[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.337 views

Onderwerpen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-09 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:44:
Even de samenvatting gekeken maar dat had gewoon rood moeten zijn (2x geel) van die Arsenal speler. Dan had je een heel andere wedstrijd en die ene in de eerste helft had er ook gewoon in gemoeten ipv op de lat/paal.
As is verbrande turf. Werd geen 2x geel en 1-7. Als we bijna goals mee gaan rekenen was het 3-12 geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Holk schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:48:
[...]

As is verbrande turf. Werd geen 2x geel en 1-7. Als we bijna goals mee gaan rekenen was het 3-12 geworden
Das waar. Ik zit er verder ook niet mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09

Agent47

I always close my contracts.

Had je 1-4 verloren dan had je niet veel mensen gehoord. Arsenal is gewoon next level. Totaal geen schande. De 1-7 wel. Bosz moet uit zichzelf opstappen. Dan ben je een vent.

Zie Feyenoord vanavond ook totaal niet winnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Agent47 op 05-03-2025 08:24 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
Dit lijkt me toch wel het moment om door te pakken voor PSV. Gisteren gelukkig niet gezien. Ik vertrok bij 0-0 om de hondjes uit te laten en toen ik terug kwam was het 0-3, dus de keus gemaakt om gewoon lekker te gaan slapen.

Bosz krijgt het niet op de rit en heeft ook nog geen moment gezegd hoe hij het wel op de rit gaat krijgen, want het gaat in zijn ogen best goed.

Nu hem er uit en iemand neerzetten waarmee je ook na de zomer verder wil zodat je al kan gaan bouwen aan het team voor 25/26. Je moet nu oppassen dat je namelijk niet ook nog plek 2 kwijt raakt.

Ik neem aan dat de leiding bij PSV wel een lijstje met coaches klaar heeft staan na 3 maanden wanvertoningen op het veld zonder enig zicht op verbetering, dus ik denk dat er zo doorgeschakeld kan worden (wens is de vader van de gedachte hier, ik weet ook wel dat ze niks hebben klaarstaan).

Wat hiervoor ook al is gezegd, begin van achteruit met kijken wat je mist en ga vanuit daar kopen. Dus een goede keeper, 2x CV en een rechtsachter. Dan op het middenveld even kijken wat nodig etc.

WoT stats

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
We zijn gewoon gisteren volgens mij allemaal op het verkeerde been gezet. Het was een vooropgezet plan.
Psv had al lang gezien dat dat Arsenal er geen moer van kan.
Gewoon net doen alsof je slecht bent en dan gewoon daar winnen met 9-0.
Slim bedacht van Bosz 👍

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:22:
Zie Feyenoord vanavond ook totaal niet winnen.
Volgens mij hadden de meeste hier amper punten verwacht voor Feyenoord deze CL campagne, zeker na het wankele begin. Ik laat me graag weer verrassen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:05:
Volgens mij hadden de meeste hier amper punten verwacht voor Feyenoord deze CL campagne, zeker na het wankele begin. Ik laat me graag weer verrassen.
Exact… de bal is rond en Feyenoord speelt thus in een kolkende Kuip. Van Persie zal deze ploeg, hoe gemankeerd ook, tot op het bot weten te motiveren. En het voordeel van tegen Italianen spelen is dat je doorgaans nooit dik verliest, je houdt altijd kans.

Ik denk overigens wel dat na deze ronde geen enkel Nederlands team er meer in zit helaas.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 15:40
Gelukkig tellen de uitdoelpunten niet dubbel en hoef je maar met 0-6 te winnen straks om een verlenging af te dwingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:27
[...]

Ik denk dat het verrassen wel klaar is :P
We zullen meer kans hebben dan PSV, maarja, 12 geblesseerden, nieuwe traine, top 2 ploeg..

Gezien onze vorm zal het hier ophouden. Maar het was een goede campagne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:11
11:00 en Bosz is nog steeds niet ontslagen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 20:41
[...]

Ik denk dat Inter sowieso een ploeg is dat niet zomaar 7 goals maakt. Tegen ploegen zoals Arsenal krijg je altijd wel een kans om een goal te maken door hun manier van spelen maar tegen ploegen zoals Inter loop je tegen een muur aan.

Feyenoord zal wel een saaie 2-0/3-1 of iets dergelijks worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh shit, het is natuurlijk ook nog ramadan.....
Daar hebben we ook spelers van die hier wel weer aan mee doen. Dat kan ook nog wel eens fitheid en focus kosten :(

Verder zegt v Persie dat ze de oorzaak van de blessuregolf hebben gevonden en maatregelen hebben genomen. Ben benieuwd.

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 05-03-2025 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:44:
Even de samenvatting gekeken maar dat had gewoon rood moeten zijn (2x geel) van die Arsenal speler. Dan had je een heel andere wedstrijd en die ene in de eerste helft had er ook gewoon in gemoeten ipv op de lat/paal.
Dat weet je niet. De keeper zag er zo slecht uit bij die goal, en andere lieten bij al die goals iemand lopen.

Zeker had het anders kunnen zijn, maar gezien hoe de hele wedstrijd verliep, denk ik niet dat die rode kaart dan echt veel had geholpen. Het was wel terecht de tweede geel geweest.

Met Malacia heb je ook maar een halve speler. Overal was hij te laat, en de rest eromheen eigenlijk hetzelfde.

Voorhoede gaat nog, maar Lang en de Jong kunnen niet alles alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:10:
Oh shit, het is natuurlijk ook nog ramadan.....
Daar hebben we ook spelers van die hier wel weer aan mee doen. Dat kan ook nog wel eens fitheid en focus kosten :(

Verder zegt v Persie dat ze de oorzaak van de blessuregolf hebben gevonden en maatregelen hebben genomen. Ben benieuwd.
Mazouri speelde gewoon in een top competitie, en ook nog redelijk.

Ik vind het wel gevaarlijk voor een (top)sporter. Daarnaast heb ik zelf weinig met geloof, maar dat is een andere discussie. Ze mogen doen wat ze willen, maar erg goed op dit niveau kan het niet zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 05-03-2025 11:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Malacia blijft zo'n net niet speler. Enorm sterk, geeft nu zelfs voorzetten! Bij ons kwamen ze op Vak v ( bij de cornervlag terecht)

Nog steeds enorm lomp en dekt totaal niet. Hij kan het spel maken of hij kan het spel enorm verknallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Is dat onderdeel geweest van een diepgaande analyse en heeft hij benoemd wat de wijzigingen waren, of denkt hij het wel ff te weten en fixt het wel ff? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
HollowGamer schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:23:
Zeker had het anders kunnen zijn, maar gezien hoe de hele wedstrijd verliep, denk ik niet dat die rode kaart dan echt veel had geholpen. Het was wel terecht de tweede geel geweest.
Nouja, denk je dat ze nog 5 keer gescoord hadden met een man minder? Misschien had PSV nog steeds wel verloren maar ik denk dat de return nog wel een beetje een wedstrijd was geweest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Op de manier waarop PSV gisteren de doelpunten weggaf? Dan maakt het niet zoveel uit of een Arsenal een mannetje minder heeft hoor, die scoren er wel een paar.
Hooguit had de voorste helft van PSV minder snel de handdoek gegooid en wat langer hun best gedaan om de rest te helpen, want dat werd nu snel bedroevend.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sagat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:20:
Dan is het een klassieke 'agree to disagree'in zoverre ik geloof zeker wel dat hij zijn aanpak niet gaat veranderen, maar 'dat ze zich er niet mee bezig houden? Dat geloof ik ook niet. Denk dat er best wel een psycholoog met selectie of mogelijk individuele spelers over zal babbelen.....maar goed, kan het volledig mis hebben!
Dan zoek je wel aardig het randje van een semantische discussie op. Want als als je in 'er niet mee bezig houden' leest dat er intern nooit over gesproken is dan heb je wel een ander uitleg dan velen denk ik.
Een blik op de ranglijst werpen en onderling uiten dat het toch wel lekker is dat de concurrentie laat liggen en je daarmee best wel aardig voor loopt zal gerust gebeuren. En er wordt gerust ook wel aan het kampioenschap gedacht onderling, dat is iets wat je niet uitbant.
Heb je het echter over 'er als groep mee bezig zijn' dan denk ik meer aan dat je het in groepsbesprekingen benoemt, of kijkt hoeveel wedstrijden nog gewonnen moet worden, of dat je actief uitspreekt dat je een nieuw doel hebt en daarmee de aanvliegroute gaat veranderen. Ik denk dat Farioli het ook ongeveer zo bedoelt en ik geloof hem dan 100% als hij zegt dat ze er als groep niet mee bezig zijn.
Ja, het is natuurlijk zijn goed recht om dit te doen. Op zich ook wel logisch dat de journo's het vragen.

[...]

Ja, dit kan je van meerdere invalshoeken bekijken. Journalistiek hoort erbij. En het probleem is natuurlijk dat het smeuïg moet zijn voor de aandacht,clicks etc. In een ideale wereld is er sprake van wederzijds respect en dat is natuurlijk ver te zoeken.
Het is alleen logisch vanuit het oogpunt van een riooljournalist. Zoeken naar kliks en sensatie was vroeger iets wat voorbehouden was aan specifieke matige dagbladen en tijdschriften, de rest deed aan een fatsoenlijke set journalistieke beginselen waaronder het klassieke hoor- en wederhoor.
Dergelijke invullen van je vak met een zekere mate van fatsoen bestaat een heel stuk minder en bij de voetballerij is het al helemaal schaars. Daar is het volstrekt normaal om ongefundeerde bullshit te insinueren, door te drammen op vragen waar al drie keer gezegd is dat men daar niet op wil antwoorden, en als je je zin niet krijgt dan schrijf je gewoon een artikel direct uit je duim met een kop die primair bedoeld is om kliks te trekken.

Nu wil ik niet alle sportjournalisten over één kam scheren maar er is wel een aanzienlijk deel wat de term journalist niet waard is en ik echt nul komma nul respect voor heb. Er is dan ook helemaal niets 'normaal' aan de manier waarop die vragen stellen en artikelen schrijven.

De enige reden dat trainers en spelers überhaupt nog komen opdagen is omdat het verplicht is vanuit bonden, omdat anders het journaille gaat miepen en niet meer wil schrijven, en daarmee de sponsoren en andere financieel belanghebbenden ook gaan piepen dat het zo hun geld niet waard is.

Je begrijpt wel, ik het niet zo'n hoge pet op van velen in die branche. :P
Goede, misschien moet ik nog 10tje inzetten op feyenoord, dat kan ik missen en als die toch kampioen worden hoeft ik wsl niet meer te werken :+
Geen gek idee. Normaal zou ik zeggen haal er een biertje van, maar volgens mij red je dat niet meer met een tientje in een stadion tegenwoordig. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17
Gonadan schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:09:
Op de manier waarop PSV gisteren de doelpunten weggaf? Dan maakt het niet zoveel uit of een Arsenal een mannetje minder heeft hoor, die scoren er wel een paar.
Hooguit had de voorste helft van PSV minder snel de handdoek gegooid en wat langer hun best gedaan om de rest te helpen, want dat werd nu snel bedroevend.
Moeilijk te zeggen het kan snel omdraaien met een rode kaart, zie ook bijv die 3-2 tegen Sevilla vorig jaar waar je wordt weggespeeld met 11 vs 11 maar ineens door die rode kaart de wedstrijd in een kleine periode (half uurtje ofzo?) totaal omdraait. Wat mij betreft kan je er weinig over zeggen wat er bij een rode kaart was gebeurd, want dat heeft gewoon een veel grotere invloed, ook mentaal.

Verder wat betreft Bosz vind ik het gezeur ook wel gezeur, na jarenlang met brakke trainers gezeten te hebben die helemaal niks behalve saai spel zonder veel resultaat te hebben laten zien, mag hij van mij ook wel iets meer vertrouwen hebben.

Toen Luuk een tijdje droog stond (naja lang tijdje), hebben we hem ook niet direct de deur gewezen, net als andere spelers. Geef Bosz ook wat tijd, hij is voornamelijk verantwoordelijk voor de successen de afgelopen 2 jaren en hoewel hij koppig is, weet hij het wellicht ook nog wel om te draaien. En laten we ook niet doen alsof nu iemand anders voor de ploeg zetten een garantie is voor succes, want dat is ook niet het geval.

Anyway, die 2e plek is wel binnen, alle teams verspelen bakken met punten en nu PSV is uitgeschakeld in de CL gaan ze de competitie hopelijk ook wel weer wat serieuzer nemen. Als je nu van trainer gaat wisselen, zit je daarna sowieso waarschijnlijk weer een paar jaar aan een andere brakke trainer vast waaronder het spel niet om aan te zien is en waarmee het maximaal haalbare sowieso die 2e plek is.

Het zou wel fijn zijn als Peter met een plan komt om de kwetsbare verdediging weer even iets beter neer te zetten, want het is door dat de teams nu wel doorhebben dat drukzetten prima werkt tegen dit PSV en dat de fouten en bijbehorende gratis doelpunten dan vanzelf wel komen. Maar ik heb er nog altijd wel vertrouwen in dat dat mogelijk is en zo niet, dan wisselen we van trainer aan het einde van het seizoen met alsnog een bedankje voor de successen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
ik las dat ook maar nergens een uiteg want die zou ik echt willen weten na zo'n seizoen waar steeds minimaal een kwart van de (basis) selectie langs de kant stond door blessures.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Volgend jaar allemaal nieuwe spelers! :P

Opgelost O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 06:29
Op zich weet je van Stengs dat ie zo'n derde van het seizoen eruit ligt. Bijlow ligt er standaard driekwart van het seizoen uit. Dus ja, dat helpt wel iets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Snowdog schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:48:
[...]
Anyway, die 2e plek is wel binnen, alle teams verspelen bakken met punten en nu PSV is uitgeschakeld in de CL gaan ze de competitie hopelijk ook wel weer wat serieuzer nemen. Als je nu van trainer gaat wisselen, zit je daarna sowieso waarschijnlijk weer een paar jaar aan een andere brakke trainer vast waaronder het spel niet om aan te zien is en waarmee het maximaal haalbare sowieso die 2e plek is.
Ik zou nog helemaal niet zo zeker zijn van die 2e plek.
Het verschil met de nr 3 is nog maar 6 punten. En in de huidige vorm zie ik PSV echt nog wel meer punten verspillen. ALs Utrecht of Feyenoord het ineens op de heupen krijgen kan dat zomaar misgaan.

Zeker omdat PSV nog tegen Ajax, Twente en Feyenoord moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:33:
[...]

Volgend jaar allemaal nieuwe spelers! :P

Opgelost O-)
ZOwieso afscheid nemen van Bijlow en Stengs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:26:
[...]

ZOwieso afscheid nemen van Bijlow en Stengs.
SO!

Toch twee behoorlijke voetballers, zeg ik als PSV-er (ik weet het, de lat ligt laat bij mij).

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:25:
[...]

Ik zou nog helemaal niet zo zeker zijn van die 2e plek.
Het verschil met de nr 3 is nog maar 6 punten. En in de huidige vorm zie ik PSV echt nog wel meer punten verspillen. ALs Utrecht of Feyenoord het ineens op de heupen krijgen kan dat zomaar misgaan.

Zeker omdat PSV nog tegen Ajax, Twente en Feyenoord moet
Er staat nu vier achtervolgers op 6 tot 9 punten die het allemaal niet erg zouden vinden om het plekje over te nemen. Je moet als PSV zijnde wel heel zeker van je zaak zijn dat het punten verspelen nu zo goed als over is wil je er vanuit gaan dat het niet meer spannend wordt voor de tweede plek.
Er zijn nog 30 punten te behalen en dus ook nog een hoop te verliezen. Ik denk dat het nog wel wat speelronden spannend blijft bovenin.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:33:
[...]

SO!

Toch twee behoorlijke voetballers, zeg ik als PSV-er (ik weet het, de lat ligt laat bij mij).
Ze moeten wel fit zijn wil je er iets aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik ga mij niet meer aan een voorspelling wagen voor vanavond. Tegen AC gaf ik ze ook bijzonder weinig kans. Maar ik begrijp dat Inter wel van een ander niveau is momenteel.

Ach, zolang het maar geen PSV debacle wordt vindt ik het wel best. Gewoon naar vermogen voetballen ( en als het even kan boven jezelf uitstijgen) en alles geven, that's it.

Zin in! Ook in PSG-Liverpool trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 05-03-2025 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik ga voor de tactiek van vorige keer. Rode kaart voor de tegenpartij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Als ik het goed heb, was het voornamelijk tegenhouden tegen AC Milan.
Dat zal tegen Inter niet anders worden vermoed ik.
Maar wie weet

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 05-03-2025 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
We hebben wel Moder en Ueda terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:41:
We hebben wel Moder en Ueda terug
Ueda... Hij zal vast zijn talenten hebben maar tot nu toe zien we er bar weinig van.
Carranza is ook niet veel misschien maar die komt bij mij handiger over dan Ueda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 20:41
Harribo schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:52:
[...]

Ueda... Hij zal vast zijn talenten hebben maar tot nu toe zien we er bar weinig van.
Carranza is ook niet veel misschien maar die komt bij mij handiger over dan Ueda.
Als “neutrale” toeschouwer weer ik niet eens wie dat zijn. Carranza weet ik toevallig wel door zijn goal in de vorige wedstrijd.

Wel lekker potje voor 18:45 :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 20:30
Nog even. Ben benieuwd met hoeveel doelpunten verschil we gaan winnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Hahahahahahahaha Osman in de basis.

Doe het maar op papier af met 0-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:51
Het moet heel raar lopen wil Feyenoord een minder resultaat neerzetten dan PSV. Daar houd ik mij maar even aan vast.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Ik ben benieuwd hoe snel wij rood pakken met Mitchel de slager! Hopelijk is die wat rustiger dan vorige keren. Belooft iig een bikelharde strijd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:30:
Hahahahahahahaha Osman in de basis.

Doe het maar op papier af met 0-3
Paixao op 10 ook echt. Weg creativiteit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:19
Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:31:
[...]

Andere keuze is Ivanusec. Maar dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:34:
[...]

Andere keuze is Ivanusec. Maar dat schiet ook niet op.
Zet dan iemand van de jeugd er maar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Prachtige opkomst in ieder geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tranen in de ogen, en ik ben nog niet eens voor Feyenoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Opkomst is fantastisch. DIT is Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bah en toen stierf mijn stream :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Hopelijk pakt dumfries rood >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:35:
[...]

Zet dan iemand van de jeugd er maar in.
Kan ook tactisch zijn om Paixao niet achter de back te laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:31:
[...]

Hij staat niet op 10 als ik nu de opstelling op tv bekijk. Hij staat in een 433 opstelling als middenvelder aan de linkerkant.
Best gewaagd. Paixao is een goede voetballer maar verdedigend niet zo natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
We zijn al beter gestart dan PSV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Als we voor zulke duwtjes gaan fluiten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Toch altijd knap dat je tegen Italiaanse teams het idee krijgt dat je nog best leuk meedoet en de bovenliggende partij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:03:
Toch altijd knap dat je tegen Italiaanse teams het idee krijgt dat je nog best leuk meedoet en de bovenliggende partij bent.
Ja maar inter aast echt op de fout van Feyenoord. En dan snel toeslaan

Edit :zoals nu
Maar zolang men massaal snel mee terug blijft verdedigen krijgen ze vooralsnog geen kans.
Maar dat moet je dan wel op kunnen brengen een wedstrijd lang

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 05-03-2025 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

5 corners. Allemaal kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:03:
Inderdaad. Je hebt het gevoel goed bezig te zijn maar met een tegenstander die niet geeft om het aantal kansen, hoekschoppen of balbezit blijft het lastig op waarde schatten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Het valt niet tegen tot nu toe. Geeft de burger moed.

Alleen idd jammer dat we Paxaio niet nog beter weten te benutten.

[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 05-03-2025 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:23
De Kuip is wel fantastisch weer zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
DaWayne schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:08:
De Kuip is wel fantastisch weer zeg!
Blijft magisch de avondwedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Acerbi... Ik zag ook werkelijk niets wat ook maar een beetje op een elleboog leek
Irritant dat gedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:23
Ik heb ook het idee dat Feyenoord steeds volwassener wordt, minder het gevoel mee te gaan in schoppartijen en gele en rode kaarten. Dat is wel positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hele vieze overtreding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:11:
Acerbi... Ik zag ook werkelijk niets wat ook maar een beetje op een elleboog leek
Irritant dat gedrag
Was puur in het tempo er uit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Nee joh
Gewoon een botsing, kan gebeuren
Dat van acerbi dat theater vond ik viezer

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 05-03-2025 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:13
Hij komt hier echt goed weg. Hier kan je rood voor trekken wat mij betreft. De vraag is of je het als bewust beoordeelt of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Kijk! 4 Feyenoorders die zich ervoor gooien!
Mooi te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

donleone83 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:12:
[...]

Hij komt hier echt goed weg. Hier kan je rood voor trekken wat mij betreft. De vraag is of je het als bewust beoordeelt of niet.
Sorry maar dat is nooit rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die nummer 15 wordt Kats niet geraakt voor de tweede keer en stelt zich weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
Kijk Benitez, zo pak je een bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

Uit het niks...

Knap afgewerkt.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 05-03-2025 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Onverdiend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Kak. Op z'n Italiaans uit het niets.

Nu is het zaak om gewoon op de ingezette weg door re gaan.....

[ Voor 47% gewijzigd door DutchOwnage op 05-03-2025 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Knap doelpunt
*sorry Feyenoorders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 14:16
Lekker verdedigd door Beelen, geen idee waar zijn man is

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zit in Frankrijk te wachten op het eten dus kan het helaas niet zien maar go feyenoord. Zet hem op :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wordt dit nog op de een of andere manier de schuld van Wellenreuter? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Was dat geen buitenspel bij de pass naar Dumfries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nee

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Koppies erbij houden nou. Nog niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
D-e-n schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:25:
Was dat geen buitenspel bij de pass naar Dumfries?
Leek er wel heel sterk op idd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RMirTDEW1ISOrCOc2hobiwXysE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nP2E6MXPMdW3V6AhNH1PA8yT.jpg?f=fotoalbum_large
Het lek van PSV is inmiddels ook bij mij thuis gearriveerd.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Op zn Italiaans. Smerig. Maarja, je wéét het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:25:
Op zn Italiaans. Smerig. Maarja, je wéét het
In die zin vond ik het gisteren moeilijker om te kijken omdat PSV het zo zwaar had, maar dit is een stuk frustrerender.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:27:
[...]

In die zin vond ik het gisteren moeilijker om te kijken omdat PSV het zo zwaar had, maar dit is een stuk frustrerender.
Ja, je verwacht het tegen italiaanse team ook.
Die spelen allemaal zo. Komen niet in het spel voor, hebben eigenlijk geen kansen. Janken/rollen/zuigen.

Maar als ze het vliegtuig instappen hebben ze op de 1 of andere manier toch gewonnen. Afgrijselijk voetbal om naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Inter heeft in alle poule wedstrijden maar 1 tegendoelpunt geïncasseerd
Kunstenaars in het verdedigen helaas
Maar ja zolang het slechts 0-1 is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 09:27

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het is op zijn Italiaans, Feyenoord veel aan de bal mag komen en op de counter 1x echt aanzetten en hangen.

Nu verwacht ik geen 1-7 maar ook niet direct een overwinning tegen deze ploeg.

Het was randje randje buitenspel had ik het idee.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:28:
[...]

Die spelen allemaal zo. Komen niet in het spel voor, hebben eigenlijk geen kansen. Janken/rollen/zuigen.

Maar als ze het vliegtuig instappen hebben ze op de 1 of andere manier toch gewonnen. Afgrijselijk voetbal om naar te kijken.
In Italië zijn er tegenwoordig ook ploegen die willen voetballen hoor. Italiaanse elftal is ook niet altijd super defensief. Maar Inter is van oudsher wel cattenaccio in het kwadraat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:28:
[...]

Die komen hier voor een 0-0, 0-1 of 1-2 en thuis maken de het af. Standaard Italiaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Tja, jammer van de tegengoal. Afgezien van het makkelijk weglopen bij Beelen niet veel op af te dingen. Feyenoord zal toch echt nog wel wat gelukjes nodig hebben, meer dan dit wordt het niet in deze samenstelling.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Tja je ziet gewoon dat je geen scorend vermogen hebt omdat die DTK Gimenez in de winterstop verkoopt.

Ze komen goed mee, komen in de 16, maar dan houdt het gewoon op.
Een creatieve 10 en een spits ontbreken gewoon zo.

Effectief met je kansen omgaan, want Feyenoord heeft de kans wel gehad tot scoren. Maarja, maak je m dan niet dan ga je eraf. dat is het verschil met een Inter. DIe krijgen 1 kans en scoren wel meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
We hadden wel een paar kansjes. Jammer van die 0-1 uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

OMX2000

By any means necessary...

LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:35:
Tja je ziet gewoon dat je geen scorend vermogen hebt omdat die DTK Gimenez in de winterstop verkoopt.

Ze komen goed mee, komen in de 16, maar dan houdt het gewoon op.
Een creatieve 10 en een spits ontbreken gewoon zo.

Effectief met je kansen omgaan, want Feyenoord heeft de kans wel gehad tot scoren. Maarja, maak je m dan niet dan ga je eraf. dat is het verschil met een Inter. DIe krijgen 1 kans en scoren wel meteen.
Echt zuur dit. Carranza kan geen bal aannemen.

En de vleugels zijn echt wel dreigend. Maar ik weet echt niet wie er vandaag zou moeten scoren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Feyenoord kan nog een beetje slimmer aanvallen.
Als de bal naar Paixao gaat als hij op de 10 positie staat, gaat iedereen zich aanbieden bij hem.
Dat moet niet, de rest moet gewoon wegrennen naar voren om ruimte te trekken, nu kan inter dat overzichtelijk verdedigen omdat ze dan op een kluitje staan en Paixao dan niet bijvoorbeeld uit kan halen.
Tot zover mijn sms naar van Persie. Send... Done..
Komt nu goed mensen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OMX2000 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:37:
[...]

En de vleugels zijn echt wel dreigend. Maar ik weet echt niet wie er vandaag zou moeten scoren.
De enige in t veld die goals in zich heeft is Paixao. maar die staat op een rare plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
OMX2000 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:37:
[...]

Schieten vanuit randje 16. Daarom moeten ze daar ruimte trekken.
Hoge voorzetten wordt moeilijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
maar.... het spel is wel een stuk leuker dan onder Priske. Kan RvP alleen maar complimenten geven daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
LZ86 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:40:
maar.... het spel is wel een stuk leuker dan onder Priske. Kan RvP alleen maar complimenten geven daarover.
Duidelijke instructies zijn te zien vind ik . Spelers voeren dat goed uit tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
We missen vooral spelers met scorend vermogen. Alleen afhankelijk zijn van een bevlieging van paixiao is te weinig. Jammer maar ze spelen verder best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
In de herhaling lijkt die goal nog best houdbaar te zijn voor Wellenreuther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Soulizer schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:43:
We missen vooral spelers met scorend vermogen.
Dat is gewoon een fout van Te Kloese. Ook Slot klaagde al dat ze weinig aanvallend vermogen hadden op het middenveld. Die leunde ook al op Stengs wat dat aangaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:33:
[...]

Die komen hier voor een 0-0, 0-1 of 1-2 en thuis maken de het af. Standaard Italiaans.
Ze vinden alles best, zolang ze maar niet verliezen.

Milan kwam er niet mee weg maar ik vrees dat Inter wat meer individuele kwaliteit heeft, zeker voorin, en dat kon wel eens net het verschil zijn
Laten we hopen dat ik ongelijk krijg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Die Thuram, wat een beest
Waarom hebben wij in Nederland nooit dat soort spitsen?
Altijd slungels of ukkies
Pagina: 1 ... 230 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken