"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Typisch een wedstrijd tegen een Italiaanse ploeg die beter is; je denkt dat je kans maakt en in de wedstrijd zit maar je gaat er af met een 0-2.Superkiwi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:27:
Ik zit de deze week in Ierse/Scotse bars op Kaapverdië de Europese clubs te kijken en ben het eens met @ph4ge; Inter was echt niet zoveel beter als Feyenoord. Een gelijkspel had voor Feyenoord een verdiende uitslag geweest.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Welkom in zowat elke wedstrijd tegen zowat elke Italiaanse tegenstander...Superkiwi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:27:
Ik zit de deze week in Ierse/Scotse bars op Kaapverdië de Europese clubs te kijken en ben het eens met @ph4ge; Inter was echt niet zoveel beter als Feyenoord. Een gelijkspel had voor Feyenoord een verdiende uitslag geweest.
En ik verwacht dat Ajax kansloos verliest met 0-2 of 0-3
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 06-03-2025 08:02 ]
Optisch misschien, maar zo denken voornamelijk Nederlanders. En volgende week sta je gewoon weer met lege handen te beweren dat het helemaal niet verdiend was.Superkiwi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:27:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zou zo maar eens kunnen. Maar heel erg vind ik het niet. Liever vanavond verliezen dan zondagtoolkist schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:01:
XXXVI
Laat de EL maar voor wat het is, competitie is belangrijker, lees; het belangrijksteephymerous schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:06:
Dat zou zo maar eens kunnen. Maar heel erg vind ik het niet. Liever vanavond verliezen dan zondag
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gelukkig is de spits van hun wel weg, maar overige spelers zijn ook goed..
Ben benieuwd naar Kristensen, is daar goed opgebloeid.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik verbaas mij steeds minder over Ajax dit seizoen, hoeveel wedstrijden was de tegenstander beter Ajax en toch won Ajax (slecht spelen en toch winnen is een beetje het verhaal dit seizoen). Ik zou mij niet verbazen als Ajax gewoon de winst pakt echter de uit wedstrijd wordt wel een heel ander verhaal.toolkist schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:01:
[...]
Welkom in zowat elke wedstrijd tegen zowat elke Italiaanse tegenstander...
Hier sluit ik me bij aan.rikoos schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:52:
[...]
Ik verbaas mij steeds minder over Ajax dit seizoen, hoeveel wedstrijden was de tegenstander beter Ajax en toch won Ajax (slecht spelen en toch winnen is een beetje het verhaal dit seizoen). Ik zou mij niet verbazen als Ajax gewoon de winst pakt echter de uit wedstrijd wordt wel een heel ander verhaal.
Het is al bizar genoeg dat ze kampioen gaan worden, dan mogen ze van mij ook wel de EL winnen met dat beroerde spel. Zou voor NL helemaal top zijn ook, extra ticket CL toch?
Dat is wel een beetje een vertekend beeld. Ajax laat dit seizoen de tegenstander voetballen en staat achterin als een huis. Dat de tegenstander meer balbezit heeft klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat ze beter zijn. Beetje het zelfde verhaal als spelen tegen Italiaanse tegenstanders. Zoveel uitgespeelde kansen krijgen de tegenstanders van Ajax namelijk niet, dat zie je ook terug in de expected goals (xG), ide ligt bij Ajax bijna altijd hoger dan die bij de tegenstanders. Ajax speelt gewoon een ander spel, een andere tactiek. De trainer doet het wat dat betreft goed, kijkende naar de selectie. Op deze manier haalt hij maximaal rendement met een ploeg die nagenoeg het zelfde is gebleven als vorig seizoen waar ze veel verloren.rikoos schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:52:
Ik verbaas mij steeds minder over Ajax dit seizoen, hoeveel wedstrijden was de tegenstander beter Ajax en toch won Ajax (slecht spelen en toch winnen is een beetje het verhaal dit seizoen).
Ik denk van niet omdat je een ploeg als Frankfurt niet moet laten voetballen, dan ga je nat. Ajax maakt een kans, maar dan moeten ze gaan spelen zoals ze dat ook deden zoals tegen Feyenoord, PSV en Maccabi. In die wdstrijden gaf Ajax zelf vol druk, een totaal andere tactiek die beter is tegen goed spelende elftallen. Mochten ze de tactiek gaan hanteren zoals de afgelopen weken dan gaan ze er af met een 0-3 of meer.Ik zou mij niet verbazen als Ajax gewoon de winst pakt echter de uit wedstrijd wordt wel een heel ander verhaal.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
ik vind dat "als een huis" wel iets te overdreven. Ajax krijgt veel minder kansen tegen, maar er zijn ook een hele hoop, hele dikke kansen voor de tegenstander (ook nu nog bijna iedere wedstrijd minimaal 1) die er vorig jaar állemaal invlogen en dit jaar op e.o.a. (af en toe miraculeuze) manier niet. Doordat het aantal tegenkansen een stuk lager is i.c.m. "wat vorig jaar wel raak was, gaat nu mis" is het aantal tegengoals een stuk lager. Maar als een huis gaat me wat verHan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:32:
[...]
Dat is wel een beetje een vertekend beeld. Ajax laat dit seizoen de tegenstander voetballen en staat achterin als een huis.
(bijv. de bal op de lat van Almere, of die wedstrijd waar de tegenstander tegen de voet van een op de grond liggende Pasveer aan schiet...)
Je noemt nu incidenten, die zijn er altijd wel te vinden in 20-30 wedstrijden...Wyke schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:03:
[...]
ik vind dat "als een huis" wel iets te overdreven. Ajax krijgt veel minder kansen tegen, maar er zijn ook een hele hoop, hele dikke kansen voor de tegenstander (ook nu nog bijna iedere wedstrijd minimaal 1) die er vorig jaar állemaal invlogen en dit jaar op e.o.a. (af en toe miraculeuze) manier niet. Doordat het aantal tegenkansen een stuk lager is i.c.m. "wat vorig jaar wel raak was, gaat nu mis" is het aantal tegengoals een stuk lager. Maar als een huis gaat me wat ver
(bijv. de bal op de lat van Almere, of die wedstrijd waar de tegenstander tegen de voet van een op de grond liggende Pasveer aan schiet...)
Feit is dat Ajax in de competitie maar 18 tegendoelpunten heeft, verreweg het minste dus. En ja daarmee staat de verdediging als een huis.,
mijn "probleem" is dat er per wedstrijd mimimaal 1, maar bij iets betere tegenstanders vaak wel 2 of meer van dat soort incidenten zijn, waarbij er echt geen reet van de organisatie klopt of ultradom balverlies wordt geleden. Het zit dan mee dat die ballen er niet invliegen, zoals vorig jaar wel gebeurde.toolkist schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:07:
[...]
Je noemt nu incidenten, die zijn er altijd wel te vinden in 20-30 wedstrijden...
Feit is dat Ajax in de competitie maar 18 tegendoelpunten heeft, verreweg het minste dus. En ja daarmee staat de verdediging als een huis.,
Ik ben blij dat ze er nu niet invliegen hoor, maar af en toe zit ik toch te vloeken voor de tv als er ineens dom balverlies wordt geleden en een megakans wordt weggegeven. Het voelt voor mij niet "als een huis" ook al spreken de feiten dat tegen.
True, maar slecht spelen en toch winnen bekt voor velen lekkerderHan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:32:
[...]
Dat is wel een beetje een vertekend beeld. Ajax laat dit seizoen de tegenstander voetballen en staat achterin als een huis. Dat de tegenstander meer balbezit heeft klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat ze beter zijn. Beetje het zelfde verhaal als spelen tegen Italiaanse tegenstanders. Zoveel uitgespeelde kansen krijgen de tegenstanders van Ajax namelijk niet, dat zie je ook terug in de expected goals (xG), ide ligt bij Ajax bijna altijd hoger dan die bij de tegenstanders. Ajax speelt gewoon een ander spel, een andere tactiek. De trainer doet het wat dat betreft goed, kijkende naar de selectie. Op deze manier haalt hij maximaal rendement met een ploeg die nagenoeg het zelfde is gebleven als vorig seizoen waar ze veel verloren.
[...]
Ik denk van niet omdat je een ploeg als Frankfurt niet moet laten voetballen, dan ga je nat. Ajax maakt een kans, maar dan moeten ze gaan spelen zoals ze dat ook deden zoals tegen Feyenoord, PSV en Maccabi. In die wdstrijden gaf Ajax zelf vol druk, een totaal andere tactiek die beter is tegen goed spelende elftallen. Mochten ze de tactiek gaan hanteren zoals de afgelopen weken dan gaan ze er af met een 0-3 of meer.
Die fouten zijn er zeker nog te veel, echter krijgen ze wel gewoon minder kansen tegen zeggen de statistieken. Laten we het houden op een solide huis, maar geen fortWyke schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:21:
[...]
mijn "probleem" is dat er per wedstrijd mimimaal 1, maar bij iets betere tegenstanders vaak wel 2 of meer van dat soort incidenten zijn, waarbij er echt geen reet van de organisatie klopt of ultradom balverlies wordt geleden. Het zit dan mee dat die ballen er niet invliegen, zoals vorig jaar wel gebeurde.
Ik ben blij dat ze er nu niet invliegen hoor, maar af en toe zit ik toch te vloeken voor de tv als er ineens dom balverlies wordt geleden en een megakans wordt weggegeven. Het voelt voor mij niet "als een huis" ook al spreken de feiten dat tegen.
Frankfurt is inderdaad een goede ploeg, doen het niet voor niets al een paar jaar goed in de Bundesliga en zullen volgend jaar weer CL spelen.Quad schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:42:
Frankfurt speelt voetbal wat Ajax nog niet kan handelen denk ik. Ze spelen extreem aanvallend en staan met 10 man op de helft van tegenstander.
Gelukkig is de spits van hun wel weg, maar overige spelers zijn ook goed..
Ben benieuwd naar Kristensen, is daar goed opgebloeid.
De mensen die daar bezig zijn doen het goed qua transfers.
Maar als Ajax vroeg een goal maakt dan kan het leuk worden
PSV en Bosz....de man heeft echt wat neergezet en daarmee natuurlijk veel crediet opgebouwd maar wow......dit weekend moet er gewonnen worden, anders gaat er wel degelijk iets gebeuren denk ik.
verder
Word je eerste...niets aan de hand
wordt je 2e, goed het hoe maakt hier een hoop uit, maar denk dat hij dan goede kans maakt om te blijven zitten.
3e of lager......dat MOET gevolgen hebben.
Heb ook geen idee wat voor contract hij heeft (medio 2026 lees ik nu), misschien dat hij het zelf na dit seizoen ook wel best vind...?
fey: had het aanstaan maar zat er met mijn hoofd niet bij. Op zich wel fijn om te lezen dat inter echt een goed team heeft en dat je zelf met al die blessures dan nog best aardig speelt. Maar helaas weet je dat ze eigenlijk van een klein verliesje uitgaan en het thuis wel fixen......en ja dan is 2-0 al prachtig en meer dan ingecalculeerd.
verder dan voor feyenoord al interlandbreak? (zie volgende wedstrijd pas staan op 2 april?) dat is met al die blessures zeker niet ongunstig!
10 second ninja DONE
Tegenstander te laat en trapte vol tegen mijn voet, 3 breuken toen. toen nog wel uitgespeeld, lahdo kon nu niet meer dus zal wel iets hebben.
Wat er ook gebeurt, het is sowieso onverdiend.Vos schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:
[...]
True, maar slecht spelen en toch winnen bekt voor velen lekkerder.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Die 1-7 gaat met de pot meer bizar worden. Tottenham zijn toch ook geen prutsers en toch staat AZ gewoon prima te ballen
Ajax.... Meer dan voetbal alleen...Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:08:
Ik zie hier voor mn neus enorm veel politie richting de Arena gaan...
Ruitjes inslaan, tandjes tuffen bij een andere hooligan, vuurwerk gooien.... Echt gezellige boel
Tottenham staat momenteel 13de in de premier league en heeft een soortgelijk aantal geblesseerden als Feyenoord. Ik denk dat het verschil met Arsenal wel vrij groot is.LZ86 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:06:
Zelfs AZ leest PSV even de les![]()
Die 1-7 gaat met de pot meer bizar worden. Tottenham zijn toch ook geen prutsers en toch staat AZ gewoon prima te ballen
Parrot is het steeds net niet in zijn acties
Hoezo Ajax? Die supporters van Eintracht springen in het stadion wel leuk maar houden buiten het stadion ook van een potje knokken...Harribo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Ajax.... Meer dan voetbal alleen...
Ruitjes inslaan, tandjes tuffen bij een andere hooligan, vuurwerk gooien.... Echt gezellige boel
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarom werk ik ook niet voor TV wellicht.
Even ander kanaal pakken en je bent er, alles staat open. Maar ik ben het in de basis wel met je eens.HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:52:
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen een voorbeschouwing interessanter vinden, dan de tweede helft van AZ (ook al zijn ze niet perse voor die club).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat heb ik gemist? Moest even het afval buiten zetten.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:27:
Randdebielen met een IQ lager dan Trump Tuig is de naam 'supporters' onwaardig. hoogstens Parasieten van de Wereld. Ongeacht de clubnaam die in hun kwartcel hersenenen 'opgeslagen' staat..
Iets zegt mij dat je dan meer reclame kan verkopen.Gonadan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]
Even ander kanaal pakken en je bent er, alles staat open. Maar ik ben het in de basis wel met je eens.
Het ging weer over psvHollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]
Wat heb ik gemist? Moest even het afval buiten zetten.
Ik verwacht dat een live wedstrijd volledig uitgezonden word volgens bijv 'iservoetbalvanavond.nl' in één stream, ik moet van stream switchen ipv het opgezwollen gezwets te moeten aanhoren genaamd 'voorbeschouwing. -69/10 voor zuigo.HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:52:
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen een voorbeschouwing interessanter vinden, dan de tweede helft van AZ (ook al zijn ze niet perse voor die club).
Externe Parasieten die incapabel zijn zich te gedragen bij een voetbalwedstrijd.HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]
HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:53:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Okay, en wat is er dan gebeurt precies?
Bedoel heb PSV'ers gezien bij Arsenal, daar praten ze nog over.
Ik heb werkelijk geen idee, zie niets op NU.nl of NOS?Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:00:
Politie leek wel op zoek te zijn naar Duitse kentekens van wat ik zag. Er lag op de wegen heel veel kapot glas van flessen.
Voordeel voor Ziggo is dat ze dan om de 10min. er een reclame blok in kunnen gooien, tijdens een wedstrijd kan dat niet.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:56:
[...]
Ik verwacht dat een live wedstrijd volledig uitgezonden word volgens bijv 'iservoetbalvanavond.nl' in één stream, ik moet van stream switchen ipv het opgezwollen gezwets te moeten aanhoren genaamd 'voorbeschouwing. -69/10 voor zuigo.
Ben het ook met je eens dat de voorbeschouwingen echt slecht zijn. Vind die Pastoor ook maar apart, al heeft hij het bij Real Madrid en PSG wel laten zien dat het een goede manager is.
Business as usual. Niks bijzonders, maar wel indrukwekkend om tientallen politie voertuigen en paarden te zien marcheren.HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:13:
[...]
Ik heb werkelijk geen idee, zie niets op NU.nl of NOS?
Pas als het erg uit de klauwen loopt bereikt het de landelijke media.
om de tweede helft van AZ te zien moest ik switchen van stream, -420/10 voor zuigo.HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:15:
[...]
Voordeel voor Ziggo is dat ze dan om de 10min. er een reclame blok in kunnen gooien, tijdens een wedstrijd kan dat niet.
Ben het ook met je eens dat de voorbeschouwingen echt slecht zijn. Vind die Pastoor ook maar apart, al heeft hij het bij Real Madrid en PSG wel laten zien dat het een goede manager is.
Kan je dan niet even een link posten?Trishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:18:
[...]
Business as usual. Niks bijzonders, maar wel indrukwekkend om tientallen politie voertuigen en paarden te zien marcheren.
Pas als het erg uit de klauwen loopt bereikt het de landelijke media.
Zelfs op die andere zie voetbalsites zie ik niets.
Is dit omdat ze ontevreden zijn? Zoals wat we toen hadden gezien toen Ajax 'supporters' hun eigen stadion binnenvielen?
Ik woon verder van het centrum dus merk er niets van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is ook allemaal zo bizar, je opent het nieuws, en je leest het ene naar het andere bericht.Gonadan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:21:
Hij kijkt gewoon uit zijn raam vermoed ik.
Ik woon verder van het centrum dus merk er niets van.
Bestaat er nog zoiets als leuk nieuws of mensen die zich (wel) gedragen?
Geen idee wat Spurs kan eigenlijk, die manager zit er denk ik ook niet meer lang.
Maar zul je zien dat ze nog de 1-1 maken.
Of volgende week is het gewoon 3-0. Ach, ik vind het wel tof als AZ deze binnen haalt. Nog eventjes.HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:24:
[...]
Het is ook allemaal zo bizar, je opent het nieuws, en je leest het ene naar het andere bericht.
Bestaat er nog zoiets als leuk nieuws of mensen die zich (wel) gedragen?
Geen idee wat Spurs kan eigenlijk, die manager zit er denk ik ook niet meer lang.
Maar zul je zien dat ze nog de 1-1 maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit was het dus:HollowGamer schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:20:
[...]
Kan je dan niet even een link posten?
Zelfs op die andere zie voetbalsites zie ik niets.
Is dit omdat ze ontevreden zijn? Zoals wat we toen hadden gezien toen Ajax 'supporters' hun eigen stadion binnenvielen?
https://x.com/AT5/status/1897678009147981824
Eintracht staat wel bekend om zijn enorme fanbase. Wel jammer dat ze dan doodleuk vier banen blokkeren
[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 06-03-2025 20:31 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.at5.nl/artike...ajax-fans-in-venserpolderTrishul schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:30:
[...]
Dit was het dus:
https://x.com/AT5/status/1897678009147981824
Eintracht staat wel bekend om zijn enorme fanbase. Wel jammer dat ze dan doodleuk vier banen blokkeren
Mompelt iets over harde straffen a.u.b., en nee, ben geen fan van Wilders.
Maar er moet verandering komen als je leest hoeveel in vrijheid hun zaak mogen afwachten, of een agent aanvallen, en dan roepen dat ze (te) hard zijn aangepakt bij de rechtszaak.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tadic is geldig qua winnaarsmentaliteit en professionaliteit, een voorbeeld voor de selectie. Maar die moet je dan hooguit halen voor de staf, niet als onderdeel van de selectie.Pompi schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:44:
Ik hoop dat alle Ajax supporters die steeds zo graag Tadic terug willen en geloven in die Turkse geruchten, hebben gezien hoe Rangers uit nu met 1-3 voor staan. Die Turkse competitie stelt echt niks voor als je steeds de europese resultaten ziet, dus stellen de zogenaamd goede statistieken van Tadic in die competitie ook niet veel voor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Gerucht was 1 jaar speler en dan in de staf. En we weten hoe hij is... die gaat echt niet op de bank zitten voor invalbeurtjes van 20 minuten. Daarnaast vraag ik mij af op wat het gebaseerd is dat hij goede trainer zou zijn, zoveel voorbeelden van goede spelers die verschrikkelijke trainers of coaches zijn. Hoe hij toen ook te keer ging tegen Lang, suggereert ook niet perse dat hij veel geduld zou hebben met jeugdspelers als daarbij iets niet zou lukken terwijl Ajax vaak wel jongere spelers in selectie heeft.Gonadan schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:53:
[...]
Tadic is geldig qua winnaarsmentaliteit en professionaliteit, een voorbeeld voor de selectie. Maar die moet je dan hooguit halen voor de staf, niet als onderdeel van de selectie.

Flickr PSN ID= cheironnl
Ik volg je zin niet zo goed.. Wat bedoel je?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:01:
Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd, zeker gezien zijn uitspraak gister dat 'de trainer van benfica aan de boom zou hangen die avond'![]()
⏩ PVOutput☀️
Het gameplan van Frankfurt is duidelijk hoog druk zetten. Ben benieuwd of Ajax daar onderuit kan voetballen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flickr PSN ID= cheironnl
Gelukkig zonder gevolgen.
⏩ PVOutput☀️
Vooralsnog countertactiek.Malfunctions schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:06:
Heerlijke actie. Dat zou die vaker moeten doen.
Het gameplan van Frankfurt is duidelijk hoog druk zetten. Ben benieuwd of Ajax daar onderuit kan voetballen.
⏩ PVOutput☀️

'Die trainer van benfica hangt aan een boom vanavond' suggestief, met een touw om zijn nekQuad schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:04:
Oeh, knap gedaan door Brobbey.
[...]
Ik volg je zin niet zo goed.. Wat bedoel je?

:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Heeft ie verdient! Brobbeastmode ON!
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat bedoel je dan met "Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd"?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:09:
[...]
'Die trainer van benfica hangt aan een boom vanavond' suggestief, met een touw om zijn nekdat zeg je niet punt.
⏩ PVOutput☀️
/edit
Mooi, nee dus. Wel een keepersfout btw
[ Voor 36% gewijzigd door FreakNL op 06-03-2025 21:12 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 06-03-2025 21:14 ]
Sierd de Vos, een bijna net zo'n grote zwetser als Trump maar dan zonder wereldmacht.Quad schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:11:
[...]
Wat bedoel je dan met "Eerste niet 0/10 voor ziggo, geen Sierd"?
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
Zorgt wel voor druk op de laatste linie.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken