Domme overtreding.
Nu nog scoren
Nu nog scoren
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We zijn ook goed om een voorsprong weg te geven.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:44:
Erge is dat Arsenal op 70% speelt. Die geven één keer gas en zijn er door.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wij dromen van een psv met 70% inzetAgent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:44:
Erge is dat Arsenal op 70% speelt. Die geven één keer gas en zijn er door.
Facebook is zo 2019..Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:48:
Ondertussen op mijn Facebook feed. Je kan de reacties denk ik wel raden...
[Afbeelding]
Ik wilde net typen, we hebben iemand gevonden met Facebook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Masterclass" Bosz en "onbeperkt toegang". Ik moest lachenBao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:48:
Ondertussen op mijn Facebook feed. Je kan de reacties denk ik wel raden...
[Afbeelding]
"PSV heeft wel voor hetere vuren gestaan in de CL"Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:51:
De commentator heeft er nog wel vertrouwen in, maar op basis waarvan dan?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vind hem zo slecht, zelfde bij andere wedstrijden als hij de commentator is. Het is altijd zo negatief, ben zelf ook geen optimist, maar vind het vaak zo saai en alles op dezelfde manier.Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:51:
De commentator heeft er nog wel vertrouwen in, maar op basis waarvan dan? PSV is weliswaar gevaarlijk geweest en heeft gescoord, maar dat is niet op basis van uitgespeelde kansten te noemen.
Als ik dan zie hoe makkelijk Arsenal combineert en er doorheen snijdt dan kan het bijna niet anders dan dat die nog wel enkele keren gaan scoren als ze het gas erop zetten.
Ik vrees dat het niet veel beter gaat worden de tweede helft.
Haha ik vind het van mezelf al onbegrijpelijk en toch wel treurig dat ik hier de hele dag naar uitkeek en hoop had op een resultaat. En dat na Go Ahead (2x) Utrecht, Willem 2 en NEC waar het spel echt waardeloos was. Als fan kan je daar blijkbaar doorheen kijken, verblind door je clubkleuren.Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:51:
De commentator heeft er nog wel vertrouwen in, maar op basis waarvan dan? PSV is weliswaar gevaarlijk geweest en heeft gescoord, maar dat is niet op basis van uitgespeelde kansten te noemen.
Als ik dan zie hoe makkelijk Arsenal combineert en er doorheen snijdt dan kan het bijna niet anders dan dat die nog wel enkele keren gaan scoren als ze het gas erop zetten.
Ik vrees dat het niet veel beter gaat worden de tweede helft.
Misschien als we zeggen dat ze de verdediging niet moeten versterken dat ze het voor het eerst in jaren wel doen.
U zei?HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:54:
[...]
Ik vind hem zo slecht, zelfde bij andere wedstrijden als hij de commentator is. Het is altijd zo negatief, ben zelf ook geen optimist, maar vind het vaak zo saai en alles op dezelfde manier.
PSV zie ik overigens nog wel gelijk maken hoor. Zelfde gezien met Feyenoord enzo, in de Eredivisie kan het niet, daarbuiten opeens wel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit lijkt me zo frustrerend als trainer zijnde. Het maakt weinig uit wat je zegt, hier kan je gewoon niet tegenop preken in de rust.Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:07:
"Laten we de 2e helft scherp beginnen boys"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 19% gewijzigd door carpebios op 04-03-2025 22:08 ]
*kuch*HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:07:
[...]
Er is nog niets gespeeld, de bal is rond.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Niet de koppies laten hangen bij een tegenslag boys"Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:07:
"Laten we de 2e helft scherp beginnen boys"
Hoe lang nog?carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:08:
Maar goed, Bosz is groter dan de club he.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tjah, blijkbaar tot pasen en Pinksteren op 1 dag valt.
Dat heb je scherp opgemerkt.HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:09:
Het lijkt alsof de voorhoede nog redelijk is van PSV, maar alles daarachter..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De aanval is de beste verdediging..
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 04-03-2025 22:13 ]
Gisteren nog meerdere van dat soort gezien bij Forest-IpswichHollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:44:
Manting heeft nog nooit zo'n penalty gezien, schitterend en goh wat mooi.
Mja, maar wat zou je er nu mee winnen om Bosz eruit te kieperen? Kan je iemand neerzetten waarmee het gegarandeerd ineens wel allemaal lekker loopt?carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:11:
[...]
Tjah, blijkbaar tot pasen en Pinksteren op 1 dag valt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van Persie is daar weg, dus het zou kunnen deze keer.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:13:
En dan van het weekend weer af tegen Heerenveen.
We zijn er nog niet hoor, het worden er wel meer vrees ik.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:12:
Ik dacht 17 minuten zonder goal is wel een positief clubrecord, helaas.
NEGATIEF CLUBRECORD: PSV krijgt voor het eerst in zijn historie vijf doelpunten om de oren in een Europese thuiswedstrijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat heb ik al gezegd. Bosz heeft maar 1 tactiek. Je moet de Ajax tactiek toepassen. Zodra we tegen GAE de 1-0 maken, op slot gooien!Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:13:
[...]
Mja, maar wat zou je er nu mee winnen om Bosz eruit te kieperen? Kan je iemand neerzetten waarmee het gegarandeerd ineens wel allemaal lekker loopt?
Het feit van de ontevreden spelers ga je daarmee niet ongedaan maken.
De spelersbus opwachten, zou je dat echt doen? Ik vind dat zo gênant. Allemaal gasten met hoodies die de ene na de andere ziekte in de mond nemenBao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:13:
Het is dat we thuis spelen vanavond, anders was ik de spelersbus gaan opwachten. Ik moet me echt inhouden om de tv niet uit te zetten.
XXXVI
Dat heb je gezegd inderdaad, maar denk je echt dat zij van de ene op de andere wedstrijd in staat zijn het verdedigend zo te controleren als Ajax?carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:14:
Dat heb ik al gezegd. Bosz heeft maar 1 tactiek. Je moet de Ajax tactiek toepassen. Zodra we tegen GAE de 1-0 maken, op slot gooien!
Niet dat Bosz voetbal met deze burn-out boys. Ze lopen iedere x in het mes.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gok dat het een grapje was, moet zeggen dit topic houdt het nog een beetje leuk iigephymerous schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:15:
[...]
De spelersbus opwachten, zou je dat echt doen? Ik vind dat zo gênant. Allemaal gasten met hoodies die de ene na de andere ziekte in de mond nemen
Haha ja. Alsof ze dat motiveert.ephymerous schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:15:
[...]
De spelersbus opwachten, zou je dat echt doen? Ik vind dat zo gênant. Allemaal gasten met hoodies die de ene na de andere ziekte in de mond nemen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van Bommel zal wel weer willenGonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:13:
[...]
Mja, maar wat zou je er nu mee winnen om Bosz eruit te kieperen? Kan je iemand neerzetten waarmee het gegarandeerd ineens wel allemaal lekker loopt?
Het feit van de ontevreden spelers ga je daarmee niet ongedaan maken.
Nee, maar ieder begin is beter dan dit gekloot van Bosz. PSV staat al maanden in de fik, maar niemand wil het zien. En ik snap dat de Ajacieden willen dat hij blijft zitten, maar dit is niet meer houdbaar, mensen zijn voor minder weggestuurd.Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:17:
[...]
Dat heb je gezegd inderdaad, maar denk je echt dat zij van de ene op de andere wedstrijd in staat zijn het verdedigend zo te controleren als Ajax?
Farioli steekt daar al het hele seizoen tijd in, en bij PSV is het één grote chaos. Met z'n allen meer naar achteren lopen gaat het makkelijker maken, maar daarmee is er niet ineens een goed staande organisatie.
De kans acht ik dan reëel dat GAE evengoed nog wel gelijk gemaakt had.
Haha nee uiteraard niet.ephymerous schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:15:
[...]
Dat heb je goed, van mij mag hij wel blijven zitten.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:18:
[...]
Nee, maar ieder begin is beter dan dit gekloot van Bosz. PSV staat al maanden in de fik, maar niemand wil het zien. En ik snap dat de Ajacieden willen dat hij blijft zitten, maar dit is niet meer houdbaar, mensen zijn voor minder weggestuurd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zelfs als je wint, wordt je opgewacht.ephymerous schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:15:
[...]
Denk dat die het wel realistischer neer zou zetten. En als je dan een egootje hebt die geen zin heeft dan zet hij zelf de vliegende tackle wel in.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
DIe besteden heel hun uitkering of zwartgeld (waar ze de handtasjes van kopen) aan een seizoenskaart. Jij denkt toch niet dat die echt werken?HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:19:
[...]
Zelfs als je wint, wordt je opgewacht.
Ze staan dan heel trots met de fakkels enzo omhoog. Benieuwd wie het allemaal weer mag opruimen, maar ook waar ze tijd vandaan halen?
Zo ik heb het hier in het hele begin al geroepen. Bosz is een veel te aanvallende coach. Die kan zijn teams niet laten verdedigen .carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:18:
[...]
Nee, maar ieder begin is beter dan dit gekloot van Bosz. PSV staat al maanden in de fik, maar niemand wil het zien. En ik snap dat de Ajacieden willen dat hij blijft zitten, maar dit is niet meer houdbaar, mensen zijn voor minder weggestuurd.
Mwoah, 's avonds om 23u heb ik niet zoveel meer te doen.HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:19:
[...]
Zelfs als je wint, wordt je opgewacht.
Ze staan dan heel trots met de fakkels enzo omhoog. Benieuwd wie het allemaal weer mag opruimen, maar ook waar ze tijd vandaan halen?
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij heeft iedereen dat hier wel gezegd in het begin. Maar zolang je meer scoort dan de tegenstander..?Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:20:
[...]
Zo ik heb het hier in het hele begin al geroepen. Bosz is een veel te aanvallende coach. Die kan zijn teams niet laten verdedigen .
⏩ PVOutput☀️
Had PSV maar naar je geluisterdAgent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:20:
[...]
Zo ik heb het hier in het hele begin al geroepen. Bosz is een veel te aanvallende coach. Die kan zijn teams niet laten verdedigen .
Zero.
Maar ga je nu echt Bosz wegsturen?carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:18:
[...]
Ik weet niet niet hoor, wie ga je er dan neerzetten?
Zero.
PSV moet voor het kampioenschap gaan, dat is voor de winter prima gegaan, maar na de winter hebben we meer tegendoelpunten dan wie dan ook, houden we bijna geen punt meer over per wedstrijd en verliezen we 2x van GAE, we blijven punten morsen. Het is gewoon echt crisis, maar niemand binnen PSV lijkt dat zelf te zien. Iedereen zwemt in complimenten daar.HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:23:
[...]
Maar ga je nu echt Bosz wegsturen?
Je staat in achte finale CL, en nog altijd tweede in de competitie. Tenzij er volgende wedstrijd niets gek gebeurt, dan ben je uit de CL. Maar dan heb je wel voldaan het aan target.
Zelfde nu met Eredivisie. Met die logica zouden wij Arteta ook moeten wegsturen, want ook bij ons is het wisselvallig.
Het zou dan erger zijn, dan het wegsturen van de Feyenoord manager.
Bosz wil ook z'n ontslag.Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:25:
Oh Bakayoko komt in het veld. Een kwaliteitsinjectie..
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 04-03-2025 22:26 ]
Ach wij zitten met “ vrienden” die niet weg gaan. Een RVC waar iedereen wijst behalve naar zichzelf.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:22:
[...]
Had PSV maar naar je geluisterd
Nu zitten wij PSV fans er mee.
Bestuur is ook in geen velden te bekennen. Gewoon slecht gemanaged ook allemaal.
Maakt niet uit wie. Een trainer is zo goed als zijn spelers en is een enorm overschat iets.HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:25:
[...]
Ik weet niet niet hoor, wie ga je er dan neerzetten?
Groot risico ook.
Zero.
In mijn optiek ligt het falen bij de technische leiding die al jaren de verdediging niet op niveau kan krijgen.HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:23:
[...]
Maar ga je nu echt Bosz wegsturen?
Je staat in achte finale CL, en nog altijd tweede in de competitie. Tenzij er volgende wedstrijd niets gek gebeurt, dan ben je uit de CL. Maar dan heb je wel voldaan het aan target.
Zelfde nu met Eredivisie. Met die logica zouden wij Arteta ook moeten wegsturen, want ook bij ons is het wisselvallig.
Het zou dan erger zijn, dan het wegsturen van de Feyenoord coach.
Bouwen met wie precies, diezelfde TD die iedere x op de laatste dag met een random iemand komt die we niet nodig hebben?Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:27:
[...]
In mijn optiek ligt het falen bij de technische leiding die al jaren de verdediging niet op niveau kan krijgen.
Bosz mag heel veel verweten worden qua spelopvatting, het ontbreken van een plan B, het niet scherp kunnen krijgen van spelers en het gebrek aan roulatie van spelers.
Maar ik zou hem niet ontslaan, een andere trainer heeft ook geen garantie op succes. Dit seizoen is gewoon verloren. In de zomer lopen er minstens 5 spelers weg en volgend seizoen kunnen we dan weer gaan bouwen.
Of heeft PSV het wel goed gedaan op de transfermarkt?Pelox schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:26:
[...]
Maakt niet uit wie. Een trainer is zo goed als zijn spelers en is een enorm overschat iets.
Trainers zijn er enkel om spelers te motiveren en vrij te laten spelen. Dat lukt Bosz niet, dus wegwezen.
Eens, alleen je moet nu al gaan bouwen, niet in de zomer.Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:27:
[...]
In mijn optiek ligt het falen bij de technische leiding die al jaren de verdediging niet op niveau kan krijgen.
Bosz mag heel veel verweten worden qua spelopvatting, het ontbreken van een plan B, het niet scherp kunnen krijgen van spelers en het gebrek aan roulatie van spelers.
Maar ik zou hem niet ontslaan, een andere trainer heeft ook geen garantie op succes. Dit seizoen is gewoon verloren. In de zomer lopen er minstens 5 spelers weg en volgend seizoen kunnen we dan weer gaan bouwen.
Zero.
Nee wat mij betreft niet. Ik heb al eerder geschreven dat ik Stewart en Brands ongeschikt vind. Die dragen alle verantwoordelijkheid van dit falen. Je kan gewoon niet Ledezma en C-keuze Malacia in CL knock out basis hebben staan.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:29:
[...]
Bouwen met wie precies, diezelfde TD die iedere x op de laatste dag met een random iemand komt die we niet nodig hebben?
Je mag de td net zo zeer op dit resultaat aankijken als BoszBao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:27:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, al 3 jaar.Deadsy schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:30:
[...]
Je mag de td net zo zeer op dit resultaat aankijken als Bosz
Zero.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
3? Ik heb hier eens een overzicht gepost van inkomende transfers (geen huur) van verdedigers en welke daadwerkelijk een succes waren. En op Boscagli na (die vorig seizoen fantastisch was) kwam ik geloof ik bij Moreno uit, en dat is een eeuwigheid geleden.
[ Voor 8% gewijzigd door Bao_mi1 op 04-03-2025 22:34 ]
Met Sterling in de ploeg, zal het niet meer zoveel zijn.
Zero.
Alles zat mee vorig jaar? Daar is de troll weer.AMARONE schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:34:
Die gaan gewoon een worden nog.
Wat een dramatisch elftal, was al zwaar overschat vorig jaar en alles zat mee maar wat een ineenstorting zeg.
Maar Malacia was zo'n geweldige speler bij Feyenoord.. Het kan toch niet zo zijn dat hij geen meerwaarde is voor dit PSV?Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:30:
[...]
Nee wat mij betreft niet. Ik heb al eerder geschreven dat ik Stewart en Brands ongeschikt vind. Die dragen alle verantwoordelijkheid van dit falen. Je kan gewoon niet Ledezma en C-keuze Malacia in CL knock out basis hebben staan.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon vrije doorgang.HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:34:
Je kunt maar beter de stad in gaan idd.. keeper ziet er ook wel slecht uit hoor.
Hoe bedoel je dat? Die is volkomen terecht weggestuurdHollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 22:23:
[...]
Het zou dan erger zijn, dan het wegsturen van de Feyenoord coach.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq