En Stengs leunt tegenwoordig vooral op krukkenD-e-n schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:49:
[...]
Dat is gewoon een fout van Te Kloese. Ook Slot klaagde al dat ze weinig aanvallend vermogen hadden op het middenveld. Die leunde ook al op Stengs wat dat aangaat
Brobbey toch?Harribo schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:50:
Die Thuram, wat een beest
Waarom hebben wij in Nederland nooit dat soort spitsen?
Altijd slungels of ukkies
Die scoort ook veel….
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zo schiet je een bal binnen hè
Dit is wel gedaan vrees ik. Het is Feyenoord niet kwalijk te nemen.
Nu is het wel klaar he
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Daar is het in slowmotion...LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:48:
In de herhaling lijkt die goal nog best houdbaar te zijn voor Wellenreuther.
Maar dit was Wellenreuter echt niet aan te rekenen hoor.
Kunnen we die wedstrijd van dit weekend weer terug inplannen? Volgende week het C team maar opstellen want Twente is dan belangrijker.
Was leuk geweest dit seizoen gaat als een nachtkaars uit. Verder gekomen in de CL dan gedacht.
Ik hoorde net even voorbij komen wat Inter nog allemaal op de bank heeft zitten

Kan me niet voorstellen dat ie dat er na anderhalve week al in heeft gebracht. Dat duurt echt veel langer. Is het niet gewoon omdat het een CL wedstrijd is? Die gingen jullie wel vaker goed af qua spelLZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:40:
maar.... het spel is wel een stuk leuker dan onder Priske. Kan RvP alleen maar complimenten geven daarover.
Ja maar zet dat een tegenover wat Feyenoord heeft zitten ook niet misselijkDutchOwnage schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:54:
Ik hoorde net even voorbij komen wat Inter nog allemaal op de bank heeft zitten
Inter heeft gewoon geen vleugelspitsen maar opkomende halve verdedigers.
Maar wel 2 top centrum spitsen.
Dat is dan eigenlijk belangrijker dan dtibbelaartjes op de flanken
Maar wel 2 top centrum spitsen.
Dat is dan eigenlijk belangrijker dan dtibbelaartjes op de flanken
Op de bank thuis wegens blessures bedoel je?Rubman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Ja maar zet dat een tegenover wat Feyenoord heeft zitten ook niet misselijk
Ach we hebben een hele kleuterklas op de bank denk ik de rest zit allemaal geld in krukken te proppen zodat ze lekkerder lopen lijkt het.toolkist schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:56:
[...]
Op de bank thuis wegens blessures bedoel je?
Hopelijk wordt er van wat permanent geblesseerde afscheid genomen zoals een Stengs. Die heeft wel 4 wedstrijden gespeeld ofzo?
Zonde zonde. Een 1-2 zou wel leuk zijn voor de return...
Pfoe die was nog behoorlijk dichtbij, had wel een leuke geweest.
Gefeliciteerd @jbdeiman , ik zou lekker een biertje pakken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Osman. Een lichtpuntje, dat dan weer wel.
Niks aan de hand man. Hoezo pingel check.
Niks aan de hand man. Hoezo pingel check.
[ Voor 35% gewijzigd door DutchOwnage op 05-03-2025 20:04 ]
Waaom moet die scheids kijken naar de mogelijke penalty, stond er met zijn neus bovenop.
Elect a clown, expect a circus.
Echt waar wat maakt de uefa zichzelf belachelijk als je hier een penalty voor geeft
jajoh penalty erbij voor amper iets. Wedstrijd dood maken...
knip
[ Voor 100% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2025 20:06 . Reden: Dit soort opmerkingen mag je achterwege laten ]
Helaas zijn dit de achterlijke regels...Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:05:
Echt waar wat maakt de uefa zichzelf belachelijk als je hier een penalty voor geeft
Dit is wel een hele goedkope penalty
Jammer, ik ben bang dat Feyenoord na een 0-3 het niet meer op kan brengen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wat een mesjogee beslissing, opgezocht tot en met en wel mee krijgen.
Heerlijk tegengehouden, knap!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
haha gerechtigheid!
Terrecht tegen gehouden!
[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 05-03-2025 20:08 ]
Wat een walgelijke vent!
Of word ik nu ook geschorst?
Ik mis alleen nog een rode kaart en een vechtpartij
Helaas doet de VAR wat ie moet doen. Dit zijn de regels die het grote probleem zijn, niet de scheids/var . Gelukkig pakt ie em welLZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:08:
Corrupte bende. Gelukkig pakt ie m.
Wat een totaal compleet corrupte bullshitcall plus VAR
ROOD!Harribo schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:09:
Wat een walgelijke vent!
Dat kan altijd nogAgent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:09:
Ik mis alleen nog een rode kaart en een vechtpartij
Wat een wout Weghorst penalty. Jezelf voor de tegenstander gooien. Echt belachelijk dat hiervoor penalty’s worden gegeven
En toch moeten we reël zijn denk ik. Ik heb het gevoel dat wanneer Inter zich even boos maakt, ze er zo een paar kunnen inprikken.
Hoe goed Feyenoord ook z'n best doet, ik ben bang dat het een vertekend beeld geeft.
Hoe goed Feyenoord ook z'n best doet, ik ben bang dat het een vertekend beeld geeft.
Haha ja dé Wout Weghorst penalty... Een nieuw begrip wereldwijdsNielz123 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:10:
Wat een wout Weghorst penalty. Jezelf voor de tegenstander gooien. Echt belachelijk dat hiervoor penalty’s worden gegeven
Tuurlijk. En nu niet geven.
In vroeger tijden zou dit gigantische uit de hand gaan lopen....
.
.
[ Voor 53% gewijzigd door DutchOwnage op 05-03-2025 20:14 ]
Ueda.... Daar had je minute of fame kunnen pakken
Dus een licht opgezocht voetje is penalty en dit niets?
Niet eens kijken?
Niet eens kijken?
knip
De Kuip heeft genoeg gezien
De Kuip heeft genoeg gezien
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2025 20:23 . Reden: Nergens voor nodig ]
Dit was ook helemaal niks behalve een mooie poging van UedaDutchOwnage schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:13:
.
Je ziet dat de vrij omhoog komt terwijl uwda erboven hangt.
Dat was gewoon geel voor Ueda, als je dan de regels wil hanteren.
De Vrij mist toch de bal volledig en speelt puur de man?toolkist schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:14:
[...]
Dit was ook helemaal niks behalve een mooie poging van Ueda
Als je hem aan de andere kant wel zo makkelijk geeft...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:14:
[...]
Dit was ook helemaal niks behalve een mooie poging van Ueda
Ik zit met m'n roze bril op. Maar idd.
Haha ja goeie. En die Italiaan in de eerste helft heeft 2x naar zn gezicht gegrepen en is daar nooit geraaktVos schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:15:
Dat was gewoon geel voor Ueda, als je dan de regels wil hanteren.
Haha ja vroeger ging het helemaal los daar.DutchOwnage schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:13:
.
Hij speelt Ueda ook niet. Ueda springt over hem heen en valt spontaan de 16 in.ph4ge schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:15:
[...]
De Vrij mist toch de bal volledig en speelt puur de man?
Als je hem aan de andere kant wel zo makkelijk geeft...
Kom op afgezien van die penalty is het toch niet de schuld van de arbitrage dat Feyenoord nu achter staat?
Ueda is echt een paar maten minder als spits dan Gimenez. In zo'n n situatie als net moet je in ieder geval op goal schieten.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik hoop toch nog stiekem op de 1-2.
Zal je zien dat straks een luizige 0-3 valt....
Zal je zien dat straks een luizige 0-3 valt....
Nee. Inter is gewoon effectiever. Is ook totaal niet gek.Harribo schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:17:
Kom op afgezien van die penalty is het toch niet de schuld van de arbitrage dat Feyenoord nu achter staat?
Vieze trap hoor net boven de knie.
Ueda was idd niets uiteindelijk, blijft verder ook maar wat sjokken lijkt het.
Ueda was idd niets uiteindelijk, blijft verder ook maar wat sjokken lijkt het.
Gimenez had die 100% gemaakt ja.nocalimero schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:17:
Ueda is echt een paar maten minder als spits dan Gimenez. In zo'n n situatie als net moet je in ieder geval op goal schieten.
Klopt, dit is gewoon niveau verschil. Feyenoord speelt naar vermogen, het is net te weinig voor een resultaat.Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:18:
[...]
Nee. Inter is gewoon effectiever. Is ook totaal niet gek.
Heuj een schorsing ipv een geblesseerde! 
Nog iemand die niet mee kan doen
Nog iemand die niet mee kan doen
Absoluut niet. 1 van de betere teams in de wereld. Top 5 wellicht.Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:18:
[...]
Nee. Inter is gewoon effectiever. Is ook totaal niet gek.
Dat weet ik niet, maar Carranza en een half fitte Ueda hebben echt het niveau niet. En zonder fatsoenlijke spits scoren op dit niveau valt niet mee.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tegen zo'n ploeg hakt het gebrek aan middenvelders er ook extra in. Je zou soms eigenlijk een mannetje extra willen daar maar er staan nu respectievelijk een linksback en een aanvaller in de middenlinienocalimero schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:19:
[...]
Klopt, dit is gewoon niveau verschil. Feyenoord speelt naar vermogen, het is net te weinig voor een resultaat.
Echt, Feyenoord hoeft zich nergens voor te schamen.
Arsenal scoorde gister toch 7x zonder fatsoenlijke spits.ph4ge schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:21:
[...]
Dat weet ik niet, maar Carranza en een half fitte Ueda hebben echt het niveau niet. En zonder fatsoenlijke spits scoren op dit niveau valt niet mee.
Schamen niet, het is wel zonde hoe het gaat.
Met een fit elftal en nog goede spits had je hier heel anders gestaan. Het is niet alsof je met je A elftal laat opvegen in eigen huis.
Niveau verschil is gewoon heul groot.
Met een fit elftal en nog goede spits had je hier heel anders gestaan. Het is niet alsof je met je A elftal laat opvegen in eigen huis.
Die scheids…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het verhaal van dit seizoen in een notendop.Rubman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:26:
Met een fit elftal en nog goede spits had je hier heel anders gestaan.
Ik vind het best mee vallen. Paar momenten dat het net goed viel voor Inter (of net een beetje extra klasse), maar je doet over het geheel weinig onder.Rubman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:26:
Het is ook de breedte die je opbreekt, je kan geen verse krachten inbrengen.
Zoveel kansen heeft Inter toch ook niet gehad. Maar ze weten ze wel te benutten.
Feyenoord heeft best redelijk gespeeld.
Feyenoord heeft best redelijk gespeeld.
Nee daarom ook geen schaamte, met een C-elftal nog zo knap uitspelen tegen Inter met 1 speler die meer waard is dan hele selectie is niet verkeerd.ph4ge schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:29:
[...]
Ik vind het best mee vallen. Paar momenten dat het net goed viel voor Inter (of net een beetje extra klasse), maar je doet over het geheel weinig onder.
Het is ook de breedte die je opbreekt, je kan geen verse krachten inbrengen.
Van de zomer moet DTK echt aan de bak, al ben ik er bang voor.
Stengs weg, te duur en meer geblesseerd dan spelend.
Bijlow is ook teveel geblesseerd en moet je maar afscheid van nemen.
Zerrouki weg, heeft het gewoon niet bij Feyenoord
Ueda denk ik ook maar doorselecteren
Ivanusec heeft de kansen ook wel gehad.
Spits zoeken, of hopen dat Carrilo (die nieuwe) wat is al is die erg jong
Hancko gaat weg, verkocht
Paixiaō waarschijnlijk ook
[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 05-03-2025 20:35 ]
Zo'n corner ook... Wie moet hem erin koppen afgezien van Hancko?
Bij Inter zijn ze allemaal een kop groter
Size does matter
Bij Inter zijn ze allemaal een kop groter
Size does matter
Geef die Italiaan dan geel met dat geschooi
Dat smerige handje om die kaart zeuren
gaat ook meer zelf eroverheen heb ik het idee.

Dat doen ze op een of andere manier nooit, al zijn de regels toch vrij duidelijk daarover.Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:37:
Vind ik. Standaard regel : vragen om geel is geel.Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:37:
Trouwens deze scheidsrechter is gelukkig niet zo kinderachtig.
In het begin van de wedstrijd zaten er een paar Feyenoorders op de voeten van de tegenstander. Gewoon waarschuwing.
Zijn er zat die meteen met kaarten zwaaien
Komt er volgende week nog iets uit de ziekenboeg? Anders zou ik toch lekker wat spelers gaan sparen.
Feyenoord moet inderdaad op zoek naar een goede spits voor volgend seizoen. DTK is met betrekking tot de verkoop van Gimenez weinig te verwijten, die wilde zelf weg en het geld was goed.
Jammer dat Ueda zijn belofte (nog) niet waar maakt. Bij Japan laat hij het soms wel zien... Werk aan de winkel dus.
Jammer dat Ueda zijn belofte (nog) niet waar maakt. Bij Japan laat hij het soms wel zien... Werk aan de winkel dus.
Mitchell kwam daar wel gewoon goed weg, die zat een paar keer nadrukkelijk te solliciteren naar z'n tweede gele kaart.
Gimenez kon/kan dat overigens ook heel goed, dat vragen om een kaart.
Gimenez kon/kan dat overigens ook heel goed, dat vragen om een kaart.
Ze hebben gestreden voor wat ze waard waren en zijn niet over de knie gelegd. Maar ze zullen toch teleurgesteld zijn en dat mag. Maar als je de breedte gewoon niet hebt om te wisselen met al die blessures, tsja dan houdt het ook gewoon op.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Inter Milan is a whole different cookie than AC Milan
Het geld was veel te weinig, een koopje voor Milan als ie door blijft gaan met scoren en met Gimenez had je nog een prima kans gehad om PSV en Utrecht te achterhalennocalimero schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:39:
Feyenoord moet inderdaad op zoek naar een goede spits voor volgend seizoen. DTK is met betrekking tot de verkoop van Gimenez weinig te verwijten, die wilde zelf weg en het geld was goed.
Ik snap je, maar Feyenoord was in de zomer al akkoord gegaan met een lager bedrag. Gimenez wilde toen niet. Nu wilde hij perse weg en met een invloedrijke makelaar achter zich. Ik snap DTK wat dat betreft wel.toolkist schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:43:
[...]
Het geld was veel te weinig, een koopje voor Milan als ie door blijft gaan met scoren en met Gimenez had je nog een prima kans gehad om PSV en Utrecht te achterhalen
En vergeet niet dat TD zijn, maar een bijbaan voor hem is hè.
Dat is het grote probleem bij Feyenoord, ik verwacht van de zomer helemaal niks.
We hebben gewoon een goede TD nodig, geen part timer.
Ik snap dat echt niet, je gooit zoveel kapitaal weg nu. Als je toch ziet dat West Ham (via eerst een huur constructie) al 30m wilde betalen voor Brobbey... Dan moet je minimaal 45 voor Gimenez kunnen krijgen. En dat Gimenez dan zo graag wil, dan wacht ie maar een half jaartje en kan ie evt alsnog voor 35 weg. Maar goed, wat is gebeurd is gebeurdRussel88 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:53:
[...]
Ik snap je, maar Feyenoord was in de zomer al akkoord gegaan met een lager bedrag. Gimenez wilde toen niet. Nu wilde hij perse weg en met een invloedrijke makelaar achter zich. Ik snap DTK wat dat betreft wel.
Dat is het grote probleem bij Feyenoord, ik verwacht van de zomer helemaal niks.
Het is toch onbegrijpelijk dat een grote club als Feyenoord, niet eens een fatsoenlijke TD heeft? Het is een miljoenenbedrijf....Russel88 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:53:
[...]
Ik snap je, maar Feyenoord was in de zomer al akkoord gegaan met een lager bedrag. Gimenez wilde toen niet. Nu wilde hij perse weg en met een invloedrijke makelaar achter zich. Ik snap DTK wat dat betreft wel.
Huub Huub Barbatruc!
We hadden sws een goal moeten maken bijv die kans van Moder. Idem dito afgelopen zaterdag. Echt bizar hoe onze selectie is samengesteld op dat terrein - gebrek aan scorend vermogen
Willen mensen echt dat dtk nieuwe spelers haalt?
Ik zou eerst een nieuwe td halen en deze dat laten doen
Ik zou eerst een nieuwe td halen en deze dat laten doen
Als ik zie hoe een geslepen en volwassen indruk Inter maakt, denk ik eigenlijk dat je ook met je A-elftal er met 0-2 af gaat.Rubman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:26:
Maar goed, uiteindelijk ben ik gewoon trots op die Europese seizoen. Soms heb je van die legendarische potjes die je eens in de zoveel tijd terug kijkt om alles weer te herbeleven en daar waren er zeker meerdere van dit seizoen. Dat het hier eindigt kan ik mee leven, nu worden en blijven hopelijk snel weer wat spelers fit en dan "gewoon" 3e worden.
Waarom zou je met een stuk of 6 spelers die simpelweg een stuk beter zijn en meer ervaring hebben hetzelfde resultaat halen? Alleen al het feit dat je dan wat te wisselen hebt vergroot je kansen, op het einde waren een paar spelers helemaal leeg. Niet dat het wat verandert, maar er staat een ander Feyenoord met Timber.Vld1989 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:30:
Als ik zie hoe een geslepen en volwassen indruk Inter maakt, denk ik eigenlijk dat je ook met je A-elftal er met 0-2 af gaat.
Zit gewoon in de aard van het beestje bij hun. Inter is zo ervaren en volwassen, die beheersen het zakelijk behalen van een resultaat tot in de puntjes. Die kunnen dit spelletje tegen elke club ter wereld spelen en er succesvol mee zijn. Ze hebben niet voor niets slechts 1 tegengoal in de Champions League. Dan gaat ook het A-elftal van Feyenoord er niet ineens 3 in het mandje leggen hoor.ph4ge schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:20:
[...]
Waarom zou je met een stuk of 6 spelers die simpelweg een stuk beter zijn en meer ervaring hebben hetzelfde resultaat halen? Alleen al het feit dat je dan wat te wisselen hebt vergroot je kansen, op het einde waren een paar spelers helemaal leeg. Niet dat het wat verandert, maar er staat een ander Feyenoord met Timber.
Tegen een ploeg die dat zakelijke van nature niet heeft en wat meer opportunistisch is (zoals Arsenal gisteren bijvoorbeeld) zou het wél een wereld van verschil maken maar bij geslepen Italianen geloof ik daar totaal niet in.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken