[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.334 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik zit de deze week in Ierse/Scotse bars op Kaapverdië de Europese clubs te kijken en ben het eens met @ph4ge; Inter was echt niet zoveel beter als Feyenoord. Een gelijkspel had voor Feyenoord een verdiende uitslag geweest.

PSV gisteren daarentegen, dat was werkelijk onthutsend. Hopelijk morgen weer een positief resultaat. Voorzichtige voorspelling:
Retteketet AZ verliest 2-3, Ajax speelt 2-2.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Superkiwi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:27:
Ik zit de deze week in Ierse/Scotse bars op Kaapverdië de Europese clubs te kijken en ben het eens met @ph4ge; Inter was echt niet zoveel beter als Feyenoord. Een gelijkspel had voor Feyenoord een verdiende uitslag geweest.
Typisch een wedstrijd tegen een Italiaanse ploeg die beter is; je denkt dat je kans maakt en in de wedstrijd zit maar je gaat er af met een 0-2.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Welkom in zowat elke wedstrijd tegen zowat elke Italiaanse tegenstander...

En ik verwacht dat Ajax kansloos verliest met 0-2 of 0-3

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 06-03-2025 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Optisch misschien, maar zo denken voornamelijk Nederlanders. En volgende week sta je gewoon weer met lege handen te beweren dat het helemaal niet verdiend was.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:23
toolkist schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:01:
Dat zou zo maar eens kunnen. Maar heel erg vind ik het niet. Liever vanavond verliezen dan zondag :)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:06:
Dat zou zo maar eens kunnen. Maar heel erg vind ik het niet. Liever vanavond verliezen dan zondag :)
Laat de EL maar voor wat het is, competitie is belangrijker, lees; het belangrijkste :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Frankfurt speelt voetbal wat Ajax nog niet kan handelen denk ik. Ze spelen extreem aanvallend en staan met 10 man op de helft van tegenstander.

Gelukkig is de spits van hun wel weg, maar overige spelers zijn ook goed..

Ben benieuwd naar Kristensen, is daar goed opgebloeid.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
toolkist schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:01:
[...]

Welkom in zowat elke wedstrijd tegen zowat elke Italiaanse tegenstander...

Ik verbaas mij steeds minder over Ajax dit seizoen, hoeveel wedstrijden was de tegenstander beter Ajax en toch won Ajax (slecht spelen en toch winnen is een beetje het verhaal dit seizoen). Ik zou mij niet verbazen als Ajax gewoon de winst pakt echter de uit wedstrijd wordt wel een heel ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:35
rikoos schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:52:
[...]

Ik verbaas mij steeds minder over Ajax dit seizoen, hoeveel wedstrijden was de tegenstander beter Ajax en toch won Ajax (slecht spelen en toch winnen is een beetje het verhaal dit seizoen). Ik zou mij niet verbazen als Ajax gewoon de winst pakt echter de uit wedstrijd wordt wel een heel ander verhaal.
Hier sluit ik me bij aan.

Het is al bizar genoeg dat ze kampioen gaan worden, dan mogen ze van mij ook wel de EL winnen met dat beroerde spel. Zou voor NL helemaal top zijn ook, extra ticket CL toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

rikoos schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:52:
Ik verbaas mij steeds minder over Ajax dit seizoen, hoeveel wedstrijden was de tegenstander beter Ajax en toch won Ajax (slecht spelen en toch winnen is een beetje het verhaal dit seizoen).
Dat is wel een beetje een vertekend beeld. Ajax laat dit seizoen de tegenstander voetballen en staat achterin als een huis. Dat de tegenstander meer balbezit heeft klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat ze beter zijn. Beetje het zelfde verhaal als spelen tegen Italiaanse tegenstanders. Zoveel uitgespeelde kansen krijgen de tegenstanders van Ajax namelijk niet, dat zie je ook terug in de expected goals (xG), ide ligt bij Ajax bijna altijd hoger dan die bij de tegenstanders. Ajax speelt gewoon een ander spel, een andere tactiek. De trainer doet het wat dat betreft goed, kijkende naar de selectie. Op deze manier haalt hij maximaal rendement met een ploeg die nagenoeg het zelfde is gebleven als vorig seizoen waar ze veel verloren.
Ik zou mij niet verbazen als Ajax gewoon de winst pakt echter de uit wedstrijd wordt wel een heel ander verhaal.
Ik denk van niet omdat je een ploeg als Frankfurt niet moet laten voetballen, dan ga je nat. Ajax maakt een kans, maar dan moeten ze gaan spelen zoals ze dat ook deden zoals tegen Feyenoord, PSV en Maccabi. In die wdstrijden gaf Ajax zelf vol druk, een totaal andere tactiek die beter is tegen goed spelende elftallen. Mochten ze de tactiek gaan hanteren zoals de afgelopen weken dan gaan ze er af met een 0-3 of meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:25

Agent47

I always close my contracts.

Ik denk dat Ajax er 2x vanaf gaat Europees gezien en “ gewoon” de titel pakt. Die CL ( plek 1 en 2) is toch ff 35 miljoen in de la.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
Han schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:32:
[...]

Dat is wel een beetje een vertekend beeld. Ajax laat dit seizoen de tegenstander voetballen en staat achterin als een huis.
ik vind dat "als een huis" wel iets te overdreven. Ajax krijgt veel minder kansen tegen, maar er zijn ook een hele hoop, hele dikke kansen voor de tegenstander (ook nu nog bijna iedere wedstrijd minimaal 1) die er vorig jaar állemaal invlogen en dit jaar op e.o.a. (af en toe miraculeuze) manier niet. Doordat het aantal tegenkansen een stuk lager is i.c.m. "wat vorig jaar wel raak was, gaat nu mis" is het aantal tegengoals een stuk lager. Maar als een huis gaat me wat ver :)
(bijv. de bal op de lat van Almere, of die wedstrijd waar de tegenstander tegen de voet van een op de grond liggende Pasveer aan schiet...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wyke schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:03:
[...]

ik vind dat "als een huis" wel iets te overdreven. Ajax krijgt veel minder kansen tegen, maar er zijn ook een hele hoop, hele dikke kansen voor de tegenstander (ook nu nog bijna iedere wedstrijd minimaal 1) die er vorig jaar állemaal invlogen en dit jaar op e.o.a. (af en toe miraculeuze) manier niet. Doordat het aantal tegenkansen een stuk lager is i.c.m. "wat vorig jaar wel raak was, gaat nu mis" is het aantal tegengoals een stuk lager. Maar als een huis gaat me wat ver :)
(bijv. de bal op de lat van Almere, of die wedstrijd waar de tegenstander tegen de voet van een op de grond liggende Pasveer aan schiet...)
Je noemt nu incidenten, die zijn er altijd wel te vinden in 20-30 wedstrijden...
Feit is dat Ajax in de competitie maar 18 tegendoelpunten heeft, verreweg het minste dus. En ja daarmee staat de verdediging als een huis.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:07:
[...]

Je noemt nu incidenten, die zijn er altijd wel te vinden in 20-30 wedstrijden...
Feit is dat Ajax in de competitie maar 18 tegendoelpunten heeft, verreweg het minste dus. En ja daarmee staat de verdediging als een huis.,
mijn "probleem" is dat er per wedstrijd mimimaal 1, maar bij iets betere tegenstanders vaak wel 2 of meer van dat soort incidenten zijn, waarbij er echt geen reet van de organisatie klopt of ultradom balverlies wordt geleden. Het zit dan mee dat die ballen er niet invliegen, zoals vorig jaar wel gebeurde.
Ik ben blij dat ze er nu niet invliegen hoor, maar af en toe zit ik toch te vloeken voor de tv als er ineens dom balverlies wordt geleden en een megakans wordt weggegeven. Het voelt voor mij niet "als een huis" ook al spreken de feiten dat tegen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

Han schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:32:
[...]

Dat is wel een beetje een vertekend beeld. Ajax laat dit seizoen de tegenstander voetballen en staat achterin als een huis. Dat de tegenstander meer balbezit heeft klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat ze beter zijn. Beetje het zelfde verhaal als spelen tegen Italiaanse tegenstanders. Zoveel uitgespeelde kansen krijgen de tegenstanders van Ajax namelijk niet, dat zie je ook terug in de expected goals (xG), ide ligt bij Ajax bijna altijd hoger dan die bij de tegenstanders. Ajax speelt gewoon een ander spel, een andere tactiek. De trainer doet het wat dat betreft goed, kijkende naar de selectie. Op deze manier haalt hij maximaal rendement met een ploeg die nagenoeg het zelfde is gebleven als vorig seizoen waar ze veel verloren.
[...]
Ik denk van niet omdat je een ploeg als Frankfurt niet moet laten voetballen, dan ga je nat. Ajax maakt een kans, maar dan moeten ze gaan spelen zoals ze dat ook deden zoals tegen Feyenoord, PSV en Maccabi. In die wdstrijden gaf Ajax zelf vol druk, een totaal andere tactiek die beter is tegen goed spelende elftallen. Mochten ze de tactiek gaan hanteren zoals de afgelopen weken dan gaan ze er af met een 0-3 of meer.
True, maar slecht spelen en toch winnen bekt voor velen lekkerder ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wyke schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:21:
[...]

mijn "probleem" is dat er per wedstrijd mimimaal 1, maar bij iets betere tegenstanders vaak wel 2 of meer van dat soort incidenten zijn, waarbij er echt geen reet van de organisatie klopt of ultradom balverlies wordt geleden. Het zit dan mee dat die ballen er niet invliegen, zoals vorig jaar wel gebeurde.
Ik ben blij dat ze er nu niet invliegen hoor, maar af en toe zit ik toch te vloeken voor de tv als er ineens dom balverlies wordt geleden en een megakans wordt weggegeven. Het voelt voor mij niet "als een huis" ook al spreken de feiten dat tegen. 8)
Die fouten zijn er zeker nog te veel, echter krijgen ze wel gewoon minder kansen tegen zeggen de statistieken. Laten we het houden op een solide huis, maar geen fort ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Quad schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:42:
Frankfurt speelt voetbal wat Ajax nog niet kan handelen denk ik. Ze spelen extreem aanvallend en staan met 10 man op de helft van tegenstander.

Gelukkig is de spits van hun wel weg, maar overige spelers zijn ook goed..

Ben benieuwd naar Kristensen, is daar goed opgebloeid.
Frankfurt is inderdaad een goede ploeg, doen het niet voor niets al een paar jaar goed in de Bundesliga en zullen volgend jaar weer CL spelen.

De mensen die daar bezig zijn doen het goed qua transfers.

Maar als Ajax vroeg een goal maakt dan kan het leuk worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Ik zie hier voor mn neus enorm veel politie richting de Arena gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:07

Sagat

Is pappa x2!

Zo weer bijgelezen......

PSV en Bosz....de man heeft echt wat neergezet en daarmee natuurlijk veel crediet opgebouwd maar wow......dit weekend moet er gewonnen worden, anders gaat er wel degelijk iets gebeuren denk ik.

verder
Word je eerste...niets aan de hand
wordt je 2e, goed het hoe maakt hier een hoop uit, maar denk dat hij dan goede kans maakt om te blijven zitten.
3e of lager......dat MOET gevolgen hebben.

Heb ook geen idee wat voor contract hij heeft (medio 2026 lees ik nu), misschien dat hij het zelf na dit seizoen ook wel best vind...?

fey: had het aanstaan maar zat er met mijn hoofd niet bij. Op zich wel fijn om te lezen dat inter echt een goed team heeft en dat je zelf met al die blessures dan nog best aardig speelt. Maar helaas weet je dat ze eigenlijk van een klein verliesje uitgaan en het thuis wel fixen......en ja dan is 2-0 al prachtig en meer dan ingecalculeerd.
verder dan voor feyenoord al interlandbreak? (zie volgende wedstrijd pas staan op 2 april?) dat is met al die blessures zeker niet ongunstig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Ai, dat heb ik ook zo wel eens meegemaakt.
Tegenstander te laat en trapte vol tegen mijn voet, 3 breuken toen. toen nog wel uitgespeeld, lahdo kon nu niet meer dus zal wel iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:
[...]

True, maar slecht spelen en toch winnen bekt voor velen lekkerder ;).
Wat er ook gebeurt, het is sowieso onverdiend. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat zijn de mooiere eigen goals.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:35
Zelfs AZ leest PSV even de les :P

Die 1-7 gaat met de pot meer bizar worden. Tottenham zijn toch ook geen prutsers en toch staat AZ gewoon prima te ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:12
Wouter Goose... Zullen ze wel zeggen in Engeland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:08:
Ik zie hier voor mn neus enorm veel politie richting de Arena gaan...
Ajax.... Meer dan voetbal alleen...
Ruitjes inslaan, tandjes tuffen bij een andere hooligan, vuurwerk gooien.... Echt gezellige boel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GlennLB
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 25-09 19:52
LZ86 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:06:
Zelfs AZ leest PSV even de les :P

Die 1-7 gaat met de pot meer bizar worden. Tottenham zijn toch ook geen prutsers en toch staat AZ gewoon prima te ballen
Tottenham staat momenteel 13de in de premier league en heeft een soortgelijk aantal geblesseerden als Feyenoord. Ik denk dat het verschil met Arsenal wel vrij groot is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Moet erin Parrot
Parrot is het steeds net niet in zijn acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:10:
[...]

Ajax.... Meer dan voetbal alleen...
Ruitjes inslaan, tandjes tuffen bij een andere hooligan, vuurwerk gooien.... Echt gezellige boel
Hoezo Ajax? Die supporters van Eintracht springen in het stadion wel leuk maar houden buiten het stadion ook van een potje knokken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 16:05

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Randdebielen met een IQ lager dan Trump Tuig is de naam 'supporters' onwaardig. hoogstens Parasieten van de Wereld. Ongeacht de clubnaam die in hun kwartcel hersenenen 'opgeslagen' staat..

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

AZ had eigenlijk met 2-0 voor kunnen staan in de rust. Iets met het spreekwoord over kaas en brood .

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:09
Sutalo terug in de basis en Mokio op het middenveld naast Taylor en Henderson.

Opstelling Ajax:
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Mokio, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20BUIXfb0OURpIDG4zdDMw3UEM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hZNKkJZwoXi8IWU5THcjFokW.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Van de week kwam nog de vraag langs of Mokio of Henderson op het middenveld verwacht werd. Denk dat ze zich toen nog niet gerealiseerd hadden dat Klaassen geschorst was. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ik hoop dat Pasveer dit keer goed terugkomt van blessure...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen een voorbeschouwing interessanter vinden, dan de tweede helft van AZ (ook al zijn ze niet perse voor die club).

Daarom werk ik ook niet voor TV wellicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:52:
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen een voorbeschouwing interessanter vinden, dan de tweede helft van AZ (ook al zijn ze niet perse voor die club).

Even ander kanaal pakken en je bent er, alles staat open. Maar ik ben het in de basis wel met je eens.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:27:
Randdebielen met een IQ lager dan Trump Tuig is de naam 'supporters' onwaardig. hoogstens Parasieten van de Wereld. Ongeacht de clubnaam die in hun kwartcel hersenenen 'opgeslagen' staat..
Wat heb ik gemist? Moest even het afval buiten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]

Even ander kanaal pakken en je bent er, alles staat open. Maar ik ben het in de basis wel met je eens.
Iets zegt mij dat je dan meer reclame kan verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]

Het ging weer over psv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:52:

Ik verwacht dat een live wedstrijd volledig uitgezonden word volgens bijv 'iservoetbalvanavond.nl' in één stream, ik moet van stream switchen ipv het opgezwollen gezwets te moeten aanhoren genaamd 'voorbeschouwing. -69/10 voor zuigo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[...]

Externe Parasieten die incapabel zijn zich te gedragen bij een voetbalwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[...]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Politie leek wel op zoek te zijn naar Duitse kentekens van wat ik zag. Er lag op de wegen heel veel kapot glas van flessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou de voetbalapp maar even gedempt en straks de boel op stil en voor de tv. Kijken of het een beetje aan te gluren is vandaag. Heb een hard hoofd in een uitslag met perspectief.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Okay, en wat is er dan gebeurt precies?

Bedoel heb PSV'ers gezien bij Arsenal, daar praten ze nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:00:
Politie leek wel op zoek te zijn naar Duitse kentekens van wat ik zag. Er lag op de wegen heel veel kapot glas van flessen.
Ik heb werkelijk geen idee, zie niets op NU.nl of NOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:56:
[...]

Ik verwacht dat een live wedstrijd volledig uitgezonden word volgens bijv 'iservoetbalvanavond.nl' in één stream, ik moet van stream switchen ipv het opgezwollen gezwets te moeten aanhoren genaamd 'voorbeschouwing. -69/10 voor zuigo.
Voordeel voor Ziggo is dat ze dan om de 10min. er een reclame blok in kunnen gooien, tijdens een wedstrijd kan dat niet.

Ben het ook met je eens dat de voorbeschouwingen echt slecht zijn. Vind die Pastoor ook maar apart, al heeft hij het bij Real Madrid en PSG wel laten zien dat het een goede manager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:13:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee, zie niets op NU.nl of NOS?
Business as usual. Niks bijzonders, maar wel indrukwekkend om tientallen politie voertuigen en paarden te zien marcheren.
Pas als het erg uit de klauwen loopt bereikt het de landelijke media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:15:
[...]

Voordeel voor Ziggo is dat ze dan om de 10min. er een reclame blok in kunnen gooien, tijdens een wedstrijd kan dat niet.

Ben het ook met je eens dat de voorbeschouwingen echt slecht zijn. Vind die Pastoor ook maar apart, al heeft hij het bij Real Madrid en PSG wel laten zien dat het een goede manager is.
om de tweede helft van AZ te zien moest ik switchen van stream, -420/10 voor zuigo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:18:
[...]

Business as usual. Niks bijzonders, maar wel indrukwekkend om tientallen politie voertuigen en paarden te zien marcheren.
Pas als het erg uit de klauwen loopt bereikt het de landelijke media.
Kan je dan niet even een link posten? ;)
Zelfs op die andere zie voetbalsites zie ik niets.

Is dit omdat ze ontevreden zijn? Zoals wat we toen hadden gezien toen Ajax 'supporters' hun eigen stadion binnenvielen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hij kijkt gewoon uit zijn raam vermoed ik. ;)

Ik woon verder van het centrum dus merk er niets van.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:21:
Hij kijkt gewoon uit zijn raam vermoed ik. ;)

Ik woon verder van het centrum dus merk er niets van.
Het is ook allemaal zo bizar, je opent het nieuws, en je leest het ene naar het andere bericht.
Bestaat er nog zoiets als leuk nieuws of mensen die zich (wel) gedragen?

Geen idee wat Spurs kan eigenlijk, die manager zit er denk ik ook niet meer lang.
Maar zul je zien dat ze nog de 1-1 maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:24:
[...]

Het is ook allemaal zo bizar, je opent het nieuws, en je leest het ene naar het andere bericht.
Bestaat er nog zoiets als leuk nieuws of mensen die zich (wel) gedragen?

Geen idee wat Spurs kan eigenlijk, die manager zit er denk ik ook niet meer lang.
Maar zul je zien dat ze nog de 1-1 maken.
Of volgende week is het gewoon 3-0. Ach, ik vind het wel tof als AZ deze binnen haalt. Nog eventjes.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:20:
[...]

Kan je dan niet even een link posten? ;)
Zelfs op die andere zie voetbalsites zie ik niets.

Is dit omdat ze ontevreden zijn? Zoals wat we toen hadden gezien toen Ajax 'supporters' hun eigen stadion binnenvielen?
Dit was het dus:

https://x.com/AT5/status/1897678009147981824

Eintracht staat wel bekend om zijn enorme fanbase. Wel jammer dat ze dan doodleuk vier banen blokkeren

[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 06-03-2025 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Boeiend, anders zijn het wel bakfietsen of wegdekplakkende studenten die de boel blokkeren. Amsterdam moet je gewoon niet met de auto in. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:30:
[...]

Dit was het dus:

https://x.com/AT5/status/1897678009147981824

Eintracht staat wel bekend om zijn enorme fanbase. Wel jammer dat ze dan doodleuk vier banen blokkeren
https://www.at5.nl/artike...ajax-fans-in-venserpolder

Mompelt iets over harde straffen a.u.b., en nee, ben geen fan van Wilders.
Maar er moet verandering komen als je leest hoeveel in vrijheid hun zaak mogen afwachten, of een agent aanvallen, en dan roepen dat ze (te) hard zijn aangepakt bij de rechtszaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typisch een NL tean europees elftal. Het eigenlijk goed doen maar dan 'slechts' 1-0. Het gevoel zei dat het meer had kunnen zijn, en misschien ook moeten zijn, nu is de kans te groot dat je in de het tweede duel alsnog op je gat gaat. Geel voor bal wegtrappen..... Goed. we gaan het zien in engeland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wel lekker hoor AZ, de Nederlandse eer nog een beetje gered.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Toch gewoon een knappe prestatie van AZ. Ook al staan de Spurs slechts 12e in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Ik hoop dat alle Ajax supporters die steeds zo graag Tadic terug willen en geloven in die Turkse geruchten, hebben gezien hoe Rangers uit nu met 1-3 voor staan. Die Turkse competitie stelt echt niks voor als je steeds de europese resultaten ziet, dus stellen de zogenaamd goede statistieken van Tadic in die competitie ook niet veel voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:39
(Heerlijk om die gaslighters van Fener en Mourinho af te zien gaan, al heeft mijn cluppie (GS) er ook geen reet van gebakken dit seizoen. Bijzonder om te zien hoeveel beter/effectiever de NL clubs hebben gespeeld). Tadic is natuurlijk een klassebak maar in Turkije wordt het zijn team erg makkelijk gemaakt. Ze hoeven alleen maar te liggen en er wordt voor ze gefluit. Dat is geen weerstand meer en dan vallen ze in Europa makkelijk door de mand.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Jammer van de NEP versie van W-Dreej in het stadion bij AZ :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:44:
Ik hoop dat alle Ajax supporters die steeds zo graag Tadic terug willen en geloven in die Turkse geruchten, hebben gezien hoe Rangers uit nu met 1-3 voor staan. Die Turkse competitie stelt echt niks voor als je steeds de europese resultaten ziet, dus stellen de zogenaamd goede statistieken van Tadic in die competitie ook niet veel voor.
Tadic is geldig qua winnaarsmentaliteit en professionaliteit, een voorbeeld voor de selectie. Maar die moet je dan hooguit halen voor de staf, niet als onderdeel van de selectie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Zie ik daar "de wereldkampioen" in de catacomben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Super Mario.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Gonadan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:53:
[...]

Tadic is geldig qua winnaarsmentaliteit en professionaliteit, een voorbeeld voor de selectie. Maar die moet je dan hooguit halen voor de staf, niet als onderdeel van de selectie.
Gerucht was 1 jaar speler en dan in de staf. En we weten hoe hij is... die gaat echt niet op de bank zitten voor invalbeurtjes van 20 minuten. Daarnaast vraag ik mij af op wat het gebaseerd is dat hij goede trainer zou zijn, zoveel voorbeelden van goede spelers die verschrikkelijke trainers of coaches zijn. Hoe hij toen ook te keer ging tegen Lang, suggereert ook niet perse dat hij veel geduld zou hebben met jeugdspelers als daarbij iets niet zou lukken terwijl Ajax vaak wel jongere spelers in selectie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd, zeker gezien zijn uitspraak gister dat 'de trainer van benfica aan de boom zou hangen die avond' :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 11:33
Zo, dat was een begin geweest zeg!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie actie Brobbey!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oeh, knap gedaan door Brobbey.
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:01:
Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd, zeker gezien zijn uitspraak gister dat 'de trainer van benfica aan de boom zou hangen die avond' :r :r
Ik volg je zin niet zo goed.. Wat bedoel je?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:52
Heerlijke actie. Dat zou die vaker moeten doen.

Het gameplan van Frankfurt is duidelijk hoog druk zetten. Ben benieuwd of Ajax daar onderuit kan voetballen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kanonnen Godts let eens op man....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Komt godts goed weg zonder geel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
Wat Godts hier doet zie je ook niet vaak.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29

FreakNL

Well do ya punk?

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat was wel dom. :P

Gelukkig zonder gevolgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Malfunctions schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:06:
Heerlijke actie. Dat zou die vaker moeten doen.

Het gameplan van Frankfurt is duidelijk hoog druk zetten. Ben benieuwd of Ajax daar onderuit kan voetballen.
Vooralsnog countertactiek.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

een bal op de corner plek leggen voordat ie over de lijn was _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Quad schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:04:
Oeh, knap gedaan door Brobbey.

[...]

Ik volg je zin niet zo goed.. Wat bedoel je?
'Die trainer van benfica hangt aan een boom vanavond' suggestief, met een touw om zijn nek :X dat zeg je niet punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Brobbeast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXub8Ocnw8UjBZ94YGVHB7cujDI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large
Heeft ie verdient! Brobbeastmode ON!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:21
Brobbey, al goede actie en nu ook een goaltje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Flitsen van de Brobbey van vorig jaar, vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Lekker Brobbey

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cheiron
Boh, lekker hoor. Die bal van Henderson was zooo langzaam. Dacht dat de keeper hem wel zou hebben.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:09:
[...]

'Die trainer van benfica hangt aan een boom vanavond' suggestief, met een touw om zijn nek :X dat zeg je niet punt.
Wat bedoel je dan met "Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd"?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29

FreakNL

Well do ya punk?

Staat Brobbey daar niet offside bij de VT?

/edit
Mooi, nee dus. Wel een keepersfout btw

[ Voor 36% gewijzigd door FreakNL op 06-03-2025 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-09 17:44

Qu3st

Lekker verdedigd door Frankfurt! Brobs *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pasveer!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

wat een geweldige redding van pasveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik had als aanvaller dit keer toch gekozen voor L1+A.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Daar komt Ajax 2 keer heel goed weg.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat deed Baas daar, zo'n vreemde kopbal. Als je er voor gaat moet je hem goed hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 06-03-2025 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Quad schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Wat bedoel je dan met "Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd"?
Sierd de Vos, een bijna net zo'n grote zwetser als Trump maar dan zonder wereldmacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ah een jankende Götze in de ArenA. Goed om te zien

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lmb7cbDJBxo0kJe1FEYEtlP6xt8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mahZr3rqUAlNJm7C6IaGFCtJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Dit is echt zo'n randje van je stoel wedstrijd met hoe het heen en weer gaat. Hopelijk scoort Ajax snel nog eens zodat we wat ontspanner kunnen gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
Die druk van Ajax O+

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ajax niet kansloos. Maar opletten voor de tegengoal dus. En vooral zelf uitbouwen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Beide ploegen durven en willen wel en prutsen er ook nog bij. Leuke wedstrijd tot nu toe. Is makkelijker zeggen met deze tussenstand haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zorgt wel voor druk op de laatste linie.

Pagina: 1 ... 232 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken