[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 229 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.338 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:35:
[...]

Hoe bedoel je dat? Die is volkomen terecht weggestuurd
Ja, maar ik bedoel dat Bosz nog mee doet aan het kampioenschap.

Of ja, als je het zo ziet..

Timber heeft mij echt verbaasd, daar hebben we dan wel weer voor Oranje plezier voor. Kun je voorstellen dat Malacia daar had gestaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:19
Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:26:
[...]

Maakt niet uit wie. Een trainer is zo goed als zijn spelers en is een enorm overschat iets.

Trainers zijn er enkel om spelers te motiveren en vrij te laten spelen. Dat lukt Bosz niet, dus wegwezen.
Dit is een mening uit de jaren 70 of 80. Dat gaat echt niet meer op. Trainers zijn zo belangrijk anno 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:30
Quad schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:35:
[...]

Maar Malacia was zo'n geweldige speler bij Feyenoord.. Het kan toch niet zo zijn dat hij geen meerwaarde is voor dit PSV?
Na een lange blessure zonder daarna veel te spelen is het niet zo gek dat hij nu niet direct zo geweldig is toch? Hij kan op langere termijn wellicht ok zijn, maar ergens natuurlijk niet goed dat zo'n jongen er nu moet staan terwijl hij daar niet klaar voor is. Vind het overigens ook wel enigszins sneu voor Perisic die wel elke wedstrijd alles geeft en zo'n beetje altijd de beste man op het veld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:41
Wij tegen de arsenal supporters: “You are nothing special, we loose every week”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07:19

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Omdat PSV al meer dan 35 punten heeft in de Eredivisie en dus niet meer kunnen degraderen.
Maar ze spelen in 2025 als een degradant.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:45
carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:35:
[...]

Alles zat mee vorig jaar? Daar is de troll weer.
Ze speelde goed en terecht kampioen maar kom op...die spelers zijn gewoon niet zo goed als iedereen dacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:51
Succes is niet alles in het leven, dus zullen we alles geven...behalve op het veld.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
D-e-n schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:37:
[...]

Dit is een mening uit de jaren 70 of 80. Dat gaat echt niet meer op. Trainers zijn zo belangrijk anno 2025
Nee hoor, dat is echt niet zo.

Maar je zou maar een paar kaarten gekocht hebben voor penning 16.. en daar zit je dan naar die ellende te kijken.. ik hoop dat psv de supporters tegemoet gaat komen voor de gemaakte kosten. Dat is het minste wat ze kunnen doen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:01
Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:40:
[...]

Maar je zou maar een paar kaarten gekocht hebben voor penning 16.. en daar zit je dan naar die ellende te kijken.. ik hoop dat psv de supporters tegemoet gaat komen voor de gemaakte kosten. Dat is het minste wat ze kunnen doen.
Dat zouden de spelers moeten doen en betalen van hun miljoenen salarissen. Merendeels zit allang met transfer in hun hoofd totaal niet meer met PSV bezig.

[ Voor 3% gewijzigd door mklcln op 04-03-2025 22:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:26:
[...]

Ach wij zitten met “ vrienden” die niet weg gaan. Een RVC waar iedereen wijst behalve naar zichzelf.
Een AD en een TD in één met drie kut transfer periodes achter elkaar.
En een lekkende supporter die alles doorkrijgt van iemand van de RVC waardoor deals pontificaal mislopen omdat het te vroeg gelekt is.

Laten we ons samen kut voelen :P
Dit alles hadden wij vorig jaar ook. RvC ipv de "vrienden", een trainer die liever op Ibiza zat, een TD met nogal vreemde deals, spelers zonder vertrouwen, Telegraaf die alles bericht alsof ze bij elke meeting zitten...
en kijk wat een andere trainer als resultaat geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Weet zeker dat Mourinho het slechter zou doen, en genoeg Ajax fans (niet hier) die ondanks dat ze eerste staan, het spel niet vinden om aan te zien.

Trainer maakt echt verschil, maar ook de staf eromheen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:39:
Succes is niet alles in het leven, dus zullen we alles geven...behalve op het veld.
Waarschijnlijk moet er in de kleedkamer straks nog gezegd worden dat ze goed hun best gedaan hebben, want anders wordt de jeugd van tegenwoordig boos..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:42:
[...]

Waarschijnlijk moet er in de kleedkamer straks nog gezegd worden dat ze goed hun best gedaan hebben, want anders wordt de jeugd van tegenwoordig boos..
Dit geloof ik nog ook!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Schakel net in, 1-6....tjongejonge ontluisterend
Jammer ook, hoopte nog op een gelijkspel maar blijkbaar is het verschil vandaag veel te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Veerman ziek, opeens als wissel. Gelijk een corner weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 08:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik vind het helemaal geen leuke voetbalavond, gelukkig is het hier nog wel een beetje gezellig. :9B

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-09 16:27
Quad schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:35:
[...]

Maar Malacia was zo'n geweldige speler bij Feyenoord.. Het kan toch niet zo zijn dat hij geen meerwaarde is voor dit PSV?
Ik weet het niet. Dat was een ander team met een andere speelstijl, en inderdaad voor de blessure en het gebrek aan ritme. Als je zo'n speler aan het einde van de transferperiode haalt is het duidelijk dat het paniek is en de andere opties allemaal niet lukte. En dat lijkt mij falen van de technische leiding. Hij werd niet gehaald om even rustig te aarden en vanaf de zomer te komen, hij moest er gelijk staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Harribo schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:43:
Schakel net in, 1-6....tjongejonge ontluisterend
Jammer ook, hoopte nog op een gelijkspel maar blijkbaar is het verschil vandaag veel te groot
Je gaat er twee keer in een week af tegen de Eagles, wat denk je vanavond dan realistischerwijs te kunnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het houdt niet op... niet vanzelf... -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-09 15:10
Het is dat ze thuis spelen anders hadden ze de bus opgewacht.. benieuwd of ze Bosz nog lang laten zitten met dit spel en dan vooral: geen enkel zicht op verbetering

En daarmee loopt Bosz in dezelfde val als bij z’n andere clubs: na een half jaar tot een jaar is het wel uitgewerkt omdat hij 1 kunstje kan. Daar waar z’n tegenstanders er op aanpassen en het kunnen omzetten blijft het maar naar voren lopen bij Bosz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ik denk dat we morgen horen dat Bosz heeft bijgetekend tot 2040

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
En 1-7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:44:
Ik vind het helemaal geen leuke voetbalavond, gelukkig is het hier nog wel een beetje gezellig. :9B
Voor mij is het wel leuk. :+

Maar serieus, ik had echt meer tegenstand verwacht. 1-7 is eigenlijk gewoon de spelers die klaar zijn met de trainer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Nooit eerder gezien dat supporters weglopen bij psv.. bij andere clubs zie je dit bijna wekelijks maar in Eindhoven echt heel bijzonder. Maar 100% terecht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Holk schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:45:
Het is dat ze thuis spelen anders hadden ze de bus opgewacht.. benieuwd of ze Bosz nog lang laten zitten met dit spel en dan vooral: geen enkel zicht op verbetering

En daarmee loopt Bosz in dezelfde val als bij z’n andere clubs: na een half jaar tot een jaar is het wel uitgewerkt omdat hij 1 kunstje kan. Daar waar z’n tegenstanders er op aanpassen en het kunnen omzetten blijft het maar naar voren lopen bij Bosz.
Dan mag je lang wachten uit Londen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:45:
[...]
Maar serieus, ik had echt meer tegenstand verwacht. 1-7 is eigenlijk gewoon de spelers die klaar zijn met de trainer.
Daar lijkt het wel op ja.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:09

Quad

Doof

Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:44:
[...]

Ik weet het niet. Dat was een ander team met een andere speelstijl, en inderdaad voor de blessure en het gebrek aan ritme. Als je zo'n speler aan het einde van de transferperiode haalt is het duidelijk dat het paniek is en de andere opties allemaal niet lukte. En dat lijkt mij falen van de technische leiding. Hij werd niet gehaald om even rustig te aarden en vanaf de zomer te komen, hij moest er gelijk staan.
Ik heb even gemist dat hij flink geblesseerd is geweest. Dat is altijd lastig van terugkomen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mklcln
Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:46:
Nooit eerder gezien dat supporters weglopen bij psv.. bij andere clubs zie je dit bijna wekelijks maar in Eindhoven echt heel bijzonder. Maar 100% terecht.
Die gaan gewoon verder carnaval vieren, tenminste nog iets te vieren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
mklcln schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:47:
[...]

Die gaan gewoon verder carnaval vieren, tenminste nog iets te vieren
Die gaan gewoon naar huis hoor.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:44:
[...]

Je gaat er twee keer in een week af tegen de Eagles, wat denk je vanavond dan realistischerwijs te kunnen?
Ja, want ze doen het Europees altijd goed. Dan lijkt het opeens wel te kunnen.

En misschien was het anders geweest met de rode kaart, en die goal op de lat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:00

Typhone

Who Dares Wins

Belachelijk dat niet iemand even Bosz een klap tegen z’n kop geeft in de trend van: “waar ben je nou mee bezig gast”. Doe iets, bouw om. Wat een afgang.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AMARONE
Dat is vaak genoeg al voorgekomen hoor. Net zoals bij Feyenoord of bij Ajax. Als het slecht gaat met veel onvrede zie je dit altijd bij alle clubs, en ja ook bij PSV al eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoor ik nu echt alles of niet hahahahaha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor 'ons' hoop ik dat Bosz nog ff blijft zitten, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ie er dit weekend nog zit. Tis knap om in het gemoedelijke Eindhoven de pleuris uit te laten breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:09

Quad

Doof

HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:45:
[...]

1-7 is eigenlijk gewoon de spelers die klaar zijn met de trainer.
Ik vraag mij af of dit zo is. Spelers hebben er zelf baat bij om te presteren. Volgende ronde CL en/of kampioenschap betekenen gewoon dikke bonussen in de portemonnee. Daar willen ze echt wel voor lopen.

Het neigt eerder naar een gebrek aan een zorgvuldig opgebouwd teamcollectief door het ontbreken van vaste krachten (wellicht dat het rouleren van Farioli daarom een succes is), en individuele kwaliteit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Heel even, zo lief zijn de supporters uit Eindhoven niet allemaal. Ze hebben destijds ons stadion (uitvak) ook gesloopt, en ben benieuwd of ze zich bij de return wel kunnen gedragen.

Dat weglopen is ook al vaker gebeurt. Niet van iedereen, maar genoeg die wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:50:
[...]

Ik vraag mij af of dit zo is. Spelers hebben er zelf baat bij om te presteren. Volgende ronde CL en/of kampioenschap betekenen gewoon dikke bonussen in de portemonnee. Daar willen ze echt wel voor lopen.

Het neigt eerder naar een gebrek aan een zorgvuldig opgebouwd teamcollectief door het ontbreken van vaste krachten (wellicht dat het rouleren van Farioli daarom een succes is), en individuele kwaliteit.
Zoveel vaste krachten ontbreken er niet eens als je kijkt naar de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:50:
Voor 'ons' hoop ik dat Bosz nog ff blijft zitten, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ie er dit weekend nog zit. Tis knap om in het gemoedelijke Eindhoven de pleuris uit te laten breken
Ik vrees dat je geen gelijk hebt. Je hoort niemand bij PSV over Bosz. Alleen maar goed voetbal, mes tussen de tanden, pech, blablabla chocoladevla.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:50:
Ik hoop inderdaad dat ze nog niet ingrijpen. Arsenal had iedereen trouwens wel zien aankomen. 1-7 is wat overdreven maar er zat geen winst in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:50:
[...]

Nee dat is te makkelijk inderdaad. Je ziet spelers echt wel hun best doen maar het gaat gewoon niet.
En laten we ook niet vergeten dat Arsenal gewoon ook wel erg makkelijk voetbalt en de speler qua individuele klasse een stuk hoger staan. Dat was zeker tussen de aanval van Arsenal en de verdediging van PSV pijnlijk duidelijk te zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mklcln
Gelukkig heeft arsenal iets minder gas gegeven. Weekend wordt erop of eronder als ze dan weer verliezen moeten ze toch echt even een goed gesprek met bosz aangaan cq vertrekken. Ook stewart mag ook besproken worden door geen verdedigers te halen.

[ Voor 16% gewijzigd door mklcln op 04-03-2025 22:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
AMARONE schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:53:
[...]

Ik hoop inderdaad dat ze nog niet ingrijpen. Arsenal had iedereen trouwens wel zien aankomen. 1-7 is wat overdreven maar er zat geen winst in.
Dit. Arsenal geeft 6.7x zoveel uitgeeft aan spelersalarissen (afgerond klopt dat wel met de uitslag...) en gewend is om op een gemiddeld hoger niveau te spelen. Tuurlijk is een stunt mogelijk, maar dat ze er met meer dan 4 verschil afgaan vind ik op geen enkele manier een verrassing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:03
Dat was Bosz?

Wat een afgang......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goed het stadion was al half leeg, maar dan nog valt het me tegen hoe weinig er gefloten wordt door de supporters die er nog wel zijn. Alsof die het allemaal wel prima vinden hoe er gepresteerd werd vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:53:
[...]

Ik vrees dat je geen gelijk hebt. Je hoort niemand bij PSV over Bosz. Alleen maar goed voetbal, mes tussen de tanden, pech, blablabla chocoladevla.
Toen ze goed speelden ging ie tekeer over hoe slecht het was (vorig jaar). Ben benieuwd of ie de strijdlust weer gaat benoemen en de reactie op het verlies tegen Go Ahead Eagles…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
mklcln schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:54:
Gelukkig heeft arsenal iets minder gas gegeven. Weekend wordt erop of eronder als ze dan weer verliezen moeten ze toch echt even een goed gesprek met bosz aangaan cq vertrekken. Ook stewart mag ook besproken worden door geen verdedigers te halen.
Ik vraag mij af of dit geen statement was van de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bundin schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:54:
[...]

Dit. Arsenal geeft 6.7x zoveel uitgeeft aan spelersalarissen (afgerond klopt dat wel met de uitslag...) en gewend is om op een gemiddeld hoger niveau te spelen. Tuurlijk is een stunt mogelijk, maar dat ze er met meer dan 4 verschil afgaan vind ik op geen enkele manier een verrassing.
In dat licht bezien hadden ze ook niet van Juventus kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:55:
Goed het stadion was al half leeg, maar dan nog valt het me tegen hoe weinig er gefloten wordt door de supporters die er nog wel zijn. Alsof die het allemaal wel prima vinden hoe er gepresteerd werd vandaag.
Weet je wel hoe moeilijk het fluiten is met zo'n twee meter bier en een doos schrobbelèr in je mik?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Typhone schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:57:
[...]

Je had beter van Juventus kunnen verliezen dan dit.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:56:
[...]

Wat voor statement?

Wij kunnen niet voetballen, koop ons niet voor grotere clubs?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mklcln
[...]

Als dit een statement is dan hou ik me hart vast en gaat psv zelfs niet top 3 of 5 halen in eredivisie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Typhone schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:57:
[...]

Uiteindelijk getuigt dat meer van het failliet van de Italiaanse competitie. Die gewoon echt niet meer zo sterk is.
Dit Arsenal had Juve ook geslacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Helemaal lamgeslagen de afgelopen 2 maanden. En er gebeurd geen flikker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:57:
[...]

Wat voor statement?

Wij kunnen niet voetballen, koop ons niet voor grotere clubs?
Dat ze klaar zijn met de trainer.

Ik vond sommige goals echt te gemakkelijk. Die keeper zag er ook weer zo slecht uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Tja, moet je boos zijn als de tegenstander simpelweg vele malen beter is? Dat is ook geen schande in deze fase van de CL.

Het is een grote uitslag, maar als je aan het begin van het seizoen zou zeggen dat PSV bij de laatste 16 zou komen zouden de fans daar denk ik voor getekend hebben.

Of je nou over 2 wedstrijden met 1 doelpunt verschil eruit gaat of met 10 maakt ook niets uit.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 04-03-2025 23:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:57:
[...]

Je had beter van Juventus kunnen verliezen dan dit.
mwoah die 11m is toch wel lekker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-09 16:27
[...]

Het is puur mentaal. Niet dat PSV anders gewonnen had, maar deze vormdip is volgens mij mentaal. Geen vertrouwen dat de coach een goed spelplan heeft, geen vertrouwen in je medespelers en niet in jezelf. Dan heeft er maar iets te gebeuren en alles stort in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:57:
[...]

Weet je wel hoe moeilijk het fluiten is met zo'n twee meter bier en een doos schrobbelèr in je mik?
schrobbelèr, dat is van Tilburg he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
En wat denken die spelers die denken naar een topclub te kunnen nu... denk je serieus dat er ook maar 1 serieuze club geïnteresseerd is in een Boscagli of een Bakayoko??

Die gasten hebben ook mooi hun eigen ruiten ingegooid.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Dat ze klaar zijn met de trainer.

Ik vond sommige goals echt te gemakkelijk. Die keeper zag er ook weer zo slecht uit.
Ja maar met dit gedrag zet je jezelf dan toch ook niet in de etalage voor een betere club?

Ik zou het wel weten als chef voetbal. Als een speler (notabene in de fucking CL) op deze manier denkt dat het slim is een "statement" te maken. Dan vlieg je er toch gewoon uit? Een aankoop zou hierop bij mij keihard afketsen. Ik hoef geen mensen met zulke mentaliteit in mijn team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Tja, moet je boos zijn als de tegenstander simpelweg vele malen beter is? Dat is ook geen schande in deze fase van de CL.

Het is een grote uitslag, maar als je aan het begin van het seizoen zou zeggen dat PSV bij de laatste 16 zou komen zouden de fans daar denk ik voor getekend hebben.
Natuurlijk kun je flink verliezen van Arsenal en is dat absoluut geen schande.. maar dan heb je het over 1-4 ofzo. Bij een 1-7 daarentegen, en dat gecombineerd met de resultaten in de competitie en beker de laatste tijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:00:
[...]

schrobbelèr, dat is van Tilburg he!
Doen jullie daar in deze tijden moeilijk over?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:00:
En wat denken die spelers die denken naar een topclub te kunnen nu... denk je serieus dat er ook maar 1 serieuze club geïnteresseerd is is een Boscagli of een Bakayoko??

Precies dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:01:
[...]

Doen jullie daar in deze tijden moeilijk over?
Jullie, ik kom uit Zeeland he :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:00:
En wat denken die spelers die denken naar een topclub te kunnen nu... denk je serieus dat er ook maar 1 serieuze club geïnteresseerd is is een Boscagli of een Bakayoko??

Lang kan nog een mooie transfer maken naar die messentrekkende rappers die Londen rijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is toch ook onder de rivieren? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:02:
[...]

Ja en erboven, en ernaast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:02:
[...]

Da’s letterlijk onder alles :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ook opvallend is dat het enige doelpunt uit een penalty moet komen. Echt zelf opbouwen en scoren gebeurt ook al bijna niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Het is puur mentaal. Niet dat PSV anders gewonnen had, maar deze vormdip is volgens mij mentaal. Geen vertrouwen dat de coach een goed spelplan heeft, geen vertrouwen in je medespelers en niet in jezelf. Dan heeft er maar iets te gebeuren en alles stort in.
En het gebeurt eigenlijk altijd in het tweede seizoen van Bosz.

Er zit gewoon een klasse trainer, maar hij lijkt me ook zo koppig. Bijvoorbeeld dat je blijft vasthouden aan een spel opvatting, en ik vind hem persoonlijk vaak ook erg hard tegen spelers.

Terecht misschien, maar mogelijk zijn spelers in het tweedejaar wel klaar ermee en voelen ze zich fysiek/mentaal op?

Ja, ze verdienen genoeg, maar het blijven mensen, geen robots.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:24
7-1 is veel, maar je speelt wel tegen de top van de Premier League. Dat de tegenstander een maatje te groot is, kan geen verrassing zijn.

Voeg daarbij de aanvallende focus van de trainer, de belabberde vorm en het recept voor een dikke nederlaag is geboren. Het is teleurstellend, maar dit moet je niet iemand aan willen wrijven. Niet de TD, tegen dit Arsenal kan je geen verdedigers kopen. En ook niet de trainer, wiens compromisloze speelstijl PSV hier heeft gebracht.

Dit is een ander niveau. Terug op aarde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Of je nou over 2 wedstrijden met 1 doelpunt verschil eruit gaat of met 10 maakt ook niets uit.
En dan ontbrak bij Arsenal nog de halve voorhoede

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:01:
[...]

Natuurlijk kun je flink verliezen van Arsenal en is dat absoluut geen schande.. maar dan heb je het over 1-4 ofzo. Bij een 1-7 daarentegen, en dat gecombineerd met de resultaten in de competitie en beker de laatste tijd?
PSV heeft geen enkel belang om met 1-4 naar Londen te gaan. Dan kan je beter proberen 2-4 of 3-4 te maken zolang je steun van je eigen publiek hebt, maar met het risico dat je er nog een paar tegen krijgt. PSV had zeker zelf ook kans genoeg om meer te scoren.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 04-03-2025 23:05 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
We weten allemaal dat PSV super gemotiveerd is zaterdagavond thuis tegen Heerenveen. Die gaan wel reageren (helaas).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
hotymoty schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:06:
We weten allemaal dat PSV super gemotiveerd is zaterdagavond thuis tegen Heerenveen. Die gaan wel reageren (helaas).
Ha ha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
DeKever schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:05:
7-1 is veel, maar je speelt wel tegen de top van de Premier League. Dat de tegenstander een maatje te groot is, kan geen verrassing zijn.

Voeg daarbij de aanvallende focus van de trainer, de belabberde vorm en het recept voor een dikke nederlaag is geboren. Het is teleurstellend, maar dit moet je niet iemand aan willen wrijven. Niet de TD, tegen dit Arsenal kan je geen verdedigers kopen. En ook niet de trainer, wiens compromisloze speelstijl PSV hier heeft gebracht.

Ik vind dit een realistische reactie (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hoe laat is de optocht morgen in Eindhoven? Carnaval begint daar tegenwoordig op dinsdag om 21:00 :P

Zijn er al reacties binnen?
Overigens het verschil tussen Bosz bij PSV en Ajax was dat Ajax thuis won en uit dik klop kreeg met van die kansloze lucky treffers die je dan een ronde verder brachten.

[ Voor 39% gewijzigd door Typhone op 04-03-2025 23:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:30
Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Het zou wellicht best kunnen.

Ik vind het iig wel apart, dacht zo rond de winterstop nog, mooi schade beperkt tijdens blessures van Veerman en Schouten, als die er weer bij zijn dan komt sowieso wel goed. Dat blijkt wel even anders te zijn gelopen. Die presteren allebei weinig meer, vooral voor Schouten wel raar, want die is (imo) van zo'n beetje beste speler van PSV naar zeer matig gegaan. Vraag me wel af waar dat nou precies in zit, maar yea, niks lijkt meer te lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:04:
Ook opvallend is dat het enige doelpunt uit een penalty moet komen. Echt zelf opbouwen en scoren gebeurt ook al bijna niet meer.
Jullie hadden wel 2/3x kunnen scoren hoor. Die ene op de lat, in de hoek, en die ene ben ik even kwijt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:01:
[...]

Is dit niet gewoon juist Bosz die er klaar mee is? Kreeg niet de gehoopte versterkingen, ontevreden spelers, dan maar stug weigeren iets aan te passen tot je die afkoopsom kunt innen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 03:24
hotymoty schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:06:
Dat is nog maar de vraag... Dit is het derde verlies op rij in korte tijd. 2x verloren in een week van GAE en nu met 1-7 eraf in de CL.
Als er al een reactie zou moeten zijn, dan hadden we die afgelopen weekend moeten zien tegen GAE. Maar die kwam dus niet. Zojuist ook niet in de CL.

Dit lijkt erop dat het welbekende Bosz cyclus bevestigd wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:08:
[...]

Jullie hadden wel 2/3x kunnen scoren hoor. Die ene op de lat, in de hoek, en die ene ben ik even kwijt.
Dat is elke wedstrijd, hij gaat er gewoon niet in, waar dat eerder wel vaker lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 21:16
Dat ze echt goede centrum verdedigers hadden is zelfs al een stuk langer geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:11:
[...]

Dat is elke wedstrijd, hij gaat er gewoon niet in, waar dat eerder wel vaker lukte.
En ik durf gewoon eerlijk te zeggen dat het met de rode kaart echt anders had uitgezien.

Maar goed als je ziet hoe ze staan te verdedigen, dan heb je er nog niet veel aan misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bij SBS vraag je of de oude films uit de jaren 90 zijn grijsgedraaid, bij Ziggo denk je dat van de reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik ook. Ze moeten zichzelf ook even in spiegel kijken zeker? Natuurlijk komt er geen reactie. Die had tegen GAE al moeten komen. Of nu. Er komt 0,0. Zaterdag weer verliespunten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Goed nieuws. De directie heeft nog het volste vertrouwen in Bosz, aldus Bosz. Morgen is hij weg dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:54:
Goed nieuws. De directie heeft nog het volste vertrouwen in Bosz, aldus Bosz. Morgen is hij weg dan.
Dat telt toch alleen als Brands of Stewie dat zelf zegt? :P

Ik denk wel dat het de enige juiste beslissing zou zijn. Tis een prestatie sport en als je niet presteert, dan of banken of (in het geval van trainers) wieberen.

Jammer maar helaas. Schade beperken en van de zomer terug bouwen.

[ Voor 29% gewijzigd door Lt. Big Mack op 05-03-2025 00:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Niet nuchter zwijntje gaat morgen ('vandaag') eens rustig alles nalezen. in bed liggende en de samenvatting gezien te hebben. vraag ik mij af waarom dat geen tweede geel was :? of ligt het aan mij ? kan aan de regels liggen? maar alaaf nog aan toe zeg. :/

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:52
Net wakker zit samenvatting te kijken, maar mensen deden gewoon aan zelfverminking. Nog nooit gezien zoiets. :o

[YouTube: https://youtu.be/8ZaxaKEWQmE?si=Y-TptlYE-G8xERF9&t=591]

offtopic:
@jbdeiman Van harte! :9B

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 05-03-2025 04:05 ]

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:51
Jammer van de tegengoals, anders had je gewoon met 1-0 gewonnen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:00

Qu3st

Tjonge, 1-7, en dat tijdens carnaval. Veel mensen in en rondom Lampegat gaan met 2 katers wakker worden. Bizar, maar aan Bosz ligt het niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:05:

Tegen dit Arsenal had je juist wel een (kleine) kans, als je achterin niet zo naief speelt. Arsenal heeft enorme problemen om te scoren de afgelopen wedstrijden, met al die geblesseerden. Maar als je de deur dan zo wagenwijd openzet, ja dan maken ze je wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Sterkte voor mijn streekgenoten!

Benieuwd hoe dit komend weekend verwerkt gaat worden in de Eredivisie..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:19
[...]

Je hebt bij PSV de positieve invloed van Bosz kunnen zien in de eerste maanden. Er stond razendsnel een aanvalsspel dat er eerder niet was. Je hebt bij Ajax het verschil tussen Steijn en van t Schip aan de ene en Farioli aan de andere kant gezien. We hebben het geklungel van Priske gezien na Slot.

Anno 2025 is de trainer en zijn staf het belangrijkste binnen een club. Wellicht dat je er bij een verzameling sterren als bij Real Madrid nog mee weg komt maar de tijden van de gezellige oud-voetballer die "doe je best" roept zijn lang voorbij. Een goede trainer kan een team smeden, kan een organisatie neerzetten en kan met tactische vondsten de tegenstander misleiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:05
chim0 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 04:04:
Net wakker zit samenvatting te kijken, maar mensen deden gewoon aan zelfverminking. Nog nooit gezien zoiets. :o

[YouTube]

offtopic:
@jbdeiman Van harte! :9B
Ik zal de samenvatting ook eens kijken.

offtopic:
dank! Ik hoop op een mooi Rotterdams cadeau vanavond

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
jbdeiman schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:29:
[...]

Ik zal de samenvatting ook eens kijken.

offtopic:
dank! Ik hoop op een mooi Rotterdams cadeau vanavond
Gefeliciteerd! Als cadeau zal PSV vandaag geen punten laten liggen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
ElPaco schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 07:41:
[...]

Gefeliciteerd! Als cadeau zal PSV vandaag geen punten laten liggen!
Helaas. 3 punten aftrek door de analyse van Bosz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even de samenvatting gekeken maar dat had gewoon rood moeten zijn (2x geel) van die Arsenal speler. Dan had je een heel andere wedstrijd en die ene in de eerste helft had er ook gewoon in gemoeten ipv op de lat/paal.
Pagina: 1 ... 229 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken