweede divisie Duitsland is nog steeds één van de mooiste qua sfeer.
Zij pretenderen de beste competitie te hebben en daar wordt zo achterlijk veel betaald aan middelmatige spelers dat het geld toch ergens vandaan moet komen. Kijk die recettes maar eens in Engeland. Dat is soms x4 dat van Ajax in een stadion met slechts 37.000 plaatsen.toolkist schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:57:
[...]
Weet je wat een kaartje bij Arsenal kost? Snap wel dat het dan niet uitverkocht is als je de heenwedstrijd al met 7-1 gewonnen hebt.
Wij grapte nog dat het ingehuurde mensen waren.JanW schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:59:
Zeker niet bij 90% nee.JanW schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:59:
En bij Arsenal bv heb ik genoeg wedstrijden gezien waar de supporters ook bakken met herrie maken, alleen zal dat net ff wat minder snel gebeuren bij een wedstrijd met een "half leeg" stadion en waar eigenlijk niks meer op het spel staat.
Ben zelf een keer bij West Brom - Man Utd geweest, van het uitvak met Man Utd supporters kwam me een bak herrie... Die gingen regelmatig over het toch ook niet stille thuispubliek heen.
Het stadion was nok vol tot de 70ste minuut.toolkist schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:06:
[...]
Zeker niet bij 90% nee.
En bij Arsenal bv heb ik genoeg wedstrijden gezien waar de supporters ook bakken met herrie maken, alleen zal dat net ff wat minder snel gebeuren bij een wedstrijd met een "half leeg" stadion en waar eigenlijk niks meer op het spel staat.
Ben zelf een keer bij West Brom - Man Utd geweest, van het uitvak met Man Utd supporters kwam me een bak herrie... Die gingen regelmatig over het toch ook niet stille thuispubliek heen.
Ah dan begreep ik dat verkeerd. Maar goed 2e punt staat dan nog.carpebios schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:08:
[...]
Het stadion was nok vol tot de 70ste minuut.
Wauw wat een zure reactie zeg. Is dit een mening op basis van 1 enkele wedstrijd? Als je 9-2 voorstaat tegen zo'n slechte tegenstander, dan snap ik het wel. Tegen Real Madrid gaat dit echt niet gebeuren.Typhone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:56:
[...]
Inderdaad wat een club zeg. Blijf lekker conference league spelen als de CL je niet interesseert. Chokers.
Ben je uberhaubt wel eens bij een wedstrijd in Londen geweest. De belangrijkste reden is dat er 2 metrostations zijn waar je na het einde van de wedstrijd met 60.000 man naar toe moet. Dan duurt dat heel lang voordat je weg bent. Ik spreek uit ervaring.Typhone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:51:
Ik heb de wedstrijd gister ook gezien en wist precies dat men hier in dit topic over zou gaan vallen. Het is allemaal zo voorspelbaar
Roep pas iets als je echt weet hoe het zit en niet vanuit de onderbuik om even je gal te spugen omdat PSV niets voorstelt en vernederd is over 2 wedstrijden.
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 13-03-2025 08:47 ]
Elect a clown, expect a circus.
Paar keer in het oude Vicente Calderon geweest.Typhone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:03:
[...]
Ja ik ben een paar keer bij Liverpool geweest in het verleden maar ik was stomverbaasd dat het een paar keer YNWA was bij het begin en op het einde maar voor de rest doodse stilte. En dat waren grote wedstrijden (CL kwartfinale, Man Utd thuis en Everton thuis). Compleet gehyped door de media hier.
In Spanje is het wellicht nog erger qua sfeer. Daar is geen enkele passie behalve na een goal. Tweede divisie Duitsland is nog steeds één van de mooiste qua sfeer.
Daar was de hele wedstrijd sfeer. Juist bij een achterstand stond dat publiek op om Atletico en cholo Simeone vooruit te brullen.
Ben nog niet in het metropolitano geweest, dus sinds de verhuizing kan ik niet oordelen.
En bij Barca en Real zie je vooral toeristen in beeld.
Wat dat betreft is het zo slecht nog niet in NL.
Al vind ik bepaalde ontblote individuen met zonnebril en megafoon niet heel interessant.
Ja geweest, ja langer geleden, Arsenal heeft geen 'ultra' supporters en verder boeit het mij persoonlijk helemaal niets wat PSV doet en of ze vernederd worden (tenzij het door Ajax is).
En al die redenen die je noemt gelden ELKE wedstrijd, niet alleen gisteren dus ook daar zeg ik: als het teveel moeite kost te blijven zitten omdat je anders in de knoei komt bij een Metro moet je thuis op de bank gaan kijken. En zie daar het type supporter waar ik het over heb.
Ik ben geen PSV supporter trouwens dus mocht je nu denken dat dat de reden is dat ik erover val dan moet ik je vriendelijk teleurstellen. Maar om naar een COVID-19 wedstrijd te kijken dat hoopte ik niet meer mee te maken totdat ik gisteren Arsenal zag.
En dan horen dat 9-2 is en dat er 60.000 man de metro moeten halen is een drogreden pur sang. Dat betekent dus dat elke wedstrijd van Arsenal vanaf de 60e/65e minuut stilvalt omdat het anders te druk is bij de metro? Maar goed, verder off-topic hier dus ik laat het er ook bij. Geniet van de stilte zou ik zeggen, ieder zijn ding
En da's dus niet persoonlijk hè, @Slasher
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 13-03-2025 09:18 ]
Psv een gelijkspel, pakken we toch nog ff mee voor de coefficiënten
Belangrijk dat de Nederlandse clubs de punten pakken vanavond. Schijnbaar (VI/AD) moeten we ons druk maken om BelgieHarribo schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:57:

Lijkt me voor dit jaar niet meer nodig. Volgend jaar gewoon zorgen dat onze conference league deelnemer meedoet. Als GA Eagles in de huidige vorm had gespeeld aan het begin van het seizoen dan hadden die er ook 8 wedstrijden op zitten inmiddels en links en rechts echt wel puntjes gesprokkeld. Dat viel nu compleet weg.Megupe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:20:
[...]
Belangrijk dat de Nederlandse clubs de punten pakken vanavond. Schijnbaar (VI/AD) moeten we ons druk maken om Belgie
Dat weet ik, maar mijn "liefde" voor de club gaat zo diep dat ik het me toch aantrekTyphone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:56:
En dan horen dat 9-2 is en dat er 60.000 man de metro moeten halen is een drogreden pur sang. Dat betekent dus dat elke wedstrijd van Arsenal vanaf de 60e/65e minuut stilvalt omdat het anders te druk is bij de metro? Maar goed, verder off-topic hier dus ik laat het er ook bij. Geniet van de stilte zou ik zeggen, ieder zijn ding.
En da's dus niet persoonlijk hè, @Slasherik reageerde puur op basis van wat ik gisteren zag.
Overigens heb je gelijk als je zegt dat dit dan elke wedstrijd zo zou moeten zijn, maar ja het zal met de omstandigheden te maken hebben (doordeweekse dag, stand etc.)
Maar om nu meteen Arsenal als chokers te bestempelen doet me wel zeer, ik weet als geen ander dat een landstitel na 20 jaar zeer welkom is
Elect a clown, expect a circus.
Je krijgt nu toch nog alleen maar punten voor rondes doorgaan?Harribo schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:57:
Wij verliezen na komend seizoen het super succesvolle 1e CoL seizoen ,waarin we 19.2k punten haalden en Belgie 'maar' 6.6k. Nu staan we 6-7k punten voor, dan sta je er dus ineens 6-7k achter.Megupe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:20:
[...]
Belangrijk dat de Nederlandse clubs de punten pakken vanavond. Schijnbaar (VI/AD) moeten we ons druk maken om Belgie
Nee dat was geldtoolkist schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:10:
[...]
Je krijgt nu toch nog alleen maar punten voor rondes doorgaan?
Ook in prijzengeld ja, maar 99% zeker ook voor de coëfficiënten.
edit: en nu 100% zeker
https://documents.uefa.co...icient-calculation-OnlineD.4.1 Points awarded in the UEFA Champions League
Qualifying phase and play-offs:
Clubs that are eliminated in the UEFA Champions League qualifying phase or play-offs are awarded points in the UEFA Europa League or UEFA Conference League (see Annex D.4.2 and Annex D.4.3).
League phase onwards (except knockout phase play-offs):
2 points for a win;
1 point for a draw;
0 points for a defeat.
[ Voor 57% gewijzigd door toolkist op 13-03-2025 13:30 ]
Huh? Wat moeten we daar precies in lezen? Dit waren verder geen knockout phase play-offs he? Of begrijp ik het nu verkeerd?toolkist schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:26:
[...]
Ook in prijzengeld ja, maar 99% zeker ook voor de coëfficiënten.
edit: en nu 100% zeker
[...]
https://documents.uefa.co...icient-calculation-Online
Er zijn 2 playoffs.. kwalificatie fase (en daarvoor zeggen ze dat de punten verdeeld worden conform EL/CoL regeling) en de playoffs in de knockout fase, waarin we nu zitten (zo lees ik het tenminste, maar kleine kans dat ze de tussenronde bedoelden)Snowdog schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:35:
[...]
Huh? Wat moeten we daar precies in lezen? Dit waren verder geen knockout phase play-offs he? Of begrijp ik het nu verkeerd?
ok ze lijken dus toch die tussenfase te bedoelen, want van een andere site:
https://www.ucl-voetbal.nl/coefficienten-champions-leagueBerekening clubcoëfficiënten in de Champions League
Voor elke overwinning in de Champions League vanaf de groepsfase krijgt een club 2 punten, en voor een gelijkspel 1 punt. Verlies levert helaas geen punten op. De prestaties van de afgelopen vijf seizoenen worden bij elkaar opgeteld om de clubcoëfficiënt te bepalen. Deze coëfficiënt is van belang voor de loting; hoe hoger de coëfficiënt, hoe beter de club is geplaatst.
Clubs die de achtste finales, kwartfinales, halve finales of de finale bereiken, krijgen daarnaast extra bonuspunten. Dit kan dus flink verschil maken voor clubs die vaak ver komen in het toernooi.
[ Voor 44% gewijzigd door toolkist op 13-03-2025 13:38 ]
De play-offs van de knockoutfase was de vorige ronde (tussenronde voor PSV en Fey) volgens mij, dit is gewoon het vervolg van het toernooi.toolkist schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:37:
[...]
Er zijn 2 playoffs.. kwalificatie fase (en daarvoor zeggen ze dat de punten verdeeld worden conform EL/CoL regeling) en de playoffs in de knockout fase, waarin we nu zitten (zo lees ik het tenminste, maar kleine kans dat ze de tussenronde bedoelden)
Klopt, heb het al toegevoegd aan m'n vorige post.Snowdog schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:38:
[...]
De play-offs van de knockoutfase was de vorige ronde (tussenronde voor PSV en Fey) volgens mij, dit is gewoon het vervolg van het toernooi.
En I hate to say it, @Typhone je had gelijk
Kun je net als @ph4ge in je sig zetten
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 13-03-2025 13:41 ]
Verwijderd
- twee punten voor een overwinning
- één punt voor een gelijkspel
voor alle wedstrijden vanaf de league fase voor de landen coefficient.
Je krijgt bonuspunten voor het doorgaan.
- één punt voor een gelijkspel
voor alle wedstrijden vanaf de league fase voor de landen coefficient.
Je krijgt bonuspunten voor het doorgaan.
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee, tenminste als je naar dit artikel kijkt: https://coefficienten.nl/...e-nog-geen-concurrent-is/toolkist schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:14:
[...]
Wij verliezen na komend seizoen het super succesvolle 1e CoL seizoen ,waarin we 19.2k punten haalden en Belgie 'maar' 6.6k. Nu staan we 6-7k punten voor, dan sta je er dus ineens 6-7k achter.
Maar inderdaad, elk punt wat we kunnen pakken is meegenomen.
Ergens zou het ook fijn zijn als een AZ of Twente zich plaatsen voor de Conference league, daar zijn een hoop punten te halen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als de resultaten van het seizoen 21-22 wegvallen verliezen wij 19 punten, Portugal bijna 13 en België ruim 6. Dan staan we gewoon weer 8e op de lijst en is zelfs Tsjechië ineens een concurrent. Dat is natuurlijk ook een beetje het idee achter de ranking, en een logisch gevolg.Megupe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:20:
[...]
Of GA Eagles wint de KNVB beker. Zitten ze in de Europa League. Over verloren punten gesproken.Gynnad schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:03:
[...]
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee, tenminste als je naar dit artikel kijkt: https://coefficienten.nl/...e-nog-geen-concurrent-is/
Ergens zou het ook fijn zijn als een AZ of Twente zich plaatsen voor de Conference league, daar zijn een hoop punten te halen.
Volgens mij komt er ook een einde aan die playoffs meen ik gelezen te hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 13-03-2025 15:06 ]
Staat toch duidelijk ook in jouw linkje, bij seizoen 26-27Gynnad schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:03:
[...]
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee, tenminste als je naar dit artikel kijkt: https://coefficienten.nl/...e-nog-geen-concurrent-is/
Het is te hopen dat de top 6 de tickets pakt. Maar het zou dan niet eens heel verkeerd zijn als niet de minst kwalitatieve club in de Conference League zit, maar een ploeg die daar 1 of 2 plekken boven staat. In de Conference League kun je veel meer punten pakken dan de Europa League, al zou je zeggen dat zelfs de nummer 6 van Nederland daar kans maaktTyphone schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 15:06:
[...]
Of GA Eagles wint de KNVB beker. Zitten ze in de Europa League. Over verloren punten gesproken.
Volgens mij komt er ook een einde aan die playoffs meen ik gelezen te hebben.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken